Keskikesän bileet.

roohen

Olin kaverini mökillä joskus 90-luvun puolessa välissä. Tai siis se oli kaverin porukoitten mökki, tuolla keskisuomessa. Meillä oli olutta mukana kori per jantteri ja tarkoitus oli vaan kiskoa kaljaa ja kalastella. Jostain syystä kaverini serkut tulivat, sen siskon kanssa toiselta mökiltä illalla käymään.
Näillä olikin tapana käydä sekasaunassa ja muista se ei tuntunut olevan ollenkaan sen kummaisempaa, mutta kun ollut tottunut sellaiseen, pidin itseäni vähän sivummalla ja piilottelin sukuelimiäni.
Illalla siihen ei kukaan kiinnittänyt mitään huomioota vaan juotiin ja saunottiin ihan kuten isompi porukka konsanaan.
Tietenkin olut ja tyttöjen tuomat viinakset kolisivat ohtaan illan aikana ja osa jouduttiin kantamaan aittaan koisimaankin. Harmikseni kaverini sisko etunenässä. Kaverinikin meni mökkiin örveltämään ja sammui lattialle. Nostettiin se sen serkun kanssa sänkyyn. Sen serkku oli jostain pohjoisestapäin ja sillä oli hassu nenä, sen muistan. Hän oli vielä minua pidempi tai ainakin siltä tuntui. Minä taisin olla jotain 16-17 ja hän oli jo 18 tai 19.
Juteltiin niitä näitä ja jossain vaiheessa tuli viileä, niin päätettiin lämmittää vielä sauna. Sitä ei tarvinnut pitkään lämmitellä, kun se oli jo muutama tunti sitten ollut käytössä. Menin saunan lauteille ja tyttö tuli perässä. Hänellä oli hoikka vartalo ja muistan miten hänen rintansa olivat ihan kuin päärynät. En voinut mitään, että alkoi ottaa eteen. Tyttö huomasi tämän ja sanoi, ettei minun tarvitse sitä kädellä peitellä, vaan sehän on vaan hänelle selvä merkki, että hän on viehättävä. Sanoinkin hänelle, että hän on tosi seksikäs ja en ole tottunut olemaan tälleen ihan ventovieraan naisen kanssa saunassa. Hän tuli ihan viereeni ja nosti käteni rintansa päälle. Kysyi, olenko ollut naisen kanssa ennen. Vitsailin vaan, että mitä nyt siskon kanssa saunassa, mutta hän ei lähtenyt vitsiin mukaan, vaan suuteli kaulaani. Mieleni teki jo käydä kimppuun, mutta ajattelin pilaavani hetken ja tyydyin vaan hieromaan hänen rintaansa. Hän kääntyikin syliini ja sojottava kaluni jäi hänen pakaroiden väliin sojottamaan. Hän hieman nosteli lantioitaan ja hinkkasi pakaroillaan temmiäni. Hänen rintansa pomppailivat nenäni edessä, joten nuolaisin nännejä aina kun ne sattuivat kohdalle. Meinasin kysyä jotain häneltä, mutta hän laittoi sormensa suuni eteen ja suhahti sen merkiksi, että puheet jätetään pois. Se kävi minulle.

4

6577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roohen

      Hän aikansa nytkyteltyään kääntyi päältäni ja meni ylälauteelle istumaan laidalle ja avasi jalkovälinsä minuunpäin. Käännyin alalauteelle kontalleen aikoakseni nuolla häntä. Hänen tussunsa oli kuin perhonen. Turpeat häpyhuulet ja isot sisemmät huulet tekivät siitä kauniin. Tyttö oli itsekkin jo varsin kiihottunut, kun pimpsa kiilteli ja klitoriksenkin erotti hyvin, samoinkun reijän, mihin toivoin pääseväni kaluni jossain vaiheessa pujottamaan. Työnsin suuni ihan kiinni pimpsaan ja tunsin sen lämmön huulissani. liikuttelin huuliani ja löysin klitoriksen kieleni kärjellä. Pyöritin kieltäni klitoriksen ympärillä ja se rupesi kovettumaan ensisestää. Tyttö ei siekaillut voihkimistaan vaan sain lisää pontta ja varmistusta hänen hyvästä olostaan. Nuolin ja imin hänen pimpsaansa, samalla kuunnellen tarkasti hänen reaktioitaan. Hän tarttui minua hiuksista molemmilla käsillään ja nosti jalkojaan ylöspäin. Kuulin hänen olevan jo tosi kiihtynyt. Jatkoin, kunnes hän sai orgasmin, hänen olemuksensa jännittyi hetkeksi ja voihkina lakkasi, kuin hän olisi pidättänyt hengitystään ja sitten huokaisi voihkaisten. Hänen silmissään oli raukea, mutta lempeä katse kun hän suuteli minua, noustessani hänen viereensä. Hän hieroi kupeitani ja selkää. Halasimme aikamme ja suutelimme, kunnes hän meni vuorostaan polvilleen alalauteille. Hän otti muittamutkitta kaluni käteesä, veti esinahkan taakse varovaisesti ja laittoi terskan suuhunsa. Hän kiristi sen huuliensa väliin ja väliilä työnsi sen kitalakeensa kiinni ja painoi sen kielellään puristuksiin. Käsillään hän siveli palleja ja kalun vartta hennosti, mutta tukevasti. Olin miltei saamassa, kun vetäysyin hänen suustaan. En halunnut tulla hänen suuhunsa, niin kaunis hän oli. Tyttö katsoi ihmeessään, mutta hymyili ja otti kalun uudelleen suuhunsa. Ymmärsi varmaan mitä mietin, mutta jatkoi taivaalliselta tuntuvaa toimitustaan. Tunsin tulevani ja koitin vetäytyä taas, mutta tyttöpä työnsi kaluni vaan syvemmälle ja tulin hänen kurkkuunsa. Hän veti kalun pois suustaan ja sylkäisi lastin lattialle.

      • roohen

        Kesti hieman aikaa, kun toivuin suuhoidosta. Kaluni lerpsahti, mutta tyttö ei siitä välittänyt, vaan suuteli minua nyt siinä vierelläni. Hän pyysi minua uimaan ja menimme molemmat alasti uimaan. Seurasin häntä saunaan ja kun huomasin hänen ihanan pepun siinä heiluessa edessäni, sain uuden erektion. Saunan lauteilla hän hymyili minulle ja katsoi seisovaa kaluani. Hän sanoi, että voisimme mennä eteiseen naimaan, kun tuo minun kaluni näyttäisi taas olevan valmis. Menin hänen perässään tappi tanassa. Hän meni penkille selälleen ja levitti jalkansa. Kömmin hänen päälleen ja asetin terskan hänen emättimensä päälle. Sekin oli rauhoittunut, joten aloin terskan päällä hyväilyn. Vetelin terskalla pitkin häpyhuuleten väliä ja etsin klitorista. Muuten vedestä märkä pimpsa alkoi pikkuhiljaa kostumaan ja löysin sen kauanhimotun reijän. Kiusasin vielä silti terskallani pimpsaa ja tunsin tytön jalat takapuoleni takana. Ne vaativat minua tulemaan sisään. En halunnut pilata hetkeä ja laitoin terskan reijälle ja aloin hitaasti painaa sitä vasten. Tyttö voihkaisi, kun sain kaluni sisään. Tunnustelin ensin hitailla työnnöillä pohjaan asti ja tiivistin pikkuhiljalleen vauhtia. Tyttö oli selvästi kiimoissaan ja voihkinnallaan vaati lisää. Silti pidin tahdin hitaana ja painoin pohjaan asti. Laitoin jalkani vierekkäin ja otin käsilläni tukea naisen vierestä ja rupesin tiivistämään tahtia, mutta nyt vaan ihan kalun päällä. Tyttö alkoi jo valittaa työntöjen tahtiin ja pidin vauhtia yllä. Voihkinan muuttuessa taas hiljaisuudeksi, survaisin kaluni pohjaan ja nostin sitä hitaasti ylös. Jalat takanani paivoivat kuitenkin kaluni takaisin tytön uumeniin ja hänen pimpsansa suorastaan imi minua. Tyttö sai kaluni ollessa uumenissa ja se tuntui kuin jokainen pimpsan lihas olisi puristanut kaluani. Tytön silmät olivat taas uskomaton näky ja niissä oli jotain niin merkillistä, että en ole ikinä nähnyt. Hän tempaisi minut syleilyyn ja puristi jaloillaan minua lisää sisäänsä. Pienen hetken päästä hän halusi altani pois ja kääntyi kontilleen. Menin hänen taakseen ja tartuin häntä rinnoista selän ylitse. Kaluni vaelteli kiiltävänä hänen pakaroiden ja pimpsan välimaastossa. Hän käänsi katseensa taaksepäin ja otti kaluni toiseen käteen. Hän nojautui olkapäällään penkkiin ja ohjasi toisella kädellään kaluni pimpsaansa. Työnsin varovasti lantioitani eteenpäin ja kalu lipsahti sisään, tytön taas voihkaistessa. Aloin taas hitaastii työnnellä kaluani syvempään. Pian korjasin asentoani pystympään hänen selkänsä päältä. Hänkin piti molemmat kätensä päälsä etupuolella. Otin häntä pakaroista kiinni ja työnsin kaluani häneen. Katselin hänen takapuoltaan, kun kaluni upposi joka työnnöllä häneen. Tunsin jonkun taivaallisen olotilan tulevan jostain sisuksistani ja laukesin häneen. Pidin vyötäröltä kiinni ja koitin päästä mahdollisimman syvälle häneen. Hidastin työtöjä ja lopulta otin kaluni pois hänen sisältään. Makasimme hetken siinä vierekkäin suukotellen ja lopuksi kävimme vielä pesulla. Kömmimme aamun hetkinä yhteiseen sänkyyn ja nukuimme puolille päivin. Sen jälkeen en ole häntä nähnyt, vastakuin kaverini häissä ja hänellä oli jo muun miehen kanssa lapsia.


    • noin

      kumpaa sukupuolta nuo lapset oli ? jäi vähän epäselväksi niin voisiko se vanhin lapsi olla sinulle vai ootko tuhkamuna

    • affen

      Kaunis pieni tarina, ilokseen tällaisia lukee. Kiitos kertomuksesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe