lempi tyyppinne TSHsta ja miksi

Luci

Mun lempi tyyppi on klonkku ja Frodo. Klonkku on vaan niin säälittävä mut ihan kiva kuitenkin. Frodo on nii best ihanan söötti ja sillee

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis joo

      Frodo on minunkin suosikki. Se osaa olla aika mahtava. Pippin ja Sam on niin hauskoja. Legolas on kiva. Aragorn on ihana. Galadriel on kaunis ja silti vahva. Pakko sanoo vielä että Arwen on ihan ääliö.

    • moi:3

      Frodo on ehkä paras, sit Legolas ja Pippin. Merriki on iha kiva ja Aragorn.
      Gimli on hauska ku se on kisaamas Legolasia vastaa esim. kumpi tappaa enemmän örkkejä ja sen repliikit on muutenki hauskoja :DDDDDDD
      Eowyn on ehkä se josta en tykkää, se on vaa jotenki ärsyttävä.
      Klonkku on kiva ja se on hauska ja jotenki säälittävä ku se Sormus riudutti sen...
      Arwen on iha kiva, en tiä miks jotkut ei tykkää siitä ku mun mielestä se on kiva. Jotkut on kai kateellisia ku se on Aragornin kans ja kaikki tykkää Aragornista.

      • LOTR fani

        Puhutaanko kirjoista vai elokuvista? Klonkku joka tapauksessa.


    • TKL4134

      Gandalf, sekä leffoissa että kirjassa.

    • Legolas-fani

      Legolas kirjoissa sekä leffoissa ehdottomasti!!

      • legolas superfan<3

        Niin munkin mielestä legolas on ehdottomasti paras! Niin mukavaa hahmoa saa hakea. Leffojen näyttelijäkin on tosi taitava. Harry potterista ei nyt löydy edes gimlin vertaista hahmoa. Legolas♥.


    • älkää nyt suuttuko

      Tykkään jostain syystä ihan kauheasti Denethorista, ja oikeastaan koko käskynhaltijaperheestä (Finduilasia myöten, joskaan en tiedä miten se pääsi tapahtumaan kun eihän siitä ole kuin maininta liitteissä). Mulla on ollu paljon ongelmia sen kanssa, kuinka hyviä kaikki hyvikset siinä on, semmosia eeppisen täydellisiä. Kyllä mä Faramiriakin rakastan, mutta Denethorissa on jotain niin ihanasti vinksallaan. Melkeen ku se olis väärässä paikassa.

      That said, elokuvissa en tykkää Faramirista enkä Denethorista, molempien luonteet on mun mielestä siinä väärät. Faramir on ilkee pikku kusiainen (verrattuna siis oikeaan versioon) ja Denethor on säälittävän seniili ukko jolla on hirveä luonne eikä järjen hippuakaan jäljellä päässä.

    • SamPippin

      Pippin :33 Siks koska mä oon kaikkien kavereiden mielestä aina Pippin. Sitte Sam on söpö :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe