Seikkailijat

Kookoo

Voiko joku kertoa kannattaako Seikkailijoihin liittyä?

48

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooosees

      Totta Moses

    • ff2015

      Fantom fighters. Joku sanoi että lokakuussa insideleiri.

    • jepe 677

      Kaveri pääsi phanttomiksi..

    • oppi
    • wannabeee

      Edelliseltä leiriltä pääsi mukaan yksi. Ja ohjaajien mukaan vasta syksyllä olisi porukka kasassa.

    • phantomi

      Tässä olisi ohjeet facebookista:
      haluatko phantom fightersiksi? haluatko apuohjaajaksi? nyt valitaan porukkaa ensi kaudelle paikalle tulevista taistelijoista.

    • fantomi1

      Haluan Fantomiksi, mutta kuulemma pitää ensin käydä kymmenellä leirillä?

    • ff99

      Ehdottomasti.

    • Jooka

      Hyvä pieni porukka, ei turhaa jännittämistä.

    • fbhuhu

      Seikkailijat facebookissa lukee: Leiritoiminnassamme on käynyt porukkaa erittäin paljon, olemme vuodesta 2011 alkaen järjestäneet airsoft-leirejä. Mukana on ollut yhteensä lähes 3000 osallistujaa. Nyt alkaisi taas uusi leirikausi. Tervetuloa mukaan!

      Lisätietoa: www.seikkailijat.fi

    • anssionkuningas

      kannattaa ehdottomasti, porukka mukavaa ja leirit mahtavia.

    • ÖÖÖÖMÄÄOONMÄÄ

      Kannattaa siftaja mielummi urban snipereilä sääks järvellä

    • Autisti

      Seikkailijat on autisteja

    • JOskiinnostaa

      Taas ensimmäisellä leirillä speciaalia tiedossa, ihan vaan jos joku ei tiedä, kannattaa liittyä fb:ssä seikkailijoiden softaajat ryhmään. JOs kiinnostaa.

    • GOGOGOU

      kiitti tiedoista oon 9 mä ostin eilen sähkökäyttösen automaatti kiväärin ja kaasu käyttösen pislan gunfiresta siellä se kivääri oli 113 euroo ja pro airsoftissa 383 euroo se on puolalainen sivusto kannattaa käydä ostaa sieltä ja sit mä käytän 2 paksuu paitaa 1 hupparii ja 3 verkkarii kun tuun sinne softaa ja mun isoveljen maskii ja liivii nii ja saaks tuolla pelata yö pelejä

    • PhantomFighter

      Kaikki pelit kuulemma tältä kesältä peruttu. Jotkut narkkarit käyny polttaan ton Gränön päärakennuksen maan tasalle ja rahat ei riitä korjaamiseen eikä leirien järjestämiseen. Toimintaa tullaan todennäköisesti järjestämään jossain muussa muodossa esim. Erikoisteemaisina pelipäivinä. Asiasta tiedotetaan Seikkailijoiden facebook sivuilla lisää kannattaa käydä lukemassa.

      • Joojooo

        Grano on saari eikä sinne pääse ku veneellä miten ne voi polttaa sen? Yks appari ainaki sano et leirillä on paljo tulossa porukkaa ja kantsii ilmottautua.

        oon kolmella leirillä ollu, viime vuonna kahella, nuotio, pelit, muut, hyvä meno! ohjaajat rocks, varsinki reima!


    • yes32

      Toukokuun leirille tulossa kuulemma myös panssarivaununraato ja yöpelinä zombie. Mukana.

    • ÖÖTÄÄONTÄÄ

      Joo ja ovat kuulemma vuokranneet USAsta ja sieltä voi ampua kuula tomahawkeja ja sit sinne on tulossa myös AC130 ja predator uav joissa on 30 joulen co2 minigunit ja urban sniperit mitkä ampuu sarjatulta

    • ÖÖÖTÄÄONTÄ

      Lentotukialuksen ovat siis vuokranneet

    • Junkkenautti

      Ei varmasti ole!! Viime vuonna metsä oli kyllä täynnä valotikkuja, zombipelejä, ja tehtiin kunnon bunkkereita yms. isoja maiden lippuja on ja tarinat on tosi hyviä. Vähän eri asia kun oikeasti ammattilaiset ohjaa ja opastaa. Joskus on ollut puhetta maihin noususta eli käytäisiin taistelu rannassa. Siinä se.

    • ÖÖÖÖTÄÄOONMÄÄÄ

      Nii mut sit vaikka vihtijärven skenuihin verrattuna noi seikkalijoiden "scenaariot on pelkkiä lasten leikkipaikkoja.

    • Vihtionpissaa

      Vihtijärven skenut on kyllä surkeita! Puhut koska et tiedä!

    • tässäalkuun

      AIRSOFT-LEIRIT


      10-16v.
      Leirihinnat:
      49 euroa yhden (1) yön leiri
      79 euroa kahden (2) yön leiri

      Ilmoittautuminen: seikkailijat.yhdistysavain.fi



      49e

      23.-24.5.2015 la-su Palkattu pimeyteen
      ________________________________________

      79e

      1.-3.6.2015 ma-ke Pyhän ydinohjuksen puolustus

      3.-5.6.2015 ke-pe Hajoavan valtion tarina

      8.-10.6..2015 ma-ke 28 tuntia myöhemmin

      10.-12.6.2015 ke-pe Maajussien kapina

      15.-17.6.2015 ma-ke Operaatio pullea salama

    • proseikkailijat

      Saako seikkailijoiden leirille menijät proairsoftista alennusta?

      • saakoko

        Mun mielestä saa.


    • Sovietsniper

      Meni heti luotettavuus noista Seikkailijoitten peleistä kun kotoin että Proairsoft on yhteistyössa

    • cheekailijat

      Minulla luottamus kasvoi!!! Seikkailijat rules

    • Taistelukone

      Ainoa airsoft leirejä järjestävä firma! Kommentoi vain tätä jos olet saarella käynyt

    • tyytitityy

      menossa tuonne: 3.-5.6.2015

    • vitun_naskit

      Kaikki naskit menee noihin paskoihin sekoilijoitten peleihin. Siis kuka maksaa 49 euroo jostain yhen yön paskasta pelistä kun 20 eurolla pääsee huomattavasti parempaan "ratavartia" peliin

    • Tapsa77

      Minä maksan poikani airsoft-harrastuksen ammattilaisten turvallisessa opastuksessa! Lisäksi leirielämän ja erätaitojen oppiminen on arvokasta oppia. Seikkailijoille täydet pisteet!

    • Juotavaa

      Oltiin viime vuonna! Ja suosittelen tätä joka pojalle. Isänä arvostan tällaista ammattilasotetta.

    • noppelis

      Kannattaa, huomenna taas mukaan leirille

    • SUPERNASKI123456789

      Katoin yhen kuvan noist peleist eikä siel oo muutaku jotai naskeja joil on "sniput" ja jotka pelkää kuulia ei sellasella porukalla hyviä pelejä saa

    • uutisankka

      AIRSOFT-UUTINEN

      Kauden päätösleiri: 12.-13.9.2015 la-su Suo, kuokka ja tarkkuuskivääri.
      Kausi 2016 aloitetaan taas tuttuun tapaan aikaisin keväällä!

      www.seikkailijat.fi

    • Ori2015

      Onko seuraavalle leirille 12-13.9 tulossa Orimattilasta muita?

    • eetu444

      Onko talvella leirejä? kesällä oltiin kahdessa pelaamassa

    • SDCCDSACCDAC

      jooo talvella on pelejä ööööö oonwmanwnwoicnOISNCISACIUNDSACUSACUIASNCUINCAUANCIANCIA

    • henkka1221.1222

      Seuraavat leirit toukokuu 2016

    • Ohjaajana3kesää

      Kyllä. kts seikkailijoiden nettisivut

    • ÖÖÖTÄÄONTÄÄ

      JJOOOOOOOOOOOOOOO OOON ARTTU PIRKKALASTA MUA KIINNOSTAS TIETÄÄ KU OOM KEHITYAS WAMMWANWNN JA MUN KAVERI VILLE PEKKA ON KEHARI YÖÖ

    • Mikseimikäännimikelpaa

      Onko joku tulossa 6-8.6-8.6.2016 mä meen ekaa kertaa

    • öövamma

      Joo en oo tulossa mihinkää naskien "erikoisjoukkoihin"

    • Kannattaisikäydäensin

      No ei se oo naskejen "erikoisjoukko" oisko ketään ketää tulee silloin?

    • tuuliverkko

      AmMattilaiset asialla!

    • Pooliopoolio

      HUOMIO!! 6.-8.6.2016 Miljoona dollaria nyt 46 airsoft- leiriläistä mukana. Eli mukaan mahtuu vielä 5 innokasta. www.seikkailijat.fi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe