Asperger ja Auroran sairaala

16+2

Viestiketju sensuroitiin täältä.Syyt? ..ovat arvattavissa...Auroran työntekijät eivät kestä kuulla totuuksia. Eivätkä heidän tuttavansa, ystävänsä eivätkä läheisensä; olisihan se noloa myöntää olevansa töissä paikassa, missä tapetaan ihmisiä sekä henkisesti että fyysisesti.

69

3732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh

      Neurolepti-injektiot sun muu henkinen väkivalta, vanhakantaiset hoitometodit käytössä eikä kehitystä näköpirissä missään suhteessa.

    • Liitto II

      Autismiliitto ei taida olla vaikuttanut tähänmennessä myöskään mitenkään Haartmanin sairaalan hoitokäytäntöihin, tulossa muutama esimerkki.

      • :))))))

        Salaempit vaikuttavat jokapuolella maanlaajuisesti Autismiliiton sekä "virallisen" emppitoimikunnan ohitse. Asiat on hoidettu kuntoon alta aikayksikön sillä aikaa kun em. tahot vasta miettivät kuinka tulisi toimia RAYn tukien turvin.


      • Hagmanille
        :)))))) kirjoitti:

        Salaempit vaikuttavat jokapuolella maanlaajuisesti Autismiliiton sekä "virallisen" emppitoimikunnan ohitse. Asiat on hoidettu kuntoon alta aikayksikön sillä aikaa kun em. tahot vasta miettivät kuinka tulisi toimia RAYn tukien turvin.

        Voitaisiinko asioita käsitellä jatkossa täällä AVOIMESTI mikä kuulunee myös Autismi- ja ASpergerliiton perusARVOIHIN? Elikkäs; miksi salaempit joutuvat hoitamaan korvauksitta varsinaisten emppien hommat ja vielä tämän lisäksi heidät syrjäytetään kaikesta liiton "virallisesta" toiminnasta? Onko pullapojilla kenties jotain vaikutuksta asiaan?


      • .........
        Hagmanille kirjoitti:

        Voitaisiinko asioita käsitellä jatkossa täällä AVOIMESTI mikä kuulunee myös Autismi- ja ASpergerliiton perusARVOIHIN? Elikkäs; miksi salaempit joutuvat hoitamaan korvauksitta varsinaisten emppien hommat ja vielä tämän lisäksi heidät syrjäytetään kaikesta liiton "virallisesta" toiminnasta? Onko pullapojilla kenties jotain vaikutuksta asiaan?

        ;DD


    • ****

      Kanerva sekä Turpeinen éivät enää ole tänään paikalla joten let´s go. Hommia on vaikka muille jakaa.

    • LIITTO II

      "Ai et ole itsetuhoinen etkä psykoosissa vielä" ? Mene kotiisi nukkumaan siis.

      kopio: Autismi -ja ASPERGERliitto I

    • yhteistyöterveisin.

      Auroran sairaalasta yritetty hakea TUKEA kiusaamiseen ja tappouhkauksiin. Jokainen työntekijä välttää vastuunsa ylilääkäreitä myöten. Pitänee menne käymään.

    • 14+11
    • 9.1.-14

      Noniin. Autismiliitto ei ole pyynnöistä huolimatta voinut mitenkään edistään autistien hoitokäytäntöjä esim. Aurorassa. Joten tein sen YKSIN. Katsotaanpa, kuinka minuun tänään suhtaudutaan kun menen käymään ja asiallisesti ilmoittamaan mistä on kyse. Viimeksi heitettiin ulos, koska aspergerius ei ole psykiatrinen sairaus ja olen siten terve. Teemu Männynsalo ei kestä pätkääkään kritiikkiä itsestään, minkä vuoksi heitettiin kriisitilanteessa ulos. Käyttäydyin asiallisesti enkä ollut päihteiden vaikutuksen alainen.

      • Anonyymi

        Männynsalo on ihme hahmo.


    • 18:17

      Aika outoa tällainen psykiatrismi jo jopa pääkaupunkiseudulla. Aurora lakkautettakoon kokonaan nykyisessä käyttötarkoituksessaan. Aspergerilaisille siinä olisi oiva rako päästä yhteisöllisen asumisen piiriin. Vanhat rakennukset voitaisiin restauroida ja kaikki liitto II:n toiminnot keskittää sinne.

    • Pegasos II

      Voisitteko päivittää tietokantoihinne ihan oikeasti nuo diagnoosit
      mitkä minulla todellisuudessa ovat, ettekä heittää jatkuvasti
      käyntieni perusteella vääriä diagnooseja epikriiseihini.
      Persoonallisuushäiriö on ja kauan sitten ollut poissuljettu. Tämä
      diagnoosi jatkuvasti kulkee sairauskertomuksissani sen vuoksi, että
      se on jonkun ammattitaidottoman psykiatrin joskus tuosta vain
      kahdessa minuutissa antama. MInulle on tehty laajat tutkimukset,
      joiden mukaan ei ole kyse persoonallisuushäiriöstä. Jokainen
      ihminen, terveimmätkin sairastuvat psyykkisesti jos heitä jatkuvasti
      vuosien ajan väärinkohdellaan, joskaan ei
      persoonallisuushäiriöihin, jotka kehittyvät jo nuoruudessa, ja mitä
      esim. minulla ei ole koskaan todettu silloin.

      • Auroran hallinto

        Kyllä voimme. Itseasiassa olemme luopumassa kaikesta lääkityksellisestä hoidosta toimipisteessämme lähiaikoina..

        Auroran kauniiseen vanhanaikaisia rakennuksia kattavaan sairaalaympäristöön tullaan jatkossa keskittämään Aspergerliiton (Liitto II) toimintoja sekä väliaikaisia tiloja asunnottomille aspergereille tai Asperger-henkilöille, joita uhkaa asunnottomuus ja jotka eivät itsenäisesti selviydy kotioloissa.

        Yhteydenotot kollektiivista tukea-antavaa asumista koskien p. 040-5331216.


    • 13.1.2014 Pegasos

      Työntekijöiden esimies ei vastaa soittopyyntöihin. Niitä on jätetty lukuisia. Tuolla ei osata hoitaa/tukea muita kuin persoonallisuushäiriöisiä tai psykootikkoja neurolepteilla. Näin meillä täällä pääkaupunkiseudulla. Tsemppitä muulle Suomelle.

      • ajatuskupla

        "Missä osastonhoitajanne? Olen jättänyt 7 soittopyyntöä hänelle koskien tärkeätä asiaa.
        Voisiko joku tiedustella miksei hän vastaa soittopyyntöihin?"

        Ja miksei Hagman vastaa teksti- eikä sähköposteihin?


      • vastaus.
        ajatuskupla kirjoitti:

        "Missä osastonhoitajanne? Olen jättänyt 7 soittopyyntöä hänelle koskien tärkeätä asiaa.
        Voisiko joku tiedustella miksei hän vastaa soittopyyntöihin?"

        Ja miksei Hagman vastaa teksti- eikä sähköposteihin?

        He nähtävästi lukevat suomi24-foorumin autismipalstaa.


    • johtajat?:O

      Ensin vastasivat ja kuittasivat viestit luetuiksi, mutta koska kritisoitiin toimintamallejaan yhtään vastausta eikä kommenttia sen jälkeen ei ole tullut. Puolustusmekanismit vai ammattitaidottomuus kyseessä,vaiko kummatkin?

    • ....................

      ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä Päiväys: Tue, 14 Jan 2014 14:03:01 0200
      Lähettäjä:
      Vastausosoite: Otsikko: Re: Tapaaminen
      Vastaanottaja: Maaskola Julius

      Lisäksi voin olla suoraan yhteydessä Leena Turpeiseen, mikäli
      Aurorassa eivät asiat yleisestiottaen ala hoitua. Olen käynyt siellä
      10 vuotta silloin tällöin, vaikkei minulla ole mitään mielenterveyden
      häiriötä, jonka kuitenkin kumosit viime tapaamisessa ilmoittaen
      minulla olevan vakava mielenterveyden häiriö, mitä et kuitenkaan
      pystynyt perustelemaan mitenkään.

      Kuten olen jo kertonut kärsin vaikeasta pitkäaikaisesta masennuksesta
      apergeriuden ohella, joka ei ole mielenterveydenhäiriö, vaan erilainen
      tapa kokea ulkomaailmaa. Masennukseni puolestaan johtuu
      ympäristötekijöistä eli siitä kuinka minua on vuosikaudet kohdeltu.

      kopio: Krp, Autismiliitto

    • AspergeINFO

      Helsinki 13.1.2014

      Kukaan ei vastaa mistään sairaalasta eikä avohoitopisteestä. Kaikki toiminnot ovat ulkoistettu yksityisille lääkäriasemille, jotka veloittavat asiakkailtaan, joilla ei ole vakuutusta, vaikka mitä. Ilman ostopalvelusopimusta.

      Kopio: Valvira, Lääninhallitus, Eduskunnan oikeusasiamies

    • Aspergerinfo.

      Auroran sairaala ei pidä kriisitilanteena sitä jos ihminen on uhattu tappaa kahteen kertaan kadulla. Eivät myöskään osanneet neuvoa mistä voisi hake kriisiapua, vaikka sitä kehoittivat. Autismiliitosta sai samankaltaisen kommentin tuenhakuyritykseen. MTKL:n lakimies ei enää hoida mitään, kuten ei Valviraraa.

      AINUT KEINO ON OTTAA YHTEYTTÄ VÄÄRINKÄYTÖSTEN KYSEESSÄ OLLESSA EDESKUNNAN OIKEUSASIAMIEHEEN.

      • Aspergerinfo

        Soitin hätäkeskukseen tilanteen ollessa akuutti; "mitäs sinä olet tehnyt ensin?". Lopetin puhelun siihen ja laitoin sähköpostitse

        [email protected]

        esimiehelle palautetta.


    • ohikulkija.

      Kiitokset INFOsta ! ! ! Varsinkin avoimuudesta ja rehellisistä kommenteistanne koskien julkista terveydenhuoltoa !

    • :DDD

      Julius Maaskola
      apulaisylilääkäri
      psykiatrinen sairaalahoito ja päivystys
      auroran sairaala
      käyntiosoite: nordenskiöldinkatu 20, 00250 helsinki
      postiosoite: pl 6800, 00099 helsingin kaupunki
      email [email protected]

      • 16+14

        Tuossa viestissä oli lisäksi ilmoitettu, kuinka Asperger-henkilöitä nykyisin kohdellaan julkisessa terveydenhuollossa, eli pätkän vertaa ei ole perehdytty kyseiseen oireyhtymään vaan saatanalliset väärindiagnosoinnit kulkevat vuosikymmeniä sairauskertomuksissa, jotka ovat ammattitaidottomien psykiatriaopiskelijoiden muutamassa minuutissa laatimia vuosilta kivi ja keppi. - Kuuluuko TUO uusi "lääkäri" samaan kategoriaan, joka vittuilee potilailleen hädän hetkellä?


      • infoa 10:39
        16+14 kirjoitti:

        Tuossa viestissä oli lisäksi ilmoitettu, kuinka Asperger-henkilöitä nykyisin kohdellaan julkisessa terveydenhuollossa, eli pätkän vertaa ei ole perehdytty kyseiseen oireyhtymään vaan saatanalliset väärindiagnosoinnit kulkevat vuosikymmeniä sairauskertomuksissa, jotka ovat ammattitaidottomien psykiatriaopiskelijoiden muutamassa minuutissa laatimia vuosilta kivi ja keppi. - Kuuluuko TUO uusi "lääkäri" samaan kategoriaan, joka vittuilee potilailleen hädän hetkellä?

        Asia hoidossa.

        terv. Aspergerinfon palveluneuvontatiimi


    • eril.huumorintaju

      Tässä heidän mottonsa

      "- kuuntelemme ihmistä - osaamme hoitaa -"

      ps. Oliko tämä tarkoitettu vitsiksi?

    • ....................

      Nyt tietävät Neuromentalissakin kuinka Aurorassa autiminkirjolaisiin suhtaudutaan.

    • Aspergerinfo/laki

      Selviteltiin tässä ystävien kanssa kuinka tulisi suhtautua vääriin diagnooseihin, joita ammattitaidottomat työntekijät jakelevat hyvinkin usein. Poliisi kehoitti tekemään tutkintapyynnön. Rikollista toiminta sikäli on, että kyseessä on julkinen herjaus, jos julkisiin tietokantoihin kirjoitetaan paikkansapitämätöntä tietoa, minkä perusteella potilasta/asiakasta jatkohoidetaan.

    • :DDD

      "affekteissa, oppositiossa sekä konfliktihakuinen haastattelun alkuun"

      "keskustelun alkuun pitää pitkän monologin ettei hän eikä kukaan muukaan ole ikinä saanut mitään apua Auroran päivystyksestä eikä julkiselta sektorilta ylipäätään"

      t. Info.

      • sivullinen/As-info

        Totta. Aspergeriushan ei ole sairaus vaan erilainen tapa kokea ulkomaailmaa. Joten Asperger ei voi hyötyä psykiatrisesta hoidosta kuin tapauksissa, jotka johtavat akuuttiin psykoosiin, jolloin henkilö on itselleen tai muille vaaraksi.


    • AUTISMILIITOLLE

      Nyt on suurin osa Auroran työntekijöistä käyty kouluttamassa ymmärtämään Asperger-henkilöiden problematiikkaa. Autismiliiton puolesta. Korvauksitta. Olkaa hyvä.

    • kouluttaja myös

      Nyt päästiin asian ytimeen..:)

      Mä en ole tarvinnut mitään liiton luennoitsija tai muitakaan koulutuksia koskaan. Hoitelen hommat yksin.

      • assi työllistyy

        Joo ja saan ilmaisia lääkäripalveluja korvaukseksi työstäni eli noin 300 e/kk kaupungin parhaalla lääkäriasemalla aina niitä tarvitessani. Kyllähän nuo luonneitsijakorvaukset mennen tullen päihittää, olen ihan tyytyväinen.


    • assi.

      Hoitava terveyskeskuslääkärini:

      "haukuit mut viimeksi sähköpostitse"

      -En haukkunut vaan annoin palautetta eikä missään mielessä ollut tarkoitus haukkua sinua henkilökohtaisesti.

      "kyllä haukuit"

      -En todellakaan haukkunut sinua eikä ollut edes tarkoitus haukkua sinua.

      Että näin tapahtuu kommunikointi samanikäisten kanssa.

    • Aspergerinfo

      Hävitin kännykkäni VAHINGOSSA, soittaessani sos-kriisipalveluun, enkä löydä sitä enää mistään. Tuonne jouduin soittamaan koska en ole saanut liitosta koskaan minkäänlaista apua. Nyt lähden Auroraan, koiran kanssa, missä meille on varattu yhdenhengenhuone 2 vuorokaudeksi. Yritän vaikuttaa myös mahdollisimman terveellisen ruokavalion toteuttamiseen jatkossakin mm. siellä.

      • pluskaksi

        Voisiko liitosta joku tulla etsimään kadottamaani puhelinta kanssani? Heitin sen jonnekin kun pelkäsin kriisikeskuksen poliisien tulevan käymään asunnossani enkä nygt löydä sitä enää mistään? Muistan tarkalleen mihin sen heitin, muttei sitä enää löydy sieltä samasta paikasta jostain syystä. Postasin Auroraankin tästä, muttei siellä kukaan välitä mistään mitään. Varsinkiaan asseista hädän hetkellä. - Nyt menen juomaan viiden hedelmän mehua ja koetan nukkua hetkisen.


      • 40+
        pluskaksi kirjoitti:

        Voisiko liitosta joku tulla etsimään kadottamaani puhelinta kanssani? Heitin sen jonnekin kun pelkäsin kriisikeskuksen poliisien tulevan käymään asunnossani enkä nygt löydä sitä enää mistään? Muistan tarkalleen mihin sen heitin, muttei sitä enää löydy sieltä samasta paikasta jostain syystä. Postasin Auroraankin tästä, muttei siellä kukaan välitä mistään mitään. Varsinkiaan asseista hädän hetkellä. - Nyt menen juomaan viiden hedelmän mehua ja koetan nukkua hetkisen.

        Joo en ole saanut nukuttua hetkeäkään vuorokauteen, alkaa vähän rasittaa. Mä en oikeasta jaksa enää mitään. Voisko liitto auttaa? Ainiin ei niillä olekaan viikonloppupäivystystä, mihinkäs aito assi sellaista tarvitsisi. Käytännön asiat hoituvat muutenkin ihan mukavasti.


      • 1286
        40+ kirjoitti:

        Joo en ole saanut nukuttua hetkeäkään vuorokauteen, alkaa vähän rasittaa. Mä en oikeasta jaksa enää mitään. Voisko liitto auttaa? Ainiin ei niillä olekaan viikonloppupäivystystä, mihinkäs aito assi sellaista tarvitsisi. Käytännön asiat hoituvat muutenkin ihan mukavasti.

        ps. täydennä seuraavat kohdat koskien edellistä viestiä

        1)____________________________________
        2)____________________________________
        3)____________________________________
        4)____________________________________
        5)____________________________________


    • rekisteröimätön

      Hei

      Soitin Auroran päivystykseen tänään 25.1.-14. Puhelimeen vastasi
      henkilö, joka ei kertonut nimeään, vaikka nimen kertominen
      asiakaspalvelutyössä kuuluu hyviin tapoihin. Pyysin ystävällisesti
      saada tietää, onko toissapäiväisestä käynnistäni joitain merkitöjä
      tietokannoissa, en saanut sitä tietää.
      Henkilö, joka puhelimeen vastasi, kuitenkin tiesi sanoa ilman, että
      annoin henkilötunnustani puhelimessa, että hoitoni on ohjattu
      avohoidon puolelle eli hän ei suostunut kertomaan minua koskevista
      minulle tärkeistä asioista puhelimessa, vaikka kertoi minusta asioita
      samantien, mitä hänen ei tulisi saada tietokannoista nähdä ilman että
      itse olen paikanpäällä ja esitän kelakorttini. Avohoidosta minua on
      kehoitettu kääntymään Auroran päivystykseen puoleen tarvittaessa.
      Mistä tällaiset tavat toimia asiakkaita kohtaan kertovat?

      Auroran päivystysyksiköstä ei vastaa näköjään enää kukaan, vaan siellä
      voivat ihan miten tahansa ihmisten hengillä kuka vain pellepuoskarit
      toimia. Toki asiallisiakin työntekijöitä löytyy, joille olen todella
      kiitollinen ja sen myös olen heille kertonut.

      Tämä työntekijä jonka kanssa äsken yritin keskustella, kuittasi koko
      asian sillä, että tukemiseni on siirretty kokonaan avohoidon puolelle
      ja etten saisi enää "jankuttaa asiasta".

      • mustakaavunesikoinen

        Ethän sä mitään "jankuttanut" vaan jos vastapuoli on sen verran tyhmä, ettei yhdestä sanomisesta ymmärrä asiaa, josta pohjimmiltaan alunperin oli kyse, asian joutuu toistamaan, niin sehän ei ole sinun syytäsi.


    • ...

      Aaamyöstä soittaessani puhelimeen vastasi asiallisesti työntekijä,
      kenelle kiitokset ja joka antoi Mielenterveysseuran numeron, johon
      voisi kriisitilanteissa soittaa. Kiitokset hänelle
      asiakaspalveluhenkisyydestä. Olen itse toiminut
      asiakaspalvelutehtävissä vuosia, joten osaan arvostaa oikeinkohtelua.

      Minulla itselläni on keskustelupalsta, johon olen kerännyt kaikki
      tarvittavat numerot ja yhteystiedot sitä varten, jos joku tarvitsee
      apua hädän hetkellä. Valitettavasti sivusto on tällä hetkellä
      päivitettävänä, mutta avaan sen lähiaikoina uudelleen.

      terv. Pegasos II

    • AS-infoa

      auroran sairaalassa rikotaan räikeästi ihmisoikeuksia. tänään jokainen soittaja joka on yrittänyt tukea sieltä saada on saanut luuria korvaan.

      palautteet:

      [email protected] (sairaalan vastaava lääkäri)
      [email protected] (helsingin kaupungin terveyskeskusten sekä niiden alaisten toimipisteiden johto)
      [email protected] (psykiatriaosastosta ja sen tilasta vastaava)

      • päivitys

        Turpeisen kanssa tänään keskusteltu asioista. Hän voi millekään kuulemma mitään.


      • Autoran esimiehille
        päivitys kirjoitti:

        Turpeisen kanssa tänään keskusteltu asioista. Hän voi millekään kuulemma mitään.

        Joo ja ihan sama mitä hänen kanssaan puhuu, aisioita ei saada vietyä eteenpäin. Mutta minä saan ja olen jo saanutkin.


    • RUUMIS 285321

      Huomioikaa ennenkaikkea se, että näin asiat hoituvat pääkaupunkiseudulla Suomessa eli eivät mitenkään. Kuinka sitten pienemmillä paikkakunnilla, jossa ei edes julkista terveydenhuoltoa käytännössä enää edes ole olemassa???

      YHTEISKUNTAMME ON TÄYSIN SAIRAS.

    • liitolle

      Kivaa. Suomifoorumiin kirjoittelevat enää ruumiit ja jo aikaa sitten kuolleet, jotka oltaisiin haluttaessa voitu pelastaa ajoissa.

    • elävä ruumis

      Tämä meininki alkoi lasten osastolla ja jatkuu edelleen, vaikka vuodet vierivät ja ihmiset vaihtuvat ei Aurora miksikään muutu

    • sielu jäissä

      Hyvä, että ruumis vielä elää kituuttaa. Leipänsä eteen töitä kaikki tekee - kiduttajatkin. Kun se tapahtuu yhteistyönä: kolme makaa pienen lapsen päällä - ei voi kukaan valittaa "terapiasta" johon vanhemmat lapsensa toivat vapaaehtoisesti. Kun sitten ruumiillisesti ja henkisesti murjottu lapsi halutaan pelastaa kotiin - ei "hoito" -kidutus olekaan enää vapaaehtoista. Nyt kutsutaan poliisi hakemaan lapsi takaisn tuohon karmeaan kidutuskammioon!

    • Irma,Keminmaa

      Täällä paikallisessa sanomalehdessä oli tänään uutinen Helsingin Auroran sairaalan tilanteesta väärennöksiä törkeitä petoksia ja sellasita mitä lääkärit siellä tekevät mielenkiintoista sinänsä jään herkutellen odottamaan lisää uutisia aiheesta varsinainen sylttytehtaan paljastuminen ja skandaalien skandaali


      Sinällään teidän Helsingin sosiaali ja terveysvirasto on oikeassa kun lakkautetaan pala palalta koko Auroran toiminta

      http://www.hs.fi/kaupunki/a1401425092005

      • päivitystä As-info

        Niin, siis päivystysyksikkö laukkautetaan, koska siellä ei ole kuvantamiseen tarvittavia laitteita, mitkä lain mukaan pitäisi siellä olla, ja minka vuoksi siellä muutamia potilaita on meinannut kuolla, jokunen jopa kuollutkin.


    • Aspergerinfo

      Kiitos linkistä. En saanut tarkempaa tietoa ylilääkäriltä, hyvä että oli artikkeli lehdessä. Tosin yhtä juttua tuossa ei ollut mainittu, josta minä tiedän:)

      • Lisää paljastuksia

        Yhdysvaltalaisen naisen käsittelystä kaiken lisäksi etsivät olivat tarkkailleet Auroran toimia kuukausi kaupalla


      • summa summarums

        Toki ylilääkäri ei kommentoi jos on itse epäiltynä


      • Aspergerinfo 6.12.14
        summa summarums kirjoitti:

        Toki ylilääkäri ei kommentoi jos on itse epäiltynä

        Mistä Leena Turpeinen on epäiltynä?

        Auroran päivystysyksikkö lopetataan, sillä siellä ei ole lainmukaisia kuvantamisvälineitä, jolloin ei voida selvittää päivystyksellisissä tilanteissa, johtuvatko oireet psyykkisistä vaiko fyysisistä syistä. Osa työntekijöistä on täysiä typeryksiä, väärinvalittuja hoitohenkilöstöön (Hannele Kanerva/Julius Maaskola), osa sitoutunut alalle ja tekevät töitä sydämestään vilpittömin mielin. Nämä työntekijät tulevat toivottavasti karsittua pois psyykenpotilaiden hoidosta, jotka vain tahtovat olla töissä "jossain" saadakseen turvattua toimeentulonsa.

        Kanervan, Maaskolan eikä Männynsalon yhteistyö nähtävästi ole toiminut viime vuosina toivotaulla tavalla, joten siitä tuleva muutos psykiatrian päivystysyksikön toimintaan.


    • Sama täällä

      Juttu leviää kuin häkä kerrankin kunnon käry Aurora on ollut huonossa maineessa jo pitemmän ajan

    • hihIII

      Ovatko nämä kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet ruumiit Kuolleen Elävän jälkeläisiä?

      • haamun silmä

        Todennäköisimmin, mut anyway, osuva aloitus K.E.lta. Nyt vihdoin saatin Hesarikin mukaan.


    • Hän Leena Turpeinen
      • 6+3

        Ja maakuntaradiot kerto että Turpeinen oli yrittänyt vaikenemis suojaansa vedoten painaa villaisella Auroran tekemät rikokset ja lähetellyt huuhaa postejaan mutta poliisissa on aina joku joka on enemmän poliisi ja joutuu ottamaan vakavasti kun kyse on ihmishengestä ja turvallisuudesta tuollaisten byrokraattikeinottelijoitten niinkuin Turpeinen mokailut


      • potilas-v98
        6+3 kirjoitti:

        Ja maakuntaradiot kerto että Turpeinen oli yrittänyt vaikenemis suojaansa vedoten painaa villaisella Auroran tekemät rikokset ja lähetellyt huuhaa postejaan mutta poliisissa on aina joku joka on enemmän poliisi ja joutuu ottamaan vakavasti kun kyse on ihmishengestä ja turvallisuudesta tuollaisten byrokraattikeinottelijoitten niinkuin Turpeinen mokailut

        Auroran vartijoista (koppi) osa on psykopaatteja. Auroran hallinto hyväksyy psykopaatit ohjailemaan potilaita jotka kaipaisivat empaattista kohtelua. Securitas on tämä firma mitä käytetään. Työntekijöistä useat ovat osallistuneet pahoinpitelyihin.


    • Uhrit
    • Uutisissa

      Ajankohtainen aihe

    • eihullu

      Voisitko Info viedä viestimme Auroraan:

      1) Emme ole psykiatrisia potilaita
      2) Olemma Asseja
      3) Emme ole sairaita
      4) Emme tervitse hoitoa
      5) Vapauta meidät

      • katujen_Kuningatar

        Viestinne on mennyt jo aikapäivää sitten perille.

        https://www.youtube.com/watch?v=Cmk9pQlEsQU

        Kirjallisuutta-osioon päivitystä ts. sovellus käytäntöön, ELIKKÄS kirja nimeltä "Kumous Laitosmaailmassa" rules :)


    • kidutettu
    • Usein se on yleinen käytäntö, että erilainen potilas pitää huumata Zombiksi, jotta hoitsujen työ olis helpompaa ja mukavaa.

    • Anonyymi

      Mitenköhän nykyään menee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe