Tihusniemen Poukama nuortenkoti

Muistoja

Onko kellään tietoa että ketkä ovat nykyiset työntekijät Poukama-nuortenkodissa? Kiinnostaisi tietää kun olen vuosia sitten ollut itse tuolla. Mukava paikka oli olosuhteisiin nähden.

9

2969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistoja2

      Mitä kuuluu lastenkoti Ruusulle? ketä siellä nykyisin töissä?

      • Odotettu uutinen

        Jotakin ongelmaahan siellä täytyy olla, ei muutoin ketään irtisanota noin joukoittain, varsinkaan kun sijaishuoltopaikoista on huutava pula.


      • Vanha.asukki

        Ruusussa oli jotain häikkää. Koittaneet rekrytä Poukamastakin työntekijöitä, mutta toistaiseksi tuloksetta. Työntekijät sanoivat, että jotain hämärää tuossa paikassa ja sen toimintatavoissa on


    • Muistoja

      Itse olisi kyllä kiinnostunut Poukamasta, tee tuolle toiselle oma ketjunsa. Onko kellään tieto Poukaman nykyisistä työntekijöistä?

    • Siellä ollut

      Ehkä Muistoja2 vain kettuilee mm. matkimalla aloittajaa nimimerkkiä myöten. Mutta itse olen myös ollut tuolla, ohjaajat siellä olivat pääasiassa mukavia etenkin Maria ja Tuomo. Hitsi kun en muista heidän sukunimiään :/ No anyway, mukavia oli sen aikaiset nuoretkin siellä vaikka välillä meidän välille syntyikin eripuraa :) Muistelen niitä aikoja hyvällä.

    • Vanha.asukki

      Ihan mukava paikka oli. Itsekkin asiakkaana sen vähän päälle puolivuotta olin. En nyt nimiä viitsi ladella, nuo nimet mitä tässä on mainittu, niin ei enään työskentele. Myöskin Jari siirtyi verhon tuonne puolen. Lomamatkallaan, ei asiakkaan toimesta :D Verrattuna kuitenkin vaikka Haminaa, niin laitos ei toimi hyvin. Laitos väittää tarjoavansa vaikka ja mitä palveluita, mutta asia ei näin ole. Päihteitä laitoksessa käytettiin runsaasti. Ammattiosaaminen ja tiukat säännöt puuttuvat siis. Omistajilla kuitenkin sydän paikallaan. Viat saattoivat silloin johtua myös tosi hankalista nuorista.

    • freesince10

      "Viat saattoivat silloin johtua myös tosi hankalista nuorista. "
      En epäilisi, lähtiessäni sieltä meininki oli aika "kaoottista", huomasi selkeästi sukupolvien välisen kuilun :D tuntui että pääsin juuri oikeaan aikaan sieltä pois... Ihan mukava paikka kyllä oli työntekijöitä myöten... ne jotkin nuoret vaan vaikeutti kaikkien viihtyvyyttä siellä...

      • yoo0

        joo huomasin saman...


    • zdezdezdddf

      Upup

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe