Suhde omaan veljeen

suhteeton1

Olen nyt ristiriitaisessa tilanteessa. Olen 19-vuotias ja minulla on suhde 17-vuotiaaseen veljeeni. Isäni erosi äidistäni kun olimme pieniä ja ala-asteella veljeni muutti pois kotoa jonka vuoksi näimme todella harvoin. Pari vuotta sitten äitini kuoli syöpään jonka vuoksi jouduin nyt muuttamaan isäni luokse sillä minulla ei ollut opiskelu taityöpaikkaa. Pikkuhiljaa huomasin olevani kiinnostunut veljestäni, vuoteen meillä ei ollut mitään muuta kuin pientä flirttiä ilmassa. Pari kuukautta sitten veljeni alkoi seurustella ja olin todella mustasukkainen, kerroin tästä veljelleni ja.. Noh harrastimme loppujen lopuksi seksiä. Veljeni on vihjaillut oikeastaan jokapäivä että tahtoisi tehdä kaiken uusiksi. Olemme nyt hrrastaneet seksiä yhteensä kuusi kertaa. Nyt en tiedä pitääkö minun lopettaa tämä vai ei? En koe olevani vielä rakastunut, mutta ainakin ihastunut.

28

4071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3x?

      Kai teillä on ollut ehkäisy kunnossa

      • MrLoveDoctor

        Ei sillä ole väliä vaikka ei olisi ollut. Mahdollisuus siihen, että syntyvällä lapsella olisi jotain vikaa on sama kuin naisella joka yrittää hankkia lasta ollessaan noin 40v ( -2v)


    • suhteeton1

      On ollut.

    • 3x?

      Ootko nauttunut niiden kertojen aikana

    • 4x?

      Tais tehä hyvää, jos vieläkin haluttaa?

    • "Olen nyt ristiriitaisessa tilanteessa."

      Suvunjatkaminen vaatii uhrauksia :)

      "Olemme nyt hrrastaneet seksiä yhteensä kuusi kertaa."

      Tästä se lähtee. Katajainen kansa saa uutta verta :)

    • ...

      Tuo nyt sattuu olemaan kiellettyä suomessa. Kertokaa tosi isällenne puuhistanne ja katsokaa miten suhtautuu.

      • HappyFamily

        Vaikka se olisi kiellettyä ei se tarkoita, että se olisi väärin. Ja ei se isälle kuulu, mitä tuon ikäiset tekee keskenään kun eivät satuta ketään.


    • miljainian

      Veli ja sisko mitä ihmettä te ootte samasta verestä ootko ajatellu jos saatte lapsia mitä kerrotte niille?

      • Suhteeton1

        Että vedätettiin ääliöitä suomi24:ssä ja jumalauta ku nauratti.

        Kiitti nauruista aloittajalle ja tietenkin muille! Menkääs nyt.


    • tervepäinen

      Sairasta sakkia. Lopeta heti ja mene psykologille.Pois aikuinen alaikäisen veljen lähettyviltä.

      • HappyFamily

        Oles nyt hiljaa siellä.


    • hkjklhljkh

      TROLOLOLOLOLOOOO

    • HappyFamily

      Jos rakastat veljeäsi ja haluat olla hänen kanssaan niin älä ihmeessä laita poikki.
      Kyllä asiat vielä järjestyy.

    • sekotouhuo

      mitä vittua täällä tapahtuu?? mihin maailma ON MENOSSA!? sukulaisiin ei ole koskemista!?

      • MrLoveDoctor

        Se, että sinä et koske, ei tarkoita etteikö muut koskisi.
        Ja miksei olisi? Harrastetaanhan sukurutsaa raamatussakin.


      • Anonyymi
        MrLoveDoctor kirjoitti:

        Se, että sinä et koske, ei tarkoita etteikö muut koskisi.
        Ja miksei olisi? Harrastetaanhan sukurutsaa raamatussakin.

        Tässä on sukurutsa käsitetty hieman oudosti, koska Raamatun kuvaamat tapaukset ajoittuvat ihmiskunnan alkuaikoihin, kun geenit olivat vielä puhtaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on sukurutsa käsitetty hieman oudosti, koska Raamatun kuvaamat tapaukset ajoittuvat ihmiskunnan alkuaikoihin, kun geenit olivat vielä puhtaita.

        Sitten pystyt varmasti tieteellisen tarkasti kertomaan kaikille myös sen mekanismin että millä tavoin geenit "saastuvat".

        Entä milloin saavutetaan se kylläisyyspiste, jolloin geenit ovat saastuneet niin pahasti ettei eliökunta enää yksinkertaisesti selviä?

        Nuo vastaukset varmasti löytyvät Raamatun tiedeosastolta?


    • hfdhfdhdf

      Miten helvetin dorkaa jengi on että uskoo näitä satuja. Ai niin, kaikki isäm maalliset tietenkin ovat riittävän typeriä

      • MrLoveDoctor

        Ei kaikki ole satuja. Itsekin on sukulaisten kanssa tullut harrasteltua kaiken näköistä ja joskus tännekin kirjoittanut niistä.


      • Anonyymi

        Kiitos oikein paljon


    • Anonyymi

      "...jotain työtä pitää tehdä niin seksi neutralisoituu onanian ei siis mastrupaation vaan pehmeimpien kirjainten kautta selibaattiin mustasukkaisuutta ei tule jos tekee työtä kurinalaisuus on ahneuskuoliasksi henkisesti kunnioittaa sukulaisiaan

    • Anonyymi

      Nuorempi veljeni sai minut 16v kiinni asiasta mistä pystyi kiristämään ja halus tietty seksiä. Annoin ja oli aika huvittavaa.
      Ei pitänyt olla sen jälkeen.
      Veli osas kumminkin aina oikeisiin aikoihin pyytää/ tarjota...
      Nyt ollaan siblings with Benefits..

    • Anonyymi

      Mitä serkumpi niin sitä herkumpi. Sisko ja veli yhdessä ovat kauneinta mitä maan päältä löytyy.

      • Anonyymi

        ???
        Sisko ja veli ei harrasta seksiä. Se ei ole normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???
        Sisko ja veli ei harrasta seksiä. Se ei ole normaalia.

        Sinun mielipiteesi ei ole totuus. Maailmassa tapahtuu niin että sisarukset harrastavat ihan omasta halustaan ja rakkaudestaan toiseen seksiä, pidit siitä tai et.

        Minä näin vuosia sitten vierestä kun täti otti serkultani suihin saunassa. Täti oli minun kalussa kiinni ja runkkaili sitä. Muut sukulaiset eivät tienneet mitään vaikka pihalla grillasivat ruokaa ja nautimme kesäjuhlista. Laukesin ennen aikojaan ja tädin imaistua sotkun pois, menin vähän nolona nauraen suihkuun. Kun hetken kuluttua vilkaisin saunan puolelle, täti oli asettumassa makaamaan alalauteelle jalat auki ja molemmat olivat kysyvän näköisenä että oliko etuovi vielä lukossa. Näytin että oli ja serkku pani minuutin kunnes tuli. Täti oli silloin nelikymppinen ja me oltiin parikymppisiä. Näitä vaan tapahtuu vaikka sinä et siitä tykkäisi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe