Mikä partavesi merkki sytyttää naisen parhaiten?

Seksikkäin partavesi

Mikä on paras partavesi merkki joka sytyttää naisen ja saa halut heräämään?

31

1704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizziz.

      Mistä vtusta äijien partavesimerkit tietää? Eiks joku Mennen oo aika cool?

      • ki,lk.ökol

        Ei mikään. Inhoan partavesien ja hajuvesien hajuja. Kun aloin tapailemaan nykyistä miestäni, pyysin häntä lopettamaan sellaisen käytön kokonaan, kun haju oli ns tiellä koko ajan. Sitä paitsi ihminen erittää luonnollisia feromoneja, jotka saavat vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan seksistä (alitajusesti), joten miksi ihmeessä kukaan haluaisi peittää niitä kemiallisilla aineilla?


    • määmy

      Se o ain kii ihotyypist, toisel tuoksuu hyvält, toisel pahalt. Ainut keino o kokeil er merkkei.

      Lisäks myös kii toise hajuaistist.

      Ol sit kui hyvä partavesi, ei auta jos käyttäjän aivosolut nukkuu

      • SikaFarmari

        Oliks toi mulle suunnattu? ;o


    • fahrenheit

      fahrenheit

      • Edelleen

        Sehän se edelleen on, vaikka on 90-luvun alusta..vai onko peräti 80-luvun lopusta. Toimii.


    • 007

      007-miesten partaveden hyökkäävä miehinen voimakas tuoksu saa minussa ja ystävättärissäni tunteen, että patukkaa olisi tarjolla hyvän tuoksun kera.

      • voielämänäitä

        Todella voimakas tuokus. Jopa häiritsevä. En tykkää.
        Jos nainen itse käyttää voikasta tuoksua (myös liikaa), voi käydä tällä hajusteella flaksi. Eli hajusteet löytävät toisensa, ei niinkään ihmiset.
        Mieltymyksiä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Hanki itsellesi noin 50 eri hajustetta ja ala testailemaan mikä toimii. Oletuksena että sulla on perusasiat hallinnassa muuten.


    • repperap

      Vähän hävettää myöntää, mutta olen käyttänyt naisten ihorasvoja jotka tuoksuu hedelmiltä. Moni on kehunut. Se on pieni likainen salaisuuteni, hehe.

    • repperapille

      Sä oletkin just se paljon puhuttu ja kauhisteltu Hintti-Arska.

    • ...

      Oldspice...

    • Miesten partavesi

      007 ja ei tarvitse tehdä välttämättä naiselle esileikkiä, vaan toosa valmis itse asiaan.

      • Tuoksujen kunkku

        Kyllä miesten partavesi on ehdottomasti Harley-Davidson Hot Road 100ml.


    • MaM71

      Dieselin Only the Brave vie jalat alta, ei vaan voi mitään...
      Voisko joku antaa Diesel-terapiaa ;)

      • Adidas tehoo naisiin..

        Mennen partavesi,tehokas ainaskii hirvikärpäs karkotteena.


    • burnfnkgburn

      Ei kai sillä väliä kunhan siinä on alkoholia ja muistaa sytkärin ottaa mukaan...sprayna on helpompi liekittää kauempaa! ;oD

    • valmis reikä

      1million ja Hugo Boss on toiminut aina.

    • no doubt

      Bossin Botlled Night.

    • Joku vaan

      Itselläni on tuota 007-partavettä, kuten myöskin Dieseliä. Calvin Kleiniäkin käytän joskus.

      Mutta eivät ne mitään naisia ole houkutellut koskaan. Eli eikö tässäkin ole kuitenkin pohjimmiltaan kyse siitä, että sen miehen täytyy olla myös muutenkin viehättävä ja seksikäs, jos käyttää noita partavesiä?

      Aina unohdetaan se kokonaiskiinnostus. Vaikka olen n. 3 vuotta käyttänyt noita partavesiä, niin ei se ole edelleenkään mitään naisia houkutellut. Samoin kuin moni muukin mies käyttää partavesiä, mutta koska eivät muuten ole naisten silmiin viehättäviä, niin eivät naisetkaan juokse koskaan perässä.

      Eli vaikka itsekin olen noita tuotteita käyttänyt, niin minkäänlaista kiinnostusta ei ole naisilta tullut. Esim. ulkonäköni on kaikkea muuta kuin seksikäs ja viehättävä, niin ei siinä mitkään partavedet silloin auta.

      Milloinkohan tuokin oikeasti tajutaan, että et pysty naisia kusettamaan millään partavesillä, ellet ole muuten seksikäs ja viehättävä.

      "007-miesten partaveden hyökkäävä miehinen voimakas tuoksu saa minussa ja ystävättärissäni tunteen, että patukkaa olisi tarjolla hyvän tuoksun kera."

      Siis jos mies on kiinnostava. Itse kun olen tuota tuotetta käyttänyt ahkerasti, niin kuvailemasi kaltaisia tilanteita ei ole IKINÄ SYNTYNYT yhtään missään. Eli miehen seksikkyys ja viehättävyys ratkaisee.

      "007 ja ei tarvitse tehdä välttämättä naiselle esileikkiä, vaan toosa valmis itse asiaan."

      Edelleen siis jo se mies on naisten silmissä kiinnostava, viehättävä ja seksikäs. Minulla on aivanpäinvastaisia kokemuksia tuosta tuotteesta. Eivät naiset perässä juokse, ei kukaan nainen osoita MINKÄÄNLAISTA KIINNOSTUSTA, ei yhtään mitään. Tuo tuote siis toimii vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että sitä käyttää tietynlainen mies. Ei se kaikilla miehillä toimi todellakaan.

      "Dieselin Only the Brave vie jalat alta, ei vaan voi mitään..."

      Kyseistä tavaraa on itsellänikin, mutta tuollaisia kokemuksia ei ole itselläni yhtään. Yhdenkään naisen jalat eivät ole lähteneet alta, vaikka kuinka olen tuota esim. ravintoloissa käyttänyt. Eli eiköhän tässäkin päde se sama juttu kuin muissakin, miehen pitää ITSESSÄÄN jo olla tarpeeksi viehättävä, jotta nuo partavedet toimisivat yhtään.

    • number1

      gaultierin Le male. sininen miesvartalo pullo. lähes huumetta hajuaisteille. aina käännyn katsomaan kenellä tätä ihanaa tuoksua päällä

      • samaa mieltä

        Hassu juttu, ihan sama, heti alkaa pää pyöriä kuka se on. 1millionista tykkään kans.


    • 19+6

      Mä tykkään kun mies tuoksuu suihkunraikkaalle, ei saa olla liikaa hajusteita. Ja hampaat pitää olla siistit ja hoidetut, jos sulla on törkyinen suu on aivan sama vaikka omistaisit parfyymiliikkeen, ei nappaa.
      Niin, ja homeelle haisevat partavedet ovat iljettäviä.

    • tilaan kiinasta

      diorit, niitä naiset huumataan, no joku myskiperuspaskakin käy

    • Tapio Mennen

      Runsaasti alkoholia sisältävä saa syttymaan suorastaan liekkeihin, mitä pelkät hajuliemet ei saa aikaan...

    • tuoksut huumaa

      sergio tacchini ja sitten dolce cabana sport,sekä mexx miesten tuoksu...

      • minimimmit

        Teinipeelojen markettituoksuja joilla pikkulikkoja yritetään viekoitella, noita ei aikuinen mies käytä.


    • mummonrailUrpowiesel

      mikä karvavesi syttyy parhaiten palamaan :D No ei ainakaan diesel kun se on puristussytytteinen, tietysti jos akka nakuttaa kovin pahasti niin eihän sitä tiedä...

    • nuuhkija

      Paco Rabanne Invictus

    • .........

      Hierokaa naamaanne neegerin lastit niin johan alkaa suomilortto käymään kuumana.

    • elly1

      Erityisesti 1million ja toinen Gaultierin le male.... uhhhh nämä iskevät tajuntaan.

      Toisaalta parasta on myös puhdas tuoksu, eli sekä mies että _vaatteensa_ tuoksuu puhtaalle, hieman saippuaiselle, se on namia namia! Siitä puhtaasta ja raikkaasta tuoksusta usein tulee se fiilis että haluaa lähelle...Varmaan silloin feromonitkin aistii paremmin.

    • kemikaaliX

      Basic Instinct by David Beckham ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe