Kuitin kirjoittaminen / kassakone?

pieni yrittäjä

Harjoitan pienimuotoista yritystoimintaa, ja tuotteideni myynti on ainakin toistaiseksi ollut satunnaista. Myyntitapahtumissa myyntiä tulee kuitenkin monelle asiakkaalle lyhyessä ajassa.

Tähän asti olen kirjoittanut käsin kuitin sitä pyytävälle, mutta nyt kun laki muuttui, ajattelin että olisi yksinkertaisinta hankkia jonkinlainen kassakone ja ruveta antamaan kuitti automaattisesti kaikille sen sijaan, että kysyisin jokaiselta erikseen haluavatko kuitin vai eivät. Kone siksi, että kymmenien kuittien kirjoittaminen käsin on hidasta ja jokseenkin järjetöntä esim. Markkinoilla tms. tapahtumassa.

Mikä olisi edullinen ja helposti eri tapahtumiin mukana kulkeva systeemi, jolla kuitin kirjoittaminen kävisi yksinkertaisesti ja nopeasti?

36

5629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

      Point pääte josta saa sekä kassakuitin, että korttikuitin, sellainen, kun on taxseissa

    • 7+20

      Ulko- ja markkinamyyntiä uusi laki ei koske. Ja liikevaihdon pitää ylittää 8500 € vuodessa, eli olet alv-velvollinen.

      Ota maksupääte ns. taksiversiona.

      • pieni yrittäjä

        Juu, tiedän, että ulkomyyntiä ei koske, mutta kun osa myynnistäni ei osu tähän joukkoon ja alvia maksan vähennysmahdollisuuden takia, nniintuntui järkevämmältä etsiä käsin kirjoittamisen tilalle jotain muuta vaihtoehtoa. Tutkin näitä taksivermeitä, kiitos


      • pieni yrittäjä

        Juu, tiedän, että ulkomyyntiä ei koske, mutta kun osa myynnistäni ei osu tähän joukkoon ja alvia maksan vähennysten takia, niin tuntui järkevämmältä etsiä käsin kirjoittamisen tilalle jotain muuta vaihtoehtoa. Tutkin näitä taksivermeitä, kiitos.


      • 9+17
        pieni yrittäjä kirjoitti:

        Juu, tiedän, että ulkomyyntiä ei koske, mutta kun osa myynnistäni ei osu tähän joukkoon ja alvia maksan vähennysmahdollisuuden takia, nniintuntui järkevämmältä etsiä käsin kirjoittamisen tilalle jotain muuta vaihtoehtoa. Tutkin näitä taksivermeitä, kiitos

        Sain yhdeltä käsityöläisyrittäjältä messuilla aika fiksusti laaditun kuitin. Kuitissa oli kymmenkunta tuotetta joita hän ilmeisesti myy, jokaisen tuotteen rivillä oli verollinen ja veroton hinta. Kuittiin oli ruksittu ostamani tuote ja siinä oli valmiina kuitissa pakolliset perustiedot, päiväys kirjoitettiin käsin.


      • 9+17 kirjoitti:

        Sain yhdeltä käsityöläisyrittäjältä messuilla aika fiksusti laaditun kuitin. Kuitissa oli kymmenkunta tuotetta joita hän ilmeisesti myy, jokaisen tuotteen rivillä oli verollinen ja veroton hinta. Kuittiin oli ruksittu ostamani tuote ja siinä oli valmiina kuitissa pakolliset perustiedot, päiväys kirjoitettiin käsin.

        Moi.. Minulla olisi pieni yritys ja ajattelin just messulle tehdä tämmösitä vaihtoehtoa , ei sinulla olisi sitä kuittia talles niin voisin katsoa pikkasen mallia. ?

        en tiedä muuten mikä olisi paras vaihtoehto kun kuittia pitäisi antaa ?


    • klölkökk

      Jos olet Osuuspankin asiakas, niin OPn kautta saa edullisen maksupäätteen palveluineen ja päätteestä saa tulostettua myös käteiskuitin.

    • MarkanTarkkamarkka

      Läppäri jolle ilmainen kassaohjelma sekä pieni matkatulostin akulla. Saa kuitit tulostettua eikä ole kk maksuja

      • en ol kuullutkaan

        Mikä on matkatulostin??????????????


      • mikä?

        Minäkin haluun tietää mikä on pieni matkatulostin.


      • MarkanTarkkamarkka
        en ol kuullutkaan kirjoitti:

        Mikä on matkatulostin??????????????

        Esimerkiksi Canon pixma ip100. Koko on pieni, mahtuu esim salkkuun eikä tarvitse verkkovirtaa toimiakseen vaan toimii akulla. Eli ei mikään työpöytätulostin vaan pieni, kompakti printteri joka toimii omalla akullaan.


      • pieni pitäs olla
        MarkanTarkkamarkka kirjoitti:

        Esimerkiksi Canon pixma ip100. Koko on pieni, mahtuu esim salkkuun eikä tarvitse verkkovirtaa toimiakseen vaan toimii akulla. Eli ei mikään työpöytätulostin vaan pieni, kompakti printteri joka toimii omalla akullaan.

        Onko ne kuitit kaikki A4 kokoisia?


      • tabletti

        Käykö tabletti esim. Ipad?


      • MarkanTarkkamarkka
        pieni pitäs olla kirjoitti:

        Onko ne kuitit kaikki A4 kokoisia?

        Maksimioko on se A4, mutta saahan siitäkin pienempiä tulosteltua. Jos haluaa tulostaa ihan lämpöpaperille siihen 72mm kokoon, on ratkaisuna esimerkiksi Star SM-S200 tai S-220i. (Ei, en ole kyseisten laitteiden jälleenmyyjä, olen vain tavallinen käyttäjä joka on vuoden päivät tutkinut mahdollisuuksia kirjoittaa kuitteja yhtenä viikonloppuna vuodessa) Bluetoothilla yhdistettävissä oleva kannettava kuittitulostin joka niin ikään toimii akulla ja kirjoittaa lämpöpaperille. Se saattaa jopa toimia iZettlen kanssa yhteen.

        Kassajärjestelmissä kun tuppaa olemaan niin, että laitteet ympärillä maksavat vähän suhteessa siihen, mitä sen itse ohjelman lisenssi kustantaa.


      • MarkanTarkkamarkka
        tabletti kirjoitti:

        Käykö tabletti esim. Ipad?

        Mikäli viittasit Pixmaan, sen mukana tarvitaan Canonin bluetooth lisäpalikka jolla tulostus onnistuu myös langattomasti esim tabletista. Muussa tapauksessa tarvitaan usb-kaapelia.


    • jokumuu

      iZettle -aplikaatiolla puhelimeen (Android- tai iPhone -puhelin/tabletti vaaditaan), niin sillä saat lähetettyä asiakkaalle sähköpostit kuitin. 60 euron maksupäätelaitteen avulla saat vielä satunnaisissa myyjäistapahtumissa korttimaksut vastaanotettua. Ohjelman käyttö ilmaista, ainoastaan korttimaksuista menee provikka 2,75 % joka kyllä tulee takaisin lisääntyneenä myyntinä sekä korkeampana keskisostoksen summana.
      Rahat on olleet mulla tilillä neljässä arkipäivässä, eikä mulla ainakaan ole ollut ongelmia. :) Itse olen käyttänyt ohjelmaa Samsungin puhelimissa sekä tabletilla. :)

      • pieni yrittäjä

        Päädyin tähän iZettle-systeemiin, näyttää ja kuulostaa hyvältä. Mutta onko teillä iZettlen käyttäjillä olemassa kuittitulostin, vai miten toimitte niiden asiakkaiden kohdalla, joilla ei ole sähköpostiosoitetta? Olen katsellut Star SM-S220i mallin tulostinta - onko kokemuksia kuinka toimii samsungin androidpuhelimen kanssa yksiin?


      • MarkanTarkkamarkka
        pieni yrittäjä kirjoitti:

        Päädyin tähän iZettle-systeemiin, näyttää ja kuulostaa hyvältä. Mutta onko teillä iZettlen käyttäjillä olemassa kuittitulostin, vai miten toimitte niiden asiakkaiden kohdalla, joilla ei ole sähköpostiosoitetta? Olen katsellut Star SM-S220i mallin tulostinta - onko kokemuksia kuinka toimii samsungin androidpuhelimen kanssa yksiin?

        SM-S220i listataan ainakin tuettujen kuittitulostimien joukkoon iZettlen verkkosivulla http://help.izettle.com/customer/portal/articles/1084760-receipts-printers#supported jolloinka sitä on testattu valmistajien puolesta laitteissa joten toimivuus on hyvin varma. Tulostinhan liitetään bluetooth yhteydellä puhelimeen, joten senkään puolesta ei pitäisi ongelmia esiintyä.

        Itse muutamaa iZettlekäyttäjää kuunneltuani kuulin erilaisia kuititustapoja. Osa tulostaa ihan a4 paperille kuitin normaalilla tulostimella, osa lähettää sähköpostiin. Kuittitulostimella tulostavaa iZettlekäyttäjää en ole tavannut vielä, mutta uskoisin että järjestelmien yleistyessä tulee monia vastaavia käyttäjiä.


      • Yrittäjä

        Minä tilasin tuon izettle sirulaitteen mutta nyt en saa tiliä auki izettlen sivuilla yritykselleni? Suosittelenkin, että jos meinaatte ostaa izettle korttimaksupäätteen niin avatkaa ensin tili siihen lafkaan, ettei käy ohraisesti. Mulla on kaikki luottotiedot ym. Kunnossa mutta tiliä en saa izettlelle auki. Sivujen tuki ei tunnu tomivan koska sieltä en ole saanut apua mikä voisi auttaa. Lisäksi lafkassa ei ole suomenkielistä tukipalvelua.


      • pieni yrittäjä
        Yrittäjä kirjoitti:

        Minä tilasin tuon izettle sirulaitteen mutta nyt en saa tiliä auki izettlen sivuilla yritykselleni? Suosittelenkin, että jos meinaatte ostaa izettle korttimaksupäätteen niin avatkaa ensin tili siihen lafkaan, ettei käy ohraisesti. Mulla on kaikki luottotiedot ym. Kunnossa mutta tiliä en saa izettlelle auki. Sivujen tuki ei tunnu tomivan koska sieltä en ole saanut apua mikä voisi auttaa. Lisäksi lafkassa ei ole suomenkielistä tukipalvelua.

        Ainakin facebookin kautta näyttäisi suomenkielinen tuki toimivan. Kuittitulostin ei toistaiseksi toimi vielä androidilla, hyvä etten sitä vielä tilannut - kunhan androidtuki tulee, tulostin menee kyllä tilaukseen. Mutta ensin täytyy tutustua pelkkään izettleen, kunhan se postissa saapuu...


      • MarkanTarkkamarkka
        pieni yrittäjä kirjoitti:

        Ainakin facebookin kautta näyttäisi suomenkielinen tuki toimivan. Kuittitulostin ei toistaiseksi toimi vielä androidilla, hyvä etten sitä vielä tilannut - kunhan androidtuki tulee, tulostin menee kyllä tilaukseen. Mutta ensin täytyy tutustua pelkkään izettleen, kunhan se postissa saapuu...

        Pahoittelen, että en selvittänyt riittävästi tuota kuittitulostimen yhteensopivuutta jokaisen mobiililaitteen kanssa vaan tarkastelin yhteensopivuuden pelkällä ohjelmistotasolla. Olin täysin siinä uskossa, että Android -pohjaiset järjestelmät tulevat ensimmäisenä käyttäjämääränsä vuoksi. Ilmeisesti ei näin kuitenkaan ole. Hienoa, että selvitit itse asiaa!

        Itselläni on myös tilattuna tuo iZettlen sirupääte, jotta voin vastaanottaa viikonlopun aikana yhdistyksen tilille korttimaksuja lipunmyyntipisteessä. Kokeilussa sirupääte vaikuttaa mahtavalta! Sirupäätteiden kanssa toimittaessa on se etu, että yhteen tiliin voidaan käsittääkseni liittää useampia sirupäätteitä. Itselläni on kokeilussa maaliskuussa se, että lipunmyynti käyttää omaa sirupäätettään ja kioskimyynti käyttää omaa päätettään. Nämä on tarkoitus yrittää liittää toisiinsa, jotta maksut ohjautuvat eri päätteistä samoille tileille.

        Mielestäni iZettle haastaa mainiosti Pointit sun muut maksupäätepalvelut! iZettlellä maksat käytöstä, muilla maksat laitteesta kuukausittain vaikka et sitä tarvitse.


      • pieni yrittäjä
        MarkanTarkkamarkka kirjoitti:

        Pahoittelen, että en selvittänyt riittävästi tuota kuittitulostimen yhteensopivuutta jokaisen mobiililaitteen kanssa vaan tarkastelin yhteensopivuuden pelkällä ohjelmistotasolla. Olin täysin siinä uskossa, että Android -pohjaiset järjestelmät tulevat ensimmäisenä käyttäjämääränsä vuoksi. Ilmeisesti ei näin kuitenkaan ole. Hienoa, että selvitit itse asiaa!

        Itselläni on myös tilattuna tuo iZettlen sirupääte, jotta voin vastaanottaa viikonlopun aikana yhdistyksen tilille korttimaksuja lipunmyyntipisteessä. Kokeilussa sirupääte vaikuttaa mahtavalta! Sirupäätteiden kanssa toimittaessa on se etu, että yhteen tiliin voidaan käsittääkseni liittää useampia sirupäätteitä. Itselläni on kokeilussa maaliskuussa se, että lipunmyynti käyttää omaa sirupäätettään ja kioskimyynti käyttää omaa päätettään. Nämä on tarkoitus yrittää liittää toisiinsa, jotta maksut ohjautuvat eri päätteistä samoille tileille.

        Mielestäni iZettle haastaa mainiosti Pointit sun muut maksupäätepalvelut! iZettlellä maksat käytöstä, muilla maksat laitteesta kuukausittain vaikka et sitä tarvitse.

        Minulle tuli dhl:n mukana tänään maksupääte, pistin sen nyt lataukseen ja kohta toivottavasti pääsen kokeilemaan käytännössä :). Millainen tuossa mahtaa olla akun kesto? Riittääkö muutaman tunnin vai pitääkö ladata kesken päivän?


      • MarkanTarkkamarkka
        pieni yrittäjä kirjoitti:

        Minulle tuli dhl:n mukana tänään maksupääte, pistin sen nyt lataukseen ja kohta toivottavasti pääsen kokeilemaan käytännössä :). Millainen tuossa mahtaa olla akun kesto? Riittääkö muutaman tunnin vai pitääkö ladata kesken päivän?

        En osaa sanoa akun kestosta vielä mitään sen tarkemmin, oma laitteisto pääsee maaliskuussa kunnon tulikokeeseen tapahtuman lipunmyynnissä. Uskoisin, että ei sirukortinlukija voi kovin paljoa akkua kuluttaa. Tietenkin se langaton yhteydenpito laitteisiin syö oman osuutensa akusta, mutta eiköhän sinne ole laitettu sen verran tehokas akku, että se jaksaa ainakin päivän verran porskuttaa.

        Mitä tulee nimimerkin "Yrittäjä" viestiin, pitää oikein ihmetellä, että mikähän iZettlellä on mennyt vikaan tilisi suhteen. Itselläni oma tili aukesi hetkessä ilman minkäänlaisia ongelmia. No, tekniikka on ennenkin ollut ihmeellistä!

        Kaikilla maksupäätteillä saa kirjattua tuplamaksuja, joten tarkkana on oltava käyttää sitten Pointtia tai Zettleä. Tosin tämä asiakaspalvelun väite siitä, että tuplamaksua ei olisi peritty, on outo, mutta onneksi asia selvisi niinkin mysteerimäisesti, että raha palautui asiakkaasi tilille. Näin ei kuitenkaan saisi käydä, ja toivottavasti iZettle ottaa näistä opikseen.


      • Dogiex
        MarkanTarkkamarkka kirjoitti:

        Pahoittelen, että en selvittänyt riittävästi tuota kuittitulostimen yhteensopivuutta jokaisen mobiililaitteen kanssa vaan tarkastelin yhteensopivuuden pelkällä ohjelmistotasolla. Olin täysin siinä uskossa, että Android -pohjaiset järjestelmät tulevat ensimmäisenä käyttäjämääränsä vuoksi. Ilmeisesti ei näin kuitenkaan ole. Hienoa, että selvitit itse asiaa!

        Itselläni on myös tilattuna tuo iZettlen sirupääte, jotta voin vastaanottaa viikonlopun aikana yhdistyksen tilille korttimaksuja lipunmyyntipisteessä. Kokeilussa sirupääte vaikuttaa mahtavalta! Sirupäätteiden kanssa toimittaessa on se etu, että yhteen tiliin voidaan käsittääkseni liittää useampia sirupäätteitä. Itselläni on kokeilussa maaliskuussa se, että lipunmyynti käyttää omaa sirupäätettään ja kioskimyynti käyttää omaa päätettään. Nämä on tarkoitus yrittää liittää toisiinsa, jotta maksut ohjautuvat eri päätteistä samoille tileille.

        Mielestäni iZettle haastaa mainiosti Pointit sun muut maksupäätepalvelut! iZettlellä maksat käytöstä, muilla maksat laitteesta kuukausittain vaikka et sitä tarvitse.

        Onko yhdistyksellänne y-tunnus vai toimiiko ilman sitä?
        Mietin, että kuinka saisin meidän yhdistykselle tilin avattua ilman y-tunnusta ja silti voisimme saada tapahtumistamme korttimaksut aikaiseksi.


      • pieni yrittäjä
        MarkanTarkkamarkka kirjoitti:

        Pahoittelen, että en selvittänyt riittävästi tuota kuittitulostimen yhteensopivuutta jokaisen mobiililaitteen kanssa vaan tarkastelin yhteensopivuuden pelkällä ohjelmistotasolla. Olin täysin siinä uskossa, että Android -pohjaiset järjestelmät tulevat ensimmäisenä käyttäjämääränsä vuoksi. Ilmeisesti ei näin kuitenkaan ole. Hienoa, että selvitit itse asiaa!

        Itselläni on myös tilattuna tuo iZettlen sirupääte, jotta voin vastaanottaa viikonlopun aikana yhdistyksen tilille korttimaksuja lipunmyyntipisteessä. Kokeilussa sirupääte vaikuttaa mahtavalta! Sirupäätteiden kanssa toimittaessa on se etu, että yhteen tiliin voidaan käsittääkseni liittää useampia sirupäätteitä. Itselläni on kokeilussa maaliskuussa se, että lipunmyynti käyttää omaa sirupäätettään ja kioskimyynti käyttää omaa päätettään. Nämä on tarkoitus yrittää liittää toisiinsa, jotta maksut ohjautuvat eri päätteistä samoille tileille.

        Mielestäni iZettle haastaa mainiosti Pointit sun muut maksupäätepalvelut! iZettlellä maksat käytöstä, muilla maksat laitteesta kuukausittain vaikka et sitä tarvitse.

        Nyt on iZettleen tullut kuittitulostintuki androidille, ja Starin sm-s220i on tilattu. Jos kaikki menee niin kuin pitäisi, systeemistä tulee aika loistava :).


    • Yrittäjä

      Ei aukene tili ei....izettlellä on ongelmia asiakaspalvelun suhteen. Viestiin vastaaminen vie sieltä päin 2-3 päivää.

      Firma mainostaa, että tilin aukaiseminen izettlelle vie vain viisi minuuttia. Markkinamiesten puhetta. Minun tapauksessa se on kestänyt jo 15 päivää, eikä valmista meinaa tulla millään. Taidan palauttaa kortinlukijan takaisin verkkokauppaan ja jatkaa käteiskaupan parissa ;-)

    • poke4

      Kaikki ei käy kuin strömsössä. Olkaahan tarkkoina kun käytätte laitetta.

      Yrittajat24 sivuilla oli tämä:

      iZettlen kanssa tuli ensimmäiset ongelmat vastaan!

      Asiakkaalta perittiin tuplasti 160e arvoinen maksu. Ilmoitin asiasta iZettleen ja he väitti aluksi ettei mitään tuplamaksua ole peritty. Lopuksi puuttuva raha palautui asiakkaan tilille vaitonaisen mystisesti, mutta iZettle ei myöntänyt että mitään virhettä olisi tapahtunut...

      Kätevästi toimiva systeemi, mutta tulipahan huomattua miten aspa toimii tositilanteessa. :)

      • Barber

        Minulla käytössä maksupääte toista kuukautta ja hyvin toimii. Nyt pitäisi tilata paperirullia. Onko hyviä vinkkejä ostopaikkoihin?


    • j88oree

      Periaatteessa pitäisi löytyä ihan perus kirjakaupoista/konttoritarvike-liikkeistä. Tietenkin netistä saattaa ison erän saada halvemmalla.

      En ala mainostamaan mitään, googlella löytyy.

    • torilla tavataan

      yksi edullinen ja lisäksi monipuolinen vaihtoehto on läppäri ja kassaohjelma, näitä löytyy moneen lähtöön, kaveriksi voi laittaa joko tässäkin ketjussa mainitun akullisen matkatulostimen, mutta myös oikeita kuittikirjoittimia löytyy akulla toimivia, hintaeroa ei juuri ole oikean kuittarin ja matkatulostimen välillä, kuittikirjoitin on kuitenkin paljon nopeampi ja käytössä halvempi (paperi ja väri) ja tavallisenkin kuittikirjoittimen saa toimimaan invertterillä, akusta tai tai auton 12v v pistokkeesta. Joissakin tapauksissa esim. messut, torimyynti ym. tosi toimiva. Ei ehkä silloin jos liikkuu kokoajan.

      Meillä on messu, tori ym. liikkuvassa käytössä tälläinen kokoonpano, läppäri akullinen kuittikirjoitin ja läppäriin yhdistetty maksupääte.

      Läppäri löytyi omasta takaa, joten vain kuittikirjoitin ja kassaohjelma hankittiin, meille tuli note shot finance kassa, se on ollut hyvä, hinta 19 eur kuussa, mutta että ei menisi mainostamiseksi, niin googlella löytyy muitakin hakusanalla KASSAOHJELMA

      Meillä on myös jonkin verran laskutusta ja tässä sekin tuli mukana.

    • izettle harkiten

      jonkin verran kokemusta izettlestä, se on ihan ok, varsinkin aloittavalle ja pieneen käyttöön, mutta koska kulut on prosentti perusteiset, jos toiminta laajenee ja kasvaa, mikä yleensä tavoite, kulut kasvaa helposti tosi korkeaksi ja ratkaisun vaihtaminen toiseen on aina hankalaa

      esim. jos myyt 5000 ekee kuussa, 2,5% palkkio on jo 125 ekee kuussa.

      • lutbmc

        125e 5000 eurosta on naurettavan pieni summa... Miten niin jo 125e *heheh*


      • Riippuukokonaisuudesta
        lutbmc kirjoitti:

        125e 5000 eurosta on naurettavan pieni summa... Miten niin jo 125e *heheh*

        Kyllä tuo monelle on iso raha, eikä esimerkiksi käsityöläinen todellakaan myy 5000 edestä joka kuukausi.
        125€ on toisille ihan merkittävä raha. Niin merkittävä, että sen säästääkseen voi kirjoittaa hyvinkin kuitteja käsin. Sopii perinteisille aloillekin.


    • Björnnalle1

      kirjoita kuittivihkoon valmiiksi yritys, tuote ( jos tiedossa ) kuittaus yms päivämäärä.
      niin että lisäät siihen saajan nimen ja summan alv0 ja alv24%.
      tämä nopeuttaa, älä tarjoa käteismaksajalle, jos pyytää niin tee.
      kuittivihkoja on erillaisia, älä osta sellaista mihin pitää kirjoittaa summa, säästät aikaa.

      nämä kaikki kuitit mitkä menevät asiakkaalle, ota verotukseen, tai heitä veks.
      vain firma myynnissä käteisellä kannattaa kuitti säilyttää.
      itse en näen tee, teoriassa.

    • KuittiOnTurha

      Sanot vain, että kuittia ei tule. Jos joku pyytää vieläkin, käske painua helvettiin.

    • ERPLYKassa

      Vinkkaisin tämänlaiselle yritäjälle ERPLY Kassa (http://erply.com/fi/) pilvipohjaista POS-järjestelmää. ERPLY kassajärjestelmä sopii erinomaisesti pienemmän tai suuremman yrityksen tarpeisiin.

      ERPLY:n kassajärjestelmän avulla voit hallita myynnin kaikki osa-alueet; kassatoiminnot, tuote- ja varastonhallinnan, asiakasrekisterin, monikanavaisen myynnin ja paljon muuta yhdellä integroidulla järjestelmällä reaaliajassa.

      - Helppokäyttöisyys
      - Tehokas taustajärjestelmä
      - Tehokas API
      - Toimii kaikilla eniten käytetyillä alustoilla (iOS, Android, Linux)
      - Lähetä kuitti asiakkaan sähköpostiin, enää ei välttämättä tarvitse tulostaa paperikuittia – mutta ERPLY mahdollistaa toki senkin!

      Katso vaikka opetusohjelmasta heti, miten järjestelmä toimii: https://www.youtube.com/watch?v=xFiam6PB8cs / ohjelmalla on 4 osaa: Kassan esittely, Sovelluksen asentaminen, Lisälaitteiden asennus ja Raportointi.

      Kokeile heti 30 päivää ilmaiseksi: http://erply.com/erply-fi-rekisterointi
      Facebook: https://www.facebook.com/ErplySuomi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe