Toivottavasti apua keppari harrastajille

Kht Harmoniantalli

Harrastan keppareita.Olen oikeastaan koko ikäni harrastanut niitä.Mutta moni kysyy että voiko ulkona ratsastaa keppareilla,mitä niille voi antaa,miten tehdä suitse keppareille,miten tehdä keppari,millaisia nimiä,ja millanen talli teillä on ja miten minä voisin sellaisen tehdä.Nyt päätin siis antaa vinkit:)
1 voiko keppareilla ratsastaa ulkona?Kyllä voi.Se ei ole noloa.KEppari kanta on kasvanat korkeuksiin tänä vuonna.Itse ratsastan kaverini kanssa asvaltti ti kaikkien nähden.
2,mitä ruokaa nille voi antaa???Mitä vaan mitä oikeatkin hevoset syövät.Mutta esimerkiksi siitä voi muuttaakkin.Mummuuassa kaurahiutaleet voivat olla kauraa ja omenan palat vaikka antibiootteja:DItse en näitä käytä paitsi kaurahiutaleita.3,Miten tehdä suitset keppareille?Virkkaamalla tai kankaasta.Kannattaa googlata;).4miten tehdä keppari.Sukasta voi:)Itselläni on yksi söpö sukkakeppari.Voi tietenkin tehdä myös kankaasta.Niinkuin me yleensä teemme toisentallin pitäjän kanssa.Suu on helppo mutta vaikea selittää.Suosittelen googlaamaan näitä kepparin teko ohjeita.5Millaisia nimiä?Sen voit päättää itse:)Voit kanssa kysyä kavereiltasi tai lukea jonkun toisen kysyntää.Ei kannata jauhata samaa vastausta monta kertaa täällä:)6,Millainen talli teillä on ja millaisen minä voisin tehdä?Meillä on kaverin kanssa oikean hevosentallin alatallissa kaksi karsinaa vallattu talliksi:)Siellä karsinassa on puiset karsinat keppareille:)Ja käytävät ymmämuutsellaiset:)Sinä voit tehdä puusta tai jopa pahvista tai narusta:)Mielikuvitus lentämään!

Kirjoittava avustaja:Kht Harmoniantalli.PS:Jos haluatte vastauksia enemmän tai saitte hyötyä,Kommentoikaa:)Autamme ja vastaamme kyllä:)

16

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KhtHarmoniantalli

      Jaa a!Ja sinähän teet kaikki100% Ei tätä koko paikkaa kannata roskata.Joten vastaus tässä näin senkin/molemmat säälittävät urpot:)

    • KhtHarmoniantalli

      hupsis!Vain kebabbikepphevonen on säälittävä:)Anteeks virheet:,(

    • _Kepparilove_13_

      Oli apua ^.^ itellä on tällä hetkellä jtn 17 kepparia....?

      • KHsuokki

        Voiks ylävarastoo jos ei oo ees kunnon ovee nii tehä tallin? Ja tost oli kyl tosi paljo apuu! Itekkii harrastan keppareit ja mul on KHT niitty! Teen mun kepparit aina suokeiks kankaasta ja mul on varmaa 10 liinakkoo KH suokkii♥


      • Kht harmoniantalli
        KHsuokki kirjoitti:

        Voiks ylävarastoo jos ei oo ees kunnon ovee nii tehä tallin? Ja tost oli kyl tosi paljo apuu! Itekkii harrastan keppareit ja mul on KHT niitty! Teen mun kepparit aina suokeiks kankaasta ja mul on varmaa 10 liinakkoo KH suokkii♥

        Voi!:) jos liian pieni noin 2m niin en suosittele:( mutta isompi niin juu;)keppareilles tulos sitten hyvä talli!;)


    • heppafani...

      Mulla on jotain 37 kepparii ja oon 14.v. voin sanoo et ei oo mitään noloo!

    • 205

      Moi. Olen keppariharrastaja ja tallillani on tällähetkellä 11-Keprua
      Kytätä Veeruskan hevostila

    • jamakkava

      Mut keppariharrastajat hei!
      Tää sivu on tarkoitettu elävien lemmikkieläinten harrastajille.
      Teidän keppareille pitää löytyä joku muu sivusto.
      Osaattehan käyttää Googlea?
      Sillä löytyy muita lajifaneja.

      Mut vaikka neuvon,niin toi on makeeta. Sillä mullakin oli keppari penskana.
      Itse jouduin tekemään.
      Mentiin kouluu ja esteitä,se oli mun parhaita muistoja lapsuudesta.

    • khtWildrose
    • Amppurheppailee

      Moikka! Aattelin kysyä pari juttua. 1. Onto noloa että kepparitalli on omassa huoneessa niin että lankaa on teipattu seinään? 2. Käytätkö kepparille satulaa?

      • Anonyymi

        Ei ole noloa että keppari talli on omassa huoneessa ja lankaa on teipattu seiniin. Mullakin oli aluksi niin kunnes sain siirrettyä kepparit muualle ja mä itse en käytä satulaa keppareilla. Toki voi käyttää mutta yhesti koitin ja oli vaikeampaa hypätä esteitä.


      • Anonyymi

        on noloo


    • Anonyymi

      Moikka! Tiedän että liityn vähän myöhässä keskusteluun. Osaisiko joku neuvoa miten mallata oikeasta ponin kuvasta kepparin kaava?

      • Anonyymi

        Eli olisi siis tulossa poni kaava.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe