haluun juomaan!!!!

15wee tyttö

oon 15 ja mä ja mun pari kaverii ei olla koskaan juotu- ollaan aina meinattu kunjoku onkysyny mut sit ei olla viittitty pilata kaikkeee jos luotto menis ja yms. mut nyt ollaan pääätetty mennä koulujenloppuna kesällä mennä . mut mistä juomaa. mun sisko on 19 tosi kiltti uskaltaisinko pyytää ja mitä teen etten jää kiinni. plus et kaverit on tulos illan jäkeen meille yöks. kysyisin myös että kuinka myöhään sitä uskaltais olla niin ettei tulis rageja? auttakaa! kiitos jo etukäteen!? :)

25

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nellimoi

      Noo riippuu mis juat et esim. olin yhellä mökillä pari viikkoo sit ni en tarvinnu omii juomii ja join sixari lonkkuu ja vähä kaikkee päälle xdd mun sisko ei ainakaa kerro mun juomisista äitille yms. koska en kerro sen juomisita mut voi olla sen takii nii koska seki on ala ikäne ja juomia saan suhteilla:D eli pyydät vanhemmilta kavereilta tai joltain kaverilta jolla on vanhempia kavereita yms.... Jaa riippuu ihan sun äitistä millon se alkaa rätyileen..

    • verle

      mistä päi oot? (:

    • aikuinen kovanaama.

      juo limpparia se maistuu paremmalta.

    • Janne.

      mä olen ite aina ollut kovis jolle ei ryttyillä ja mulla olisi varaa juoda viinaa, mutta mun mielestä limppari on paremman makuista eli coca cola ja fanta.

      mun mielestä teinit on liian huomionkipeitä ja riippuvaisia kavereista ystävistä..... näin syntyy "massapsykoosi" ja sit aletaan juomaan myrkkyjä....

      mut ihan turhaan pilaatte itteänne koska olen oppinut elämässä että ne jotka dissaa toisia siitä ettei ne juo tai tee samaa mitä muut, niin ne on P*SKAHOUSUJA VELLIPELLEJÄ RÄKÄNOKKIA.

      eli jos haluut olla oikeasti kova, urheile ja pysy raittiina!

      • Jea1

        Niiinpä!!


      • hylkeitäää

        Koska juomalla muuttuu laiskaksi kaljamahaksi, joka joka viikonloppu kierii pitkin kaupungin kujia kuin ylipainoinen hylje. Onko se sitten kivaa?


    • karoliina1998

      limppari on oikeesti parempaa... tulee iha tökstöks olo lonkuista... ei ooo kyl hyvää se alkoholin maku... mutta siitä saa hauskan olon ja rentoutuu... että sinäänsä se vie voiton...

    • lörz

      Joo eli siis itellä toi 70% erisan käsidesiä sekoitettuna vaikka colaan. Just ja just menee alas mutta se humalatila on kyllä niin... ai että. Käsidesistä voi myös erotella ylimääräiset aineet pois laittamalla suolaa kahvinsuodattimeen ja kaatamalla litkun läpi. Läpi mennyt aine on sitten väkiviina kamaa eli n 90% (tämä kai parantaa makua) itse en ole kokeillut suodatella oon vaan tosiaan sekottanu limskaan ja kitannu.

      • 15wee tyttö

        jos joku hakee saa pimpsaa!


      • aniina8

        multa saa suihin, ilman kumii! Anniina


      • EOI

        15wee tyttö,aniina8 voisin ehkä hakea missä päin asustelette


    • 13-16v tyttö

      mulla ois sama ongelma että en oikee tiä mistä sais juomii mut kyl me jotai keksitää frendin kaa ku nyt aijotaa vetää kunnolla ;) Meitä ei kukaan estä. jajoo tiedän et on tyhmää juoda mut kerran me vaa eletään nii kai joskus saa pitää kivaa! Relatkaa nyt hei

      • 17+18

        Mist ootte? Voin ehkä hakee teille


    • Kukkahattutäti

      On joo ihan ymmärrettävää, että halautte kokeilla, mutta ehkä kannattaisi odottaa vielä ainakin muutama vuosi. Ei siinä kännissä hortoilussa mitään kummoista ole ja järkevää se ei todellakaan ole. Ja jos äidin tai vanhempien reaktio yleensäkin huolestuttaa, kannattaa edelleenkin odottaa vielä se muutama vuosi :)

    • vaggin

      Ei se juominen kannata liian nuorena. Jätä vasta myöhemmälle, jos et täysi-ikäisyyteen odota, niin edes sinne 15-16 . Helpompi vaan olla juomatta, sillä ei se yksi kerta jää siihen yhteen kertaan. Kokemusta on. Olen 15, ensimmäiset pienet hiprakat taisin juoda 14 vuotiaana. Tähän päivään mennessä, kuluneen vuoden aikana, on tultu käytettyä sitä alkoholia ihan liikaa. Välillä on ollut jopa vaikeuksia pitää taukoa, on tultu juotua joka viikko kuukauden ajan.

      Ensimmäisinä kertoina juotiin siideriä, sitten juotiin kaljaa ja nyt juodaan vahvempia (vodka, viina). Alkoholi on ensinnäkin pahaa, siitä tulee huono olo seuraavana päivänä/yönä. Ihmissuhteesi kärsivät, joudut valehtelemaan vanhemmillesi ja läheisillesi. Jos jäät kiinni, luottamuksesi menee, eikä sitä ole helppo ansaita takaisin. Se tarkoittaa yleensä aikaisempia kotiintuloaikoja, jatkuvia soittoja ja viestejä vanhemmilta "missä sitä ollaan?" jne. Haluatko sitä? Tuskin. Odota muutama vuosi, ilman alkoholia voi olla hauskaa - yleensä jopa hauskempaa.

      • limsa

        Kuunnelkaa kokemuksen synkkää ääntä ;)


    • kissakalja

      Kannattaa kokeilla, niin ei jää vaivaamaan. Kerron vaan etukäteen, ettei kännissä ole oikeasti kovin hyvä olotila, ellet sitten aio juoda övereitä ja sammua bussipysäkille, mitä tuskin teet jos aiot kotiakin mennä. Tässä vähän osviittaa:
      -Levoton olo, et tiedä missä asennossa olisit
      -Ahdistaa, sillä olo on niin levoton ja et tiedä mitä tekisit
      -Vaikutukset yksilöllisiä: ite tulin agressiiviseks, ja teki ihan sairaasti mieli vetää parasta kaveria turpaan :D Kuulostaa hauskalta mutta pieni ärsyke ja menee aika nopeesti välit poikki. Toisaalta voi olla että aamulla vaan nauretaan.

      Itellä ei krapulaa tuu ollenkaan, kiitos geenit. Joillain se voi olla kauhea.

    • alter_1

      Parempi ettette juo. Ainakaan humalaan asti.

    • KokemustaOn

      Oon ite kans 15-vuotias,ja oon ollu kavereitten kaa monta kertaa juomas ihan stressin takii ja jos tyylii kaikki asiat on vituttanu mut ei olla oltu pitkää aikaa koska siin ei oo mtn järkee...Ei olla kumminkaa vedetty aina iha övereiks kumminkaa koska seuraavana päivänä on kauhee krapula..(kokemusta on) Me ollaan hankittu juomat yhen täysikäsen kaverin kautta,se ei yleensä suostu tuomaa paljoo kerralla koska se ei haluu et meille kävis jtn pahaa.. :3 tiiän et en oo mikään kestä kannattaa ottaa mallia,mut sanon silti et ei kannata juoda,vaikka elämä ois kuinka perseestä tai miks ny ees haluis juomaan,oon aika varma et kukaan ei haluu kuolla nuorena siihen et maksa poksahtaa alkoholin vaurioittumisen takii..

    • dimah45456464

      Mun vanhemmat anto ryypätä kotona. Tai no ei ryypätä, mutta sain juoda lonkeroita ja siidereitä kotona ja humaltua hiukan. Parempihan se on kotona kuin kadulla, varsinkin noin nuorena.

    • mukavaaaahhhhh

      Kännissä olevat pikkup****t ovat kivoja. Niiden kanssa on aina hauskaa viettää yötä. Muutamalla huikalla ne saa tekemään mitä uskomattomampia juttuja.

    • EOI

      misä päin asut voisin ehkä hakea

    • janne666kvl

      "Kännissä olevat pikkup****t ovat kivoja. Niiden kanssa on aina hauskaa viettää yötä. Muutamalla huikalla ne saa tekemään mitä uskomattomampia juttuja."


      niin sinutkin saa tekemään uskomattomia juttuja, olitpa tyttö tai poika, äks dee!
      T: 55v mies. ( ei pikkuteini )

    • lsldkmflf

      Älkää menkö mihkää lähelle liikennettä/asutusta, poliisit tulee ja yllättää :D Jos ne tulla tupsahtaa ja oot kännissä, nii on kaks vaihtoehtoo jotka on _mulla_ tehoavia.
      Jos on paljon ihmisiä ja jotain säätämistä ja hälinää ym nii sanoisin että juokse kaverin kaa jonnekki piiloon, mut jos on vaa muutama ihminen ja kukaan ei oo niinku umpihumalassa nii esitä olevas kunnossa. Sano ettet juo ja jos kysyy ikää nii 14 (en tiä miks mut toimii, ne ei ainakaa meitä lähteny viemää mihkää ku oon kertonu olevani 14 :DD)
      Ja jos jäätte paikallee nii kyttä varmasti kysyy niitte juomien omistajaa, eikä anna periksi vaikka kukaa ei tunnustais. Eikä ne oikeesti usko jos sanotte jotain "Löydettiin ne tosta maasta" :DD
      Mut jos ne alkoholit on sun hommaamat eikä jonku muun kaveris nii sit kyl otat vastuun, ei ne poliisit sua syö. Oot vaan mahd kunnollinen ja käyttäydyt hyvin nii eiköhän se siitä. Kaikki alkaa vihaamaan sua jos esität viatonta ja syyt menee jonkun muun kaveris niskoille :D

    • cameltoene

      Miks sitä halutaan niin kovasti juomaan? Et vaikuta 15 vuotiaalta, jos vielä siitäkin nuorempi olet, niin unohda. Ei se juominen loppujen lopuksi mitenkään superhienoa ole, olotilat vaihtelee rajusti. Välillä ryyppyreissut menee siihen, että itketään ja oksennellaan, hakataan ja riehutaan. Oletko valmis maksamaan sellaisesta elimilläsi? Ei montaa reissua tarvitse tehdä, että se alkaa jo maksaan ja aivoihin vaikuttamaan näkyvästi kaikkiin muihin elimiin. Lue huvikseen netistä alaikäisenä juomisen haittavaikutuksista - saatat järkyttyä siitä, miten alkoholi tuhoaa ja tappaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe