20v synttäri ideoita !!

juhlatuulella

Haluaisimme pitää kaverini kanssa 20v synttärijuhlat, mutta juhlapaikkojen ja ideoiden kanssa on ogelmia! Onko kellään suositella juhlapaikkoja noin 20-30 hengelle Helsinki- Vantaa alueelta, tai onko muita kokemuksia esim pöytävaraus baarista? Mitä olette tehneet kavereiden kanssa merkkipäivänänne? 20 vuotta on jo sen verran merkittävä vuosi ettei perus etkot ja baariin sytytä. Kiiitos!!

14

8437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssaunoja
      • SAUNA2: Tila oli hirveässä kunnossa. Eikä asiasta oltu kerrottu varausvaiheessa. Asiaa ei myöskään edes pahoiteltu jälkikäteen. Lattiat olivat ällöttävän tahmeat, ovet ja kaapit kosteudesta mädäntyneitä, seinät kolhuilla, kaikki laittiat, seinät ja huonekalut erittäin kuluneita sekä saunassa todella ummehtunut haju.
        Tilaan jäi myös tavaroita, joita Sauna2 ei palauttanut pyynnöistä huolimatta, vaan ilmeisesti siivooja tai seuraavat vuokraajat ovat ne varastaneet. En voi suositella. Huono palvelu, epäsiisteys ja varastaminen riittänee syyksi.


    • hhuoh

      Ei kakskymppisii mitää erikoist juhlaa tarvii! hyvii kavereit ja hyvää ruokaa nii ilta onnistuu varmasti

      • juhlatuulella

        Onnistuisko noissa saunatiloissa homo/lesbo-juhlat?


      • Mällikeisri

        Onnistuu, Sauna2 erityisesti lesbojen ja homojen suosiossa, siellä saa irstailla kunnolla ja heittää mällit kiukaalle


    • pileet pileet pileet

      Mihin niitä kavereita taas tarvitaan ?

      Pikkulapset pitää synttäreitä.... mutta niitähän te kai oottekin, huoh.

    • Elämäntapamälsä

      Mulla kakskymppiset kanssa ihan kohtsillään. Varmaan vaan kutsun pari kaveria iltaa viettämään kämpille ja siinä se. En todellakaan aio pitää mitään bileitä.

      • idiootit

        Sun elämä taitaa muutenkin olla tasapaksun tylsää? Mä ainakin omille 20v synttäreille kehitän jonku niin jymy jutun, et muistan sen vielä pitkään. Kuukausi vielä aikaa ;)


      • Elämäntapamälsä
        idiootit kirjoitti:

        Sun elämä taitaa muutenkin olla tasapaksun tylsää? Mä ainakin omille 20v synttäreille kehitän jonku niin jymy jutun, et muistan sen vielä pitkään. Kuukausi vielä aikaa ;)

        Tai ehkä en halua taas käydä läpi samaa siivous- ja ruuanlaittorumbaa, joulukuussa meillä oli jo kolmet juhlat (ylppärit, joulu, uusi vuosi), joissa oli suku koolla. Mä haluan synttärinäni tehdä asioita, joista nautin, eikä sukulaisten tai edes kaverien passaaminen kuulu niihin. Ehkä menen perheen kanssa Raxiin ja syön niin paljon että oksennan. Ei olisi eka kerta kun viettäisin synttäreitä siten. Ja sen kyllä ainakin muistaa ;)

        Eikä mulla ole tylsää, pönöttämisen sijaan voin viettää synttäreitäni vaikka pelaillen, eli olen syntymäpäivänäni vaikka salamurhaaja tai supersankari. Löytyykö sulta muka jotain kiinnostavampaa?


    • hah.

      No ei jonkun pikkukakaran pileet mun elämästä sen ihmeellisempää tekisi vaikka puhaltelisin 100 ilmapalloa ja kutsuisin muutaman apinan kylään, niin onpa se nyt tosi ihmeellistä.

      kasvaisit aikuiseksi napero.

    • Kimppaorgiat!

    • NOPARTY

      Siis 20-vuotissynttärit merkittävät? 9-vuotispäivän jälkeen juhlitaan ainoastaan pyöreitä vuosia, mutta 20-vuotisjuhlat "siirretään" 18-vuotispäivälle, koska silloin saadaan täysi oikeustoimikelpoisuus. Yleensä pyöreitäkään vuosia ei juhlita kunnolla ennen 50-vuotispäivää (tarjotaan korkeintaan kahvia ilman nisua ja vasta 50-vuotispäivänä pannaan myös nisua tarjolle). 70-vuotispäivän jälkeen voidaan juhlia myös puolipyöreitä (eli 75- , 85- jne.) JA SATAVUOTISPÄIVÄNÄ PIDETÄÄN SITTEN KUNNON PIRSKEET!

    • pekka1972

      haistakaa ketola poretta ja hakatkaa mummoja :) mukavaa pikku synde kivaa. :)

    • Haukan

      Hmmm... heitän idean, vaikka aloittajan juhla on jo pidetty. Hollywood teemabileet jossa porukat pukeutuu esim. 60-70-luvun näyttelijöiden tapaan ja ruokailu ja juomat myös samalla teemalla. Yhdessä sellaisessa olen ollut ja todella hauskaa oli.

      Fiat punto 1.2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe