TYTTÖJEN PERSEET !

hessulihei

Pojat katotteko aina tyttöjen perseitä esim koulussa ?

219

21353

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määtiiän !

      En oo poika, mut mitähän sä nyt vittu luulet :DD Siis toki ei varmaa kaikki, mut salee vähintää yläasteella alkaa noi peppujutut normaalisti kiinnostaa

      Idiot, idiots everywhere

      • vdsvafdbafhbareg

        Haista paska perseet on tehty naisille poikia kiihottamaan (fakta). MIkkään ei voita hyv'' persettä kauniilla tytöllä ;)


      • pervot!
        vdsvafdbafhbareg kirjoitti:

        Haista paska perseet on tehty naisille poikia kiihottamaan (fakta). MIkkään ei voita hyv'' persettä kauniilla tytöllä ;)

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX


      • muahahhahahahahahah
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        aijaa kyllä me vaa kavereitten kanssa katotaa poikine perseitä :D t: 15-v tyttö ..... ja ihan ollaanki toisilemme sillai dat ass :3


      • 4tytsyä
        muahahhahahahahahah kirjoitti:

        aijaa kyllä me vaa kavereitten kanssa katotaa poikine perseitä :D t: 15-v tyttö ..... ja ihan ollaanki toisilemme sillai dat ass :3

        niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)


      • tykkää isoista
        4tytsyä kirjoitti:

        niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)

        tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
        tekee mieli kokeilla

        Jenna 15v


      • kiihopoju
        vdsvafdbafhbareg kirjoitti:

        Haista paska perseet on tehty naisille poikia kiihottamaan (fakta). MIkkään ei voita hyv'' persettä kauniilla tytöllä ;)

        Ja lisäksi pystyt, kiinteät rinnat! :P Koolla ei ole väliä kunhan ne uhmaa painovoimaa (mieluiten ilman liivejä)ja kohoilee kiihottavasti. Kyllä siinä kalu kovettuu lahkeessa.


      • vitun idiootti
        kiihopoju kirjoitti:

        Ja lisäksi pystyt, kiinteät rinnat! :P Koolla ei ole väliä kunhan ne uhmaa painovoimaa (mieluiten ilman liivejä)ja kohoilee kiihottavasti. Kyllä siinä kalu kovettuu lahkeessa.

        vittu ei mitkään muut ku silikonit tai ihan pienet alle a kupin rinnat pysy ilman liivejä.


      • eeeefgyyytty

        kait te naiset tiedätte että olemme heteroja/ ei oo meijän vika että käytätte tiukkoja farkuja


      • evoluutio on kamalaa
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        Sitä aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

        Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

        -14v UROS


      • Hihi hehe :p
        tykkää isoista kirjoitti:

        tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
        tekee mieli kokeilla

        Jenna 15v

        Jep meil on viel monta jotai mustia mamu adonista ja vielä nää sopivasti kireet adidas housut ku on muodis niin vähä pullottaa xD Ahh.. =) Piristää mukavasti koulupäivää, ja iltaa.. Eipä haittaa jos jätkät kattoo mun persettä, ihan kiva vaan jos on niin hieno.


      • matemaatikko
        evoluutio on kamalaa kirjoitti:

        Sitä aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

        Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

        -14v UROS

        peput on kivoja tissit on kivoja pimpit on kivoja.. tässä siis ongelma! perse tissit=huono pimppi pimppi perse=huonot tissit pimppi tissit=huono perse


      • perseentähystäjä

        Joo. Lasken housut ja tähystän sinne perseen sisälle, siis peräsuoleen.


      • ooksvähäkadevai
        vitun idiootti kirjoitti:

        vittu ei mitkään muut ku silikonit tai ihan pienet alle a kupin rinnat pysy ilman liivejä.

        Aijaa
        Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko.


      • Nwoslsbsbdblsallabbw
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        Perse on myös lihasta


      • lololololllll
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        koskaan ei saisi yleistää mitään. nimittäin tuo väite on yäysin sinun mielipiteesi. Minä aiin katselen poikien perseitä enkä ole vmikään pervo, haluun vaa ketella ba jos tulee hyvä peppu näkyviin kyl siitä kaverille mainitsen ja kusikitaan siinäyhdessä. sekä myls toi toinennkin... ei se tee meistä huomiohuoria jos haluamme että peppujammr katotaan. siitä saa hyvän itsearvostuksen jos joku tylkää meistä jostakin, ehkä huomionhaluisia mutta ei huomiohuoria.


      • Tatuhautajärvi15Vpoika

        Ui juma mäkin oon kutosella mutta en Tyytö Xd Voitko olla tyttö ystäväni Mäki oon kutosrlla 187 cm pitkä ja 54 kiloa painan sanon vaan ett haluissaada jonkun tyttiksen kun joskus oli kun kuulema en Koskenyt sen persettä niin sinn meniXd Mutta jos oot kaunis niin pistä sun snäppi niin voidaan olla kamuja snäpis ja olla niinkuin tyttö ystävä ja poika ystävä


      • Pieni_perse
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        Sulla ei selvästikään ole hyvää persettä


      • Tykkäänperseistä
        eeeefgyyytty kirjoitti:

        kait te naiset tiedätte että olemme heteroja/ ei oo meijän vika että käytätte tiukkoja farkuja

        Noniin se on niin nam jis tytöllä on esim kireet farkut ja näät kun se nostaa niitä silleen ihanasti😍😍 ahh tai sitte adidaksen verkkarit on kans hot


      • Anonyymi
        ooksvähäkadevai kirjoitti:

        Aijaa
        Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko.

        "Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko. "

        En usko laita kuva sun herkuista


      • Anonyymi
        pervot! kirjoitti:

        mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
        osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX

        Kuules ihan normaalia se on


      • 4tytsyä kirjoitti:

        niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)

        Ihan hyvä


      • tykkää isoista kirjoitti:

        tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
        tekee mieli kokeilla

        Jenna 15v

        Hyvä


      • lololololllll kirjoitti:

        koskaan ei saisi yleistää mitään. nimittäin tuo väite on yäysin sinun mielipiteesi. Minä aiin katselen poikien perseitä enkä ole vmikään pervo, haluun vaa ketella ba jos tulee hyvä peppu näkyviin kyl siitä kaverille mainitsen ja kusikitaan siinäyhdessä. sekä myls toi toinennkin... ei se tee meistä huomiohuoria jos haluamme että peppujammr katotaan. siitä saa hyvän itsearvostuksen jos joku tylkää meistä jostakin, ehkä huomionhaluisia mutta ei huomiohuoria.

        Hyvä komennti


      • sack23 kirjoitti:

        Hyvä

        ihan mukavaa


      • Anonyymi
        tykkää isoista kirjoitti:

        tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
        tekee mieli kokeilla

        Jenna 15v

        mult saisit Jenna vähän muutakin ...tere tulemas vaan rohkeesti että haluut....sano vaan kahen kesken niin sovitaan jokin paikka ihan meille....meisselini on vapaa...:) ja on se iso!!! 19cm


      • Anonyymi
        Tykkäänperseistä kirjoitti:

        Noniin se on niin nam jis tytöllä on esim kireet farkut ja näät kun se nostaa niitä silleen ihanasti😍😍 ahh tai sitte adidaksen verkkarit on kans hot

        adidasverkkarit on yhtä hyvät ku Levikset ...nuoltavan hyvät!!!!


      • Anonyymi

        No jos pikkuset nyt vähän nnin kiinnostas,
        Voitas alakkaa vähän mankllaammaan,
        Sinun kanssa.


      • Anonyymi

        ANTEEKSI NYT MITÄ HELKUTTIA??


      • Anonyymi
        4tytsyä kirjoitti:

        niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)

        Punaset posket syksyyö,
        -Siniset silimät kaiken lyö,
        Kappale kauneinta Suomea.


      • Anonyymi

        Enpä tuota nyt tyttöiltä D:Dtä ehtinny,
        kunhan on kupit.
        -Noku neku kiinnosttaa.


      • Anonyymi
        Hihi hehe :p kirjoitti:

        Jep meil on viel monta jotai mustia mamu adonista ja vielä nää sopivasti kireet adidas housut ku on muodis niin vähä pullottaa xD Ahh.. =) Piristää mukavasti koulupäivää, ja iltaa.. Eipä haittaa jos jätkät kattoo mun persettä, ihan kiva vaan jos on niin hieno.

        NYT PIISAA TOTISESTI TÄMÄ OKSETTAVA JARNUTUS!!!????!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mult saisit Jenna vähän muutakin ...tere tulemas vaan rohkeesti että haluut....sano vaan kahen kesken niin sovitaan jokin paikka ihan meille....meisselini on vapaa...:) ja on se iso!!! 19cm

        YÄÄÄÄÄÄÄKKKKHHHKK!!!!!!!!


      • Anonyymi
        matemaatikko kirjoitti:

        peput on kivoja tissit on kivoja pimpit on kivoja.. tässä siis ongelma! perse tissit=huono pimppi pimppi perse=huonot tissit pimppi tissit=huono perse

        letkuperä ahrettuna jeansiin, uuuhhhhh ja törööt uuuuuiiiiiiiuuuuuuuuuiiiiiiuuuuuuuu!

        nyt irtos lasti.


      • Anonyymi

        Pikku lapsi täällä kiroilemassa. Aijai jai, ei tule hyvä numero koulusta.


    • däämdätääs

      Totta vitussa

    • oli kivaa

      kerran jäin kiinni ja se tyttö vaa hymyili mulle :D:D

      • Fapfapfap

        Kerra jäärii porukalla kinni ja naiset vaa oli ilosia et niit katellaa


    • kokemustan

      Totta helvetissä. Sexikkäitä perseitä tulee tuijotettua

    • ihanormimeinikiä

      meidän luokalla pari kattoo ja läiskii ihan suoraan perseelle mut mikäs siinä ku kaikki ollaan jo niin hyviä kavereita toisillemme ku monta vuotta tunnettu. :D

    • :Dofcource★

      Joo...

      • Perse song

        Perseet ovat kauniita, kuin ruusut puskassa mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa :P


      • Flkskddk
        Perse song kirjoitti:

        Perseet ovat kauniita, kuin ruusut puskassa mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa :P

        Ootko varma ettei siitä perseestäki voi jotain irrota


      • peppumanne
        Flkskddk kirjoitti:

        Ootko varma ettei siitä perseestäki voi jotain irrota

        irtoaahan sieltä perseestä paskaa. :D


      • Anonyymi
        Perse song kirjoitti:

        Perseet ovat kauniita, kuin ruusut puskassa mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa :P

        paskaruusut antavat peräksi!!

        jatkuvaa uikutusta ja sitte tuloo


    • t22t

      Kyl tulee katottuu. Paitsi jos on ihan littana.

    • joni joni

      Tunnustan, kyllähän niitä tulee katottua, sellaiset leveet on kiihottavia.

      • Juu kivaa


    • kissuusasuasausausy

      perse on kiva

    • Eminem

      Tykkään enemmän perseistä kuin tisseistä :)

    • ääliö

      Ei me tytötkään katella teiän perseitä

      • Lollolol

        kylhää tytöt kattoo poikien perseitä :DDD tai no ainaki meil päin.
        mut pakko myöntää et kyl tytöt kattoo myös tyttöjen perseitä ja arvostelee niitä.
        Muistakaa pojat et jos on hyvät farkut nii perse saattaa näyttää paremmalt mitä oikeest :DD


      • tee minulle smörgås

        Sitä tuijotusta aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

        Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

        -14v UROS


      • FaktatPöytää

        Miks tytöt kattoo poikien lihaksii? Mm sama juttu. Se on kehittyny ihmisen aivoihin että se yrittää hankkia puolisoo.


    • ääliö

      No ei tytöthän kattoo poikien perseitä

    • ebbs

      vitu pellet syyttäävät poikii pervoiks, mitä luulette että miks sitä rasvaa alkaa kertyy sinne perseeseen? muuten vaa? thats right, ei , vaan sen takii että se kiihottaa miehiä, tästä saatte kiittää evoluutiota samoin sitä että pojat tykkää tuijottaa niitä perseitä

      • Viisaitajuttuja

        Rasvaa kerääntyy perseeseen ruoan ja juoman takia.Idiootti olet


      • Dudkdkdhdjj
        Viisaitajuttuja kirjoitti:

        Rasvaa kerääntyy perseeseen ruoan ja juoman takia.Idiootti olet

        Hah! Sää oot viel aika nuori. Kyl yläkoulun kirjat sit kertoo.


      • Anonyymi

        Lantio levenee. Älkää nyt pelleilkö.


    • Persesyöppö

      Minä tykkään ihmisten perseistä suurella sydämellä. Isojen fagot miesten anaalirauhaset ovat parhaita kaikista, ylivoimaisesti. Haluan saada nopeasti reikeliini. Mustikkahillon kanssa.

    • katselija1

      Ihan kuule kumpiakii tulee kateltuu eli tissejä ja perseitä

    • kaikkialla

      Katson kaikkialla

    • horni mama

      Totta maar me katsomme ja ihastelemme niitä kaunokaisia

    • 13-vuotias

      Kyllä katon. Jokaikisen edes vähän hyvännäkösen tytön perseet katon. Ala-asteella ollessa oli helpompaa, kun koulussa oli kuudesluokkalaisia vain noin 26, joista 15 tyttöjä, nyt on vaikeampi ylä-asteella, kun joka luokka-asteella on 200 oppilasta, joista 50% on seksikkäitä hyväperseisiä tyttöjä. Seiskaluokkalaisten, joihin itsekin kuulun, takamukset ovat hyviä, mutta näyttää siltä että ysien perseet ovat ne parhaat.

      Eräänä päivänä tässä pari viikkoa sitten satuin huomaamaan, kun eräs ysiluok-kalainen kaunis blondi tyttö, jolla on paras perse, jonka ikinä oon nähnyt näki mun tuijottavan sen persettä. Saatto se nähä senki, että mulla seiso, mutta se kuitenkin hymyili ja käveli pois. Oon aika varma, että se miten se pois kävellessään keinutti lantiotaan oli ihan vaan mua varten.

      • Pervo! Inhottavaa kun kaikki katsoo sun persettä, oikeasti!


      • EttäNiin

        Öö en tajuu kaikki tyttöjä mitä "inhottavaa tai kamalaa" siinä on jos pojat katselevat teijän perseitä, sehän on kunnianosoitus/kehu siitä että olet seksikäs.


      • Anonyymi

        voin auttaa Sua. Voin naida sun kaa ja imeä pahimmat paineesi poies.....oon hyvä imeen ja mulla on hyvä kampe. [email protected]


      • Anonyymi
        satu00sk kirjoitti:

        Pervo! Inhottavaa kun kaikki katsoo sun persettä, oikeasti!

        mee kotia!!! hyvät perseet on Luoja luonu nautittavaksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mee kotia!!! hyvät perseet on Luoja luonu nautittavaksi!!!

        ÖÖ., mten se niin nyt muka niin inhttaavvaa,
        Ite oot niin seksi.
        -Mara kula laitto..,


    • beba<3

      Oon kasilla ja kyllähän niitä perseitä ja tissei aina kahtellee yksin tai kavereiden kaa ;3 mikä olisikaan parempaa

      • Mikä niissä perseissä niin paljon kiinnostaa?


      • tykkäänpepusta
        satu00sk kirjoitti:

        Mikä niissä perseissä niin paljon kiinnostaa?

        Kyllä nuoren tytön kaunis perse on kaunis.. tiukat farkut ja kun pakarat keinuu.
        Tietty vielä kun alastomana..
        Perse on maailman kauneinta mitä tiedän , ja jopa mitä pakaroitten välissä on..
        Tunnustan ihailevani myös siskoni persettä.. 14v
        Antaa pakaroitten heilua... kiitos


      • tykkäänpepusta kirjoitti:

        Kyllä nuoren tytön kaunis perse on kaunis.. tiukat farkut ja kun pakarat keinuu.
        Tietty vielä kun alastomana..
        Perse on maailman kauneinta mitä tiedän , ja jopa mitä pakaroitten välissä on..
        Tunnustan ihailevani myös siskoni persettä.. 14v
        Antaa pakaroitten heilua... kiitos

        Ei SE voi olla kaunis :D


      • tykkäänpepusta
        satu00sk kirjoitti:

        Ei SE voi olla kaunis :D

        on se, muoto , liike , näky , tuoksu ..
        Aina mieli tekee laittaa kasvot sinne pakaroitten väliin
        Ihana peppu on . ei edes tissit voita sitä
        huh
        Tiedän että sullakin nätti sellainen , himoittava
        sori , innostuin


      • tykkäänpepusta kirjoitti:

        on se, muoto , liike , näky , tuoksu ..
        Aina mieli tekee laittaa kasvot sinne pakaroitten väliin
        Ihana peppu on . ei edes tissit voita sitä
        huh
        Tiedän että sullakin nätti sellainen , himoittava
        sori , innostuin

        No ei todellakaan ole!


      • Taistelu-Jaska S1E2
        satu00sk kirjoitti:

        Mikä niissä perseissä niin paljon kiinnostaa?

        Niissä kiinnostaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

        Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

        -14v UROS


    • (.)(.) (|) 3====D

    • beba<3

      Ei kai siinä mitää jos naikkoset ei ymmärrä mut kyll niitä perseit on mukava kattoo esim koulus ja salil

    • vitun neropatti

      Niin jos ette jo tienny nii jo ennen ku ihminen nous kahelle jalalle nii urokset paritteli mieluiten naaraiden kanssa joilla oli iso perse. Mut sen jälkee se on kyl kehittyny vaa istumista varten pyöreeks ja pehmeeks :D

      • Anonyymi

        Kyse on tästä:
        Ns. Kaunis perse on yleensä hiukan pyöreämpi. Tämä johtuu siitä, että kyseisellä naisella on leveämpi lantio.
        Leveä lantio taas mahdollistaa vauvan synnyttämisen. Leveä lantio, eli kaunis peppu on siis merkki kyvykkyydestä jatkaa sukua. Evoluutio tai Jumala tämän ominaisuuden on luonut.


    • 4u4eu4eu4

      mäski perzeine

    • oohi

      Tisseillä ei hirveesti välii oo, mut perseotä tulee tsiigailtua koulussa ja muualla jatkuvasti.
      Pahin on, kun salilla eräs saatanan pienissä shortseissa oleva herkkuperse kyykkää. Ass to the grass. Menee sarjat vituiksi.

      • Luulin että pojat tykkää enemmän tisseistä kuin perseestä. No joo, jatkuvasti kyllä pojat kattoo sitä, olen huomannut. Mitä lie ajattelevat.


    • Tytöt, miks te tykkäätte sixpackeista? :) Niimpä

      • Ja muutenki lihaksista^


      • 16tyttö16

        Koska lihaksikkaat jätkät on ainaki omasta mielestä paremman näkösiä/hotimpia kuin ruipelot pojat. Tai ei tarvi olla lihaksikas kunhan näkyis edes jotai merkkejä siitä et ei vietä kaikkia päiviä koneella lanittamassa... :D


    • kyllänäkeeass

      Tulee itekki katottuu joka koulupäivä sellasii herkkupersejä. Oon seiskalla ja niin ♥♥♥♥♥♥ hyvät pyllyt. Miettikää ku ootte ihaillu ala-asteella jotain hottista nii ylä koulussa tulee mieleen etyä jos se tulis vaa joskus sillee haluutko persee,pilluu ja tissei

      • Ihan hyvä


    • pyllyfani

      Hakeudun aina ahtaaseen paikkaan (tyttötungos) ja hieron kyrpääni johonkin mehukkaaseen pyllyyn.....joskus laukeankin tilanteessa ! Yleensä saan kauniin hymyn
      kun tyttö on tajunnut tapahtuman !!!

    • miksenkatsoisi

      tulee aina katottua pyllyjä kun näkee , on niin herkun näköisiä ! kiinteet ja niin suloiset ovat.. .välkällä aina tutka päällä

    • adatass

      Koulun liikuntapäivät on parhaita

    • Mämämämä

      Monet hyypät lätkii muo perseesee ja tuijottaa!?? Oikeesti ei voi olla noin kiva XD Mut joo..

    • rgdsffd

      en kato, mä katon vaa housuja ;)

    • EuroEuannaraha

      Olla Allah bakdur Samir minä kasoon perse kylä .

    • Setäkatsoo

      Setä katsoo molempien perseitä, niin tyttöjen kun poikien. Setälle kelpaa kumpikin

    • tutkamies

      Ai että semmone semmone kunnon muodokas perse...tulee joka välkkä kavereitten kaa kateltuu ja joskud arvioidaa niitä 1-10 xd
      9 luokal oon ja hetero uros

      • Anonyymi

        Itsetunto kohdillaan? Kun pitää sitä heteroa ja urosta anonyymisti toitottaa keskustelupalstalla? Voi voi, poika nuori. Mee töihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsetunto kohdillaan? Kun pitää sitä heteroa ja urosta anonyymisti toitottaa keskustelupalstalla? Voi voi, poika nuori. Mee töihi.

        Mene itte


    • lolwille

      jouuuu

    • tyttö15v

      Ymmärrän tietysti, että halutaan katsoa, mutta sitten kun joku tulee lätkimään ilman lupaa

      • Urosmiespika

        Se ei ole oikein, mutta katsomista ei voi auttaa. Katson aina kun voin, vaikka yritän hillitä itseäni. Mutta kiittäkää sitä, sillä se tuijottaminen toi teidätkin maailman.


    • nettipoliisi

      Pitääkö sen lapsen mennä sinne aikuisten sivuille.. !? Suomi24:lla esim. on ikärajat jotka varoittaa lapsia aikuisten sisällöstä.. Vanhemmat vois pistää esim. Net nanny ohjelman blokkaamaan seksuaalisävytteiset osoitteet ja palstat. On lapsellakin vastuu siitä minne päänsä tunkee. Mutta tyypillisesti suomalaisittain kun vahinko tapahtuu etsitään syyllinen aina ulkopuolisista.

      • Ööööömmm

        Ja tämäkö on muka niin vaarallinen aihealue? :o


      • UrpojaLiikenteessä

        Se on normaalia että kasvavaa nuorta kiinnostaa seksi ja seksiin liittyvät jutut...Ota nyt järki käteen ja mieti.Se on kasvamista....Ja sille ei voi ihminen mitään.


    • Jaa11111

      Noi kaikki tytöt jotka haukkuu poikia pervoiksi kun ne kattoo tyttöjen perseitä ja valittaa siitä että niitten persettä ei saa kattoa ovat vaa semoosia läskejä tai laihoja tyttöjä joilla ei oo persettä eikä tissejä ja ne on vaan kateellisia ku ku kaikki kattoo muitten perseitä ja tissejä!!!

      • Anonyymi

        Heitä kutsumme feministeiksi.


    • ostinhuoran

      Yleensä kutsun tytön syliin ja alan hieromaan kyrpääni hänen perseeseensä jolloin hän tarttuu siihen ja nauraa kuinka pieni se on ja lähtee pois

    • Xoxodaa

      Oon tyttö ja katon poikien ja tyttöjen perheitä ;___;

      • Xoxodaa

        Perseitä* xd


    • minäävann

      tottakai, koulussa monet kääntyy kattomaan mun isoa treenattua persettä XD

    • Katontietty

      Katson, sehän on ihan luonnollista.

    • Pronssipoju

      Oon poika ja katon lähinnä tissejä, perseet ne on pojillakin

    • nomans

      Kyllä sitä koko ajan tulee katottua. Aina kun nään uuden muijan jossain niin tarkistan aina heti että onko hyvä perse. Ja kun sellainen eteen tulee niin aika pakkohan sitä on tuijottaa.

    • Enlukenutkaikkiaviestejä

      Pakko sanoo et ei mua haittaa :D oon siis 13 vuotias tyttö, ainahan kaikkialla sanotaan et saa katsoa, muttei koskea

    • UIJUUMAAH

      Meiän luokalla on tyttö joka antaa mun kosketella sen tissejä ritsikoitten alta ja päältä ja hiplailla muualtakin <3

      • Anonyymi

        Niin niin, Pentti. Niin tietysti.


    • Kyyl

      Jos tiukat housut ni katon perseit. Jos isot tissit katon niit.

    • erillaisia

      Se on jännä kun. Jollain on ihan pallo ja sitten taas joillakin ihan littee. Joillakin alhaalta ihan lommollaan, Se on musta kaikista huonoin jos alhaalta lähtee lommolle. Kiintee pallomainen on paras.

    • Wertuers

      Aina kun menee ohi niin kyllä tulee katsottua. Myös tissejä.

    • aimwh

      Jos on kattomisen arvonen perse. Mut sillonki vaan vilkasu, arvosana, muistiinpanot ja palaute.

    • KukkuuKukkuuKlaani99

      Kyllä, kyllä ja kyllä. Katson.
      Se on ihan luonnon kiertokulkua, että miestä kiinnostaa naisen perse. Mitä muhkeampi, sitä enemmän se viestii naisen hedelmällisyydestä. Ja muhkealla perseellä en tarkoita mitään läskipersettä.

    • poika13v

      Tyttöjen perseet on parasta mitä maailmassa voi olla

    • hetgetgrfer

      naisilla tarkotuksella on isompi perse...

    • Hornyboy89

      Takatasskujahan ne pojat katselee :D

    • Eino888

      Ainahan sitä tulee kattottua kun perseet on niin kivoja.

    • dorien123

      Ei siinä sen ihmeellisempää ole kuin muissakaan kehon osissa. Jos joku katselee peppuasi niin se on hänen mielestään viehättävä. Sama kun katsoisi vaikka hiuksia tai hymykuoppia. Se vaan on kaunis. Miksi se, että joku pitää jotain kehosi osaa kauniina on niin hirveänkamalankauhea asia? Pepun katseleminen on sanaton kohteliaisuus. Onko kohteliaisuudet niin kauheita että niistä pitää mielensä pahoittaa? kuka teille on väittänyt, ettei peppu saisi olla kenenkään mielestä nätti? Minusta jokaisella naisella on oikeus tuntea itsensä ja kehonsa kauniiksi ja viehättäväksi. Oli se sitten kivan pepun tai minkä tahansa asian vuoksi. Olkaa itsellenne vähän lempeämpiä.

      • Anonyymi

        Se on niin, että feministit ne ovat jotka ruikuttavat.


    • PEPPUJA

      En todellakaan tuijota tyttöjen perseitä!!! Mutta kyllä katseelen mielelläni tyttöjen

    • 24454

      Aina sitä pitää katsoa kun ohi menee ;)

    • Poitzu2

      Olkaa tytöt ylpeitä jos teillä on hyvä perse ja se kiinnostaa poikia. Hyvä takamus kiihottaa jopa enemmän kuin rinnat :-)

    • TykkäänKatsoaMaisemia

      Kyllä katotaan peppuja myös koulussa (ja kaupassa ja kadulla ja rannalla...)

    • kuvaajapoju

      kyllä aina tulee katteltua ja joskus jos on mahdollisuus niin puhelimesta video päälle ja kuvaat vähä matskuu kotii

    • Tytötkiihottaa

      Joo tuleehän niitä katottuu aina kun kukaan ei Ja mun pitää piilotella seisomista ku kuuma meijän luokan tyttö juoksee alas rinnat heiluen8)

    • Tytötkiihottaa

      Perkele noit kirjoitus virheitä....

      • tietäjäää

        kirjoitusvirheitä olisi oikein


    • y5554f

      Perseet on hyviä!

    • enolestalkkaaja

      Katson aina kun mahdollista katsoa niitä huomaamatta ja ne muuten ovat ihania :3

    • ewrwer

      Kun lähdetään akankantokisoihin niin silloin nakataan perseet olalle, kirjaimellisesti

    • hauka.cyttää

      Aina aamuisin.

    • Yhip

      Aina tulee pakkomielle katsoa niitä.

    • asiapoika

      Nykypäivänä naisten hanurista on tullut semmoinen katsomisen kohde. Julkkikset ja 2010-luvun vaatteet ovat edesauttaneet kehitystä. Joten jos joku tyttö kokee sen ahdistavaksi, niin voi omilla vaatevalinnoilla siihen vaikuttaa. Pojilla kun on takaraivoon iskostettu semmoinen hanurin kattelemisen pakkomielle, joka tosin vaikuttaa täysin luonnolliselta. Joten ottakaa hyvät ihmiset ihan rauhallisesti ja keksikää jotain muutakin tekemistä.

    • Yhep

      Kyllä ja varsinkin ne tytöt, jotka pitävät yllään niitä tiukkoja farkkuja - mulla rupeaa pullottaan ihan sika nopeasti.

    • fgdghdfg

      Ei ku minä lasken vain lattiassa olevia naarmuja ja tutkin onko ikkunissa paljon tahroja

    • HikinenPERSE

      Itse kuvaan puhelimella salaa tyttöjen perseitä ja runkkaan niille kotona/koulussa

      • Pyllykuvia

        Meil samit:-D haluutko vaihella


    • tyranbanksit

      No en tietenkään. Minä hsiikailen mieluummin ongko ruohonjuuritasolla möyrivien haukoittelevien etanien hampaissa reiänalkuja tahi plakkea.

    • sdfvsdf

      No en tietenkään katsele....vaan puren ja läpsin

    • rakastanpeppua

      Tottakai katon, meijän luokalla (9lk) on muija kenen persettä katon joka tunti aina jos kävelee ohi/kyykistyy, SEllane herkkuperse et huh huh usein sil jalas addun housut tai kireet farkut et muoto näkyy ihanasti, joskus jopa pekkät legginssit nii se vast on lovee <3. usein iskee stondis ku kattelen sitä namupalaa

    • IHAN KOKOAJAN.

      • boy15v

        onko millaiset farkut? millaiset legginssit?


    • Mulla on koko suomi24 paras pylly

    • Lugiopoika

      Luonnollisesti. Katsoa saa mutta ei koskea. Kai nykyään sekin kuuluu seksuaaliseen ahdisteluun

    • mikkolatk

      Hui hai ei käy katsella peppuja se on syntiä ja on kielettyvä Uskovien parissa.Jos katot ei käy ajatella sopimattomia heistä.Ei sovi ajatella mitään sexuaalista tytöistä se on kielettyä.
      Jos joskus on käynnyt niin että oon kattonut pitää pyytää iltarukouksessa anteeksi syntiset ajatukset mihin ruumiinosaan ne sitten liityykin.

    • 03-kiimainen

      Kyllä tulee katottua, ainakin jos on sellaisia ns "persehousuja" joissa näkyy melkein stringitkin läpi.
      Luokallani on yksi tyttö joka pitää melkein jokapäivä tälläisiä, Ja voin sanoa että tulee katottua aina kun kävelee ohi tms.
      (joskus tulee kuvattuakin, älkää tuomitko okei se on niin helvetin herkullisen näkönen)

      14/03 pojalta tulee

    • Totta kai!!!
      Minä katon aikas paljon tyttöjen perseitä esim. Koulussa
      Mutta monet tytöt läpsii mua perseelle ja joskus läpsäsen takas jos on niillä hyväkin takapuoli. Esim mun naapuri on läpsinyt ainaki yli 15 kertaa perseelle ja pari tyttöö koulustani.
      Oon 14 vuotias poika ja tietenkin on se kivaa ku tytöt mua läpsäsee tai vaikka se on kivaa kattoa/koskea niiden perseeseen.
      :D

    • Peppumies__

      Katon sekä tyttöjen että poikien perseitä

      t. 16v biiseksuaali

    • Simppeli_mies

      Joo

    • 47234823478

      kiikareilla

      • Anonyymi

        Onks ne niin kaukana?


    • MasturBoy

      Totta helvetissä katon tyttöjen ja nuorten naisten perseitä ja tissejä! Hukkaan menee, jos ei _edes_ katso.

    • Anonyymi

      en!

    • Anonyymi

      Sen verrain usein että voisin tunnistaa tytön sen perseen koon ja muodon perusteella

    • Anonyymi

      Voisin kattoa tyttöjen perseitä esim nyt, laittakaa vaan kuvia

    • Anonyymi

      Mä katon tyttöjen perseitä joka koulupäivä.

    • Anonyymi

      Se riippuu ihan perseestä

    • Anonyymi

      Vilkaisen joskus. Ihastuksen persettä saattaa tuijottaa vähän pitempäänkin.

      Tällä ei sitten ole mitään tekemistä sen kanssa, että kenestä olen kiinnostunut. Jos näen hyvän perseen, ajattelen "hyvä perse" ja se siitä. Se mikä tytössä varsinaisesti on tärkeää, on hänen sisäinen kauneutensa. Viis ulkonäöstä (vaikka onhan silmiä, hiuksia, peppua ym. kiva katsella...)

    • Anonyymi

      No ite oon tyttö, mut vastatakseni kysymyksees nii joo. Kun pukeutuu vähänki paljastavaampii leggingshei tai tiukkoihi farkkuihi jotka myötäilee persettä nii saa vaa ihmetellä että tuijottaako ne pojat enemmä sun persettä vai naamaa. Antais ny ees vähä kunnioitust tytölle... Sit ku viel jotkut pojat alkaa läpsii ja ahistaa porukas jonnekki nurkkaa nii alkaa oikeest ahistaa. niiku pliis

    • Anonyymi

      Tietenkin katon varsinkin mustissa tiukoissa farkuissa on herrkua

    • Anonyymi

      Kaikki jotka ovat täällä nyt, katsovat joskus tyttöjen perseitä, vaikka toisin väittävät. Eivät he muuten olisi täällä.

      • Anonyymi

        En katso koska oon 15 v. 100% homopoika.


    • Anonyymi

      no totta helvetissä jos nään kunnon herkkuperseen

    • Anonyymi

      Itse en aikoinaan vain katsonut vaan tunnustelin suurinpiirtein kaikkia pyöreitä tytönpeppuja.

    • Anonyymi

      ite aina puristelen vaikka väkisin

    • Anonyymi

      totta kai

    • Anonyymi

      En vitussa kato mitään hemmetin perseitä joka tän teki saa haistaa Paska

      • Anonyymi

        cringe


    • jos ei katso on homo

    • Anonyymi

      Katson toki, mutta katson myös muutakin.
      Turn-off:
      - paskaiset, rasvaiset hiukset
      - yletön meikki
      - syödyt kynnet
      - naarmuiset, mustelmaiset sääret
      - likaiset jalat rantatossuissa
      - halkeilevat kantapäät

    • Anonyymi

      katson tyttöjen perseitä

    • Anonyymi

      Olen 15v poika ja kyllä tulee katseltua tyttöjen perseitä koulussa.

    • Anonyymi

      riippuu vähä

    • Anonyymi

      jaa a

    • Anonyymi

      aina

    • Anonyymi

      Kyllä ne tyttöjen perseet ainakin minua kiinnostaa jopa enemmän kuin tissit. Toki on huomattavasti paremman näköistä jos tytöllä on kummatkin hyvän näköisiä. Itse pidän siitä, että tytöllä on tiukat housut, että perseen muodot näkyy parhaiten. Ja täälä kun sanottiin ettei tytöt katso poikien perseitä niin se on valhe. Ainakin minun persettä katsovat usein. Toki taitavat myös kattoo pullottaaks etumus. Kerran sattui nolo tapaus, kun jostain syystä päätin yrittää tehdä viiteen tyttöön vaikutuksen. Olin pyöräl lenkkipolulla ja ne tytöt oli leuanvetotangon lähellä ja päätin tehdä vaikutuksen. Vedin 20leukaa ja onnistuin. Vähemmän vaikuttava oli lähtöni. Aioin lähteä polkemaan ja ajoin kiven yli ja löin kivekset pyörän runkoon. Yks tytöistä kysyi onko kaikki ok ja mä sanoin nolona et eiköhän ja sit hetken vielä makasin ja heti kun jaloillani pysyin niin luikin toinen käsi jalkovälissä pois. Tää on jäänyt muistiin hyvin sillä eka kerta kun yritän tehdä vaikutuksen tyttöihin ja sekin meni pieleen:( toista kertaa en hetkeen yritä. Toivottavasti löydän joskus jonkun olemalla vaan täysin oma itteni, kun aina kun yritän vaikutuksen tehdä niin joku kärsii.

      M16

      • Anonyymi

        Itsekin katson tytössä ekana persettä ja sitten vasta muuta. Välillä tytöt hymyilleet koulus ku mulla seisonut selvästi.


    • Anonyymi

      Totta kai kaikki kattoo! Sitä hylly vämoi sitä parempi.

    • Anonyymi

      tietysti

    • Anonyymi

      Totta kai katon

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä katon enkun open tissivakoa. Aina kovenee, en voi keskittyä yhtään opiskeluun.

    • Anonyymi

      Mäkin katon yhen tytön persetä ja sillä on todella hyvä perse varsin kun sillä on verkkarit nin sen perse on todella hyvältä sen perse on 12v

      • Anonyymi

        Mene hoitoon pedofiili.


    • Anonyymi

      Tottakai katsotaan ja kuolataan.

    • Anonyymi

      joooo0oooooo

    • Anonyymi

      tytön pillu on kaunis

    • Anonyymi

      näytä tyttö pilluasi minulle

    • Anonyymi

      Kamoon mitä luulet

    • Anonyymi

      sillo ku olin ysillä katoin sellasen nimistä nimistä henkilöä ku jenni penttilä näin hänet istumas ulkona sillo oli kevät jennillä oli mekko ja näin hänen pikku kalsarit ja mulle alko tulla vesi kielelle hän hymyili ja antoi suukon poskelle iha niiku on ihastunut minuun

    • Anonyymi

      KU OLIN ALA ASTEELLA NÄIN TYTÖN JOHON OLIN IHASTUNU HÄN OLI MYÖS ALA ASTEELLA MIE TUIJOTIN HÄNEN PYLLYÄ KU MENIN VESSAAN NÄIN HÄNET NUOLASIN HÄNEN PEPPUA KU HÄN HALUS NII NUOLASIN SEN JÄLKEE TYÖNSIN PIPPELIN SEN PYLLYY ELI HARRASTIN SEKSIÄ HÄNEN KOTONA JA OLI IHANAA JA PUSSAILTII JA TÄLLEE ME OLEMME OLLEET YHDESSÄ SIITÄ ASTI JA JOKA PÄIVÄ KU MYÖ NÄEMME TOISIAMME MIE NUOLEN HETI SEN PERSETTÄ NYT OLLAA TEINEJÄ JA HARRASTAN JOKA PÄIVÄ SEKSIÄ MITÄ MIELTÄ OLETTE MUN TÄSTÄ JUTUSTA JOS TEILLÄ ON KYSYMYKSIÄ NII VOITTE KYSYÄ

    • Anonyymi

      Mitä vittua pojat hyi helevetin helevetti

    • Anonyymi

      Okei hyvä homma sinulle

    • Anonyymi

      ite en enää kato oon 12 kohta 13 . ja löysin tyttiksen se on ysillä jolla on tosi hyvä perse ja isot meloonitissit.. se on myös tosi seksikäs ja tuhma se oli meil yötä ja se halus kokeilla miltä mun kyrpä tuntuu se on pannu paljon ja se oli ottanu kotoo mukaa ison pullon jotai rypsi öljyy ja se levitti SITÄ sen isoille tisseille ja isolle perseelle (sillä on melkee yhtä iso perse ku mun pää tosi iso ja kivan pehmee ja pyöree) sit se veti mun pään SEN PERSEESEEN ja se halus et nuolen sen pyllyreijän puhtaaks se oli tosi tiukka ja työnsin tietenki kielen sinne ja se tuli pois mun päältä ja työns rinnat mun naamaan ja itsu kyrvän päälle ja sit se voihki ja sit se levitti sitä öljyy mun munalle j se halus et työnnän mun munaa sen pilluun lisäö ja sit me pantiin ja pantiin mä nuolin sen persettä ja sormitin persettä ja laitoin munan ja oli tosi tiukka mut sitä sattu ja sit hieroin mun kyrpää sen suuhunbja tisseihin ja perse vakoon!. tänään mä pääsen panemaan sitä pyllyyn ja sen kaveri (pinja) tulee mukaan ku sekin tykkää seksistä ja kirjotan sitten lisää jos kysymyksiä niin voidaan vastata yhdessä tyttiksen kaa

      • Anonyymi

        Taisi sulla jäädä nyt kyllä monen päivän lääkkeet ottamatta, toivottavasti hoitaja muistaa jatkossa antaa ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sulla jäädä nyt kyllä monen päivän lääkkeet ottamatta, toivottavasti hoitaja muistaa jatkossa antaa ne.

        saman sekopään samanlaisia kirjotuksia isoilla kirjaimilla vähän ylempänä 05.03.2022. Lääkitys on ilmeisesti unohtunut useamman kerran ;)


    • Anonyymi

      Tottakai kattelen tyttöjen perseitä, muutkin meidän luokan pojat sanoivat kattelevansa muitten perseitä. Meidän koulussa on yks tyttö jolla on tosi muhkee perse ja isot tissit, sitä kun pääsis painaa👌
      08/14

      • Anonyymi

        Onko hänellä farkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä farkut?

        Joo välillä. Ootko ite poika vai tyttö muuten?


      • Anonyymi

        Onko tytöllä farkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo välillä. Ootko ite poika vai tyttö muuten?

        Poika olen


    • Anonyymi

      Katselen peppuja kyllä aina ja farkkupeppuja koulussa. Olen 15v jätkä. Ihania sellaisia monia

    • Anonyymi

      En tietenkään katson tissejä

    • Anonyymi

      Kyllä, ei niissä ole muuta katsottavaa

    • Anonyymi

      haittaako jos on leveät reidet

      -huolestunut tyttö

      • Anonyymi

        Ei yhtään ;)


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki välillä kattoo mutta ei voi sanoa että aina

    • Anonyymi

      Silloin kun olin koulussa niin enpä oikeastaan katsellut.

    • Anonyymi

      Mulla on ihastus, joka on tosi lyhyt, eikä sil oo viel kunnon tissejä, mutta sen perse on ihan mahtava! Vielä seiskaluokan alussa sen peppu oli semmonen kapee mut erittäin korostuva ja tykkäsin katsella häntä aina liikkatunneilla, koska silloin hänellä oli vielä tiukat trikoot 😋 ja tiukka paita.
      Mutta nykyään on ihan sama mitkä housut hänellä on koska se perse korostuu väkisinkin. Ja ihanaa on nyt myös se että sen peppu alkaa levenee. Eli lyhyt tyttö ja valtava perse

      • Anonyymi

        Jos vaan mahdollista niin tee tuttavuutta tuommosen tytön kanssa,ei mitään hätäsiä ehdotuksia eikä heti mennä pintaa syvemmälle.
        Huomaat kyllä kun tyttö on valmis,nyt kannataa kyllä kokeilla!


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe