Ikäero.

mentholfresh

Hei. Olen 15- vuotias tyttö ja taannoin ihastuin tulisesti mieheen jonka tiesin olevan piakkoin jo 20- vuotias.
Sain tilaisuuden päästä lähemmäksi häntä ja valehtelin iäkseni 18. Jonkun aikaa kaikki olikin hyvin, siis me muunmuassa vaan juteltiin ja liikuttiin yhdessä, ei mitään seksiä eikä vielä mikään suhde. Mut sitte se kysy mun ikää siis se oli tajunnu et olin varmasti valehdellu.
Sanoin ikäni ja se meni tosi vaikeeks ja se sano et se ei voi sille nyt mitään että sekin on ihastunut muhun. Mulla on itellä jo pari hyvin nopeeta "suhdetta" takanani ja oon ihastunu usein mut en koskaan näin paljon.
Se on siis ihan tosi vaikeena asiasta ja sanoo ettei nyt oikeen tiiä miten tässä pitäis tehdä kun on kehittyny jo jonkunlainen tunneside. Se muunmuassa pyys mua keskustelemaan mun vanhempien kanssa et miten ne ottais sen asian, no siinä ei ollu mitään ne otti sen hyvin ja jopa pitää tästä miehestä ja mun kaveritki tykkää siitä, mut silti se on niin arka ja epäluulonen asian suhteen.
En enää haluis päästää irtikää ja ahdistaa ajatuski sellasesta. Mitä tässä nyt pitäis tehdä. Apua.

2

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathgirl69

      Toi on aika hankala juttu:/ sitä en omasta mielestäni kyl ymmärrä et miten sun vanhemmat on voinu suhtautuu asiaan niin hyvin kun tosiasiassa täysi-ikäisen ja alaikäisen seurustelu on laissa kiellettyä. Toisaalta taas, jos teistä molemmista tuntuu siltä että olette oikeasti rakastuneita toisiinne ja vanhempasikin suhtautuvat asiaan hyvin niin tuskin siitä mitään haittaakaan on kunhan kukaan tietynlainen ihminen joka voisi ns ilmiantaa teidän 'suhteen' ei saisi tietää asiasta. Päätös on teidän, mutta koska oot vasta 15 niin ainki mun mielest sun vanhemmilla on tavallaa oikeus myös päättää asiasta, siis eihän se yleensä oo vanhempien asia kenen kanssa seurustelee, mutta jos kerran toinen osapuoli on täysi-ikäinen:p

    • Purge

      Laki ei kiellä eikä edes sano mitään ala- ja täysi-ikäisen seurustelusta. Vasta seksuaalinen kanssakäymiseen laki puuttuu. Suojaikäraja kun on 16 vuotta. 20 vuotiaan ja 15 vuotiaan ikäero on sen verran suuri, ettei tuota välttämättä ihan hyvällä katsottaisi leivättömän pöydän ääressä. Mutta, rakkaus... joko pitää odottaa seuraavia synttäreitä tai antaa mennä. Minusta siinä ei mitään väärää, jos kerran rakastatte toisianne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe