Voimahali-foorumi kadonnut?

Neppari

Hei!
Onko jollain tietoa, mihin on yhtäkkiä kadonnut koko Voimahali-foorumi? Ei edes suuri ja mahtava Google löydä mitään...

54

4069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siriel

      Samaa olen ihmetellyt Neppari. :( Etenkin harmittaa näin yhtäkkinen katoaminen, koska jos tämä on pysyvää, olisin halunnut saada mahdollisuuden koordinoida voimavauvalaisten kanssa jotakin muuta kirjoituspaikkaa tmv., kun sen kautta tutuksi tulleita ihmisiä ei haluaisi noin vain kadottaa ja menettää mahdollisuutta vertaistukeen. Toivottavasti tämä on vain väliaikaista laatua!

    • Little Miss

      Moi, mä olen jopa moderaattorina siellä, eikä mullakaan ole sen kummempaa tietoa. Edellinen katkos taisi kestää usean kuukauden, eikä silloinkaan kukaan viitsinyt mitään tiedottaa. Vaihtoehdot taitaa olla:
      -Se on lopullisesti haudattu
      -Jotain uudistusta tulossa
      -Kalusto epäkunnossa, eikä kukaan vaivaudu korjaamaan

    • pererro

      Negrita täällä moi! Mää kanssa jo monena päivänä käyny testaamassa josko toimis jo, mutta ei mitään..

      Olis kyllä kaivannu jotai etukäteisinfoa, kun aika tärkeiksi pari ketjua muodostunu siellä.

      Ilmotelkaa vaiks tänne jos keksitte jonkun muun paikan esim vauva ym raskauspulinoille?

    • huiskista

      Onko kukaan käynyt kysymässä asiasta esim. voimahalin irkkikanavalla? Tietäisikö siellä joku

    • dabra

      Kertokaa mullekin jos löydätte jonkun uuden paikan missä pitää yhteyttä.

    • W1zard

      Vahingossa löysin tänne, kysyisin voimahaliaktiiveilta, josko joku muistaisi Della Brownin ja hänen bloginsa? Löytyykö blogia enää?

      • Maaliskuun Idus

        Eikö se Dellan blogin nimi ollut Kettuterroristit, vai sotkenko johonkin toiseen?


    • miiah_____

      Mä kanssa tulin ihmettelemään, mihin voimahali on hävinnyt..

    • 4NN4

      Googleen voi luottaa :) Itsekin palstan katoamista ihmetellyt. Raskauspulinaa ja teitä palstalaisia ikävä.

    • Elya

      Kaikki tiet vievät Voimikselle... no jos ei ihan niin ainakin Voimisaiheiseen keskusteluun! Minäkin kaipailen foorumia ja sen ihmisiä :)

    • Mike69

      Sikäli mitä tiedän, se on uudistumassa...

      • leopardi_tuubitopissa

        Ei tainnut uudistua. Harmi. :( domain näyttää olevan varattuna vielä vuoden.


    • Maaliskuun Idus

      Mullakin ikävä voimista, vaikken siellä enää kovin aktiivinen ole ollutkaan.

      Harva se päivä kokeillut, et joko, mutta kun ei.

      Mahtavatkohan muiden foorumien jäsenet olla yhtä uskollisa? =:)

    • Little Miss

      Toivotaan, että on uudistumassa. Ei oikein muillakaan foorumeilla osaa olla, tuo on niinkuin kotiin menisi. :)

      • Maaliskuun Idus

        Hienosti sanottu =:)


    • voimaa12

      Onko kukaan kysynyt asiasta sieltä voimiksen irkkikanavalta? Tietäisikö siellä joku?

    • Siriel

      Dellan blogi löytyy vielä suosikkien joukosta mutta ei näytä enää olevan luettavissa (reseptien takia itse sitä aikoinaan luin): http://kmsu.vuodatus.net/

      Harmilliseen saumaan meni Voimiksen kaatuminen, olisin todella kaivannut tässä vaiheessa voimavauvalaisten selväpäistä keskusteluseuraa ja tukea kun raskaus alkaa olla viimeisimmillään ja raskausmyrkytys näyttäisi uusivan tällä kertaa aiemmin... Muiden vauvapalstojen selväpäisyydestä en ole tähän mennessä niin vakuuttunut. ;) Toivottavasti on väliaikaista. Jos joku keksii jonkun väliaikaisen paikan keskustelulle niin tulkaa tänne huutelemaan.

    • dabra

      Vauva.info on lämminhenkinen ja selväpäinen foorumi. :) Oliskohan kovin tungettelevaa perustaa sinne evakkoketju?

    • zush

      Pitkästä aikaa olisin poikennut katsomassa, mutta foorumi on kadonnut. Facebookissakaan ei taida olla omaa ryhmää?

    • Little Miss

      Voimavauvat ryhmä löytyy facessa, perustettiin edellisen katkon aikana. Mikä ettei sitä voisi herätellä henkiin?

    • lovejoy1

      Nyt vasta tajusin googlata ja onneksi löysin tutut nimimerkit :) Mullon vähän orpo olo ilman teitä ja mää oon niin messissä varjoketjussa tai facen kautta, jos jotain heräteltäisiin

    • Siriel

      Mä tulen kyllä kanssa jos jotain keskustelua jonnekin herätellään. :) Vieroitusoireet on aika pahat ja tarvetta tutulle vertaistuelle olisi näille viimeisille raskausviikoille, jos taas venyy odotus pidemmän puoleiseksi.

    • dabra

      Vauva.info-foorumilla on osasto "Yleiset päiväkirjat", joka aukeaa rekisteröityneille käyttäjille joilla on 10 viestiä kirjoitettuna foorumille. Sitä eivät pääse sivulliset stalkkaamaan (elleivät jaksa rekisteröityä ja kirjoittaa 10 viestin verran...), joten voisiko se olla sopiva evakkopaikka? Onko teillä tunnuksia tai halua luoda sellaisia ja kirjoittaa vaadittu viestimäärä?

    • lovejoy1

      Tunnusten luonti johonkin uuteen paikkaan ei oo ongelma, mutta jos nuo 10 viestiä pitäisi kirjoittaa siellä jo olemassa oleviin keskusteluihin, niin njäh. Kaksplussan sivuillehan voi luoda oman kerhon, sinnekin pitää tunnukset luoda, muttei käsittääkseni ole viestirajaa. miten se? FBstä etsin tuota voimavauvaryhmää, mutten haulla löytänyt..

    • Elya

      Mäkin olen mukana evakkoryhmässä! :) Mutta fb:n Voimavauva-ryhmä mua vähän epäilyttää, lähinnä siksi ettei meidän yrityksestä tiedä kukaan enkä halua että herätän epäilyksiä liittymällä sellaiseen kun se näkyy kavereille :D Ellei se ole aivan salainen ja kutsumalla sisään -tyyppinen ryhmä, sitten olen messissä!

      • Maaliskuun Idus

        Taitaa Voimis olla kuopattu. Nyyh...


    • dabra

      lovejoy, pistätkö sinne ketjua pystyyn niin seurataan perässä?

      • lovejoy1

        No niin, kaksplussalta löytyy kerhot osiosta voimavauvat. Pitäisi toimia niin, että on suljettu ja mulle tulee hyväksymispyynnöt. Jos tuutta messiin samalla nickillä, niin voin hyväksyä suoraan, mutta jos on kaksplussalle rekisteröityny muulla nimellä, niin laittakaa vaikka yvnä kuka kukin on!


    • Siriel

      Tosi kiva että jaksoit Lovejoy tuollaisen tehdä. :) Tein tunnuksen ja laitoin liittymispyynnön. Seuratkaa muut perässä niin pääsee jonnekin edes pulisemaan Voimiksen paluuta odottellessa (jos/toivottavasti kun sellainen tapahtuu).

    • Entinen voimislainen

      Facebookin voimavauvoja ei haulla löydy, kun on salainen ryhmä. Sinne pitää siis liittää jo siellä jonkun olevan ja sinne liittyminen ei näy kellekkään.

    • 4NN4

      Mukana Pinkuliini nimimerkillä tuolla Kaksplussassa. En osannut siellä laittaa yv:tä :)

    • Elya

      Minäkin laitoin liittymispyynnön kaksplussalle, tai ainakin yritin laittaa... :)

    • Sheepdogs

      Hei!

      Google pelasti ;) Juuri kun tuli niin monta plussaa ja olisi tahtonut olla mukana intoilemassa, niin sitten ottaa ja menee nurin...

      En jaksa rekisteröityä uusille palstoille, mutta täytyy seurailla nouseeko voimis vielä jossain vaiheessa!

      Kaikille raskautuneille ja yrittäville tsemppiä :)

      Sheepdogs

    • Siili-Sofian

      Äsken kävin laittamassa liittymispyyntöä samalla vanhalla tutulla nimimerkillä eli Nicke. Pari kuukautta olen itsekin ihmetellyt mihin koko voimis on kadonnut. (Täällä on näemmä tuo mun nikki jo käytössä eli käytetään sitten kennelin nimeä, sillä löytää muuten myös FB:stä;) )

    • Laura911

      Hei!

      suurin osa käyttäjistä lienee siirtynyt sivustolle www.vesabbs.com. Siellä käydään keskustelua mm. lapsista ja varsinkin naiset ovat tervetulleita!

      • sunflower6

        Voin myös täydestä sydämestäni suositella Vesabbs foorumia!

        Paikka vaikuttaa olevan useimmille täysin tuntematon, joka ehkä johtuu osaltaan siitä että osa alueista on piilotettu niille jotka eivät ole rekisteröityneitä. Vesabbs:ssä on keskustelua laidasta laitaan. Toisin kuin monilla muilla miesvaltaisilla foorumeilla, vesassa naiset toivotetaan tervetulleiksi, ja mitään törkykuvia foorumilta ei todellakaan löydy sillä moderaattorit ovat tarkkoja viestien sisällöstä.

        Käykää katsomassa, vanhat voimahalilaiset ja muut! :)


      • mrs vesa
        sunflower6 kirjoitti:

        Voin myös täydestä sydämestäni suositella Vesabbs foorumia!

        Paikka vaikuttaa olevan useimmille täysin tuntematon, joka ehkä johtuu osaltaan siitä että osa alueista on piilotettu niille jotka eivät ole rekisteröityneitä. Vesabbs:ssä on keskustelua laidasta laitaan. Toisin kuin monilla muilla miesvaltaisilla foorumeilla, vesassa naiset toivotetaan tervetulleiksi, ja mitään törkykuvia foorumilta ei todellakaan löydy sillä moderaattorit ovat tarkkoja viestien sisällöstä.

        Käykää katsomassa, vanhat voimahalilaiset ja muut! :)

        l o l


    • maikku81

      Onhan siellä vesassa myös naispuoleisia modeja

    • 8+9

      Kävin tuolla sivustolla ja en voi kyllä suositella.

    • Pokeri

      Mulla on etelä-pohjanmaan suurin kulli

    • puutyö

      Käykäähän Apachella (www.apachefoorumi.net)

      Siellä on keskustelua laidasta laitaan

    • Wulfin

      Laitoin liittymispyynnön kaksplussalla, mutta en osaa laittaa yv:tä tunnukseni siellä on gwenhwyfar.

    • butt seriously

      minäkin laitoin liittymispyynnön kerhoon. kävipä tuuri kun tämä keskustelu löytyi :). on ollut ikävä! terveisin pönttö/ vanha kunnon butt seriously :)

    • piane

      No niin näköjään on ja minä tajusin vasta nyt, 3 kuukautta myöhässä! Kirjanmerkeissä se on lymyillyt ,mutta jotenkin jäänyt käymättä kun yleensä olen seurannut vain tiettyjä tv-ohjelma-topicceja ja muita vastaavia ei-niin-elintärkeitä (ja kyseiset ohjelmat ei tällä hetkellä telkussa pyöri). En siis ole ainoa, kiitos google.

      Harmittaa kyllä että noin yhtäkkiä katosi eikä näin pitkään aikaan ole mitään katoamisesta selvinnyt. Joskus Voimiksella oli vielä Facebook-ryhmäkin mutta sitäkään ei enää löydy.

    • Hippu--

      Nonni, olisi selvästi pitänyt googlata aiemmin eikä vaan surullisena koittaa avata Voimista. Jee, tulen perässä!

    • Sanzke^

      Kadonnut on. :/ Mammapalstoille en viitti liittyä, kun ei ole lastakaan, ja lähinnä ainut hätä on, että onko kellään sitä vuokaleivän ohjetta? :D

    • 1ellu

      Ai se on kadonnut :(
      Juuri olin menossa pitkästä aikaa katsomaan talviuni:n kuulumisia. Jäänyt mieleen kun itse kärsin myös pitkästä yritysajasta samoihin aikoihin ja viimeisin kuuluminen muistaakseni oli plussa. Onko kellään tietoa saiko hän lopulta vauvan?

    • voimahali.fi

      domain: voimahali.fi
      descr: UC-Media Oy
      descr: 22106148
      address: Tomi Kemppainen
      address: Ruusutarhantie 4
      address: 00300
      address: Helsinki
      phone: 0408*******
      status: Granted
      created: 12.1.2009
      modified: 20.11.2012
      expires: 12.1.2016
      nserver: ns3158.hostgator.com [Ok]
      nserver: ns3157.hostgator.com [Ok]
      dnssec: no

      More information is available at https://domain.fi/
      Copyright (c) Finnish Communications Regulatory Authority

    • entinen voimislainen

      1ellu: muistaakseni Talviuni sai tytön.

      Onko tuo kaksplussan kerho enää hengissä? Näytti, että sinne on kirjoitettu viimeksi helmikuussa. Keskusteleeko voimavauvalaiset enää missään? :/

    • kaamos1

      Voimahalia kyl kaipaa edelleen, mutta eihän tuo sivusto mitenkään suosionsa huipulla sulkeutunut, vaan pidemmän aikaa oli hiljenemistä havaittavissa.

      Yks mitä jäin aina miettimään, oli et mihin katosi nimimerkki Pepsijotain, ei edes tarkka nimimerkki enää tule mieleen. Tais pyytää omaehtoisesti bannitkin forumille?

    • 1w1w1

      Pepsiä näkyy välillä lemmikkipalstoilla. Siellähän sitä porukkaa on muutenkin kun sieltä kaikki sai alkunsa.

    • MaaliskuunIdus

      Voimis näyttäis jossain vaiheessa kokevan uuden tulemisen, vaan mahtaako näin pitkän tauon jälkeen saada enää tuulta purjeisiin.

      http://www.voimahali.fi/

    • MaaliskuunIdus

      Voimis näyttäis jossain vaiheessa kokevan uuden tulemisen, vaan mahtaako näin pitkän tauon jälkeen saada enää tuulta purjeisiin.

      http://www.voimahali.fi/

    • MaaliskuunIdus

      Voimis näyttäis jossain vaiheessa kokevan uuden tulemisen, vaan mahtaako näin pitkän tauon jälkeen saada enää tuulta purjeisiin.

      http://www.voimahali.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe