Westmac oy

mopoa ostamassa

Moi! Kertokaa omia mielipiteitä tästä liikkeestä eli ( onko myyjät asiantuntevia, onko koeajo mahdollisuutta talvisin? ) . Tarkoitus olisi ostaa tuolta mopo tässä tammi-helmikuussa. Onko myös kellään tietoa, kun nyt muutamia sähköposteja olen tuonne lähettänyt, niin ei ole tullut ollenkaan vastauksia?

47

6186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopoa ostamassa

      Onko kellään kokemuksia tästä liikkeestä?? :)

    • Epämääräinen liike

      Ainakaan Lahden liikkeessä myyjillä ei tunnu olevan juurikaan tietämystä mopoista, enkä usko että koeajo onnistuu. Omasta mielestä vähän epämääräinen liike, eli suosittelen katselemaan käytettyjä mopoja nettimotosta, selviät halvemmalla.

      Kyseisestä liikkeestä ei löytynyt edes dellorton suuttimia hyllystä vaan ne piti tilata ja jouduin odottamaan viikon, siitä lähtien varaosatkin olen hakenut stormilta.

      • KLE NOX

        Osta mopo jostakin oikeasta mopo/ moottoripyöräliikkeestä. Maksat moposta vähän enemmän ja sen jälkeen elämäsi sujuu helpommin. Huollot, varaosat, takuukorjaukset.. kaikki sujuu paremmin ammattilaisten kanssa. Patjamyyjältä mopoa ei kannata ostaa jos haluat mopollasi ajaa. Ja sitä varten ne kai ostetaan.
        Se muutaman satasen säästö patjakauppiaan kanssa kääntyy itseäsi vastaan, kokemusta on.


    • Nomac

      Kehoitan välttämään koko liikettä. Palvelu ja tietämys paskaa. Huolto- ja varaosapalvelu ei pelaa.

      • WestMac

        Ikävä että ette ole saaneet odottamaanne palvelun tasoa meiltä. Monissa asioissa varmasti paljon parannettavaa ja monesti kaikilla myyjillämme ei ole huoltohenkilökunnan tietämystä. Meillä on kyllä moniosaajia eli myyjiä jotka osaavat silmät sidottuna purkaa ja kasata mopon moottorin mutta eivät kaikki valitettavasti. Huolto on ongelmallinen aina jos esim joku vika jota varten tuodaan huoltoon ja vika korjataan ja ilmenee jokin muu vika joka ei ole toisiinsa liittyvä ja monesti tulee vaikutelma että miksei tuota korjattu siellä huollossa kun se siellä just oli. Monesti vika ei ole havaittavissa juuri silloin kun huollossa tai monesti myös asiakas on valmis maksamaan vain tilatun työn ja sillä siisti. Emme voi tehdä semmoisia ylimääräisiä töitä joita ei ole asiakas tilannut koska ei hänen tarvitse myöskään maksaa kuin itse tilaamansa työt.
        Varaosien kanssa on välillä valitettavasti viiveitä mutta peruskulutus osia on hyvin saatavilla. Monesti vain tarve on nyt heti ja siihen on mahdotonta vastata hyvällä palvelulla koska sitä osaa ei ole heti tai nyt.


    • jormasimonen

      Ostin omani WestMac liikkeestä ja homma toimii
      Mopo maksettiin ja kax päivää ja mopo pihassa.
      Suosittelen ja kyllä kaikkea ei kannata uskoa tällä palstalla
      Terv. mopopojan isä ja tyytyväinen semmoinen

      • Marcus82

        Niin taitaa olla monilla muilla liikkeillä hiljaista kun ainakin olen seurannut kyseisen yrityksen toimintaa ( kaveri töissä siellä) niin myyntimäärät suuria ja ympäri Suomea toimittavat mopoja, mönkijöitä yms niin alkaa dissaus olemaan kovaa kilpailijoilta. Näkeehän noi myynnit tietysti netistäkin ja ei voi toimia jos paskaa myy tai hoitaa huonosti. Suomen vahvimmat 2014-15 eli taitaa olla luotettava talo olla töissä ja asiakkaana. Onnea kilpailijoille


    • Skootteritytön_isä

      Ennen kaupan syntymistä sanottiin että huollot ja korjaukset voi teettää myös kotikunnassa olevassa merkkiliikkeessä. Sitten kun takuuaikana vikaa alkoi olla, oli asia kääntynyt toisinpäin. Ajokki on korjattava Heinolassa. Ensimmäinen vika saatiin kuntoon, eikä mennyt kahta viikkoa kun itse kävin peräkärryllä pois hakemassa kun paluukyytiä ei alkanut löytyä. Toinen vika "korjattiin" niin että viikon päästä vika uusiutui ja vein ajokin omaan laskuun merkkiliikkeeseen. Kolmas vika kun tuli, laitoin ajokin myyntiin...

      Kannattaa miettiä sitä säästöä hankintahinnassa kaksi kertaa. Jos haluaa harjoitella kuluttajan oikeuksien puolustamista, on tässä oiva harjoituskumppani.

    • mönkkärimiäs

      Ostin Arctic Catin mönkijän 01/2014 Heinolan West Mac Oy:stä. Kaupat tehtiin puhelimessa. Puhelun päätyttyä sähköpostiini tuli laksu, jossa eräpäivä oli heti. Maksoin mönkijän saman tien liikkeelle. Sovimme myyjän kanssa toimitusajankohdan, mikä sitten vaihtui useaan otteeseen liikkeen toimesta. Toimitus kesti 3viikkoa ja kun laite saapui vihdoinkin , se vain ajettiin kuljetusautosta pihalle eikä sen käyttöä opastettu milläänlailla (olen ensikertalainen tällaisten laitteiden kanssa). Tutustuin siis itse laitteeseen ohjekirjan avulla. Seuraavan " ongelman" huomasin, kun olin ottamassa liikennevakuutusta. Huoltovihkosessa ei ollut minkäänlaisia tietoja ostamastani tuotteesta. Otin asiasta yhteyttä myyjään, mutta he vain totesivat, että tiedot löytyvät laskusta. Tietoja ei löytynyt laskusta. Eikä siinäkään vielä kaikki.Seuraavaksi alkoi mönkijän akku reistailemaan. Ei lähtenyt toimimaan, vaikka latasin sitä. Tässä vaiheessa päätin ottaa suoraan yhteyttä maahantuojaan ja kertoa kyseisestä kaupasta ja palvelusta. He olivat todella pahoillaan liikkeen puolesta. Laittoivat minulle sähköpostilla mönkijän tarvittavat tiedot ja koska jouduin itse kustantamaan uuden akun, he laittoivat minulle hyvityksenäsiitä kädenlämmittimet. Monet ovat varmasti tehneet hyvät kaupat kyseisen liikkeen kanssa, mutta itse en voi suositella sitä muille.

      • HeikkiHelankoski

        Ei ne Kaukokiidon tai Schengerin yms. kuljetusliikkeiden kuskit osaa neuvoa ajamaan sillä.
        Mulle tuli lumilinko tosta liikkeestä ja soitin käyttö opastuksen heiltä ja ainakin minä ymmärsin ja toimii
        Suosittelen


    • Jepu80

      Ostin just Derbi Racinkin ja homma toimi, suosittelen.
      Verrailun jälkeen totesin 600€ hinta eron myös vaikuttavan ostoon aika paljon
      Hyvä valikoima ja palvelu

    • Varoitus

      EN SUOSITTELE......tunnetaan Heinolassa huijarina!!!

      • WestMac

        Kerro lisää ....
        Ketähän olemme huijanneet ??
        Se että ostaa edullisemmin kuin myy ei ole huijausta se on kaupallista toimintaa jota harjoittaa yritykset.
        Se että emme tietysti aina voi miellyttää kaikkia asiakkaita tai olemme kilpailijoiden silmissä edullisempien hintojemme takia punainen vaate ja se aiheuttaa tämmöisiä kommentteja on ikävää tai voisiko sanoa että ehkä olemme kuitenkin jossain onnistuneet ?


    • Eii

      Todella huonoja kokemuksia ks kaupasta. Huijaa ja valehtelee. En suosittele kenellekään

    • täyttäshaibaa

      Mikä vitun huoltoliike se semmoinen on, missä ei ole mitään varaosia. Hyvin toimii 😃

    • Koijaa

      En kyllä todellakaan suosittele. Varaosia ei ole varastossa eikä tunnu tulevan tilaamallakaan. Takuuasioista saa tapella ja omistaja yrittää venkoilla irti ihan normaalista kuluttajansuojan mukaisesta vastuustaan. Kiinamopoja ei kannata ostaa ollenkaan ja Derbitkin viralliselta jälleenmyyjältä.

    • HeikkiVirtanen

      Paikallisena asiakkaana hyvät kokemukset ja Jake ei huijari vaan pitkän linjan ahkera kauppias ja hyvä maine reiluna ihmisenä. Itse käytän monia heidän palveluitaan ja suosittelen.
      Moni kommentti taitaa olla kilpailijoiden ja ulkopaikkakuntalaisen kun en paikallisena voi yhtyä tohon paskan kirjoitukseen.

      • Anonyymi

        Olemme ostaneet 2 kertaa autotrailerita kyseisestä virmasta kyllä homma pelasi ja takuu kokemuksia on ha nyt kolmatta taraileria ollaan ostamassa OVAT MUUTEN KESTÄVIÄ TURHA MOITTIA TÄÄLLÄ PITÄÄ MENNÄ PAIKAN PÄÄLLE JOS ON ASIAA. HYVÄ PALVELU SUOSITTELEN.


    • Koijaa

      Jotainhan sekin kertoo, kun täällä on näin paljon negatiivisia kommentteja.

      • WestMac

        Yleensä valitukset kirjoitellaan näille palstoille ja ikävää että aina ei onnistuta täyttämään asiakkaan toiveita täysin
        Aina on parannettavaa ja siihen pyritään tietysti.
        Muutamat kommentit menee kilpailijoiden piikkiin ja muutamat ovat myös varmasti täydellisiä epäonnistumisia meidän puolesta ja valitettavasti niitäkin voi sattua.
        Kuitenkin palvelemme päivittäin eri asioissa lähes sata asiakasta Lahden ja Heinolan pisteissä niin aika vähän negatiivista palautetta on tullut suoraan tai näiden kautta. Olemme kuitenkin toimineet jo vuodesta 2001 eli varmasti olemme myös onnistuneet joskus ja ilmeistä kuitenkn enemmän kuin epäonnistuttu koska yritys voi hyvin ja kehittynyt ja kasvanut kohtuu merkittäväksi omilla toimialoillaan.


    • Autonostaja

      Sovittiin puhelimessa hinta autosta.,jota kyseinen westmac Heinolasta myi. Myyjä eli liikkeen johtaja kertoi autossa olevassa viasta:lämmitys laiteen moottori on rikki.Näkyi myös kuvista,joita oli autosta otettu. Sanoin ottavani ehjän moottorin mukaan ja laitan sen sinne. Piti nimittäin ajaa Tampereelle kyseisellä autolla ja ulkona oli pakkasta.Sanoin tulevani huomena hakemaan auton. No seuraavana päivänä lähettiin tutun kanssa Tampereelta Heinolaan. Kun tultiin perill, auto seisoi siellä pihan nurkassa akku tyhjänä,ovet lukossa,eikä sisään päässyt edes omilla avaimilla. Siinä sitten paikan työntekijät rautalanka viritysten kanssa ovien kimppuun. Siinä vaiheesa rupesin miettiin, että pitäsköhän nostaa kytkintä.Siit päästiin sisään ja apuvirralla auto käymään.Rupesin siinä sit lämmityslaitetta katsomaan,niin sieltä oli muutakin rikki,kuin moottori. Autolla olisi ollut hankala ajaa ilman huurteen poistoa.Sillä välin,kun olin pihalla,tuttavani meni sisälle lämmittelemään.Mikä lie paikan sihteeri oli ruvenut kyselemään auton maksusta siltä. Vaikka minä olin auton ostaja. Menin itse sinne sisälle niin mikä lie sihteeri rupesi minulta tivaamaan hintaa ja sanoin hinnan,mikä oli puhelimessa sovittu.Eipä ollutkaan kuulemma hinta enään sama.No mikä lie sihteeri otti puhelun tälle rehelliselle vissiin paikan johtajalle. Vaan eipä ollut hinta enään sama vaan korkemapi kun oli sovittu. Että rehellistä auto kauppaa vuodesta öö.Pysykää kaukana tästä firmasta tapahtui 2018.

    • Vorssa

      Ostin uuden vesijetin ja vikojen ilmaannuttua myyjäliike ja maahantuoja samassa juonessa pakoilee vastuitaan eli mitään takuuta ei ollut kawa 1500 stx jetissä en jaksanut lähteä käräjille en suosittele tätä liikettä kenellekkään

      • Jutustelija1

        Ostitko uutena?


      • WestMac

        Arvoisa Kawasaki STX 15 jetin ostaja. Muistan tapauksen hyvin ja asiaa hoidettiin monilla eri tavoilla lähinnä SGN Sumekon eli maahantuojan toimesta. Jettinne ei ilmeisesti kulkenut ihan yhtä lujaa kuin ystävänne vastaava ja ”ongelmaa” tarkastivat Turun alueen Kawasaki edustaja sekä Vantaan maahantuojan oma huolto sekä koeajoja teki myös maahantuojan edustaja. Kaikki totesivat Jetin olevan kunnossa. En tiedä mitä meidän olisi pitänyt tehdä enemmän ?
        Maahantuoja on tehtaan virallinen edustaja ja meidän on vaikea hoitaa asiaa poikkeavasti jos he toteavat asian olevan kunnossa. Jeteissä on varmasti yksilö eroja mutta suorituskyky oli tehtaan suositus rajoissa.
        Toivottavasti kuitenkin asia on nyt rauhoittunut ja jetteilyä on pystytty harrastamaan


    • Kuzetettu

      Kiinahärveleitä (tai hollantilaisinahan niitä myydään) ei kannata ostaa mistään eikä ainakaan westmacista. Ei toimi varaosahuolto eikä takuuasiat. Välttäkää tällaisia kauppiaita ja ostakaa laatukamaa isoilta virallisilta maahantuojilta.

      • SitäOdotellessa

      • Ritmo76

        Kyllä mä olen osia noihin saanut


      • WestMac

        Kyllä niihin osia saa ja lähes kaikkia kulutus osia on hyllyssä. Joskus tietysti kysyntä yllättää joidenkin osien kanssa ja tilapäisesti loppu ja jos vielä Hollannin varastostakin loppu on ongelma käsissä. Ymmärrän kyllä että kesä on lyhyt ja ajamaan pitää päästä.
        Se että on maahantuoja kuka tahansa iso tai pieni niin vastaavia ongelmia voi sattua vaikka ei haluta. Mutta myös ”pieni” voi olla suuri koska muutama vuosi sitten oli WestMacin myynti osuus koko Suomen Aprilia mopo markkinoista yli 25%
        Ja asiat tuntuivat onnistuneen koska kauppa kävi ja asiakkailta tuli hyvää palautetta. Eniten tuli palautetta kilpailijoilta jotka jopa kieltäytyivät huoltamasta meiltä ostettuja mopoja. Tämä tosin on jo muuttunut ja monille kilpailijoille auennut moni asia kuten se että myös jälkimarkkinat ovat liiketoimintaa ja kannattaa hoitaa huolto asiat vaikka mopo olisikin ostettu ”väärästä” paikasta. Kaikissa myymissämme mopoissa on Euroopan kattava tehdas takuu eikä riipu onko ostettu mistä tai keneltä. Se että jokin asia ei mene takuuseen voi johtua esim virityksestä tai normaalista kulumisesta yms. Koska me olemme vain myyjä emme valmistaja niin toimimme tehtaiden ohjeiden mukaan. Ei se ole meiltä pois jos asia menee takuuseen ja kyllä asia aina yritetään saada hoidettua asiakkaalle parhain päin tietysti.
        Ja kiitos Ritmo 76 , tiedän kyllä kuka olet 😜


    • WetMac

      Arvoisat kommentoijat ja lukijat, on ikävää että palaute ei ole tullut meille suoraan jotta voisimme parantaa puutteitamme, olemme varmasti epäonnistuneet joskus mutta jo vuodesta 2001 toimineena ja kehittyneenä sekä kasvaneena yrityksenä olemme kuitenkin ehkä tehneet pääosin monia asioita oikein ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä, se että täällä kommentoi myöskin muutama kilpailijamme on vähän mautonta toimintaa toiselta yrittäjältä. Mutta on tiedossa että samat kollegat kommentoivat myöskin muita kilpailijoita joten tasapuolisesti taidetaan saada ?
      Myöskään ei pidä unohtaa peri Suomalaista kateutta joka ennen kaikkea pienessä kaupungissa elää ja voi hyvin. WestMac on perhe yritys ja teemme henkilökunnan kanssa hartiavoimin töitä jotta jokainen asiakas olisi tyytyväinen ja saisi palvelun tai tuotteen jota halusi tai odotti. Ikävä kyllä aina emme osaa tai emme pysty sitä tavoitetta saavuttamaan täysin. Ala jolla toimimme on haasteellinen ja maailma myöskin muuttuu ja meiltä asiakkaat odottavat aina enemmän ja enemmän. Toivonkin kaikilta pettyneiltä palautetta suoraan meille. Vaikka näitä ei ole paljoa täällä vaikka lähes joka päivä palvelemme lähes 100 erillaista asiakasta erilaisissa asioissa niin jokainen negatiivinen jälkimaku asukkaalle on pyrittävä korjaamaan jos mahdollista.
      Kiitos kun luit ja tervetuloa rohkeasti ja tekemään omat mielipiteet asioista.

      • Anonyymi

        Voi voi Jakke tota sun liipa laapaa.......kannattaisi katsastaa peiliin niin voisi näihin valituksiin syy löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi Jakke tota sun liipa laapaa.......kannattaisi katsastaa peiliin niin voisi näihin valituksiin syy löytyä.

        Varokaa tätä huijariliikettä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa tätä huijariliikettä....

        Joo aivan kusetusliike,lukekaa TM-artikkeli autovuokraamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aivan kusetusliike,lukekaa TM-artikkeli autovuokraamoista.

        WestMac vastaa :
        Kannattaa lukea TM testi jossa oli 6 isoa Suomalaista ja kansainvälistä autovuokraamoa ja WestMac. Testissä moitittiin kuudesta vuokraamosta kolmea ja yksi oli WestMac.
        Meidän autossa oli mm huono apumiehen puolen sulka, vararenkaan kiinnitys ruuvi oli ruosteinen ja hankaloitti irroitusta sekä akku oli liian pieni tehoinen. Meitä kehuttiin myös ja saimme siitä paljon uusia asiakkaita ympäri etelä-Suomea ja jouduimme ostamaan yli 30 autoa lisää ja nyt niitä on jo yli 110 kappaletta. Kyllä kuitenkin kaikki turvallisuuteen liittyvät olivat kunnossa.
        Kiitos asiakkaillemme ja tervetuloa uudet ja vanhat uudestaan. Olemme muuttaneet Lahdessa Mestarinkatu 16 uusiin tiloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa tätä huijariliikettä....

        WestMac vastaa:
        Kyllä aina on parannettavaa mutta kuten kaikilla niin pitää pyrkiä parantamaan mutta valitettavasti osa ei ole koskaan tyytyväisiä vaikka yritämme toimia miten tahansa parhain päin.
        Mutta palaute auttaa aina ja kuitenkin hyvä palaute jota tulee 99% toiminnasta vie eteenpäin ja antaa yrittäjälle voimaa jatkaa eteenpäin ja yrittää toimia paremmin.
        Paras tapa palautteelle on henkilökohtaisesti kertoa eikä nimimerkin takaa ja koska myös joukossa on kilpailijoiden kommentteja sekä oman kylän ”katkeria” ystäviä.
        Mutta pääasia on se että 99% asiakkaistamme on tyytyväisiä ja osa jopa vakioasiakkaita ympäri Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi Jakke tota sun liipa laapaa.......kannattaisi katsastaa peiliin niin voisi näihin valituksiin syy löytyä.

        Pitää katsoa ja yrittää parantaa,
        kiitos kuitenkin herra MS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa tätä huijariliikettä....

        Kiitos herra MS


      • Anonyymi

        Mitään kokemusta itselle täysin vieraasta liikkeestä tai tiettävästi kenestäkään sen edustajastakaan ei toki ole, mutta jo yleisellä tasolla on oltava samaa mieltä siitä, että jos kilpailijat esittävät netissä perättömiä syytöksiä, se on todellakin ala-arvoista toimintaa heiltä!

        Tässä tapauksessahan nimellään esiintyneet, myös kilpailijaksi esittäytynytkin, ovat kuitenkin onneksi vaikuttaneet olevan ihan tyytyväisiä ja positiivisesti suhtautuvia, eli ainakin heillä kaikki on nähtävästi toiminut hyvin. Noista nimettöminä kommentoineista meille muille pakostikin vieraat, mutta myyjälle toki tunnistettavat ostajat tai "ostajat" lienevät sitten niitä perättömiä syytöksiä esittäneitä kilpailijoita?


    • Anonyymi

      Eikö kyseinen liike ollut lehtitietojen mukaan jossakin kiinteistökauppa sotkussa
      mukana kun joutui korvauksia maksamaan? Onkohan puhtaat jauhot pussissa?

      • Anonyymi

        WestMac vastaa:
        Kyllä olimme osallisena oikeusjutussa ja tuomiot menivät kyllä niin että vastapuoli jäi enemmänkin maksupuolelle.
        Eli olikohan se sitten syyllisyyttä vai mitä ?
        Yleensä se joka maksaa eniten oikeuden jälkeen on ...
        Ja kun me emme olleet se eniten maksava osapuoli ja kun vastapuoli ei lähtenyt valittamaan päätöksestä oli asia molemmin puolin ratkaistu ja oikeus asiassa mitattu ja päätetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WestMac vastaa:
        Kyllä olimme osallisena oikeusjutussa ja tuomiot menivät kyllä niin että vastapuoli jäi enemmänkin maksupuolelle.
        Eli olikohan se sitten syyllisyyttä vai mitä ?
        Yleensä se joka maksaa eniten oikeuden jälkeen on ...
        Ja kun me emme olleet se eniten maksava osapuoli ja kun vastapuoli ei lähtenyt valittamaan päätöksestä oli asia molemmin puolin ratkaistu ja oikeus asiassa mitattu ja päätetty.

        Tervehdys
        Tässä nyt vastapuoli vastaa,koska kuulin Heinolalaiselta taholta että tänne on asiasta kirjoitettu. Olitte jättäneet rakennusvalvonnan velvoitteet suorittamatta useita vuosi ennen ostoani,sekä muitakin velvoitteita. Näyttää myös olevan tapana ottaa naapureiden alueita omaan käyttöön. Tästä voi jokainen tehdä omat ratkaisunsa rehellisesti toiminnasta. Terveisin Pohjanmäentie 5 omistaja.


    • Anonyymi

      Tilasin jokunen vuosi kustomoidun ajoneuvon suoraan omistajalta WestMacilta. Tuotteen toimitus myöhästyi ensinnäkin useita viikkoja. Hakupäivänä kyseistä peliä ei sitten edes löytynyt tontilta. Paikalla ollut myyjä antoi tilalle eri tuotteen. Epäilen, että he eivät olleet alun perinkään tehneet tilaustani tehtaalta ja yrittivät paikata mokaansa tarjoamalla jotakin sinne päin.

      Minun oli aikataulujen puitteissa pakko ottaa kyseinen tuote, mutta reklamoin asian heti ja pyysin hinnanalennusta. Omistaja yritti suhmuroida, että tuote olisi sovittua parempi. Perustelin, miksi ei ollut, ja hän ehdotti ratkaisuksi kaupan purkamista. Ei tullut hinnassa vastaan eikä minulla ollut mitään mahdollisuutta enää siinä vaiheessa saada vastaavaa Suomesta, joten jouduin valitettavasti tuotteen omien sitoumuksieni vuoksi ottamaan.

      Kaikin tavoin epäluotettava ja epäsuositeltava kauppakumppani.

    • Anonyymi

      Oikein mainiota toimintaa! Vuokrasin heidän isoimmalla kuormatilalla olevan kuorma-auton jossa on perälautanostin, menin hakemaan autoa ja maksoin vuokran. Yllättäen perälautanostin ei laskenut ollenkaan alas, "sain" tilalle pienemmällä kuormatilalla olevan auton ja myyjä lupasi että erotus autojen vuokrassa palautetaan tilille. Pääsin viimein pienemmällä autolla liikenteeseen ja kohti sovittua työmaata. Harmikseni kohdalle osui kunnon lumimyrsky ja kuljettajan puolen pyyhkimen vivusto hajosi tietenkin keskelle ei mitään, loppu matka sujuikin sitten mukavasti apukuljettajan puolelta tietä katsellessa. Perille päästyäni sain käyttööni työkalut ja korjasin vivuston jotta pääsin töihin jonka takia auton myös vuokrasin. Tulomenetystä tästä pelleilystä tuli ainakin 3 tuntia, noh autojahan nämä vain ja ennakointi mahdotonta.

      Hauska osuus tässä onkin se että autoa palauttaessa minulle sanottiin että heiltä ollaan yhteydessä asian sovittamiseksi mutta aikaa kului kuitenkin kaksi viikkoa jonka jälkeen soitin westmac:ille ja puhelimessa neuvottiin laittamaan reklamaatio sähköpostiin. Laitoin aiheesta sähköpostia ja korvausvaateeni johon sain vastaukseksi naurettavan korvaussumman johon en suostunut ja perustelin vaateeni paremmin, tämän jälkeen odotin viikon ja laitoin uuden spostin jossa kysyin että tapahtuuko asialle mitään, ei taaskaan vastausta viikkoon jonka jälkeen soitin heille ja ilmeisesti itse toimitusjohtaja kertoi kuinka on nyt antanut tilanteen jäähtyä ja ihmetteli kuinka minä soitan vaan vittuillakseni hänelle vaikka esitin asiani hyvin asiallisesti. Olisiko minun pitänyt soittaa kehuakseni mahtavaa toimintaa? Eli tämän firman toiminta reklamaatiotilanteessa on ainakin mallia: "Ollaan hiljaa vaan niin ehkä se unohtaa." Toisekseen herra puhelimen toisessa päässä perusteli ongelmia autojen kanssa sillä etteivät he voi ennakoida autojen hajoamista (tämän ymmärrän hyvin) mutta jopa minä tajusin kokeilla alkuperäisen vuokra-auton perälautanostimen jo heidän pihassa joten ei perusasioiden tarkistaminen heillekään mahdottomuus ole.

      Kauppias jauhoi puhelimessa sellaista liirumlaarumia riistakolareista, renkaiden hajoamisesta ja siitä kuinka heidän tavoite on päästä sopuun tälläistä asioissa muttei kuitenkaan kertaakaan esittänyt heidän näkemystä korvauksesta joten totesin että annetaan olla.

      Lopputulemaksi siis maksettua pienempi auto (koska palautusta ei ole tullut), hajonnut auto (ilman korvausta) ja hienosti hoidettu jälkipyykki.

      PS. Tämä ei ole mustamaalausta vaan pelkkä omakohtainen kokemus.

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua.ei osata sanoa korjauksen hintaa.kyseessä keawey monkey.sitten mopon takaisin tuontiin ,120€ kuluja.eikä osannu selittää,ei ollu kuulemma silmälaseja ei nähny muka lukea kulujen hintaa.mopo nyt kouvolassa.en suosittele tätä liikettä kenellekkään.!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe