Isoin ja pienin kuppikoko, jota olet pannut?

Kuppikokojen herra

Minkä kuppikoon rinnat ovat suurimmat, joita olet päässyt käsittelemään seksin aikana? Entä pienimmät? Oletko saanut kokeilla kaikkia kuppikokoja? Ja mistä koosta kiihotuit eniten?

Nyt kysytään siis käytännön kokemukseen pohjaten, eikä ihannekokoa teoriassa.

Pienimmät mulla olleet AA-kokoa ja suurimmat FF-kupit. Ja olen kokenut myös A-kupit, B-kupit, C-kupit, D-kupit ja DD-kupit. Näistä nuo FF-utareet olivat kirkkaasti kiihottavimmat ja siitä kiihottavuusjärjestys suoraan alenevasti. Täytyy suoraan sanottuna todeta, että vaikka vielä A-kupit olivat kiihottavat ja kiinteät, AA-kupeista ei ollut käytännössä mitään iloa ja kiihoketta, vaikka tietenkin niitä häpeilleelle naiselle väitin toisin ja soin pikkutisuille runsaasti huomiota siitä huolimatta, etten itse saanut edes värähtämään niistä.

Ja kuppikoot tiedän, koska tapanani on vilkaista salaa rintaliivien kokolappua joka tilanteessa, missä pystyn. On kiihottavaa tietää esim. Tuttujen naisten kuppikoot.

64

5009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsgdsgsgsd

      Mä oon pannut kaikke väliltä AA-DD. Joku kiinteä C olis ehkä eniten mun mieleeni. Miksei kiinteä D tai isompikin, mutta käytännössä luomut yli C:t eivät ole niin kiinteitä. Silikonilla tietysti saa kiinteyttä, mutta niin...en tiedä kannattaako niitä silikoneja sitten hankkia. Ei ole kyllä yhtään kokemusta silikoineista eli miltä tuntuu, näyttää läheltä jne.

    • .o,mitunyrtre

      Eipä ole kokemusta kuin väliltä b-c. Voi johtua siitä, että ei noita panokumppaneitakaan ole kuin kymmenkunta, tai sit siitä, että on hakeutunut sellaisten naisten seuraan, joiden rinnat miellyttävät eniten....

    • nfowejfpw

      Voi ei, tuli paha mieli tuosta, että aa-kuppia voi pitää epäkiihottavana. En siis tarkoita, että mieltymyksessäsi olisi mitään väärää, mutta itse pienirintaisena alkoi pelottaa, että joku omista kumppaneistani olisi ajatellut kohdallani samoin...

      • Kuppikokojen herra

        Turhaan. Minulla, aloittajalla, vain sattuu olemaan mieltymys todella isoihin rintoihin mutta aivan yhtä paljon löytyy todella pienistä rinnoista kiihottuvia ja niitä, joille rintojen koko on täysin yhdentekevää. Ethän sinäkään kiihotu aivan kaikenmuotoisista miehistä? Sama ilmiö.


      • ei väliääää

        Pidän pienistä tisuista. Ihana pyöritellä niitä!! Luulen että ainakin kohdallani pidän juuri sen kokoisista rinnoista mitä kumppanillani sattuu olemaan. Jos tytsylläni taas olisi isot hinkit niin todennäköisesti kuolaisin isojen perään.


    • 4+7

      Etköhän sinäkin huomaa jos mies freikkaa. Varsinkin jos vähäkin pitempään seurustelet niin ei mies pysty loputtomiin esittämään sellaista että olisit rinnoiltasi kiihottava jos et oikeasti sitä ole. Tunnet sen miehen kosketuksesta ja tavasta miten hän katselee rintojasi.
      Yleensä huomaan heti miten asiat on ja loppujenlopuksi aika vähän on niitä miehiä joille ainoa oikea nainen on isorintainen. Osa miehistä rakastaa pieniä rintoja.

    • idea

      Ei isoista rinnoista tykkäävät kiinnostu edes pienirintaisista , he pyörivät yleensä isorintaisten kimpussa, että ole huoleti.
      Eriasia on miehet jotka ovat vain seksi mielessä liikkeellä, mutta sama kait se on yhdenillanjutuissa mikä se idea on, tuskin sinunkaan mielestä yhdenillanjutuissa mies on aina se täydellinen kumppani ulkonäöltään ja muutenkaan.

      • projektori

        Käytännössä pienimmät pelkät nännit ja isoimmat d tai dd luokkaa. En pidä mistään kovin isoista. Naisellani on a ja 4 lasta imetetty, aivan ihanat rinnat ovatkin.


    • Busen

      Pienimmät kokoa B, suurimmat kokoa G.
      Parasta mitä voin kuvitella, on juuri G- kuppiset

      • sdgsdgddg

        Oletko erityisesti vältellyt pienirintaisia? Itelläni varmaan 40 % kaikista naisista on ollut A-kuppisia ja naisia on ollut noin 15. Tuntuu, että oikein vedän puoleeni pienirintaisia naisia. Eipä se haittaa, sillä mulle rintojen koko ei niin tärkeä. Peppu on tärkeämpi.


      • Kuppikokojen herra
        sdgsdgddg kirjoitti:

        Oletko erityisesti vältellyt pienirintaisia? Itelläni varmaan 40 % kaikista naisista on ollut A-kuppisia ja naisia on ollut noin 15. Tuntuu, että oikein vedän puoleeni pienirintaisia naisia. Eipä se haittaa, sillä mulle rintojen koko ei niin tärkeä. Peppu on tärkeämpi.

        Kyllä mullakin suurin osa naisista on ollut C-D-kuppisia. Niitä pieniä (A-B-kuppi) rintoja on ollut yllättävän harvalla. Selittäisikö erojamme juuri se, että sinulle peppu on tärkein ja yleensä pienirintaisilla on parempi peppu kuin isorintaisilla? Siispä päädyt useammin sänkyyn juuri pienirintaisten kanssa. Minulle taas rintojen koko on tärkeää, joten tapaan päätyä sänkyynkin isompirintaisten kanssa.

        Ja jaan kyllä Busenin näkemyksen vahvasti. Minulle seksi on ollut todella paljon kiihottavampaa niiden isompirintaisten kanssa. Kun on kerran päässyt todella isojen kanssa leikkimään, on sen jälkeen vaikea kiihottua yhtä paljon pienemmistä. Isot koukuttavat!


      • jyhtrgfe
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Kyllä mullakin suurin osa naisista on ollut C-D-kuppisia. Niitä pieniä (A-B-kuppi) rintoja on ollut yllättävän harvalla. Selittäisikö erojamme juuri se, että sinulle peppu on tärkein ja yleensä pienirintaisilla on parempi peppu kuin isorintaisilla? Siispä päädyt useammin sänkyyn juuri pienirintaisten kanssa. Minulle taas rintojen koko on tärkeää, joten tapaan päätyä sänkyynkin isompirintaisten kanssa.

        Ja jaan kyllä Busenin näkemyksen vahvasti. Minulle seksi on ollut todella paljon kiihottavampaa niiden isompirintaisten kanssa. Kun on kerran päässyt todella isojen kanssa leikkimään, on sen jälkeen vaikea kiihottua yhtä paljon pienemmistä. Isot koukuttavat!

        -Niitä pieniä (A-B-kuppi) -

        Mun mielest B ei kyl oo pieni, aika normikoko, eiks keskivertotissi oo b-c?


      • Kuppikokojen herra
        jyhtrgfe kirjoitti:

        -Niitä pieniä (A-B-kuppi) -

        Mun mielest B ei kyl oo pieni, aika normikoko, eiks keskivertotissi oo b-c?

        Näkökulmakysymys. Viime vuonna julkaistun kansainvälisen vertailun mukaan Suomessa keskimääräinen kuppikoko on suurempi kuin D. Eli sen mukaan B-kuppi on selkeästi keskimääräistä pienempi.

        En tosin tiedä, kuinka luotettavaa tietoa tuo on, mutta subjektiivisesti pidän B-kuppia pienenä, koska pidän eniten E-F-koon rinnoista, joiden rinnalla B on valitettavasti onneton pieni hyttysenpurema.


      • gudi.
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Näkökulmakysymys. Viime vuonna julkaistun kansainvälisen vertailun mukaan Suomessa keskimääräinen kuppikoko on suurempi kuin D. Eli sen mukaan B-kuppi on selkeästi keskimääräistä pienempi.

        En tosin tiedä, kuinka luotettavaa tietoa tuo on, mutta subjektiivisesti pidän B-kuppia pienenä, koska pidän eniten E-F-koon rinnoista, joiden rinnalla B on valitettavasti onneton pieni hyttysenpurema.

        Keskimääräinen kuppikoko suurempi kuin D... Ei hel... voiko olla totta? Laitahan linkkiä tohon vertailuun. Voiko muka olla?


      • Kuppikokojen herra
        gudi. kirjoitti:

        Keskimääräinen kuppikoko suurempi kuin D... Ei hel... voiko olla totta? Laitahan linkkiä tohon vertailuun. Voiko muka olla?

        Ihan mahdollista, samansuuntaista olen lukenut monista eri maista viime vuosina. Rintojen keskimääräinen koko on kasvanut länsimaissa todella paljon, tämän jutun mukaan se on Yhdysvalloissa jo DD: http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288440994273.html?ref=og-ref-google.fi

        Toinen juttu on, että useimmat naiset käyttävät liian pieniä rintaliivejä koska luulevat olevansa vaikka C-kuppeja eivätkä kykene uskomaan olevansa oikeasti lähempänä E-kuppia, tästä ilmiöstä on paljon puhuttu ja sen vahvistaa varmasti kuka tahansa kunnon sovituksessa käynyt nainenkin. Kantsii katsoa tarkemmin ympärilleen: minusta useimmilla naisilla on itse asiassa aika isot rinnat, jos asiaa oikein miettii ja tarkastelee.

        Se kansainvälinen vertailu löytyy tuolta, oli näköjään jo vuodelta 2011: http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285


      • Busen
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Kyllä mullakin suurin osa naisista on ollut C-D-kuppisia. Niitä pieniä (A-B-kuppi) rintoja on ollut yllättävän harvalla. Selittäisikö erojamme juuri se, että sinulle peppu on tärkein ja yleensä pienirintaisilla on parempi peppu kuin isorintaisilla? Siispä päädyt useammin sänkyyn juuri pienirintaisten kanssa. Minulle taas rintojen koko on tärkeää, joten tapaan päätyä sänkyynkin isompirintaisten kanssa.

        Ja jaan kyllä Busenin näkemyksen vahvasti. Minulle seksi on ollut todella paljon kiihottavampaa niiden isompirintaisten kanssa. Kun on kerran päässyt todella isojen kanssa leikkimään, on sen jälkeen vaikea kiihottua yhtä paljon pienemmistä. Isot koukuttavat!

        Huomenta

        Juuri näin, kun en kerran päässyt avaamaan G:t, ei mikään juuri tunnu miltään


      • rintojen kyylääjä
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Ihan mahdollista, samansuuntaista olen lukenut monista eri maista viime vuosina. Rintojen keskimääräinen koko on kasvanut länsimaissa todella paljon, tämän jutun mukaan se on Yhdysvalloissa jo DD: http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288440994273.html?ref=og-ref-google.fi

        Toinen juttu on, että useimmat naiset käyttävät liian pieniä rintaliivejä koska luulevat olevansa vaikka C-kuppeja eivätkä kykene uskomaan olevansa oikeasti lähempänä E-kuppia, tästä ilmiöstä on paljon puhuttu ja sen vahvistaa varmasti kuka tahansa kunnon sovituksessa käynyt nainenkin. Kantsii katsoa tarkemmin ympärilleen: minusta useimmilla naisilla on itse asiassa aika isot rinnat, jos asiaa oikein miettii ja tarkastelee.

        Se kansainvälinen vertailu löytyy tuolta, oli näköjään jo vuodelta 2011: http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

        Juu, kyllä noita isorintaisia tulee päivittäin vastaan. AA-kuppi naisella on kuin mikropenis miehellä ja A-kuppi kuin tosi pieni penis miehellä.


      • Isojen ihailija
        Busen kirjoitti:

        Huomenta

        Juuri näin, kun en kerran päässyt avaamaan G:t, ei mikään juuri tunnu miltään

        Totta viserrät. Kun on kokenut kaiken sen nautinnon jota megaluokan jättirinnat vain voivat antaa (pehmeys, se miten koko käsi ei riitä alkuunkaan pitämään rintaa sisällään, hyllyminen ja hölskyntä, kasvojen hautaaminen niiden väliin, tissipano jne jne) pienet eivät kertakaikkiaan saa aikaiseksi yhtään mitään alapäässä. Miten ihmeessä sellaiset tosi pienet voisivat sen jälkeen kiihottaa millään tavalla, kun tietää millaisia nautintoja ei voi koskaan kokea sellaisten kanssa?

        Sama kuin nainen saisi kerrankin kunnon isoa kyrpää ja sen jälkeen pitäisi totutella johonkin 10cm pitkään lyijykynän paksuiseen piliin.


    • Busen

      Aivan, juuri noin.
      Ja mikä parasta (vaikka isot jättitisut osaavat olla myös rasittavat naiselle), naiset itse osaavat olla niistä ylpeitä. hymyillen tarjoavat kaiken

    • PIPPELI

      TISSIEN PITÄÄ YLTÄÄ KUUHUN JA MAISTUU OMENALTA!!!! TUSSU MAISTUU MANSSIKALTA JA SIINÄ ON PENIS

    • jussi_3

      A-H, H oli nuori tyttö ja luomutissit.

      Suosikkini ovat C-DD.

    • saanut

      AA, K ja siltä väliltä

      • v:n viljelijä

        K? Mitä vittua!? Siis meneeks noi rintojen koot aakkosten mukaisessa järjestyksessä? Jos näin on, ni K:t on aivan vitun isot?


    • 45v4tv4vt

      Aika jännä, että keskimääräinen kuppikoko on siis d. Itse olen harrastanut seksiä vain c-kuppisen (tai b) kanssa, ja minusta ko. tissit ovat olleet ihan keskivertoluokkaa, melkein sanoisin, että enemmän olen nähnyt pienempiä kuin isompia verrattuna esim. erääseen c-kuppiseen.....

    • jikal

      Minulta ei ole koskaan kukaan mies kysynyt kuppikokoa ja aika äkkiä haalistuu nimittäin kokolaput rintsikoista pesussa

      • Kuopikokojen herra

        Hiukan turn off onkin, jos näkee rintsikat, joista kokolappu on haalistunut. Virttyneistä ja kuluneista alusvaatteista ei varsinaisesti kukaan kiihotu.


    • titsy

      Niin, mitä ilmeisemmin tää keskustelu on miesten, mutta näitä täälä yleisesti lueskelin ja satuin kattomaan. Jäin miettimään tota et kun osa miehistä mainitsi olevansa enemmän pylly miehiä ja hakeutuvansa pienirintaisten pariin, että mikäköhän siinä on, että mun "elämäni miehet" on yhtä lukuun ottamatta tunnustautuneet pylly miehiksi ja olen itse iso rintainen. Toki mun pyllyni on sopiva, mutta esimerkiksi nää "tissipanot" jää näiden pylly miesten kanssa vähemmälle ;) Nooh, pohdintaa julkisesti, ei tarvi provosoitua tästä.

      • Kuppikokojen herra

        Johtuisiko siitä, että isorintaisia naisia ärsyttää rintojen saama huomio, kuten varmaan sinuakin. Päätyvät sitten yhteen miehen kanssa, joka ei kiinnitä huomiota rintoihin ja syy paljastuu sitten suhteen edetessä: mies on peppumies ja naisen rinnat ovat hänelle yhdentekevät.

        Seuraavaksi nainen itkeekin sitä, ettei mies pidä hänen rinnoistaan, kehu niitä tarpeeksi, koskettele ja ihaile niitä.

        Niin tai näin, aina on väärinpäin.

        Kannattaa miettiä, kumman kanssa isorintainen on sitten onnellisempi: sen tissejä tuijottavan "juntin" joka lopulta ihailee ja palvoo hänen vartaloaan ja haluaa mahdollisimman paljon seksiä kasvotusten (jotta voi ihailla myös rintoja) - vai sen rinnoista viis veisaavan "sivistyneen" miehen kanssa, joka haluaa nussia lähinnä takaapäin kasvoihin katsomatta että näkisi perseen.


      • titsy
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Johtuisiko siitä, että isorintaisia naisia ärsyttää rintojen saama huomio, kuten varmaan sinuakin. Päätyvät sitten yhteen miehen kanssa, joka ei kiinnitä huomiota rintoihin ja syy paljastuu sitten suhteen edetessä: mies on peppumies ja naisen rinnat ovat hänelle yhdentekevät.

        Seuraavaksi nainen itkeekin sitä, ettei mies pidä hänen rinnoistaan, kehu niitä tarpeeksi, koskettele ja ihaile niitä.

        Niin tai näin, aina on väärinpäin.

        Kannattaa miettiä, kumman kanssa isorintainen on sitten onnellisempi: sen tissejä tuijottavan "juntin" joka lopulta ihailee ja palvoo hänen vartaloaan ja haluaa mahdollisimman paljon seksiä kasvotusten (jotta voi ihailla myös rintoja) - vai sen rinnoista viis veisaavan "sivistyneen" miehen kanssa, joka haluaa nussia lähinnä takaapäin kasvoihin katsomatta että näkisi perseen.

        No toi ei mun kohdalla pidä paikkaansa, mutta varmaan joissain tapauksissa kyllä.
        Omasta mielestäni onnellisuus perustuu muihin asioihin kuin siihen, missä asennossa pannaan ja mitä kohtaa katotaan, mutta ehkä se joillakin sitten on niinkin.
        Mutta joo, onhan se ihan tunnettu asia, että naisia on vaikea miellyttää, -miehiä helpompi ;)


      • I-diootti-XXX
        titsy kirjoitti:

        No toi ei mun kohdalla pidä paikkaansa, mutta varmaan joissain tapauksissa kyllä.
        Omasta mielestäni onnellisuus perustuu muihin asioihin kuin siihen, missä asennossa pannaan ja mitä kohtaa katotaan, mutta ehkä se joillakin sitten on niinkin.
        Mutta joo, onhan se ihan tunnettu asia, että naisia on vaikea miellyttää, -miehiä helpompi ;)

        Pointti oli se, että isorintainen hakeutuu jostain syystä suhteeseen miehen kanssa, jota ei rinnat kiinnosta tuon taivaallista. Jos se tapahtuu toistuvasti, valitset vähintään tiedostamattasi kumppanin, joka ei katsele rintojasi. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta mitäpä sitä sitten ruikuttamaan, että mies suhtautuu rintoihisi jääkylmästi?

        Jos haluat huomiota rinnoille (ja samalla miehen jonka kanssa voit vaikka keskustella kasvotusten), valitse tissimies. Jos haluat miehen, jota ei sun naaman katselu paljon nappaa, valitse se sivistynyttä feikkaava peppumies.


      • titsy
        I-diootti-XXX kirjoitti:

        Pointti oli se, että isorintainen hakeutuu jostain syystä suhteeseen miehen kanssa, jota ei rinnat kiinnosta tuon taivaallista. Jos se tapahtuu toistuvasti, valitset vähintään tiedostamattasi kumppanin, joka ei katsele rintojasi. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta mitäpä sitä sitten ruikuttamaan, että mies suhtautuu rintoihisi jääkylmästi?

        Jos haluat huomiota rinnoille (ja samalla miehen jonka kanssa voit vaikka keskustella kasvotusten), valitse tissimies. Jos haluat miehen, jota ei sun naaman katselu paljon nappaa, valitse se sivistynyttä feikkaava peppumies.

        Ei hyvää päivää... Luehan uudelleen mun vastaus, en kyllä ruikuttanut...kunhan pohdin asiaa. Enkä mielestäni sanonut tuossa aiemmin, ettei mun miehiä olis mun rinnat kiinnostaneet, saati että ne olis suhtautuneet niihin jääkylmästi ;)

        Se taas minkälainen mies on keskustelujen ja naaman katsomisen suhteen, ei liene rinnoista kiinni...

        Mainiota on, että aina löytyy teitä jotka jaksaa provota ja lietsoo täälä.


      • Viime vuoden homo
        titsy kirjoitti:

        Ei hyvää päivää... Luehan uudelleen mun vastaus, en kyllä ruikuttanut...kunhan pohdin asiaa. Enkä mielestäni sanonut tuossa aiemmin, ettei mun miehiä olis mun rinnat kiinnostaneet, saati että ne olis suhtautuneet niihin jääkylmästi ;)

        Se taas minkälainen mies on keskustelujen ja naaman katsomisen suhteen, ei liene rinnoista kiinni...

        Mainiota on, että aina löytyy teitä jotka jaksaa provota ja lietsoo täälä.

        No tarjoapa sinä parempi selitys sille, että tissikkäänä päädyt yhteen persereikää kuolaavien miesten kanssa?


      • titsy
        Viime vuoden homo kirjoitti:

        No tarjoapa sinä parempi selitys sille, että tissikkäänä päädyt yhteen persereikää kuolaavien miesten kanssa?

        Luehan sinäkin tuo mun viestini oikeen ajatuksella, jos sellaista taitoa löytyy.


    • bon jour

      pienimmät 75A (veikkaan että käytti liian isoa ympärystä ja liian pientä kuppia)
      isoimmat 65H (tämä käytti oikeaa kokoa koska liivit istuivat täydellisesti)

      Kiihoituin eniten 65H:sta koska olivat 19-vuotiaan neitosen luomurinnat joissa vielä löytyi kimmoisuutta ja ulkonäöltään olivat todella kauniit ja erittäin upeat!

    • enerkia luokitus

      Kolme AAA hyväluokka kolme EEE kuluu energiaa turhanpaljon hukkaan.

    • Jätkiä kyllä

      enemmän kiinnostaa se navanalapuoleinen kolo,kun naisen rinnat se on taivahan tosi.

      • I <3 tight

        Jeps, siellä rintaosastolla isompi on ehkä parempi, mutta navanalapuoleisella osastolla pienin on paras.


    • läänin sonni

      viime yönä rutistelin, hyväilin isoja tissejä kokoa en tiedä mut kouriin ne ei mahtunut ja jos tuuri käy niin huomenna saan lipoa kiellellä nuoria b-c,n rintoja

    • mies50+

      Pienin AAA eli pelkät nännit, tykkäsin kyllä niistä tosi paljon, ihanat näykkiä huulilla. Isoimmat ehkä D, en ihmeemmin innostunut. Pidän enemmän pienistä, enintään A.

    • AAA–D

      AAA–D
      Lauta oli ylivoimaisesti paras mutta turhan ujo alussa. DD:n jätin hoitamatta kun oli minulle liian dominoiva. Nykyisin ei C-kuppia isommat kiinnosta.

    • adbh85

      hei, mitäs sanotte jos on 90 A kuppikoko ? ?(käytän tosin 85B lisäpalalla koska 90a rintsikoita ei löydä mistään) moni mies on ollu innoissaan mun rinnoista, ja oon kyllä itekki tyytyväinen, eipähä roiku. huvittavvaa /ärsyttävää kyllä, jotku täysin tuntemattomat teinipojat saattaa haukkua laudaksi. (imetysiässä )

      • mies50+

        Olisin innoissani myös, varsinkin kun saisin riisua rintaliivisi. On aina niin iloinen yllätys, kun rinnat paljastuu odotettuakin pienemmiksi. Kerran sattui niin, että nainen ei olisi halunnut riisua rintaliivejään ilmeisesti B-kupin rinnoiltaan. Suostuttelin, kunnes hän antoi minun riisua ne. Ihanat AA-kupin rinnathan siellä toppausten alla piileskelikin!


      • hihaaaaa
        mies50+ kirjoitti:

        Olisin innoissani myös, varsinkin kun saisin riisua rintaliivisi. On aina niin iloinen yllätys, kun rinnat paljastuu odotettuakin pienemmiksi. Kerran sattui niin, että nainen ei olisi halunnut riisua rintaliivejään ilmeisesti B-kupin rinnoiltaan. Suostuttelin, kunnes hän antoi minun riisua ne. Ihanat AA-kupin rinnathan siellä toppausten alla piileskelikin!

        haha millään rintaliiveillä et saa rintoja kokonaista kuppikoa isommaksi , et edes puolta jos ylimääräisä toppauksia liiveihin laitat niin niistä ei saa yhtää luonnollisen näköisä rintoja aikaiseksi, kyl huomaa päällepäin että ompa ylimääräistä tungettu liiveihin


      • nännifriikki

        Minusta 90–60–90 on missin mitat.
        Kuppikoolla ei ole minulle mitään merkitystä jos naisen itsetunto on OK.
        Laudoissa ainoa vika on se jos ei tykkää omista rinnoistaan.
        Enemmän kiinnostaa rintojen muoto, korkeus sekä nännien koko ja herkkyys.

        Jos nainen haluaa/teettää suuret rinnat miellyttääkseen keskenkasvuisia miehiä nii ei se minua haittaa eikä kiinnosta. Onneksi sellaisillakin on ihailijansa.


      • tisssssiä
        mies50+ kirjoitti:

        Olisin innoissani myös, varsinkin kun saisin riisua rintaliivisi. On aina niin iloinen yllätys, kun rinnat paljastuu odotettuakin pienemmiksi. Kerran sattui niin, että nainen ei olisi halunnut riisua rintaliivejään ilmeisesti B-kupin rinnoiltaan. Suostuttelin, kunnes hän antoi minun riisua ne. Ihanat AA-kupin rinnathan siellä toppausten alla piileskelikin!

        Mene pedo hoitoon


    • bcn mies

      Vähän off topic, mutta itse en pane kuppikokoja vaan naisia. No nykyään vain naista jota rakastan. Avaus on melkoinen fetissin kuvaus mutta eipä siinä sinänsä mitään pahaa ole.

      • Kuppikokojen herra

        Totta kai se on fetissi, mitä sitten?

        Ja ymmärtänet, että otsikon tehtävä on kärjistää olennainen. Näsäviisasta ei kukaan kaipaa.


    • turnia

      Turn off on semmoset jotka valahtaa maatessa kainaloon. Tai venyneet tissit
      Kaikki muut tissit on kivoja. kokoa on vaikee arvioida, mut paras on ollu naisella jolla oli semmonen pikkukeskikoko. Koko ei niinkään ole se ratkaiseva tekiä mikä tissipari on paras vaan se miltä ne näyttää

    • Nautiskelija48m

      Voi voi kun ollaan kaukana metsässä... Itse en ole vielä koskaan pannut kuppikokoja vaikka naisten kanssa on tullut oltua ihan riittävästi...

      • Kuppikokojen herra

        Luitkohan varsinaista viestiä vai takerruitko vain otsikkoon, kuten eräs toinenkin keskustelija edellä? Turha tehdä tästä semanttista vääntöä, kun voisi keskittyä itse asiaan.


    • Sonnimonni
    • Kuppi Tulli

      En ole koskaan pannut kuppia.

      • Kuppikokojen herra

        Tämä nyt oli jo kolmas kerta tässä ketjussa, kun samaa asiaa hoetaan. Olit vissiin kovinkin vitsikäs olevinasi?


      • Kuppi Tulli
        Kuppikokojen herra kirjoitti:

        Tämä nyt oli jo kolmas kerta tässä ketjussa, kun samaa asiaa hoetaan. Olit vissiin kovinkin vitsikäs olevinasi?

        Kyllä. Etkös nauranutkin makeasti?


    • VAUVANRUOKA

      HERRANJUMALA SENTÄÄN! TÄSSÄ VIESTIKETJUSSA VERRATAAN NAISTEN RINTOJA MIESTEN PENIKSEEN??? MITÄ YHTEISTÄ ON SUKUPUOLIELIMELLÄ VAUVOJEN ENSIRUOKAAN? PENIKSEN VASTAKOHTA NAISELLA ON EMÄTIN. VOI LUOJA TUOTA MIESTEN SUUUUURTA TYHMYYTTÄ!!!

    • koppikuku

      Tytty-yttyni mukaan hänen tissinsä ovat b- tai c-kokoa, hiukan liivien mallista riippuen. Minulla ei ole ollut muita suhteita, joten pienimmät ja suurimmat rinnat joita olen päässyt koskettamaan ovat näin ollen b- tai c-kuppikokoa. Nautin suuresti kuinka kuinka kauniin muotoiset hänen rintansa ovat ja kuinka pehmeiltä ja mukavilta ne tuntuvat koskettaa.

      • Kuppikokojen herra

        Kiitos, ilahduttava kommentti. :)


    • 1+1=3

      Mä tykkään isoista tisseistä. Tossa yhdellä naapurin rouvalla olis jumalattomat tissit joita haluaisin möyhiä mutta kun sillä on ukko. Olen jutellut naisen kanssa ja on iloinen ja puhelias. Uskoisin että pääsisin jopa panolle jos vaan kehtaisin kysyä ja samalla saisin möyhiä isoja lolloja. Ja karvasta pillua nussia. On tumma paksu tukka naisella niin oletan että alapää on tuuhea kanssa. Munahan alkaa tässä seisoa.

    • sen mittainen se

      en harrasta seksiä rintaliivien kanssa

    • spleendo

      Vaikka itsekin tykkään tarkastaa mimmien kuppikoon aina kun mahdollista, en ole ihan varma kaikista panokavereista. Tietääkseni pienin on ollut 75B, joka silloin kokemattomampana tuntui ihan ookoolta, mutta nykyään olisi aivan liian pieni. C-kuppisia on ollut varmaankin pari, mutta vasta ekaa kertaa päästessä kunnolla puristelemaan 75D-kupin ryntäitä tajusin, että ei siitä enää ainakaan pienempään ole menemistä. 75F on ehkä ihannekoko ja myös nykyisen kumppanin kuppikoko, onhan ne isot mutta todella ihanat! Tykkään fiiliksestä, että tissit ei meinaa enää mahtua käteen. Suurimmat on olleet tietääkseni G- tai H-kupin ryntäät, jotka näyttivät vielä paidan alta ja rintsikoissa todella kutsuvilta, mutta lopulta roikkuivat jo liikaa meikäläisen makuun.

    • KIVAtietää

      Minä tarkastan aina kuppikoon kun se on mahdollista, vaimon siskot, vaimon kaverit, kaverien vaimot, kaverit... Suurimman osan niistä on nähnyt paljaanakin, mutta kuppikoko on aina kiva tietää. Yleensä arvioin sen liian pieneksi. Minusta muoto on kokoa tärkeämpi. Valitsen 70D mieluummin kuin 80B vaikka kuppikoko on sama.

      • spleendo

        Tuo muotojuttu on tosi hyvä pointti, ja tuppaan olemaan samaa mieltä.


    • Kjccgghgddd

      Aan pystyrinnat on erittäin makeet.Vielä jos nännit turpoaa kielihoidossa sentin mittaan.

    • YhdessäParempi

      Musta on parasta jos esim kimppasaunassa on todella iso ja pienirintaisia naisia. Ne saa toisensa näyttämään paremmalta. Mun vaimolla on pienet rinnat ja iso pyöreä takamus. Hänen paras kaveri on isorintainen mutta takamus on aika pieni. Yhdessä he ovat täydellinen nainen. Molempien alasti näkeminen yhdessä saa himot heräämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe