miten löytää kentän jonka nimee ei muista growtopiassa

growtopia

Kertokaa!!!!

88

4266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vähän

      1. LoL mika kysymys 2. Ja growtopia on aika p**** peli 3. Jamun kamulta scammattiin DRAGON HAND ETTA MIETIN VÄHÄN MITA LAITAT NETTII KYSYMYKSIÄ!!!! LoL.

      • gun man xd3838

        Tulkaa tulkaa maahan joulumursu


      • gun man xd3838
        gun man xd3838 kirjoitti:

        Tulkaa tulkaa maahan joulumursu

        (HUOM) ÄLÄ IKINÄ ANNA growID ja hacceri on huijjaru älä luota siihen!!!!


      • jsjd

        Minulta scammattiin Dwingit ja orbit lol n


      • huonopeli
        jsjd kirjoitti:

        Minulta scammattiin Dwingit ja orbit lol n

        Minulta scammattii 5 world lock
        Lopettamaan ihmeessä peli suosittelee lopettaakseen:)


      • JiIpEeR_GT

        No vau toi ei ole vielä mitään mun tyyppi scammattiin en antanut mitään mun nimestä enkä saliksesta mutta joku sen arvasi :( sillä tyypillä oli Blazing electro wings, starboard, robe, hood, 11 maata missä kaikissa Zombie jammer ja Punch jammer mulla oli vielä farmattavaa kaikissa maissa ja wllii 200 ja dllii ja muuten tää kone on hyvä merkiltään  eli apple


      • JiIpEeR_GT

        Unohdin sanoa että olin level 49 ja mulla oli 3 dl ja oli ostettu 20€:lolla gemejä niin kaikki meni hukkaan :(


      • jempperi

        no ei tos mitaan multa scammattiin 194dls 3els 199wls ja nightmare wings g board 40maata kaikis oli jammerit ja puolet oli trade maita ja 67anglet 93devilit ==========================================(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


      • jempperi

        ja olin 1000level


      • pegasuspe

        ei ole olemassa 1000lv...


      • juliapvp
        jsjd kirjoitti:

        Minulta scammattiin Dwingit ja orbit lol n

        mun nimi on growid juliaopeli passworldd jukialolman


      • MastertoplayGt

        LOL Hah vai että ihan dragon hand so sad sun kamus on kyl aika koyhä itellä on squirt gun ja yli 30 wl arvosta kamaa et revi sun assiis


      • Ykyky
        juliapvp kirjoitti:

        mun nimi on growid juliaopeli passworldd jukialolman

        Pelaan sillä käyttäjällä nyt


      • Lolololololol1000
        jempperi kirjoitti:

        no ei tos mitaan multa scammattiin 194dls 3els 199wls ja nightmare wings g board 40maata kaikis oli jammerit ja puolet oli trade maita ja 67anglet 93devilit ==========================================(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

        Uskoo ken tahtoo!


      • jaaaaaaaaaaaaaa
        jsjd kirjoitti:

        Minulta scammattiin Dwingit ja orbit lol n

        Mut hackattii ja menetin mun kaikki kamat ja maat😐😐


      • Avaruusromua
        jempperi kirjoitti:

        no ei tos mitaan multa scammattiin 194dls 3els 199wls ja nightmare wings g board 40maata kaikis oli jammerit ja puolet oli trade maita ja 67anglet 93devilit ==========================================(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

        Sa olit hacker


      • Anonyymi
        jempperi kirjoitti:

        ja olin 1000level

        Lol valehtelet


      • Anonyymi
        JiIpEeR_GT kirjoitti:

        No vau toi ei ole vielä mitään mun tyyppi scammattiin en antanut mitään mun nimestä enkä saliksesta mutta joku sen arvasi :( sillä tyypillä oli Blazing electro wings, starboard, robe, hood, 11 maata missä kaikissa Zombie jammer ja Punch jammer mulla oli vielä farmattavaa kaikissa maissa ja wllii 200 ja dllii ja muuten tää kone on hyvä merkiltään  eli apple

        Mites nykyää😅😅 meikält scämmätty 109dl


      • Anonyymi

        Lol ei dragon hand oo ees paha.


    • Nojooh

      Se hackeri ei anna mitaan, se ainoastaan scammaa teita! Varokaa, tarkistakaa jälkeen kamat!


      En itse viisaana antaisi sellasia tietoja!

    • Qwedry

      Multa scammattiin pöllö :(
      Haluun sen takas!!!!!!!!!!

    • kakkhio

      pieru

      • RaindowDas

        Jos hackkeri ei anna ilmoitan ja Se bannataa ja saan kamani takaisin.


      • joku random
        RaindowDas kirjoitti:

        Jos hackkeri ei anna ilmoitan ja Se bannataa ja saan kamani takaisin.

        Hey ei niita kamoja saa takas vaikka kertois modeille se on voi voi ja vaan peli ala kerro salasanojas!


      • lolnoobjhbvdhws
        joku random kirjoitti:

        Hey ei niita kamoja saa takas vaikka kertois modeille se on voi voi ja vaan peli ala kerro salasanojas!

        Ootko tyhmä saa ne kanat oon itekki tehny


      • HaxorHax
        RaindowDas kirjoitti:

        Jos hackkeri ei anna ilmoitan ja Se bannataa ja saan kamani takaisin.

        Tyhmä etsä niit kamoja saa takas ei growtopia korvaa niitä ja multa on scammatty 6 Diamonlockkia eli 600wl ja silti jatkan tät tyypit vaa valittaa jostai D wingseistä ja 30 wl:llasta...


    • kertokaa

      kertokaa mulle mistä saan toimivan hackkerin että siihen ei tartte puhelin numeroo

      • löysinnnnnnnnnnn

      • RaindowDas

      • gun man xd3838

      • ladatkaatämä
        gun man xd3838 kirjoitti:

        Toimiiko oikeesti mä en halua mitään stalkkeria.

        http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g3e16aa7e469332a29996313949d7b4dad079c41abä tänne ja lukemaa tarkkaa voin selittää etta siinä lukee lähetä salasana ulkoa nimi ja koodi sähköposti growtopia.code.com eli viestiin lautat näin user:sun gros id pass:sun salasanaa code:koodi esim jos halut devilit nii 1g lataa ohjelma saatavilla vain androidille
        Linkk


      • soriväärä
        ladatkaatämä kirjoitti:

        http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g3e16aa7e469332a29996313949d7b4dad079c41abä tänne ja lukemaa tarkkaa voin selittää etta siinä lukee lähetä salasana ulkoa nimi ja koodi sähköposti growtopia.code.com eli viestiin lautat näin user:sun gros id pass:sun salasanaa code:koodi esim jos halut devilit nii 1g lataa ohjelma saatavilla vain androidille
        Linkk

        http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g3e16aa7e469332a29996313949d7b4dad079c41ab soti Asko meni väärä testaa tätä


      • thegamerstuff

      • thedinomies
        soriväärä kirjoitti:

        http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g3e16aa7e469332a29996313949d7b4dad079c41ab soti Asko meni väärä testaa tätä

        Mitä ei oo scammer siellä on myös dragon handigi wtf


      • herrapeluri

      • lolgamer

      • heyasiaa
        herrapeluri kirjoitti:

        Omg hackkasin timuja vähä tuolta yhel ladatkaatämä kiitti

        Varoitus se ei kestä kauaa kaltoin sen tietoja


      • Hyvähack

        Mulla itelläni toimi tää ja se ei oo scammaus sil oli tubeski joku vidi mis näyttää et se antaa gemei! Ja se toimi mul se on toi sähköposti [email protected] Se oikeest toimi ainakin mulla ja tohon mun piti laittaa salis ja ukon nimi ja sitte kui paljo halus gemii ja mulle tuli joku viesti sielt et jos on maa ni sen nimi vois sanoo ni se laittas sinne jotain itemei ja en testannu sitä mut sain 15 000 gemii ku pyysin


      • Paras_HAckkis

        Paras haksi on toi lol gamerin Sain jopa 999999999999999999999 gemii ku otat sen vitun gemi koodin siit ja lahetät siihe vitun sahkö postiin


      • niinpä_tottaoik
        Hyvähack kirjoitti:

        Mulla itelläni toimi tää ja se ei oo scammaus sil oli tubeski joku vidi mis näyttää et se antaa gemei! Ja se toimi mul se on toi sähköposti [email protected] Se oikeest toimi ainakin mulla ja tohon mun piti laittaa salis ja ukon nimi ja sitte kui paljo halus gemii ja mulle tuli joku viesti sielt et jos on maa ni sen nimi vois sanoo ni se laittas sinne jotain itemei ja en testannu sitä mut sain 15 000 gemii ku pyysin

        Tän tekia on tehny 2 sähköpostii toinen on se growtopia.code.com
        ta se toinen [email protected] se


      • hfhdjdjdj

      • Anonyymi

        Ac marketista

        😎🐷


    • kui3r8

      Miten saan tehtyä online ukon ?

      • j,n

        Ei mitenkaan


      • gun man xd3838

        Ootko tyhmä


      • gun man xd3838
        gun man xd3838 kirjoitti:

        Ootko tyhmä

        Etkö sinä tiedä


      • tällä1
        gun man xd3838 kirjoitti:

        Etkö sinä tiedä

        Sun pitää mennä HTTPS//growtopiagame.com/build/online
        Nii siel lautat sun pelaajaa nimen millä pelaat esim garazure_735 tai growId
        Ja sit sähköposti sitä salasana ja salasana uudelleen
        Sitä paina create to online player


    • tää toimii

      Jos ihan oikeesti haluutte saada ilmasii gemejä ja wl llii growtopiaa nii lähettäkää sähköpostiosoitteeseen [email protected] teidän growtopia ukon nimi ja salasana nii se laittaa tulee niin paljon wllii ja gemei ku haluutte !!! Ja oikeesti tää toimii koska oon hirveen rikas tän jutun avulla :) On yli 500 wl ja noin 100 000 gemii mul

    • Mut kaikki te jotka haluutte tulla rikkaiksi, nii lähettäkää grow tyypin nimi ja salasana sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kirjoittakaa viestiin kuinka paljon haluutte gemei ja wl nii toimitan ne teijän growtyypille. Jos haluutte viel jotain harvinaista kuten esim. Devil Wings tai Angel Wings, nii laittakaa sekin viestiin nii saatte !!! En oo mikään huijari, oon tosi rikas mul on 999,999 gemii ja yli tuhat wl sekä 100 devil ja angel wings !!! Kokeilkaa nii teistä tulee rikkaita :)

      • en_usko_että_tosi

        Lol scammer


    • grftopia

      Laittakaa mulle facebookis viestii kirjottakaa
      Ukonnimi
      Salasana ja monta wl haluut

    • jellepelle

      Miten voi ilmottaa?

    • free 100000 wl
    • jepuuuuuuuuzzz

      Miten saa oikeesti hackattuu tyyppejen saliksii?

    • toimiva3

      laita salasana ja nimi ni saat 200 wl per paiva ja devilit ja lopputtomat gemit [email protected]

    • kiitos ruisku

      omg ton toimiva3 toimii kiitti toimiva3

    • KAKAKAAA

      NIITÄ EI SAA IKINA TAKAS

      • 54636373663

        Saa


    • Varoitus

      Lopettamaan täää peli ne scammerit voi kirjoittaa /ban (pelaaja)
      Varoitus jos sulla ei ole growId ne kalat voidaan hakkeroida
      Sitä tiedoksi et mult scammittii 5 wllää
      Jos voisitte antaa 1wl vaikka mult scammittii 5
      Muista älä kerro gros id salasanaa
      Ja älä paina linkkiä jos olet kertonut sinun sähköpostin jolllekki
      Muuten se pääsee sun ukoll

    • eetuuum

      Jotenki xD

    • thedinomies

      xd no riippuu ootko laittanu sinne wllaa

    • tradepoika

      lahettakaa mulle facee sun salis ja ukon nimi nii saatte200 wl free :O omfg face nimi on laurila joel

      • paskanaama465424342334

        Puhut paskaa tradepoika oot vitun perse perse perse perse perse tiiän paremman hackin [email protected] tai sitte growtopia.code.com nää toimii koska nää on parhait oon kattonu videon et testaas tätä
        user:nimi
        Pass:salis
        code:koodi
        gems:gemiä
        items:tavaran nimi: value: paljon haluut


    • xdmaster

      mult scammatiin timantti hakku ja 20 z jammerii

    • xdmaster

      tulkaa maahan trollwefarm234
      se on mun pikku veljen maa ja kirjoitakaaa posti laatikkoon

    • noobeja

      vitun noobit mulla on 2034554 tilaajaa 200dl 200wls 3els phoenix wings 40 maata kaikki on 2angel verran noobs

      • ggööfldljgh

        Lol kaikkia kiinnosti. Growtopia on muutenkin paska peli.


    • nfkdkdksk

      Lol kaikkia kiinnosti. Growtopia on muutenki surkea peli.

    • Defoni

      En tiiä

    • Luke45009

      Tää on helppoo painaa jakoavaint omalt kohalt ja sirl lukee owned worlds

    • minäolenrotta

      Mee johmi maahan ja paina jakoavaimella itteäs nii siinä näkyy:Worlds owned :D

    • GrowtopiaHackerSuomi

      Jos haluutte kamaa growis laittakkaa mulle account voin hackaa teille vaikka wls

    • twaiski

      Osaisko joku auttaa miten saadaan peliin näkymään ostetut Gemssit ?
      Ostettiin pojan peliin It´s Rainin Gems (Growtopia) lisä pelimerkkejä mutta niitä ei tullut peliin...

      pitääkö ne hakea jollakin tapaa siihen vai ilmestyykö viiveellä ?

      Olisin todella kiitollinen vastauksista saataisiin itku loppumaan ;)

      iso kiitos

    • homot

      Homot pelaa growtopiaa vitun paska kopioitu peli terrariasta niin kuin myös junk jack ja muut 2D sandbox pelit... esim siivet growtopiassa on otettu suoraan terrariasta!! Ja kaikki ihmiset jotka pelaa growtopiaa lopettakaa hyvän sään aikana nimittäin se imee kaikki rahat ja se on täynnä huijareita... Terrariassa saat tietokoneella 10€ yli 3000 esinettä loputtomasti käyttöösi ja kännykällä 5€ mutta kännykällä joutuu hankkimaan nuo jokaisen yli 3000 esineen itse... Siinä on just niitä saatanan siipiä mitä growtopiassakin... Ja tunkekas se growtopia perseeseenne ja pelakkaa vaikka terrariaa tai minecraftiä koska vähemmän huijareita ja rahaaki menee vähemmän

    • Jos ny haluu hackkaa,nii ite kokeilin yks päivä tätät sivua http://realhackgrow.weebly.com/ .Yleensä en luota tälläisiin sivustoihin,mutta nyt tämä toimi..kuukaus sitte kokeilin eikä mitään kamaa hävinny invistä.Suosittelen todella paljon. Ensin vaikutti huonolta sivulta,mutta nyt oon eri mieltä:)

    • Scammatty

      Itel scammittii Skeletal Dragon.. 180WLS arvonen dragon._. nyt on enää vähä alle 2dl..

    • Salison

      Oliko wl maa jos oli naat sieltä ku katot sun jako avaimella

    • GemHacker11

      MENKÄÄ TÄHÄN SIVUSTOON LOPUTTOMIA GEMEJÄ
      GEMHACKW.WEEBLY.COM
      SIINÄ TEILLE OIKEAA HACKKIA GROWIIN!

    • MrHolker

      Jos maassasi on wl. Paina jako avaintasi ja ittees. Siel on mappei. Kato sielt.

    • jakkehoulos

      Multa Hakkeroitiin GROWBOARD HOOD ROBE WLS STARBORAD JA MAAT.

      • Gtonpaskapeli

        No wow😂


    • Irjkrjdek

      Ei noi toimi

    • Kukapelaagtsyöpää

      Oon pelannu tätä surkeaa peliä kyllästymiseen asti ja olen speed hackeroinut mutta GEM HACKEJA EI OLE HEMMETIN IDIOOTIT kaikki online generaattorit ja [email protected]:it on täyttä kusetusta. Kyllä pitää olla tyhmä jos sitä ei ymmärrä

    • Vituttaahelvetisti

      Oon koittanu kaikkia maailman kusetussivustoja jotka vaa spämmää adeja se vituttaa ku pitää todistaa et on ihminen niissä vitun kilpailuissa saatana

    • Esjonnepelailee

      Miksi en saa maasta avaina gtowtopiassa?

    • Anonyymi

      Minulta scammattu 2dl

    • Anonyymi

      Saat toimivan hackin growtopiaan jos laitat viestiä sähkö[email protected] ja laitat grow id:n ja salasanan. Laita myös mitä haluat growtopiassa. Esimerkki viesti: GrowId: hacktoimii1
      Salasana:hacktpimii123
      Haluan 100.00 gem ja devil wings ja 5diamond lock
      Sitten odota 1-2 päivää niin saat kamat mitä pyysit. 3 on jo kokeillut ja se toimi kaikilla.

    • Anonyymi

      Mistä maasta pystyy ostaa graplerin

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe