rakkaani on kaukana :'(

itku tulee

olen siis 15v tyttö ja tapasin netissä kivan pojan :) juttelimme n. 3 viikkoa ja aloimme "seurustella".... Nyt siis olemme olleet yhdessä 7 viikkoa ja pitkä välimatka alkaa ärsyttää kun ei pysty näkemään. Muutan kesällä lähemmäksi häntä, mutta mietin että kestääkö suhde siihen asti (pieniä riitoja tulee aivan jatkuvasti). Rakastan häntä kyllä ja hän minua, mutta on ikävää odotella tapaamista kun nyt ei pysty tapaamaan. jotkut ystävistäni ei ymmärrä minua että mitä järkeä kaukosuhteissa on :( olisko teillä jotain neuvoja tai omia kertomuksia ?

13

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppis-

      Kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä, että läheltä löytyy mukavia poikia. Se tuntuu, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, mut ei se loppuhjen lopuks oo (testattu). Sun iässäs ku olin ni kahteen otteeseen yritin kaukosuhdetta. Ne kariutuu juurikin tuohon, ettei toista näe riittävän usein..

    • ei oo järkee

      Netissä kirjoittelu ja juttelu ei ole oikeaa seurustelua. Ette ole edes tavanneet naamatusten, vai miten on? Hän voi olla ihan erilainen oikeassa elämässä. Ystäväsi ovat kyllä oikeassa.

      • Heldukka

        Saanen kysyy että mikä sitten on seurusteluu? Missä menee raja? Jos ei ole mahdollisuutta tapaamiseen, mutta tutustuu kunnolla netissä, niin tarkoittaako tämä sitä ettei kuitenkaan ole tutustunut henkilöön koska se ei ole tapahtunut naamatusten? Toki voi olla että tämä henkilö on hiukan erilainen tosielämässä, mutta tuskin ne perusajatukset erilaiset ovat.
        Toivon että tämän aiheen kirjoittanut henkilö jaksat odottaa tapaamista, kyllä se päivä vielä koittaa, kunhan vain malttaa odottaa. Kaukosuhteet voivat kyllä toimia, jos molemmat osapuolet todella jaksavat sitä ettei toista joka päivä näe, ja oikeita tunteita on mukana.(ja näitä oikeita tunteita voi syntyä myös nettisuhteissa!)


    • h g t y r e

      Ette te mitään seurustele, jos ette ole koskaan tavanneet. Teidän ns. suhteestanne on puuttunut koko sen kestoajan kaikki olennaisimmat seurustelun tekijät. Olette ainoastaan ihastuneet itse toisistanne luomiin mielikuviin.

      Ei tuo kestä, se loppuu kun haavekuvan saippuakupla poksahtaa rikki.

    • kokemustaonjuu

      Moi! Mulla on toisaalta vähän samanlaine tilanne (en tullu ite sit kysymää mitää tai haluumaa ''mahtavia'' elämänohjeita joten älkää niitä mulle jaelko!) niih oon 15 ja asun nyt jossain karjalan perukoil, oon puhunu yhelle ihanalle 19-vuotiaalle helsingis asuvalle tyypille kohta 5 kuukautta ja vois tätä jonkinlaiseks kaukosuhteeks sanoo, mut mitää ei oo sovittu koska jos toine löytääki lähempää sen elämäsä rakkauden nii se on okei ja sil mennää. Tosi kovasti haluisin pk seudulle muuttaa nyt opiskelee mut iha liia kalliiks tulis nii lappeenrantaa meen varmaanki, välimatka siinäki on liian pitkä, mut annetaa ajan kuluu ja eihä sitä tiedä jos viel sit kun opinnot oon suorittanu oltas yhteydes ja pystyttäs alkaa yhes oleen. Toki tää masentaa kun ei voida nähdä kun jtn muutama kertaa vuodes mut ei voida asialle mitään. Älkää jooko sit myöskään tulko sanoo et eri asia koska tää on vaa mun joku ihastus, koska asia ei niin oo, oon todellaki rakastunu tähä tyyppii! Olin ihan murtuneena joskus ku en voinu muuttaa sen sylii heti tässä nyt, mut sit otin järjen kätee ja tajusin et jos meidät on luotu yhtee ni ei sen oo pakko nyt just heti tapahtuu
      En nyt tiiä mitää miten voisin auttaa muuten ku sanoo et ota järki sinäki kätee ja mieti asiat uudestaa. Ja jos kerta voit muuttaa lähemmäs tätä tyyppii ni kyllä nyt kesää asti jaksatte oottaa jos oikeesti toisianne rakastatte. Jos haluut jotai joho verrata vertaa vaikka mun tilanteesee, ei tietookaa koska voin muuttaa lähemmäs tai ees seuraavan kerran nähä, sul on hemmetin hyvä tilanne sanon mä, jonka suhde tähä mun tyyppii piti katketa jo 4kk sitte, mut tässä sitä ollaa umpirakastuneena (:
      Ja tosta viel et sun kaverit ei ymmärrä, noh ei ymmärrä munkaan, etenkää ku rakkaani on mua 4 vuotta vanhempi ''niin paljo kokeneempi kaikes'' ja ''käyttää sua vaan hyväks'', huoh. Mut kaverit tottuu tilanteesees varmasti!
      Toivon et tästä mun sekavast tekstist sait poimittuu jotai hyödyllistä (okei ei täs ollu mitää hyödyllistä mitä poimii xd)
      Mut juu onnee sen tyyppis kaa, kyl kaikki päättyy hyvin viel! :D
      (tulipa mummomaine teksti, oon oikeestikki 15 enkä 65 sit)

      • itku tulee :'(

        joo kiitos ku vastasitte :D joidenki mielest ei seukata ja joidenki mielest joo.... Mut kyl mä jaksan odottaa ja todellaki luotan tähän tyyppii. Mul on tän joku serkku fb kamuna jolta pystyn aina kysymään jos poitsu valehtelee tai on tehny tyhmii :) ja joo o..... Kyl nää tunteet vaa välil kasvaa ja välil hiipuu. Mut silti me vaa luotetaan toisiimme. Oon saanu kyl jo traumoi siitäki ku eroo jostai jäbäst ni alkaaki tulla uhkaus viestei: "viillän veitellä valtimon auki ja vuodan kuivii"..... Mut näistäkin on selvitty :DD


      • kokemustaonjuu
        itku tulee :'( kirjoitti:

        joo kiitos ku vastasitte :D joidenki mielest ei seukata ja joidenki mielest joo.... Mut kyl mä jaksan odottaa ja todellaki luotan tähän tyyppii. Mul on tän joku serkku fb kamuna jolta pystyn aina kysymään jos poitsu valehtelee tai on tehny tyhmii :) ja joo o..... Kyl nää tunteet vaa välil kasvaa ja välil hiipuu. Mut silti me vaa luotetaan toisiimme. Oon saanu kyl jo traumoi siitäki ku eroo jostai jäbäst ni alkaaki tulla uhkaus viestei: "viillän veitellä valtimon auki ja vuodan kuivii"..... Mut näistäkin on selvitty :DD

        Ymmärrän kyl täysin mitä tarkotat, meidänki ''suhde'' menee välil iha pohjamudis ja mietin et jättäsin sen jo mut sit taas kohta en voi kuvitellakkaa et unohtasin sitä ikinä. En varmaan kirjottas tääl nyt tälläsii jos ei ois toi hyvä hetki c:
        Huhhuh onneks mun ei oo tarvinnu tollasesta selvitä:D
        Ja tollane joku serkku on hyvä olla jolta voi kysellä mut kannattaa sit muistaa et jos uskot kaiken mitä se sanoo ni se voi olla et se pelastaa sen miehes joskus jostain (jos tajuut mitä tarkotan) nii kannattaa myös kyseenalastaa liian hyvltä kuulostavat selitykset (:


      • voiv voi voi
        itku tulee :'( kirjoitti:

        joo kiitos ku vastasitte :D joidenki mielest ei seukata ja joidenki mielest joo.... Mut kyl mä jaksan odottaa ja todellaki luotan tähän tyyppii. Mul on tän joku serkku fb kamuna jolta pystyn aina kysymään jos poitsu valehtelee tai on tehny tyhmii :) ja joo o..... Kyl nää tunteet vaa välil kasvaa ja välil hiipuu. Mut silti me vaa luotetaan toisiimme. Oon saanu kyl jo traumoi siitäki ku eroo jostai jäbäst ni alkaaki tulla uhkaus viestei: "viillän veitellä valtimon auki ja vuodan kuivii"..... Mut näistäkin on selvitty :DD

        Luotatte toisiinne vaikka ette oo tavannu. Serkku takaajana just joo. Sehän sulle toden kertoo. Sä olet ihastunu pelkästään siihen mielikuvaan minkä olet itse luonut niinkuin joku jossain sanoi jo.


    • neuvoaantava0

      Toivottavasti tämä on trolli...
      ole varovainen ettei ruudun takana ole oikeasti 50v mies.

      Seurustella ehtii kyllä myöhemminkin.

    • T:gin Kekkeruusi

      V*tun ääliöt kasvakaa nyt ensin aikuisiks ja puhukaa sitte!

    • Mursulandia

      Itse olen myös 15 ja olen kaukosuhteessa :'( välimatkaa on 6500km ja kärsitään siitä kokoajan😥 kaverit väittää kokoajan että me erotaa 😶 siinä pitää vaan uskoa siihen että näkee IRL
      Ootteko kokeillu kasvopuheluita? :3

    • tiitiläinen

      oi hyvää päivää teän nuorten kanssa
      millä luulette kustantavan matkat, kulut jne... huhhuh elättäkää ensi ittenne...

    • oppeliini1

      Jos ja kun sovitte tapaamisesta, varmista ettet mene yksin. Tuo ihana poika saattaa olla vnhempi mies ja pedofiili.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe