Huhhuh!

Jäbä18v

Onpa kerrassaan kuuma tuo uusi tyttö. Sanni. Sitä esittää 17-vuotias Kerttu Rissanen. Yks syy katsoa tätä sarjaa vastaisuudessakin.

63

8819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0+0

      Selvästi oli Iida jätetty pois rannalta, ettei "anorektikon" läskit paljastuisi.

      Tuo uusi sen sijaan näytti ihan mukiinmenevältä.

    • kuumotus1

      Oliks tuo talen vokottelema minkki tuo Kerttu? Siis niin kuuma että kävi polttaa vaikka pakkasta -20

    • Jäbä18v

      Juu oli. Ihan törkeen kaunis pirkko.

    • Teatterikouluun

      Mistä nuo löytyy? Kukaan ei osaa näytellä pätkääkään. Täysin epäuskottavia ja luonnottomia. Nää uudet tytöt, peppi, heli, poistuneet cindi, katariina, homppelit, sebastian, joonatan = eivät osaa näytellä yhtään. Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötki, Eikä sitäkään kaikilla ole.

      • sdfd

        Samaa mieltä.

        Käsikirjoitus surkeaa vielä lisäksi.

        Juonikuviot on Aku Ankassakin järkevämpiä.


    • Tsot tsot

      Eipä salkkareissa laadukkaita näyttelijöitä juuri olla nähty, jollei esimerkiksi Tommi Taurulaa lasketa. Nuorista etenkin Hemmo Karja on mielestäni erittäinkin hyvä näyttelemään nimenomaan tuota Jannea.

    • Jäbä18v
      • naisetpiereestydimmin

        Sanni vetäisi byysat alas ja päästi märän paukun suoraan Talen naamalle.


    • Mies 25v

      Kerttu ja minä seurustellaan. Meillä on ens kesänä häät.

      • tyttööö

        ookko hemmo??


      • HanneJaukkala

        Oon homo. Looptroop.


    • ^Hih

      Pompulatissit ;D

      • rjooju

        siihen väliin kun pääsis vetää.


    • jdfvjc

      Kun näin Kertun ensi kertaa mulle tuli samanlainen huhhuh vau mikä mimmi fiilis, kuin mitä näin Megan Foxin ensi kertaa Transformers 1:ssä

      • Jäbä18v

        Itekkin olin ihan puulla päähän lyöty. Ensinnäkin että hän on 17 vuotias ja silti nuin törkeen kaunis. Itseasiassa kasvoissa aika paljon samaa kuin Megan Foxilla, mutta pidän tätä ilmestystä vielä söpömpänä :D


    • kuumotus1

      Kyllähän ulkonäöllä pitkälle pääsee, ja tuo Kerttu iha kymppi vaikkei olisi edes vuorosanoja. Mahdollisimman paljon aikaa sille tv:ssä kirsin ja sen subin irinan kanssa :P

    • Tukkijätkä joellaaaa

      Savotan-Sanni keekoilee Taulapäälle. Mutta kun tajuaa että Taulapää on vain kaljapullon mallinen kenokaulatwistaaja, se lähtee takaisin tukkijätkien kööriin. Parrua joka aukkoon saa Sanni ja maksuksi askin LM:ää.

      • HannuHanuristi

        Sanni tykkää b-portaan jutuista. Prutkuttelee himassa ja Tale nuuhkii tyytyväisenä vieressä.


    • Jeeesss

      Kerrankin oikeesti hyvännäkönen teini sarjaan.. Sitten Miia Laitelan jälkeen :)

    • cghyy

      Miialla ja Sannilla on sama äiti.

    • dw234t3t34tg34gt3

      Ei ooo kyllä kovinkaan kummonen akka....

      • pyllymaisteri

        On muuten tosi hyvä pylly Sannilla!


    • Näössäsi vikaa?

      Hanki uudet lasit

    • uuhuuh

      Jep. Jos joku väittää ettei tuo ole kaunis ja kuuma, niin on joko sokea tai homo :D

      • Hetero Heikki

        Hinttejähän tällä palstalla riittää!


      • Kaikki on Hinttei!

        TE OOTTE KAIKKI HINTTEJÄ!!!! Käsitätkö???! Mä oon maailman ainut hetero! Te ootte oikeita sairaita virheitä!!! Ja Monica Hintti, hyi vittu! Oksennut tulee!!! Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä ja Hinttejä!!! Koko maailma täynnä!!!


      • molemmillehomoo
        Hetero Heikki kirjoitti:

        Hinttejähän tällä palstalla riittää!

        Annanko sää?


      • Heterokin
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        TE OOTTE KAIKKI HINTTEJÄ!!!! Käsitätkö???! Mä oon maailman ainut hetero! Te ootte oikeita sairaita virheitä!!! Ja Monica Hintti, hyi vittu! Oksennut tulee!!! Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä ja Hinttejä!!! Koko maailma täynnä!!!

        Lopeta jo toi hinteissä pyöriminen. Salkkareista on hintit vähentyny.


      • EiRobottiEikäHintti
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        TE OOTTE KAIKKI HINTTEJÄ!!!! Käsitätkö???! Mä oon maailman ainut hetero! Te ootte oikeita sairaita virheitä!!! Ja Monica Hintti, hyi vittu! Oksennut tulee!!! Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä ja Hinttejä!!! Koko maailma täynnä!!!

        Kirjottaaks tänne ja lukeeks näitä muutku hintit?


      • röhönaurut
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        TE OOTTE KAIKKI HINTTEJÄ!!!! Käsitätkö???! Mä oon maailman ainut hetero! Te ootte oikeita sairaita virheitä!!! Ja Monica Hintti, hyi vittu! Oksennut tulee!!! Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä, Hinttejä ja Hinttejä!!! Koko maailma täynnä!!!

        Soo, soo, jonne, soosissa varmaan.


      • HeiHeiHeikki
        Hetero Heikki kirjoitti:

        Hinttejähän tällä palstalla riittää!

        Heikki on kans hinuri.


      • OnKovvooHommoo
        molemmillehomoo kirjoitti:

        Annanko sää?

        Annanko mää?


    • jfjg

      tää joku halpa kopio miia laitelasta?

      • Cmaan

        Eihän kukaan Miiaa korvaa, mutta kyllä tuo on mukava uus ilmestys.


    • 270114

      mukava levitys pepillä tänään

      • pepin levitys

        onks kuvaa ?


    • nakki handussa

      On kyllä maukkaan näköinen mimmi, kivat bosat ja sillai.

    • sekaisin sannista

      Kyllä itellä loksahti alaleuka polviin asti ku näin sen sannin ensiesiintymisen aivan upea kaunotar tuli salkkareihinki mielenkiintoa!!!

    • 12+1

      vittu mikä kottarainen xD
      kuka vaan näyttää paremmalta bikinit päällä kun se :DDD

    • grfx

      No laitappa oma bikinikuvas tänne näytille, niin vertaillaan kumpi näyttää paremmalta.

      • Lennart

        Ai mää vai? Senkin höpönassu.


      • Saatkoo

        sun pyllystä tulee kakkaa.


    • tuherojapeba10

      on kyl kuuma kisu!

      • hankihanuri

        Kuuma possu.


    • Kaino-Aisa

      Asuuko Sanni viikot Helsingissä vai käykö hän joka arki- tai siis koulupäivä Hämeenlinnasta saakka Helsingissä lukiossa?

    • TriPujoparta

      Persjalkanen läskipersehän tuo on ja pakkelia kilo naamassa.

      • Ja sillee..

        Ette te homot ole ennenkään naisten päälle ymmärtäneet.


      • Hankkikaa elämät
        Ja sillee.. kirjoitti:

        Ette te homot ole ennenkään naisten päälle ymmärtäneet.

        Te plösöt run**arit hekumoitte jollain maatuska mallisella muijalla, jolle on vedetty Pinotexia pintaan isolla sudilla:D, mutta mikäs siinä.


      • Hankkikaa dildot
        Hankkikaa elämät kirjoitti:

        Te plösöt run**arit hekumoitte jollain maatuska mallisella muijalla, jolle on vedetty Pinotexia pintaan isolla sudilla:D, mutta mikäs siinä.

        te plösöt homorunkkarit hekumoitte jollain kakkipökäleen mallisella homolla, jolle on vedetty ulostetta pintaan isolla persreijällä D) , mutta mikäs siinä.


      • PresJalkane

        On sillä hyvä pylly.


      • Kolohoitaja
        Hankkikaa elämät kirjoitti:

        Te plösöt run**arit hekumoitte jollain maatuska mallisella muijalla, jolle on vedetty Pinotexia pintaan isolla sudilla:D, mutta mikäs siinä.

        Päästöt äidin kanssa.


      • fgffok
        Ja sillee.. kirjoitti:

        Ette te homot ole ennenkään naisten päälle ymmärtäneet.

        öitä homo ja huutaa koko ajan.


      • 33wee
        Hankkikaa elämät kirjoitti:

        Te plösöt run**arit hekumoitte jollain maatuska mallisella muijalla, jolle on vedetty Pinotexia pintaan isolla sudilla:D, mutta mikäs siinä.

        Hienoa, kun yrittää pilata tän palstan.


    • Mä panisin

      Tämä uusin nainen, Camillan sisko Monica on kyllä naitavan näköinen pakkaus.

      • Norman Bates

        Näyttää sarjamurhaajalta, on sellanen hullunkiilto silmissä:D


      • Batesman
        Norman Bates kirjoitti:

        Näyttää sarjamurhaajalta, on sellanen hullunkiilto silmissä:D

        Se on just niin seksikästä se Monican katse.


    • Ossi O

      Onpa otsi seksikäs muija toi Monica. Huh!

    • äijä41

      Idiootti jonnet ei tiedä mitään, Sannihan on selvästi perspanoteini!

      • KaluMisteri

        Gunnari tiätää sen pyllyn.


      • peerspanos

        Tale sai Kymppitonni Gunnarin pelipaikoista Sannin kanssa.


    • dsdsddsdsa

      Kerttu oli reilu vuosi sitten aika villi tapaus, kiva likka ja sellanen jalat maassa tyttö on Kerttu. kivat on Kertun tissit myös, d kupin kannut ainakin eräs sen läheisin kaveri sanoi...kyllä ne näyttää mielestäni isolta c kupilta mutta voi tietenkin olla d.

    • Kuudestilaukeeva

      Olihan tota kerttua mukava päästä panee pari vuotta sit

      • Kasanoovat

        Älä valehtele!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe