Retkeilijänkatu 10 B Rastila

Minne ihmeeseen tuo minun aikaisempi aloitus on kadonnut?Onkohan naapuri bongannut sen ja valittanut ylläpidolle..tuskin sillä sama hulluus jatkuu!Sain lisämausteena tnään juuri kun tulin töistä sähköpianolla soitettuna jänis istui maassa sillä tavalla pimputtamalla,siis aikuinen mies soittaa tollasta...sen jlk vielä koskettimiem hakkausta että tulisi meteliä. Naapuri,jos luet tämän niim lopeta se vammainen häiritseminen,tee elämällesi jtn,tutkituta pää,mene töihin tai jotain jooko äläkä ole tuollainen retardi luuseri tai jos et voi lopettaa olemasta niin toteuta itseäsi hiljaa tai muuta vittuun pls

24

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jää odottelemaan

      Jospa joku muu naapuri huomaisi saman asian, ja ehkä hänestä onkin jo valitettu, ja miekkonen kostaa tälviisii valittajalle. Joskus tepsii, että kiusaajalle antaa riittävästi narua, johon hän voi ihan itse hirttäytyä.

    • ASUKAS123

      Asun ko. talossa, enkä ole kuullut mitään - en siis todella mitään! Talo on hiljainen kuin hautakammio. Ihmettelemme asuuko koko talossa ketään muuta kuin me. Joskus joku näyttää vilahtavan rappukäytävässä.
      Pianon soittoa ei ole kuulunut mistään, ei myöskään koirien haukuntaa eikä lasten ääniä (eikä sen puoleen aikuistenkaan), vaikka molempia näyttää ko. talossa olevan.

      • ettei vaan

        Sinulla ole pieno?


      • Moi. Uskon sua, niin mäkin olisin voinut sanoa muutama vuosi sitten mutta tilanne on toinen kun ns pesulanpitäjö muutti ykäkertaan.Melkeimpä jatkuva vedenkohina ei ota laantuakseen eikä myöskään jymäyttelyt keittiön vesihanaa käyttämällä. Veikkaan, että asut alhaalla? Eihän ne tietenkään koko kiinteistöön voi kuulua ja siis jos kuuluisi niin kyllä jengi olisi siitä metakan nostanut. Tekisi mieli kutsua joku naapuri tänne kuuntelemaan menoa että olisi vähän enemmän dataa mutta ei oikein ole mahdollista ja vaimon mielestä hössötän liikaa asialla...hmm kyllä mä kaikenlaisia ääniä siedän paljon mutta jotenkin en voi hyväksyä sitä kun se on tahallista häirintää. Lähetin taas joku aika sitten meiliä tekniselle isännöitsijälle mutta ei hän ole edes viitsinyt vastata. Ilmeisesti asukkaiden viihtyvyys ei kiinnosta vittuakaan


    • nomen notus

      Kirjoittakaa nyt omalla nimellä,se olisi reilua kaikille.

    • diiimmuseiskytkaks

      Aarghhh vtn läskinorsu äijä,nyt sitte pitää toimittaa jtn asiaa olohuoneessa 4 tuntia töms töms ravaus töms töms ravaus välillä kengät jalkaan kop kop kop sitte taas töms töms töms ravaus töms töms töms töms..vrm jatkuu taas yli puolen yön ja tottakai suihkun vesihana täysillä päällä..ei mut oikeesti kokeilkaa miilanen fiilis tulee jos menette ja laitatte suihkun vesihanan lorismaan lattialle siinä toivossa että se hermostuttaa jotakuta...ei vittu mulle tulee itelle itsetutkiskelua että onkohan mulla kaikki astiat kaapissa ja alkaa jo vähän ajan päästä nolottamaan ja ärsyttämään itseäni toi ääni..mutta yläkerta se jaksaa vaan loristaa ja siinä sivussa tömistellä ja yms. Siis kuinka sekopää saa olla että jaksaa innokkaasti häiritä, mitä hän haluaa sillä saavuttaa...ei terve ihminen ei vaan käsitä sitten millään..joku psykkaa tunteva voisi selittää ehkä...dimmu72, en nyt jaksa kirjautua kun pitää huom yrittää nukkua, mo!

      • Ipsutin

        Vieläkö häiriköi vai onko jompikumpi muuttanut muualle?


    • Outotyyppi

      Vieläkö häiritsee näin parin vuoden päästä? Muutin nimittäin itse ko. taloon tänä syksynä ja aika nopeasti huomasin, että ainakin yksi kipeästi hoitoa/lääkityksen tarkistusta tarvitseva mies täällä ainakin asuu. Tätä tyyppiä lukuun ottamatta kiva talo. Rauhallinen, paljon mukavia ihmisiä. Mutta se yksi, siltä ainakin jokunen inkkari on pudonnut matkasta.

      • fgdfdoigdifjg

        Kyllä häiritsee vieläkin, eli ei ole muuttanut pois :/ Jatkuvaa veden vuodatusta, vessan vetoa ja hanojen avaamista ja sulkemista ym :/


      • Outotyyppi

        Minulla on sitten onni asua riittävän monen asunnon tai kerroksen päässä ko. tyypistä. Kävipä tuuri. En olis kestänyt tollaista naapuria, sillä edellisessä kämpässä yläpuolella asui samanlainen tyyppi. Ja rapussa tosi monta oven paiskojaa. Tämä on paremmin rakennettu talo, joten normaaleista naapureista ei ole suurempaa haittaa. Olen viihtynyt, mitä nyt se yks urpo ihmetyttää.


    • ggghhhhääääääää

      Nytkin jatkuvaa lorotusta ja vedenkohinaa joka ei lopu. Varmasti kuuluu muuallekin asuntoihin kuin itselle. Saatana tätä hulluutta on kestänyt jo liian kauan 😠😠😠😠😠😠
      Kaikista pahin häirikkö on juuri normiäänillä häirköivä "ihminen"

    • hulluaAluetta

      Onkos tämä nuita legentaarisia kaupungin, vvo:n tai saton vuokraslummeja? Jos niin otan osaa. Merirastila nyt on muutenkin karsea matughetto, hulluksi ja juopoksi tuolla tulisi jos joutuisi asumaan.

      • Asukas1

        Ei ole. On asumisoikeustalo ja sijaitsee Rastilassa. Ihan kohtuullisesti saa sijoittaa, että saa täältä kaksion. Sellaiset yli 20.000 euroa nykyään.


    • koeilemallavoittoon

      Minä tykkään jänis istui maassa. Siinä ei herjata ketään, eikä se vihjaile mitään. Jos et pärjää naapuriesi kanssa, mene mielenterveystoimistoon. Useimmiten syy löytyy itsestä. Kun väsymys on suuri, äänet ei häiritse unta, vaan sitä nukahtaa heti. Kokeile, et pety.

    • Piano-mies

      1.
      Jänis istui maassa torkkuen, torkkuen,
      mikä sull' on jänönen,
      kun et enää hyppele,
      hyppää pois, hyppää pois, hyppää pois.
      2.
      Jänikselle tuli tohtori, tohtori
      antoi sille lääkettä,
      sekä kylmää käärettä,
      käärettä, käärettä, käärettä.
      3.
      Jänis pisti päänsä pensaaseen.
      Jokos terve olet nyt,
      lääkkeisihin kyllästyt,
      kyllästyt, kyllästyt, kyllästyt.
      4.
      Jänis pieni puikki pakohon.
      Käpälät sen oivat on,
      hyppy aivan verraton,
      verraton, verraton, verraton.
      5.
      Varo metsäkoiraa jänönen,
      koira siit' on iloinen,
      kun et enää hyppele.
      Hyppää pois, hyppää pois, hyppää pois.

      🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶

    • Naapuri2

      Vieläkö talossa äännellään? Joku ainaki lotraa öisin usein suihkussa jopa tunninkin. Ymmärrän toki jos suihkussa täytyy käydä mutta tarviiko sinne jäädä lotrailemaan öiseen aikaan. Muuten aika hiljasta eikä keneenkään juuri törmäile. Sana moi/hei vois olla kiva naapureilta, usein kuljetaan tuppi suina vastaan eikä tervehditä takaisin.

      • HeiSunHeiluville

        Meille ei kuulu öisiä suihkutteluja eikä paljon muitakaan ääniä klo 23 jälkeen. Ei enää, kun yhdessä asunnossa loppui kotiverstaan pito. Mutta täytyy todeta minunkin, että muutamia ihmisiä täällä asuu, joille normaali tervehtiminen on ylivoimainen suoritus. Mahtaa se olla elämä vaikeaa kun naapurit häiriköi jopa tervehtimällä? Ja ei kun lisää lippaa silmille ja sinne alle piiloon!!


      • Naapuri2

        Kotiverstaan?


      • suddeettisavolaenen

        Nuapurin likka se vaan siellä katos suihkuttelloo alapiätään aktin jälkeen. Sen jätkä sitä likkoo painoo joka yö monta kertoo. Valluu sitten kermat alapistä ja tarvihtoo suihkua.


    • yläkerrannaapurit
    • Örwell

      Sellaista se on osa-omistustalossa. Normi settiä!

      • Naapuri2

        Asumisoikeus 😉 no joo, se on kerrostalo elämää.


    • Anonyymi

      Asuin ennen vuokratalossa vuosaaressa.koskaan ei tiennyt saako nukkua.yläkerrassa iso perhe asunto kolinaa musiikkia koiran haukuntaa kantapää kävelyä koko perhe painonnostoa pesukone jauho yötä päivää vasarointia usein porausta remonttia kaikki naapurit ihan hulluja juoppoja bailataan aamuun asti kaikkea mahdollista ja roskikset aivan karmeassa kunnossa.ei ikinä enää vuokrataloon.siellä ei kukaan todellakaan välitä.åoliidit ja ambulanssit joka päiväisiä huumeet.muutinmaalle nyt on täydellinen rauha lähellä kaupunkia,ihanaa saa nukkua!

    • Anonyymi

      1) Älä liiku tyhmien ihmisten kanssa.

      2) Älä liiku tyhmissä paikoissa.

      3) Älä liiku tyhmiin aikoihin.

      4) Älä antaudu tarpeettomiin keskusteluihin ulkopuolisten kanssa.

      5) Älä avaa tuntemattomille ovea.

      6) Älä kyläile.

      7) Tervehdi vain jos sinua tervehditään.

      8) Älä kerro itsestäsi muille.

      9) Ole omavarainen.

      10) Älä sotkeennu muiden asioihin.

      11) Älä käytä huumeita.

      12) Älä ole yliaggressiivinen

      13) Älä ole alistuva.

      14) Pukeudu hillitysti.

      15) Muista käytöstavat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe