nainen nahkassa

nahkafetish

nainen erityisesti nahkahousuissa.. aah.. heti pomppaa pystyyn.. eli olen siis mies ja kiinnostunut tälläisistä naisista, missä te olette, en montaa tiedä!

25

3280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalmari20

      minua kiinostaa nahkahameet niisä on jotain!!!

    • n48/09

      Nahka on upeeta, musta.. se tuoksu ja tunne.

    • M48/09

      Juuri näin... musta nahka,tuoksu,natina,kosketus ja se tunne,`nahkafiilis´...
      Ja mielellään kummallakin nahkaa päällä...

    • Kor1

      Joo kummallakin nahkaa päällä, ihana tunne. Kireet nahkahousut ja korkeet korot, ei parempaa ole!

    • M48/09

      Missäpäin n48/09 vaikutat? Yhteyksiä...?

    • tiukat nahkahousut

      Itse olen mielelläni tiukoissa nahkahousuissa,jos vaan toinen nauttisi siitä:)

      • oletko nainen


    • AnneliBi

      Moottoripyöräilijöiden ympärillä pyörii ja hyörii tosi tiukkoja mimmejä nahka asusteissaan.
      Suuntana kuluvan kesän aikana on motoristi kokoontumiset.

      • Moottorimies!!

        Musta nahka joko takkina tai housuina on yhdistetty aina heteromaskuliiniseen menoon. Kelatkaan takavuosien Rock and Roll staroihin Elvis, Gene Vincent, Vince Taylor, Eddie Cochran ja THE BEATLES saatikka tämän päivän rokkarit.

        Nahka on yksi materiaali monien joukoissa ei mikään seksuaalisuuden suuntauksen valinnat väline.

        Sitä paitsi motoristille se on yksi vanhempia ja parhaimpia tapoja estää ***tumaiset ihovauriot joita tulee kun sattuu onnettomuus tien päällä.


      • LeatherWithMan
        Moottorimies!! kirjoitti:

        Musta nahka joko takkina tai housuina on yhdistetty aina heteromaskuliiniseen menoon. Kelatkaan takavuosien Rock and Roll staroihin Elvis, Gene Vincent, Vince Taylor, Eddie Cochran ja THE BEATLES saatikka tämän päivän rokkarit.

        Nahka on yksi materiaali monien joukoissa ei mikään seksuaalisuuden suuntauksen valinnat väline.

        Sitä paitsi motoristille se on yksi vanhempia ja parhaimpia tapoja estää ***tumaiset ihovauriot joita tulee kun sattuu onnettomuus tien päällä.

        Nahkatakit ovat erityisesti suosikkejani. Ja musta väri.
        Ei tarvitse olla jatkuvasti pesämässä vaan ne voi puhdistaa tarvittaessa rasvalla.
        Nahkahousut kestävät monta kertaa kauemmin (paksua nahkaa) kuin farkut, ja ovat hieman pehmenneinä/kuluneina mukavat päällä.

        Ei mitään "fetismiä" vaan käytännön paremmuutta kangastekstiileihin.


      • Tom of Vinland
        Moottorimies!! kirjoitti:

        Musta nahka joko takkina tai housuina on yhdistetty aina heteromaskuliiniseen menoon. Kelatkaan takavuosien Rock and Roll staroihin Elvis, Gene Vincent, Vince Taylor, Eddie Cochran ja THE BEATLES saatikka tämän päivän rokkarit.

        Nahka on yksi materiaali monien joukoissa ei mikään seksuaalisuuden suuntauksen valinnat väline.

        Sitä paitsi motoristille se on yksi vanhempia ja parhaimpia tapoja estää ***tumaiset ihovauriot joita tulee kun sattuu onnettomuus tien päällä.

        Musta nahka joko takkina tai housuina on yhdistetty aina homoeroottiseen menoon. Meteorologi sai aikanaan potkut Yleisradiosta kun esiintyi nahkahousuissa.


      • RocketRolling
        Tom of Vinland kirjoitti:

        Musta nahka joko takkina tai housuina on yhdistetty aina homoeroottiseen menoon. Meteorologi sai aikanaan potkut Yleisradiosta kun esiintyi nahkahousuissa.

        Ja miten se omituinen tempaus liittyy YLEISESTI tähän asiaan??

        Saiko Elvis "potkut" levy-yhtiöstään vuonna 1968 pelkästään esiintyessään nahkavaatteissa, no ei todellakaan!!

        Ja kun puhutaan nyt vaan pelkästä vaatteen materiaalista niin ihmetyttää jatkuvat homopuheet. Joo, onhan noita kaikenlaisia homoja esiintynyt lippikset päässä itsensä munaten. Mutta ***kaako se minulle kuuluu.

        15-vuotiaana 70-luvun lopusta mulla oli 50's rokkarina neuvostolentäjältä isäni sodan aikana pöllimä lentäjän takki. Takki mallia sama kuin jenkeillä. Ja täytyy sanoa, että kaupungin tytöt olivat vahaa niinä päivinä. No vaikuttihan siihen myös rokkariolemukseni, heh :) :)


    • Jörgen68

      Nahkanuija aaah, Se on pojat elämään kun Juhannusyönä pyllistää ja saa kunnon nahkanuijaa takaluukkuun!

    • nahkapamppu!
    • M48/09

      No N48/09 ja muut nahkaihmiset,miten yhteyksiä...? Varsinkin vanhemmat, 55 ja paljonkin yli...
      Tottakai puen vaimoakin nahkaan...

    • Leeeeder

      Uskokaa tai älkää, mutta nahkafetissi vain vahvistuu ikääntymisen myötä! En enää haluaisi käyttää mitään muuta vaatetusta kuin mustaa nahkaa. Onneksi vanhemmiten miehen kantti kestää pukeutua kuten itse tahtoo, eikä se ole keneltäkään pois.

    • leatheredlife

      Kauniit naiset nahkahousuissa ovat parasta mitä tiedän. Pitäkää naiset enemmän niitä nappanahkaisia housujanne niin saamme me teitä ihailevat miehet ihailla teitä.

    • NappaNahkaMies

      Olen nahkaa pukeutuva 40-v heteromies. Parasta maailmassa on nahkavaatteet. Miehellä nahkahousut ja nahkatakki, naisella nahkahousut, nahkatakki, nahkahame, nahkakorsetti... Tämä siis julkisesti ja myös sängyssä.

    • Nahkalate55v

      Nahka on kyllä ihanaa, pukeudun usein nahkahousuihin, ums. Harmi vaan kun ei ole samanhenkistä naista

    • M50.09

      Mua kiinnostaa nahka(toi aik. M48/09 on mun),olis kiva tutustua itseäni vanh. nahkamieheen jonka kanssa ehkä myöh. pukea myös muhkeamuot. 40v vaimoanikin nahkaan...?.?.?

      • Minä etsin nahkanaista joka kiihottuu nahkasta. Nahkafetissi tulee ainakin minulla voimakkaammaksi kun vuosia tulee lisää. Käytän tiukkoja nahkahousuja, takkeja, yms. Jos kiinnostaa niin mailaa nahkamies50 at gmail.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe