Tämän laulajakitaristin kroppa?

mummo1

olen ihan jäävi arvostelemaan heidän musiikkiaan. En kyllä pidä siitä mutta se olkoot toinen tarina.
Mutta miten tämän Tonyn vartalo on niin kummallinen? Ihmeellinen pystypeppu ja sellainen pallomainen? Onko sillä joku häiriö?

6

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14GiRl

      Ei, hänellä ei ole minkään laista häiriöitä. Onko sinulla jäänyt jotenkin nuo biologian tunnit vähälle kun et oikein näytä tietävän mitään ihmisen vartalosta? Ja omalle ruumiilleen ei voi mitään se on hyväksyttävä itse niin kuin on se myös toistenkin tehtävä! Ja millanenkohan sinäki oot? Kato peiliin ja tuu sitten valittaan

    • Apiskukko

      Taitaa itselläsi olla silmissäsi joku pahemman luokan häiriö, huomaa siitäkin ettet kyennyt edes kirjoittamaan ko. henkilön nimeä oikein...

    • aloittaja_

      Mutta kun hän on niin oudon näköinen. Voiko hänellä olla kilpirauhasen vajaa-tai liikatoimintaa?

      • Tööööööt

        Korvien välissä vikaa.


      • Anonyymi

        seksikäs se on


    • Näyttäis

      Jos se käyttää vaippoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe