NALLUKKA !! Ruusunen täällä!

Pikkusaunottaja

Moi Nallukka !! No niin,nämä viestit on sitten taas poistettu!! KIITOS taas!
Nallukkani nyt on niin että mä en enää aio jatkaa tätä kirjoittelua. Ei tässä oo enää mitään järkeä. Mä haluan kiittää sua tosi paljon siitä että kirjoittelit mun kanssa näin kauan! Oli kiva lukea ihania tarinoitasi ja haaveilla siitä että,mitä jos kaikki olisi toisin ja totta! Kiitos myös kun vastasit kaikkiin tyhmiin kysymyksiini,vastauksista on ollut apua! Mä toivotan sulle kaikkea hyvää sun elämässä eteenpäin! Pidä huolta rakkaista ihmisistäsi ja rakasta heitä enemmän kuin mitään ja ketään koskaan voi rakastaa. Sä olet hyvä ihminen , muista se aina ja hyvien ihmisten eteen tulee hyviä asioita.Paha saa aina palkkansa,ennemmin tai myöhemmin.
Meillä on aina jatkossakin se meidän yhteinen haavemaa ,jonne voimme ajatuksissamme lentää kun tämä todellisuus alkaa ahdistaa.Tavataan siellä aina yöllä kun uni vie meidät sinne! Siellä saamme olla rauhassa ja rakastaa toisiamme kenenkään tuomitsematta.Täällä tosielämässä se ei onnistu.
Nallukka mä tuun aina muistamaan sut ja nää meidän ihanat tarinat,ne on tallennettu mun mieleen loppuelämäkseni. Sä olet mulle aina tärkeä ihminen ja mä tiedän että sä oot jossain ja jatkat sun tavallista elämääsi,niin kuin minäkin täällä jossain. Yritetään selvitä hengissä tästä elämästä,Hi,hii!! Ja ehkä me vaikka joskus jossain toisessa elämässä tavataan,mä kyllä tunnistan sut jos näin käy! Usko pois!
Rakas Nallukkani ,mä halaan sua nyt jäähyväisiksi tosi lujaa,katson sun ihaniin ruskeisiin silmiin ja suutelen sua pitkään.Sä olet mulle tosi Rakas!
Kaikkea Hyvää Sinulle Kultainen Nallukkani ,toivottaa Oma Ruususesi,mä olen sinun Ruususesi ikuisesti !!! Moikku,moi Rakas!! PUSUJA,PUSUJA MILJOONIA SINULLE vielä lopuksi puhallan!!! Rakkaus voittaa aina,se on suurin ja mahtavin voima maailmassa ja sillä voimalla taistellaan pahaa vastaan joka lopulta sen edessä on voimaton ja häviää!!!

7

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cgcgcgcgh

      Lähes vuosi on kulunut kuulumisistanne ja leikeistänne. Mitä on tapahtunut kevään, kesän ja menneen syksynkin aikana ja mihin saakka olette uskaltautuneet päätyä?

      • Pikkusaunottaja

        Vieläks tätä joku on lukenu! Mun ja Nallukan "kirjeenvaihto" siis päättyi tuolloin kun täällä joku vitun palsta sensuuri aina poisti meidän textit. Kai ne sitte oli jonkun mielestä niin pervoja ettei niitä suvaittu. Mä en vaan tajuu ett jos tää on joku seksipalsta niin miksei tääl sit saa seksistä kirjottaa vaan joku kusipää katsoo oikeudekseen poistaa nää tarinat jos ei häntä satu miellyttämään. Joten mä en sit enää vaivautunu tätä kirjoittamista jatkamaan enkä aio enää jatkaa,siitä voitte syyttää tämän palstan valvojia!


      • chgchgghc
        Pikkusaunottaja kirjoitti:

        Vieläks tätä joku on lukenu! Mun ja Nallukan "kirjeenvaihto" siis päättyi tuolloin kun täällä joku vitun palsta sensuuri aina poisti meidän textit. Kai ne sitte oli jonkun mielestä niin pervoja ettei niitä suvaittu. Mä en vaan tajuu ett jos tää on joku seksipalsta niin miksei tääl sit saa seksistä kirjottaa vaan joku kusipää katsoo oikeudekseen poistaa nää tarinat jos ei häntä satu miellyttämään. Joten mä en sit enää vaivautunu tätä kirjoittamista jatkamaan enkä aio enää jatkaa,siitä voitte syyttää tämän palstan valvojia!

        En minä sitä kysynyt mihin se nallukan ja sinun tarinointi päättyi, eikä nallukka minua kiinnosta tippaakaan, vaan kysyin että mitä sinulle ja sille ihan elävälle rakkaallesi on tapahtunut tämän vuoden aikana? Täällä on vuoden aikana meno muuttunut ja viestit saavat olla täällä rauhassa ja sellaiset jotka ilmoittaa häirikkötarkoituksessa jutut poistettavaksi bannitaan.


      • Pikkusaunottaja
        chgchgghc kirjoitti:

        En minä sitä kysynyt mihin se nallukan ja sinun tarinointi päättyi, eikä nallukka minua kiinnosta tippaakaan, vaan kysyin että mitä sinulle ja sille ihan elävälle rakkaallesi on tapahtunut tämän vuoden aikana? Täällä on vuoden aikana meno muuttunut ja viestit saavat olla täällä rauhassa ja sellaiset jotka ilmoittaa häirikkötarkoituksessa jutut poistettavaksi bannitaan.

        No,jos nyt niin kiinnostaa niin pyhät lupauksemme siitä että pidemmälle ei mennä niin kaatui siihen kun annoin "rakkaalleni" elämänsä parhaan synttärilahjan! Ilo oli molemminpuolinen ja siitä asti on pantu ku pienet puput aina kun tilaisuus on ollut,liian harvoin tosin.(ja ehkäisy on nyt kunnossa pil kond. joten älkää olko huolissanne) Voin sanoa että onnemme on nyt täydellinen ja meillä on ihanaa yhdessä ja rakastamme toisiamme enemmän kuin ikinä.Sitä ei tiedä miten täs jatkossa käy mutt emme murehdi sitä nyt vaan olemme vaan onnellisia tästä mitä meil on nyt .Tämä oli nyt sit tässä. Hyvää Joulua kaikille!


      • lukijalikka
        Pikkusaunottaja kirjoitti:

        No,jos nyt niin kiinnostaa niin pyhät lupauksemme siitä että pidemmälle ei mennä niin kaatui siihen kun annoin "rakkaalleni" elämänsä parhaan synttärilahjan! Ilo oli molemminpuolinen ja siitä asti on pantu ku pienet puput aina kun tilaisuus on ollut,liian harvoin tosin.(ja ehkäisy on nyt kunnossa pil kond. joten älkää olko huolissanne) Voin sanoa että onnemme on nyt täydellinen ja meillä on ihanaa yhdessä ja rakastamme toisiamme enemmän kuin ikinä.Sitä ei tiedä miten täs jatkossa käy mutt emme murehdi sitä nyt vaan olemme vaan onnellisia tästä mitä meil on nyt .Tämä oli nyt sit tässä. Hyvää Joulua kaikille!

        Luin teidän keskustelua, vaikka en koskaan osallistunutkaan. Tavallaan arvasinkin että olette edenneet pidemmälle. Kun on tottunut jo alastomuuteen ja seksiliikkeisiin, sekä tietenkin kaluun ja spermaan ja on saanut sitä esimerkiksi vatsalleen tai pakaroilleen, on sen mystisyys on haihtunut ja sen tilalle on tullut luottamus "rakkaaseen". Kun kuitenkin on niin helposti saatavilla toimiva ehkäisy, pillerit ja kortsut, tai kuten meillä pillerit, Miksei kalua ja myös spermaakin yhtä hyvin voisi ottaa pilluunkin? Tietenkin se kaikki on iso askel, kuten on ollut ensimmäinen orgasmikin kahdestaan, mutta siitäkin lopulta kaikkoaa se mystisyys ja jännityksen tilalle tulee mukava luottamus ja toisenlainen jännitys.


      • chgchgghc
        Pikkusaunottaja kirjoitti:

        No,jos nyt niin kiinnostaa niin pyhät lupauksemme siitä että pidemmälle ei mennä niin kaatui siihen kun annoin "rakkaalleni" elämänsä parhaan synttärilahjan! Ilo oli molemminpuolinen ja siitä asti on pantu ku pienet puput aina kun tilaisuus on ollut,liian harvoin tosin.(ja ehkäisy on nyt kunnossa pil kond. joten älkää olko huolissanne) Voin sanoa että onnemme on nyt täydellinen ja meillä on ihanaa yhdessä ja rakastamme toisiamme enemmän kuin ikinä.Sitä ei tiedä miten täs jatkossa käy mutt emme murehdi sitä nyt vaan olemme vaan onnellisia tästä mitä meil on nyt .Tämä oli nyt sit tässä. Hyvää Joulua kaikille!

        Olisi hauska kuulla vähän tarkemmin teidän ja lukijalikan jutuista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe