Mistä ilmainen, luotettava ja 100% anonyymi sähköposti?

Tesla1

Alkaa ottamaan päähän tämä sähköpostien vaihtaminen. Joten mistä löytyisi sähköposti, joka ei kerää mitään tietoja ja on ilmainen.

Alkanut tympimään:

Gmail- Kyselee joka, h*lvetin asian.. suurinpiirtein mitä kalsareita käytän.

Luukku- Tilaa on noin 1mb ja maksat 100e, jotta saat 1mb kuukaudeksi käyttöösi.

Hotmail- Kyselee puhelinnumerot yms. ja jos kirjaudut useammalla koneella sähköpostiisi niin tulee teksti " Vaikuttaa siltä, että joku muu saattaa käyttää tiliäsi"

37

16861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24 sähköposti.

      • Tosin se on välillä epävakaa.


      • Anonyymi

        VAROKAA LINKKIÄ on Affiliates linkki, ylläpidon kuuluisi poistaa nämä laittomat mainokset.


      • Anonyymi

        Älkää klikatko tuota affiliates-linkkiä, vaan mikäli asia kiinnostaa, menkää suoraan oikealle sivulle: https://privatemail.com

        Ei ole hyvää syytä olla tukemassa epärehtiä toimintaa. Oikea tapa on ilmoittaa linkin klikkailun tuottavan linkin laatijalle jotakin taloudellista hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää klikatko tuota affiliates-linkkiä, vaan mikäli asia kiinnostaa, menkää suoraan oikealle sivulle: https://privatemail.com

        Ei ole hyvää syytä olla tukemassa epärehtiä toimintaa. Oikea tapa on ilmoittaa linkin klikkailun tuottavan linkin laatijalle jotakin taloudellista hyötyä.

        Ihan turhaa jos windows vakoileen kakiken kirjoittamasi!


    • kdlasödkalsödköaskdö
      • hush-hush

        Olen kerran kokeillut vähän aikaa, taitaa olla niin että ominaisuuksiin kuuluu mm. generoidut käyttäjätunnukset ja postitilin nopea vanheneminenkin (niin halutessa).
        En tiedä, kannattaako tuollaiseen postiin säilöä mitään suuria tietomääriä, jos sattuvat häviämään. Postia pitää kai käyttää säännöllisessti, muuten se koko tili voi hävitä kokonaan.


      • lolnyyppä

        millä tavalla muka anonyymi :DDD sinun pitää antaa aikaisempi sposti jos haluat luoda hush mailin


      • hagert

        enkä oo, lintsasin kunnes täytin 16 ja pääsin eläkkeelle


    • desmond1

      Kai muutakin sähköposteja löytyy, kuin hushmail,gmail,suomi24,hotmail,luukku?
      Sähköposti joka sopii esim. työasioihin?

      • No ei ainakaan ilmaiseksi tai sitten pidät itse sitä postijärjestelmää omalla serverillä ja maksat sen 12€/vuosi domainsta.

        Sähköposti on ehdottomasti väärä paikka säästää työasioissa. Pitäisi se muutama euro löytyä kuussa rahaa tai tehdä oikeita töitä.


    • Yahoo ainakin.

    • yitei

      Luotettavaa sähköpostia ei ole olemassakaan, kuten ei yleensäkään IT teknologiassa.

    • never_more_blueangel

      Tarvitsen uuden sähköposti osoitteen... life like the titanic this year... ALL to NOTHING

      Eroamassa. Liian ei saa olla riskiä että kukaan joka mut tuntee tajuu... siis ne jotka ei saa nyt tietää ...

      hermoromahduksia. taitelija...

    • körtep

      Samaa olisin itsekin valilla. Nyt gmail ja sen vaatima toinen sp esim suomi24 tökkii tosi pahasti. posteja häviää ja palaa. poiston jälkeen ne ovatkin taas siellä eli ne talletetaan johonkin eli eivät todellisuudessa poistu. Onkohan tämä laillistakaan.

    • Jo pitää olla !

      Omillaanhan ne saavat tehdä mitä lystäävät. Vai luulitko itse omistavasi sinne lähettämäsi pa5kan?

    • Ilmainen: Olet tuote
      Maksullinen: Olet asiakas

      Persaukisten kitinää se että kerätään tietoja. Miksi ei sitten maksa tai asenna omaa postipalvelinta?

      • Hyvätneuvot

        Jos vähän neuvosit mistä saa oman postipalvelimen ennemin kuin arvostelisit noita, joilla on ongelmia s.postin kanssa


      • Hyvätneuvot kirjoitti:

        Jos vähän neuvosit mistä saa oman postipalvelimen ennemin kuin arvostelisit noita, joilla on ongelmia s.postin kanssa

        Käytännössä mikä tahansa hostauspalvelu tarjoaa virtuaalikoneita ja sinne voi asentaa mitä tahansa, vaikka sen postipalvelimen. Perustason jutut on yleensä valmiina käyttöjärjestelmässä.


      • Turbo-Urpo
        M-Kar kirjoitti:

        Käytännössä mikä tahansa hostauspalvelu tarjoaa virtuaalikoneita ja sinne voi asentaa mitä tahansa, vaikka sen postipalvelimen. Perustason jutut on yleensä valmiina käyttöjärjestelmässä.

        Minkä pirskatin takia pitää asentaa posti-palvelin ?

        Maksaa 3.25€ kuussa hostauksesta, siinä tulee sivu-tuotteena s-postiosoite, ja varmuudella saat luoda kymmeniä lisä-osoitteita. Mitään posti-palvelimen asennuksia ei todellakaan tarvita,

        M-Karin juttuja ei pidä ottaa vakavissaan, totaalisesti pihalla kaikesta tieto-tekniikasta, mutuilee ja mutuilee joka keskustelussa, mutta omakohtainen kokemus ja tieto puuttuu kokonaan. Valitettavasti tätä mahdollisuutta ei ole ilmaisessa hostauksessa, mutta kyllä jokaisella pitäisi olla varaa tuollaiseen alle 50€ vuosittaiseen sijoitukseen, koska sillä saavuttaa paljon etuja tavis-käyttäjään verrattuna.


      • "Minkä pirskatin takia pitää asentaa posti-palvelin ?"

        Jos ei luota kenenkään muun tarjoamaan niin sitten tarvii.

        "M-Karin juttuja ei pidä ottaa vakavissaan, totaalisesti pihalla kaikesta tieto-tekniikasta"

        Todista.

        Kyllä minulta vaan se postipalvelimen asennus onnistuu jos semmoisen haluan.


    • Ei_toimi

      Taas ei aukea Suomi24 posti, pallurat vaan pyörii ruudulla....

    • aoli

      Aol.comia olen käytellyt. Toimii hyvin Thunderbirdin kanssa.

    • sähköpösticom

      Kaikki ovat anonyymejä niin kauan kun et anna sinne mitään omia tietojasi.
      Luotettavia ei ole ollenkaan.

    • HiGWlV

      Mail2tor.com (mail2tor2zyjdctd.onion) postia voi käyttää Tor-verkon läpi. Näin pysyy anonyyminä mikäli muuten huolehtii siitä ettei tule paljastaneeksi itseään.

    • PiiPaappaRipa

      Pahuksen Tormail - ollut jo 3 pvää nurin

      • kfgghd

        Et vain osaa.


    • Etsinpostia

      Lisään ketjuun lisäkysymyksen. Mikä on luotettavin **maksullinen** sähköposti?
      Vaatimukset:
      - On olemassa tulevina vuosina eikä mikään hetken muotiposti
      - Mikä on sen kustannus kuukausi tai vuositasolla?
      - Millainen virustorjunta tai suodatus roskaposteille
      -Muuta huomioitavaa?

    • tämänotat

      Tässä olis:
      https://en.wikipedia.org/wiki/ProtonMail

      Eikö tätä tosiaan porukka Suomessa tunne? On ilmainen tai maksullinen, miten haluat ja mitä ominaisuuksia haluat. Ilmaisversio oikein hyvä, maksamalla vähän luksusta päälle.

      Ei vakoilua, ei vilunkia. Salattu sähköposti. Ja samoilla tunnuksilla toimii ilmainen vpn, jossa ei pidetä logeja. Tutustukaa ja lukekaa arvosteluja, tää on paras.

    • protoniapostiin
      • BonaSforza

        Miten voi irtisanoa protonmailin? En löytänyt ehdoista sellaista lauseketta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olin pari kuukautta tutanotassa, nyt en löydä koko kirjautumissivua.....hyvästi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin pari kuukautta tutanotassa, nyt en löydä koko kirjautumissivua.....hyvästi!!

        Tuolta vaan uutta putkeen:
        https://mail.tutanota.com/signup


    • puh.no_peliin

      Anna vaan tietos niin tietävät sielläkin että et käytä heidän sähköpostiaan laittomuuksiin.

    • Anonyymi

      Tarvitsetko helposti hyväksyttäviä yritys- tai henkilökohtaisia lainoja? Me tarjota kaikenlaisia lainoja 3%: lla, ota meihin yhteyttä tänään [email protected]
      Ota yhteyttä nyt osoitteeseen: [email protected]
      Parhain terveisin,
      Herra James Smith

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe