abiristeily 2014

meikä

elikkäs hakusessa olisi eräs tyttö, jonka kanssa vaihdoin katseita useampaan kertaan abiristeilyllä Silja-Europalla 14.2.2014. ensin kävelin ohitsesi, kun olit muutaman kaverin kanssa sen baarin lähettyvillä 8. kannella, missä sai polttaa. toisella kerralla un kävelin ohitsesi katsoit taas ja hymyilit. sinulla oli tummat hiukset ja musta mekko (?). minulla oli päällä vaaleanpunainen/pinkki kauluspaita ja hiukseni olivat sivuilta siilit, mutta päällä oli hiuksia kohtuullisen paljon.

ota yhteyttä jos tunnistat itsesi näistä tuntomerkeistä: [email protected]

16

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+11

      hei meikä oli siel kans :D

    • MäSainSäEt

      Tarkoitat varmaan mun muijaa?Se sai multa tuolla reissulla yöllä kunnon kyydit, joten ei tarvita apumiehiä.Nyt joudut vaan muisteleen kuinka kiihoittavan näkönen mimmini on, tumputa kunnolla muisteloitten kanssa:)

      • meikä

        okei :)


    • niko6

      Sama reissu, mä etin yhtä juusoa.onneksi tavataan vielä.

    • MAHTAVAAAAAA

      Oli muuten hyvä risteily, ehin köyrimään 7 eri tytön kans, ainu vaan että nyt jännityksellä sitte testeihin että mitähän niiltä luuskilta on tarttunu.

    • heppavaltteriovittuparas

      Vittu miten paras risteily!! Ihan perseet 24/7 ,sammuin hetkeks terminaaliin ja sit jotenkin vitun randomisti laivaa omat viinat mukana ja sitte vaa vitun korkeilla korkkareilla laivan portaita alas juoksee ja kaatuilee eikä mitää ees murtunu ,aamulla vaa lähteny sormesta pala irti ja ihan yhtä mustelmaa koko eukko :D tuhottii hyttii iha vitusti:D jos teillä oli hyttii siin 11400 lähellä nii varmasti näitte meidän perseilyt:D huh..

      • daam it

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,


      • hoitsu x
        daam it kirjoitti:

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,

        Tulee taas parin kuuakden päästä abiristeilystä piikki abortti-tilastoihin.. klamydiatilastoihin. Tervetuloa polille..


      • olen paras
        daam it kirjoitti:

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,

        Känniörveltäminen on parasta.


    • JustAsking_

      Itse haluaisin kovasti tietää kuka oli se Vikings sarjan Ragnar Lothbrokin näköinen mies. Vaaleat rastat ja farkkuliivi jossa jokin kangas kuva selässä. Kovasti jäi mieleen niin omaperäisen näköinen jätkä! huh

      • JustAsking_

        huppista, unohtakaahan, tämä olikin perjantain risteily, voi surku, itse olin lauantain risteilyllä.


    • kännis lykkien..

      kermat munkkien väliin :)

    • jeees

      juu

    • ooh1

      me pasojan kans pelattii vaan pelikonehia

      • Pelikoneiden möyhentäjä

        Joo oli Hempan eli Tuuman kans leponen reisu. Räppi oli kovaa ja meno hurjaa :D


      • ooh2
        Pelikoneiden möyhentäjä kirjoitti:

        Joo oli Hempan eli Tuuman kans leponen reisu. Räppi oli kovaa ja meno hurjaa :D

        Kovin on hilijasta täälä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe