En jaksa enää! Elämälläni ei ole mitään tarkoitusta!

aina kolmas pyörä

Kerron nyt teille oman elämäntarinani. Olen 20-vuotias mies pohjois-pohjanmaalta, ja tuntuu että elämäni on menettänyt merkityksensä. Olen aina ollut melko epäsosiaalinen eikä tosiystäviä ole juurikaan ollut. Elämä on kohdellut mua kaltoin. Peruskoulussa olin melko yksinäinen, vain muutamia kavereita, ei ainuttakaan tosiystävää. Seiskaluokalla alkoi kiusaaminen. Mua tönittiin, haukuttiin kehariksi ja vaikka mitä. Kiusaajat alkoivat levitellä minusta juttuja pitkin kaupunkia, niin että maineeni on aika musta täällä kotikaupungissani vieläkin. Vielä nykyäänkin monet vastaantulijat nimittelee mua kun liikun ulkona. Kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle yläasteen jälkeen, sain muutamia kavereita, joiden kanssa on nykyäänkin ihan ok välit, tosin niihin ei tule pidettyä juurikaan yhteyttä koska he asuvat niin kaukana. Soitellaan ehkä kerran vuodessa ja jutellaan muutama minuutti, siihen se jääkin, tuntuu ettei niidenkään kanssa ole enää mitään yhteistä. Silloin opiskeluaikana elämäni oli hitusen parempaa, tosin sielläkin jouduin välillä kiusaajien hampaisiin. Kun lopetin opiskelun viime keväänä, palasin kotipaikkakunnalleni ja muutin omaan kämppään asumaan. Viime kesän ja alkusyksyn olin melko yksinäinen, kunnes lokakuussa tutustuin naapurissa asuvaan lähes samanikäiseen tyttöön, jonka kanssa ystävystyin heti ja meille kehittyi ns. vapaa parisuhde. Luulin viimeinkin saavani sen henkilön, joka säilyy rinnallani loppuelämän. Mutta ei. Marraskuun alussa tyttö sanoi, että haluaisi seurustella toisen kanssa. Ehdotti toki että oltaisiin edelleen ystäviä. Osasyynä oli siinä koska hänellä oli itsetuhoiset ajatukset, joilta hän halusi suojella mua, mutta hänen luonaan kävi silti muita kavereita, mutta minut hän jätti yksin! Olin todella loukkaantunut, koska tunsin taas että minut jätetään ulkopuolelle, mitä minulle on oikeastaan tehty koko elämäni. Toki syynä saattoi olla myöskin se, että olin melko takertuvainen suhteemme aikana, kun olen toistuvasti jäänyt yksin, minun on vaikea luottaa keneenkään, ja siksi halusin aina varmistella, että ethän jätä mua. Aika paljon lähettelin hänelle viestejä eronkin jälkeen, mutta joulun aikaan hän sanoi mulle, että unohda minut ja jätä minut rauhaan. No, en heti suostunut unohtamaan ja edelleen pommitin häntä tekstareilla, koska mulla oli ikävä häntä ja tunteet tallella. Lähettelin kirjeitä, joissa kerroin, miltä tuntuu jäädä ulkopuolelle. Mutta pari viikkoa sitten, hän tuli kahden pojan kanssa kämppääni, ja tyttö kävi minuun käsiksi ja uhkasi hakata minut, jos vielä edes moikkaisin häntä. Ne kaksi poikaakin uhkasivat piestä minut, jos minusta vielä kuuluu yhtään mitään, edes moikkaan sitä tyttöä. Jumalauta kun pelästyin, en nukkunut seuraavana yönä ollenkaan. Elämäni on yhtä helvettiä, exä asuu naapurissa ja vihaa mua varmaan eniten maailmassa, mutta silti sen luona käy kavereita ja he pitävät hauskaa. Mun on varmaan turha enää ikinä tutustua keneenkään, koska oon melko varma siitä, että mut kuitenkin jätetään jälleen ulkopuolelle, ennemmin tai myöhemmin. Oon jo suunnitellut itsemurhaa, joten voisitteko antaa vinkkejä, miten sen saisi tehtyä helpoimmin ja kivuttomimmin?

92

6067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni hyviä asioita

      Unohda itsetuhoiset ajatukset! Vaikka itsestäsi ei nyt tuntuisi siltä, Sinä OLET ARVOKAS IHMINEN!!! Olet vielä nuori, elämä edessäsi, ja olet jo seurustelusuhteenkin onnistunut luomaan!!! Siis et ole mikään tumpelo, oikeesti!!! Lopeta itsesäälissä pyöriminen ja hokeminen, ettei Sulla oo kavereita! Suuntaa ajatuksesi esim siihen, mitä voisit muille tehdä ilahduttamaan heitä. On muitakin, jotka miettivät, että kukaan ei välitä. Jo pieni hymy kauppajonossa, pieni auttava ele jollekin, esim oven auki pitäminen. Aloita tällaisista ja tee päätös, että "kostat" pahan hyvällä!!! Olet silloin pahantekijöiden yläpuolella eikä heidän ilkeytensä satuta Sinua enää! Harjoittele hyviä tekoja toisille, tee päätls, että jos joku vaan tulee rinnallesi kulkemaan, anna kulkea vapaasti ahdistamatta, mutta palvele ja tee hyvää,voita sillä hänet! Joku päivä rinnallasi on neito, joka pitää itseään onnekkaana, että löysi Sinut, jolla on muutakin pääkopassa ja sydämessä kuin bailabaila ja kippistä vaan! Sinulla on oma identiteettisi kypsyminen, joka pitää vain käydä läpi, anna itsellesi aikaa ja vapaus kasvaa! Älä surkuttele, vaan ala katsella, mitä kaikkea HYVÄÄ, KAUNISTA ja MUKAVAA on ympärilläsi, elämässäsi. Se, että olet itse kiusattu, voi ollakin voimavarasi: ymmärrät elämää enemmän kuin ne, jotka kiusaavat toisia! HE ovat raukkoja, et Sinä! Sylje katkeruus sisimmästäsi, PÄÄTÄ, että ANNAT ANTEEKSI, vaikka tunteet sanois mitä! Tunteet seuraavat tekoja, päätöksiä, ja tällä tavoin voit VAPAUTTAA ITSESI katkeruuden suosta, johon kiusaajat mielellään kiusattunsa saattavat. Päätä Sinä olla hyvä! Sinä pärjäät ja saat vielä ystäviä ja läheisiä! Elämä on edessäsi, päätä käyttää se hyvin, tehdä hyvää, sillä se tuottaa Sinullekin suurimman tyydytyksen, ilon ja voiman!
      Lähetän täältä Sinulle virtuaalihalauksen!

      • älä luovuta

        Mä olin itse n. 2 vuotta sitten samassa tilanteessa. Siis siinä että pitkäaikanen suhde päättyi, jäin yksin. Tuntui että mulla ei ollut ketään koska suhteen loputtua myös kaverit jätti mut yksin..tuntui että en pääsisi ylös ja löytäisi taas sitä onnea ja ihmistä joka haluisi olla mun kanssa. Lopulta sairastuin masennukseen ja sain paniikki kohtauksia. En pystynyt mennä yksin edes kauppaan..siinä vaiheesaa tuntui että elämässä ei ole mitään hohtoa..onneksi mulla oli koira joten se oli tavallaan kuin terapiaa kun kävin lenkeillä koirani kanssa..siltikin tuntui pahalta olla yksin..ne hyvät ystävät olivat vain entisiä ystäviä..eikä niitä kiinnostanut mun tilanne. Lopulta mun sukulainen huomasi mun tilan ja pakotti mua hänen mukaansa kavereidensa luokse ja esitteli mut uusille tuttavuuksille ja tuntui että elän taas. Oli hyvä mieli..ja masennus väistyi..tällä hetkellä olen onnellisesti kihloissa ja odotan lasta. :) tällä tarinalla mä haluan siis kertoa ettei kannata heittää omaa elämäänsä hukkaan! Välillä on vaikeaa mutta elämä on arvokkain lahja sulle. Miksi et vaikka muuttaisi toiselle paikkakunnalle esim. Opiskelemaan ja mukaan vaan kaikkiin juttuihin. Jos pidät eläimistä..hanki vaikka koira..mulla oma rakas koira auttoi mua miettimään välillä elämää. Ihan tosi..sä olet vielä nuori ja sulla on elämä edessä! Matkustele ja näe maailmaa! Haistata paskat noille kusipäille ja lähde elämään omaa elämää!! Luovuttaa ei IKINÄ kannata!! Tsemppiä sulle ja ihanaa kevään alkua! :)


    • ...........

      Itsekin olen aika samanlaisessa tilanteessa, eri syistä mutta kuitenkin. Olen jo löytänyt itseni junaradan varresta odottamassa tuomiotani mutta jäinpä vielä jatkamaan odottelua. Olen yksinäinen, hiljainen, ujo, en tule juttuun kenenkään kanssa, ja jos joku juttelee en osaa vastata. Mutta olen sinustakin nuorempi, ehkä olisi vielä jotain elämää edessä, ehkä sitten kun pääsen vaihtamaan maisemaa missä kukaan ei tunne minua. Ehkä sinunkin pitäisi jatkaa odottelua, tiedän kyllä hyvin miltä sinusta tuntuu.? Itsekin ole kokenut vaikeita menetyksiä mutta täällä vielä ollaan, mutta kuka tietää kuinka kauan....

    • tuomas''

      Älä missään nimessä tee mitään niin kamalaa itsellesi! Lue tämä Angelica Zambranon todistus ja se muuttaa elämäsi suunnan:

      http://www.divinerevelations.info/documents/prepare_to_meet_your_god/finnish_prepare_to_meet_your_god_angelica_zambrano_saving_again.pdf

    • toivoa ja elämää on

      ÄLä mieti itsemurhaa. Tuo tyttö on vain väsynyt kun et ole jättänyt häntä rauhaan. Väkisin ei tunnetta pidetä yllä. Kyllä sinä pääset vielä elämään ja löydät seuraa ja tyttöystävän.
      Seurustelusuhteet ovat aika kinkkisiä ja harvalla se onnistuu ensirakkauden kanssa.

    • aina kolmas pyörä

      Kaikista pahinta tässä on kuitenkin se, että se tyttö itse sanoi että haluaa olla aina ystäväni. Hänellä on kuitenkin masennus ja hän otti eron minusta, kun hän alkoi suunnitella itsemurhaa ja yritti sitä, jossa kuitenkin epäonnistui. Hän kuitenkin tapaili muita kavereitaan, mutta minut jätti ulkopuolelle. Sen itsarijutun sain tietää vasta sen jälkeen, kun hän oli yrittänyt sitä ja kertoi vasta silloin siitä mulle. Hän oli monta viikkoa sairaalassa sen jälkeen. Sen jälkeen hän sanoi mulle, ettei ehdi tavata mua koska hänellä on muita kavereita ja minun pitäisi vain unohtaa hänet. Sanoin että vaikea unohtaa, koska on tunteet vielä tallella. Siihen hän vastasi, että jätä minut rauhaan. En suostunut jättämään rauhaan, koska mulla oli vielä tunteita häntä kohtaan, vaan jatkoin kirjeiden ja tekstareiden laittamista, mistä hän lopulta tulistui, tuli kahden miespuolisen kaverinsa kanssa käymään mun luona ja kävi minuun käsiksi ja uhkasi tappaa minut jos vielä otan yhteyttä! Se oli kaikista pahinta! Entinen rakas alkoi vihata mua! Ok myönnän että tein väärin kun en jättänyt rauhaan, mutta olin vain erittäin katkera siitä, että hänkin jätti minut ulkopuolelle. Minut on aina jätetty ulkopuolelle, ja uskon että niin tulee aina tapahtumaan. Siksi mun olisi vain parempi kuolla pois.

      • tsemppiä

        Jos USKOT, että sinut aina jätetään ulkopuolelle, niin ruokit itse itseäsi asenteella, että näin se aina käy!
        Kannattaako siis rypeä itsesäälissä?
        Jätä tuo tyttö, ei ollu sun juttus!

        Sun juttus oottaa jossain nurkan takana!!!

        Oot tosi nuori, kasvukipuja on, mutta niistä selviät.
        Jokainen elämänkokemus kasvattaa Sinua ihmisenä.
        Kivutkin kuuluvat ihmisyyteen. Haavat paranee!!!

        Jatka elämäsi seikkailua! Joku päivä huomaat, että elämääsi ilmestyy uusi rakas, ja itsekin olet silloin kypsempi, ehyempi ja vapaampi rakastamaan ripustautumatta toiseen.
        Huomaat silloin, että KANNATTI JATKAA! :)


    • aina kolmas pyörä

      Illat on mulla tosi vittumaisia ja yksinäisiä. Nytkin oon vain nukkunu ja istunu netissä. Toivottavasti mun loppuelämä ei olisi tällaista. :(

      • huomasitko nyt.

        alapuolella sinulle teksi,kyllä sinusta vlitetään,,enkä ole sama henkilö,vaan paljon vanhempi ihminen


    • Tyttö98

      Mun mielest suhu olis kiva tutustuu:)

    • aina kolmas pyörä
    • aina kolmas pyörä

      Toivon että löytäisin täältä itselleni suunnilleen ikäistäni seuraa, sellaisia jotka eivät hylkäisi, vaan pysyisivät rinnallani.

    • aina kolmas pyörä

      Up

    • aina kolmas pyörä

      Olen kokeillut kirjeenvaihtoa, ja jutellutkin sitä kautta joidenkin kanssa, mutta ne tyypit aina lopettaa kirjoittelun muutamaan viestiin, eivätkä enää vastaa kirjoituksiini.

      • Jo 60-vuotias.

        Voisitko ajatella käydä tutustumassa seurakuntiin? Et todellakaan elä turhaan.
        Toivon sinulle oikein hyvää kevättä.


    • aina kolmas pyörä

      Olemme itseasiassa jo tehneet exän kanssa sovinnon. Hän sanoi mulle muuttavansa tästä rapusta pois. Mutta exä on ilmeisesti muuttamassa yhteen sen nykyisensä kanssa, VOI VITTU MIKÄ HOMO SE EXÄN NYKYINEN ON KUN VEI MULTA NAISEN! TEKISI MIELI PIESTÄ KOKO VITUN HOMO! MULLA ON OIKEUS SAADA ITSELLENI NAINEN JA OLLA ONNELLINEN ILMAN ETTÄ SITÄ NAISTA VIEDÄÄN saatana! Haluaisiko joku yksinäinen nainen tutustua minuun täällä, jos haluaa, niin olen ilmoittanut jo osoitteeni eräässä aiemmassa viestissäni tässä ketjussa.

    • Hei nimimerkki, aina kolmas pyörä.

      Aloitit ketjun 2kk sitten, olet tänä aikana saanut aikalailla tsemppaavia viestejä ja olet kuullut, että kaltaisiasi on monia muitakin. Et siis ole yksin tässä ikävässä elämänvaiheessa, jota elät. Viimeksi kirjoitit, että olette tehneet sovinnon exän kanssa. Sehän on ihan hyvä juttu, jokatapauksessa. Olet kovin harmissasi kuultuasi, että hän on luultavasti muuttamassa yhteen nykyisen ystävänsä kanssa. Tietysti se kirpaisee, paljonkin, mutta sinähän olit jo irtautunut hänestä ja jossain määrin sopeutunut eroonne, niin kurja juttu kuin se olikin. Rohkeasti vaan eteenpäin kohti uusia seikkailuja. Tilanteesi voi muuttua minä päivänä tahansa, kun vaan jaksat itseä uskoa ja toivoa. Yritä miettiä erilaisia paikkoja, joissa tavata uusia ihmisiä. Jatka sitä kirjoittelua sinnikkäästi. Joku kyselikin jo oletko mennyt mukaan johonkin seurakunnan juttuun. Joissakin seurakunnissa on ns. sinkkutoimintaakin :)

      Kaikkea hyvää elämääsi,
      Pirkko-pappi

    • Jarmo laski että 24

      Näitä lukiessa toivoo, että harakiri-porukalle olisi oma osionsa. Kyllä tässä vittu kun vituttaa itse kutakin, kun on menettänyt läheisensä. Useampia on mennyt kuka mistäkin syystä.

      Mietin vain, että jos oikeasti olisi noin synkät fiilikset mitä kirjoittajilla niin olisivatko täällä kirjoittamassa henkistä testamenttiaan.

      Tuskinpa se exän nyxä homo sentään on :)

    • aina kolmas pyörä

      Exästäni haluan sanoa vielä sen verran, että hänkin on ollut syrjitty nuoruudessaan eikä hänelläkään ole pahemmin ollut kavereita elämänsä aikana, joten luulisi hänen tietävän, miltä tuntuu jäädä ulkopuolelle.

    • aina kolmas pyörä

      Mielipiteitä

      • neuvo

        Helium kuulema helppo ja kivuton, nukahdat ja henki veks.


    • aina kolmas pyörä

      Mä tiedän asioista sen verran, että exäni nyxällä on paljon enemmän kavereita kuin mulla ja hänellä olisi naismaailmassakin varmasti enemmän menestystä kuin mulla. MIELESTÄNI ON SAATANAN EPÄREILUA ETTÄ NE TYYPIT KETKÄ OVAT YKSINÄISIÄ NIIN EIVÄT SAA NAISTA JA NE JOILLA ON VITUSTI KAVEREITA SAAVAT VAIKKA KASOITTAIN NAISIA! VÄHÄN NIINKUIN ETTÄ RIKKAAT RIKASTUU JA KÖYHÄT KÖYHTYY! MÄ OLISIN VARMASTI TARVINNUT NAISTA PALJON KIPEÄMMIN KUIN EXÄNI NYXÄ, SIKSI OLISI OLLUT REILUA, ETTÄ EXÄNI SEURUSTELISI MUN KANSSA, EI NYXÄNSÄ KANSSA! VAADIN TASA-ARVOA!

      • tämäontotuus

        totta kai se on epäreilua! Elämä on! Kaikki eivät ns. pelaa täydellä pakalla. Olemme kaikki osa suurta geneettistä yms. arpajaispeliä. Jotkus meistä saavat paremmat kortit kuin toiset. Meidän tyydyttävä osaamme ja pelattava niillä korteilla mitä saamme. Elämä on julmaa kilpailua resursseista. Kaikki kilpailevat maapallon resursseista. Resursseja ovat esimerkiksi naiset ja ystävätkin. 20-vuotias ei ehkä vielä ole oppinut näitä totuuksia, ellei joku minun kaltaiseni viisas ole eksplisiittisesti opettanut. Elämässä on loppuviimeksi aika vähän miellyttäviä hetkiä ja suurin osa on tylsää puurtamista tai suoranaista kipua ja kärsimystä. Sitä on vain siedettävä, jos haluaa saavuttaa jotain. Ihminen voi kyllä vaikuttaa siihen, miten sen kokee. Jos haluaa tehdä elämästään kurjaa, kannattaa jäädä vatvomaan exien perään ja kuhnailla yksin kotona. Jos haluaa vähentää kurjuutta, kannattaa tehdä itsensä tärkeäksi ja kiireiseksi. Haittapuolena tuossa tosin on, että elämä kuluu huomaamatta loppuun, mutta eipähän ainakaan jää aikaa murehtia exiä ja synkkiä ajatuksia. Ja mitä tulee loppusijoitukseen, kannatan Suomen metsiin katoamista sopivalla viileällä syys- tai kevätkelillä, jolloin hypotermia hoitaa homman. Se tuntuu aluksi tosi kurjalta mutta kuulemma lopun ollessa lähellä tosi hyvältä. Kiellän jyrkästi kaikenlaiset kulkuneuvoilla suoritettavat itsemurhat.


    • swa1

      Mutta kun kaikkein tärkeintä olisi se, että itse pitää itsestään ja viihtyy itsensä kanssa. Sitten vasta voi löytää niitä ihmisiä, jotka todella välittävät sinusta. Tiedän, että kuulostaa karulta, mutta vain sillä tavalla voi löytää jotain todellista. Ja usko pois meistä aika moni käy läpi saman koulun. Ja se oppi tulee aina uudestaan niin kauan kunnes sen on todella sisäistänyt.

    • aina kolmas pyörä

      HALUAN NAISEN!

    • aina kolmas pyörä

      JUURI NIIN, NAISEN HALUAN!

      • aina kolmas pyörä

        Huhuu


    • aina kolmas pyörä

      Olenko vielä kertonut siitä mitään, että mun on erittäin vaikea saada täältä omalta paikkakunnalta uusia ystäviä, koska jostakin syystä eräs haukkumanimeni on levinnyt tällä alueella varmaan joka puolelle. Mulla tuskin on mitään mahdollisuuksia löytää tyttöystävää täältä kaupungista, koska tuskin kukaan tyttö haluaa seurustella sellaisen pojan kanssa, jota oikein tunnetusti kiusataan. Tänäänkin kun töissä käytiin eräällä ammattikoululla, niin jotkut tuntemattomat tyypit haukkui mua sieltä. Sanoivat sen saman niinsanotun lempinimen, millä sadat nuoret mua nimittelevät. Mistäkähän nekin voivat tietää mun niinsanotun lempinimen, vaikka he tuskin tuntevat mun alkuperäisiä kiusaajiani? Mulla ei oo mitään mahiksia varmaan koskaan saada tyttöystävää, ainakaan täältä omalta alueeltani. Yrittääkö ne kiusaajat pitää mua naisettomana lopun elämäni? Mutta kun en halua olla sinkkuna lopun elämää, vaan kaipaan naisen lämpöä ja kosketusta :´( Päivät pitkät lähinnä tuijottelen seiniä, enkä kohta uskalla enää kauppaankaan mennä, kun niitä saatanan teinejä tulee siellä vastaan

    • ainakolmaspyörä

      Huomasin Facebookista äsken, että se mun paras kaveri ja hänen tyttöystävänsä ovat jo olleet yli 2 vuotta yhdessä ja se nainen on erittäin riippuvainen mun parhaasta kaverista ja roikkuu hänessä koko ajan kiinni. VITTU MÄ NIIN HALUAISIN ETTÄ JOKU NAINEN ROIKKUISI MYÖS MINUSSA KIINNI JA OLISI NIIN RAKASTUNUT MINUUN ETTÄ EI ANTAISI MULLE HETKEN RAUHAA, SAATANA KUN VITUTTAA ETTÄ MUN PARHAASSA KAVERISSA ROIKKUU KOKO AJAN HÄNEN RAKASTAVA TYTTÖYSTÄVÄNSÄ KIINNI JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! HÄNELLÄ ON NAINEN JOKA ON SUORASTAAN RIIPPUVAINEN HÄNESTÄ JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! OLEN HÄNELLE NIIN SAATANAN KATEELLINEN! NIIN KATEELLINEN ETTÄ VERI EI KIERRÄ! MUA VITUTTAA KATSELLA KUN KAVEREILLA ON SYVÄSTI RAKASTAVAT NAISET JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! EIKÄ MUN NS. "EXÄKÄÄN" VARMAAN OIKEESTI KOSKAAN VÄLITTÄNYT MUSTA, SUHDE OLI LÄHINNÄ VAIN PELKKÄÄ SEKSIÄ! MULLE IHAN OIKEESTI RIITTÄISI SE, ETTÄ MAAILMASSA OLISI EDES YKSI AINOA NAINEN, JOKA OLISI MINUSTA NIIN RIIPPUVAINEN, ETTÄ ROIKKUISI MINUSSA KOKO AJAN KIINNI! SAATANA VITTU PERKELE HELVETTI JUMALAUTA! SIIS EDES YKSI NAINEN! SE RIITTÄISI MULLE! EDES YKSI! SE RIITTÄISI OIKEESTI MULLE!

    • eikösnäin

      Jos miellät parisuhteen tuollaiseksi, niin et ole koskaan onnellinen eikä kukaan jaksa kauaa rinnallasi. Tietenkään tunteelle ja pakkomielteelle ei hetkessä voi mitään, mutta tervettä tuollainen ei ole.
      Ei sitä kukaan jaksa, jos toinen riippuu kuin takiainen, vahtii, kyttää ja rajoittaa elämää. Mielikuvissa tuollainen menettelee, mutta ei todellisessa elämässä. Olet myös itse niin takertuva ja mustasukkainen, ettei sinua kukaan nainen kauaa kestä. Kun ihastumisvaihe on ohi niin kumppanin hurma loppuu ja hän alkaa hapuilla vapauteen.
      Sinulla on valtava rakkauden ja yhteyden tarve. Etsit sitä turvaa toisesta ihmisestä, jonka pitäisi täyttää sinussa tuo turvattomuus ja olla miltei Jumalan paikalla. Miellät sen ihmiseen, joten luonnollista seksuaalisuutta liisterinä käyttäen. Tällainen ihminen "rakastuu ja ihastuu" ihan järjettömällä tavalla - voi jopa turvautua väkivaltaan, jos hylkääminen uhkaa tai on edes epäilys siitä. Ja vaikka toinen olisi rinnalla, niin molemmilla on paha olla. Yrität pakottaa jonkun välittämään itsestäsi.
      Taidat olla todella rikkinäinen ihminen. Onkos sinua kiusattu, oletko ollut lapsena heiteltävä ajopuu?

      • ainakolmaspyörä

        On mua kiusattu elämäni aikana, erittäin paljon.


    • pissi.mikä.pissis

      Parisuhdehölppää!!!

      Ihmisillä on kuulkaa ihan oikeita vaikeuksia, joiden tähden he haluaisvat lopettaa elämänsä.

      Ei minkään pississuhteen päättymisen vuoksi, vaan ihan oikeiden vaikeuksien, joita on jatkunut vuosikymmeniä.

    • ainakolmaspyörä

      Mä tiiän suurinpiirtein kaikki omaa ikäluokkaa olevat ihmiset täältä paikkakunnaltani, ja tiiän 100% varmasti, että täältä mun ei oo mahdollista naista löytää. Joten netti jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Miten mun pitäis naisia oikein lähestyä, ja toimia että sinkkunaiset malttais tutustua muhun paremmin, eikä lopettais kirjoittelua muutaman sähköpostiviestin jälkeen?

    • ainakolmaspyörä

      Sitä paitsi, epätoivoisuuteni johtuu siitä, että netistä oon yrittänyt etsiä naista, ja joskus oon päässyt viestittelemään jonku kanssa. Mutta sitten yhtäkkiä naisesta ei oo kuulunu enää yhtään mitään. Ei vastauksia viesteihin eikä muutakaan reagointia. Enkä ole edes ollut mitenkään epätoivoinen silloin kun oon yrittänyt naisiin tutustua, silti on tehty oharit. Väkisinkin siinä tulee epätoivoiseksi ja katkeroituu, kun ei edes tiedä syytä, miksi niin on käynyt.

    • Kiinnostunutsinusta

      Onks sul ig, tinder, facebook?

    • ainakolmaspyörä

      Onhan noi

      • Kiinnostunutsinusta

        Kerro ig? :)


    • ainakolmaspyörä

      Kaiken lisäksi parhaan kaverini tyttöystävä tuntuu inhoavan mua, ainakin sellaisia signaaleja hän mulle lähettää, koska hän tiuskii mulle aina, kun näen hänet. Käyttäydyn kuitenkin ihan hyvin heidän seurassaan, joten ihmetyttää paljon.

    • ainakolmaspyörä

      Tämä maailma on mulle velkaa siitä, että se pakottaa mut kestämään yksinäisyyttä. Eivätkä mun epätoivoni ja katkeruuteni ole yksinäisyyteni SYITÄ, vaan ne ovat SEURAUKSIA siitä, miten maailma on mua kohdellut. Koska mua on oikeesti kohdeltu väärin, mulla on täysi oikeus olla siitä epätoivoinen ja katkera. Vai eikö muka saisi tuntea pahaa oloa siitä, että on väärinkohdeltu? Koska en olisi ollenkaan katkera, jos mua ei olisi kohdeltu väärin elämässäni. Jos asiat muuttuisivat, katkeruuteni häviäisi heti, koska eihän mulla olisi enää mitään syytä sellaiseen.

    • RastaRannalla

      Kokeile heinää. Se helpottaa iha vitusti

    • eläämänmyönteinen

      Hei .Itse olen 3 lapsen yhden. Äiti ja lasten isä kohteli kaltoin pahoin piteli siitä asti en ole miehiin luottanut ja ja elämässä ollut huolia lapsistani vanhempi sairas ja taistelee joka päivä ..neuvo et ole ainoa kenellä vaikea elämä elä päivä kerrallaan ja etsi jotai hyvääkin elämässä voimia sinulle

    • Elämäonmiksisentekee

      Moikka "ainakolmaspyörä"!

      Tämä keskustelu onkin säilynyt jo pitkään aktiivisena. Olet saanut paljon kommentteja, pääasiassa positiivisia ja kannustavia. Tiedän viestistäni tulevan todella pitkä, joten olen jakanut sen muutamaan osaan. Toivon todella, että tästä olisi sinulle jotain apua!

      On tosi surullista kuulla, että olet miettinyt/ mietit itsemurhaa ja koet, että elämälläsi ei olisi mitään annettavaa sinulle. Ja, että elämä pakottaisi sinut kestämään yksinäisyyttä. Olet joutunut kokemaan kovia elämäsi aikana: koulukiusaaminen, yksinäisyys, hylkääminen. Kaikki edellä mainitut ovat isoja asioita elämässä. Ne itsessään tai niiden puute saa varmasti aikaan kuvaamasi tunteet. Ihminen on kuitenkin sosiaalinen yksilö, joka tarvitsee elämäänsä läheisiä ihmisiä. Läheisten ihmisten läsnäolo, rakkaus ja myötätunto ovat asioita, joita yhteiskunta tarvitsee selvitäkseen. Kenenkään ei kuuluisi olla yksin. Tietenkin on päiviä, jolloin ihminen kaipaa omaa aikaa ja yksinäisyyttä, sen tietää jokainen. Mitä tulee hylkäämiseen/ jättämiseen. Kerroit olevasi aina ollut epäsosiaalinen, vähän ujo? Se on sinun ominaisuutesi. Se ei tee sinusta mitenkään huonompaa ihmistä. Eivät kaikki ole äänekkäitä, sosiaalisia tapauksia, eikä tarvitsekaan. Meitä on niin moneen, ihmiset ovat erilaisia ja niin pitääkin olla. Se tekee elämästä elämisen arvoista. Maailma olisi aika tylsä paikka, jos kaikki olisivat täysin samanlaisia. Tekstistäsi käy ilmi se, että olet vain tutustunut vääränlaisiin ihmisiin. Et ole vain löytänyt rinnallesi tosiystäviä, jotka olisivat samalla aaltopituudella kanssasi. Fakta on se, että oikeita ystäviä on vaikea löytää. Ei niitä tule tosta noin. Eikä se tarkoita, että sinussa itsessäsi on vikaa. On vain vaikeaa löytää rinnalleen tosiystäviä, niitä kun oikeasti on harvassa. Ystävien löytäminen vain edellyttää, että käyt paljon julkisissa paikoissa, kukaan ei kuitenkaan osaa sinua kotoota etsiä :) Kiusaaminen on tietysti väärin ja kenenkään ei kuuluisi kokea sitä koskaan. On vain valitettavaa, että se on nykyään tosi yleistä. Yleensä ihmiset, joiden pitää kiusata muita kertoo heistä itsestään. Heillä ei välttämättä ole elämässään kaikki hyvin ja saavat nautintoa siitä, kun saavat nöyryyttää muita. Väärin se jokatapauksessa on, mutta olen itse aina ollut sitä mieltä, että on oltava vahva ja pidettävä puolensa! Enkä tarkoita sitä, että pitäisi alkaa väkivaltaiseksi tai tarvitsisi itse muuttua yhtä typeräksi. Mutta niin kauan kuin antaa kiusaajille "tilaa" eli antaa nöyryyttää itseään ni niin kauan ne myöskin tekevät niin. He tietävät, että kiusattu ottaa itseensä ja tulee paha mieli. He nauttivat siitä ja jatkavat. Sinunkin on siis vain pysyttävä vahvana ja pidettävä puolesi! En tiedä, mistä kiusaaminen on johtunut tai minkä perusteella sinua on haukuttu ja nimitetty esim. kehariksi. Tietävätkö nämä kiusaajat sinun elämästäsi jotain, että pystyvät sen perusteella sinua kiusaamaan ja haukkumaan vai mistä se johtuu? Yksi tekijä voi olla myös se, että he näkevät sinusta ulkoapäin, että olet ujo ja heikko. Yleensä sellaisiin on kiusaajien helppo lähestyä. He tiedostavat sen, että voi sanoa ja tehdä mitä vaan, sillä se loukkaa jokatapauksessa ja on itse puolustuskyvytön. Niin se vain on. Toinen tekijä voi olla myös erilaisuus, niin typerältä kuin se kuulostaakaan. Kuten aikaisemmin jo mainitsin, ihmisiä on niin erilaisia. Myös kiusaajat huomaavat sen ja voivat saada siitä itselleen päänvaivaa. On se sitten erilainen käyttäytyminen tai poikkeava ulkonäkö. Väärin on sekin. Mistä puuttuu arvostus ihmisiä kohtaan? Arvostus siitä, että ihmiset ovat erilaisia, mikä tekee elämästä elämisen arvoista. Kerroit, että kiusaajat alkoivat levitellä sinusta jotain juttuja? Ovatko jutut tuulesta temmattuja vai onko jutuilla jotain perää, mitkä ovat mahdollisesti matkalla muuttuneet ja sinut saatu huonompaan valoon? Yleensä jutuilla on aina jotain perää, mutta sitten matkalla muuttavat muotoaan. Tosin onhan niitäkin ihmisiä, jotka nauttivat kun saavat keksiä muista ihmisistä juttuja :) Kiusaaminen on vain sitä, että mielestäni kukaan muu ei pysty siihen vaikuttamaan kuin sinä itse. Puhutaan, että opettajat ja rehtorit, kuraattorit yms. puoleen käännytään kun kokee tulevansa kiusatuksi. Oma mielipide asiaan on, että ehdottomasti ei. Muuten vain lisää vettä kiukaaseen eli kiusaajat innostuvat lisää. He huomaavat kiusatun olevan heikko ja puolustuskyvytön, koska haet muilta apua. Minusta kaikki lähtee itsestään: vain kiusattu saa sen loppumaan, olemalla vahva!

      • Elämäonmiksisentekee

        ! Ei tarvitse tehdä itsestään idiottia ja väkivaltaista, mutta näytät ettei sinua kiinnosta, mitä he sanovat ja olet vahva ulkokuorellasi! Pahin, mitä itsellesi teet on, että välttelet kiusaajia ja pysyttelet kauempana. Teet juuri niin, kuten he haluaisivat sinun tekevän! Älä anna periksi, näytä heille kuka olet! Mitä tulee puheisiin, en tosiaan tiedä mitä juttuja sinusta on lähtenyt liikkeelle, mutta katkaise huhuilta siivet! Tähän maailmaan mahtuu paskanpuhumista myös niin paljon, että toisinaan on parempi olla välittämättä. Jokainen uskokoon mitä haluaa, mutta ymmärrän tietysti senkin, että se luo sinusta ennakkoluulot ihmisille. Sitten tähän tyttöön, eksään tai mitä termiä nyt käyttäisin. Ymmärrän täysin, että tuntuu pahalta menettää ihminen, josta välitti niin paljon. Ei se ole helppoa kenellekään kun joutuu menettämään jonkun, mutta sinun on luovuttava ajatuksesta, että maailma pakottaa sinut kestämään yksinäisyyttä tai, että maailma on kohdellut sinua väärin. Ei kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista kokoajan, pettymykset, ala-ja ylämäet kuuluvat elämään. Elämä on vain sitä. Kaikilla on joskus vaikeaa, ei se ole mikään sellainen, että ”maailma haluaa kohdella sinua näin”. Uskon siihen, että kaikella on tarkoitus ”Everything happens for a reason”. Ei välttämättä juuri niin, että juuri sinun pitää kestää pettymyksiä jatkuvasti, en tarkoita niin. Mutta esimerkiksi, ehkä tämä tyttö, nainen, eksäsi ei kuitenkaan ollut se oikea sinulle. Uskon myös siihen, että jokaisella on se oikea jossain. On vain toinen juttu, milloin sen oikean tapaa, mutta myös sinulla on se täällä jossain! Usko pois, se tyttö ei ollut arvoisesi! Sinulla on myös täällä jossain tyttö, joka oikeasti haluaa sinut ja osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin sinä olet. Pitää sinusta sinun hyvineen ja huonoineen puolineen, sellaisena kun olet! Tekee sinut vielä onnelliseksi! Ymmärrän, että tunnet vihamielisyyttä tätä toista poikaa kohtaan, jonka nyt tämä kyseinen eksäsi valitsi, mutta yritä kuitenkin olla onnellinen heidän puolestaan. Tyttö löysi rinnalleen nyt pojan, jonka kanssa on varmaan onnellinen  Elämä on kuitenkin täynnä valintoja, et pysty vaikuttamaan siihen, mitä eksäsi ajattelee, myös tunteet ovat jännä ilmiö siitä, että niihin ei voi vaikuttaa. Ei vain yksinkertaisesti pysty päättämään ketä kohtaan tunteita on, ne vaan tulee itsestään. Kuten itsekin jo tajusit, että teit väärin siinä kohtaan kun et antanut tytön olla. Varsinkin kun se oli hänen oma tahtonsa vielä. Ymmärrän tottakai senkin, että sinusta tuntui pahalta ja halusit kertoa hänelle, mitä ajattelet. Mutta jossain vaiheessa on vain päästettävä irti, vaikka kipeetä tekeekin. Siinä vaiheessa kun he tulivat sinun asuntoosi ja tyttö kävi sinuun käsiksi niin mitä mietit? Toimiko hän oikein sinua kohtaan? Ei, myös siinä kohtaa voit ajatella, että hän ei ollut sinua varten! Mutta tytön näkökulmasta katsottuna: Hän oli varmasti kovin ahdistunut, kun et jättänyt häntä rauhaan vaikka niin pyysi. Ymmärrän siis myös häntä, mutta se ei kuitenkaan oikeuta käymään käsiksi. Siinä hän teki väärin. Äläkä ajattele niin, että sinut jätetään aina ulkopuolelle. Ruokit vain itseäsi sillä asenteella, että näin käy aina. Eli tällöin et myöskään anna tilaa tapahtua toisin! Tämä kaikki kasvattaa sinua kovin, tulet olemaan vahva ihminen! Et myöskään saisi nimitellä eksäsi nykyistä ja elää ajatuksessa, että hän vei naisesi. Muista kuitenkin, että se tyttö myös tekee omat valintansa ja jos hänellä on tunteita tätä nykyistä kohtaan niikuin varmasti onkin niin sinun on elettävä vain sen ajatuksen kanssa ja hyväksyttävä se. On osattava olla onnellinen myös muidenkin puolesta! Kerroit, että paras kaveri on nyt seurustellut parisen vuotta ja hänen tyttöystävänsä ei pysty olemaan ”erossa” hänestä hetkeäkään. Kerron vain sen, että jokainen tarvii jossain vaiheessa tilaa ja omaa aikaa. Ei parisuhteen kuulu olla sellaista, että toinen on kuin takiainen, kyttää kokoajan tekemisiä ja rajoittaa elämää liikaa. Kuten yksi kirjoittikin, että mielikuvissa se voi mennä, mutta todellisuudessa ei, varsinkaan pidemmän päälle! Sellainen ei ole tervettä parisuhdetta, vaan kaukana siitä todellisesta. Ei kukaan nainen jaksa sellaista pitkään, joten myös syy voi olla tämä, miksi ei ole toiminut. Tämä kaikki saa myös naisen ahdistuneeksi, jos mies on kuin takiainen ja liian mustasukkainen. Jonkin asteinen mustasukkaisuus kertoo välittämisestä, mutta kun se alkaa menemään yli ja sairaaksi tekee se myös suhteesta huonon. Sinulla tosiaan on rakkauden ja yhteyden tarve, etsit turvaa toisesta ihmisestä. Kun olet sen saanut, pelkäät, että sinut hylätään ja jätetään. Koska se kaikki ehti tuntua jo niin hyvältä. Ymmärrän kyllä sen, että kaipaat lämpöä ja läheisyyttä, se on täysin ymmärrettävää. Mutta muista, että rajan on kuljettava jossain. Pystyt olemaan onnellinen muutenkin, et pelkästään naisen, toisen ihmisen avulla. Elämässä on niin paljon asioita, joista ihminen voi tulla onnelliseksi.


      • Elämäonmiksisentekee

        Ei se ole pelkästään naisen läsnäolosta kiinni. En tarkoita, että sinun pitäisi olla yksin kokoajan ja siten onneton, mutta et voi etsiä väkisin itsellesi naista. Silloin kuin sitä vähiten etsii, niin osuu kohdalle. Usko pois! Nyt etsit ja vaadit liikaa, että haluat naisen. Samalla pelästytät myös muita tuntemattomia naisia täällä keskustelupalstalla. Viet pois heidän mahdollisen kiinnostuksensa kun hakemalla haet, vaadit ja olet päällekäyvän oloinen. Se nainen ei tule niin, että kirjoitat Suomi24 –palstalle moneen otteeseen haluavasi naisen. Se oikea kyllä tulee elämääsi, kun annat itsellesi hetki aikaa. Kiinnität huomion ensin muihin asioihin. Olet parhaillaan todella rikkinäinen ja haavoittunut, itsetuntosi on nollassa. Sinun pitää saada ensin itsesi pitämään itsestäsi! Myönnän kyllä, että olet joutunut kokemaan kovia eivätkä kokemasi asiat ole olleet mitään pieniä juttuja, mutta sinä selviät kyllä kaikesta, kun olet vahva! Et voi päättää elämääsi tähän, vastoinkäymisten myötä! Kaikille niitä tulee ennemmin tai myöhemmin, elämä vain on sellaista. Ihan jokaiselle tulee myös alamäkia, mutta niistä päästään ylös. Jollei nopeasti, niin hitaasti mutta varmasti. Sinulla on ollut vain huonoa tuuria nyt ihmisten suhteen, mutta usko pois: Suunta on tästä vain ylöspäin. Koska jos lopetat elämäsi tähän, et tiedä mitä elämässäsi olisi voinut tapahtua. Itsemurha on myös niin itsekäs teko, että oletko miettinyt perhettäsi? Jättäisit heille suuren surun ja syyllisyyden tunteet. Tiedät, miltä itsestäsi tuntuu nyt. Tiedätkö miltä perheestäsi tuntuu jos tekisit jotain harkitsematonta? Heistä tuntuisi myös pahalta ja ajattele, he tuntisivat sitä pahaa oloa loppuelämänsä kun olisit poissa! Älä siis tee sitä. Uskon, että välität perheestäsi paljon ja se merkitsee sinulle paljon. Et ole niin itsekäs ihminen, että haluaisit perheesi jäävän suremaan perääsi ja syyttelemään itseään! Niin kauan kun annat menneisyytesi seurata sinua, niin kauan se myös seuraa sinua. Unohda menneet ja katso eteenpäin. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Menneitä suremalla et anna itsellesi mahdollisuutta edes. Surulliset asiat ovat nyt taakse jäänyttä elämääsi, katse eteenpäin. Kohta huomaat, että elämä on tosiaan elämisen arvoista. Tulet löytämään vielä ainoan oikean naisen, jota rakastat ja joka rakastaa myös sinua sellaisena kun olet! Tulet vielä olemaan iloinen, että eksäsi löysi pojan, jonka kanssaan on onnellinen, sillä tiedät että se ei ollut sinua varten. Ja jos vaikka olisikin, niin silloin myös asiat kääntyisivät niin. Kohtalo kyllä puuttuu peliin, jos sen niin kuuluisi mennä! Usko siihen, että elämällä on tarkoitus ja tästä alkaa vain suunta ylöspäin! Muista: ole vahva, pidä puolesi! Kaikki kääntyy vielä parhaaksi. Saat naisen, kuin sen aika on. Sitä ei väkisin voi saada. Myöskään huonossa suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla. Aloitat vaikka ystävistä, tutustumalla uusiin ihmisiin huomaat kuinka tärkeää on omistaa ystäviä! Niitä sinä tarvitset, ystävien kanssa voi jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Voit viettää aikaa heidän kanssaan ja vähitellen tulet huomaamaan, kuinka tärkeä osa elämää he tulevat olevaan. Löydät kyllä oikeita ystäviä! Jos kotikaupunkisi tuo mieleen vaan huonot muistot ja ihmiset niin vaihda kaupunkia, muuta pois! Aloita uusi elämä jossain muualla, lähde opiskelemaan jotain mielenkiintoista alaa tai etsi itsellesi mukava työpaikka – myös siellä tutustut uusiin ihmisiin ja siten löydät ystäviä! Ja vaikka aloittaisit uuden harrastuksen, joka sinua kiinnostaa! Pitää poistua neljän seinän sisältä jos haluaa saavuttaa jotain. Kukaan ei tule sinua etsimään kotoota. Niin se vain on! Elä täysillä! Kohta huomaat, kuinka ihanaa elämä on! Kaikki lähtee sinusta itsestään. Toivotan sinulle kovasti onnea eteenpäin ja pärjäämisiä! Ole vahva! Älä lopeta vielä elämääsi, olet niin nuorikin vielä. Et tiedä, mitä elämälläsi on sinulle annettavaa. Olet pettymykset kokenut, mutta et hetkeen iloisia ja kivoja asioita, jotka ovat sinulla nyt edessäsi!

        Kaikkea hyvää sinulle ja paljon onnea elämääsi - kaikki kääntyy kyllä vielä hyväksi kun vain annat siihen mahdollisuuden ja unohdat menneet, ne ovat nyt taakse jäänyttä elämääsi. Askel kerrallaan eteenpäin :)


      • Pastaa12

        PaskaaPaskaaPaskaa!Et varmaan ole ollut kiusattuna!


    • sanatonko

      Veti kyllä sanattomaksi tuo edellinen. Vau mikä viesti! Kyllä saa olla aloittaja kiitollinen. En ole koskaan lukenut vastaavaa. Tuo oli kyllä tunteella, taidolla ja ajan kanssa kirjoitettu. Lämmin ihminen asialla. Kaikki niin tottakin vielä. Huh!

    • ainakolmaspyörä

      Oon vain niin vitun kateellinen huomatessani miten kavereiden facebook-kuvia kommentoivat heidän tyttöystävät tyyliin "mulla on sua kova ikävä, tuu pian takas jooko?" Sanoispa mullekkin joku noin ja pitäisi elämänsä tärkeimpänä asiana! Kun kerran kaikille muille joku sanoo noin, niin olisi ihan oikeus ja kohtuus että mullekkin joku ihana nainen sanoisi noin!

    • ainakolmaspyörä

      Sitten vielä tällaista. Oon miettinyt asioita tarkemmin, ja oikeastaan voisi ehkä ajatella että mun ja "exäni" suhde ei ehkä mikään oikea suhde koskaan ollutkaan, koska se perustui lähinnä siihen että muija kaipasi lähelleen ihan ketä tahansa ihmistä masennuksen syövereissä, joten kuka tahansa oikeastaan kelpasi hänelle silloin "suhteeseen", joten en ehkä sittenkään sanoisi sitä ainakaan vakavaksi suhteeksi, joten voisi ehkä sanoa että EN OLE VIELÄ KOSKAAN AINAKAAN VAKAVASTI SEURUSTELLUT! EN TUNNE KETÄÄN MUUTA JOKA OLISI NÄIN KOKEMATON KUIN MINÄ, TAIDAN OLLA AINOA IHMINEN MAAILMASSA JOKA ON NÄIN KOKEMATON, AINAKIN TYÖPAIKALLANI KAIKKI OVAT AINAKIN KERRAN SEURUSTELLEET IHAN VAKAVISSAAN! JA VÄHINTÄÄN VUODEN!

      • Elämäonmiksisentekee

        Vastaan nyt tähän myöskin, kirjoitin noi edelliset pitkät viestit sinulle.

        Ymmärrän, että olet kateellinen kaverillesi, kun hänellä on tyttöystävä ja sinulla ei. Haluaisit, että joku välittäisi sinusta yhtä paljon kun tämä kaverin tyttöystävä kaveristasi. Se on täysin ymmärrettävää, mutta kuten aikaisemmin kirjoitin: se hetki tulee vielä, kun löydät rinnallesi tytön, joka välittää sinusta oikeasti! Ei välttämättä juuri nyt, mutta tulee kyllä. Usko pois. Ketään ei ole luotu elämään yksin, jokaisella on se oikea jossain, myös sinulla :) etkä ole kokematon, etkä varsinkaan ainut, joka ei ole seurustellut. Olet todella nuori vielä, sinulla ei ole mikään kiire. Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleet kertaakaan. Suhteita/ juttuja/tapailuja on voinut olla, muttei yhtään seurustelusuhdetta. Eikä se tarkoita yhtään mitään. Lähinnä sitä, että ei ole tullut vielä vastaan ketään sellaista, jonka kanssa synkkaisi ja suhde kehittyisi parisuhteeksi. Ei sinulla oikeasti ole kiire, tietysti ymmärrän, että kaipaat läheisyyttä , mutta anna aikaa itsellesi. Älä etsi väkisin naista. Se tulee kohdalle kun on tullakseen, sinua ei rangaista mistään. Eikä sinua kohdella kaltoin, kaikki eivät vain heti tapaa ihmistä, jonka kanssa kaikki menisi nappiin ja alettaisiin seurustelemaan. Mutta se hetki koittaa kyllä vielä, ihan varmasti!


    • ainakolmaspyörä

      Joo joo, mutta kun omasta mielestäni mä olen kokenut elämässäni aivan liikaa vääryyttä, kun ottaa huomioon kaikki mitä olen tänne elämästäni ja itsestäni kirjoittanut, eikö mun olisi jo viimein aika kokea jotakin hyvyyttäkin välillä?

      • Elämäonmiksisentekee

        Tietysti. On myös tosi hienoa, että pystyt puhumaan avoimesti, varsinkin asioista, jotka ovat sinua satuttanut. Tarkoitin vain sitä, että määrittelet tuon "hyvyyden" vähän liian suppean kaavan mukaan, sillä elämässä voi tapahtua paljon muutakin hyvää kuin vain naisen löytäminen rinnalle. Enkä väitä, etteikö sinulla olisi ollut vaikeaa. Tarkoitan vain sitä, että elämässä on paljon muutakin kun vain ihmissuhteet. Toki nekin ovat tärkeä osa elämää, mutta jos kumppania ei vain ole, voi keskittyä muihinkin asioihin. Ehkä et osaa arvostaa riittävästi sitä, mitä hyvää sinulla on tai silloin kuin sitä tapahtuu. Kuten jo aiemmin sinulle kirjoitin, se nainen tulee kyllä kun on tullakseen. Sinua ei rankaista mistään.
        Elämässä vaan tapahtuu kurjiakin asioita, mutta on osattava nauttia siitä, mikä on hyvin tai mitä hyvää tapahtuu. Musta olisi myös äärimmäisen tärkeää, ettet sulkeudu neljän seinän sisälle vaan sen sijaan yrität vaalia muita ihmissuhteita kuten ystäviä ympärillesi. Koska selvästikin sinun on huono olla yksin, eikä ihme sillä ihminen kaipaa rinnallen muitakin ihmisiä!

        Voin kertoa sinulle myös omasta elämästäni, mistä käy ilmi ettei ole minullakaan ollut helppoa. En ole seurustellut koskaan, mutta on ollut juttuja. Ihan siitä syystä, ettei jutut ole vain toiminut. Ei ole herättänyt tunteita minussa. Turha jatkaa eteenpäin, jos ei vain tule mitään. Lisäksi minulla on ollut aidosti oikeita tunteita vain kahta ihmistä kohtaan, kyllä vain kahta. Toinen henkilöistä ei voisi minua enää vähempää kiinnostaa. Se on ollut ja mennyt. Ei vain toiminut. Toinen taas.. häntä kohtaan oli tai on aina ollut ja on edelleen (hänellä myös minua). Kun asioihin oli tapahtumassa muutos, olikin liian myöhäistä. Sillä nyt hän on poissa, hän nukkui pois. Siitä on nyt kuukausi. Tajusin menettäneeni ihmisen, josta välitin oikeasti ja joka välitti minusta kovasti, mutta hän on nyt poissa.

        Se, mitä haluan sinulle nyt sanoa niin, myös muilla on tapahtunut vääryyttä elämässään. Itselläni ei paljon ole elämäniloa tällä hetkellä, mutta jotenkin on mentävä päivä kerrallaan, vaikka se todella vaikealta tuntuukin ja kokoajan sattuu..


    • ainakolmaspyörä

      Mulla olisi yksi ainoa toivomus, mutta jostakin kumman syystä senkin täyttäminen tuntuu olevan maailmalle aivan mahdoton tehtävä, ja se toive olisi seuraava: Joku kaveriton, yksinäisyydestä kärsivä sinkkunainen ottaisi minuun yhteyttä netin kautta, ja voisimme pikkuhiljaa tutustua toisiimme ja katsoa, lähtisikö juttu kenties kehittymään. Olen jo vaikka kuinka pitkään yrittänyt etsiä netin kautta yksinäisiä sinkkunaisia, sellaisia jotka kärsisivät kaverittomuudesta ja yksinäisyydestä ja kaipaisivat seuraa, mutta en ole vielä löytänyt yhtäkään. Mistä voisi netissä löytää sellaisen yksinäisen, kaverittomuudesta kärsivän sinkkunaisen? Mun mielestä sellainen nainen sopisi mulle paljon paremmin kuin joku suosittu bilehirmu. Meillä olisi varmasti erittäin paljon yhteistä sellaisen naisen kanssa, mutta ihme kun en ole vieläkään löytänyt, vaikka netin kautta sellaisen luulisi olevan helppoa. Sellainen asperger-tyyppinen nainen siis. Mistä ja miten sellaisen löytäisi täältä netin kautta?

      • Mitäihmettäkysynvain

        Toivon, ettet ole edes tosissasi. Vaadit nyt löytää itsellesi naisen, joka on kaveriton, yksinäinen ja kaipaa seuraa? Ymmärräthän, ettet voi vaatia sellaista. Jokaiselle naisella on oikeus ystäviin ja niitä pitääkin olla. Noilla ehdoilla et tule ikinä löytämään naista. Et yksinkertaisesti voi omistaa ketään täysin! Sinun ajattelutapasi karkaa kyllä pahasti normaalista. Sanot, ettet halua "suosittua bilehirmia", mitähän sekin tarkoittaa? Jokaisella naiselle on oikeus myös pitää välillä hauskaa ja juhlia, vaikka sitten ystävien kanssa. Et voi vaatia tuollaista keneltäkään! Etenkin tuo, että nyt liität tähän jo Aspergerin oireyhtymän mukaan, mikä on mielestäni jo todella kohtuutonta, sillä kyseessä on sairaus! Ja tuo "mellä olisi varmaan paljon yhteistä sellasen naisen kanssa". Paljon? Yhteistä ei olisi kuin se, että mielestäsi ystäviä ei saa olla vaan ainoastaan sinä! Vaadit kuule todella paljon. Sinusta tulevalla kumppanilla ei saa olla kavereita, hänen pitää kärsiä yksinäisyydestä ja mahdollisesti olla vielä kaiken päälle Aspergerin oireyhtymä! En voi uskoa todeksi. Sinulla todella on ongelmia ja pakonomainen läheisyyden ja omistamisen tarve. Se ei ole normaalia. Mitä jos menisit ensin psykologin juttusille ja hoidat ensin itsesi kuntoon ja vasta sitten alat etsimään itsellesi naista? Ei todellakaan ole mikään ihme, jos ei ole löytynyt kun vaatimuksesi ovat nuo. Oletko miettinyt sitä että ehkäpä onkin sinussa vika? Lisäksi, yrittäisit jo ymmärtää, et nämä_ei_ole_mitään_ toivomuksia, joita toteutetaan. Sinä itse olet vastuussa kaikesta! Mutta niin kauan kuin vaatimuksesi ovat nuo, et löydä kyllä yhtään ketään. Tuo on oikeesti aika kauheeta, että toivot löytäväsi naisen, jolla on sairaus! SINÄ ET VOI OMISTAA KETÄÄN JA RIISTÄÄ KENENKÄÄN NAISEN ELÄMÄÄ JA OLLA AINOA IHMINEN NAISEN ELÄMÄSSÄ! Elämässä kuuluu olla ystäviä, sinun on vain hyväksyttävä nämä asiat!!


      • Huoh2222
        Mitäihmettäkysynvain kirjoitti:

        Toivon, ettet ole edes tosissasi. Vaadit nyt löytää itsellesi naisen, joka on kaveriton, yksinäinen ja kaipaa seuraa? Ymmärräthän, ettet voi vaatia sellaista. Jokaiselle naisella on oikeus ystäviin ja niitä pitääkin olla. Noilla ehdoilla et tule ikinä löytämään naista. Et yksinkertaisesti voi omistaa ketään täysin! Sinun ajattelutapasi karkaa kyllä pahasti normaalista. Sanot, ettet halua "suosittua bilehirmia", mitähän sekin tarkoittaa? Jokaisella naiselle on oikeus myös pitää välillä hauskaa ja juhlia, vaikka sitten ystävien kanssa. Et voi vaatia tuollaista keneltäkään! Etenkin tuo, että nyt liität tähän jo Aspergerin oireyhtymän mukaan, mikä on mielestäni jo todella kohtuutonta, sillä kyseessä on sairaus! Ja tuo "mellä olisi varmaan paljon yhteistä sellasen naisen kanssa". Paljon? Yhteistä ei olisi kuin se, että mielestäsi ystäviä ei saa olla vaan ainoastaan sinä! Vaadit kuule todella paljon. Sinusta tulevalla kumppanilla ei saa olla kavereita, hänen pitää kärsiä yksinäisyydestä ja mahdollisesti olla vielä kaiken päälle Aspergerin oireyhtymä! En voi uskoa todeksi. Sinulla todella on ongelmia ja pakonomainen läheisyyden ja omistamisen tarve. Se ei ole normaalia. Mitä jos menisit ensin psykologin juttusille ja hoidat ensin itsesi kuntoon ja vasta sitten alat etsimään itsellesi naista? Ei todellakaan ole mikään ihme, jos ei ole löytynyt kun vaatimuksesi ovat nuo. Oletko miettinyt sitä että ehkäpä onkin sinussa vika? Lisäksi, yrittäisit jo ymmärtää, et nämä_ei_ole_mitään_ toivomuksia, joita toteutetaan. Sinä itse olet vastuussa kaikesta! Mutta niin kauan kuin vaatimuksesi ovat nuo, et löydä kyllä yhtään ketään. Tuo on oikeesti aika kauheeta, että toivot löytäväsi naisen, jolla on sairaus! SINÄ ET VOI OMISTAA KETÄÄN JA RIISTÄÄ KENENKÄÄN NAISEN ELÄMÄÄ JA OLLA AINOA IHMINEN NAISEN ELÄMÄSSÄ! Elämässä kuuluu olla ystäviä, sinun on vain hyväksyttävä nämä asiat!!

        Samaa mieltä! Alkaa mennä jo todella sairaaksi. Vaadit naiselta sairausta, jotta voit omistaa hänet kokonaan! Ymmärrätkö että tuo ei ole normaalia? Sinussa se vika on nyt kyllä. Hoida ensin itsesi kuntoon ja vasta sitten etsi nainen itsellesi. Hanki oikeasti niitä kavereita, jos olet niin yksinäinen. Naista et tule saamaan noilla vaatimuksilla kuten edellinenkin kirjoittaja jo sanoi!


    • ainakolmaspyörä

      Tässä on nyt tapahtunut väärinkäsitys. En tietenkään tarkoita että naisen pitäisi olla aina kaveriton, tarkoitin vain, että alkuvaiheen kaverittomuus olisi etu, koska uskoisin sellaisen naisen kaipaavan suhdetta kipeämmin kuin jonkun sosiaalisen biletyypin. Toki voisimme jossakin vaiheessa yhdessä yrittää hankkia lisää kavereita, itelläkin on pari miespuolista kaveria, joihin voisin hänet tutustuttaa, ja sitä kautta hänkin saisi lisää sosiaalista elämää itselleen. Minusta on TODELLA LOUKKAAVAA, että te provosoitte mua omien mielipiteideni perusteella ja ajattelette, että "taas tuo ap vonkaa säälipillua". Ja vieläpä pidätte mua hulluna, niin kuin olen huomannut, että naisettomuudesta valittavia miehiä ylipäätänsä pidetään outoina ja hulluina tässä universumissa. Ilmeisesti yksinäinen mies ei saisi sanoa mielipiteitään, mikä on mielestäni todella epätasa-arvoista. Jos nainen valittaisi yksinäisyydestä, hän saisi kyllä kaiken mahdollisen tuen, mutta jos mies kehtaakin valittaa yksinäisyydestä, hänelle vain naureskellaan ja pidetään outona hyypiönä. JOKAISELLA ihmisellä on perustarve jakaa elämänsä jonkun toisen (mieluiten samanhenkisen) kanssa, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Feministit muutenkin tuntuvat ylipäätänsä vastustavan meitä alemman tason AT-miehiä. Mielestäni on todella ikävää, että läheisyyttä kaipaavaa miestä pidetään hulluna. Tiedän tämän olevan yleistä, koska olen perehtynyt asiaan netissä, lukenut keskustelupalstoja yms. Joo haukkukaa mua vaan niin paljon kuin vaan ikinä haluatte, pitäkää vaan mua hulluna psykopaattina, tehkää ihan mitä lystäätte, ei vois vähempää kiinnostaa teidän haukut, mutta silti sanon mielipiteeni, muiden mielipiteistä välittämättä.

      • Mitäihmettäkysynvain

        Vai väärinkäsitys? Eiköhän jokainen ymmärtänyt ihan oikein, mitä sinä tarkoitit sekä mitä olet tähän mennessä kirjoittanut. Se, millaista suhdetta etsit, ei ole terve parisuhde vaan kaukana siitä. Enkä ole mielestäni missään kohtaan sanonut, että vonkaat säälipillua? Vaan sinä sanoit! Siis etu, jos nainen on kaveriton? Ja tarvitsee kipeemmin parisuhdetta kuin joku biletyyppi? Ja voisit tutustuttaa pariin miespuoliseen kaveriisi ja sitä kautta hänkin saisi lisää sosiaalisuutta elämäänsä? Et ajattele kyllä asioita terveellä tavalla. Ja sivuutit täysin sen, että viestissäsi viittasit sairauteen. Kukaan, kukaan ei ehdoin tahdoin etsi naista, jolla sairaus. Enkä tarkoita etteikö asiaa voisi hyväksyä, mutta se että varta vasten etsii sellaista! Ketään ei myöskään ole leimannut sinua hulluksi naisettomuiden vuoksi vaan sen miksi ja miten sitä etsit. Haluat naisen, koska olet yksinäinen. Haluat naisen, joka on kaveriton, koska haluat omistaa naisen kokonaisvaltaisesti. Et halua "biletyyppiä", koska naisella ei saa olla kavereita tai ylipäätään oikeutta OMAAN ELÄMÄÄN kuin vain sinä. Haluat naisen, joka kärsii aspergerin oireyhtymästä. Haluat naisen väkisin, kuinka terveeltä tämä sinusta kuulostaa? Ja tietysti, tietysti jokaisella on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi, mutta sillä rakkaudella on myös rajansa kuten kaikella muullakin! Eikä sinua sanota hulluksi, jos kaipaat läheisyyttä. Mutta se, mitä vaadit on kohtuutonta! Et voi riistää naiselta omaa elämää. Sekä on todella raivostuttavaa, että kirjoittelet jossain keskustelupalstalla haluavasi naisen ja toistat saman moneen otteeseen. Kukaan ei tule sinua täältä etsimään. Etkä voi etsiä naista vain siksi että olet yksinäinen! Sinulla ei ole kavereita ja niitä sinä tarvitset! Entä jos naisella olisi kavereita ja tutustuisit hänen ystäviin? Sekään ei varmasti sinulle käy. Lähinnä sait minut raivostumaan tuolla, että etsit naista - ASPERGERIN TAPAISTA! Etsinkö minäkin miestä, jolla adhd? Ihan sama asia! Eikä sinua pidetä hulluna eikä ketään muutakaan jos on yksinäinen, mutta se mitä vaadit on hullua! Oletko miettinyt koskaan että tarvitsisit ystäviä? Ja ehkä se netti ei ole kaikkein parhain paikka sitä naista etsiä. Jos olet monen kanssa jutellut ja ovat lopettaneet vastaamisen niin voisiko siinä tapauksessa vika olla sinussa? Mietihän sitä. Herää oikein mielenkiinto, mitä sinä naiselle sanot jos noin äkkiä loppuu keskustelu ennenkuin on ehtinyt kunnolla alkaakaan. Toivottavasti et mitään tämänkaltaista mitä täällä. Aiemmin täällä myös puhuit itsetuhoisista ajatuksista, mites otat kantaa siihen? Mielestäni voisit aloittaa siitä, että menet psykologille koska et ajattele asioita oikein vaan pakkomielteisesti. Sitten poistuisit kotoasi ja alkaisit hankkimaan harrastuksia ja käymään ulkoa ja sitä kautta etsimään ympärillesi ystäviä, joita sinä tarvitset. Tämän jälkeen naista ja sitäkin muualta kuin netistä sekä ilman noita typeriä vaatimuksiasi "asperger, kaveriton yms." Tottakai sitä etsitään samantyylisiä, mutta tuo kaverittomuus on niin naurettava vaatimus kun voi olla! Jos sinulla on niin vaikea saada naista omalta kotiseudultasi tämän "maineesi" vuoksi niin miksi et muuta ja lähde vaikka opiskelemaan jotain tai hanki uusi työ muualta? Sitten etsit sieltä naisen, jos sitä nyt niin kipeästi tarviit! Olet yksinäinen, koska sinulla ei ole ystäviä! Ja niin naisena voin myös kertoa, ettet löydä naista jos kuvittelet voivasi omistaa naisen ja riistää häneltä oman elämän! Jokatapauksessa muuta asennettasi ja vaatimuksiasi niin voit naisen löytääkin. Samantyylisiä naisia voi olla muutenkin kun että vaatii ehdotonta KAVERITTOMUUTTA!


    • Lykkyä_tyköä

      Ei niin mukavaa tarinaa, mutta saattaa olla ohimenevää kuten se "arvoton nain en" joka tuolla tavalla kohtelee ja käyttäytyy... hänessä et varmaan menettänyt mitään usko jo!

      Ainakin itselläsi on tunne-elämä ja ajatukset koossa ja älyä päässä enemmän kuin keskimääri ( mm. täällä kirjoittavilla).
      Mutta tuo tytön ja kavereiden käytös oli paha moka, sinä saisit halutessasi heille kuria ja järjestystä ilmoittamalla poliisiin tapahtuneesta esim. laiton uhkaus ja kolmen toimesta.
      Tähän mahdollisuuteen voit ainakin ja heille viitata jos asia toistuu ja koet olevasi heidän tai muidenkin taholta uhattuna!

      Kyllä se virkavalta kuriin laittaa tuon kaltaiset yksilöt se on varmaa, kirjaa ylös tapahtumat jos toistuu ja kun aika on kypsä ja saat rohkeutta tee ilmoitus - jos saat vielä todistajia tms. materiaalia auttaa asiaa.

      Kyllä olet ansainnut parempaa, joten älä lannistu tämänhetkisestä tilanteestasi, tai alistu keskinkertaisuuksien kanssa mihinkään mukaan, jos siitä seuraa vaan ikävyyksiä. Ystäviä tulee jos niiden on aika tulla, mutta tottahan se kotoa ei kukaan tule hakemaan. Miten jos haet kontakteja lähikunnista - muissa merkeissä yms. Lykkyä tykö... elämä kantaa.... ja uskon myös antaa.

    • kaikkeasitänäkeekin

      Sanattomaksi vetää... huhhuh

      • Nomikänytniin

        Mikäs nyt niin sanattomaksi vetää?


    • Valosielu

      Luota itseesi ja siihen että universumi haluaa sinulle hyvää. Käsittele negatiiviset tunteesi.

      Tule pois uhritietoisuudesta. Älä syytä ketään. Varsinkaan itseäsi.

    • ainakolmaspyörä

      Vaikea tässä on itseään rakastaa, ja ylipäätään luottaa yhtään mihinkään, kun ihmiset yksi toisensa jälkeen, VARSINKIN NAISET, hylkäävät minut, enkä edes tiedä syytä. Exäkin varmasti tiesi, että mä sorrun ryyppäämään ja masennun jos hän lopettaa yhdeydenpidon minuun, ja SILTI HÄN TEKI SEN. Ekan kerran hän särki mun sydämen sanomalla että haluaa muuttaa suhteen kaveruudeksi. Pari kuukautta myöhemmin hän särki uudestaan mun sydämen sanomalla, ettei halua enää olla EDES KAVERI. ENKÄ OO EDES TEHNY HÄNELLE MITÄÄN PAHAA? Silloinkin ryyppäsin monta päivää putkeen, kun exä sanoi ettei enää halua olla edes kaveri. SE TULI KUIN SALAMA KIRKKAALTA TAIVAALTA. Miksi mun rakkaus ei kelpaa? Varsinkin naiset inhoavat mua, ja baarissakin saan joskus haukkuja naisilta ilman mitään syytä. Aina kun olen tutustunut uuteen ihmiseen, olen ollut erittäin itsevarma enkä ole näyttänyt epävarmuuttani enkä mitään muutakaan negatiivista vastapuolelle, silti hylätään tai torjutaan. Minkäs mä sille voin kun olen rumaksi, naisten halveksimaksi mieheksi syntynyt :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

      • yksvaan2

        Olisitko halunnut että nainen olisi ollut kanssasi pelkästä säälistä? Ja estääkseen sinua ryyppäämästä? Luultavasti hän olisi pysynytkin kaverina, jos et olisi takertunut häneen.
        Ei toisen tunteita voi määräillä, ja sangen usein se rakkaus vaan on yksipuolista. Itse olin 24 kun aloin seurustelal ensimmäisen kerran, ja onhan tuota ehtinyt sen jälkeenkin.


    • Tomialatalo

      Kuulostaa tosi ikävältä! Minulla on suoraan sanoen ollut aika vastaavia kokemuksia. En ota kantaa tai tuomitse ihmisiä heidän valinnoistaan. Mutta jos olet kiinnostunut jakamaan kokemuksiasi niin voit kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]


      Tärkeintä on tietää, että emotionaaliset vastoinkäymiset on AINA voitettavissa! Mieli murtuu, murenee, ja myös PARANEE sitten aikanaan! Ja naiset tulee ja menee ;=))

    • pohjanmaantyttö

      Moi! Ootko viwlä elossa ja mitä kuuluu?

      • ainakolmaspyörä

        Elän edelleen. Sitä samaa kuuluu mitä ennenkin.


      • ainakolmaspyörä

        Hei "pohjanmaantyttö", kiinnostaisiko sua tutustua minuun?


    • ainakolmaspyörä

      Toissapäivänä näin taas, kun exä ja hänen ukkonsa työnsivät lastenrattaita kadulla, ja mulle exä aikoinaan väitti, että hän ei halua lapsia ikinä!

      • Sinä olet tärkeä, älä mieti hänen elämää. Nyt sinä tarvitset oman elämän, miksi pitää olla hyvä näyttää hyvälle kun nouset ylös kuopasta ja näytät paremman puolesi kaikelle.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Sinä olet tärkeä, älä mieti hänen elämää. Nyt sinä tarvitset oman elämän, miksi pitää olla hyvä näyttää hyvälle kun nouset ylös kuopasta ja näytät paremman puolesi kaikelle.

        Teet itsesi onnelliseksi niin minäkin tein. Miehelläni on melkein vastaavasti ollut sinun tilanteesi. Koulukiusattu, isä hakkas, ja vähän kavereita.
        Ukkollani on traumoja. meidän suhteen alussa näistä tapahtumista jotka aiheutti minullekin pahan olon.
        Nyt meillä iso perhe ja hän on harmissaan kun ei käynyt sitä koulua silloin kun oli mahdollisuus. Nyt hän lasten teon aikana vasta lähtenyt opiskelee.
        varmista tulevaisuutta varten elannon tuleville lapsillesi vaikka ei sitä vaimoa ole vielä löytynyt.


    • 30vkokemuksella

      Näin ammattilaisen silmin ehdotan että pysyttelette kaikki poissa tämän tyypin piiristä. Diagnostiikka on todella helppo mutta pitkä.

      • uskon hänen tarvitsevan oikealaisen ystävän, joka näyttää oikean suunnan. Miksi sanot noin. Kokemukset heittelee eri elämän kaarella eri lailla .


      • tarkennustavain

        Mitä tarkoitat?


    • ainakolmaspyörä

      Mulle on käynyt tässä viimeisen vuoden aikana ainakin 5 kertaa niin, että olen päässyt netin kautta kontaktiin naisen kanssa, ollaan juteltu niitä näitä, sitten, AIVAN YHTÄKKIÄ, nainen on poistanut mut chatin yhteyslistaltaan, olen aina yrittänyt pyytää takaisin, mutta nainen on hylännyt kaveripyyntöni. Pahinta on se, että en edes tiedä syytä, miksi niin on käynyt. Joten SIKSI olen epätoivoinen.

    • mrrrrr

      Hei ei sinun pidä surra tätä tyttöä ei naisia aina ymmärrä itsekin olen taipailu jokin aikaa yhtä naista emmekä ole päässeet paria ulkoilu lenkiä pitemmälle ja mitä tulee yksinäisyyteen olen ollut ikäni yksinäinen mies en vaan osaa olla ihmisten kanssa ymmärrän kyllä olossi mutta kannattaa miettiä se mitä jätät perheellesi on suru ja tuska vaikka jätäisit viimeisen viestin ei suru ja itse syytökset loppu koskaan

    • koitajaksaa

      Moi!
      Sinuna unohtaisin kaikki itsetuhoiset ajatukset. Olet vasta 20v, ja elämä edessä. Mikähän mahtaa olla rahatilanne? Mikäli rahaa, intoa, motivaatiota jne löytyy, kannattaisi lähteä jonkin matkan päähän. Muuttaa pois ja aloittaa uusi elämä. Hankkia ystäviä uudella sinällä. Yritä tehdä itsestäsi hieman sosiaalisempi. Tätä vot harjoitella esim kaupassa, kysymällä joltakin tuntemattomalta apua, tms.
      Ota yhteyttä tuttuihisi, ja sovi tapaamisia. Älä ajattele, että olet turha. Ajattele, että jos jäät paikallesi, sinusta tulee turha. Pyri elämässä eteenpäin, tutustu ihmisiin, hanki mukava paikka asua, pidä tuttuihisi yhteyttä, ja ennen kaikkea usko itseesi. Voit käydä terapeutilla, tai ollain muulla sellaisella, jos siltä tuntuu.

      Jaksele!

    • ElÄmÄoNpAsKaA

      jooo o no ei tässä itelläkää oo mitään elämää.. kotona istuen se pitkälti joka ikinen päivä menee.. kotinhommiin perustuu mun elämä. em oikeastaan muuta tekkään oon varmaan vähä tällänen kontrolli ja siivous friikki, joka päivä pittää kaikki paikat hyvin siivota, pestä vaatteet ym silitystä ruuan laittoa. kyllä tämä vain vähän tympii jo. kavereita ei oikeestaan ole. vaikka olisi niin tiedä häntä olisinko niin innostunut mut joo kylhän kaikki tollaset norm kanssa käymiset olisi ihan tervetulleita. ulkonakaan en käy joskus sen verran kun kauppaan meen tai kun roskia vien siinä se sitten olikin.

    • ainakolmaspyörä

      Ilmeisesti naisten mielestä yksinäinen, aitoa rakkautta kaipaava mies luokitellaan mielenterveyspotilaaksi, joka tarvitsee terapeuttia.

      • joulutuleejokaiselle

        Mitä sulle kuuluu nykyään ? Miten vietät joulupyhät? Voimahali täältä sinne :)


      • ainakolmaspyörä

        Mitäs tässä. Kävin porukoitten luona jouluna ja just tulin kämpille.


    • eioleniinvakavaa

      Kukaan nainen ei ole masentumisen arvoinen, niitä on maailma täynnä ja vain ihmisiä nekin ovat. Ikisinkkunakin voi olla todella onnellinen, jokainen parisuhde väljähtää jossain vaiheessa mutta jos rakastaa itseään tarpeeksi niin ei tarvitse ketään rinnalle.

    • ainakolmaspyörä

      Eräällä kirjeenvaihtopalstalla olen jo vuosia etsinyt itselleni seuraa, ja monia kertoja olenkin saanut sieltä juttukavereita, mutta aina käy sama homma, vastapuoli lopettaa vastaamisen ilman selvää syytä, eräs nainen antoi tässä joulun alla Whatsapp numeronsa mulle, ja muutaman viikon juttelimmekin siellä, MUTTA, yhtäkkiä hän vain esti mut Whatsapissa ilman selvää syytä. MIKSI MULLE AINA KÄY NÄIN? Onko minut tarkoitettu epäonnistumaan elämässäni?

      Tuossa alapuolella on linkki kirjeenvaihtosivustolle josta etsin seuraa, olen jättänyt viimeisimmän ilmoitukseni 28.3.2017. Ilmoitukseni löytyy 16-24-vuotiaiden osiosta.

      https://kirjeenvaihtokaverit.net/kirjeenvaihto/16-24-vuotiaat/

    • Jdjdkdkdk

      Ei pitäs edes ajatella noin, elämällä on aina merkitystä!

    • ainakolmaspyörä

      No miettikääpä omalle kohdallenne seuraavanlaista: Olisitte suurinpiirtein koko kyläyhteisönne pilkan kohteena, ja jossakin vaiheessa löytäisitte sattumalta hetkeksi jonkun ihanan ihmisen elämäänne, ja sitten sekin kääntäisi selkänsä sen takia että löysi muita ihmisiä elämäänsä, niin ettekö todellakaan olisi sitä mieltä, että olette kokeneet liikaa vääryyttä elämässänne?

      Jätin muutes tuolle kirjeenvaihtosivulle uuden ilmoituksen, tuorein ilmoitukseni on jätetty 6.5.2017, ottakoon yhteyttä ken tahtoo.

      https://kirjeenvaihtokaverit.net/kirjeenvaihto/16-24-vuotiaat/

    • ainakolmaspyörä

      Mulla on vieläkin, ja varmasti koko loppuelämäni ikuinen trauma siitä, kun muutama vuosi sitten eräs 4 vuotta nuorempi tyttö sanoi kaverilleen minusta, että "mitä vittua toi kehari tekee täällä?"

      • Anonyymi

        Kehis mitä sä teet tääl.


    • Auttajajoogi

      Intialainen Guru sanoi että paras hoitokeino yksinäisyyteen, masennukseen ja itsemurha-ajatuksiin on että alkaa auttaa muita. Sekin voi olla toisinaan vaikeaa, mutta aina voi tehdä jotain vaikkapa netissä lohduttamalla ihmisiä ja jakamalla tietoa, tai keräämällä marjoja metsästä ja viemällä vanhuksille yms. Ei pelkästään se että toisten kiitokset kohottaa omaa mielialaa, vain ihminen kokee myös usein armoa, kuten itsekin olen kerran ollut täysin ihmeissäni siitä avusta jonka yllättäen sain osakseni aivan odottamatta ihan tuntemattomien ihmisten taholta. Karmasta siinä on kysymys, mutta vaikkei uskoisikaan siihen, jokainen on armoitettu tekojensa mukaan.

    • ainakolmaspyörä

      Eräällä kirjeenvaihtopalstalla olen jo vuosia etsinyt itselleni seuraa, ja monia kertoja olenkin saanut sieltä juttukavereita, mutta aina käy sama homma, vastapuoli lopettaa vastaamisen ilman selvää syytä, eräs nainen antoi tässä joulun alla Whatsapp numeronsa mulle, ja muutaman viikon juttelimmekin siellä, MUTTA, yhtäkkiä hän vain esti mut Whatsapissa ilman syytä. MIKSI MULLE AINA KÄY NÄIN?

    • Wtfff

      Wtf

    • Fpdpfpss

      Vittu mä en jaksa enää. Tekotapaa suunniteltu ja loppuviestiä hiottu hyväksi.

    • Anonyymi

      Mä olen ainoa, jonka kyseinen huora sulki ulos kaveripiiristään!

      AP

    • Anonyymi

      Peruskoulu samallatavalla meni itelläkin. Jotain valosia hetkiä ollu? Nyt jo 49v. Ja ihan paskaa!! Koita ajoissa apua hakee!! Älä tuhlaa elämääs murehtimiseen. Muuta johonkin!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe