Beauty Studio Chelsea

Uteliaz

Löysin Grouponista diilin kyseiseen paikkaan. Löytyisiköhän keneltäkään teistä minkäänlaisia kokemusia paikasta? Kiitos!

3

985

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynytasiakas

      Juu, en ainakaan suosittele ottamaan siellä 3D kulmapigmentointia.. Minulle oli ensin varattu toiseen paikkaan kulmapigmentointi aika, mutta tekijä joutuikin peruumaan ajan sairauskohtauksen vuoksi, joten malttamattomana ja kun halusin mahdollisemman nopeasti saada kulmat kuntoon, niin nettiä selailessani (Facebook ryhmässä: ripsienpidennykset) huomasin tämän Beauty Studio Chelsea Oy:n (Comfort space) kuvia ripsienpidennyksistå, joka oli saanut ainakin ripsienpidennyksistä todella hyviä arvosteluja ja omien sivujensa mukaan oli vuoden 2013 yritys ja sivuilla näkyi olevan pakettitarjous 350e, 3D kulmapigmentointiin, johon sisältyi 1 huoltokerta, joten päätin kokeilla, kun omat kulmani ovat harventuneet eivätkä niin näkyvät.

      No, kun menin konsultaatioon niin paikka näytti todella hyvältä ja omistaja selitteli minulle aikanasa välineistä ja kulmista miten ne näyttävät aluksi tummilta ja paksuimmilta mitä ne ajan kuluessa tulevat näyttämään ja jne. niin ensivaikutelma oli hyvä. Mutta sitten kun minulle varattiin aika kulmapigmentointiin seuraavaksi ja kävin siellä sitten parin viikon päästä niin menimme sinne yläkertaan ja hän rupesi piirtämään minulle kulmia ja kun katsoin peiliin niin olivat aivan järkyttävät.. Hän vain oli maalannut kulmani ja näytin ihan mieheltä ja itsekkin naurahti vähän sitä miltä näytin, kun kulmani olivat niin paksut ja järkyttävät, niin tuli itselle todella epämukava olo ja paniikki, että tulevatkohan kulmani oikeasti näyttämään tältä... Oli jo sellainen olo, että olisi tehnyt mieli lähteä ulos sieltä.. tekijä kyllä yritti vakuutella minulle, että lopputulos ei tule näyttämään tältä, mutta en osannut luottaa häneen, koska kun netistä olin katsonut miten tekijät yleensä piirtävät esiluonnos kulmat asiakkaaseen niin ovat yleensä kauniisti piirtäneet ääriviivat kulmiin miltä tulevat näyttämään, mutta tämä tekijä oli suoraan vain MAALANNUT kulmat kulmiini niin näytin ihan paksukulmaiselta idiootilta eikä kulmat näyttäneet kauniilta... No näytin kyllä pettyneeltä ja sanoin tekijälle, että en näin paksuja kulmia halua...

      No yritti kyllä vakuutella siinä ettei tule näyttämään sellaisilta, niin ajattelin sitten, että antaa mennä, että yritän luottaa häneen..No sitten menin makaamaan sinne "sänkyyn" ja tekijä sanoi, että joutuu nyppimään kulmiani.. No olin, että ok.. No, kun sai kulmani tehtyä niin katsoin peiliin.. Voi, että ne olivat ohuet.. ja liian paljon nypitty .. :( Kulmien muoto oli ihan ok, mutta kulmat olivat muuten, kuin tikut! Ihan tasapaksuiset jokaiselta puolelta! en ymmärrä miksi edes luonnosti kasvoihin sellaiset kulmat, joita ei edes tee! :( Oli kyllä pettymys, mutta tekijä sanoi, että niitä voidaan hiukan muuttaa ja paksuntaa huolto kerralla.. No menin sitten 6 viikon päästä huoltoon ja tämän 6 viikon aikana kulmat olivat ohentuneet todella paljon eikä toisessa kulmassa edes ollut enää väriäkään paljoakaan jäljellä.. No sitten sanoin, että haluan paksummat kulmat ja haluan, että sisäkulma reunat ovat paksummat, kuin ulkoreunat. No tekijä sanoi, ettei aio tehdä sellaisia, koska muuten näytän kuulemma liian vihaiselta. No arvatkaapa nyt lopputulos sitten... taas on kulmat ohutta tasapaksua jokalta puolelta ja aivan suttuisen näköiset.. :( Kulmat olivat laiton yhteydessä ok näköiset, mutta ei täydelliset, mutta nyt 6 viikon kuluttua aivan kamalan näköiset ja ei mitään kauniita kulmakarvaviivoja kulmissa eivätkä näytä näin ollen luonnollisilta.. :( kyllä kaduttaa, että tuhlasin 350 euroa rumiin kulmiin, kun luulin saavani kauniit kulmat... :( En saanut edes KUITTIA MAKSUSTANI!!.. En kyllä edes tajunnut pyytääkkään, kun se on lain mukaan myyjän tehtävä tarjota sitä!!... No antaa sitten ahneen virolaisomistajan tunkea omaan taskuunsa pimeästi minun antamani 350e.. :(

      Eli vinkkinä teille! Olkaa oikeasti tarkkoja mihin menette kulmanne tekemään!! Ottakaa tekijästä selvää ja katsokaa oikeasti niitä kuvia työn jäljestä tekijältä, jotta tiedätte millaisen lopputuloksen voitte saada! Älkää tehkö samaa virhettä ja rupea hosuumaan kiireellä kulmia hakemaan... Yritän nyt itse saada rahaa kerättyä, että voin käydä toisessa paikassa korjaamassa nämä kulmat.. Toivottavasti vain onnistuu korjaus, koska aika suttuista jälkeä nää mun kulmat on.. :/

    • Olkaa-tarkkana

      Kulmia ei saa nyppiä juuri ennen kestopigmentointia, satun tietämään sen koska olen käynyt itse kestopigmentointikurssin ja teen niitä työkseni. Ja satun kanssa tietämään kyseisen omistajan, ja olen asioinut siellä useamman kerran, ja kertaakaan en ole saanut kuittia koska "koneessa on joku vika", viimeisellä kerralla ei voinu kun maksaa käteisellä koska "maksupääte ei toimi", kun sanoin ettei käyteistä ole niin kummallista kyllä maksupääte yhtäkkiä toimi, eli pimeesti toimii koko pulju ja ämmä. En suostu maksamaan käteisellä enkä suostu ostamaan ilman kuittia joten en tule enään tulevaisuudessa asioimaan siinä liikkeessä.

    • Tyytyväinenasiakas

      @pettynytasiakas Pakko kysyä miksi ihmeessä oot maksanu sen 350e jos toinen on pilannut sun kulmat? Itse en ainakaan olisi maksanut jos joku ois oikeesti pilannut mun kulmat moneksi vuodeksi!?
      Mä olen ollut kyseisessä paikassa asiakkaana jo vuosia. Siellä tulee laitettu ripset, kynnet, käytyä kasvohoidossa jne. Ei oo mitään pahaa sanottavaa, päin vastoin ihan super hyvää jälkeä aina ja huippu palvelua. On todella vaikea löytää osaavia ammattilaisia, mutta se on kyllä paikka mistä niitä löytyy! 😍Menin nyt kyllä ihan shokkiin kun luin näitä kommentteja, ku en oo koskaan kuullut siitä paikasta mitään pahaa, olen suositellut kyseistä paikkaa monelle tutulle ja kaverille ja heistäkin on tullut "kantiksia".
      Kuitinkin olen kyllä aina saanu ja usein maksan käteisellä.
      Olen itsekin asiakaspalvelu alalla töissä ja täytyy myöntää, että en aina muista tarjota kuittia, vaikka lain mukaan pitäisi. Mutta kyllä aina pyytämällä saa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe