Paras paikka tavata sinkkumiehiä?

just wondering

Olen 28-vuotias nainen, urheilullinen, hyvännäköinen ja itsestäni huolta pitävä. Hauska ja fiksu, luonnollisesti ;) Olen kuitenkin niin kiinni työssäni ja harrastuksissani, että en yksinkertaisesti tapaa missään uusia sinkkututtavuuksia. Käyn toisinaan ulkona (ehkä kerran kuukaudessa, korkeintaan), mutta en koe baareja kovin potentiaalisiksi paikoiksi tavata uusia ihmisiä.

Missä sinkkumiehiä voisi parhaiten tavata? Pitäisikö aloittaa uusia harrastuksia, käydä pubeissa katsomassa lätkää tai kysellä neuvoja laitteiden käytöstä kuntosalilla? Ovatko kaikki sinkkumiehet kadonneet vai enkö vain osaa käydä oikeissa paikoissa?

66

5084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehille rautalankaa

      Kuntosali voisi olla hyvä paikka mutta pelkkä neuvojen kysyminen laitteita koskien ei riitä miehille, siitä pitäisi sitten jatkaa jotenkin että haluaisitko treenata yhdessä tai lähteä treenin jälkeen jonnekin tai vaihtaa heti numeroita, jotain konkreettista.

      Monella naisella aloitekyky tuntuu olevan katse ja hymy mikä ei johda yhtään mihinkään.

      • Nasuti

        Mieht ei kiinnostu naisista jotka tekee aloitteen... Ei ainakaan vakavasti.


      • bullchit
        Nasuti kirjoitti:

        Mieht ei kiinnostu naisista jotka tekee aloitteen... Ei ainakaan vakavasti.

        Tietenkin kiinnostutaan. Miksi luulet että emme kiinnostuisi? Anna kun arvaan, yrität kaikkein tasokkaimpia miehiä ja nämä miehet ovat sinua reilusti korkeampitasoisia joten he käyttävät sinua vain saadakseen seksiä ja sen takia luulet että miehet ei tykkää jos nainen tekee aloitteen..
        Oikea päätelmä olisi että naisen ei kannata tehdä aloitetta itseään korkeampitasoisille miehille. Miehet haluavat parisuhteeseen omantasoisen naisen kanssa.


      • ethdvxdvxd
        Nasuti kirjoitti:

        Mieht ei kiinnostu naisista jotka tekee aloitteen... Ei ainakaan vakavasti.

        Tää on jotain aivan uskomatonta *askaa. Tottakai kiinnostutaan. Ois jopa oikein suotavaa jos naiset vähän useemmin aloittais juttelemaan niitä näitä.
        Onkohan tuo vaan vähän silleen, että sinä nainen teet aloitteen jollekkin sellaiselle johon sinulla ei ole realistisia mahdollisuuksia ja sitten kun homma ei etene, niin selittelet että ei kannata.


    • Aito mies

      Ainakin mun mielestä kuntosali on oiva paikka! Varsinkin, jos olet kiinnostunut miehistä, jotka pitävät itsestään huolta. (Totta kai ei baarikaan ole huono paikka, sieltä vaan saattaa löytyä toisen tyyppisiä miehiä)

      Naisena sinulla yksi todella iso etu salilla: voit nimittäin pyytää apua/neuvoa tms mieheltä ja mies on vaan tyytyväinen päästessään auttamaan. Mutta ei kannata heti ensi keskusteluun ladata, että lähdetään sitten tästä treenin perään kahville/syömään tms. Vaan ehkä parempi on, että kysyt millaisella ohjelmalla moiies treenaa, toimiiko se ja minä päivinä mies käy salilla. Sitten, kun tiedät milloin mies käy salilla, onkin helpompi jutustella muutaman kerran ja pikkasen jo tunnustella, että onko toinen oikeasti mielenkiintoinen tapaus ja sitten viedä hommaa eteenpäin. Ainakin mulla on fiilis, että jos heti ekalla kerralla pyytelee ulos, saattaa olla turhan päällekäypä - olipa sitten kyseessä mies tai nainen.

      Minulle on salituttunainen tehnyt aloitteen lykkäämällä lappusen kouraan, jossa oli yhteydenottopyyntö ja se oli pelkästään positiivista :)

      Tsemppiä matkaan!

      • Juuei...

        Kaikki miehet eivät liiku kuntosaleilla, kun ulkonakin voi liikkua monipuolisesti. Vähän hassulta se tuntuisikin, käkkiä ensin työn puolesta päivä sisällä, ja sen jälkeen toinen mokoma salilla (sisällä).


      • todella harvinaista

        "Minulle on salituttunainen tehnyt aloitteen lykkäämällä lappusen kouraan, jossa oli yhteydenottopyyntö ja se oli pelkästään positiivista :)"

        wow, oikeasti nainen tehnyt suoran aloitteen, uskomatonta.. noin haluaisin että itsellekin tehtäisiin.


      • Aito mies
        todella harvinaista kirjoitti:

        "Minulle on salituttunainen tehnyt aloitteen lykkäämällä lappusen kouraan, jossa oli yhteydenottopyyntö ja se oli pelkästään positiivista :)"

        wow, oikeasti nainen tehnyt suoran aloitteen, uskomatonta.. noin haluaisin että itsellekin tehtäisiin.

        Mulle on tehty suoria aloitteita muuallakin, väittäisin, että siihen auttaa avoin ja iloinen tyyli ja hymyä huuleen, niin naiset uskaltaa lähestyä.

        Et varmaan itsekään lähestyisi mörökölliä, joka luimistelee kulmiensa alta ja näyttää kaikin tavoin, että "älä sä vaan puhu mulle"


      • Fghvcs
        Juuei... kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät liiku kuntosaleilla, kun ulkonakin voi liikkua monipuolisesti. Vähän hassulta se tuntuisikin, käkkiä ensin työn puolesta päivä sisällä, ja sen jälkeen toinen mokoma salilla (sisällä).

        No sitten ei ap:n varmaan kannata mennä kuntosalille tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa sinä et ole...


    • 19+1=20

      "Olen 28-vuotias nainen, urheilullinen, hyvännäköinen ja itsestäni huolta pitävä. Hauska ja fiksu, luonnollisesti ;) Olen kuitenkin niin kiinni työssäni ja harrastuksissani, että en yksinkertaisesti tapaa missään uusia sinkkututtavuuksia."

      Ongelmasi on tiettävästi juuri tässä. Jos aikasi vie työ ja harrastukset, mihin väliin jää a) aikaa tutustua ja b) aikaa miehelle ? Jos olet urheilullinen, tai no, ainakin siis liikut ulkona (?), sopivaa miesseuraa löytää kuule ihan vaikka lenkkipolulta tai sen varrelta, jos vain pitää silmät auki.

      "Missä sinkkumiehiä voisi parhaiten tavata?"

      Kaikkialla, missä tahansa.

      "Pitäisikö aloittaa uusia harrastuksia,"

      Miksi ? Eikö harrastus aloiteta yleensä omasta mielenkiinnosta, ei vain siksi että mies harrastaa ?

      • m40, tre

        Jatketaan vielä. Vaikka en ole mikään himokuntoilija mies, juttuseuran saaminen ulkoilun tai vaikka dogin ulkoilutuksen ajaksi ei olisi hassumpi ajatus. Rohkenen jopa väittää, että kaikenlaisen oikean yhdessä tekemisen merkeissä tutustuminen olisi monin verroin helpompaa ja omaperäisempää verrattuna netissä, baarissa tai kahvikupin ääressä notkumiseen.

        Sinkkumiehenä olen kerran eläissäni sopinut sokkotreffit naisen kanssa niin, että tavattiin samassa yhteydessä, kun nainen oli ulkoiluttamassa koiraansa :-D


      • huirjaa
        m40, tre kirjoitti:

        Jatketaan vielä. Vaikka en ole mikään himokuntoilija mies, juttuseuran saaminen ulkoilun tai vaikka dogin ulkoilutuksen ajaksi ei olisi hassumpi ajatus. Rohkenen jopa väittää, että kaikenlaisen oikean yhdessä tekemisen merkeissä tutustuminen olisi monin verroin helpompaa ja omaperäisempää verrattuna netissä, baarissa tai kahvikupin ääressä notkumiseen.

        Sinkkumiehenä olen kerran eläissäni sopinut sokkotreffit naisen kanssa niin, että tavattiin samassa yhteydessä, kun nainen oli ulkoiluttamassa koiraansa :-D

        eihän se ole sokkotreffit, jos olette tavanneet, vaikka sitten ohimennen lenkkipolulla? Vai järjestikö se ulkoiluttajanainen treffit kaverilleen? Se olis meinaan jo hurja!

        En tiedä, onko se sitten niin ettei nuorilla miehillä vaan ole koiria, vai asuvatko muilla alueilla kun omat tuttavuudet tuolla ulkoilureiteillä on kaikki eläkeikäisiä ja sitten pari oman ikäistä tyttöä joilla on myös koira...

        Mulla ei tällä hetkellä ole harrastuksia, missä tapaisi muita, ja ei sekään aina "riitä". Ja kaikissa harrastuksissa se ei kyllä ole mun mielestä edes suotavaa. Harrastin aikoinaan itsepuolustusta, ja se olisi ollut kyllä todella ahdistavaa,jos harkoissa olisi joku äijä ruvennut iskemään kesken jonkun painimisen.


    • voi elämä

      Olet vaan nirso. Ei kukaan halua tuollaista naista jolle miehen ulkonäkö merkitsee koko elämää. Kelpaat vain panopatjaksi jollekkin juopolle pelimiehelle etkä taida koskaan muuta saadakkaan. Ja tuskin olet niin kaunis kun väität. Kaikki väittää olevansa kauniita vaikka eivät ole.

      • katja76

        Nähtävästi syöt huononnäköistä ruokaakin.

        Kyllä ulkonäkö aina merkitsee. Ääliö.


    • voi elämä

      Eikä kukaan voi olla niin tyhmä että ei osaa kuntosali laitteita käyttää. Miehet näkee heti että olet tyrkky bimbo joka haluaa munaa jos menet kysyy neuvoa salilla.

      • Aito mies

        No just, "voi elämä" sentään!

        Olen käynyt salilla kohta 20v ja edelleen kysyn salikavereita varmistamaan, tarkkailemaan liikeratoja ja kuinka saisi treenistä eniten irti. Mutta varmaankin sinulle kaikki tämmöinen täysin turhaa, niin kuin salilla käyminenkin - loppujen lopuksi vain lahjattomat treenaa. Onneksi olenkin lahjaton :)


      • voi elämä
        Aito mies kirjoitti:

        No just, "voi elämä" sentään!

        Olen käynyt salilla kohta 20v ja edelleen kysyn salikavereita varmistamaan, tarkkailemaan liikeratoja ja kuinka saisi treenistä eniten irti. Mutta varmaankin sinulle kaikki tämmöinen täysin turhaa, niin kuin salilla käyminenkin - loppujen lopuksi vain lahjattomat treenaa. Onneksi olenkin lahjaton :)

        Pistä isommat painot niin voit ehkä joskus kehittyä. Ei niissä laitteissa ole mitään kovin monimutkaisia liikeratoja että niitä ei väärin voi tehdä. Oonkin ihmetellyt naisia salilla kun ne ottaa kilon puntin ja sillä nostelee ja luulevat että ne kehittyy, eikä niillä ole edes hiki koskaan.


      • Aito mies
        voi elämä kirjoitti:

        Pistä isommat painot niin voit ehkä joskus kehittyä. Ei niissä laitteissa ole mitään kovin monimutkaisia liikeratoja että niitä ei väärin voi tehdä. Oonkin ihmetellyt naisia salilla kun ne ottaa kilon puntin ja sillä nostelee ja luulevat että ne kehittyy, eikä niillä ole edes hiki koskaan.

        Kappas voi elämä, en huomannut aiemmin, että olet vastannut.

        Minkäköhän kokoiset painot olisivat sitten sopivat? Eihän nämä mitään isoja ole, mutta silti:
        - maastaveto toissa kesänä 1x180kg
        - penkki tällä hetkellä 8x90kg (myönnän tämä heikon lenkkini, lähinnä olkapääongelmien vuoksi
        - jalkaprässi tällä hetkellä 6x400kg
        - kyykky tällä hetkellä 4x180kg
        - hauiskääntö per käsi 4x27kg
        - leukoja lisäpainolla 15kg x 10
        - leukoja ilman lisäpainoa > 20

        Tuossa nyt muutamia esimerkkejä :) Ja juuri noista painoista johtuen pyydän aina silloin tällöin jonkun jopa varmistamaan tai katsomaan liikeradat tai kehittämään yhdessä jonkun uuden idean :)

        Ja katselimpa tuossa toissapäivänä kaveria salilla, joka istui selkälaitteeseen väärinpäin ja käytti sitä rintaan. Liikeradat olivat päin prinkkalaa ja turvallisuus vähintään kyseenalainen, koska liike pääsi jatkumaan taaksepäin yli nivelen liikkuvuuden, kun laitetta käytettiin väärin päin. Että kyllä niitä voi tehdä väärin - tosi väärin.


      • Pakko mollata?

        Eikä kukaan voi olla niin tyhmä, ettei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein tai laittaa pilkkuja paikoilleen.


      • kokemusta
        Aito mies kirjoitti:

        Kappas voi elämä, en huomannut aiemmin, että olet vastannut.

        Minkäköhän kokoiset painot olisivat sitten sopivat? Eihän nämä mitään isoja ole, mutta silti:
        - maastaveto toissa kesänä 1x180kg
        - penkki tällä hetkellä 8x90kg (myönnän tämä heikon lenkkini, lähinnä olkapääongelmien vuoksi
        - jalkaprässi tällä hetkellä 6x400kg
        - kyykky tällä hetkellä 4x180kg
        - hauiskääntö per käsi 4x27kg
        - leukoja lisäpainolla 15kg x 10
        - leukoja ilman lisäpainoa > 20

        Tuossa nyt muutamia esimerkkejä :) Ja juuri noista painoista johtuen pyydän aina silloin tällöin jonkun jopa varmistamaan tai katsomaan liikeradat tai kehittämään yhdessä jonkun uuden idean :)

        Ja katselimpa tuossa toissapäivänä kaveria salilla, joka istui selkälaitteeseen väärinpäin ja käytti sitä rintaan. Liikeradat olivat päin prinkkalaa ja turvallisuus vähintään kyseenalainen, koska liike pääsi jatkumaan taaksepäin yli nivelen liikkuvuuden, kun laitetta käytettiin väärin päin. Että kyllä niitä voi tehdä väärin - tosi väärin.

        Jalkaprässiä kun treenaa eikä käy juoksemassa niin lihastasapaino vääristyy. Kaadut kun koitat sitten ...;D


      • Aito mies
        kokemusta kirjoitti:

        Jalkaprässiä kun treenaa eikä käy juoksemassa niin lihastasapaino vääristyy. Kaadut kun koitat sitten ...;D

        Olen osittain samaa mieltä. En sinänsä usko, että salitreeni vääristää lihastasapainoa - päinvastoin sillä voi kompensoida yksipuolista muuta lihasten käyttöä.

        Mutta haluan, että olen muutenkin hyvässä kunnossa ja sen puoleen osallistun kovaan aerobiseen treeniin 2-4 krt vko tuon salilla käynnin lisäksi.

        Jotta tuo treeni olisi oikein erinomaista, pitäisi joku venyttely tai jooga olla myös mukana, mutta siihen ei oikein aika riitä :(


    • 576jk555

      Kylläpä on "voi elämä"- nimimerkillä katkeraa tekstiä. Ihan sääliksi käy :)
      Lienee sama "kiltti mies" joka asuu palstalla.

      Kuntosalilaitteet eivät todellakaan ole itsestään selviä käyttää, ja neuvoa voi kysyä omaan ohjelmaan liittyen, esimerkiksi mitä jokin liike tarkoittaa tai millä laitteella sitä olisi paras suorittaa.

      Sali on ihan hyvä paikka tehdä tuttavuutta varsinkin jonkun vakikävijän kanssa.
      Tervehtii ja heittää small talkia treenin lomassa.
      Muualla kuin Suomessa tuo lienee ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä muutenkin.

    • -M-

      Nykyään lähes kaikilla naisilla on toiveena tavata mies jossain sellaisessa tilanteessa tai ympäristössä joka ei ole ikään kuin siihen tarkoitettu. Yöelämässä on perinteisesti tutustuttu ihmisiin, mutta nyt sekin oljenkorsi on hylätty jostain syystä. Nettitreffailussa on liikaa etsimisen makua, joten sekin hylätään. Valitettavasti jäljelle jäävät tilanteet ovat vähän hankalia tutustumisen kannalta koska ihmiset harvoin ovat virittäytyneet oikeaan mielentilaan esim. kuntosalilla.

      Hienoa ja trendikästähän se olisi tavata jonkin tervehenkisen harrastuksen parissa, mutta pirun hankalaa. Tekisi mieli kuitenkin kehottaa suhtautumaan baareihinkin edes hieman avoimemmin mielin.

      • niinmiksiköhän

        Yöelämän oljenkorsi on hylätty siitä syystä, että sieltä miehet etsivät lähinnä seksiseuraa. Tai jos jotkut etsivät muuta, niin hyvin häviävä osa, eivätkä he erotu porukasta mitenkään (joten tulkitaan heti seksinvonkaajiksi). Itse olen antanut numeroni muutamalle kivan tuntuiselle miehelle, mutta eivät ole koskaan soittaneet. Ne joilta olen taas numeron saaneet, eivät ole vastanneet tai kiinnostus on kadonnut täysin. Humalassa kun tuppaa ajattelemaan vähän eri tavalla kuin muuten, eikä se parin oluen jälkeinen nainen jaksa enää parin päivän päästä kiinnostaa. Yhdenillanjuttuihin en viitsi lähteä, sillä nainen leimataan heti huoraksi ja lumpuksi, jota kukaan ei halua.


      • -M-
        niinmiksiköhän kirjoitti:

        Yöelämän oljenkorsi on hylätty siitä syystä, että sieltä miehet etsivät lähinnä seksiseuraa. Tai jos jotkut etsivät muuta, niin hyvin häviävä osa, eivätkä he erotu porukasta mitenkään (joten tulkitaan heti seksinvonkaajiksi). Itse olen antanut numeroni muutamalle kivan tuntuiselle miehelle, mutta eivät ole koskaan soittaneet. Ne joilta olen taas numeron saaneet, eivät ole vastanneet tai kiinnostus on kadonnut täysin. Humalassa kun tuppaa ajattelemaan vähän eri tavalla kuin muuten, eikä se parin oluen jälkeinen nainen jaksa enää parin päivän päästä kiinnostaa. Yhdenillanjuttuihin en viitsi lähteä, sillä nainen leimataan heti huoraksi ja lumpuksi, jota kukaan ei halua.

        Kerron nyt omankin vastineeni vaikka yksittäistapauksista onkin kyse. Olen ollut yöelämässä liikkeellä ja toivonut että voi kun edes joskus pääsisi juttelemaan kivan naisen kanssa ja sitä kautta saisi jotain pysyvämpää syntymään. Kaverini ajattelee ihan samoin. Pari muuta kaveriani ovat ajatelleen samoin ja löytäneet aikanaan kumppanit.

        Itsekin olen vaihtanut puhelinnumeroita muutaman kerran naisten kanssa, mutta he eivät ole jaksaneet sitten selvinpäin tai krapulassa enää kiinnostua. Siinä mielessä ymmärrän hankaluuden mutta toisaalta mietin että en voi olla ainoa ihminen joka ajattelee näin. Jossain on pakko olla edes yksi naispuolinen vastine. Tämän ajatuksen takia pitäisin sen oljenkorren kuitenkin tallessa.


      • mj,mj,j
        -M- kirjoitti:

        Kerron nyt omankin vastineeni vaikka yksittäistapauksista onkin kyse. Olen ollut yöelämässä liikkeellä ja toivonut että voi kun edes joskus pääsisi juttelemaan kivan naisen kanssa ja sitä kautta saisi jotain pysyvämpää syntymään. Kaverini ajattelee ihan samoin. Pari muuta kaveriani ovat ajatelleen samoin ja löytäneet aikanaan kumppanit.

        Itsekin olen vaihtanut puhelinnumeroita muutaman kerran naisten kanssa, mutta he eivät ole jaksaneet sitten selvinpäin tai krapulassa enää kiinnostua. Siinä mielessä ymmärrän hankaluuden mutta toisaalta mietin että en voi olla ainoa ihminen joka ajattelee näin. Jossain on pakko olla edes yksi naispuolinen vastine. Tämän ajatuksen takia pitäisin sen oljenkorren kuitenkin tallessa.

        Minä tapasin mieheni baarissa, ja melkein kaikki tuttuni ovat tavanneet miehensä baarissa. Niissä liikkuu myös paljon sellaisia miehiä, jotka haluaisivat tutustua kivaan naiseen.


      • kyllä se
        niinmiksiköhän kirjoitti:

        Yöelämän oljenkorsi on hylätty siitä syystä, että sieltä miehet etsivät lähinnä seksiseuraa. Tai jos jotkut etsivät muuta, niin hyvin häviävä osa, eivätkä he erotu porukasta mitenkään (joten tulkitaan heti seksinvonkaajiksi). Itse olen antanut numeroni muutamalle kivan tuntuiselle miehelle, mutta eivät ole koskaan soittaneet. Ne joilta olen taas numeron saaneet, eivät ole vastanneet tai kiinnostus on kadonnut täysin. Humalassa kun tuppaa ajattelemaan vähän eri tavalla kuin muuten, eikä se parin oluen jälkeinen nainen jaksa enää parin päivän päästä kiinnostaa. Yhdenillanjuttuihin en viitsi lähteä, sillä nainen leimataan heti huoraksi ja lumpuksi, jota kukaan ei halua.

        "Yhdenillanjuttuihin en viitsi lähteä, sillä nainen leimataan heti huoraksi ja lumpuksi, jota kukaan ei halua."

        kyllä minusta pelkkä tatuointi tai muu vastaava leima pukeutumisessa yms. aiheuttaa saman reaktion.


    • m40, tre

      "Nettitreffailussa on liikaa etsimisen makua, joten sekin hylätään"

      Miehenä en yhtään ihmettele. Nettideitin idea oli joskus hyvä, mutta nykyisin se on lähinnä mielenvikaisten (Sinkut-palstan tasoa), varattujen "sinkkujen" ja irtosuhteiden etsijöiden paratiisi. Normaali, terveellä itsetunnolla varustettu ihminen jää siellä vonkaajien ja muiden häröjen jalkoihin, ja todennäköisyys kohdata sopivia ihmisiä on todella minimaalinen.

      Kyllä se vaan on niin, että sen oikean elämänkumppanin löytää oikeasta elämästä, jos on löytääkseen. Harmi vain, että vähänkään ujommat ihmiset joutuvat tässäkin tapauksessa tekemään melkoisen työn.

      • -M-

        Nettitreffailusta vielä sen verran että minä en ainakaan ole saanut viestejä liikaa. Jos nainen kirjoittaisi minulle niin ei hän jäisi kenenkään jalkoihin. Se olisi yksi hyvin potentiaalinen tapa tutustua mutta harva nainen on siihen tilaisuuteen tarttunut ainakaan minun tapauksessa. Tavallaan tuntuu ihmeelliseltä että haaveillaan kuntosalilla tutustumisesta kun netissä olisi valtava määrä sinkkumiehiä, kuvilla ja perustiedoilla varustettuna, ihan valmiina tutustumaan. Tiedän että jälkimmäinen vaihtoehto on se vähemmän romanttinen, mutta onko sillä tutustumistavalla niin suurta merkitystä? Eikö lopputulos ratkaise?

        Samat sanat pätee myös tuohon yöelämään - jos se on ennenkin toiminut ainakin jossain määrin niin mikä on nyt muuttunut?


      • -M- kirjoitti:

        Nettitreffailusta vielä sen verran että minä en ainakaan ole saanut viestejä liikaa. Jos nainen kirjoittaisi minulle niin ei hän jäisi kenenkään jalkoihin. Se olisi yksi hyvin potentiaalinen tapa tutustua mutta harva nainen on siihen tilaisuuteen tarttunut ainakaan minun tapauksessa. Tavallaan tuntuu ihmeelliseltä että haaveillaan kuntosalilla tutustumisesta kun netissä olisi valtava määrä sinkkumiehiä, kuvilla ja perustiedoilla varustettuna, ihan valmiina tutustumaan. Tiedän että jälkimmäinen vaihtoehto on se vähemmän romanttinen, mutta onko sillä tutustumistavalla niin suurta merkitystä? Eikö lopputulos ratkaise?

        Samat sanat pätee myös tuohon yöelämään - jos se on ennenkin toiminut ainakin jossain määrin niin mikä on nyt muuttunut?

        Tuli mieleen tätä keskustelua lukiessa tämä viime syksyinen blogipostaukseni, jossa kerroin tutkimuksesta jonka lopputuloksen pystyttiin päättelemään että netissä tavanneet ovat onnellisempia.

        http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        Varmasti, ja tietenkin upeita suhteita syntyy niin baareista tai kuntosaleilta, mutta samalla "aaltopituudella" oleminen seurustelun aloittamisen suhteen on toki edellytys sille.

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


      • urpo!1245t
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Tuli mieleen tätä keskustelua lukiessa tämä viime syksyinen blogipostaukseni, jossa kerroin tutkimuksesta jonka lopputuloksen pystyttiin päättelemään että netissä tavanneet ovat onnellisempia.

        http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        Varmasti, ja tietenkin upeita suhteita syntyy niin baareista tai kuntosaleilta, mutta samalla "aaltopituudella" oleminen seurustelun aloittamisen suhteen on toki edellytys sille.

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        Pois täältä, sinä mainospelle!


    • m40, tre

      Tarkoitin lähinnä sitä, että eikös naiset saa nettideiteissä huomattavasti enemmän yhteydenottoja kuin miehet ? Jos suurin osa yhteydenotoista on vonkaajien ja muiden häröjen tekemiä, siinä menee helposti lapsi pesuveden mukana, eli myös ne miehet, jotka eivät heti ensimmäisenä ole uimassa liiveihin. Miehen kannalta se näkyy siinä, miten erottautua massasta ?

      Netissä on se huono puoli, että täällä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa, ja naisen tekemä ilmoituskin voi olla ihan hyvin jonkun pellen miehen tekemä (tai päinvastoin). Tiedä olisiko ratkaisu ongelmaan se, että nettideitissä joutuisi esiintymään oikealla nimellä ? Tämä karsisi ainakin salaseuran hakijoita, kun tekosistaan jäisi helpommin kiinni :-D

    • appiii

      Tinder!! Kokeilkaa

      • ei kai toimi

        Ei toimi kuin uudehkoissa puhelimissa eikö niin?


      • blaa4

        Sieltä löytyy vain näitä "Moi, mts???" -ihmisiä, joiden kanssa ei saa järkevää keskustelua aikaan. Ei kiitos.


      • Ggfds
        blaa4 kirjoitti:

        Sieltä löytyy vain näitä "Moi, mts???" -ihmisiä, joiden kanssa ei saa järkevää keskustelua aikaan. Ei kiitos.

        Pillua sieltä saa. Sä et vaan osaa.


    • _M84_

      Sama ongelma kuin aloittajalla mutta näin kolmekymppisen miehen näkökulmasta. Mistä löytää se mukava nainen vierelle kun työt ja muut velvollisuudet vie valtaosan ajasta. Vapaalla taas ei pahemmin baareissa tule viihdyttyä kun selvinpäin ei siellä jaksa olla ja viinat ei maistu. Salilla ei tule käytyä vaikka muutoin kunnostani huolta pidänkin lenkkeilemällä ja muulla liikunnalla. Netti on toki yksi vaihtoehto mutta toisaalta mukavampi olisi kohdata het alkuun jo kasvotusten, tuntuu jotenkin kylmältä vaihtoehdolta tuo koneen välityksellä keskustelu. Harrastuksen parissa toki liikkuu jonkun verran naisiakin onneksi mutta eipä ole tuoltakaan vielä löytynyt sellaista oikeaa.

      Tullut mietittyä myös sitä että koska elämä on niin kiireistä niin onko minulla sitten todellisuudessa edes aikaa sille rakkaudelle ja toisen huomioon ottamiselle mutta tullut siihen tulokseen että nyt mennään tällätavalla ja jos/kun vastaan tulee sellainen nainen jonka kanssa hyvä olla niin järjestän sen ajan sitten varmasti jostain häntä varten.

    • m27.

      En ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän aloitetta kuntosalilla vaikka olen käynyt siellä jo vuosikausia

    • just wondering

      Pidän kyllä nettiä ihan varteenotettavana vaihtoehtona, jotenkin vain en ole saanut sitä kautta keskustelua käyntiin niin että se johtaisi treffeille. Muodostan mieluummin ensivaikutelman kasvotusten ja haluan muutenkin ajatella, että uusiin ihmisiin tutustuminen "livenä" ei olisi aivan mahdottomuus. Kuitenkaan siis kritisoimatta nettitreffejä, tiedän monia joilla on sieltä todella hyviä kokemuksia.

      Baaristakin varmaan seuraa löytyisi, mutta koska en siellä itse erityisemmin viihdy, toivoisin myös tulevan kumppanini viihtyvän viikonloppuisin jossain muualla.

      Pitäisiköhän organisoida "sinkkujen lenkki", johon voisivat kaikki hölkkäseuraa haluavat sinkut sitten osallistua ilman paineita treffeistä, tietäisi ainakin että on muiden sinkkujen kanssa liikkeellä ja tutustuminen voisi olla avointa :)

      • -M-

        Eikö ole mahdollista että baarissa on ihmisiä jotka ovat siellä nimenomaan siksi että haluaisivat tavata jonkun? En minä ainakaan oleta että baarissa tapaamani nainen välttämättä juopottelee siellä joka viikonloppu.


      • k ikji
        -M- kirjoitti:

        Eikö ole mahdollista että baarissa on ihmisiä jotka ovat siellä nimenomaan siksi että haluaisivat tavata jonkun? En minä ainakaan oleta että baarissa tapaamani nainen välttämättä juopottelee siellä joka viikonloppu.

        Aivan. Kuntosaleista vouhkataan nyt paljon, mutta mikä saa olettamaan, että siellä olisi muka enemmän tutustumishaluisia ihmisiä. Jos jollakulla ei näy sormusta, se ei tarkoita, että hän olisi sinkku. Useimmat yleensä ottavat sormuksen pois salilla, koska kulta on pehmeä materiaali ja naarmuuntuu heti, jos sormusta pitää kädessä.


      • Aito mies
        k ikji kirjoitti:

        Aivan. Kuntosaleista vouhkataan nyt paljon, mutta mikä saa olettamaan, että siellä olisi muka enemmän tutustumishaluisia ihmisiä. Jos jollakulla ei näy sormusta, se ei tarkoita, että hän olisi sinkku. Useimmat yleensä ottavat sormuksen pois salilla, koska kulta on pehmeä materiaali ja naarmuuntuu heti, jos sormusta pitää kädessä.

        Ei kai se ajatus ole, että salilla olisi sen enempää tutustumishaluisia ihmisiä kuin muuallakaan. Mutta se mitä siellä on ehkä hiukan erilaista muihin paikkoihin, että siellä käydään tyypillisesti säännöllisesti ja tekemisen lomassa on myös huilihetkia, jolloin voisi ehkä jutustella jotain.

        Oma ajatukseni on, noista johtuen mahdollisuudet ovat ehkä paremmat kuin kirjastossa tai kaupassa tms, johon mennään suorittamaan jotain ja sitten heti ulos.


      • Jjjjjkkk
        Aito mies kirjoitti:

        Ei kai se ajatus ole, että salilla olisi sen enempää tutustumishaluisia ihmisiä kuin muuallakaan. Mutta se mitä siellä on ehkä hiukan erilaista muihin paikkoihin, että siellä käydään tyypillisesti säännöllisesti ja tekemisen lomassa on myös huilihetkia, jolloin voisi ehkä jutustella jotain.

        Oma ajatukseni on, noista johtuen mahdollisuudet ovat ehkä paremmat kuin kirjastossa tai kaupassa tms, johon mennään suorittamaan jotain ja sitten heti ulos.

        Olin tänäänkin salilla yksin naisena ja n. 20 miestä. Mut en mä siellä miehiä osaa katsoa, ajattelen treeniä)) pitäiskö kokeilla?


      • Aito mies
        Jjjjjkkk kirjoitti:

        Olin tänäänkin salilla yksin naisena ja n. 20 miestä. Mut en mä siellä miehiä osaa katsoa, ajattelen treeniä)) pitäiskö kokeilla?

        Ei kai se haittaa vaikka kokeileekin :)


      • Jagdpanther
        Jjjjjkkk kirjoitti:

        Olin tänäänkin salilla yksin naisena ja n. 20 miestä. Mut en mä siellä miehiä osaa katsoa, ajattelen treeniä)) pitäiskö kokeilla?

        Tostahan saisi kunnon bukkaken pystyyn XD


      • Jjjjkkk
        Jagdpanther kirjoitti:

        Tostahan saisi kunnon bukkaken pystyyn XD

        Olin taas siellä salilla ja muistin tämän kommentin. Siellä oli taas useita miehiä ja muutama nainen. Yksi nuorehko nainen kulki laitteissa, kyseli apua ja flirttaili miehille kovinkaan hyvin siinä onnistumatta. Itse en vain voi kuvitella tekeväni niin, mutta mietin, että jos flirttailisikin omalla reilulla tavallaan... Katsotaan josko seuraavalla kerralla


      • Jagdpanther
        Jjjjkkk kirjoitti:

        Olin taas siellä salilla ja muistin tämän kommentin. Siellä oli taas useita miehiä ja muutama nainen. Yksi nuorehko nainen kulki laitteissa, kyseli apua ja flirttaili miehille kovinkaan hyvin siinä onnistumatta. Itse en vain voi kuvitella tekeväni niin, mutta mietin, että jos flirttailisikin omalla reilulla tavallaan... Katsotaan josko seuraavalla kerralla

        Se salaisuus on että pitää osata flirtata vaikuttamatta liian tyrkyltä.


      • Aito mies
        Jjjjkkk kirjoitti:

        Olin taas siellä salilla ja muistin tämän kommentin. Siellä oli taas useita miehiä ja muutama nainen. Yksi nuorehko nainen kulki laitteissa, kyseli apua ja flirttaili miehille kovinkaan hyvin siinä onnistumatta. Itse en vain voi kuvitella tekeväni niin, mutta mietin, että jos flirttailisikin omalla reilulla tavallaan... Katsotaan josko seuraavalla kerralla

        Jjjjkkk, kiva kuulla, että kommentista saattaa olla hyötyäkin :)

        Itsekin olin eilenkin salilla ja näin naisen tekevän lankusta harvinaista variaatiota. No, siitä sitten kyselemään, että mihin tuo käy jne. Ensi kerralla pyydän vielä näyttämään ja varmistamaan, että teen oikein. Tästä sitten voinkin laittaa aina tavatessamme pientä small talkkia. Jos nainen vaikuttaa lähinnä vaivautuneelta, niin annan totta kai olla. Mutta jos hymyilee ja tulee jossain vaiheessa itsekin juttelemaan siitä sitten voisi lähteä.

        Taidan olla sen jäykkä ja sokea, että pikkanen flirtti jää helposti huomaamatta, mutta jos samaisen mimmin näkee useamman kerran ja juttu luistaa mukavasti niin sitten _ehkä_ ymmärrän yskän. Ja totta kai pyrin myös aktiivisesti juttusille :)

        Onnea matkaan ja tietty myös hyviä treenihetkiä ! :)


      • Jjffhjvxsh
        Jagdpanther kirjoitti:

        Se salaisuus on että pitää osata flirtata vaikuttamatta liian tyrkyltä.

        Ja flirttailla vain yhdelle.

        Jos flirttaa kaikille, niin on vaan huomionkipeä, ei kiinnostunut.


    • Liikuntarauha

      Tän takia en meen kuntosalille, siellä tullaan aina iskemään voisitteko antaa naisen liikkua ja jättäsitte sinne juottolaan ne iskemisenne.

      • Aito mies

        Juottola ei voisi vähempää kiinnostaa...


    • treenaaja

      Mä just näin salilla kiinnostavan miehen mutta en vaan osaa flirttailla tai olla tyrkky.Tosin en ole nuorikaan enkä enää niin timmissä kunnossa:) .Aloittaja ilmeisesti odottaa,että joku tulee kotoa hakemaan,toisaalta jos työ vie suuren osan aikaa, kannattaako hekea muuta kuin panoseuraa? Ja sitä löytyy netistä helposti.Kyllä miehetkin saisivat olla hieman aktiivisempia naisten suhteen:)

    • maahisemo

      Minua kummastuttaa se, että monet 40-50 -vuotiaat miehet kertovat (ainakin nettiprofiileissaan) harrastavansa luontoon liittyviä asioita kuten metsästystä, kalastusta tai ylimalkaan vain "luontoa". Käyn itse retkillä ja patikoimassa keväästä syksyyn lähes joka viikonloppu, kuljen joskus merkityillä patikointi- ja retkeilyreiteillä, joskus kuljen ihan poluttomilla seuduilla. Ja kas kummaa, kun en ole koskaan törmännyt metsässä yhteenkään mieheen!!!
      Asun Pohjois-Pohjanmaalla ja retkeilen tässä maakunnassa, joten ovatkohan nuo erämaat niin isoja, ettei siellä osu koskaan toisen kanssa edes samalle nuotiolle?
      Tai ehkäpä miehet liioittelevat profiileissaan harrastuksiaan...

      • M52v_

        Retkeilevien ihmisten vinoa sukupuolijakaumaa ihmettelin minäkin. Tyttären kanssa viime elokussa Kevolla vaeltamassa, ja varmaan yhdeksän kymmenestä vastaantulijasta oli naisia. Ikähaarukka teinistä eläkeläiseen, ennemmistö pari-kolmekymppisiä.


    • asdgergh

      No, ei sinkkumiehiä löytääkseen tarvitse erityisesti minnekään mennä. Ihmisiä on kaikkialla ja osa niistä on sinkkuja.

      Jos päivän aikana käyt töissä, kaupassa, salilla ja kahvilla niin niissä kaikissa paikoissa voi tavata sinkkumiehiä. Jos tahdot sporttisen niin ehkä sellainen löytyy salilta. Jos tahdot saman alan ihmisen niin ehkä sitten töistä.

      Tai sitten voit kokeilla nettiä, siellä on sinkkuja.

    • Oikea ja oikea

      Sinkkumiehiä on vapaana kaikkialla, kaikissa paikoissa, kaiken aikaa, ja he ovat vielä valmiina ja vapaana iskettäviksi.

      Tämä tieto ei kuitenkaan ap.tä auta koska ap. on nainen ja naiset eivät iske miejiä.

      • AktiivinenAina

        Ja osa eronneista sinkkumiehistä ei ole sinkkunaisten kanssa missään tekemisissä kun päivät menee töissä, illat omissa ja lasten harrastuksissa ja kaikissa noissa kaikki muut ovat pariskuntia. Ruokakaupoissa käymme pari kertaa viikossa joten sellainen sauna teille jää. Baareihin ei jaksa lähteä enää viikon Rumban jälkeen.

        Siitäs saitte, pois silmistä pysymme.


    • Hhfsshk

      Kuntosali on ihan hyvä paikka ja vaikka S-market, huoltoasema, kahvila, vaatekauppa, urheiluliike tai ostoskeskus. Mikään ei olisi kivempaa kuin saada vähän katseita ja hymyä neidiltä hyllyjen välistä. Tasan tulisin juttelemaan. Se, että katsotaan kun en näe, ei johda mihinkään.

      Anna miesten ympärilläsi ymmärtää, että olet vapaa. Sulkeutuminen ja maahan katsominen on paras tapa viestittää olevansa varattu. Sen huomaa kaupoissa ja muualla hyvin, saan paljon toiistuvia olkapään yli vilkuilevia katseita kaupoissa ym. jotka ajoittuu siten kun poikaystävä lataa mandariineja pussiin. Varatut naiset uskaltaa katsoa, koska ovat "turvassa" ja vailla torjutuksi tulemisen pelkoa. Kunhan kattelevat lämpimikseen katsomisen ilosta kai...

      • Nrfgdjd

        No vähän ristiriitaisesti muotoiltu :D Ehkä pitää kylmiltään ruveta jututtamaan juurikin naisia, jotka kulkee kaupoissa laput silmillä.... Mutta siis pointti on että kukaan ei lähestyisi naista, joka ei osoita mitään kiinnostusta.


    • Kysytään nyt ensin

      kuinka monelle olet sitä tautista huoranvittuasi jakanut ?

      • ja vastataan

        Kaikille muille, paitsi sulle! Susta huomaa kauas, ettet saa keltään:)


    • ererg

      Jos joku nainen lykkäis mulle kuntosalilla numeron kouraan, burgeroisin varmasti ja todennäköisesti oksentaisin akan päälle.

    • ei salille

      Ei kuntosalilla kiitos... Itse olen jo 40v. ja käyn salilla edelleen ja kerään katseita jopa 20vee. ei ole mukavaa. Minultakin on joskus koitettu kysyä ohjeita kuntolaitteisiin jne. on niin kliseinen juttu ettei mitään rajaa ja toisekseen voi sitä muutenkin keskustella ilman mitää seksiviitettä. Itse pyrin sanomaan suoraan kaikille naispuoleisille, että käyn salilla omaksi ilokseni ja kaikki jotka tunnen on myös vain salituttuja eikä mitään muuta. Mun mielestä paras tapa on antaa ihmisen olla rauhassa ja jos salin jälkeen lähtee käymään tankkaamassa jotain palauttavaa se voi olla ok.

      Itse pysyn vaiti visusti, enkä koita edes keskustella naisille, koska se tulkitaan väärin aina. On paskamaista jos "kaikki" naiset sen vuosien varrella on tullu kyseleen jotain ja jos ei ole kiinnostunu niin sitte ollaan naamat nurinpäin ja koitetaan jopa ärsyttää.

      • MrsRobinsson

        Tämä on totta. On kiusallista käydä samalla salilla, kun on joutunut antamaan pakit.


    • TaiteellinenPersoona

      Minä ainakin olen liikkunut harrastuspiireissä, kuten vaikka taideharrastuksen parissa esim. työväenopiston grafiikka kurssilla, maalauskurssilla, tiffanylasikurssilla mm.
      Olen käynyt kursseilla, kun siellä tapaa muitakin samanhenkisiä taiteellisia persoonia, vaikka taideharrastus onkin suurimmaksi osaksi yksin tekemistä kotona.
      En tiedä miten naiset suhtautuvat mieheen, joka harrastaa taidetta?
      Ikää on jo 45 v, joten iltapäivän puolelle elämä on jo kääntynyt.
      Joku saattaa pitää harrastuksiani höpsötyksinä, mutta ne ovat myös hyvää terapiaa, mukavaa tekemistä ja jokainen on oman tiensä kulkija.
      Onhan siellä kursseilla naisiakin, mutta oletan heidän olevan jo kaikkien varattuja, joten en ole lähempää tuttavuutta mennyt tekemään, koska kokisin sen loukkaavana.

    • HusseinMuhammed

      VOK

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe