Thaimaan maksullisten naisten opas

janne perll2

20

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan kulkuri

      Höpö, höpö!
      Kehnonlainen on anti, ei löydy oikein mitään!!!
      Huvikseni katsoin Khoratia, Thaimaassa enemmän liikkuneet tietävät kyllä kaupungin.
      Anti lähinnä olematon, en viitsinyt alkaa lisäillä sinne tietojani.

    • thaimaassa

      Teepä mieluummin opas Suomesta - se olisi tarpeellinen.


      Thaimaassa ei mitään opasta siihen tarvita.

    • turhaa tietoa

      Kiitos paljon vaivannäöstäsi,tosin näitä asioita on niin paljon näillä sivuilla jauhettu että voisit lopettaa,vielä kun tuon oppaan anti on säälittävä!

    • Menkat kertois, mut

      Miten te erotatte kännissä siellä thaikuissa ketä on oikea nainen ja ketä ladyboy? Oon kuullu tapauksista joissa mukaan on lyöttäytynyt "kantokahvalla" varustettu naikkonen. Ja jos slerba on on leikattu kokonaan pois, niin pahimmassa tapauksessa menee homosteluksi.

      • Naisten suosikki

        Me, alan miehet kylläkin erotamme asian helposti, enpä viitsi täällä kaikkea kertoa, miten.


      • Hiljaa häpeissään

        Hyvä kysymys , eihän NE erottakaan ladyboyta oieasta naisesta, ovat niin hyvän näköisiä , sitten joutuvat usein ryöstön uhreiksi,
        nielevät hiljaa häpeänsä , alanmiehiä kehuvat olevansa.


      • Ei ketä vaan kuka

        Mitä hel****in suomea taas. Ketä on oikea nainen???? Se kirjoitetaan kuka!! Taas joku itä-helsingin nulikka kirjoittelee, eikä ole ikinä edes ladyboyta nähnytkään


    • Chillaa kielislurkki

      Melkein meni oikein. Kalliossa asun, tosin ei kovin nuori enää. Ja ladyboyta en tietääkseni ole nähnyt, olen hetero. :)

      Mutta hyviä reissuja teille, jokaisella on omat huvit.

    • 28x...

      Huomenta tai päivää vain kaikille! Vai että ladyboyt kiinnostaa mutta ei niistä kehdata puhua! Aivan ymmärrettävää. Näinhän se menee ja kuuluu mennäkin. Nämä kaverit ovat osaltaan thaimaan matkailunedistäjiä siinä kuin norsutkin. Tekee mieli katsoa ja ehkäpä hieman taputtaakin silloin kun vaimo tai kaverit eivät näe. Niin tiukkaa heteroa ei olekaan etteikö hieman kiinnostaisi; edes tissiä puristella.
      Kyllähän alan mies sellaisen tunnistaa ovat sitten munat jäljellä tai ei.
      Mutta se kokemus mitä tunnistaminen edellyttää on hankittava. Sitä taasen ei saa kuin livenä. Kirjoista ei löydä kuin suurpiirteistä tietoa.

      Kaverini Heguli oli paitsi suurten hinkkien myöskin oraaliseksin suuri ystävä. 80- luvulla sen saanti oli kuitenkin onnenkauppaa. Se oli harva opas joka siihen suostui ja sen Hegulille kerroin.
      Yhtenä aamuna saapui allasbaarille rinta rottingilla. Arvosteli siinä Pattis- tuntemustani koska olin sanonut ettei kylässä ollut baaria missä sitä varmasti saisi. Kertoi saaneensa sitä edellisyönä yllin kyllin baarin takahuoneessä 500 hintaan. Sanoinkin että jahas, oletkin ollut Limmatquai- baarissa, siellä se onkin tavallista. Nyt on vain niin että "tytöt" ovatkin poikia. Tanssivat etuhuoneessa kyllä tankotanssia ja keikistelevät siinä kuin tytöt ainakin. Nöösipojat kyllä höynäyttivät.
      Sen Hegulille kerroin ja ilme äijällä musteni. Oli tosi tiukka hetero.
      Teki siitä juupas- eipäs jutun. Sanoin että mennään illalla katsomaan.
      Näin teimme. Heguli sanoi että baari on sama; tiiraili siinä poikia jotka Hegulia moikkailivat kuin vanhaa kaveria ainakin. Kaljat jäivät kesken kun Heguli ulos ryntäsi....

      • janssonin kiusaus

        Mä käyn aina vetää leidareita kun oon thaimaassa ja kerron aina kavereille. Varmasti pohjois suomessa ei kehata sanoa että on vetässy leidarii. Ihmettelinkin kun olin ryypyllä vanhojen koulukaverien kaa Vaasassa ja kerroin niille että olin pari kertaa ollut leidareissa thaikku reissulla, niin ne vaan katto iha ihmeessä ja haukko mua h-sanalla koko illan ja kaikki niiden kaveritki nauro koko viikonlopun. Kyllä mun kaverit stadissa ainakin ymmärtää leidarien päälle.


    • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ1

      28xkertaa korkannu sontaluukun! Olet todella sairas PERVO.

    • kunnia öö... :lle

      Tällaisia ÖÖÖ..... :n kaltaisia kirjoittajia tarvitaankin paljon lisää. Hehän osaavat antaa paljon näille matkailupalstoille. Mikäli heitä saataisiin enemmänkin kirjoittamaan, tulisi Bonnierille huimat säästöt. Toiset kirjoittajat ja lukijat lähtisivät, eikä edes modeja sittemmin tarvittaisi. Bittiavaruuskin avartuisi paljon, asian johdosta.

    • maunitsio

      itse en lady boista niin perusta,mutta en myöskään tuomitse. sen tiedän ettei homot ole kiinnostuneet näistä pojista. kyllä homot tykkäävät ihan pojista joita thaimaassa kyllä riittää. en tiedä mikä näissä leidareissa oikeen viehättää.kun ois oikeita ihania neitokaisiakin tarjolla. huvittavaa on miten ahdasmielistä porukka on. tulkaa joskus ihmisten ilmoille ja lopettakaa se muiden arvostelu. ps tekevälle sattuu se silti ehdottamasti parempi,kuin himassa muiden arvostelu.

      • Kandidaatti

        Olen ymmärtänyt, että normaali shortti on 500,- ja longi 1.000,-. Mutta mitä maksaisi tyttö neljäksi viikoksi "oppaaksi"? Kertoisiko kokeneemmat mitä silloin tulisi budjetoida?
        Pattayalla ja marraskuussa...


      • sotamiesviirilä
        Kandidaatti kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että normaali shortti on 500,- ja longi 1.000,-. Mutta mitä maksaisi tyttö neljäksi viikoksi "oppaaksi"? Kertoisiko kokeneemmat mitä silloin tulisi budjetoida?
        Pattayalla ja marraskuussa...

        Täysin neuvottelukysymys. Riippuu tytön iästä, sinun iästä, ulkomuodostasi, siitä viihtyykö opas seurassasi, onko baarissa töissä vai freelancer jne..
        Noin pitkälle ajalle suosittelisin freelanceria, joita voit helposti löytää paikan päältä tai vaikka netistä. Onko sinulla jo opas tiedossa ja miksi haluat noin pitkäksi aikaa, jos ei hyväksi todettu vakiopas? Älä ainakaan etukäteen maksele mitään tai sovi sitovasti mistään pitkästä ajasta, jos et tunne tyttöä etukäteen.
        Minä pyörin yhden pimun kanssa reilun kuukauden kerran ympäri Thaimaata ja hän oli hyvin tyytyväinen, kun lähtiessäni ostin Nokian puhelimen. En muista mallia, se oli ennen älypuhelimia, taisi maksaa reilun 10k bahtia. Ruoan ja ylläpidon luonnollisesti kustansin, mutta kertaakaan ei kysellyt rahoja. Oli baarissa ns freelancer sopparilla, joten baariin ei tarvinnut maksaa satangiakaan. Olin 27 hän 23.


      • rhanu
        Kandidaatti kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että normaali shortti on 500,- ja longi 1.000,-. Mutta mitä maksaisi tyttö neljäksi viikoksi "oppaaksi"? Kertoisiko kokeneemmat mitä silloin tulisi budjetoida?
        Pattayalla ja marraskuussa...

        itse olen maksanut oppaille 500 b per päivä ja ylös pidon. freelancerin kanssa tietysti .säästät 10 000 kk baarimaksuissa. tosin olen olen myös ostanut lopuksi noin 8-10 tonnin kultakorun jos kaikki on mennyt hyvin.


    • r232r3r23

      Tossa on kans hemmetin hyvä mesta jos haluu kysyä jotain huorista tai hieromoista, niin saa vastauksen 24 tunnissa.

      http://forum.wikisexguide.com/

      Muistakaa vaa pojat käyttää kumii!!!

    • 28x...

      Kaikella ystävyydellä hyvä hra r232r3r23. Kiitän linkistä joka on hieno sekä antaa uutta ja päivitettyä tietoa meille alan harrastajille sekä puoli- ammattilaisille.

      Kritisoin hieman tuota käskyltä vaikuttavaa lopputökkäisyäsi käyttää kumii!!!
      Sehän on nyt älyttömintä mitä elämäntapanautiskelija voisi Pattiksella tehdä.
      Voitaisiin puhua amatööreistä näitten kumien kera tuhraajista.

      Tosi mies panee aina paljaalla.

      • r232r3r23

        HHAHAHHA

        Aivan tosi mies ei syö jäätelöä kumihanskat kädessä.


    • mara df

      Huomenna olis lähtö sit thaimaaseen jee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe