suuteletteko

nams

naistanne sen jälkeen kun on ottanut spermat suuhun

31

1358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suudellaan

      Kyllä. Usein alan kiihottua silloin uudelleen, ja pian hän saa uuden spermalastin :-)

    • ********************

      Tietysti suutelen sillä eihän nyt oma spermani mitään myrkkyä ole. Sitten on mullakin huulet spermassa:D

    • spermapoika

      tottakai. nuolen myös pillusta spegut

    • no juu

      mikäpäs sen maukkaampaa

    • gielari

      joskus tulee lipastua

    • pusuttelija

      kyllä. maistuu mukavasti sperma

      • kikoloko

        oma spermani maistuu aivan hyvälle


    • kyllä

      on suolasta puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä hyvää,suolasta,kiihottavaa niellä

    • maukasta on

      tottakai. maistuu oikeen mukvalle. runkkaan myös kouraan ja nuolen ne siitä. myös nainnin jälkeen pillun puhdistus kielellä

    • joo55

      kyää'

    • topi 55

      kyllä suutelen. suolaselle maistuu

    • Runkkarivain

      Runkkaan itse omaan suuhuni suoraan. Semmonen sopiva käyrä asento selällään niin onnistuupi. Suolaisen maukasta, kaikkein ihaninta kun koko lasti löytää perille suuhun, niin että suu oikein täyttyy spermasta.

    • 2468

      kyllä suutelen

    • hkkjk

      Tottakai! Siat ei suutele

    • m48tku

      Suutelen ja tarttuu sitä siinä omaakin suuhun . On kyllä tosi k8ihottavaa mutta harvoin ainakaan itse pääsen l aukeaman suuhun viimeksi thaihierojalla. Puristi pallejani kun laskin spermat nielun otti kumin pois juuri oikealla hetkellä huhh

    • aisapoika

      itse en haluaisi, mutta vaimo pakottaa ottamaan spermat hänen suustaan minun suuhuni ja joudun nielemään ne myös.
      joudun nuolemaan pillusta ja pyllystä myös omani ja muiden spermat. joskus olen joutunut nuolemaan puhtaaksi panon jälkeen hänen rakastajan kullinkin.

      • Kyllä se meilläkin noin menee minä imen puhtaaksiniin vaimon pillun kuin vieraiden kalutkin. Vieraille se on kaiketi täydellinen nöyryytys. Itse pidän sitä tosi kiihoittavana vaikka en sitä myönnä. Mutta kyllä ne sen näkee.


    • suolanen maistuu

      jos muija ottaa mällit poskeen ni kait minäkin voin sitä suudella

    • Goggogog

      Totta kai. Kiihottaa kun tyttöystävän suupielissä on spermaa ja huulipunat vähän sinne päin.

    • posliinihevosnaama

      juon omat spermani enkä anna niitä millekään pilluoliolle. oma sperma hyvää ja kokoomuksen ministeritkin harrastaa oman sperman juomista ainakin se varkakauksista ja pahoinpitelyistä tuomittu neitipoika.

    • mälliposki

      yleensä suutelen. jos roiskeita naamalla niin nuolasen nekin pois

    • yleensä suutelen sen jälkeen siirryn antamaan naiselleni kielihoidon ja viimeiseksi vielä spermat vittuun sisälle

    • nuolevamies

      Kyllä suutelen, aivan mahtavaa ja nuolen ja juon naisen nesteet kun hän laukeaa..Nam!

    • kyllä

      Kyllä suutelen

    • njäh

      ehdottomasti

    • fjjy

      Joo ja itse otan spermat talteen ja teen pirtelöä jota tarjoan vieraille
      Nami nami vaan, tulkaahan kylään.

    • jälkeen

      Jos on niellyt niin aina jos nainen haluaa en muuten. Tämä on asia joka naisen pitää saada itse valita.

    • decollector

      Eihän niitä naiselle anneta, vaan niellään itse. Sitten voidaan suudella.

    • kyllä suutelen. maistuu spermalle

    • binaiset

      Kaverinkaa on joskus kiva suudella kun hänellä on miehen spermat suussa. On siis tosi kiihottavaa kun saa suudella naisten kesken se miten huulipunat on hänellä pitkin poskea. Silloin tuntuu et hän on myös minun nainen

    • Tietenkin......ei mulla mitään myrkkyä tuu.....ja spermasen pillunkin nuolen....kuhan ovat omat eikä naapurin mällit...hah!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe