Ylistaron levari

Muna mielessä

Mitkä ovat parhaat päivät ja ajat saada siellä runkkuseuraa? Minkälaista äijää siellä käy? Onko isomunasiakin? Onko samaa porukkaa vai veihteleeko?

414

21359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spermaa varmaa lentä

      Kyll varmaan siel käy semmosta jätkää
      Tiedän kyllä paikan
      valtatien varrella kallioiden välis on levarit kahden puolen tietä

    • Hyvä mesta

      viikonloppuisin ja kyllä viikollakkin. Muutamia isokalusia pyörii paikalla joilta saa kunnon kyytiä, mutta aika myöhään illasta. Kevät tuo säpinää ja paikalla piipahtaa kaiken ikäistä ja tarpeet on kaikilla, milloin mitkäkin.

      • astutus

        Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
        Vai on siellä nii homoluolaaa


      • Muna mielessä
        astutus kirjoitti:

        Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
        Vai on siellä nii homoluolaaa

        Hyvä juttu. Kiitos tiedosta. Eiku sinne runkkaamaan. Toivotaan että saan seuraa.


    • vemputtaja;)

      Tänään runkulle Tervajoen-laihian välillä olevalle p-paikalle?

      • runkku2

        tänään ylistaroon ppaikalle runkkailee ja näyttelee kullia


    • ooooooooooooh

      joo tiedän tä paikan.
      varmaa etumus koholla, kun auto kurvaa parkkii

      • Kevätvärinää

        Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.


      • ooooooooooooooh
        Kevätvärinää kirjoitti:

        Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.


      • Munat & poikaset
        ooooooooooooooh kirjoitti:

        Olen monesti pysähtynyt Ylistaron levarilla mutta vain kerran on siellä ollut toinen äijä kädellä. Ei ollut mistään kotoisin. Milloin siellä muka on äksöniä? Voiko siellä vaan katsella muiden touhua jos ei itse halua mennä mukaan. Ajatus on kiihottava!


    • kiinnostunut1

      Millä kohdalla tuo levari tarkalleen on? Eli paljon matkaa vaikkapa Seinäjoelta..?

    • pamppu.

      Ylistarosta Vaasaa kohti no ehkä viitisen kilometriä.

      • Muna mielessä

        Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.


      • eväät syöty
        Muna mielessä kirjoitti:

        Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.

        Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele


      • Muna mielessä
        eväät syöty kirjoitti:

        Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele

        Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!


      • lämmintä
        Muna mielessä kirjoitti:

        Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!

        kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana


      • Muna mielessä.
        lämmintä kirjoitti:

        kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana

        Kovat ja juoksevat sopii mulle.


    • utelias1

      Tänään levarilla menoa?

      • Muna mielessä

        Huomenna.


      • Keltuainenko
        Muna mielessä kirjoitti:

        Huomenna.

        Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?


      • Muna mielessä
        Keltuainenko kirjoitti:

        Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?

        On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!


      • utelias kysyy
        Muna mielessä kirjoitti:

        On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!

        Malkakoskella kuis


      • Muna mielessä
        utelias kysyy kirjoitti:

        Malkakoskella kuis

        Siitä ei mitään tietoa mutta kaikki halukkaat Ylistaroon, siellä tapahtuu! Harmi että sinne pääsee niin harvoin mutta aina kun mahdollista aion tehdä siellä yhtä sun toista.


    • hamemies1

      olin viikko sitten malkakoskella hame ja sukkikset päällä,ei ainakaan silloin ketään ollu.Yksin piti tyydyttää

      • Utelias53

        Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.


      • juttusille vaa
        Utelias53 kirjoitti:

        Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.

        kyll siel on pian auringon ottajia


      • Muna mielessä
        juttusille vaa kirjoitti:

        kyll siel on pian auringon ottajia

        Jaa, hameet sun muut naisten vempaimet saavat meikäläisen kääntymään takaisin. Täydellinen anti-klimax on naisten vaatteisiin pukeutunut mies. Huh huh, siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Duunarimies hikisissä vaatteissa on jotain ihan muuta!


    • joo aurinkoa ottamaa

      OOtko kiinnostunut komeist kaluist nimim muna mielessä
      gay kundi vai ok

      • Muna mielessä

        Totta kai komeat kalut kiinnostaa. Semmoiset ovat todella kiihottavia. Oisko sulla sellainen tarjolla!


    • komee kalu

      Eihän komeeta kalua kannata ohittaa imuttamatta, mutta mikä on mielestäsi komee, kiinnostaa.

    • jaancd

      Mukavasti ollut kiimasia ukkoja levarilla,kolme kertaa käynyt tälle keväälle ja aina munaa saanut..Ukkoja on toisaan parhaimillaan parkissa 4-5 kpl mutta ne ei uskalla kun muita...Itse asuissa viihtyvä isokulli

    • nuorempi.

      Mihin aikaan säpinää eniten, voisin lähtee ajeleen kauempaakin. Onko nuorempiakin, vai vaan vanhempia kullien kyttääjiä?

      • Muna mielessä

        On ihan sattuman kauppaa kuka siellä on. Ite olen törmännyt vanhoihin paappoihin enimmäkseen mutta on siellä muutamia nuorempiakin muna kovana ollut. Tosin kokemusta on vaan muutamasta kerrasta. Harvoin pääsen itsekin sinne mutta ehdottomasti aion pysähtyä kun ohi ajan. Levarirunkut ovat tosi kiihottava juttu!


    • isoa saanut

      Molemmin puolin on tosiaan kyttääjiä osa vanhoja ukkoja ja toisinaan viirilejä nuoria kulleja tarjolla...Ujouis tosiaan haittaa monia ns..!!!!!!!Toista oli vuosia sitten kun iso kyrpä näytteli kullliaan estottomasti ja kutsuvasti nykyään kytätään autossa jne

      • vanhamaasturi

        Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme


      • freudilainen lipsaus
        vanhamaasturi kirjoitti:

        Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme

        toi muori saattaisi jopa kiinnostaa ;)


      • vanhamaasturi
        vanhamaasturi kirjoitti:

        Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme

        Tulinkin jo ma iltap.ja kassit sain tyhjätä kiimaiseen suuhun tulikin kunnon satsi,kiitokset "lenkkeilijälle"


      • Jaska4

        Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
        Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
        Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!


    • kiimaa06

      Onko siellä nameja iso kulleja tarjolla kuinka...?Itse sex asuissa viihtyvä kiimakulli

      • Muna mielessä

        Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?
        Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
        Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.


      • joka junaan
        Muna mielessä kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?
        Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
        Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.

        Äläs nyt ole niin tuomitseva. Kyllä jokaisella on oikeus hakea tyydytystä kaikilla laillisilla tavoilla mistä tuntee itselleen iloa saavansa. Ei se pappa korkokengissä ja minarissa nyt hetken tuumailun jälkeen mitenkään shokeeraava ole. Ota huomioon, että se pappa on ollut samalainen jo nuorempana, nyt on vain ikää karttunut. Se ei vaan ole sun juttusi. Minuakin ihmetyttää mitä monet saavat flesukasta kun oikeita ihmisiäkin maailmasta löytyy. Täytyy vain etsiä.


    • yx kyssäri...?

      Hesan seudulla on kai joku vanhempi äijä kun pörrää autolla parkkareilla. Näyttää ilmottelevan täälläkin...onko joku tavannut sitä tai edes nähnyt...? Kannattaisko testaa, kiinnostaisi...

      • Muna mielessä

        Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.


      • Beeämvee
        Muna mielessä kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.

        Onko porukka siirtynyt jonnekin muualle kun levarilla on hiljaasta? Vai onko?


    • ei toki

      Illalla menen ainakin minä roikottamaan isoa, saa tulla katsomaan.

      • Beeämvee

        Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...


      • oksennustulee
        Beeämvee kirjoitti:

        Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...

        kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk


      • varmaan helpotti
        oksennustulee kirjoitti:

        kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk

        Eile oli Malkakosken saunan terassilla taas kuivunutta ´spermaa.
        Oli joku terassia siementänyt


    • ei saunaa

      Täällä olis tarjolla pyöreää ja puhdasta pyllyä. Koska tuut, saat siementää ja lopuksi nuolen kalusi puhtaaksi. Saat myös imeä mellevää aisaani jos tykkäät niin päin.

      • homomieskö

        vai nii et siemennyspuuhia


    • ei,kun bi.

      Kaikki käy,kiinnostaako, siis malkakoski?

    • Täällä halukas 29v mies voisi tulla panemaan puhdasta pyllyä.
      Torstai iltana 22.00?

      • Puutteessa ja pahasti

        Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.


      • poitsu1997:3
        Puutteessa ja pahasti kirjoitti:

        Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.

        Huomenna keskiviikkona 4.6 klo 20.00 levarilla saa ottaa suihin ja minäkin otan jos joku tahtoo!;)


    • horny69

      Missä tämä paikka on?

      • suihinottokone

        Ylistarosta n. Viisi kilometriä vaasaan päin siinä kaksi levaria kallioitten välissä:)


    • horny69

      Aaah nyt löytyi. Olisiko siellä toimintaa tiedossa? Mieluummin myöhemmin illalla esim. 21.30->?

    • mieli3

      Haluaisko joku tänään imeä iltapäivällä tai illalla.

    • Juhannuslasti

      Tarjolla viikon säästelty juhlalasti juhannuksen kunniaksi, ohutta kesäspermaa. Lasti mieluiten annetaan suihin, voin ottaa sultakin suihin sitten. Kullini on iso puoliposlari, kunnon keskiyön herkkusuulle.

    • Turhareissu

      Ei ollut toimintaa 5.7 illalla levarilla, päivystin klo 22.30 - 23.50 eikä mitään. Yks vanhempi mies teki läpiajon ja vahtas pitkään mutta ei pysähtynyt. Toinen vanha mies kävi kusella siinä polun varressa, jätti auton käyntiin. Menin kans sinne metsään, ukko tuli vastaan mutta meni autoonsa ja hetken päästä lähti. Runkkailin metsässä sen aikaa että jos tulis sinne mutta ei. Maasto oli kyllä sen näköinen että toimintaakin on ollut, paperia pitkin polkuja.

    • ensi viikonloppu

      Tuu silloin runkulle. Vaimo marmattaa jatkuvasti ja mulle maistuu mieskin. Otatno isosta suihin ja on paksu.

    • jaska4

      Miten olisi lauantaina 12.07 vaikkapa 18-19 aikoihin? Mulla on nuori kaveri mukana, joka haluaa nussia, hän on aika pienikokoinen n.165 cm. Kaverilla on iha kunnon kyrpä noin 18 cm ja jo ajatuksesta, että saa nussia, hänellä seisoo. Hän on täysin estoton. Minä ohjaisin kullin reijälle runkkaisin ja katselisin, kun kaverini nussii. Hänelle käy minkäikäinen trahansa.

      • kiinnostaa.

        Saako sitä kaveriasi hässiä vielä isommalla mulkulla,saat seistä vieressä ja vetää käteen.


    • Lasti lentoon

      Nyt kuulostaa hyvältä, mäkin voisinntulla katsomaan ja vaikka imettään...

    • imuri

      Tuu, imen ja nuolen pallisi kuumiksi. Päälle saat pökkiä suihin lastisi.
      Saat myös lutkuttaa isoa kulliani jos mies maistuu.

    • Lasti lentoon

      No niin, tällä sopimuksella lauantaina 12.7.2014 klo 18-19 vaasaanpäin mennessä oikealla puolella levarilla... metsässä.

      • imuri.

        Sinä ja sun sopimukses, tuu jos tuut,mälli lähtee ensin ehtivälle. Onko sulla jotain avuja luetella ehtoja, heh.


    • Lmnop

      No oliko menoa?

    • oli

      Oli, harmittaako?

    • Lmnop

      Ei harmita, ei mahdollisuutta tulla paikalle.

    • Jaska4

      Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
      Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
      Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!
      Toivottavasti joku tietäisi hänestä, taikka hänen puhelinnumeronsa, nykyisen asuinpaikkansa, taikka miten häneen saisi yhteyden. Asui ennen Ylistaron Jääskänjoella, missä nyt? Etunimi on Veikko.
      Kiitos jo etukäteen!

      • 18cm

        Joo oli kova sonni ja aah namin iso letku...!!Itse sain häneltä ja myös panin häntä.!Tais olla aikanaan kovin panomies sillä levarilla.!?


    • Jaska4

      Se isokyrpä asui ennen joko Jääskänjoella taikka Alhojoella. Ovat samalla alueella.

    • btm06

      Hän on kuollut jo vuosia sitten

      • Jaska4

        Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?


      • btm06
        Jaska4 kirjoitti:

        Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?

        kyllä on..


      • Jaska4
        btm06 kirjoitti:

        kyllä on..

        Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?


    • btm06

      Olisko tänään menoa ylistarossa?

      • mitä mitä mitä

        Onko siell Ylistaros jotakin yksinkertaista porukkaa vai millasta hommaa
        siellä pusikoissa pidetään


    • Jaska4

      Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet tänään (Maanantaina 28.07) kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?

    • Jaska4

      Eilen kahdeksan pintoihin oli hiljaista levareilla, johtui varmaankin siitä että tien päällystystyö oli meneilläänsiinä laihialtapäin tullessa oikealla olevan levarin sisäänajon kohdilla. Olin siellä ylistaronpuoleisella levarilla nuorehkon kaverini kanssa.
      Odoteltiin siellä jonkun aikaa, kaverille pyllyä. Ei saanut poika vieläkään nussia.
      Koskakohan se onnistuisi; jokohan tulevana lauantai-iltana? Laittakaa viestiä tänne, koska poika saisi nussia puhtaaseen pyllyyn! Minä ohjaan kullin reijälle ja poika sitten nussii.

    • AinaHuoraMukana

      Mitäs pojaat jos mä tuon teille 60v nahkahameisen reisisaappaisen naisen nussittavaksi? Kyllä sekin imuttaa useampaakin maksusta. Vai imutatteko te vain toisianne? Kyllä on pohjanmaan "miehillä" malliksi mennyt..... pihistelevät naisetko teistä tommosia "joukkorunkkareita" on tehnyt.....
      Halukkaita naislutkuttajia on vaikka kuinka paljon....

    • pikkugullinen

      Koska sitä nasta vois nussia

    • KalleKaasari

      Vieläkö on kesää jäljelä sen verran että vois saada munaa?

    • kesääon

      Kyllä saatavilla on, milloin ehdotat?

      • Kallekaasari

        Tänään iltapäivällä 3 aikaan. Jos sais suonikasta :)


      • vsagmies

        Millane sällli oot ? Mul iso ja vois tulla. Kummalla levarilla


    • kesääon

      Suonikasta onviikonlopulla.

    • Tv06

      Onko tänään tarjolla mitään? Illasta hoikka transu haluis nähdä kovia kaluja

      • 18suonikas

        Koska oot seuraavan kerran paikalla ?


    • Volvo-lasse

      Huomenna iltapäivällä voisin imeä jonkun pussit tyhjäksi.
      Ps kulken s80 volvolla siitä tunnistat
      Koputa vaan rohkeesti ikkunaan

      • 20cm

        Millane sällli oot? ? Mihin aikaan. Ikä?


    • Volvo-lasse

      Vanhempi mies n60, joskus 3 aikaan siellä

      • Toimiivarmas

        Olisko huomenna mitään kivaa


    • runkkarivain

      Hyvä paikka, pussit tyhjentyy aina kun vaan jaksaa odottaa maltillisesti. Pahimmillaanki vaan 24 tuntia menny et on asiat hoitunu.

    • Mackk

      Lauantaina tulossa muita?

    • Volvo-lasse

      Olipas mukavaaviikonlopunan, viikolla uuksiksi? Vaikka keskiviikkona iltapäivällä. Muutkin tervetulleita ;)

    • rookielevarilla

      Tänään klo 18 ketään paikalla ?

      • rookielevarilla

        Sais imee viikon lastit


    • automies1234

      Onko kukaan paikalla ?

    • vääpelivt

      Aina joku paikalla, vähän väliä autot kiertää. Iltahämärän tullessa alkaa tapahtua enemmän. Vaikuttaa siltä, että maakunnassa on paljon runkkumiehiä ja homoja. Kukas sen kullin paremmin hoitelisikaan ja imuttaisi kuin kullikiimassa oleva toinen mies.

    • fordmiess

      onkos tänään illasta menijöitä?

    • miesjacdtyttö

      Olen tulossa punapäisen cdtytön kanssa hämärän tullen noin 19.30. Hänellä oli toiveena saada paljaalla ;)

      • 55v

        Missä sielä? Ja paljonkin menossa porukka?


      • miespianpaikalla

        Cdtyttö teki oharit mut itse olen tervajoella tulossa


    • uros-valmiina

      Aina aisa valmis, tulossa ollaan jo.

      • jartsavaaan

        Uros-valmiina millanen olet? ja monelta menossa?


    • uros-valmiina

      Huomenna sopisi. 58v ukm siisti iso varustus(paksu) .

    • 34vhunk
    • Fiiffi

      Olisiko tänään seuraa saatavilla? Transut kiinnostais:)

    • 195cm

      Olisiko tänään ketään tuossa 13-15 välillä?
      Runkkailua tekisi mieli...

    • M40sjk

      Pysähdyin lauantaina kuselle tohon ylälevarille ja käväisin pikaisesti metsässä kurkkaamassa. Kyllä oli liukuvoidetta käytetty ahkerasti... ;-)
      Runkkailin hetken ja jatkoin matkaa, ei näkynyt muita.

    • Jootännevaan

      Tänään klo 18:30-19:00 välillä olen paikalla

    • satunnainenkulkija

      Paras miesmesta pohjanmaalla, jokaiselle jotakin. Harmittaa kun illat viilenee, mutta ei vielä varmaankaan niin paljoa etteikö voisi esiin ottaa ja seisottaa ;-)

    • btm06

      Löytyiskö tälle illalle ketään joka panis?

    • satunnainenkulkija

      Huominen sopisi hyvin, mutta ei panoja.

    • sjokikulli

      Tänään kukaan tulossa , pussit pitäis tyhjätä?

    • Tepid1

      Janakkalan levarilla saa tunnin ajan pyllyä klo 12 eteenpäin 34v neitsyt pyllyltä.

    • TotuusOnToisenlainen

      Notta ei pohojanmaalla HOMUja oo ? Suomalaisen miehen mitat, pohojalaaset uhoo ! Notta perkele näkyy olevan levarit täynnä !! Ja Runkkareita.... helvetti !

    • 33runkaten

      Mä aion tulla lyhyellävarotusajalla naisen kanssa sinne nussimaan, eli jos katselijoita löytyy niin saa tulla ;)
      Saattaapa siinä jotain saada itsekkin ;)

      • NahkahuoranToveri

        Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....


      • kyrpis-
        NahkahuoranToveri kirjoitti:

        Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....

        koska tuut uudestaan


    • Fdidi

      Kyllä jos sielä näistä saa niin tuun heti

    • tonttunen51

      Hyi olkoon mikä viesti ketju! Hinttareita täynnä, yäk, miten helvetin etovaa!! Kyllä jotain on pahasti päässä vialla ku äijät paneskelee keskenään ja imuttavatkin, hyi helvetti! Seksi on tarkoitettu VAIN ja ainoastaan miehen ja naisen välille ,näin se vaan on. Sanokoon hinttarit/lesbot mitä tahansa!!

    • dddddasssss

      joo kyll on melkosta potaskaa

    • Noooooooooooh

      Ei näitä ole pakko lukea, vaikka kovasti kiinnostaakin.

    • ghhhhh

      Nooh taitaa kaikkien lukijoiden kyrvät seisoo jakiimatippaa pukkaa vai vai niih
      mitä sanootta

    • autoilen

      olisiko lauantaiillalla imettäjää levarilla kyselee siisti 50v mies

    • minkävärisellä-tuut

      Tullaan tullaan, maltahan, saat kyllä.

    • maakunnan-ukm-bi

      Kumpi puoli tänään päivystää?
      Ois imetettävää.

    • hälytyshälytys

      riistakamerat, siellä...

    • ohikulkijaM

      Tänään klo 14 imijää tai peppun antajaa!?

    • Isopoika16v

      Olisiko jollekki päivälle joku innokas imuttelia nuorelle munalle? Voitaisiin sopia aika..

      • kiima06

        Tänään?


      • Nuorijannu

        Tule hypäjän koskelle nyt? Lähellä kyläkahvilaa?


      • kiima06

        Nyt en pääse sinne. Levari klo 21.30?


      • Nuorijannu

        On vähän pitkä matka! Etkö millään voisi tulla? Tai edes hieman lähemmäksi ja minkä ikäinen oot? Liikun itse vielä kaksi pyörä itsellä? Onko sun kik vielä käytössä


    • 19vtop

      Tänään klo 21 joku montulle jota saa panna?

    • Kiimaleva22

      Ylistaron levarille panolle nyt ketään

    • Salainen757

      Onko kukaan paikalla nyt?

    • kiimatipppeee

      onko kiimatipat jo housuis vai

    • Hooooo

      Kukaan menossa 12?

    • kiima06

      Tänään myöhemmin illalla ketään?

      • 06miesbi

        tänään ?


      • asdags

        millanen sä oot?


      • 06miesbi

        siisti nuori parikymppinen


    • xxlbtm06

      Nyt joku panemaan?

    • xxlbtm06

      Tänään ketään panemaan?

    • posliinivsa

      Tänään.. Nyt pian menossa levarille runkkaamaan 17cm posliinia.. Olisko btm seuraa?

      • 20vtop

        Myöhään illalla ketään touhailee


    • villeeeee1983

      Olisko nuoremoaa jätkää...?
      33w jätkä illalla pakettiautolla liikenteessä. Takana tummennetut lasit ja hyvä tila touhuta. Pääsis runkkaamaan saamaan aikaan omaa ja toisen kullia ja tietysti myös toisinpäin. Suihinototkin käy,mutta kumin kanssa! Mä 177/75 21cm

      • 19v

        Villeeeee1983 mä voisin tulla oon 19v monenko aikaan suurinpiirtein? Itselle käy illalla/yöllä


      • Obelilla

        Pyöritkös koskaan uudemman kerran?
        M33 195/95/18

        Runkkailu kiinnostais ;)


    • jätkätpätkät

      Kuka sinne hinttien keskelle viitsis lähteä aivan epänormaalien puuhaa

    • ukmbi-vm58

      Siisti ukm pitää kaluasi hyvänä, nuolee ja imee palleja pitkään, saat kunnon suihinoton, koska?

    • Poju40

      Onko tänä iltana ketään menossa? Voisin katsella kun toiset touhuaa.

      • Rungun33

        Mäkin haluaisin katsella ja runkata!


      • kiima06

        Mihin aikaan?


    • Asjhgfad

      Runkkaamaan!

    • Rungun

      Onko levarilla käynyt porukkaa? Kelit parhaimmillaan :)

    • kylvöajat

      Kylvöaika ei nuorilla isännillä ole aikaa vetää koko ajan siementä ulos

    • laurilast

      Aurinkoa voi ottaa Malkakoskella taas kun lämpenee, luonnonkaunis paikka

    • tehomiesbi

      Kyllä siementä kerkeää levittää ja varsinkin ottaa vastaan, jos löytyy antajia

    • puuhapeter

      Millanen tehoviljelijä siel jokos alkaa siementä puskea ulos, itell vähä ahdasta etumus

    • Runkkailua

      Onko tänään ketään?

    • 20vtop

      Tänään joku jota sais panna?

    • vvvvbi

      Tälle illalle imettävää kyrpää, nyt haluttaisi, voin myös imettää omaani.

    • Bottomman

      Tänään suuni ja peppuni käytettävissä , vaikka useammallekin kerrallaan tai jonossa

      • Isoauto

        Ootko nyt ja kummalla puolella?


      • Melamies06

        Mihin aikaan ja kummalla puolen?


    • sairasvääääns

      Lopeta nyt saat tuo kyrvän lutkuttaminen aivan sairasta touhua tajutkaa nyt jo.

    • runkkumies

      Ajoin ohi tänään yhden aikaan muutaman kerran ja oli kyllä autoja molemmilla puolilla.
      Tekisi niin mieli tulla imettämään kulliaan, mut pupu menee aina pöksyyn.
      Isokin mulkku vielä olisi, ei tarvis hävetä ,kun esiin ottaa, mutta jos joskus pienissä sievissä rohkenisi paikalle.
      Kyllä itsellenikin kyrpä maistuisi.

    • parastamenoa

      Kyllä kyrvän imeminen on aivan parasta miehelle.
      Ihana tunne , kun kalu sykkii suuhun herkut.
      On hyvä ,että miehille on tällaisia paikkoja joissa voi purkaa paineita näin mukavasti.

    • Nuorikko69

      Olisikoha huomenna ketään paikalla puoliltapäivin? Haluaisin koittaa miltä tuntuu runkata miestä.....

    • Runkkailua

      Tänään kolmen jälkeen ketään?

    • kummalle-puolelle

      Saatan lähteä, annatko imeä/imetkö?
      Auton väri?

    • Jauhopulttu

      Ei vittu jätkät. Koittakaa edes naista.

      • bottomman

        Tänään maistuisi kulli jos joku haluaisi naida tai imettää


      • Melamies06

        Maistuisko nyt?


      • Anonyymi

        Ei kai se ole sinulta pois jos jätkät on keskenään, pidä nyt vaan ne naiset äläkä luo näitä viestejä jos ei kiinnosta ja oksettaa.


    • Poitsuu121

      Onko nyt ketään poitsu 30v ajelee kohta ohi. Haluisin vaan katsoa kun laukeat.

    • Slerpa

      Haluaisin imeä isoa ja saatanan karvaasta kyrsää tänään ritamäen lavan takana ;)

    • kesähalut

      torstaiillalla siinä 8 mais imisin ja panokin ok siisti 50v um oon

    • Isopussi

      Uskaltaako tonne mennä paneskelemaan

    • Jvvvltd

      Onko nais seuraan mahdollisuutta?

    • toiveenaolis

      Tuokaa nyt joku naisia niin saadaan panna niitä. Paskainen reikä kun ei kaikkia kiinnosta. Naisen ikä eikä koko ole ratkaiseva vaan se että sillä on pillu.

    • Biboy8729

      Tänään illalla joskus 21-22 paikkeilla ketään levarilla 29v btm imisin kullia

    • käsityötuntit

      Mit'äs tuli biboy hommailtua oliko vilskettä

    • käsityötunti

      millanen biboylla itellä

    • Runsas-spermainen

      Tänään imijää on säkit täynnä ja laueta haluan jonku pyllyyn tai suuhun

    • Biboy87291

      Ei ollu mitään pari tuntia venailin. Ihan sopiva kai. Nytkin täälä levarilla

    • KokematonPylly

      Onko kukaan runkkailemassa?

    • 20v

      10min päästä joku imeen tai antaan persettä?

    • Slerpa

      Tuun tänään ja nain sun aivot pihalle odota 45 minuuttia niin olen vaasan puolella

    • Slerpa

      Maistuisiko IMURISEDÄLLE pienet pussit mutta runsaasti tuleva ja 24 cm kulli? Haluan roiskia ympäri levaria ;)

    • käsityötunti

      Millasta biboy tykkäät porn katella Tapaat sä ajella ja katella mis

    • Biboy872912

      Kaikki porno käy onko tänään ketään levarilla voisin imee kalua joskus kello 17.30

    • vähäkyröö

      Varmaan sä runkk kotonakin kun noi kiimanen kundi, onko sua usein imetty

    • vähäkyröö

      Onko biboy posliini

    • Biboy8729

      Oon posliini

    • vähäkyröö

      Mite usei sä runkkaalet tekee todella makeeta antaa lastit lentää

    • vähäkyröö

      Hankala saara munakarvat kokonaan pois mutta kyllä sekin taitaa onnistua kun on kunnon¨
      laitteet

    • vähäkyröö

      Aamulla töihin nyt nukkumaan eks nii bib

    • Biboy8729

      Saisko tänään imee kyrpää levarilla? Mihin aikaan sielä porukkaa? Imisin kunnolla

    • vähäkyröö

      Sua on taittu itteeski imiä, miltä tuntuu kun joku ottaa syvälle, itellä ei kokemusta

    • Biboy8729

      Tuu kokeilemaan oon nyt levarilla

    • Seisooooooooo

      Kukaan nyt paikalla?

    • Bitop40v

      Kuinka ollu porukkaa paikalla? Vois joku ilta ajella paikan päälle.

    • Tänään joku penksin koskelle imemään?

      • imee

        52 bi mies vois tulla...siisti Poslari.klo 13 0503439346


    • mietteliäsbi

      Missä siellä voisi imeä/imettää??

    • Biboy8729

      Bitop40v mä voisin imee.. kerro vaan aika millon pääset

      • 30v_nautiskelija

        Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)


      • Biboy8729
        30v_nautiskelija kirjoitti:

        Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)

        Ootko millane? Illalla voisin tulla


      • 30_nautiskelijaa

        Terve, karvaton ja kova ;) Löytyykö kik?


      • Biboy8729

        Ei mut numero on 0449168519


    • 30_nautiskelijaaa

      Nähdään levarilla. Moneltako ja millä puolella?

      • Biboy8729

        21.00 ylistaron puolella


      • Biboy8729

        Mun kik on Punkkariboy jos haluut et imen vielä joskus


    • sonnnipoikaaa

      Eikö ookin sairasta imeä nyt kusista kyrpää mieti nyt vai mikä nii kiihottavaa

      • Robottixxx

        Ihan vaan haluaisin tulla tässä sinulle kertomaan että kullin voi myös pestä ja kannattaakin tehdä se silloin tällöin.


      • Vanhan 70-80 vuotian ukon kusinen kyrpä, nami juuri kusemisen jälkeen tai jopa sen aikana huh että olis hyvää nami!!!!


    • Pojupojupoju

      Penksin kosken vanhassa myllyrakennuksessa voisi joku tulla huomenna ottamaan poskeen 2 aikaan?

      • Hjyu

        Millaista tarjolla?


    • eiviikkoonpesty

      Kusella menin käymään ylistaron kieppeillä jollain levarilla niin ensin ilmestyi käsi puskasta mulkkua hyväilemään. Eihän siinä puutteessa ja kiihotuksessa enää mitään voinut tuli ja otti poskeen sitten. Erikoinen paikka kyllä. Positiivinen kokemus loppupeleissä.

    • 8421

      Tekis mieli antaa jollekin persettä oikein kunnolla mutta ei oo oikein rohkeutta toteuttaa, kyse on lähinnä siitä että se tuntuis vaan niin randomilta, varsinkin laukeamisen jälkeen :D mikähän tässä on ratkaisu

    • Qwertyuiod

      Tänään tänne?

      • Biboy8729

        Täälä parasta aikaa


    • Mnbvcwd

      Runkkaamaan

    • mm.mm..bi.ukm

      Olis mahtavaa runkkailla useamman äijän porukassa, olisi kaiken kokoisia kyrpiä ja monenlaisia tyylejä, olisiko tänään sellainen ilta, ehdotelkaa kellonaikoja.

    • Sieppari2

      Tuo sama vanha äijä esittelee velttoa munaansa ohikulkijoille. milloinkahan saa jokerilyöjän mailasta???

    • Aswerfgh

      Nyt levarille

    • Aswerghj

      Runkkausta tänään

    • Poiuytt

      Saisko nyt imut tai persettä?

      • Aswerghj

        Ehdin jo lähtemään, miten huomenna illalla? Minkä ikäinen?


      • Poiuytt

        42 vee. Entä sinä?


      • Aswerghj

        36v


    • Maaistona

      Runkkaamaan

    • Maaistona

      Runkkua nyt

    • Noin20cm

      Onko sielä ketään tällä hetkellä? Vois kiinnostaa imut!

    • Poiuytt

      Imijää tai btm vielä tänää?

    • MIIKAannan-nielua

      Tänään mälli lentää kuka imee?

      • Biboy8729

        Voin tulla imemään ootko millane? Mihin aikaan?


    • Melaboyabc

      Saanko laskea lämpöset spermat sun pyllyynmuuta? Olen paksu kaluinen.

      • Biboy8729

        Millo Melaboyabc sun kalua sais imee?


      • Biboy8729

        Millo sun kalua sais imee?


    • Biboy8729

      Melaboyabc millo sulta sais ottaa poskeen?

    • Biboy8729

      Tää 24 sivusto näköjään tilttaa ku ei lähettänyt noita viestejä mut nyt kuitenki on julkaissut ne :/

    • popva

      Olisko jollai haluja saada kokemattomalta mieheltä käsihoito öljyllä? Olis kiihottavaa runkata toisen miehen kullia.Sovitaan aika!

    • 20vTop

      30-45min päästä joku levarille tekis mieli panna perseeseen;) saa mua toki imeäkki;)

    • 20vTop

      Tulisko joku

    • popva

      20v top millanen sulla on? 50v vois olla kiimassa. Koska?

    • BigDick0

      Pussit painaa kuka haluaa imeä? käsittämätön persereijän tarve. Takaan takaa että nautit ;)

      • btmbtm

        Sun ikä ym? Vielä tänään?


      • BigDick0

        28 kova ja innokas naimaan persettä. Mitä tekisit ?


      • Dfer

        Koska paikalla?


    • PilluDeStRoYeR69

      juu mä voin tulla mutta käsiöljyt sit mukaa OIKEESTI:D

    • Isoosäkki

      Onko tänään mitään imuja tai peppureikää tarjolla noin kello 01:00 säkit on täydet tulen mihinkä ikinä haluat.

    • bb40

      mul ois paikka mis voitte imettää ja panna,voi roiskia paljaalla peppuun tai suuhun,m40v,txt 041-701 9673

    • 27wkundi

      Lisää kikissä 90taurus välillä käyn siellä

    • Hjyu

      Nyt btm?

    • Jönsester

      Onko kalua nyt?

    • Ukkelisjo

      Onkos ketään huomenna päivällä paikalla? Haluaisin katsella ja ehkä hieman koittaa kovaa mulkkua..

    • runkulle

      Tänään päivällä runkkumiehiä menossa, olisi mukava saada pamputella. Ukm isolla.

      • Biboy87291

        Mihin aikaan mä täällä nyt


    • 16btm

      Kukaan laihialla tai isossakyrössä :)? 16v btm täällä

      • Dfer

        Isokyrö 37v top


      • 16btm

    • ahnassuu

      iso kullista miestä imettään pussit tyhjix?

    • bottomman

      Munaa tekee mieli , suuhun ja peppuun . Panomiehet tulkaa jo !!

      • Dfer

        Tänään illalla?


    • laukeennaamalle

      koska paikan päältä löytyisi märkää reikää mättäänpäältä? Stayupit

    • kesähalut

      tänäiltana noin 10 mais 50v btm um paikalla

    • Eetu-ville

      Tulkaa joku 2:00 mun ja tainan kaas naimahan

    • Biker22cm

      Ketään tänään liikkeellä? Tekis mieli imuja?

      • IsooKulli

        Mä tuun ja työstän


      • BOTTOMI
        IsooKulli kirjoitti:

        Mä tuun ja työstän

        moi, haluisin isoo suihin ja tiukkaan peppuun. en pääse levarille mut mulla paikka asun yksin .vois ant bensak. jotain


      • BOTTOMI

        MOI, AJELETKO KOSKAAN HÄRMÄN SUUNNALLA, TYKKÄISIN OTTAA SUIHIN SUN ISOSTA. EN PÄÄSE SINNE LEVARILLE EI AUTOO JUST NYT.MITEN SAISIN YHTEYD. SUHUN?


    • Minä22cm

      Ketään tänään 22 jälkeen? Pussit on täynnä!

      • Biboy87295

        Pääsetkö nyt tulemaan voisin imee kunnolla


      • Biboy87295

        Voin odottaa 22 asti


      • Biboy87295

        Jos haluat vielä toistenkin toistenkin nii mun kik on Punkkariboy


    • puuhapeter

      Vedä kännyy

    • ankeriasss

      kyllä on miehet kyrpiensä kanssa pulassa kun pitäisi koko ajan kusista kalua imeä

    • 8421

      Olisko jollakin intoa antaa kunnolla munaa 22 v miehelle, taidan pian mennä joku päivä paikan päälle kun semmoinen tunne iskee. Sais olla kunnolla isoa

    • Toppi28v

      Tänään levarille menossa 28v toppi kolmen päivän lastit poslari tyhjääjää?

      • bottomman

        vieläkö tänään sais kullia imettäväksi ja oishan se kiva saada peppuunkin


    • Mopopoika17v

      Olisko huomenna iltapäivällä ketään?

      • Pojuhhh

        Huomenna aamupäivällä?


      • Mopopoika17v

        Moneltako ajattelit?


      • Kokematon133

    • Mopopoika17v

      Oon paikalla yhdeltä, tulkaa jos pääsette

    • Meseyy

      Pian ohi onko ketään?

    • bottomman

      Tänään illalla vois imeä ja antaa perää . jotain 21.00 jälkeen

      • Grt

        Tuletko tänään


    • Btmohikulkija

      Oliskohan tänään myöhään illalla tai yöllä ketään panemaan?

    • Opelmiess

      Olisikohan levarilla runkulla kukaan kohtapuoliin?

    • Qwertyuipk

      Levarille

    • imijä-imettäjä

      VLähinnä harras kullin imijä olen, sellainen perinteinen polvillaan kulli suussa, imen pitkään ja nielen lastit , imen myös pallit ja nuolen myös reikää.
      Imetän halukasta kullillani, ja runkut, ei nussimista. Viikonloppuisin aikaa.

    • Minä22cm

      Onko tänään ketään 22.00 jälkeen? Olisin suihinoton tarpeessa... Runkkuseurakin käy.

      • Bibi365

        Moi voin tulla imemään kummalle puolelle?


    • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

      kyseisellä paikalla on moni ukkomies käräytetty, rekkarit vaan ylös ja tietoa vaimolle jne...

    • tänään-imemään

      Koska polkupyörissä on taas alettu käyttämään rekisterikilpiä?
      Älä ole katkera jos et sovi mukaan, ruinuta sinä sitä hapanta vittua kotona, kyllä miehet päinsä hoitaa kullin imemiset ihan ite.

    • kesähalu

      huomenna imisin kalua noin 12 aamupäivällä,siistille kullille imut loppuun asti

    • jatkuvakiima

      Näkeekö ylistaron levarilla koskaan tosi isoja kulleja (20cm>) sellaista tahtoisin imeä ja nuolla?

    • poromestari

      Tee nyt vaa aamulypsyt kun noi aikasin oot herännyt

    • Mopopoika17v

      Onko tänään puoli 10 jälkeen ketään?

      • XBIX

        Noin kello 23 paikalla


    • 20vtop

      Minkälaista seuraa etit xbix

    • syksym

      ukm btm imisi huomenna siinä 11 mais aamupäivällä

      • 58vrahtari

        peppua sais illalla tervajoella , rahtari antas


      • 17cm

        Levarille tulos noin kello 19-20


    • Mopopoika17v

      Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä?

    • syksym

      tänään ottasin kullia suuhun, siinä yhden jälkeen

    • 20cmtop

      Tänään isokalu liikkeellä klo 11-12

    • ityityiytu7

      Eilinen isokaluinen mies, joka oli moottoripyörällä paikalla illalla, laita viestiä jos olet joskus uusiksi paikalla :) Olin se jälkimmäinen jolle sanoit lopuksi ettei enempää jaksa.

      • bottomman

        Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla


    • 20vtop

      Pääsee;)

      • bottomman

        Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla


      • Herkkutatti18

        Moneltako paikalla?


      • Curius

        Tiistaina kello 12 ketään paikalla?


    • haluumaistaa

      Onko tänään ketään paikalla iltapäivällä puoli neljä ?

      • bottomman

        Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu


      • Anonyymi
        bottomman kirjoitti:

        Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu

        Haluakko kovaa kullia tänään ja sperman suuhun


    • Asdfghjknm

      Miehiä levarille

    • bigge3

      Tänään nuorta imuria isokalulle parin tunnin päästä?

      • Kokematon1983

        Tänään 17-18 paikalla... apukuskinlippa merkkinä


    • Kokematon1983

      Olen paikalla tänään 18-19 aikaan.... olen useasti lauennu miehen suuhun ja nyt haluaisin että joku laukee minun suuhuni ;) ”haluan maistaa ;)

      • XBIX

        27.12 noin 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta suuta ja imettävääkin paikalla?


    • cccccccccccccccccccccc

      Miltä maistui

      • Kokematon1983

        Tänään paikalla 15-16 apukuskin lippa alhaalla... tuu rohkeesti käymään ;)


    • imetään

      Oletko kokematon1983 paikalla to klo 16

      • Kokematon1983

        Yritän olla;)


    • mustaleimaemmentaali

      Itsellä kokemuksena että aika juustosilla vehkeillä vanhat homot tulee paikalle.

    • XBIX

      27.12 noin kello 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta imijää/imettävää paikalla?

    • Audilla17

      Perjantai 29.12 kello 12 jälkeen. Mikä on merkki kun tietää hypätä samaan autoon? :)

    • jussinpussita

      Vedä kätees ettei tarvi lähteä kaupoille vai

    • ws22tgf

      Kävin viemässä matalalle puolelle spermaiset pikkuhousut. :

    • johnerikddd

      hahhha älä ny oo köppääne nehän jäätyy sinne kohomeloo hae pois ja laita pyykkikoneesehe voit
      sitte taas täytäää niit

    • täysinkokematon

      missähän tarkasti tämä kyseinen levähdyspaikka on?

    • uskotko.vai.et
      • uskotko.vai.et

    • hahahhaaaaa

      Ei kai täällä ny kukaan tosissaan ole kirjotetaan ihan paskaa hupiajutuja

      • bottomman

        Olisko tänään kullia paikalla ?


    • anskuuaaa

      Mitä sulla mieles

    • bottomman

      Tänään voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?

    • bottomman

      Tänäänkin voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?

    • bottomman

      Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla , autossa lämpimässä .....

    • analyytikko

      Onko noin sairaita ihmsiä et kusisia kyrpiä imetää ja pannaa paskareikää, voisivat mennä
      pikaisesti lääk vastaanotolle psyk. osastolle.

    • Laurila00

      Tänään herrasmiestä joka ottais ison vehkeen esiin ja painaisi sen mun tiukkaan kakkoseen.?

    • Anonyymi

      Oon 30v bi mies ja kävin siellä 2viikkoo sitte.kuhinaa oli. Runkkasin itteni loppuun asti toisen miehen katselessa.. lenti kyl kunnon lastit iteltä;)

      • Anonyymi

        Tulisikko mun pyllyyn. Oon kohta pylly pystys. Pane tuu sisään ja poistu


    • Anonyymi

      Huomenna perjantaina 16.8. suunnilleen klo 15:30 taas spermaa lennättelen.....

      • Anonyymi

        Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.

        Oon paikalla 15min päästä


    • Anonyymi

      Seuraa tänään levarilla?

    • Anonyymi

      KOSKA ois runkkuseuraa nuorelle pojallee pojalle

      • Anonyymi

        minkälainen poika


      • Anonyymi

        Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik?

        ei oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo

        Onko vielä toimintaa alueella?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tänään ylistaron levarilla seuraa klo 12 jälkeen? S-posti [email protected] tai kik hehkua

    • Anonyymi

      Tänään tiukkaa klo 16:00 polulla

    • Anonyymi

      Haluaako joku imeä mua tänään? Mulla paksu 20cm posliini isot kivekset.

    • Anonyymi

      Olen J.M ja minulla on pakettiauto missä olisin halukas huoraamaan pyllynreikääni. Hyppää rohkeasti autooni ja täytä minut

    • Anonyymi

      Hyvä paikka varsinkin kesäisin.mulla ollut muutamia kertoja nainenkin mukana.kaikki ei välttämättä ole siitä tykännyt jos pelkkiä umpi homoja ollut mutta kyllä sillekkin on saatu hyvin seuraa.

    • Anonyymi

      Olen kiimainen maipe ja kulli olis kiva

    • Anonyymi

      Pääsiäisenä tullaan nainen mukana.

    • Anonyymi

      Käykö vielä porukkaa? Ois kiva tavata mies tai miehiä jotka tykkäis imettää...

      • Anonyymi

        Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.

        Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.

        Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.

        Mitä mieles jos stondis kyrön kundi 66


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­­um­me sinu­t kä­ymään u­ude­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/M4r8Z7

    • Anonyymi

      Minkä ikästä kundia siellä käy?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Farkut alko läydä ahtaaksi.. ootko Kyrön kundia

    • Anonyymi

      Millanen varustus 66

    • Anonyymi

      Minäpä tulen joko tänään tai huomenna illasta niin että hämärtää jo.

      • Anonyymi

        Sun käsi tuntuu ihan jo hierovan etumusta täs


      • Anonyymi

        Stondikset on kovat ...


    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­­­ek­si­­­tea­tteri avautuu Su­­­ome­­en! Kutsu­­mme kai­kki­. Il­­­mo­it­tau­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­e tä­­äll­­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/R4c6X8

    • Anonyymi

      Millanen varustus cm

    • Anonyymi

      Ootko usein lypsänyt lämpimät suuh

    • Anonyymi

      Millasia kokemuksia eteläp. Seniorilla Ylistarosta

    • Anonyymi

      Meinaakko lähtiä hämäris käymähän...

      • Anonyymi

        Tänään täytynee käväistä imettämässä ja saatampa polvistua itsekkin imemään. Seniori 66v.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiva kuulla miten kävi, munat nyt sul valmiiks täynnä

    • Anonyymi

      Onks usein lypsetty

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­tsum­­me sinu­t kä­­­ym­ään uude­­­ss­­a chatissa! Meitä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/P7j5E2

    • Anonyymi

      Olisiko tänään ylistarossa seuraa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulen huomenna klo.12

      • Anonyymi

        Pääsetkö ensi viikon loppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö ensi viikon loppuna.

        Olisin tullut mutta en ollut katsonut että joku tulee.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/U1s5I0

    • Anonyymi

      Miten 66 seniorin kävi

      • Anonyymi

        Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.

        Olisinpa ollut katsomassa vierestä ja ehkä osallistumassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.

        Tänään illemmalla imettäisin Janakkalassa motarin parkissa. Siisti kalu noin 18cm paksuhko ja spermaa tulee hyvin. T. Bi Ukm 60v luotto 100%


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      66 pian uudet purkutalkoot vai..

      • Anonyymi

        Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

        Kyllä hyvä antaa vetelyjä, tapaatko kiim. Nettiporn. katella. Siinä heti alkaa kirkasta nousta ja mahlat virtaa. Aina kermaa tulossa, vaikka usein tyhjääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

        Oot varmaan tuottoisa mies , aina siementä valmiina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

        Millasta mittaa ois tarjolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

        66 joks omat runk.. seisoo varmaan pitääkö ajella taas..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mis oma käsi nyt..

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i s­­­ek­si­­tea­­­tteri ava­utuu Su­­­omeen! Ku­­tsu­­mme kai­­kk­i­­. Il­mo­­ittau­­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­­ällä 👉 http://armtown.com/H/F3k5M4

    • Anonyymi

      Olen tulossa tänään tai huomenna taas illan hämärtyessä.

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe