Seksi tädin kanssa

jantteripop

Kuinkahan yleistä on seksi tädin ja siskon/veljen pojan välillä? Itteeni kiihottais ihan helvetisti päästä hommiin mun tädin kanssa, tosi kiihottava tapaus. Pidättekö mua kaikki ihan pervona?

93

27037

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setänsätyttö

      Ällöä

    • josvainkerran

      Oli yks munkin suurimmista fantasioista teininä, tosin siitä on nyt jo melkein 40 vuotta aikaa. Mut täti oli pyöreä ja muhkea, isot tissit ja mahtava perse

    • Ei ku kimppuun!

    • marjukka_vantaa

      Kyllä minua ainakin kiehtoo ajatus seksistä nuoremman miehen kanssa, ehkä paljonkin nuoremman. Ei nyt ehkä siskonpojan, mutta sillai parikymmentäkin vuotta nuoremman kanssa. Itse olen jo neljänkympin paremmalla puoelle. Olisi kiihoittava ajatus viedä poikuudet joltain koskemattomalta kundilta, täysi-ikäiseltä tosin tietysti, mihinkään lapsiin en koske!

      • Nuorta..

        Siskoni tuli luokseni kun eros. Oli pienihuone pojan kanssa, poika neljätoista ja kuulin kun sisko nai sitä kun oli humalassa.Lähti muuaalle töihin kun poika oli 16v. Sitten poika jäi mu huolletvaksi.Halus tulla viereeni ja kulli kovana halutti. Ei voinut kun antaa.


      • Turusta1

        Heippa. Minulle kanssa tulee mielitekoja nuoreman kanssa kun olen 50 .


      • 20vnuorukinen

        Minä olen haaveillu jo parikin vuotta vanhemmasta naisesta mutta tarjonta ollu huono. Poikuuskin vielä tallella


    • kyllätapahtuu

      Mun eka avomies joutui 15-vuotiaana tätinsä viettelemäksi. Oli kuulemma hankalaa olla sen jälkeen sukujuhlissa ja muissa vastaavissa, kun täti perheineen oli paikalla ja esitti onnellista aviovaimoa.

      • jantteripop

        Uuuh, kuulostaa kiihottavalta, kerro lisää pliis


      • Kyllä, olet sairas
        jantteripop kirjoitti:

        Uuuh, kuulostaa kiihottavalta, kerro lisää pliis

        Oot ihan vitun sairas jätkä.

        Olen kokeilun haluinen nuori nainen mitä seksiin tulee, mutta kutsukaa mua sitten hulluksi mutta mä en ikinä hässis sukulaisten kanssa. Saa olla todella sairas mieleltään jos haluaa sukulaisensa kanssa seksiä harrastaa.

        Sen vielä ymmärtäs jos vanhempaa naista haluais nuor jätkä kokeilla, mutta että omaa sukulaistaan. Helvetti joillekin pitäs suorittaa kastraatio.


      • kyllätapahtuu
        jantteripop kirjoitti:

        Uuuh, kuulostaa kiihottavalta, kerro lisää pliis

        No joo. mitä nyt muistan exän kertomasta. Tää täti, äidin siskon mies oli pyydetty niille viikoksi, kun exän vanhemmat oli poissa. Tokana iltana sitten täti oli tarjonnut viiniä, ja jutelleet kaikenlaista. Oli kysellyt exältä onko ollut tyttöystävää ja vähän kierrellen kokemuksista seksin suhteen. Oli käynyt myös vuokraamassa Graduate videon, joka on siis tää Dustin Hoffman leffa missä vanhempi nainen viettelee nuoremman miehen. Sitä katselleet sitten yhdessä ja täti kysellyt onko koskaan ajatellut vahempia naisia sillai. No tilanne oli sit edennyt siihen että olivat suudelleet ja siitä sitten makuuhuoneen puolelle.

        Exälle jäi varmaan joku fiksaatio tosta, multa koitti kysellä kovastikin että kiinnostaako nussiminen nuorien kokemattomien poikein kanssa, ja kuinka kokemattomien jne.


    • hyödyn kannalta

      jos joudutte tädin viettelemäksi niin ottakaa hyöty irti tilanteesta ja pankaa tätiä peräsuoleen.

      • Anonyymi

        anna myös tädin suurelle sauvalle peppuas


    • masa5

      tätini vei poikuuteni ja opetti monena kertana pitämään naista hyvänä..taisi olla äitikin mukana juonessa,kun kysyi aamulla maistuiko.

      • Anonyymi

        Äitinion saanut minut 16 vuotiaana ja tätini on 6 vuotta minua vanhempi.
        Asuimme lapissa ja lähimpään naapuriin oli matkaa 9km lähin kauppa oli 21km päässä.
        Tädiltäni olen saanut seksi oppini jo
        14 vuotiaasta asti.
        On ollut tarpeet tädillä ja lähimpään tanssipaikkaan oli 46km joten olin lähin mahdollinen panokumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitinion saanut minut 16 vuotiaana ja tätini on 6 vuotta minua vanhempi.
        Asuimme lapissa ja lähimpään naapuriin oli matkaa 9km lähin kauppa oli 21km päässä.
        Tädiltäni olen saanut seksi oppini jo
        14 vuotiaasta asti.
        On ollut tarpeet tädillä ja lähimpään tanssipaikkaan oli 46km joten olin lähin mahdollinen panokumppani.

        Asuin itse pohjanmaalla harvaan asutulla alueella, olin jo mopoijässä ja äiti pyysi auttamaan "naapuria" asui noin kolmen kilometrin päässä, Merjan mies kuoli kolarissa ja jäi pieni lapsi noin 2v. Kävin usein pieniä töitä tekemässä. Kun alkoi sisäsaunan remontti, lämmitettiin ulko sauna oli jo syksyä ja oli isotöinen saada lämpimäksi.
        Merja noin 35v pyysi lämittämään sauna kun oli tehty laattatyötä naapurin miehen kanssa. Merja pyysi että jään myöhempään kun on pimeää ja lapsikin pitää pestä, Menin Jukan 2v kanssa saunaan laitoin isoon matalaan puu altaaseen vettä ja istuttiin molemmat siinä ja leikittiin, huomasin Merja oli ovella ja katsoi, huusin tule saunaan.
        Meni vähän aikaa ja Merja tuli alasti katsoin isot suipot rinnat, piti heti läpsytellä vettä kun kalu nousi. Merja nauroi tässä pienenä olen leikkinyt ja istui eteeni. Olin etu nijassa kun Merja työnsi jaloilla kiinni samalla nousi vähän syliin, tunsin kuinka kalu koski pilluun Merja kyykisty poikaan päin ja levitti jalkoja nyt vastas suoraan pilluun, leikki pojan kanssa nousi pystyyn sanoi nyt on vähän ahtaampaa kuin nuorena.
        Saunasta päästyä juotiin kahvit katselin Merjaa varsinko kiusas. Äiti soitti ja kyseli remontista ja annoin puhelimen Merjalle, kuunteli äitiä ja sanoi voi se jäädä meille aivan hyvin ja lopetti puhelun. Nauroi nyt jäät mörön syötiksi.
        Nukutin Jukkaa ja Merja tuli taakse, Jukka nukahti, käännyin Merjan puoleen sanoin nukkuu samassa Merja suuteli, otin rintoista kiinni Merja sanoi saat saat koske vaan rinnat oli aika kovat imin paidan läpi paita lähti sain ensi kertaa imeä rintoja, Merja hoputti tule ja ohjasi kalua sisään, työnnyin heti kokonaan Merja huokasi tunsin saunassa sinulla on miehen kalu pane nai olen ollut puutteessa Merja meinas kiljahdella otti tyynyt suuhunsa pillu valui kiimaa yritin hidastaa Merja sanoi älä tule sisään laukesin voimalla ruiskin useasti Merja piti kiinni huokasi olit ihana siirryin viereen Merja kertoi että on yksinäinen mutta nyt sinä olet siinä ihanaa kalu alkoi nousta Merja tarttui kiinni otti suuhun sanoi tätä olen halunnut ja imi veti päälleen nauroi tule työnnyin sisään Merja halasi ihanaa saada lisää olen täynnä sinun spermaa ja kalua nyt jaksoin panna pitempään, aamu yöllä poka itki vähän Merja otti kainaloon ja hyssytteli uneen olin takana ja työnsin kalua haaroihin Merja nosti jalkaa pääsin sisään poika nukahti Merja kääntyi vatsalleen katsoi leviää pyllyä ja panin takaa Merja kiljahteli kuiskas pane on ihanaa Merja vapisi ja supisteli laskin loput spermat mitä oli.
        Heräsin olin pojan kanssa kaksin. Nousin keittiöön kahville Merja sanoi kohta naapuri tulee menin taakse hyväilin pyöreitä rintoja sanoin haluan aamu panoa pöytää vasten antoi haarat levällään kiimasesti. Tehtiin töitä päivä ja lähdin mopolla kotia, illalla kuulin kin äiti soitti kysyi olinko hyvä apu ja kysyi saitko miehen viereen kuulin kun nauroi sanoi saat myöhemminkin apua. Kävin Merjan luona usein vain naimassa sain myös nuolla ensi kertaa Merja antoi milellään nuolla ja panna.
        Eräänä iltana ennen saunaa äiti sanoi tiedän mitä teet on hyvä että Merja saa sitä. Kysyin mitä saa , no kyrpää sitähän jokainen tarvii ja meni saunaan. Menin saunaan äiti kysyi mitä sinä tänne sanoin kyrpää ja kävelin eteen äiti istui alalauteella levitin jalkoja, sanoi älä mitä sinä nyt työnnyin sisään sanoin olet tiukempi työntelin muutaman kerran äiti antautu naitiin hulluna äiti sai orgasmin olin tyytyväinen äiti vaati lisää panin voimalla kun olin laukeamassa sanoi vedä pois työntelin vain voimalla äiti huokaili et saisi et saisi ja painoin pakaroista kun laukesin puristi kovaa ja vapisi hieman, kuiskasi nyt pitää käydä katumuspillerit aamulla.
        Kävelin äidin viereen yöllä rakasteltiin heti kerroin että nain Merjaa edestä ja takaa haluaa koko ajajn. Laskeuduin nuolemaan äti esteli mutta kun tunsi huulet huokasi ja antoi ja antoi halusta nousin ja panin voimalla äti puristi itseään vasten kuiski pane pane vaikka kuinka paljon kään si äitiä ja panin takaa pyllynousi aika nopeaan ylös pylly oli limainen koskin pyllyyn työnsin samalla kalulla pilluun ja sormea pyllyyn äti kiljui ei sinne ei kukaan ole työnsin patjaa vasten ja ohjasin pyllylle äti odotti haarat levällään pääsin sisään sievästi äiti odotti miltä tuntuu alkoi huokailemaan olet iso olet ihana otti vastaan rentona pylly oli tiukka kohta kuului ooooh oi ouuuh ja vapisi panin nopeaan ja laukesin käännyin viereen, äti tuli viereen sanoi olen kateellinen Merjalle mutta kiitollinen saat kokea kaikkea. Useasti kun tulin illalla Merjan luota menin ja nain äitiä, tunsin että odotti ja nautti. Tälläainen muisto näin kymmenien vuosien jälkeen


    • Tico Fantastico

      Tällä aiheella fantasiointi on hyvin yleistä, mutta käytännössä moinen on erittäin harvinaista.

    • yksinykskintsri

      Mulla ei ollut sellaista tätiä jota tälläsen asian kanssa miettis, mutta kyllä sitä juniorina yks kestä tuli serkkua mietittyä.......

      Mutta, kun sitä vaan sitten meni pari vuotta eteenpäin ja nyt 30v myöhemmin, nii ei tulis tollaset asiat mieleenkään......

      se on joku vaihe elämässä, mutta jos se jatkuu pitkään, nii se ei ole normaalia

    • herkkuna

      Serkku on kanssa ihan OK. Yleensä ollaan saman ikäisiä ja seksuaalisuutta etsitään. Serkkukin voi yllättää.

      • Anonyymi

        serkku-likka oli niin himottavan kaunis kun sain saunassa eka kerran sormeili mun peppua ja kovenin toisen kerran mukavaa hidasta anaalia sen jälkeen molemmin puolinen nautinto kun hän sauvaa toi mun peppuun


    • nuorisokehäs

      tätiä peppuun ja ATM kriuunaaman. mahtava runkkufantisia!

    • nuoluri

      onk s kukaan nuollu tätinsä pimpsaa tai ryppyreikää?

      • Nuolin

        En tätini, mutta anoppini karvaista pillua ja persreikää... Aivan mahtavaa!!


    • 5+4

      Myönnän itsekin joskus muutama vuosi sitten fantasioineeni seksistä tädin kanssa. Muodokas aikuisen naisen vartalo tuntuu vieläkin kiihottavalta ajatukselta.

    • Ei yleistä mutta ei ainutlaatuista. Itse olin Tätini luona yhden talven kun menin kaupunkiin opiskelemaan. Nukuttiin kolmestaan niiden sängyssä. Täti siinä edessäni ja sen mies minun takana.

    • Haaveillavoi

      Tosi harvinaista ja eikä niin fiksuakaan sukulaisten kanssa. Haveillahan voi mistä tahansa.

      Katselin kyllä silmä ja muna kovana kun naispuolinen serkkuni kävi uimassa ilman rihman kiertämään, minä olin aikuinen mutta sinkku ja se varmaan 17, herranjestas miten kuuma. Mutta en olisi ikinä siihen koskenut.

      Olen kyllä myös himoinnut reilusti vanhempaa naista, ei omaa tätiä. Olen jopa teinipoikana yritellyt naapurin ikäneitoa mutta siinä kävi just pahasti: se sai naurun ja ylpeyden aiheen kömpelöstä yrittelystäni eikä silti saanut kuin häpeät.

    • tätiä

      Ei varmaan ihan yleisintä, mutta toki tapahtuu. Opiskelu aikoina oma täti erosi ja minä tarjosin yösijaa hänelle pienestä kämpästäni. Alusta alkaen tarkoituksenani oli puhtaasti vain päästä pukille ja näinhän siinä sitten kävi heti ensimmäisenä yönä.

    • Meikäpoitsu

      Nuorempana haaveilin kovastikin tädin seurasta ja kuinka olisin saanut nussia häntä.

    • ASLP

      itelläkin on seksikäs täti, haluaisin panna sitä aina. et ole ainoa ;) . haluatko tulla kikkii juttekee lisää?

    • kuivat

      Tunnustan että haaveilen tädistäni.Kerran olin mökillä niiden kanssa ja yöllä kuului seinän takaa,että ei Kalle voi kuulla sitten Aaro ei se mitään kuule kun paksu seinä on välissä.Sitten syvä huokaisu ja litinää,huokaisuja.Minulla seisoi niin valtavasti ja oli pakko vetää kuivat.Siitä asti olen tätiäni halunnut.

    • kuivat

      Kerran olin mökillä Tädin kanssa kahdestaan.Nukuimme vastakkaisissa huoneissa näkö-yhteyden katkaisi vain ovi.Huoneesta jossa täti nukkui kuului kahinaa ja ovi aukesi.Olin nukkuvani ja näin tädin sääret koukussa ja kaksi kättä välissä.Sitten tädin äänen tule Kalle tänne tädin viereen,kun täti haluaisi pitää hyvänä.Sitten ainakin puoli-tuntia kovaa litinää ja huokaus.Aamulla kahvi-pöydässä täti kysyi että nukuitko Kalle hyvin.

    • kuivat

      En ole suklaapuolen niistäjä mutta jos täti haluaa rusina-reikään niin mikä ettei.

    • poipoipoika

      Ei kyllä Tädin eikä siskon kanssa, mutta Äidin kassa paljon ja hartaasti.

    • kuivat

      Kerran olen nuollut tädin pimslooraa kun se käski,sanoi että mies ei ole kotona vähään aikaan.

      • kuivat

        Sitten taas kerran oli tilaisuus kun tätini sanoi että sen mies vie meidät mökille viikonlopuksi,kun siellä on kevät hommia pihassa.Itse ei kerinnyt kun oli joku tärkeä tapaaminen Helsingissä.Sitten tädin kanssa haravoimme ja illalla joimme kahvit ja kun oli nukkumaan meno aika niin täti sanoi että saan nukkua sen vieressä kun sitä pelottaa kun on pimeää.Itten yöllä täti kuiskasi että Kalle haluaisitko tädin namua.En sanonut mitään vaan kun tädin käsi oli ohjaamassa huulille sitä ja työnnyin sisään,en kestänyt montaakaan työntöä kun liemet lensivät tädin sisään.Ei mikään ihme kun tädillä ei ollut lapsia ja pimpsa oli niin tiukka että ja makiaa teki,enkä ehtinyt ottaa ajoissa ulos.No tätini tuli raskaaksi ja sai pojan,sen mies luulee että se on sen,pitää ihan omana tekosenaan.Kumpakin ovat onnellisia ja täti ja minä aina sopivan tilaisuuden tullessa nussimme kuin pienet kanit.


    • kuivat

      Viime syksynä kun olin tädin kanssa mökillä ja taisi olla jo lokakuun loppu,ilta niin pimeä eikä sähköjä mökillä.Täti juotti minulle viiniä kynttilän valossa.Sitten yöllä se sanoi että tekee mieli kummi-poikaa taas ja takaapäin.Minä sitten siinä jo aika humalassa ja pimeässä työnnyin tätiin sisälle,mutta en tiedä kumpaan reikään meni.Mutta taisi mennä perse-reikään kun täti aamulla vähän valitti että taitaa tulla pukamat kun tuntuu siltä.Minä siihen että onhan minulla pukama-rasvaa,mutta sen asetin pitää rasvata vaikka voilla näin mökki oloissa.

    • kuivat

      Muistan sen yön kuin eilisen kun tätiä sain.Olin silloin nuori ja niinsanottu tuppikulli,eli nahka päällä.Silloin kun työnnyin tädin sisään niin tuntui taivaalliselta ja kun vedin kullin ulos niin klunssin pää oli ilman nahkaa.Niin tiukka oli täti ja vaati lisää vaikka,spermaa valui pillusta ja kullini kiilteli lemmen-nesteistä.

      • Anonyymi

        Taas täällä ja mukavaa kesää kaikille. No taas olin tädin kanssa mökillä pihaa laittamassa kuntoon. Tätini on jo 78v ja karanteenissa ja sanoi minulle, että on ollut ikävä kun et ole kahvillekkaan, voinut tulla. Minäkään en ole voinut mennä edes ravintolaan kun ne on kiinni, eli kasseissa on kyllä tavaraa ja varmasti jo muuttuneet aladobiksi. Tätini on nuorekas ja sutjakkan nainen ja menimme mökille kahdestaan, saavuimme mökille ja täti laittoi heti kahvit porisemaan ja sanoi tule tänne viereen istumaan, siksi aikaa kun on valmista. No menin ja täti heti kävi minua suutelemaan ja kertoi miten ikävä on ollut. Minä siihen että niin on ollut minullakin ja jormallani, kyrpäni seisoi niin että pakotti. Sanoi tätille että meneppäs tuohon keittiön pöydälle pitkällesi, no täti meni ja minä nostin tädin upeat sääret olkapäilleni ja ohjasin terskan tädin pillun huulille. Sitten painoin hitaasti ja laskin työntöä 1,2 ja kymmeneen pääsin ennen kuin aladobi lähti lentoon, tädin pimslooraan, hekuman hetkellä karjaisin. KIITOS KORONA! Tätikin sai orkun ja että kyllä teki makiaa näin pitkän karanteenin jälkeen ja että kylläpäs sinulta tuli tavaraa, oikein tätin pimppa täyteen. Minä siihen että olenkin ne sinulle säästänyt. Sitten taas alkoi kullin juuressa tuntumaan että tädille pitää antaa satsi-kierros.


    • poikuussiskolle

      Mä koin ekakertani aikanaan pari vuotta vanhemman siskoni kanssa, seuraava oli sitten omaikäiseni serkku ja erikoisin oli sitten tädin serkku. Opettivat seksin saloihin mut ja kyllä saivatkin seksistä innostumaan niin perusteellisesti, että piti pian löytää vakityttöystävä pian, jonka kanssa naiskenneltiin usein ja perustettiin perhekin.

      • Anonyymi

        "erikoisin oli sitten tädin serkku"
        Samalla äidin tai isän serkku...


    • Auntfucker

      Ote oikeasta elämästä:
      Olin mökillä yksinäni kun tätini pamahti yllättäen paikalle. Olin unelmoinut tuosta pyöreästä keski-ikäisestä naisesta ja välillä runkannutkin hän mielessäni. Kun täti veti uikkarin ylleen ja tuli kanssani ulos niin olin räjähtää. Jossain vaiheessa oli pakko mennä sisälle ja runkata paineet pois. Jossain vaiheessa oli pakko puristaa perseestä. Kun tätini ei suuttunutkaan tästä niin jatkoin puristelua pitkin päivää ja puristeluun pääsivät myös rinnat. Täti halusi jäädä mökille "yöksi" ja minä pääsin panemaan häntä joka reikään. Tästä on pari vuotta ja aina silloin tällöin ollaan otettu uusiksi. Viimeisimpänä olemme aloittaneet gangbangin; minä, muutama kaverini ja tätini

    • Seisokki

      Kerran olin mökillä nuorena poikana kaverin kanssa, kun kesätyöt olivat loppuneet elokuussa ja mökillä oli puusavottaa ja vähän muutakin hommaa. Kaadoimme ja hakkasimme puita ja päivän päätteeksi lämmitimme saunan. Sitten tuli yllättäen täti käymään mökillä. Olimme saunassa ja sinne tuli alaston nainen, pienikokoinen ja sopusuhtainen. Tissit olivat vartaloon nähden sopivat ja karvakolmio aivan asiallisen näköinen jalkojen välissä. Siinä istuttiin yrittäen seisokkia peitellä, mutta täti varmaan seisokit näki ja meni sitten uimaan.

    • Eno

      Ittelle omat tädit ja sedät oli niin etäisiä, että mieles ei käyny. Nyt siskontytöt myös etiäsiä, vaan se vois olla etu täs. Joo ois kiva painaa.

      Vaan varmaankin kohtuu harvinaista.

    • 677

      Harrastin tätini kanssa seksiä hän on todella kuuma hänellä on isot tissit ja iso perse sormitin häntä sitten hän otti minulta suihin ja sitten työnsin kaluni tätini sisää se oli ihanaa ja hänellä oli vielä verkkosukat

    • Litlecok

      Nuorena poikana siskon pillua sain nuolla, ei sen enempää. Kahta tätiäni sain kikkelliä tökkiä. Sain hyvää oppia ja tädit oli tyytyväisiä

      • Anonyymi

        Voi luoja kun tuntuu ihanalta, kun työnnyn tädin tiukkaan pimppiin. Klunssin päältä nahka luistaa taakse ja muutaman työnnön jälkeen, lentää mälli tädin sisään.


      • Anonyymi

        Meillä isosiskon kanssa alkoi samalla tavalla. Käytännössä viisi vuotta nuolin häntä ja harrastettiin pettinkiä, eli hinkattiin paikkoja vastakkain. Armeijasta kotiuduttuani, sisko suuteli minua juna-aseman parkkipaikalla ja kertoi että oli hankkinut minua varten yllätyksen. Autossa hän antoi vinkin ja ehdotti etten saa mennä nukkumaan koska hän tulee yöllä käymään huoneessa. Minulla seisoi kuin rautakanki. Sitä ennen olin ainoastaan kerran ehtinyt työntää sormeni hänen pilluunsa, muuten oli kaikki tapahtunut vain vastakkain. Yöllä kun hän oli pyjama päällä hiipinyt huoneeseeni, hän paljasti että hänellä oli pillerit. Pillu oli aivan kosteusvoiteessa kun hän nosti jalkansa yli ja istui kullin päälle. Siinä meni neitsyys molemmilta kun teini-ikäiset veljekset ja meidän vanhemmat nukkui huoneissaan. Kaksi kertaa tulin puolen tunnin sisään.


    • Anonyymi

      Olen vielä neitsyt, haaveilen usein tädistäni.

    • Anonyymi

      jes ja tätiin

      • Anonyymi

        Seitsemän vuotta ja sitten välähti.


    • Anonyymi

      Olin 15 vuotias kun tätini otti minulta suihin. Poikuuteni menetin tytön hupakolle.
      Noin 20 vuotiaana pääsin tätini kanssa paneskelemaan oikein kunnolla.
      Jälkeenpäin on jäänyt harmittamaan kun en silloin 15 vuotiaana tajunnut pyytää tädiltäni vähän lisää ja enemmänkin.

      • Anonyymi

        Jos juttu on ollut suihinotto, niin ihme ettei se ole edennyt tai jopa alkanut muna pilluun jutulla!


    • Anonyymi

      kuinkahan yleistä on tuollaisen saavutuksen kanssa kehuskelulla? En tiedä nyt mitään täti ja veljenpoika juttua pelkästään, vaan se että joku 20v ikäinen pääsee yleensä jonkin 40-50 v kanssa touhuamaan!

    • Anonyymi

      pidetään,pervo mikä pervo,mut ei se mitään,rupesin miettii mun tätiä ja vips,

    • Anonyymi

      En oo herrastanut seksi sukulaisen kanssa mutta naapurin kanssa olen. Teininä asuttiin rivitalossa oli kolmen rivitalon yhtiö. Naapuri talossa asu Vanhapiika jonka luona ei käynyt miehiä. Kaikki juoruivat että hän on lesbo. Juttelin monesti hänen kansaan. Pyysi välillä kantamaan painavia tavaroita kun tarvitsi apua. Kun täytin 16 tarjosi lonkeroa pari pulloa. Juteltiin hänen terassillaan. Sitten vanhemmat halusivat lähteä etelään viikoksi. Kävin naapurin luona syömässä kun tuli koulusta. Viikonloppuna lähdin naapurin kanssa hänen mökille. Kalasttelin ja naapuri taisi kerää mustikoita. Illalla savustettiin ahvenia. Tarjosi minulle taas pari lonkeroa. Toi peti tarpeet vierasmajaan ja hän huomasi seisokkini. Katsoi vähän aikaa sitä javälilä silmiäni. Sitten riisui itsensä ja käski minunkin tulla peiton alle. Heitin vaatteet pois ja sukelsin hänen viereensä. Oli se aikamoinen räpellys ja 30 sekunttinen. 10 minuutin päästä tuli päälleni. Oli kyllä taivaallista. Aamulla vielä kerran. Kun vanhemmat tulivat kotiin kysyivät miten viikko meni. Olin vain hiljaa ja siinähän se sanoin. Seuravana perjantaina kysyin vanhemmilta saanko lähteä naapurin vanhan piian mökille. Lupa tuli ja hauskaa oli.

    • Anonyymi

      Kyllä teininä kovasti kiihotti ajatus tädistä. Monesti runkkasin ja samalla fantasioin ajatuksella että työntyisin häneen. Kerran sitten tädin mökillä pääsi toteuttamaan haaveeni. Voi sitä riemun tunnetta kun pääsin työntämään teinikyrpäni takaapäin sisään. Siinä ei montaa työntöä tarvinnut tehdä kun syljin siemenet sisään.

    • Anonyymi

      Suvun mökillä, sauna tuvassa parikymmentä vuotta sitten ensimmäistä kertaa.

      Olihan se upea kokemus 18 kesäiselle upottautua paljaalla kalulla nelikymppisen tädin kiimaisen pillun syleilyyn. Liekö pohjaan saakka pääsin, kun ensimmäiset satsit roiskin hänen pillun perukoille.

      Viimeisin kerta taas oli muutama tunti sitten ja paikkana mökki, tosin tämä on tätini paikka. Mikäs sen mukavampaa kun laatuaika oman tädin kanssa.

      Parisuhteita on kullakin tullut ja mennyt, mutta tämä suhde on säilynyt siinä sivussa aina. Ja täytyy todeta, että ei yksikään nainen olut makuuni niin kuin tätini.

    • Anonyymi

      Täti soitti tulenko käymään, ajoin muutaman satakilometriä ja olin perillä, täti istui olkkarissa sanoi mikä mun tädillä on mielen päällä kertoi ukko on jossakin en tiedä juteltiin tuli ilmi että täti on vanha ja nuutunut miehen mukaan. aamulla syötiin ja sanoin nyt Marja kaupungille ja linja autolla köröteltiin sinne vein ravintolaan istuttiin ja tarjoilija kysyi mitä teille sanoin kon jakkia ja toiset heti jälkeen Marja maksaa.
      Marja kysyi mitä nyt nostin maljan ja sanoi lähtee köyhyys Marja nauroi sinä Juha olet ihanan törkeä istuttiin ja lähdettiin vaate kauppaan sanoin jotain kivaa ilta asua Marja katsoi minua sanoin nuo saa heittää keräykseen. Katseltiin kaikkea ja punainen asu oli hyvä sanoin tuo Marja kokeili sanoin tuo on sinun. Asu jäi päälle ja katsottiin siihen takki. Kun mentiin ulos sanoi olet kallis poia nauroin ukkohan sen maksaa. Käveltiin kaupungilla sanoin tänne, sanoin tädille vähän asuja sormeilin kaikkea kiinnostavaa sanoin tämä Marja katso kummissaan ja kokeili katsoin verhon välistä jees tuo, Alusvate osastolla olin vähän nolona kun esitin tiettyä kuului ehkä käy. Kasseja oli paljon käytiin ravintolassa juotiin konjakit.
      Kotona täti sanoi nyt on ostettu sanoi kokeile ja näytä, ailta asu oli hyvä sitten seuraava kauniit liivit ja nätit housut sanoin hyvä seuraavaa piti odotella huusi on hyvä sanoin näytä tuli ovelle hieno pitsinen asu sanoi tosi hyvä.
      Marja tuli saunatakki päällä sanoin tuokin on aika hyvä tuli viereen istumaan Juha tulet kalliksi ja nauroi. Sanoin illalla mennään tanssimaan en minä tyhjään tullut.
      Täti puki ilta-asun sanoin nätti miltä tuntuu pyörähteli kivalta hyväilin vähän ja sanoin saat varoa miehiä halasi ja sanoi olet hullu.
      Marja sai tanssia seurailin sivusta ja tanssin naisten kanssa juotiin konjakkia Marja nauroi hyväähän tämä konjakki on tansittiin Marja sanoi ihana ilta ja rutisti ja jäi lähelle tanssimaan tunsin rinnat hyvin hyväilin pitkin vartaloa antoi tehdä.
      Kotona Marja heitti korkokengät nurkkaan ja naroi jalat puutuu meni makkariin ja tuli asu päällä katsoin ja sanoin wau mikä mimmi. Marja kaveli viereen istumaan. katsoi minua ja halasi jäi lähelle suutelin Marjaa katsoi ja suuteli uudestaan ja uudestaan sanoin kohta raiskaan sinut kuiskas ihanaa. Mentiin makkariin menin viereen Marja rutisti heti olen hullu mutta haluan riisuttiin nopeaan katsoin Marjaa ja heti Marja veti päälleen kuiskas tule työnnyin sisään marja huusi heti sanoi olen ollut ilman vuoden Marja antoi iloisena nauroi en tiennyt että olet noi hyvä panin marjaa voimalla tunsin haluaa kovasti Marja huusi hiljaa eiiii nyt ja tunsin saa oikeasti ja rutist laukesin samaan aikaan Marja kuiskas olet mun ikiihana.
      Yöllä tunsin kun hyväili katsoin Marjaa heti oltiin sisäkkäin käänsin marjan kerkis sanoa mitääääh kun oli sisässä Marja tuli heti ja losahti panin sievästi kuiski luoja kun panet ja alkoi täristä laskin mitä tuli Marja puristi jalkoja kuiskas pidän sisällä.
      Nukuttiin melkein yhdeksään Marja kysyi miltä tuntuu suukotin hyvää Marja sanoi se paranee ja hyväili kalua kuiskas et usko mutta haluan hulluna sun vika.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla oli kans tosi hottis täti, usein onanoin hän mielessäni...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tädilläsi on löysä tussu kuten äidilläsikin. Huono onni sulla, koska muijasikin löystyi kun tuli vikaa pilluun. Mitä olet tehnyt väärin, kun sun elämäsi täyttää löysät muijat? Oot tehnyt jotain pahaa varmasti............

    • Anonyymi

      Himokkaan haluinen siskon teinipoika on kyllä saanut minut ajattelemaan seksiä hänen kanssaan mutta kuitenkin olen pitänyt järjen päässäni. Välit siskoon menisi jos hän saisi tietää mitä olisimme tehneet ja sitä en halua.
      N45

      • Anonyymi

        Täti antoi imeä rintojaan ja vähän muutakin. Hän sai iltatähden eräältä mieheltä ja minä ja serkkuni, hänen poikansa, molemmat melkein jo aikamiehiä silloin, istuimme sohvalla, ja täti tuli siihen eteen, ja paljasti tissit. Puhetta oli tietysti siitä jo ollut sen illan. Siinä saimme ensin imeä niitä ja maistaa rintamaitoa. Täti ei ollut niin turhan tarkka kenen kanssa seksiä harrasti ja täti sai suuhun ja pilluun ja molemmat pojat sai suuta ja pillua.


      • Anonyymi

        Kannattaa rakastella sinun hänen kanssaan ihana asia kaunein päällä maan!


      • Älä jää kiinni


    • Anonyymi

      Täti oli vähän löysä kuulin juttuja että sillä on miehiä aina välillä. Täti oli kylällä ostoksilla ja istui baarissa menin kahville. Tädin pöydässä oli miehiä turisemassa. Täti tuli ja pyyti kyytiä, kotona kertoi että oli rasittavia ukkoja ja kertoi muutakin.Oli vähän surullisena istuttiin vierekkäin otin kainaloon. Silittelin tätiä olkapäästä katsoi minua ja huokasi jos tietäisit, kysyin mitä Täti silitti jalkaani ja sanoi olen yksinäinen. Nosti käteni rinnalleen kuiskas näin yksinäinen. Siitä alkoi minun kulkeminen tädin luona.
      Noustiin ja mentiin kamariin täti riisuutu ja riisui minut katseli minua ja kaksin käsin hyväili kovaa kalua levitti heti haaransa ja vaati sisään ilman mitään esileikkejä Täti oli märkä kertoi että oli mennyt baariin jos löytys joku mies kun olin tullut oli heti päättänyt kokeilla. Sain sinä iltana naida kolmesti kun olin niin halukas.
      Kerran olin tädin luona ja varastossa , äiti kävi pihassa ja katseli panin tätiä samaan aikaan takaapäin lähellä ikkunaa. Täti sanoi minua panopojaksi saattoi laittaa vietiä tule naimaan huoraa odotan. Joskus kun menin illalla naitiin heti sanoi että kutina pillussa ei lopu jos ei saa ja monesti. Se oli nuorelle pojalle helpotus sai aina jos halutti.

      • Anonyymi

        Taisi olla vuoden 2014 muisteloita.


    • Anonyymi

      Et­­si seks­ikump­pani! Määri­­tä para­­­metr­­­it j­­­a kaupunki 👉 http://a2965.com/H/hI6t 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täti oli varustettu suurilla luomu rinnoilla, isoilla nänni pihoilla, ja kapealla vyötäröllä ja lyhyet lesbo look hiukset ja ihanat vitun karvat. Nännit sojotti ja nöpötti, lyhyt hame ilman pikkareita. Kova saunomaan ja naimaan, ihana nainen!

      • Anonyymi

        Sehän on suurin haave nussia tätiään kaikilla miehillä kaunis seksikäs täti jota nuolla ai että. Suurin synti ja kiusaus vastaan ihanat rinnat täydellinen perse ja vitun rietas täti joka istuu sun naamalla ja syöt sen vittua.lähdet Espanjaan hänen kanssaan 3 viikon pano lomalle elätte kuin pariskunta siellä. Ehkä saatte tädille vielä pillun nuoltavaksi 3 kimppaan ja kovaa lesboilu tajunnan räjäyttävä loma. Kannattaa kokeilla


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­um­me sinut käym­­ään u­­­udess­­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 https://seksi24.online/H/I1j0E0

    • Anonyymi

      Vanha tätini silloin 48v, oli ensimmäinen keneltä sain pillua, itse silloin 16v, opetti minulle kyllä kaikki temput mistä tytöt tykkää, kehuja sain ja pillua koko ajan, kyllä oli kivaa sen jälkeen, olin tyttöjen suosiossa ja vieläkin saan panna niitä vaikka ovatkin jo mummoja ;)

      • Anonyymi

        Siis juurikin näin iäkkäämmät naiset. Olkaa anteliaita nuorille pojille joita kiinnostaa aikuiset naiset , eihän se satu jos he teitä katsovat ja opettelevat elämän ihmeellisiä aakkosia.
        Kertokaa ihmeessä mistä aikuista naista pitää koskettaa ja millä tavalla sillä se heitä kiinnostaa.
        Nyky tytöt ei uskalla kertoa mihin pitää koskea ja miten toimia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletteko naiset nuolleet tätinne vittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko naiset nuolleet tätinne vittu?

        Ainakin varmaan lesboilua serkkujen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin varmaan lesboilua serkkujen kanssa

        Nauttikaa kun voitte tätinne vitusta. Siihen synnin tasolle on ihana päästä. Nussikaa paljaalla ja ammutte lastin sisään näin tunnette tädin vitun paremmin ja tunne on puolet parempi. Matustelkaa ja naikaa mahdollisimman paljon ja hankkikaa tädille lesboilu kaveri yleensä nämä ovat pillun perään kovasti tykkäävät nuolla. Ostakaa romanttisia alusvaatteita niistä tykkäävät. Samoin leikkikaluja. Kun pidätte tädin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttikaa kun voitte tätinne vitusta. Siihen synnin tasolle on ihana päästä. Nussikaa paljaalla ja ammutte lastin sisään näin tunnette tädin vitun paremmin ja tunne on puolet parempi. Matustelkaa ja naikaa mahdollisimman paljon ja hankkikaa tädille lesboilu kaveri yleensä nämä ovat pillun perään kovasti tykkäävät nuolla. Ostakaa romanttisia alusvaatteita niistä tykkäävät. Samoin leikkikaluja. Kun pidätte tädin

        Tyytyväisenä siitä on teille naista pitkäksi aikaa. Se intohimo on omaa luokkaansa kun täti naisena ja pillua irtoaa. Kannattaa nauttia elämästä ja synnin helvetistä kun sitä on tarjolla. Se tunne kun nait tätiä takaapäin ja täti nuolee vierasta pillua ei voita kyllä mikään. Se on tärkeintä että pidät tädin tyytyväisenä ja olet hänen huora. Itse söin tädin vittua jopa kaksi tuntia putkeen. Nauttikaa elämästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytyväisenä siitä on teille naista pitkäksi aikaa. Se intohimo on omaa luokkaansa kun täti naisena ja pillua irtoaa. Kannattaa nauttia elämästä ja synnin helvetistä kun sitä on tarjolla. Se tunne kun nait tätiä takaapäin ja täti nuolee vierasta pillua ei voita kyllä mikään. Se on tärkeintä että pidät tädin tyytyväisenä ja olet hänen huora. Itse söin tädin vittua jopa kaksi tuntia putkeen. Nauttikaa elämästä

        Seurustelin tätini kanssa joskus 80 luvulla. Se oli julkinen salaisuus nain myös hänen siskoaan. Pienessä maalaiskylässä noin 15 vuoden ajan.


    • Oma tätini opetti minua nuorena poikana ja ikinä en ole katunut.

    • Anonyymi

      12 vuotiaana jäin kiinni kun vakoilin tätiäni saunassa ja runkkasin. Tätini käski minut kanssaan saunaan ja siellä opetti minua. Ikinä en ole katunut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tädin mies on juoppo ja hommasi meidät mökilleen töihin. Päästiin Pirkon kyydissä, jo mennessä Pirkko sanoi jää sinne juopottelemaan.
      Päivä meni katsellessa mitä tehdään ja milloin, Pirkko joi itsekkin ja antoi meille kolmelle veljekselle otettiin aurinkoa. Mikko 14, Santtu 15 ja minä 17.
      Musiikki soi jo reilusti Pirkko hoksi opettaa mmeitä tanssimaan, Pirkko opetti läheltä ja kaukaa tangoa, kaikilla vähän seisoi, minulle Pirkko kuiskasi se on normaalia ja painoi lantiolla haluttaa mullakin vähän, keroin veljille hiljaa hangatkaa vähän se tykkää päästää vielä naimaan.
      Pirkon ylä osasta näkyi hyvin rinnat ja nännit. Santtu kun tansitti avasi sivusta housun nauhan Pirkon housut tipahti, Pirkko huusi kaikilta pois Santun kalu painoi välissä Pirkko painoi sen haaroihin tanssi oli kuin pysty naintia, Pirkko vinkkasi sänkyyn.
      Pirkon rinoissa oli heti pojat katsoin karvoihin nyt tai ei koskaan aloin nuolemaan Pirkko kiljui nuoeta munaa pankaa pojat. Pirkkoa nai jokainen kahdesti ennenkuin noustiin ylös. Pirkon rinoissa oli imujälkiä, aina jollakin alkoi seisomaan, Pirkko vain kiusas haistaako pillun. yöllä panin kerran Mikko ja Santtu varmaan kahdesti.
      Aamulla Pirkko soitti ukolleen nauroi on ihan humalassa, Mikko ja Santtu keräsi rannasta isompia roskia meni Pirkon taakse sanoin korvaan lyhyt tuo hame, nauroi ei siellä muut olekkaan koskin oli tahmanen Pirkko nojasi taakseppäin kuiskas aina kun haluan joku teistä tulee haluan koko ajan spermaa sisään en pyyhi.
      Nosti hametta huokasi jumalauta sulla se on heti valmis naitiin rauhallisesti pidin halausotteessa kuiskasin paras täti. Laukesin sisään Pirkko kuiskas kiitos.
      Pitkin päivää joku kävi kun Pirkko pyysi sisään.
      Sunnuntaina kun lähdettiin Pirkko pyysi koskettamaan sanoin näin jumalattoman turvoksissa ihanan turvoksissa. Täti sai sovittua useita siivous keikkoja mökilleen.

      Luulin että minä vain olen joskus käynyt kylässä tuli ilmi täti kääytti meitä kaikkia omana varamiehenä

    • Anonyymi

      Täti Senja ja sen mies Martti tuli meidän mökille vieraaksi, päivät alkoi juopottelulla, kolmantena päivänä isä ja äiti pyysi että vien ne paikalliselle torille eivät viitsi katsoa juopottelua.
      Kun tulin takaisin Martti jo nukkui pihapiirin aitassa, Senja oli mökillä sanoi nyt juopottelu saa loppua laittoi kesä asun päälle nätti kesämekko kaikki muodot näkyi hyvin. Laitoin vain shortsit ja istuskelin saunan terassilla siihen paistoi hyvin aurinko.
      Senja tuli viereen kysyi jos uisin hänen kanssa ja lähtiaittaan.
      Senja tuli valkeassa bikineissä rintoja peitti pienet laput ja alaosa oli niukka, Senja nauroi on vähän pienet mutta käydään uimassa laskeuduttiin veteen Kun Senja kastausi ja nousi oli kuin läpinäkyvä harso olisi ollut päällä Senja vähän häkeltyi näkyypä läpi sanoin onni minun puolella.
      Opetin Senjaa uimaan osasi vain vähän potkiskella kun itse yritti. Kannattelin Senjaa ja pidin pinnalla kosketin rintoja ja löysäsin painui heti pinnalta Senja nauroi ei haittaa kunhan pidät kiinni sain kosketella rintoja kalu kasvoi vedessä, sanoin ui rintaa pidän kiinni, olin jalkojen välissä lantiovedessä Senja veteli rauhallisesti otti jaloillaan kiinni kalu painui haaroihin tunsin heiluvan pyllyn kalua vasten tuntui että varsin hankaa otin lantiosta kiinni ja painoin lähemmäs laskin kalun vapaaksi kun se kosketti pillua Senja huokasi nyt on hyvä oltiin näin vähän aikaa.
      Senja nousi istumaan laiturille jalat vedessä. Katsoi ja sanoi sulla haluttaa, mennään saunaan.
      Päästiin saunaan Senja riisui heti ja veti uimahousuni pois ja tuli halaamaan kalu painui haaroihin Senja halasi kuiskas haluatko tätiä voin olla rivokin. Painoin himoitsemistani pakaroista kuiskasin haluan nuolla Senja kääntyi taakseppäin ja kuiskas Martti ei ole koskaan ja halasi, voi luoja sinua. Työnsin laudetta vasten ja laskeuduin maistoin sievästi Senja vapisi heti piti päästä ja sanoi minä vanha nainen annan, otti päästä siitä jus siitä Senja sai aika pian orgasmin olin tukehtua kun päinoi päätäni.
      Kun nousin Senja kysyi miksi halusin suutelin, Senja sanoi voi luoja kun maistut pillulta ja suuteli. Sanoin että olen katsonut pornofilmejä Senja kuiskas näyttäisitkö minullekkin niitä, samalla kalu kosketteli karvoja Senja kuiskas haluan kyrpää ja ohjasi sisäänsä. Tunsin heti kuinka märkä Senja oli ja halasi tai rutisti sanoi tästä on aikaa, olet ohana ja kova, sanoin anna minä, Senja laittoi kädet levälleen lauteelle pillu litisi kunnolla imin Senjan nännejä Senja kuiski olen kuin huora Martti nukkuu ja sinä panet alkoi tuntua että tulen suutelin Senjaa ja sanoin nyt ulet paksuksi Senja kiljui ja tuli tuntui rajulta kun laukesin sisään.
      Senja virutteli itseään ja halasi kuiskas sinä saat naida minua aina.
      Pääsin mökkiin niin isä ja äiti tuli yhden tutun kyydillä. Illemmalla Marttikin tuli aitasta ja syötiin grillattua ruokaa. Senjan syödessä näytin vähän kielellä huulien välistä, huomasin nännien nöpöttävän ja Senja hymyili kivasti.
      Siitä lähtien sain naida aina kun pystyttiin, ajelin mopolla heti Senjan luo kun soitti

    • Anonyymi

      Uu­s­i s­­­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­u Su­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kki­­. Ilmoit­­­tau­­tum­inen ryhmä­­ämme tä­­­äl­l­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/Z4p7L5

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe