Anaalimasturbaatio

utelias1

Moi!

Mitä kaikkea tavaraa olette työntänyt anaaliin?

52

4408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesustelija

      Raamatun, virsikirjan ja jeesusnuken... tuo tapahtui siis viime sunnuntaina kirkossa.

      • p-astori

        Ihmettelinkin kun en löytänyt kirkon penkiltä virsikirjaa. Ota enskerralla oma mukaan ja työntele sillä.


      • kirkonkävijä

        Sitäkö se haju oli!!! Saatanan pervo!


    • asdfghy

      Vaimo on töissä sairaalassa ja on kertonut kuulemiaan juttuja kuinka milloin mitäkin on ongittu pois anaalista. Esim. porkkanat, kurkut, hiusharjan varsi, värisevä pieni dildo mm. tälläiset on luiskahtaneet kokonaan sisään.
      On sitä varmaan pullon kauloja käytetty myös.

      • hanskaj

        jos sinne jotakin luiskahtaa sissän -> tuleehan ne kaikki sieltä ulos ilman ongelmaa.... tämä on varma tieto. ihmetyttää nämä sairaala kaivamiset, jota joku trolli levittelee.


    • Prkl

      Minkä tähen sinne persreikään täytyy työntää tavaraa? Oottako te ihan tampioita? Onko biologian tunnit jääny väliin koulussa? Kaikenlaisia tolvanoita sitä leipä elättää.

      • Prkl 2

        Peräpukamat jos on silloin työnnät peräpuikon sinne ahteriis menikö jakeluun.


    • utelias1

      Tänne en pyytänyt ihmisiä pätemään, vaan kertomaan mitä on työnnelty, ja yks asiallinen vastaus vain, lisää asiallisia kiitos :)

    • mies vaan...

      peräpuikkoja(2kpl 10v sit) ja sormen viimeks eilen

    • voiv.ttu

      Ei ole ollenkaan asiallista työnnellä persereikään mitään vastavirtaan. Senhän nyt jokainen selväpäinen ihminen tajuaa.

    • Ahtolan isäntä

      pullataikinaa, maatuska, vähän kaikkea mitä irtaimistooni kuuluu. minulla on krooninen tarve tunkea asioita anaaliini. tietääkö kukaan kannattaisiko kokeilla pesäpallomailaa ?
      ps. Anaalini nimi on Ahtola

      • Ahtolan isännälle

        Et ainakaa pesäpallomailaa tunge. Siitä ainakin tulee mahtavat peräpukamat.


    • asdfghy

      Eipä näytä juurikaan asiallisia vastauksia tulevan. Mutta jokainen voi varmaan kuvitella kotoa löytyviä sopivan muotoisia tavaroita, joita kaikkia kenties joku on kokeillut.

    • Uteliaan vastaus on

      En peräpuikkoa isompaa. Sillä mulla peräpukamat. Penis ei sinne mee enkä pulloa sinne myöskään paa.

    • Harri777

      8 tuuman dildolla ratsastan taas illalla.

    • autsssss

      Työnsin joulukuusen perseeseen vähänkö pisteli

    • Sarru

      Fifty Shades of Grey innosti kokeilemaan anaaliseksiä. Mies tilasi Rosawillystä joulupakettiin pari tuotetta. Tarkoitus kokeilla pyhinä... Nii ja siis Fifty Shades-tuotteita ovat. Aiemmin hankittuna samaa sarjaa penisrengas.

    • analorgasmi

      Ophoria anaalisauva värinällä erityisesti eturauhasen stimulointiin, anustappeja, omia sormia, jopa kurkkua olen kokeillut jossa oli kondomi päällä :) vain mielikuvitus on rajana,järki toki kannattaa pitää peppuleikeissä mukana.

      • Kokeiltu

        Ensin hieman pienempi porkkana kondomilla ja rasvalla... sitten hieman isompaa.. pysyy kiihoittavasti sisällä kun panee paksunpään ensin sisään...tietysti malttia mukaan...


      • analorgasmi

        No höpöhö! Kokeile oikeasti. Älä provoile ja fantasioi. Eturauhasen stimulointi tuntuu aivan mahtavalta,teetpä sitä yksin tai kumppanin kanssa.


      • Kokeiltu

        =) tehty on ;-) fantasioinut oikeasta sisälläni....


    • moltsi

      Olen käyttänyt vain erikokoisia tekopeniksiä, ennen kortonkiin verhoiltua lenkkimakkaraa.

    • Arja_E

      Dildoja, porkkanaa, kurkkua, kaulimen kahvan ... Ja mulkkua tietysti.

    • Kikkarekakka

      Kyllä täs rcauto 30 km/h tilto nokas ajettiin sisään.sillon tuntu et musta tuntu.

    • arttu7676

      Olen entisen emäntäni perseeseen työntänyt ohutta kynttilää,sormea,pieniä dildoja ja sitten omaa munaani.siihen meni kyllä aikaa kun päästiin siihen asti että sain munani sinne työntää.se vain kun opetellaan maltilla tekemään ja käytetään kunnolla rasvaa yn lämmitetään niin se toi meidän seksiin lisää potkua.kiihottavin näķy minkä olen nähnyt on kun emäntäni oli aina kontillaan edessäni ja kun olin nuollut ja sormeillut häntä hyvin niin työnsin dildot molempiin reikiin ja runkkasin niillä vuorotahtiin.se että se oli todella kiihottavan näköistä niin emäntäni oli yleensä niiin kiimainen että hän puhui ihanan suoraan asiat.joskus kun hän laukesi niin hän pyyti minua työntämään kyrpäni hänen perseeseen puolijäykkänä ja sitten kun se oli sisällä niin hän kävi puhumaan että kun laukean niin hän vielä ottaa kyrpäni suuhun ja imee kaikki mällit mitä minulta tulee.hän teki niin muutamia kertoja ja ne oli kyllä sellaisia orgasmeja mitä en mitenkään muuten ole saanut vaikka hyvissä käsissä silloin olin.se että toinen luottaa siihen että sinä et häntä satuta vaan teet nätisti töitä että perse antaa periksi isommalle tavaralle oli minulle ainakin hienoa ja se että sai ihailla ja tuntea kuinka tiukkaan reikään tavarat meni ja ajatus siintä että kun tekee omanosuutensa hyvin niin toinen kyllä palkitsee siintä tavalla tai toisella.sekin kun sai työntää kyrvän perseeseen ja piti sitä paiooillaan niin kun työnsi dildon pilluun ja alkoi sillä runkkaamaan naista niin sen tunsi hyvin kyrvässä ja kun naiseni laukesi niin oli mukava olla hänen sisällään silloin.minusta sekin oli kiihottavan näköistä ja tuntuista kun nussin häntä takaapäin ja kun hän oli kunnon kiimassa ja sormella vielä pyöritin persereikää pillun mahlaa niin se aukesi välillä kunnolla auki ja silloin kyllä työnsin sormen sinne ja sain tuntea kun hän jossain välissä taas tuli kyrpäni ja sormeni ympärille.olisi ihanaa löytää vielä joskus itselle sellainen muija kuka ymmärtäisi sen että mitä enemmän annat niin sitä enemmän myös saat.

    • saku-anu

      moikka kaikki analin ystävät. minä olen kokeillut pienestä todella paksuun ja pitkään tavaraan, vihanekseen, hedelmään, lemppari on munakoiso. tähän asti suurin munakoison ympärys on ollut 30 cm, analin rassaus tuntuu vain todella hyvältä,nauttikaa kaikki analin ystävät elämämme pienistä nautinnoista, ei niitä ole liikaa :)

    • Harri300

      Doc Johnsonin 8 tuuman ultra realistic dildo on paras. Dildo uppoaa kokonaan anaaliin ja tuntuu järjettömän hyvältä. Tällä dildolla olen saanut kunnon anaaliorgasmeja.

    • erikokosia ruuvimeisselin kahvoja

      • säälittävälle

        meisselisarja on yhdys sana vitunapina(!)


    • hthrih

      miksi tyytyä pelkkään löylykauhaan? voihan pöllönsilmän puolelle painaa vaikka löylyämpärin, kiuaskiven, kiukaan, lauteet, lämpömittarin, saunan paneeloinnit, ja jos oikein hc kamaa haluaa harrastaa niin painaa vaikka saunallisen kaksion tuone no man`s landiin.

      • kentieskolmionkin

        ei voi kuin nauraa!


    • kaappihomo

      Löylykauhan

    • fdgdfdfgdfgdfgdfgdfgd

      juhannussalon juhannuksena

    • kokemusta.on

      Olen kokeillut vaikka mitä, esim. sormi, porkkana, tuorekurkku, vasaran kumipäällysteinen varsi, ruuvimeisselin kahva, löylykauhan varsi, dildoja erilaisia, viinipullon kaula..kerran merellä kaislikossa työntelin lakatun melan ohutta kädensijaa ja kokeilin jopa pienen perämoottorin ohjaus/kaasukahvaa ja moottori oli tyhjäkäynnillä, aivan mieletön orkku tuli, usean miehen kalua olen saanut ja kerran tapasin miehen joka halusi välttämättä nuolla peppuani ja suostuin, tuntui huiman hyvälle kieli pepussani.

    • afassadsasaas

      sorvin reikäterä, rautakanki, traktorin vetovarsi, pienipäinen, ölynputsari, vatkaimen kumpikin vatkain ja pikku kokeilu ykkösasennolla
      kaulin, lampunvarjostin

    • perse-einari

      - porkkanan
      - kurkun
      - tomaatin
      - omenan
      - banaanin
      - shampoopullon
      - itsetehtyjä dildoja
      - kumikaluja
      - vibraattoreita

      Paras leluni on itsetehty n. 45 cm pitkä kolmen moottorin jellyvibra. Menee syvälle ja vibraa ylävatsaa, rakkoa ja eturauhasta. Sellasia orkkuja tuli että ajan ja paikantaju häviää ja rakkokin tyhjenee joskus huomaamatta itsestään. Jokunen vuosi sitten sain perseleikeistä tarpeekseni ja tunsin jopa itseinhoa. Naisystäväni sai mut houkuteltua tähän touhuun ja nyt kiukkuaa kun en enää suostu.

    • Teuvo6669

      -pikkurilli
      -kumppanin isovarvas
      -kumppanin pikkuvarvas
      -barbi
      -sähköhammasharjan varsi
      -kaukosäädin (nappulat stimuloi aukkoa kivasti)
      -kaappikello

    • Harri6700

      Olen työntänyt anaaliini erikokoisia dildoja joista isoin on ollut 10 tuuman Jeff Stryker dildo. Aion taas kohta ostaa uuden dildon. Olen dildoillut jo lähes 30 vuotta.

      • fcchyyu

        Sillälailla kaappihomo runkkari työnnä vielä löylykauha tuplana perseeseen


    • tiinu_94

      Kokeilkaa kuorittuja banaaneja, pehmemämmät banaanit muussaantuu ihanasti sisällesi ja tuottaa aivan järisyttävää mielihyvää, illalla lenkille vain ja kokeile kuinka pitkän lenkin pystyt kävelemään ennenkö on pakko käydä metsän reunalla tyhjennyksellä ;) Suosittelen päälle minaria tai ainakin hametta.

      • Transpimu

        Toi banaani oli tosi kiva❤


      • Toi banaani juttu on hyvä. Ensin kuorittua panskua sisään niin paljon kun menee, sitten jäykkää perään. Hyvä luisto, ja makee tunne. Suosittelen.


    • veneilyä.porvoossa

      Olin kerran veneilemässä Porvoossa pienellä soutuveneellä jossa oli pieni perämoottori, perämoottorissa oli kivan tuntuinen kaasu/ohjauskahva, riisuuduin veneessä alasti ja aurinkovoiteella voitelin pepun ja kahvan ja jätin moottorin pyörimään tyhjäkäynnille ja kahva peppuun, moottorin tärinä tuntui ihanalle ja oli huikea orgasmi, en tiedä näkikö kukaan kun olin erään saaren kaislikossa.

      • zxffggt

        Ota nyt ne bentsot saatanan hönö


    • kaappihomo

      Eikö kukaan ole kokeillut kullia? Se tekee todella hyvää, niin minä teen!

      • pyöreäpeppuinen

        Nuorempana annoin useasti vanhemmille miehille peppua, muistelen että ainakin 30-40 kertaa olen saanut kalua peppuun ja melkein aina olen saanut spermat sisään, mikään ei tunnu kiihottavammalle kuin toisen miehen kova kalu pepussa ja samalla kun hyväilee kalun vartta ja tuntee kuinka se painuu syvemmälle.


    • kaappihomo

      Löylis ilmestynyt taas kehiin, missä oot ollut? On ollut ikävä, voitasko joskus tavata ja sovittaa sitä löylykauhaa yhdessä. Ja sitten käytäis vaikka vähän terassilla?

    • hhrh

      Paremmaltahan varmasti oikea muna tuntuu kuin kylmä ja muovinen kovahko dildo. Oon mä yrittänyt naisten kanssa mutta pakko kai myöntää etten ole naisten mies. Kyllä nainen on ihan mukava kaveri mutta pillu ja tissit ei vain herätä mussa intohimoa.

      • Buuaahaa

        Ei tietenkään kun olet äitis hajurakoa poraava kaappihomo runkkari


    • oiniitäaikoija

      Joulukuusen. Oli siinä joulupukilla ihmettelemistä kun tuli hakemaan lahjoja kuusen alta ja näki minut kuusi perseessä. Se oli hyvin eroottinen joulu. Silloin sain lahjaksi elämäni ensimmäisen ballerina puvun. Se päällä vaimoni kanssa rakasteltiin joulupäivät.

      • xxffrttt

        Ja lopuksi työnsit pukin lahjoineen kaikkineen perseeseen kaappihomo runkkari


      • oiniitäaikoija
        xxffrttt kirjoitti:

        Ja lopuksi työnsit pukin lahjoineen kaikkineen perseeseen kaappihomo runkkari

        Ei käynyt niin. Työnsin löylykauhan jota pukki kyllä katseli vieressä tappi pystyssä.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe