Missä tavata naisia?

skädäm

Opiskelu on ohi ja työelämään siirtyminen on tapahtunut. Töissä ei tapaa kuin satunnaisesti naisia, nekin yleensä varattuja ja vähintään 10 vuotta vanhempia. Harrastuksissa ei tapaa naisia.

Sosiaalinen elämäni on mielestäni suhteellisen aktiivista ja lähes joka viikkon on yksi tai kaksi juhlaa tai illanistujaista kaveripiirissä, mutta ei näissäkään koskaan ole vapaita naisia. Pelkästään pariskuntia ja minun lisäksi ehkä joku toinen sinkkumies. Olen jokus pyytänyt hienovaraisesti, että voisivatko järjestäjät kutsua myös vapaita naispuoleisia ystäviä - vastaus on aina sama, ei niitä ole.

Kirjastossa käyn yleensä viikonloppuisin aamupäivästä, mutta ei sielläkään kolmekymppisiä naisa näy. Taino silloin tällöin on mutta lapsikatraan kanssa. Kaupungilla tai kaupassa pyöriessä en kyllä osaa ketään lähestyä, ja harvoin vapaan oloisia kyllä näkyy liikkuvankaan kaupungilla.

Baarit ovat aikalailla poislaskettu mahdollisuus. Herään arkisin viimeistään viideltä, ja väsymys on ihan uskomaton jo puolilta öin. Ja mitä olen havainnut ja kavereilta kuullut niin, niin baareihin porukka tulee vasta yhden aikaan, joka on minulle aivan liian möyhäistä. Ja ei sillä en kyllä yökerhoissa viihdykkään.

Jotain uusia harrastuksia voisi tietenkin harkita, onhan tässä vapaa yksi tai kaksi iltaa viikossa, mutta nekään eivät ole säännöllisesti samoina päivinä. En vain ole keksinyt vielä harrastusta, joka kiinnostaisi ja jossa olisi mahdollisuuksia tavata vapaita naisia.

12

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuhgj

      Ei missään kun et kerta halua

    • mies.

      Baarissa naisia tapaa. Jos oot väsynyt niin se kertoo että et syö terveellisesti etkä tarpeeksi, et harrasta liikuntaa. Muuta siis tapojasi niin voit bailata baarissa myös myöhään-.

      Itse en ole erityisen väsynyt koskaan ja baareissa naisia tapaa, varsinkin kun oot opiskelija. Opiskelija naiset käy baareissa ja varmaan niitä on vapaita sinkkunaisia. Itse olen sellasia joskus vienyt kotiini.

      • skädäm

        Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Jokapäivä pyöräilen tunnin työmatkoja, ja käyn päälle vielä uimassa ja salilla. Väsynyt olen siksi koska arkisin pitää herätä viimeistään viideltä aamulla. Kyllä se alkaa puolilta öin viimeistään väsyttään. Joskus olen ottanut lauantaina päiväunet, että jaksan olla yöllä hereillä. Tämä kyllä onnistuu, mutta kostautuu niin, että se sotkee täysin unirytmini ja olen maanantaista torstaihin aivan puolikuollut töissä. Rytmin kääntö ei minulla vain onnistu nopeasti. Pomo ei oikein tykkää jos olen 4 päivää viikosta pystyyn nukkuneen näköinen ja pää ei toimi.


      • skädäm kirjoitti:

        Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Jokapäivä pyöräilen tunnin työmatkoja, ja käyn päälle vielä uimassa ja salilla. Väsynyt olen siksi koska arkisin pitää herätä viimeistään viideltä aamulla. Kyllä se alkaa puolilta öin viimeistään väsyttään. Joskus olen ottanut lauantaina päiväunet, että jaksan olla yöllä hereillä. Tämä kyllä onnistuu, mutta kostautuu niin, että se sotkee täysin unirytmini ja olen maanantaista torstaihin aivan puolikuollut töissä. Rytmin kääntö ei minulla vain onnistu nopeasti. Pomo ei oikein tykkää jos olen 4 päivää viikosta pystyyn nukkuneen näköinen ja pää ei toimi.

        "Tämä kyllä onnistuu, mutta kostautuu niin, että se sotkee täysin unirytmini ja olen maanantaista torstaihin aivan puolikuollut töissä."

        Kivahan se olisi, jos elämä olisi helppoa ja linnut lentäisivät kissan suuhun kun se viitsisi sen vain aukaista. Mutta oikeasti elämä on valintoja. Jos ystäväpiirissä ja harrastuksissa ei tapaa naisia niin en oikein osaa kuvitella muita vaihtoehtoja kuin baarit. En tiedä missä baareissa kaverisi käyvät, mutta niissä paikoissa missä minä käyn (ei seduloita vaan "seurusteluravintoloita") on tungosta jo iltayhdeksältä. Jos oikeasti haluat tavata naisia niin on pieni hinta olla alkuviikosta vähän väsynyt eli ei se tapa, vaikka silloin tällöin kävisi siellä yökerhon puolellakin.


      • skädäm
        helka kirjoitti:

        "Tämä kyllä onnistuu, mutta kostautuu niin, että se sotkee täysin unirytmini ja olen maanantaista torstaihin aivan puolikuollut töissä."

        Kivahan se olisi, jos elämä olisi helppoa ja linnut lentäisivät kissan suuhun kun se viitsisi sen vain aukaista. Mutta oikeasti elämä on valintoja. Jos ystäväpiirissä ja harrastuksissa ei tapaa naisia niin en oikein osaa kuvitella muita vaihtoehtoja kuin baarit. En tiedä missä baareissa kaverisi käyvät, mutta niissä paikoissa missä minä käyn (ei seduloita vaan "seurusteluravintoloita") on tungosta jo iltayhdeksältä. Jos oikeasti haluat tavata naisia niin on pieni hinta olla alkuviikosta vähän väsynyt eli ei se tapa, vaikka silloin tällöin kävisi siellä yökerhon puolellakin.

        Oispa täälläkin tollaisia paikkoja jossa olisi ihmisiä ennen puoltayötä... Valittavanahan tässä on sitten mahdollisuus tavata naisia tai potkut. Nimittäin pomo on uhannut antaa potkut, kun olen väsyneenä tehnyt yhden vakavamman virheen. Ei ole helppoa, mutta taidan valita työt kuitenkin. Sekoaisin varmasti ilman töitä...


    • Kun omatoimisesti rajaa pois netin ja baarit, niin onkos ihme, ettei tapaa naisia.

      • skädäm

        Netissä olen roikkuin vuoden päivät, ja varmasti lähetin läpi kaikki naisen 200 km säteellä, joiden kriteereihin sovin edes lähelle... Eli viestejä kertyi n. 100, 3 vastausta...


    • vasemmistoanarkisti

      Kannattaa lopettaa työnteko, jos haluat naisen jota ei kiinnosta raha. Tosin olet itsekin ilmeisen ahne kun käyt töissä, joten lieneekö tuolla väliä.

    • naisia naidaan.

      Valitettavasti baari on paras paikka tavata naisia. Tuksin niitä kirjastossa tapaa tai kadulla.

    • jaska.

      Mutta baarissa käyvät naiset voi myös lokeroida tiettyyn kastiin..... mikä on toisaalta valitettavaa..... että ne kauniimmat ovat sitten kuitenkin muualla...... vaikkapa kirjastossa missä taas ei saa tilaisuutta iskemiseen.......ellei ole ovela......

    • Jaska.

      Toisaalta jokaisella miehellä on tietysti se elämänvaihe johon sisältyy salaiset tapailut kirjastonhoitajan kanssa, mutta kyse ei olekaan siitä vaan niistä muista.

    • hssdfw

      Kunnon mies tapaa naisia jokapaikassa, luuserit ei missään. Joten ei vissiin ole epäselvyyttä kumpi olet. Kannattaisi vain antaa periksi ja opetella elämään yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe