sovelluksen lataaminen epäonnistui virheen vuoksi

avuton.

Olen yrittänyt jo kauan ladata androidin play-kaupasta sovelluksia, mutta lataaminen tyssää kun näytölle ilmestyy viesti : sovelluksen lataaminen epäonnistui virheen 491 vuoksi \ sovellusta ei voi asentaa oletusasennus sijaintiin. Osaisiko kukaan auttaa tämän ongelman kanssa? Olen yrittänyt tyhjentää välimuistin ilman tulosta ja muistiakin on paljon.

33

4024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile poistaa Play kaupan välimuisti ja viimeisin päivitys sovellusten hallinnasta.

      • aloittaja.

        kiitos paljon avusta! :)


      • aloittaja.
        aloittaja. kirjoitti:

        kiitos paljon avusta! :)

        virhe toistuu yhä vieläkin vaikka muistia on paljon jäljellä. yritän päivittää whatsappia mutta silti päivitys epäonnistuu virheen vuoksi. Mitä voin enää tehdä?


      • aloittaja. kirjoitti:

        virhe toistuu yhä vieläkin vaikka muistia on paljon jäljellä. yritän päivittää whatsappia mutta silti päivitys epäonnistuu virheen vuoksi. Mitä voin enää tehdä?

        Mistä mallista on kyse?


      • Trend plussa
        vapunen kirjoitti:

        Mistä mallista on kyse?

        Mulla tämä sama trend plussassa ja muistii jäljellä vielä paljo...


      • Trend plussa kirjoitti:

        Mulla tämä sama trend plussassa ja muistii jäljellä vielä paljo...

        Kokeile tyhjentää cache: https://www.youtube.com/watch?v=5TZnLiYbwEY

        Reset valikosta paina vain "Wipe cache partition" ja paina "Reboot".


      • matu12345
        aloittaja. kirjoitti:

        kiitos paljon avusta! :)

        Ei toimi


      • pvp

        Sama täällä


      • XDFG

        Haluun ladataan peliä vaikamulonpaljotilaa mun koneenvirhe491


      • tyhmää

        No höh


      • Hannaaaz

    • Huoawei media pad

      Mulla on ihan sama homma

    • Virhe 491 googleplay

      korjaa virhe 491 play kauppa ! Ensin mene asetukset, sitten tilit google poista google tilisi. Käynnistä tablet tai puhelin uudestaan. Mene asetukset tili, lisää tili olemassa oleva. Kun tili on tehty mene hallinnoi sovelluksia,siitä otat google play-palvelut tyhjennä tiedot,välimuisti ja pakota lopetus. Nyt pitäisi lataukset onnistua jatkossa playkaupassa!

      • Nysti

        Toimii - Thanks!


      • Kiitollinen

        Kiitos ihan helvetisti ♥ pelastit mut


      • auttakaaaaaaaaaa

        Ei toimi :'(


      • APUAtarvitsevaaa

        Eiks se poista kokonaa kaikki sovellukset ku itellä lukee että poistaa tilejä, yhteistiedot, viestit ja kaikki muut sovellukset


      • eipoistaei
        APUAtarvitsevaaa kirjoitti:

        Eiks se poista kokonaa kaikki sovellukset ku itellä lukee että poistaa tilejä, yhteistiedot, viestit ja kaikki muut sovellukset

        Ei ainakaan minulla.


      • Hannaaaz

        joo ei kyl toimi ku sitä ei VOI poistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • jboy27

      Mulla Huawei Mediapad M1 8.0 playkauppa virheilmoitus 491 tuli kans. Ongelma korjaantui tehdaspalautuksella!

      • Ally.Arts_

        En kyllä menis vaihtamaan tehdasversioon en ikinä, on sen verran tärkeetä tietoo.


      • Eisetärkeääole
        Ally.Arts_ kirjoitti:

        En kyllä menis vaihtamaan tehdasversioon en ikinä, on sen verran tärkeetä tietoo.

        Eihän se tärkeätä ole jos sitä ei ole varmuuskopioitu..


    • Se yleensä korjaa tällaiset ongelmat ainakin joksikin aikaa.

      • jboy27

        Korjaa ongelman täysin, ilmoitusta ei ole tullut sen jälkeen 4 kuukauteen.


      • TrendPlus

        Koitin päivittää Samsung Trend Plussaa. Antoi jatkuvasti tuota hälytystä. Käynnistin monta kertaa puhelimen uudelleen, tein *#9900# delete dumpstate. Poistin Whatsupin vielä puhelimeltakin. Ei auttanut, edelleen hälytti. Käynnistin vielä kerran uudelleen puhelimen, ja sitten alkoi latautumaan, ja viestitkin sain palautettua pilvestä varmuuskopioina. Jes, läpi meni, vaikka usko meinas jo loppua kesken..


    • Kalevi miettii

      Muistia pystyy vapauttamaan ainakin Galaxy S2 ja kuulemma myös S3 ja S4 malleilla näppäilemällä puhelinnumeroksi *#9900# ja valisemalla avautuvasta valikosta toimenpide, jolla poistetaan lokitiedostoja (esim. toimenpide Delete dumpstate). Ehkä tuo kikka toimii muillakin malleilla? Minä olen kokeillut S2:lla, ja siinä toimii hienosti.

    • Kokeilepa iPhoneja

      Vaihda merkkiä, niin ei vastaavia ongelmia enää ilmene. Kokeile iPhoneja vaikka nekin ovat kaukana täydellisestä, eikä Apple ole mikään hyväntekijä todellakaan.

      • haistaapplepas

        Vaihdoin appleen mutta nyt on ongelmana suunnaton paskan haju ja mätänevä omena taskuss


    • Trendplussankäyttäjä

      Mulla on sama ongelma. Aina kun yritän ladata jotain sovellusta niin se näyttää tota virhe 491 juttuu ja kokeilin jo kaikkia mahdollisia syitä eikä mitään tapahtunut . :/ Helppiä joku!

      • kykguykugkug

        Kokeilitko myös poistaa Google-tilisi puhelimesta ja lisätä se uudestaan?


    • Kakdkzjg

      Mene puhelimen numeronäppäimiin ja kirjoita*#9900# ja valitse deletetump

    • tarviinapuu

      Mulla on kamala tilanne en saa asennettua pixelgun3d:tä se kyllä näyttää kun se latautuu mutta sitten se sanoo virhekoodi20 sitä toistuu vaan sen pelin ladattaessa mikä mättää onko jollain vastaus tähän :'(

    • Space

      Onko/oliko sinulla semmoinen ettet voi möys mennä youtubeen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe