Muistakaa käräyttää poliisille mopon virittäjät.

Janne78.

Rekkarikilpi muistiin ja soitto poliisille.

Poliisin rekistereistä löytyy ilmoitetut rekisteritiedot joten seuranta alkaa ja kiinni tulee jäämään.

Jokainen voi omalta osaltaan auttaa liikenteen turvallisuutta käräyttämällä viritetyillä mopoilla ajelevat kuskit.

31

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh2

      Ebinn janne palasit xD just tossa yks päivä mietin et vieläkö pyörit tääl xD

    • hushus

      Menes nyt pois täältä mopopuolelta provoilemasta :D

    • vrum vrum vrööööm!!!

      Ja heti nousi nulikat sotasille, heh heh hee !

    • XDXDXD!!

      Kättä päivää vaan kaikille!

      T: Janne78


      PS. KTPL liitto vahtii!

    • pover

      huoh

    • maksumies1

      Vakuutusyhtiöt voisivat rajoittaa maksamiaan korvauksia mikäli mopo on viritetty. Nyt virittämättömien omistajat maksavat virittäjienkin kohellukset.

    • debittäjä

      Kerroppas Janne, mitä vaarallista on mopossa, joka kulkee 80`km/h kun kumminkin vuoden päästä saa kevarin, jolla pääsee yli 120 km/h. Ja nykyisten enduromopojen runkoja ja jarruja käytetään kevareissa, koska ei jakseta rakentaa toisia. Mopon jarrut ja muut osat eivät siis ole ongelma. Onko ongelma se, että joskus naskalina et itse saanut virittää mopoasi tai sinä et sitä saanut ollenkaan?

      • 11+9

        Se vaan on niin urpoa virittää. Itse ajelin kortitta piikillä, en vaan viitsinyt rassailla mopoa. Helpompaa ja säästää rahaakin. Viritetystä moposta ei maksa muut kuin täysdorkat.


    • --!--

      Muistakaa ilmoittaa poliisille myös nettipalstoilla tappamisella ja raiskaamisella uhkailevat henkilöt. Aina nettivikki poliisille, IP-osoite menee seurantaan ja uhkailijat jäävät lopulta kiinni.

      Jokainen voi vaikuttaa ja pyrkiä omalta osaltaan estämään henkisesti epävakaiden henkilöiden tekemät väkivallanteot.

    • Kiva ärsyttää

      mikä on nettivikki ?

      onko se seuraus käyttämistäsi lääkkeistä ehkä?

      • --!--

        on.


      • Janne78.
        --!-- kirjoitti:

        on.

        Äiti käski sanoa, että hauskasti keksitty! Nyt äiti käski minut iltamaidolle ja munkeille (12kpl), sitten tutimaan.


    • Kyselijä.

      Onko nettivikki joku lääke ?

      • "!"

        On, äiti syöttää sitä minulle ad/hd oireisiin koska olen häiriintynyt ja viritän mopoa ja muutenkin vähän iso pyörä hinkkaa tyhjää...


      • --!--
        "!" kirjoitti:

        On, äiti syöttää sitä minulle ad/hd oireisiin koska olen häiriintynyt ja viritän mopoa ja muutenkin vähän iso pyörä hinkkaa tyhjää...

        Tänään keulitin vähän vröööööm vröööööm.... on kiva leikkiä.


      • --!--
        --!-- kirjoitti:

        Tänään keulitin vähän vröööööm vröööööm.... on kiva leikkiä.

        Minulla taas ei ole varaa munkkeihin vaikka tekisi mieli niitä syödä, mutta pitää pysyä pikkuruisena äiti käski ja kaverit.
        Hypin narua joka päivä ja syön salaattia, ostin hameenkin eilen.


    • Ebin5/5

      Kahden minuutin homma laittaa holkki kiinni putkeen. Ovat pihassa käyneet ja todenneet että "vakio". :---D

    • olet kuspää

      jos sinut käräytetään niin kyllä niille poliiseille muistetaan kertoa näistä holkeista.
      siinähän sitten jää kuspää ihmettelemään kun ei menekään enää läpi.

      ja holkkijutut on muutenkin syytä kertoa ympäri nettiä niin kyllä ne alkaa kattomaan jos ei isä tai äiti ymmärrä lakia.

    • Ecomies

      www.ecoclean.fi

    • hah.

      "Muistakaa ilmoittaa poliisille myös nettipalstoilla tappamisella ja raiskaamisella uhkailevat henkilöt. Aina nettivikki poliisille, IP-osoite menee seurantaan ja uhkailijat jäävät lopulta kiinni."


      Lörppäsuu virittäjällä taitaa olla nuppi kuumana kun se ei tykkää kun sen laitonta harrastusta tullaan mollaamaan.
      Jos sulla on noin pelko pöksyssä niin mitä tulet tänne lukemaan näitä juttuja kun et kestä jos joku sulle vähän lakia opettaa?
      mene itseesi pelle.
      Mitään uhkailua et tästä jutusta löydä sen sijaan tämä on täysin lailista nuhtelemista.

      Mikäköhän sossutantta sinustakin isona kasvaa, toivottavasti et elä niin pitkään.

      sen toki tiedän että kyylät lukee nykyään nettiäkin, vähän kun tukistaa niin häkki voi heilahtaa.

      • ..............

        ja tunge tuon edelläolevan lisäksi se IP osoite vaikka p*rseeseesi.


    • Niinkö?

      "Se vaan on niin urpoa virittää. Itse ajelin kortitta piikillä, en vaan viitsinyt rassailla mopoa. Helpompaa ja säästää rahaakin. Viritetystä moposta ei maksa muut kuin täysdorkat. "

      Niin sinä itse olet urpo ja luulet olevasi kovaa jätkää kun tulet tänne leuhkimaan että ajat oikein kortitta.
      teepä sama autolla ihan kaupungissa usean kuukauden ajan niin katotaan miten selviät ja pitääkö pokka vielä sen jälkeen kun verom*lkut lähettää parin tonnin laskun postilaatikkoosi ja uhkailee perintäpelleillä.
      Ja onnistuuhan se toki se mitä piikilläsi teet jos porukkasi kuuluvat ns. roskasakkiin jotka ilmeisesti juo ja ryyppää ja vähät välittää mitä jukuripää-kakara tekee maailmalla? tällaisia tulevaisuuden lupauksia on liikenne toki täynnä.

    • Yamaharules

      Voi helvetin pellet. Mä en vaan voi ymmärtää miksi jannen kaltaiset tyypit tulevat paasaamaan mopojen virittämisestä palstalle jossa jaellaan viritysohjeita mopoille. Kannattaa vaan suoraan soittaa sinne poliisille ja toivoa, että niitä kiinnostaa. Iteltä ei ole kilvet lähteny koska kaukosäätimellä toimiva nopeusrajoitin Hahahahhahahahahaha

    • juama
    • --!--

      Minä olen itse p*skalakki ja käytän sinisiä kalsareita.
      Kotona svanten kanssa työpäivän jälkeen pukeudun siniseen hameeseen ja pamputan... arvatkaa minne?

      Peräkammarista kuuluu!

      • .............

        Jannella vanha meno päällä taas, eilen päästiin jo perinteisiin tappo- ja raiskausuhkailuihin asti.


    • Jaska.

      Älä nyt selittele taas nössykkä..... tiedän kyllä mitä olen kirjoittanut.
      Vaihda neiti joskus oikea nimesi alle

    • hehhehheh.

      taitaa tämä "............." olla mielissään jos saisi edes yhdenkin viestini ilmiannettua p*skalakeille.

      naamatusten jos "................." kanssa pystyisi keskustelemaan niin se tapahtuisi luultavasti webbikameran kustannuksella silloinkin naamari päällä ettei vaan tunnistaisi.

      itkee kun meikäläinen uhkaillut tapoilla ja raiskauksilla, hoh hoh hoo.
      Pyyhi nyt kyyneleet neiti, minä voin tuoda sulle nessu nenäliinoja niisk niisk.

      • pillitys jatkuu.

        sama "..............." pillitti jo aikoinaan mototnetissä kun kermap*rseiden pilteille käytiin v*ttuilemassa.

        hahhahhah.


    • pellehermqanni

      Mopon virittäminen kun vaan on hauskaa.

    • Boliisitapaus

      Ei poliiseilla oli resursseja tuommoiseen! Poliiseilla on paljon isompia rikoksia hoidettavina! Olen kuullut tästä nettivinkistä ja kaverini on vinkata varmaan yli 30 kertaa mutta ei ole tullut mitään ja hänen nimi ja rekkari mainittiin. Ja poliisit ovat tien päällä nähnyt hänen rekkarin monta kertaa ja poliiseja ei suoraan sanoen kiinnosta nämä "mopovinkit". Jos laitat esim että jossain talossa kasvatetaan kannabista nii kyllä sitten kiinnostaa ja poliisit eivät tule kotiovellesi sen takia että sinut on nettivinkattu viritetystä moposta. Heidän pitää hakea kotietsintälupa ja he eivät tuommoisen takia sitä hae! Tietysti jos rekkari on ylhäällä nii he voivat tien päällä pysäyttää mutta voit sanoa että se oli huijaus mutta harvemmin he kiinnittävät mopoihin paitsi jos ajat sen 80 tutkaan tai olet muuten vain epäilyttävän aloinen! Minut on kerran pysäytetty ja sanoivat että kuulostaa viritetyltä mutta sanoin että on vain vähän viritetty ja kulkee sen 75

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe