Arnoldsin hirveät hinnat

järkkyä kiskontaa

Onneksi ei ole tuossakaan puljussa kenenkään pakko asioida ellei itse välttämättä halua. Pikkuusen on nimittäin karannut hinnoittelupolitiikka ketjuisänniltä hyppysestä.

2000 luvun alussa vanhemmat osti joskus viikonloppuherkuksi laatikollisen noita donitseja jotka sitten perheen kesken pisteltiin poskeen. Eipä tarvi omille muksuille paljon Arnoldsin donitseja ostella - aivan järkyttävän korkeat hinnat! Olen pari kertaa ajatellut että nyt elämä risaiseksi, kerran se vaan kirpasee, mutta kääntynyt sitten ovelta takaisin kun ei vaan luonne anna periksi sellaisia sikahintoja maksaa. Tulisi kusetettu olo ja jäisi liikaa vituttamaan. Miten voikin olla noin kallista? Ei sillä, näkyy asiakkaita kuitenkin riittävän, teinejä lähinnä. Ilmeisesti tullut viikkorahoihinkin aika roimat indeksikorotukset jos on varaa tuolla koulun jälkeen kahvitella.

Arnoldsilta kun ostaa nelihenkiselle perheelle käntyt niin lajista riippuen tulee satsille hintaa yhteensä 10-14 euroa. Sillä rahalla saa jo aika paljon vastaavaa tavaraa ruokakaupasta. Tai tekee moneksi päiväksi kunnon ruuat. Kuuden leivonnaisen laatikko osta 6, maksa 5 tarjouksella maksaa siis lajista riippuen 12,50-17,50 euroa.

Kuka maksaa kuudesta pikku donitsista 12,50 euroa?! Taas tuli todistettua ihan vaan tämän lafkan pinnalla pysymisellä että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Hinnasto http://www.arnolds.fi/hinnasto
Frozen Yogurt 3,50 €
Originalit 3,00 €
Caket 2,50 €
Cremet 3,30 €
Jammyt 3,30 €
Muffinssit 3,30 €
Spinny 3,50 €
Täytetty bagel 6,30 €
Toastit 4,30 €

21

10965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kossu parempi

      Hinnat on kovat mutta syötävät pitäisi panna haittaverolle niin kuin tupakka. Läski sen kuin lisääntyy.

    • MeeOpiskeleeAmmattii

      halpaa on, oli se markka-aikaankin jvähintään 60mk se boksi.

      olet vaan vanhempiasi huonommin tienaava laiska paska.

    • reinpou

      Aloittaja on aivan oikeassa. Onhan se donitsi hyvää mutta silti vain pelkkää vehnätaikinaa.

      • en mene

        Ap on oikeassa.

        Ostin Tampereelta kyseisestä kioskista kahvin mukaan, en muista enää mitä maksoi mutta aivan järkyt hinnat. Koskarin mäkkäristä (mikä on yhtä viihtyisä/ankea paikka kuin Arnolds) kahvi on vain euron, mutta tuolla paljon enempi. Hämmästyin niin paljon etten enää muista mutta paljon se oli. Halvemmalla sen olisi juonut jo jossain viihtyisässä kahvilassa mistä saa porsliinikuppeihin kahvit. Ja oli seisonuttakin mitä en ihmettele kun ei asiakkaita ollut vaikka oli ruoka-aika.


      • tyhmät_ihmiset_ärsyttää

        Typerys ei sieltä saa seisonutta kahvia kun siellä on automaatti. Silmä käteen ja kattele ympärilles


    • köyhä

      Kallista on mutta silti tänään donitseja ostettiin ja hyviä oli. Köyhälle kaikki on kallista (ok, olen ihan pers aukinen mutta aina joskus silti pakko ostaa).

    • PilkkuPiste

      Kun on rikas, voi ostaa mitä huvittaa.

    • Rahat.pois.tyhmiltä

      Hyvää tiliä, tuota roskaa myyvät liikkeet kuitenkin tekevät.

    • syötyomaosa

      Kun Arska tuli Suomeen 90- luvun alkupuolella niitä syötyä. Halpaa oli nyt on toista. Jätän syömättä. Vaikka hyviä ovatkin.

    • Camoon

      Kai te äijjät tajuutte, että kyseessä on kotimainen yritys? Tokihan se vähän enemmän maksaa. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa

    • Anonyymi

      kaiken lisäks sinne soosiin lorahti Levolac pullollinen. Saattaa röpelöt lentää hetkisen piästä..

      • Anonyymi

        Chachacha.


    • Anonyymi

      Taatelikakun valmistamista suosittelen. Valmistusohjeet löytyvät netistä hakusanalla taatelikakku.

      Kannattaa tehdä kaksi kakkua kerralla eli hommaa toinenkin kakkuvuoka. Juttelin tänään naisen kanssa ja bvasta äsken tajusin että hän taisi olla minusta kiinnostunut. Tilanteessa en tajunnut sitä millään tavalla vaan koin asian kiistakysymyksenä.

      Toisaalta, who cares. https://www.youtube.com/watch?v=n3Lru6Qibbk

    • Anonyymi

      Kallista on mutta ei ollut joskus 20 vuotta siteen kun viimeksi siellä kävin kahvilla. Se on ahneus, joka ketjun johtoporukkaa vaivaa sillä he määräävät hinnat ja torppariyrittäjä voi vain noudattaa määräyksiä. Itse olen äänestänyt jaloillani niin tämän munkkikahvilan kuin ruotsalaistekin pyydysten osalta. Hyvää ja laadukasta saa halvemmalla noiden ulkopuolelta.

    • Anonyymi

      Saisikin vielä tuohon hintaan! Nyt on hinta noussut 25% aloituksesta.

    • Anonyymi

      Hirveä paikka, työntekijöitä kohdellaan huonosti, kuullut paljon juttuja esim. (tiskin takana pomo raivosi työntekijälleen, asiakkaita jonossa) hinnat ovat kalliit.
      Itse en enää tuosta puljusta mitään osta.

    • Anonyymi

      Lähellä ollaan että kohta maksaa 5€ yks donitsi...
      Sellainen 100% inflaatio sieltä

    • Anonyymi

      iha sika törkeet hinnat tulee ihan sairas olo ja ne maistuu kaikki samalta mitä nyt kreemi vähä väriltään vaihtuu,omat leipomukset hyvä, pidä leipomuspäivä....piimäkaakku ja omenapannari kaikkee makiaa mahan täydeltä saat itselles ja hyvän mielen.

    • Anonyymi

      Arnoldsin donitseja on tyrkytetty suomalaisille ties kuinka pitkään, mutta eivät vain istu meikäläiseen makuun. Ällöttävän makeita ja ylihinnoiteltuja. Euroopassa on parempi leivonnaisperinne, ei mahda mitään.

    • Anonyymi

      Taitaa maksaa jo lähes viisi euroa Arnoldsin orkkis donitsi. Hyi helvetti mikä hinta pullasta. Taidan hakea Valentiinonpäivän munkit Lidlistä viisi kertaa halvemmalla.

      • Anonyymi

        Kallista ja donitsit seisoneet pitkään kun ei niitä juuri kukaan osta. Parempia ja halvempia saa ruokakaupasta.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe