Nainen - millaista on seksi orgasmin jälkeen?

Aloittelija

Jos nainen saa orgasmin seksin aikana ennen miestä, miltä seksi tuntuu naisesta sen jälkeen, jos akti esim. kestää vielä 10-15 minuuttia? Tuntuuko seksi hyvältä myös orgasmin jälkeen, vai toivooko nainen vaan, että ukko tulisi mahdollisimman pian että pääsisi huilailemaan.

Onko parempaa seksiä sellainen, että jos mies suunnilleen tietää mitä tekee ja nainen mahdollisesti saa orgasmin nopeastikin ja mies sitten joskus myöhemmin, vai niin, että mies viivyttää naisen orgasmia mahdollisimman pitkään ja ehkä sitten oman erektionsa jälkeen tyydyttää naisen vaikka suuseksillä tai muulla?

186

27885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himoisa otus

      Kyllä mun puolesta saa jatkaa.. siinähän saa mukavasti vielä lisää orgasmeja ettei jää siihen yhteen :)

      • riippuuuu

        Se riippuu paljon naisesta, kun olen www.panemua.net treffien kautta harrastellut irtosuhteita pari vuotta niin olen huomannut että muutamat naiset orgasmin jälkeen toivoo vielä hipelöintiä.


      • wwwLorttoja
        riippuuuu kirjoitti:

        Se riippuu paljon naisesta, kun olen www.panemua.net treffien kautta harrastellut irtosuhteita pari vuotta niin olen huomannut että muutamat naiset orgasmin jälkeen toivoo vielä hipelöintiä.

        Missä ovat kunnon arvot. Aivan on lorttoja nämäkin sivustot täynnä.


      • vitun lörtöt
        wwwLorttoja kirjoitti:

        Missä ovat kunnon arvot. Aivan on lorttoja nämäkin sivustot täynnä.

        Jep. Tyyppi puhuu asiaa.


      • SPÄM
        riippuuuu kirjoitti:

        Se riippuu paljon naisesta, kun olen www.panemua.net treffien kautta harrastellut irtosuhteita pari vuotta niin olen huomannut että muutamat naiset orgasmin jälkeen toivoo vielä hipelöintiä.

        Ei tuolta oikeasti kukaan mitään panoseuraa ole löytänyt. Menes muualle spämmäämään paskasivuja.


      • semmonen paikka!

      • huijausta!!!!
        riippuuuu kirjoitti:

        Se riippuu paljon naisesta, kun olen www.panemua.net treffien kautta harrastellut irtosuhteita pari vuotta niin olen huomannut että muutamat naiset orgasmin jälkeen toivoo vielä hipelöintiä.

        Onko uusi sivusta tälle?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081018557992_uu.shtml


      • Mieluummin HS

    • pääsisi huilailemaan

      seksiä sellainen, että jos mies suunnilleen ja nainen mahdollisesti nopeastikin ja sitten joskus myöhemmin, vai niin, että mies mahdollisimman pitkään ja ehkä sitten jälkeen tai muulla?

      Kysyin akaltasi ja sanoi, että ukko enempi huilailee mahdollisimman pitkään

      • Zzzzzzzzzzzzz

        Tosta ei oikein kyllä saa tolkkua täysjärkinen ihminen...


      • Jormavainen
        Zzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        Tosta ei oikein kyllä saa tolkkua täysjärkinen ihminen...

        Kikkelini on just sopiavan kokoinen. Olen saanut sillä itseni tyytyväiseksi joka kerralla


      • aivot uusjakoon
        Jormavainen kirjoitti:

        Kikkelini on just sopiavan kokoinen. Olen saanut sillä itseni tyytyväiseksi joka kerralla

        Kysyttiin naiselta, tollo!


    • Asiallista

      Ihan asiallisesti jos puhutaan, niin kaikki riippuu ihmisestä. Kahta samanlaista ei ole. Joku nauttii ja toinen ei. Itse nautin miehestä vaikka olisin saanut orgasmin

      • Jösse

        Aloittajan kysymys juontaakin siitä että kun mies saa orgasmin niin lisämanipulointi välittömästi tuottaa suorastaan kipua, eli kysyjä ilmeisesti haki sitä että onko naisilla sama tilanne vaiko ei.

        Miehenä en voi tietää varmasti, mutta sen perusteella mitä olen voinut rivien välistä lukea / tulkita niin koska naiset voivat saada useita orgasmeja yhtä päätä niin seksi tuntuu (useimmilla? yleensä?) hyvältä tai ainakin neutraalilta jo heti orgasmin jälkeen, joten olisi ihan OK seksin harjoittamistapa että mies hoitaisi ensin naisensa "valmiiksi" ja miettisi vasta sitten omaa tyydytystään.

        Miehelle kun on huomattavasti helpompaa tuottaa orgasmi kuin naiselle.
        Mutta eipä siihen kykene silti kaikki naisetkaan. Tuorein seksisuhteeni ei osaa, jaksa tai halua tyydyttää mua sen jälkeen kun on itse saanut.

        Ikävä tilanne mikä johtaa pahimmillaan siihen että aletaan huolehtimaan kilpaa omista tarpeista eikä kumpikaan jaksa tehdä toisen hyväksi yhtään mitään ylimääräistä. Nainen ei muuten vaan ja mä siksi kun sekään ei. Huoh...

        Kyllä naisen kuin naisen pitäisi _osata_ hoidella mies, vaikka sitten käsipelillä. Tuntuu että jotkut a. joko pelkäävät penistä tai b. ovat patalaiskoja tekemään mitään mistä eivät saa itse välitöntä mielihyvää.

        Miehen tyydyttämisen taito olisi hyödyllistä jo ihan seksin onnistumisenkin kannalta. Miehille vehkeen saaminen täyteen seisokkiin kondomin laittamis sählinkien jälkeen on yleensä se kriittisin hetki.
        Se ei onnistu ainakaan itseltäni jos ei ole valmiiksi tarpeeksi kiihottuneessa tilassa.

        Naisen olisi hyvä osata hyväillä miestä käsillään niin hyvin että saa tämän laukeamaan jos haluaa, tai lähelle sitä jos huvittaa kiusoitella hieman.. tai vaikka varmistaa vain että seisokki pysyy kondomin asettelun ja sihtailun ajan kovana.

        Itselle on tullut erektio ongelmia nimenomaan siinä tilanteessa kun on ensin huolehtinut naisen orgasmista.
        Siinä vehkeet levällään leikkiessä hommaan ikään kuin turtuu, sen jälkeen kun olisi oma vuoro, niin erogeenisten alueiden koskettelu ei tuotakaan enää samanlaisia säväreitä kuin heti alussa.

        Tällä logiikalla pitkä esileikki aiheuttaa vain ongelmia itselläni, ainakin jos itse joudun olemaan koko ajan se toimeenpaneva voima, enkä saa olla "kohteena".

        Eli mulle seksi onnistuu parhaiten tauon jälkeen jos ryhtyy suoraan hommiin -jolloin nainen taas jää kylmäksi. Sehän ei tietenkään passaa, koska naisten markkinoilla ollessa suhde jää silloin hyvin nopeasti siihen.

        Tietysti voisi sanoa että mulla on nyt vain epäsopiva kumppani. Seksisuhde jossa seksi ei toimi. Jösses.

        Kyllähän se toimivissa suhteissa on mennyt yleensä niin että tyttö/nainen on saanut tuotettua mulle just niin ekstaattisen olotilan kuin vain haluaa. Joku sanoi pettingin kyseessä ollessa että sen jopa tuntee milloin mies on laukeamassa, jolloin hommaa voi helposti pitkittää.

        Useimmat ovat myös olleet sen verran epäitsekkäitä että ovat ihan oma-aloitteisesti klikkailleet mun erogeenisiä triggereitä ja käyttäneet fetissejä mistä olen kertonut, hyväkseen niin että oon mäkin sit saanut maksimaalisen nautinnon hommasta.

        Mun mielestä seksissä onkin kysymys siitä että tuotetaan kumppanille nautintoa, ei siitä että yritetään saada sitä itsekkäästi vain itselle.
        Jos molemmat olisivat oikeasti, epäitsekkäästi kiinnostuneita sen toisen nautinnosta ja suhteessa kilpailtaisiin lähinnä siitä että kumpi osaa olle toiselle kivempi, niin seksi olisi automaattisesti taivaallista -ja suhde todennäköisesti muillakin osa-alueilla.


      • börj melbergs-kalley
        Jösse kirjoitti:

        Aloittajan kysymys juontaakin siitä että kun mies saa orgasmin niin lisämanipulointi välittömästi tuottaa suorastaan kipua, eli kysyjä ilmeisesti haki sitä että onko naisilla sama tilanne vaiko ei.

        Miehenä en voi tietää varmasti, mutta sen perusteella mitä olen voinut rivien välistä lukea / tulkita niin koska naiset voivat saada useita orgasmeja yhtä päätä niin seksi tuntuu (useimmilla? yleensä?) hyvältä tai ainakin neutraalilta jo heti orgasmin jälkeen, joten olisi ihan OK seksin harjoittamistapa että mies hoitaisi ensin naisensa "valmiiksi" ja miettisi vasta sitten omaa tyydytystään.

        Miehelle kun on huomattavasti helpompaa tuottaa orgasmi kuin naiselle.
        Mutta eipä siihen kykene silti kaikki naisetkaan. Tuorein seksisuhteeni ei osaa, jaksa tai halua tyydyttää mua sen jälkeen kun on itse saanut.

        Ikävä tilanne mikä johtaa pahimmillaan siihen että aletaan huolehtimaan kilpaa omista tarpeista eikä kumpikaan jaksa tehdä toisen hyväksi yhtään mitään ylimääräistä. Nainen ei muuten vaan ja mä siksi kun sekään ei. Huoh...

        Kyllä naisen kuin naisen pitäisi _osata_ hoidella mies, vaikka sitten käsipelillä. Tuntuu että jotkut a. joko pelkäävät penistä tai b. ovat patalaiskoja tekemään mitään mistä eivät saa itse välitöntä mielihyvää.

        Miehen tyydyttämisen taito olisi hyödyllistä jo ihan seksin onnistumisenkin kannalta. Miehille vehkeen saaminen täyteen seisokkiin kondomin laittamis sählinkien jälkeen on yleensä se kriittisin hetki.
        Se ei onnistu ainakaan itseltäni jos ei ole valmiiksi tarpeeksi kiihottuneessa tilassa.

        Naisen olisi hyvä osata hyväillä miestä käsillään niin hyvin että saa tämän laukeamaan jos haluaa, tai lähelle sitä jos huvittaa kiusoitella hieman.. tai vaikka varmistaa vain että seisokki pysyy kondomin asettelun ja sihtailun ajan kovana.

        Itselle on tullut erektio ongelmia nimenomaan siinä tilanteessa kun on ensin huolehtinut naisen orgasmista.
        Siinä vehkeet levällään leikkiessä hommaan ikään kuin turtuu, sen jälkeen kun olisi oma vuoro, niin erogeenisten alueiden koskettelu ei tuotakaan enää samanlaisia säväreitä kuin heti alussa.

        Tällä logiikalla pitkä esileikki aiheuttaa vain ongelmia itselläni, ainakin jos itse joudun olemaan koko ajan se toimeenpaneva voima, enkä saa olla "kohteena".

        Eli mulle seksi onnistuu parhaiten tauon jälkeen jos ryhtyy suoraan hommiin -jolloin nainen taas jää kylmäksi. Sehän ei tietenkään passaa, koska naisten markkinoilla ollessa suhde jää silloin hyvin nopeasti siihen.

        Tietysti voisi sanoa että mulla on nyt vain epäsopiva kumppani. Seksisuhde jossa seksi ei toimi. Jösses.

        Kyllähän se toimivissa suhteissa on mennyt yleensä niin että tyttö/nainen on saanut tuotettua mulle just niin ekstaattisen olotilan kuin vain haluaa. Joku sanoi pettingin kyseessä ollessa että sen jopa tuntee milloin mies on laukeamassa, jolloin hommaa voi helposti pitkittää.

        Useimmat ovat myös olleet sen verran epäitsekkäitä että ovat ihan oma-aloitteisesti klikkailleet mun erogeenisiä triggereitä ja käyttäneet fetissejä mistä olen kertonut, hyväkseen niin että oon mäkin sit saanut maksimaalisen nautinnon hommasta.

        Mun mielestä seksissä onkin kysymys siitä että tuotetaan kumppanille nautintoa, ei siitä että yritetään saada sitä itsekkäästi vain itselle.
        Jos molemmat olisivat oikeasti, epäitsekkäästi kiinnostuneita sen toisen nautinnosta ja suhteessa kilpailtaisiin lähinnä siitä että kumpi osaa olle toiselle kivempi, niin seksi olisi automaattisesti taivaallista -ja suhde todennäköisesti muillakin osa-alueilla.

        Jösse tietää.
        Naisen huoraaminen onkin mahdollista sen biologisenrakenteen takia. (vain moraali estää), eli mies voi jatkaa rakastelua siihen asti kunnes saa orgun, mutta nainen niinkauvan kuin hyvältä tuntuu, eli teoriassa kun panokumppani vaihtuisi, niin uusi jatkaa orkkujen tuottamista. (älä kokeile)


      • Liian pitkä viesti..
        Jösse kirjoitti:

        Aloittajan kysymys juontaakin siitä että kun mies saa orgasmin niin lisämanipulointi välittömästi tuottaa suorastaan kipua, eli kysyjä ilmeisesti haki sitä että onko naisilla sama tilanne vaiko ei.

        Miehenä en voi tietää varmasti, mutta sen perusteella mitä olen voinut rivien välistä lukea / tulkita niin koska naiset voivat saada useita orgasmeja yhtä päätä niin seksi tuntuu (useimmilla? yleensä?) hyvältä tai ainakin neutraalilta jo heti orgasmin jälkeen, joten olisi ihan OK seksin harjoittamistapa että mies hoitaisi ensin naisensa "valmiiksi" ja miettisi vasta sitten omaa tyydytystään.

        Miehelle kun on huomattavasti helpompaa tuottaa orgasmi kuin naiselle.
        Mutta eipä siihen kykene silti kaikki naisetkaan. Tuorein seksisuhteeni ei osaa, jaksa tai halua tyydyttää mua sen jälkeen kun on itse saanut.

        Ikävä tilanne mikä johtaa pahimmillaan siihen että aletaan huolehtimaan kilpaa omista tarpeista eikä kumpikaan jaksa tehdä toisen hyväksi yhtään mitään ylimääräistä. Nainen ei muuten vaan ja mä siksi kun sekään ei. Huoh...

        Kyllä naisen kuin naisen pitäisi _osata_ hoidella mies, vaikka sitten käsipelillä. Tuntuu että jotkut a. joko pelkäävät penistä tai b. ovat patalaiskoja tekemään mitään mistä eivät saa itse välitöntä mielihyvää.

        Miehen tyydyttämisen taito olisi hyödyllistä jo ihan seksin onnistumisenkin kannalta. Miehille vehkeen saaminen täyteen seisokkiin kondomin laittamis sählinkien jälkeen on yleensä se kriittisin hetki.
        Se ei onnistu ainakaan itseltäni jos ei ole valmiiksi tarpeeksi kiihottuneessa tilassa.

        Naisen olisi hyvä osata hyväillä miestä käsillään niin hyvin että saa tämän laukeamaan jos haluaa, tai lähelle sitä jos huvittaa kiusoitella hieman.. tai vaikka varmistaa vain että seisokki pysyy kondomin asettelun ja sihtailun ajan kovana.

        Itselle on tullut erektio ongelmia nimenomaan siinä tilanteessa kun on ensin huolehtinut naisen orgasmista.
        Siinä vehkeet levällään leikkiessä hommaan ikään kuin turtuu, sen jälkeen kun olisi oma vuoro, niin erogeenisten alueiden koskettelu ei tuotakaan enää samanlaisia säväreitä kuin heti alussa.

        Tällä logiikalla pitkä esileikki aiheuttaa vain ongelmia itselläni, ainakin jos itse joudun olemaan koko ajan se toimeenpaneva voima, enkä saa olla "kohteena".

        Eli mulle seksi onnistuu parhaiten tauon jälkeen jos ryhtyy suoraan hommiin -jolloin nainen taas jää kylmäksi. Sehän ei tietenkään passaa, koska naisten markkinoilla ollessa suhde jää silloin hyvin nopeasti siihen.

        Tietysti voisi sanoa että mulla on nyt vain epäsopiva kumppani. Seksisuhde jossa seksi ei toimi. Jösses.

        Kyllähän se toimivissa suhteissa on mennyt yleensä niin että tyttö/nainen on saanut tuotettua mulle just niin ekstaattisen olotilan kuin vain haluaa. Joku sanoi pettingin kyseessä ollessa että sen jopa tuntee milloin mies on laukeamassa, jolloin hommaa voi helposti pitkittää.

        Useimmat ovat myös olleet sen verran epäitsekkäitä että ovat ihan oma-aloitteisesti klikkailleet mun erogeenisiä triggereitä ja käyttäneet fetissejä mistä olen kertonut, hyväkseen niin että oon mäkin sit saanut maksimaalisen nautinnon hommasta.

        Mun mielestä seksissä onkin kysymys siitä että tuotetaan kumppanille nautintoa, ei siitä että yritetään saada sitä itsekkäästi vain itselle.
        Jos molemmat olisivat oikeasti, epäitsekkäästi kiinnostuneita sen toisen nautinnosta ja suhteessa kilpailtaisiin lähinnä siitä että kumpi osaa olle toiselle kivempi, niin seksi olisi automaattisesti taivaallista -ja suhde todennäköisesti muillakin osa-alueilla.

        TL;DR


      • puspuspus
        Liian pitkä viesti.. kirjoitti:

        TL;DR

        Aloittajalle;
        olen aikuinen nainen, tykkään miehistä.
        On varmasti aika henkilökohtaista, miltä tuntuu orkun jälkeen? Nuorempana oli paikat aika hellinä, en voinut jatkaa heti, oli pakko lopettaa.
        Nykyisin voin saada parikin kertaa samalla kerralla, jos mies osaa hoitaa hommat.
        Tärkeintä hyvät esi- ja jälkileikit, siis silitellään, suukotellaan, halaillaan....


      • Samaistukaa!
        Jösse kirjoitti:

        Aloittajan kysymys juontaakin siitä että kun mies saa orgasmin niin lisämanipulointi välittömästi tuottaa suorastaan kipua, eli kysyjä ilmeisesti haki sitä että onko naisilla sama tilanne vaiko ei.

        Miehenä en voi tietää varmasti, mutta sen perusteella mitä olen voinut rivien välistä lukea / tulkita niin koska naiset voivat saada useita orgasmeja yhtä päätä niin seksi tuntuu (useimmilla? yleensä?) hyvältä tai ainakin neutraalilta jo heti orgasmin jälkeen, joten olisi ihan OK seksin harjoittamistapa että mies hoitaisi ensin naisensa "valmiiksi" ja miettisi vasta sitten omaa tyydytystään.

        Miehelle kun on huomattavasti helpompaa tuottaa orgasmi kuin naiselle.
        Mutta eipä siihen kykene silti kaikki naisetkaan. Tuorein seksisuhteeni ei osaa, jaksa tai halua tyydyttää mua sen jälkeen kun on itse saanut.

        Ikävä tilanne mikä johtaa pahimmillaan siihen että aletaan huolehtimaan kilpaa omista tarpeista eikä kumpikaan jaksa tehdä toisen hyväksi yhtään mitään ylimääräistä. Nainen ei muuten vaan ja mä siksi kun sekään ei. Huoh...

        Kyllä naisen kuin naisen pitäisi _osata_ hoidella mies, vaikka sitten käsipelillä. Tuntuu että jotkut a. joko pelkäävät penistä tai b. ovat patalaiskoja tekemään mitään mistä eivät saa itse välitöntä mielihyvää.

        Miehen tyydyttämisen taito olisi hyödyllistä jo ihan seksin onnistumisenkin kannalta. Miehille vehkeen saaminen täyteen seisokkiin kondomin laittamis sählinkien jälkeen on yleensä se kriittisin hetki.
        Se ei onnistu ainakaan itseltäni jos ei ole valmiiksi tarpeeksi kiihottuneessa tilassa.

        Naisen olisi hyvä osata hyväillä miestä käsillään niin hyvin että saa tämän laukeamaan jos haluaa, tai lähelle sitä jos huvittaa kiusoitella hieman.. tai vaikka varmistaa vain että seisokki pysyy kondomin asettelun ja sihtailun ajan kovana.

        Itselle on tullut erektio ongelmia nimenomaan siinä tilanteessa kun on ensin huolehtinut naisen orgasmista.
        Siinä vehkeet levällään leikkiessä hommaan ikään kuin turtuu, sen jälkeen kun olisi oma vuoro, niin erogeenisten alueiden koskettelu ei tuotakaan enää samanlaisia säväreitä kuin heti alussa.

        Tällä logiikalla pitkä esileikki aiheuttaa vain ongelmia itselläni, ainakin jos itse joudun olemaan koko ajan se toimeenpaneva voima, enkä saa olla "kohteena".

        Eli mulle seksi onnistuu parhaiten tauon jälkeen jos ryhtyy suoraan hommiin -jolloin nainen taas jää kylmäksi. Sehän ei tietenkään passaa, koska naisten markkinoilla ollessa suhde jää silloin hyvin nopeasti siihen.

        Tietysti voisi sanoa että mulla on nyt vain epäsopiva kumppani. Seksisuhde jossa seksi ei toimi. Jösses.

        Kyllähän se toimivissa suhteissa on mennyt yleensä niin että tyttö/nainen on saanut tuotettua mulle just niin ekstaattisen olotilan kuin vain haluaa. Joku sanoi pettingin kyseessä ollessa että sen jopa tuntee milloin mies on laukeamassa, jolloin hommaa voi helposti pitkittää.

        Useimmat ovat myös olleet sen verran epäitsekkäitä että ovat ihan oma-aloitteisesti klikkailleet mun erogeenisiä triggereitä ja käyttäneet fetissejä mistä olen kertonut, hyväkseen niin että oon mäkin sit saanut maksimaalisen nautinnon hommasta.

        Mun mielestä seksissä onkin kysymys siitä että tuotetaan kumppanille nautintoa, ei siitä että yritetään saada sitä itsekkäästi vain itselle.
        Jos molemmat olisivat oikeasti, epäitsekkäästi kiinnostuneita sen toisen nautinnosta ja suhteessa kilpailtaisiin lähinnä siitä että kumpi osaa olle toiselle kivempi, niin seksi olisi automaattisesti taivaallista -ja suhde todennäköisesti muillakin osa-alueilla.

        Kai tiedät, että yleensä mies on se joka tulee ja jättää naisen tyydyttämättä? Ei sillä, ettei ongelma olisi yhtä ikävä (ja vakava) toisinkin päin, mutta tässä olisi hyvä tilaisuus jokaisella miehellä samastua tekstiin ja miettiä, miltä naisesta tuntuu, kun tulemisen jälkeen ei viitsitä auttaa naista mitenkään.

        (En puhu mitään homopareista, koska uskon heillä olevan vähemmän vastaavia ongelmia.)


      • börj melbergs-kalley kirjoitti:

        Jösse tietää.
        Naisen huoraaminen onkin mahdollista sen biologisenrakenteen takia. (vain moraali estää), eli mies voi jatkaa rakastelua siihen asti kunnes saa orgun, mutta nainen niinkauvan kuin hyvältä tuntuu, eli teoriassa kun panokumppani vaihtuisi, niin uusi jatkaa orkkujen tuottamista. (älä kokeile)

        Kuulostaisi kyllä nimenomaan kokeilemisen arvoiselta!


    • pimpukka

      Minä nautin enemmän nimenomaan niin, että saan ensin orkun, ja sitten jatketaan, ja tuntuu oikein hyvältä, vaikkei toista enää tulisi. Mut jos mies saa ekana ja sitten ei jaksa siinä mulle antaa sitä orkkua, se on pahin mitä voi tapahtua, ja muutenkin se vaan on kivempi, jos naiset ensin ja sitten voin keskittyä ihanasti miehen ja yhdyntään ja se tuntuu paremmalta orkun jälkeen.....

      • Ai kuin ihanaa... Tavattaisko joskus?


      • Seurustelija.

        Saaks naise muka orgasmeja? Ei ole mulle kerrottu vaikka olen seurustellut 6 vuotta jo


      • MItä vittua
        Seurustelija. kirjoitti:

        Saaks naise muka orgasmeja? Ei ole mulle kerrottu vaikka olen seurustellut 6 vuotta jo

        ???????????


      • Narraavat vaan
        Seurustelija. kirjoitti:

        Saaks naise muka orgasmeja? Ei ole mulle kerrottu vaikka olen seurustellut 6 vuotta jo

        Ei ne saa, se on vaan sellainen urbaanilegenda, mitä ne kertoo että ne olis itse kokenut jotain "orgasmeja" hih hih


      • Seurustelija. kirjoitti:

        Saaks naise muka orgasmeja? Ei ole mulle kerrottu vaikka olen seurustellut 6 vuotta jo

        ei sun kans mut jonkun muun


      • Pikku provoliini
        MItä vittua kirjoitti:

        ???????????

        Menit halpaan


      • naiset ensin

        "naiset ensin".

        Siitäköhän sekin heitto sitten tulee... sänkyhommista. :P


      • Joka ainoan kerran,
        Seurustelija. kirjoitti:

        Saaks naise muka orgasmeja? Ei ole mulle kerrottu vaikka olen seurustellut 6 vuotta jo

        useimmiten monta. Voiko tällainen olla totta että naisesi ei koskaan saa. Mitä luulet seksielämällenne tapahtuvan muutaman vuoden kuluessa. Kyllä minua hävettäisi sinun housuissasi jos täytyisi tunnustaa kyvyttömyyteni naiseni tyydyttämiseksi. Luulisi sinun kuudessa vuodessa jo oppineen jotain.


      • Seurustelija.
        Pikku provoliini kirjoitti:

        Menit halpaan

        Hei, nyt mun muijaki sai kun kysyin, oon aina ihmetelly et miks se huutaa ja ilme menee oudoks kun panen sitä.


      • niin narraavat
        Narraavat vaan kirjoitti:

        Ei ne saa, se on vaan sellainen urbaanilegenda, mitä ne kertoo että ne olis itse kokenut jotain "orgasmeja" hih hih

        En tietenkään saa koska mies on niin tumpelo ettei osaa hommia. Jynssää vaan mulkkuaan naiseen. Orgasmin saan omalla kädellä aina. Voin joskus teeskennellä miehen mieliksi että saan hänenkin kanssaan.


      • mulq jyns = A & O
        niin narraavat kirjoitti:

        En tietenkään saa koska mies on niin tumpelo ettei osaa hommia. Jynssää vaan mulkkuaan naiseen. Orgasmin saan omalla kädellä aina. Voin joskus teeskennellä miehen mieliksi että saan hänenkin kanssaan.

        Mikä vika mulkun jynssäämisessä? Pakkohan ne mällit on saada sieltä ulos kumppanin naamalle, että hänkin saisi orgasmin.


      • jynssää itsees
        mulq jyns = A & O kirjoitti:

        Mikä vika mulkun jynssäämisessä? Pakkohan ne mällit on saada sieltä ulos kumppanin naamalle, että hänkin saisi orgasmin.

        Miehellekin riittää naamaorgasmi. Edelleen, oma apu paras apu kommenteista päätellen.


      • mulkunjynssäri
        jynssää itsees kirjoitti:

        Miehellekin riittää naamaorgasmi. Edelleen, oma apu paras apu kommenteista päätellen.

        Ei riitä miehelle, naiselle riittää. On meinaan kokemusta, olen katsonut paljon opetusvideoita redtubesta.


      • niin miekin
        mulkunjynssäri kirjoitti:

        Ei riitä miehelle, naiselle riittää. On meinaan kokemusta, olen katsonut paljon opetusvideoita redtubesta.

        Mies ei tarvitse orgasmia ollenkaan. On kokemusta jonka olen saanut juuri tuolta redtubesta.


    • 7+15

      Miten niin orgasmin jälkeen? Niitähän tulee monta. Yleensä jokainen toistaan syvempi ja suurempi. Mä olen kolmen jälkeen vasta pääsemässä vauhtiin.

    • semikokenut

      Yleensä tuppaa käymään niin, että mies väsähtää saatuaan ja nainen aistii sen. Ainakin itsellä nautinto katoaa, kun toinen selvästi toimii ajatuksella: miten saisin tuon naisen tulemaan mahdollisimman nopeasti. Jos tietää, että saamisen jälkeen alkaa armottomasti väsyttää ja mielenkiinto katoaa, on parempi hoitaa nainen ensin. Itse useimmiten haluan kovastikin miestä sisääni, kun ensin minulle on hoidettu klitorisorgasmi, vaikken yhdynnässä koskaan olekaan saanut.

      Riippuu tietty paljon miehestä miten hän toimii, jos homma on pelkkää hirveää nylkyttämistä eikä rakastelua (siinä on ISO ero!) silloin alkaa paikat kuivua eikä touhusta tule mitään. Jos taas mies jaksaa saatuaan vielä olla oikeasti kiinnostunut naisen tyydyttämisestä, niin mikä ettei silloin mies ensin.

      Ikävintä on se, että nainen jää kokonaan ilman tai miehen touhuista tulee sellainen olo, että naisen huomioiminen on pakollinen paha, mikä pitää hoitaa alta pois, että itse pääsisi saannille.

      • nopeat saavat

        Sähän voit leikkiä sitten sen jälkeen sillä sun kumikullillas!


      • sori mutta..
        nopeat saavat kirjoitti:

        Sähän voit leikkiä sitten sen jälkeen sillä sun kumikullillas!

        Se kumikulli on alunperinkin usein parempi kun yksikään mies.


      • 17+13
        sori mutta.. kirjoitti:

        Se kumikulli on alunperinkin usein parempi kun yksikään mies.

        Yhtä tunnoton, kun sinäkin!


      • noniinpä
        17+13 kirjoitti:

        Yhtä tunnoton, kun sinäkin!

        Kumivaginaa käyttävät miehet ovat kaikki tunnottomia.


    • Såhär hos oss!

      Jos on järkyttävä kiima, on ihanaa kun mies jatkaa, vaikken yleensä tulekkaan uudelleen. Joskus (useimmiten) kuitenkin mieskin tietää, etten orgasmin jälkeen jaksa oikein olla enää mukana, mutta silloin hänellä onkin vapaus tehdä mitä haluaa :) joskus jää yhdyntä kesken koska oma mielenkiinto katoaa, mutta yleensä tulee hoideltua loppuun myöhemmin!

      • inggalilll

        Olen ku äijä.Kun saan, tekisi mieli lopettaa, mut jos puolisolla on kesken niin hoidan toki loppuun asti myös hänet. Sitten voi hyvillä mielin toviksi nukahtaa.


    • hankala pillu

      entäs kun on nainen joka ei laukea panossa??

    • synnytys muuttaa

      Jos minä saan vain yhden yhdynnässä, niin jotain on pielessä. Sopivan kumppanin kanssa ensimmäinen tulee n. 5:ssä minuutissa ja samalla tahdilla lisää. Välillä jos pitää parin minuutin hengähdystaukoja, niin voin jatkaa tunnin, toistakin. Joskus olen yrittänyt laskea montako voin saada, mutta viimestään kuudennen jälkeen on laskutaidot kadonneet :-) Mies saa toki tulla aiemminkin, mutta yleensä toivon, että jaksaa sen 45min - tunnin.

      Aina ei kuitenkaan ole ollut näin, sillä ennen alatiesynnytystä en saanut muuta kuin klitorisorgasmeja ja ne (puolenkymmentä kerralla) oli kyllä hoidettava ensin, että sitten pystyi tyydyttämään miehen yhdynnässä.

      • tiukkis

        Sulle taidetttiin laittaa muutama tikki synnytyksen jälkeen.


      • minuuttimies

        45min - tunti?

        Huh huh! Mä oon aina luullut että tuollaiset kestot ovat idiottien äijämiesten kerskailua, siis kuka jaksaa nylkyttää tuntikaupalla?

        Vai oletko laskenut tuohon esileikit ja tauot mukaan tms?

        Omalla kohdallani esileikit yleensä kestää joistain minuuteista tuollaisiin tunteja kestäviin valmisteluihin ja pikku kiusailuihin, mutta sitten akti kestää ehkä n. 5-15min.

        Jos sitä aktia jatkaa sen pidempään niin homma alkaa maistua yksinkertaisesti puulta. Hiki valuu virtoimenaan, raajat kramppailee ja puutuu -ilmeisesti myös naisilla.
        Siis joku tunti yhtä soittoa selällään jalat kohti kattoa? Ei oikein mene jakeluun. Pakko siinä on olla esileikit, tauot ja asentojen vaihdot ym. venyttelyt mukana. Tai sitten toiset suhtautuvat seksiin jotenkin sairaalloisesti, ikään kuin se olisi maraton, kestävyyslaji jossa laadun sijasta merkitystä olisikin vain kestolla.

        Pitäisikö ottaa vaikka kirja mukaan sänkyyn et lukis sitä sitten samalla kun panis, et jaksaa tehdä sitä sen useamman tunnin mitä äijämiehet kuulemma useinkin tekevät. :D


      • synnytys muuttaa
        minuuttimies kirjoitti:

        45min - tunti?

        Huh huh! Mä oon aina luullut että tuollaiset kestot ovat idiottien äijämiesten kerskailua, siis kuka jaksaa nylkyttää tuntikaupalla?

        Vai oletko laskenut tuohon esileikit ja tauot mukaan tms?

        Omalla kohdallani esileikit yleensä kestää joistain minuuteista tuollaisiin tunteja kestäviin valmisteluihin ja pikku kiusailuihin, mutta sitten akti kestää ehkä n. 5-15min.

        Jos sitä aktia jatkaa sen pidempään niin homma alkaa maistua yksinkertaisesti puulta. Hiki valuu virtoimenaan, raajat kramppailee ja puutuu -ilmeisesti myös naisilla.
        Siis joku tunti yhtä soittoa selällään jalat kohti kattoa? Ei oikein mene jakeluun. Pakko siinä on olla esileikit, tauot ja asentojen vaihdot ym. venyttelyt mukana. Tai sitten toiset suhtautuvat seksiin jotenkin sairaalloisesti, ikään kuin se olisi maraton, kestävyyslaji jossa laadun sijasta merkitystä olisikin vain kestolla.

        Pitäisikö ottaa vaikka kirja mukaan sänkyyn et lukis sitä sitten samalla kun panis, et jaksaa tehdä sitä sen useamman tunnin mitä äijämiehet kuulemma useinkin tekevät. :D

        tiukkis: tikkejä tosiaan laitettiin, eikä vain muutamaa.

        minuuttimies: voi ne esileikit laskea mukaan, ne kun kestää sen muutaman minuutin. Akti ei sitten ole sitä, että mies tekee kaiken työn. Ja asentoja tietysti vaihdetaan. Mies voi olla kyljellään tai selällään ja liikuttaa lantiotaan ihan rauhassa ja nätisti sekä hyväillä käsillään. Istun mielelläni päällä ja pidän sopivaa tahtia yllä. Orgasmini tulevat helpommin rauhallisessa liikkeessä kuin "hikilentää" takomalla. Pitkiä taukoja ei voi pitää, ettei seisokki katoa :-) Mulle tauko tarkoittaa sitä, että ollaan hetki liikkumatta, mies edelleen sisälläni. Kun sitten alan olla tarpeeksi tyydyttynyt, vaihdetaan lähetyssaarnaajaan, takaapäin, tai mihin vaan asentoon mihin mies haluaa ja hän saa sitten tehdä just niin kuin haluaa lauetakseen. Tähän menee sit se 5-15 minuuttia ja lopuksi saan vielä itsekin tosi voimakkaasti, kun tunnen toisen tulevan sisään :-)


    • Annan naisen tulla

      Ehdottomasti haluan orgasmin ensin.Voin (ja haluan) nauttia seksistä intensiivisesti enemmän oman ekan orkun jälkeen. Todennäköisesti laukean sen jälkeen useasti uudelleen. Naiselle sarjatuli on aika helppoa, se eka on aikaa vievin. Jos mies alkaa "ajankohtaistamaan" orgamisani, niin todennäköisesti en saa ollenkaan.

      Eli ole tyytyväinen jos saat aikaan edes yhden aidon orgasmin. Se on taito se. Me naiset ollaan kyllä aika hyviä antamaan sääliorgasmeja, jotka ansaitsisivat Oscar palkintonnon.

    • huhyhthrhy

      Melko yllättäviä vastauksia täällä osittain... Antaa hieman vääristyneen kuvan keskivertonaisesta. Täällä on useampi kuin yksi kirjoittanut saavansa yhdellä seksikerralla monta orgasmia, mutta vaikka itse olen ystävieni kanssa puhunut hyvinkin avoimesti asioista, niin kukaan ystävistäni ei juuri koskaan saa edes kahta, ja iso osa ei saa orgasmia kuin joskus toisinaan. Osa saa suudeksillä, osa yhdynnässä ja osa vain yksinään...

      Minä kuulun siihen porukkaan, että saan yhdynnässä. Siksi haluan saada ennen miestä. Mies kun löysenee saatuaan, eikä minun kumppani ainakaan pysty jatkamaan. Kun minä olen saanut, voin keskittyä mieheen, ja monesti sillä periaatteella mennäänkin, että minun lauettua "miehellä on päätösvalta" että mitä ja miten touhutaan. Ei se yleensä kauaa enää sen jälkeen kestä, ja sopii minullekin hyvin niin. Ei se yhdyntä pahalta tunnu, ja voi kiihottaakin, mutta toista orgasmia en kyllä saisi millään. Se sellainen suurin kiihottuminen ja lataus katoaa orgasmin saamisen jälkeen. Mutta onhan sekin mukavaa, että saa tuottaa omalle rakkaalleen nautintoa.

      • mumetsu

        Kuulun myös tuohon joukkoon, saan helposti useita orgasmeja joka yhdynnässä, ja jos jään ilman, niin silloin on kyllä ollut jossain jotain pahasti pielessä. Jos yhdyntä on tuntunut niin hyvältä kuin kuuluukin, yleensä miehen laukeamisen jälkeen otan vielä parit orkut omin sormin, muuten jää pahasti "veto päälle". Miehestä asiat on aika paljon kiinni, yhdyntä jää kuin puolitiehen, jos mies ei ole kunnolla mukana, vaikka olisin itse hyvin kiihottunut ja halukas. Olen noin 5-kymppinen ja ollut puolen ikää naimisissa saman miehen kanssa, ja todellakin, meillä on edelleen vilkasta seksielämää!


      • näin minulla
        mumetsu kirjoitti:

        Kuulun myös tuohon joukkoon, saan helposti useita orgasmeja joka yhdynnässä, ja jos jään ilman, niin silloin on kyllä ollut jossain jotain pahasti pielessä. Jos yhdyntä on tuntunut niin hyvältä kuin kuuluukin, yleensä miehen laukeamisen jälkeen otan vielä parit orkut omin sormin, muuten jää pahasti "veto päälle". Miehestä asiat on aika paljon kiinni, yhdyntä jää kuin puolitiehen, jos mies ei ole kunnolla mukana, vaikka olisin itse hyvin kiihottunut ja halukas. Olen noin 5-kymppinen ja ollut puolen ikää naimisissa saman miehen kanssa, ja todellakin, meillä on edelleen vilkasta seksielämää!

        Sama täällä. Pitkässä parisuhteessa tanssikuviot menivät sillä tavalla että sain yhdynnässä lempiasennossani (sylikkäin tai ratsastaen kasvot vastakkain) 1 - 3 orgasmia. Kolmikymppisenä ne orkut alkoivat tuntua niin totaalisilta että ilmeisesti siitä eteenpäin olen saanut ns. vaginaalisia orgasmeja, aiemmin ne olivat yksinomaan klitoriksesta tulevia, vaikkakin silloinkin laukesin yhdynnässä.

        Sitten kun olin saanut orgasmini, yleensä lihakset alkoivat kipeytyä jaloissa niin etten kyennyt enempää enää touhuamaan, taikka paikat alkoivat aristaa. Tässä vaiheessa kysyin mieheltä missä asennossa hän haluaa tulla ja hän sitten valitsi sen ja hoideltiin homma loppuun. Pystyn puristamaan lantiolihaksillani niin että vagina kiristyy miehen peniksen ympärillä, ja tällä tavalla on mahdollista "lypsää" mies saamaan nopeammin.

        Miehen siirryttyä suihkuun saatoin onanoida itselleni vielä lisää orgasmeja.

        Jokaisen miehen kanssa on tietysti vähän erilaista, mutta näkisin että miehen on helpompi sopeutua siihen mikä on naisen tietty tapa saada ja nauttia, kuin naisen miehen. Tämä tietysti sen takia että eihän löysällä peniksellä enää nautiskella.

        Itse en erikoisemmin välitä siitä että mies tekee sormin minulle orkut, koska joillakin miehillä on karkeat kädet. En myöskään kauheasti pidä nuoltavana olemisesta. Ylipäätään se että minun pitäisi passiivisesti maata aloillani ja pinnistellä ja ponnistella siinä että mies saa minut tyydytettyä on TYLSÄÄ ja tympeää. Haluan aktiivsesti liikehtiä orgasmeja saadakseni. Siksi ne lemppariasentoni ovat minulle kaikki kaikessa. Saan kyllä niinkin että olen vatsallani ja mies takaapäin avittaa sormin orkkua minuun yhtyessään, mutta tosiaan mieluiten saan orgasmin kun penis on sisälläni. Silloinhan klitoris hankautuu peniksen tyveen, ja ilmeisesti ns. G-pisteeseen sitten osuu terska...? Tästä en ole varma.

        En ole kahteen vuoteen ollut kenenkään kanssa sängyssä, mutta olettaisin että kehoni toimii edelleen samalla tavalla. Olen 45-vuotias ja toivottavasti tämä ei ollut vielä tässä...


    • Ttrev

      Ei sen jälkeen tee enää mieli jatkaa. Hetken voi kyllä tuntua siltä, että haluaisi jatkaa ja saada vielä uudestaan, mutta toisen orgasmin saaminen on huomattavasti vaikeampaa ja vaikka saisikin toisen, niin se ei tunnu enää läheskään yhtä hyvältä kuin ensimmäinen.

    • Turhia kyselyitä

      Mitä sellaisia turhia mietit. Naisen tehtävä on tyydyttää mies.

      • turhaa hinkkausta

        Siis millä lailla? Maata paikoillaan että mies voi hinkata mulkkunsa naiseen? Eli mies tyydyttää itsensä naiseen. Näinhän se sulla ainakin menee viestistäsi päätellen.


      • Ei kannata

        Tuolla asenteella ei kannata ihmetellä jos naisesta tulee haluton tai nainen vaihtaa miestä.


      • ssiitosori

        Tyhmä provo. Taidat olla runkkari, ainoa jota oot nainu on mutsis tai faijas


      • Turhia kyselyitä
        turhaa hinkkausta kirjoitti:

        Siis millä lailla? Maata paikoillaan että mies voi hinkata mulkkunsa naiseen? Eli mies tyydyttää itsensä naiseen. Näinhän se sulla ainakin menee viestistäsi päätellen.

        Mies makaa paikoillaan, jos haluaa tai vetelee, jos haluaa. Naisen tehvävä on vain ja ainoastaan tyydyttää mies. Itsensä hän voi tyydyttää yksinään.


      • Siiderivalas haisee
        Ei kannata kirjoitti:

        Tuolla asenteella ei kannata ihmetellä jos naisesta tulee haluton tai nainen vaihtaa miestä.

        Parempi miehelle, kun laiska ja osaamaton nainen lähtee, ettei tarvitse käskeä lähtemään.


      • fujitsu
        Turhia kyselyitä kirjoitti:

        Mies makaa paikoillaan, jos haluaa tai vetelee, jos haluaa. Naisen tehvävä on vain ja ainoastaan tyydyttää mies. Itsensä hän voi tyydyttää yksinään.

        Näin on näreet.


      • turhaa hinkkausta
        Turhia kyselyitä kirjoitti:

        Mies makaa paikoillaan, jos haluaa tai vetelee, jos haluaa. Naisen tehvävä on vain ja ainoastaan tyydyttää mies. Itsensä hän voi tyydyttää yksinään.

        Onhan näitä mieslahnojakin sitten olemassa.
        Parhaan tyydytyksen saa todellakin ihan yksinään tehtynä. Lahna mikä lahna miehessäkin. Mies saa maata jossain ihan muualla kun minun luona. :D


      • turhaa hinkkausta
        Siiderivalas haisee kirjoitti:

        Parempi miehelle, kun laiska ja osaamaton nainen lähtee, ettei tarvitse käskeä lähtemään.

        Tuossa pikkuisen ylempänä joku mieslahna kertoi omasta seksielämästään. Makaa paikoillaan ja nainen hänet tyydyttää. Eli se siitä laiskasta ja osaamattomasta naisesta.


      • 4ee93727
        fujitsu kirjoitti:

        Näin on näreet.

        Hahhahhaa nää on näitä pikkupoikien juttuja.


      • jooh
        Turhia kyselyitä kirjoitti:

        Mies makaa paikoillaan, jos haluaa tai vetelee, jos haluaa. Naisen tehvävä on vain ja ainoastaan tyydyttää mies. Itsensä hän voi tyydyttää yksinään.

        Tai jos osaa :D tälläset jutut kuulee aina sellasten suusta yleensä...


    • Lopettelija

      Naiselle voi tulla monta orgasmia peräkkäin.

    • Mieitte___

      Kyllähä se vähä laimealta sen jälkeen tuntuu, mutta jatkan fiiliksessä olemista (vaikkakin se ei enää ole niin voimakasta) ja mies tulee sitten. En mene lahnaksi orgasmin jälkeen. :D

    • orgasminainen

      Minä en saa mihen kanssa orgasmia..mutta naisen kanssa kyllä ja on ihanaa..Margit

    • isoO

      Minä saan pääsääntöisesti yhden ison orgarmin. Sekin voi jäädä saamatta, jos mies alkaa pitkittelemään. Joskus olen saanut kaksikin, mutta oinen on yleensä laimeampi ja kovan työn takana.

      Haluan siis saada ensin ja sen jälkeen voidaan leikkiä ihan miten mies haluaa, vähän aikaa tai vaikka kauemminkin. Omani saan joskus heti tai joskus kestää kauemmin. Paras on kuitenkin, kun mies saa aika pian jälkeeni.

    • 5 sekunnin mies!!!

      Survaisu sisälle, 2-3 työntöä ja pyyhkäisy lakanaan jos verhot liian kaukana. Siinä paljon naisen fysiikkaa ehdi miettimään.

      • ......

        Noinhan se menee kun joutuu käteen vetämään.


      • Nainen ensin.

        Ehdin puolessa tunnissa useammin kun 2-3 kertaa, tuossa ajassa ehtii riitävästi ja siinä nainenkin ehtii hyvin mukaan iloihin, en laukea yleensä kovin nopeasti, riippuu toki paljon naisesta, mitä haluttavampi sitä nopeammin lentää. Ja hiki virtaa vartaloilla .


    • Pikaisia kiitos.

      Ei tunnu enää miltään kun itse on jo tullut. Ennemminkin epämiellyttävältä ja toivon, että mies tulee pian jälkeeni. Harmillista siksi, että tulen itse hyvin nopeasti.

      • entinen NUNNA!

        Voi teitä poloisia miehiä!joitakin täällä kirjoittaneita ja vastanneita.Ette taida ymmärtää rakastelusta ja naisen ORGASMEISTA mitään. Minä,57v naisena voin kertoa,että ,Orgasmejahan naiset saa aina!Jos mies osaa hommansa tai ymmärtää mitään naisen anatomiasta. .....Orgasmit voivat olla....klitoris...tai emätinorgasmeja....molempia voi tulla useita peräkkäin.....AAAH....niin ...TÄYDELLISIÄ....ONNEKSI TEITÄ IHANIA ANATOMIAN TUNTEVIA MIEHIÄ ON OSUNUT KOHDALLENI!!!!!!!!!


      • Lääkkeeeet!
        entinen NUNNA! kirjoitti:

        Voi teitä poloisia miehiä!joitakin täällä kirjoittaneita ja vastanneita.Ette taida ymmärtää rakastelusta ja naisen ORGASMEISTA mitään. Minä,57v naisena voin kertoa,että ,Orgasmejahan naiset saa aina!Jos mies osaa hommansa tai ymmärtää mitään naisen anatomiasta. .....Orgasmit voivat olla....klitoris...tai emätinorgasmeja....molempia voi tulla useita peräkkäin.....AAAH....niin ...TÄYDELLISIÄ....ONNEKSI TEITÄ IHANIA ANATOMIAN TUNTEVIA MIEHIÄ ON OSUNUT KOHDALLENI!!!!!!!!!

        Anteeksi nyt vain mutta mikään viestissä mihin vastasit ei vaikuttanut siltä että se olisi miehen kirjoittama.

        Sen sijaan mielenterveysongelmaisten kirjoituksilta vaikuttavat sepustukset kuten omasi, ovat yleensä juurikin miespuolisten väsäämiä.

        Mistäköhän johtuu että seksuaalisuuteen liittyvät häiriköt ja -rikolliset ovat lähes aina miehiä?
        Siitä että murto-osa laadukkaista miehistä saa kaikki naiset ja huomattavan suuri osa miehistä jää tarpeineen pitkiksi ajoiksi tyydyttämättä? Ja se jatkuva puutteessa kärvistely aiheuttaa sitten osaltaan lisää mielenterveysongelmia?

        Niin tai näin, naispaljastelijoita, ahdistelijoita raiskaajia jne. ei paljon näy missään. Ehkä naiset osaavat olla paremmin tyytyväisiä elämäänsä ilman seksiäkin?
        Monelle miehelle se on todella iso juttu, itsestänikin alkoi tuntumaan että alkaa olla elämä ohi kun ei ollut lykästänyt pariin vuoteen...


    • uukkkari

      Saan tosi harvoin pikkuorkkuja, mutta jos sellaisen saa, niin silloin sitä haluaa vain lisää ja lisää. Valitettavasti saan kovan työn jälkeen vain ison orgasmin, jonka jälkeen halut menee aika lailla. Toki voin jatkaa sen jälkeen miehen iloksi vielä joitakin minuutteja, jotta hänkin ehtii mukaan. Itse en tykkää tuntikausien nylkyttämisestä, vaan tykkään, että itse yhdyntä on aika nopeasti ohi.

      JOs olisi sopiva kumppani, niin sitten ehkä voisi opetella tantraseksiä tms, joka kestäisi pidempään.

      • santeriii33333

        tantra on ihanaa,,ei rakastelu saa loppua miehen siemen syöksyyn ,,ainakaan mulla,,siitä alkaa erottinen nautinto maistan naista ja nuolen kielellä soitan kitaraa
        ....se ihanaa katsoa aaltoilevaa vatsaa kireää kasvoja tiukkaa nännin päätä..
        hellittää et saa henkeä ja jatkaa,,,joskus kyyneliin asti,,jos kiinnostaa tantra niin mailaa [email protected]


    • pikku gee

      Orgasmeja Nainen kokee useitakin
      Mies voi hillitä ja antaa rakkaalleen pääsyn seitsemänteen taivaaseen.

    • Londonhhh

      Todellakin nautin!

    • Londonhhh

      Todellakin nautin!

    • Analtrudell

      Naiset, onko peräreikä valkaistu? Se ratkaisee 90 %:sti tilanteen kulun.

      • gambian matkalla?

        Mustaa parrua valkaistuun rööriin. Iita tykkää ja utareet heiluu.


    • Voi luoja mitä juttuja. Toisaalta noi kaikki viestit taas todistaa, että meitä naisia ja miehiä on todellakin mo eksi. Mutta ikäväkseen voi todeta noiden viestien ja kommenttien perusteella, että Suomessa seksuaalisuus on hukassa. Luullaan kaikkea, mutta tiedetään vähän. Yritä nyt sitten tässä löytää sopiva suomalainen elämänkumppani nuorehkona suomalaisena naisena...

    • Tämä on totuus

      Yksi kysymys: mitä v-un väliä naisen nautinnolla on? Muusta ei ole puhuttukaan viimeiset 10-15 vuotta. Lienee lukuisien naistoimittajien syytä.

      Panemisen tärkein syy on suvun jatkaminen ja se, että miehillä on luonnollinen tarve siihen. Tämä naisen nautinnon korostaminen ja kaikenlainen seksin sääntely ei ole luonnollista.

      • ujiöjijioe

        oot ikuinen runkkari tämä on totuus tyypi


    • himovemppaaja

      Jokainen huolehtikoon itte omista orkasmeistaan, kumpi kerkee ennemmin saamaan, ni voi lähtee kattoo telsua ja ottaa kylmän oluen :)

      • totta turiset

        Silloinhan se menee niin että molemmat tyydyttää itse itsensä. Mies ei tarvitse naista siihen eikä nainen miestä. Nainen ei yleensä saa orgasmia siitä että mies hinkkaa itseään naiseen. Nainen joutuu usein auttamaan itseään omalla kädellään orgasmin saadakseen.
        Eli jokainen huolehtikoon ITSE omista orgasmeistaan. Myös mies. Miksi siinä pitää nainen olla välikappaleena? Siinä voi pötkötellä vierekkäin ja hankkia itse orgasminsa. Mies vetelee käteensä ja nainen stimuloida klitoristaan. Tuonhan nainen tekee monesti muutenkin.
        Nainen voi tietenkin hinkata itseään mieheen. Kun sattuu sopivasti niin orgasmin voi saada silloinkin. Mies stimuloi samalla itseään eli vetelee vaikka käteensä.


    • 5+11

      Ei ole mielenkiintoinen aihe.

    • NainenNNNNNNNNNNNN

      Kuulun sarjatulittajiin. Voin saada vaikka kuinka monta orgasmia peräkkäin, hyvän kumppanin kanssa tietenkin! Kaikkein paras on sitten se viimeinen, jonka saan yhtä aikaa miehen kanssa.

      Itse asiassa miehen orgasmin jälkeenkin pystyn vielä saamaan, esim. lähetyssaarnaajasta alkaen niin, että mies on vielä sisälläni, ja minä laitan reiteni yhteen ja puristelen kalua lihaksillani. Edellyttää tietysti kohtalaisesti varusteltua miestä;=)

      Voi teitä, jotka ette saa tällaista kokea!

    • hyvä pano

      Naisen kannalta on parempi, jos mies on kokeneempi ja siis hallitsee ne omat nopeat tulemisensa. Pitkä ja hidas seksi on parasta, ja voi tulla useita kertoja, edellyttäen, ettei mies laukea nopeasti ja se sit siinä. Jotkut miehet jaksaa naida oikein ja kunnolla niin, ettei naisen tarvitse jännittää miehen laukeamista, kun mies jaksaa laukeamisen jälkeenkin. Ei ole tietoa, miksi toisilla on parempi mieskunto kuin toisilla, mut niin se näyttää olevan - onneksi pikalaukeajia ei edes muista jälkikäteen, mutta hitaat ja pitkät rakastelut muistaa vielä varmaan mummonakin...heh...

      Jos nainen tulee ensin, voi mies jatkaa ja se nautinto vain pitenee naisella, tuntemus muuttuu, mutta on edelleen hyvä, ja voi tulla jopa toisen kerran...

    • en nauti

      aivan tylsää ja kamalaa. en nauti pätkääkään. mietin vain koska pääsee alta pois..

    • ihmejogi, Kalkutta
    • JoopsJuu

      Mulle oma tyttöfrendi kerto kuinka se tykkää saaha useita orkkuja kun mulla ei oo vielä lauennu. :) ja sain sen tietää vasta aktin jälkeen että se oli saanu jo 3 kertaa. Ite sitte saa kunnon paukun tulemaan. ;D Onhan se mahtava tunne että oma rakas saa nautintoa koko mitalla. :) jnee..Paitsi kerran yks exä kun se sai orgasmin nii se sano että nyt on jo nii hellänä että pietää tauko. Minkä minä sille mahdan jos mun penis nii paisuu ja on kovana heti uuestaan. Enkä tarkota mitää rynkytystä vaan sellasta mistä mun muija tykkää ja itse kans. :)

    • tietämätön

      mikä ihme on tantraseksi? O.o''

    • orgasmi orkku

      Tyytyväinen kun saa kunnon spermalastit sisään

    • 15+3

      Voih. Ei ne miehet enää jaksa tässä iässä. Mikä pettymys. Jaksaisin monta kertaa mutta loppuu lyhyeen. Aamupanot sitten jos tuuri käy. T:Nainen 40V

      • mies 39.

        Tuu tän nin hoitelen sut kunnolla.


    • karttu

      Seksiä pitää vaan jatkaa,jos nainen saa orgasmin,pidä paussi ja sitten jatketaan edestä ja takaa soittele tai tekstaa 0405493186

      • maistrati.

        Ilmoitin tämän puh.nron homodeitteihin. Kohta sulla on pöhinää persuuksissas.


    • AikuinenNainen40+

      Täällä nainen joka pääsee vauhtiin vasta, kun on lauennut pari kolme kertaa :) Joskus leikkiessäni leluilla saatan laueta helposti vaikka 7 kertaa peräkkäin. Silloin ollaan kyllä tajunnan rajamailla :) Tässä iässä sitä jo tuntee niin hyvin kroppansa. Ejakuloin myös hyvinkin runsaasti.

    • n19

      Itse en tule yhdynnässä, joten saan useat orgasmit jo esileikin aikana. Sen jälkeen yhdyntäkin tuntuu paremmalta, eli saa mies jatkaa niin pitkään kuin tykkää. Välillä mies tykkää sormeilla vielä yhdynnän jälkeenkin, mutta itse en sitä mitenkään vaadi, vaan käy ihan hyvin niinkin, että miehen tultua akti loppuu siihen.

    • AikuinenNainen40+

      ja olen varma, että jokainen nainen pystyy laukeamaan useamman kerran, kunhan uskaltaa antaa mennä vaan ;)

    • Jamina 11

      Ensin mies hoitelee minut ja sitten...; ai että tuntuu hyvältä, kun saan miehellekin järjestettyä kunnon orgasmin ja molemmat on tyytyväisiä seuraavaan kertaan asti, mikä tulee pikemmin kuin osaa arvatakkaan eli ainakin pari kertaa päivässä :)

    • Muffini90

      Aikalailla riippuu henkilöstä. Omakohtainen kokemus on, että jos orgasmin (siis kunnollisen) jälkeen jatkaa stimulointia (klitorikseen kohdistuvaa erityisesti) niin se tuntuu lähinnä ärsyttävältä ja ylipuuduttavalta. Myös seksin aikana saatu orgasmin hyvä olo menee ohi, jos seksiä vain jatkaa eikä anna ns. orgasmin olla. Tietysti mahdollisuus on, että jos jatkaa seuraavat puutumisen ja turtumisen jälkeiset ajat uudelleen niin saa uuden orgasmin, mutta todennäköisemmin mies ei jaksa niin kauaa kuin ensimmäisen orgasmin jälkeinen puutuminen/normalisoituminen ja uudelleen orgasmin saanti kestäisi... Tykkään enemmän siitä, että (esim suuseksin yhteydessä) naisen annetaan nauttia orgasmistaan ennen kuin survotaan omaa keppiä hekuman tuntuman. :)

    • Urho Peenis

      Jokainen terve mieskin pystyy laukeamaan enemmän kuin kerran. Jokaisen naisen pitäisi myös tietää tämä. Ei naistenkaan pidä olla mitään noviiseja seksin saralla.

      • spankme

        Mutta kaikki naiset eivät osaa tehdä oikein mitään saadakseen miehen seisokin kuntoon. Esim. sen jälkeen kun on itse ensin hoitanut naiselle orgasmin ja siinä sivussa kun on keskittynyt aikansa vain naisen nautintoon, menettänyt oman kiinnostuksensa.

        Näin on itselleni käynyt siis siitäkin huolimatta että olisi hirveät himot ja sellaisessa puutteessa että seisoo suurinpiirtein kaiket päivät vaikkei naisia näkisikään...
        Niin sit jos just sillä hetkellä kun pitäisi harrastaa seksiä, ei seisokaan niin nainen on vaan et voivoi, no hmh, mikähän sille tuli. Voi että. Sitten alkaa ne "kyllä se siitä" ja "ei se oo niin vakavaa", "kyllä kaikille käy joskus noin" puheet, joista tietää että nainen on luopunut jo kokonaan toivosta että siinä enää harrastettaisiin seksiä ollenkaan. Turhauttavaa, erityisesti jos kyse on vain jonkinlaisesta hetkittäisestä psykologisesta blokista, mikä menisi sillä ohi että nainen vain tarttuisi kassseihin ja vehkeeseen ja runkkaisi kunnolla.

        Sen sijaan ollaan vaan passiivisesti läsnä ja jos mies ei kykene panemaan sillä hetkellä kun nainen antaa ymmärtää että "tässä
        mä oon, pane mua" niin vedetään johtopäätös että mies ei kykene ja homma on sillä selvä.

        Naisillehan se on ikävä kyllä ollut kautta aikojen itsestään selvää että joutuu kestämään orgasmitonta seksiä miesten ylivallan alla... varsinkin kun kaikille naisille ei ole ollenkaan helppoa tuottaa orgasmia. Jotkut eivät saa tuotettua sitä edes itse.
        Miehille sen sijaan on, monet kärsivätkin jopa ennenaikaisesta siemensyöksystä ja yliherkkyydestä siinä suhteessa.

        Joten siinä valossa se että voi ylipäätään käydä niin että saa itse tyydytettyä naisen mutta nainen ei mua, tuntuu erittäin turhauttavalta. Vaikka niin ei ole montaa kertaa käynytkään. :D

        Toisaalta ei se pelkkä orgasmin saaminenkaan ole ainut nautinnon tai onnistumisen mittari. Miehilläkin voi olla eritasoisia orgasmeja.

        Esim. jos on fetissejä ja saa kiksinsä vaikka SM-leikeistä, mutta kumppani ei ole niistä kiinnostunut, olen huomannut että vaikka sitä saakin ihan nautinnollisia orgasmeja normiseksistä, niin ne ovat sitä lähinnä fyysisesti.

        Vähän vaikea kuvailla... ikään kuin aivot jäisivät tyydyttämättä vaikka alapää saakin orgasmin.

        Ehkä sellainen vertauskuva vois olla osuva et ajatellaan miestä jolla olisi suuret suunnitelmat tulevasta lemmenyöstä, tarkoituksena pohjustaa kaikki hyvin, harrastaa pitkään esileikkejä yms. ja pitkittää nautintoa koko yön mittaiseksi maratoniksi.
        Sitten kun tämä pääsee kumppaninsa kanssa vauhtiin niin homma riistäytyykin käsistä ja tämä laukeaa vahingossa jo esileikkivaiheessa tai heti yhdynnän alussa.
        Silloinhan mies on saanut orgasmin ja väsähtää, mielenkiinto lopahtaa ja olon pitäisi siis periaatteessa olla tyydyttynyt mutta ei sitä todellakaan ole.

        Vähän samantyylinen tyhjä fiilis jää itselleni tavisseksin harrastamisesta. Kroppa saa, mieli ei.

        Kumppani jolle tavisseksi riittää ei omaa mitään fetissejä, mitään erikoisempaa ei tee mieli tai osaa ainakaan nimetä. Hän ei kumminkaan ole seksuaalisesti kylmä, päinvastoin, erittäin "hot" tapaus, nopeasti innostuva ja saa helposti orgasmeja.

        Oon yrittänyt saada toista osapuolta innostumaan samoista asioista kuin itsekin, mutta toistaiseksi mitään muuta kuin tavisseksiä ei olla harrastettu vaikka tilaisuuksia olisi ollut yllin kyllin. Ei edes pienen pientä roolileikkiä, itse asiassa ei mitään mistä olen avautunut että pitäisin.
        Se kumppani vaikutti vieläpä ihan luonnostaan dominalta juuri niin kauan kunnes ilmaisin että tykkäsin siitä ja halusin et se korostais niitä puolia vielä lisää.
        Eli ikään kuin tämä suorastaan välttelisi tuottamasta mulle nautintoa, mutta pyrkii silti saamaan sitä itse.
        Hmm. taitaa olla tämä seksisuhde hieman kriisissä. :)


    • ihg

      Menkää v.ttu töihi.

      • vittutyöläinen

        Sinne sitä just ollaan lähdössä. Vittutöihin meinaan.


    • speget

      kulli menee pilluun aah aah

    • yksinäinen susi

      No jaa en ole vielä tavannut miestä joka tyydyttäisi naisen ensin ja sitten vaan sallisi itensä tulla.

    • hidas mies

      Nainen voi saada orkkuja orkun perään. Näin meillä.

      • tietenkinn

        Tietenkin voi saada. Nainen voi myös pidättää orkkua. Ainakin minä voin.


    • Niin se.

      Kyllä kunnon mies jaksaa naida kaksi varttia rytmiä vaihtaen, hidastaen, kiihdyttäen kovana pysyen. Loppua kohti tahti voimistuu , nopetuu, nainen ollut tyytyväinen saadessaan sperman sisäänsä. Esi/ jälki leikkeineen useampi tunti.

      • Tätä mieltä

        Miksi pitäisi kaksi varttia naida? Se on kymmenisen minuuttia kun pannaan ja sitten tullaan. Jos nainen ei ole siihen mennessä tullut niin se on hänen ongelmansa. Jos ei kelpaa voi laittaa takkia niskaansa, minä avaan oven. Taksirahoja ei kyllä tipu.


      • haaveissa vain?
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Miksi pitäisi kaksi varttia naida? Se on kymmenisen minuuttia kun pannaan ja sitten tullaan. Jos nainen ei ole siihen mennessä tullut niin se on hänen ongelmansa. Jos ei kelpaa voi laittaa takkia niskaansa, minä avaan oven. Taksirahoja ei kyllä tipu.

        Eikös se ollut koko ajan kun kerran naitte? Vai oliko kyse ehkä unesta?


    • leijonan karjahdus

      nainen voi saada orgasmin monta kertaa

    • nainen-olen

      Entäs me naiset jotka emme saa ollenkaan.. Mitä nautintoa se muka on se miehen edes takainen liike.. kun se ei johda kuitenkaan yhtään mihinkään muuhun kun siihen että mies lopulta väsyy itsekkin..

      • plimplommer

        Opettele saamaan. Ensin itse ja sitten kumppanin avustuksella.
        Kannattaa olla avoin ja heittäytyä hommaan, unohtaa järkeistykset ja älyllistämiset ja päästää eläimelliset vietit valloilleen.

        Painikaa vaikka sängyssä, kokeilkaa erilaisia roolileikkejä, D/S:ää (Dominance & Submission) http://en.wikipedia.org/wiki/Dominance_and_submission
        kumminkin päin, eli ottakaa vaikka vuorotellen eri päivinä teemaksi se että toinen määrää kaiken seksiin liittyvän, eli vie ja antaa toisen vikistä.

        Pistäkää toisenne pitämään vaikka jotain hassuja ääniä, kaikki toimii, jotkut paremmin kuin toiset. :)
        Klassikkona voisi pitää "huuda mun nimee" eli käskyttää toinen huutamaan sun nimeä seksin aikana. Ylipäätään äänen käytön lisääminen toimii monilla.

        Auttaa päästämään sen sisäisen eläimensä valloilleen, pääsemään irti turhista estoista ja helpottaa mukaan heittäytymistä.

        Kokeilkaa erilaisia fetissejä, kaikkea mitä mieleen juolahtaa, mikä ei vain tunnu liian vastenmieliseltä. Itselleni toimii parhaiten sellaiset normaalien ja no-way-juttujen välimaastoon sijoittuvat kikat mitkä vähän ehkä venyttävät omaa vastaanottokykyä ja aiheuttavat lievää nolostumista tai häpeää kiihottumisen ohessa.

        Jos mikään ei auta eikä muutosta näy ihan äkkiä niin ei silti pidä luopua toivosta. Voi olla mahdollista saada seksielämä kuntoon pidemmällä aikavälillä kovan työn ja kärsivällisyyden kautta.

        Joku voisi miettiä vaihtoehtolääketieteen keinoja, esim. kiinalaisen lääketieteen ja/tai ayurvedan apuja yleisen hyvinvoinnin lisäämiseksi.
        Mitä jos jompikumpi kahdesta alemmasta chakrasta on tukossa tai ei vain toimi täydellä teholla?
        http://www.meditatelikeagirl.com/magazine/embracing-your-second-chakra-gateway-to-passion

        http://consciouslifenews.com/navigate-first-second-chakras-create-better-sex/

        Entäs meridiaanit? Akupunktio, shiatsu ja jooga voisivat myös auttaa. Sekä tietysti tantra.


    • halukas11

      Ei orkkua
      Minä en saa orgasmia yhdynnässä ollenkaan.En tiedä sitten mikä on syynä?Vaikka olen kyllä innokas ja halukas rakastelemaan.
      Itsetyydytyksellä ei mene kuin muutama minuutti,kun jo laukean.

      • analyz3r

        Estoja, energiat ei virtaa.

        Lisätkää hieman leikkisyyttä peliin ja koittakaa päästä estoista eroon, vähemmän kainostelua ja suorituskeskeisyyttä.

        Jos itse saat helposti (klitoris?)orgasmin masturboimalla niin kyllä sen pitäisi onnistua toisenkin tekemänä. Eli ei muuta kuin neuvot kumppania tarpeeksi että se osaa tehdä hommat niin kuin haluat ja sitten vain muistat olla miettimättä itse turhia ja heittäydyt vaan estoitta mukaan. Pitää uskaltaa vapautua, siinä se kai se ydin on.


    • kaipaus1234

      On tärkeetä, että mies huomioi ja nainenkin miestä myös muissa asioissa.Jos kumpikin arvostavat toisiaan, niin kyllä sen seksinkin
      pitäisi sujua.Itselläni oli mies joka ei arvostanut minua ja niin se sek-
      sikään ei ollut sellaista, mitä olisi toivonut.Vaikka kuinka yritin puhua
      omista toiveistani, niin se meni kuuroille korville.Hänen oma lauke-
      amisensa oli tärkeintä.Minä itse annoinkin hänelle kaikkeni sängyssä mutta minä en saanut siitä oikeen mitään.Olen kyllä vartaloltani juu-
      sellainen sopusuhtainen ,vyötärö 68, lantio 87,rinnanympärys 91.
      On sopivasti lihasta ja läskiä.Urheilen sopivasti, että pysyy naiselli-
      suus myöskin.
      En ainakaan lihava oo joten se ei ainakaan pitänyt olla syy miksi mieheni ei kauan viihtynyt sängyssä vaikka kehuikin vartaloani ja hän ei tykkäisi jos olisin lihava ja kerran huomauttikin kun minulle
      oli pari kiloa tullut lisää.Oon ajatellut, että hän ei vaan arvostanut
      minua.Kyllä olisi ollut kivaa kun todellakin se seksi ei olisi ollut vaa
      sellaista, että mää hoidin homman hyvin mutta mies ei.Kyllähän si-
      tä voi yhdessä opetella seksin saloihin jos mies ei osaa.Mutta jos
      tosiaan mies vaan ajattelee itseään, niin eihän siitä mitään tuu.
      No, nyt on se liitto ohi ja uuden etsiminen ja toivottavasti minulle
      löytyy mies joka arvostaa naistaan.

      • Meinasinkin ehdottaa että mies kiertoon vaan, mutta niinhän olit sitten tehnytkin. :)
        Parempia matcheja on maa(ilma) pullollaan!


    • onnellinenxxxxxxx

      Kyllä, asia on niin, että oma käsi on paras rakastaja ei tartte miettii koska toinen tulee tai tuleeko koskaan näin on marjat. Olen nainen joka nauttii oman käden touhuista ei siinä ukkoo tarvii en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa turhaa touhua joten paras tapa minulle on sormeni ja taattu orgasmi ilman jonnin joutavia miehiä tosi on.

    • ufo75

      Naapuristani kuului kerran klo 2:24: aAAaaah

    • Paljas pää.

      Tuskin olet aivan rehellinen leimatessasi miehet jonnin joutavaksi. Tuskin mies johon Sinulla tunteita jättää kylmäksi, ne hyväilyt suudelmat jäykkänä odottava penis.

      • mies 39.

        Pillun nuoleminen on parasta kun nainen saa orgut. Itse haluan että nainen saa ensin ja sitten minä.


      • gtryrty
        mies 39. kirjoitti:

        Pillun nuoleminen on parasta kun nainen saa orgut. Itse haluan että nainen saa ensin ja sitten minä.

        Ei naiset oikeasti saa siitä automaattisesti mitään orgasmeja, toisin kuin jossain pornossa annetaan ymmärtää.

        Se on vähän kuin suihinottokin, pitää osata. Eikä osaaminen yhden kanssa tarkoita että osaisi jonkun toisen kanssa ennen kuin taas opettelee. Eli ei se kieli pilde kombo ole mikään orgasmiautomaatti.


      • ddffdfdfdf
        mies 39. kirjoitti:

        Pillun nuoleminen on parasta kun nainen saa orgut. Itse haluan että nainen saa ensin ja sitten minä.

        Minä en nuolemisesta saa yhtään mitään. ´Tarvitsen sisälleni jotain kovaa, vähintään sormet, mieluiten kalun. Kunnon g-pisteorgasmia ei mikään voita.

        Klitorisorgasmi tuntuu ikävän terävältä ja lyhyeltä, jopa kivuliaalta. G-pisteorgasmi on taas sellainen pehmeä, kokonaisvaltainen, täydellinen tajunnan räjäyttävä kokemus.


    • hjhjhjhjhjhjhjh

      Emätinorgasmia ei ole olemassakaan. Ei siellä ole mitään tuntoelimiä! Orgasmi tulee klitoriksesta, lopettakaa jo toi paskan jauhaminen!!

      • korvalääke?

        MINULLA ON OIKEAPUOLEINEN KORVA KIPEÄ PÄÄSSÄ???!!! KORVA ON PÄÄSSÄ? OLKAA FIKSUJA JA ÄLKÄÄ PUHUKO TUOMMOISIA ALA-ARVOISIA. EIKÖ OLE PAREMPAA TEKEMISTÄ, MENKÄÄ ULOS HYPPIMÄÄN HYPPYNARUA TAI JOTAIN MUUTA LEIKKIMÄÄN?!!!!


      • pierrään?

        Ei saatanatule, kunpersereiästä, kun pieraisee kunnon pierupaukun. se on orgasmi, ettäs tiedätte sen. pieruorgasmi!


    • sarjatulen onni

      Aika hauska kirjoitus nikiltä "spankme", kun hän syyllistää naista omasta erektio-ongelmastaan. Puhuminenkaan ei suhteeessa näytä toimivan, kun "spankme" kommentoi: "....mikä menisi sillä ohi että nainen vain tarttuisi kassseihin ja vehkeeseen ja runkkaisi kunnolla."

      Ikävää, että seksi menee suorittamiseksi ja aikatauluttamiseksi. Aika moni näyttää kuvittelevan, että mitä pitempi yhdyntä, sitä parempi naisen kannalta. Kai tämäkin on yksilöllistä.

      Minä naisena pystyn sarjatuleeni, vaikka yhdyntä ei kestäkään valtavan kauan. Kun se on laadullisesti hyvää, niin ehdin mainiosti saamaan monta kertaa, vaikka yhdynnän kesto olisikin - tosi vaikea muuten arvioida minuuteissa - mutta ei ne varmaan kestä kuin 5-10-15 minuuttia.

      • spankme

        Joo, no oikeastaan syytän siitä ennemminkin suhteen epäyhteensopivuutta mikä tuli kyllä ilmi mikäli luit koko postauksen.

        Ja kommunikaatio ei todellakaan toimi kuin minun puoleltani, itse olen antanut vinkkejä ja käyttöohjeita toiselle osapuolelle niin paljon että ei pitäisi olla siitä kiinni.
        Pitää pitää kohtuus siinäkin, eihän siitä mitään tule jos joka asiasta pitäisi erikseen mainita tai tehdä suurinpiirtein käsikirjoitus että "näin haluan tällä kertaa".

        Muiden kanssa mitään rautalankaa ei olla tarvittu kun kohdalle on osunut aktiivisempia ja oma-aloitteisempia tapauksia joille ei tarvitse kaikkea selittää tai pyytää jatkuvasti jotain.

        Mulla henkilökohtaisesti menee vähän maku joistain asioista jos niitä joutuu pyytämään.

        Eli tässä on nyt tullut sitten vain jämähdettyä epäsopivan ihmisen kanssa seksisuhteeseen kun sopivampiakaan ei ole tarjolla.


    • sarjatulen onni

      Väestöliiton sivuilta voi lukea klitoriksesta:

      Mielikuva joutsenesta

      Klitoris on yllättävän suuressa määrin peniksen kaltainen. Se sisältää paisuvaista ja on nautinnon kokemuskyvyssään herkkä. Siitä on kuitenkin näkyvillä vain pieni osa. Klitoriksen pää vastaa terskan päätä ja se löytyy helpoimmin. Kaikki muu, ikään kuin peniksen loppuosa, on sisällä lantiossa, pehmeiden poimujen suojassa, näkymättömissä. Nykytutkimuksen valossa tiedetään, että 90% klitoriksesta on piilossa ja se pavun kokoinen, tunnistettavissa oleva osa on siis vain noin 10%.

      Klitoriksen rakenteen kuvaamisessa auttaa mielikuva joutsenesta. Joutsenen pää on yleensä ojentunut näkyväksi ja tunnettavaksi kohoumaksi, joka sijaitsee 1-4cm emättimen aukon etupuolella. Tämä pieni pää on kuin hupun suojassa. Se on se kuuluisa klitoris, tosin vain sen ulkoinen osa. Klitoriksella, siis mielikuvan joutsenella, on kaula, joka jatkuu sisälle lantioon. Sitten tulee vielä rinta ja vatsa, jotka sijaitsevat emättimen etureunassa. Kun puhutaan G-pisteestä, niin kyseessä on osa klitoriksen runkoa. Se on ikään kuin sen joutsenen rinta ja vatsa, ehkä jopa osa kaulaakin. Sitä voi silitellä noin 1-4cm emättimen aukon sisäpuolella. Joillekin naisille, ei kuitenkaan kaikille, kohta on erityisen erogeeninen ja nautinnollinen. G-piste ei kuitenkaan ole mikään maalitaulu, johon olisi osattava tähdätä, kuten eivät klitoriksen muutkaan osat. Tätä joutsenen kaulaa ja päätä voi tavoittaa painelemalla ja hyväilemällä naisen ulkoisia sukupuolielimiä laajaltikin. Emättimen sisältä taas voi tavoittaa joutsenen vatsaa ja rintaa. Liukastusvoide tekee kosketuksesta yleensä vieläkin kiihottavampaa.

      Emättimen syvimmissä osissa sen sijaan ei naisella ole juurikaan tuntoa tai ei ainakaan klitoriksen osia tavoitettavissa.

      Mutta asia ei pääty kuitenkaan vielä tähän! Joutsenella on myös siivet. Nämä siipensä lintu on levittänyt ympäröimään emättimen aukkoa, ikään kuin halaamaan mahdollista sormea, penistä tai hieromasauvaa, jos vain sellainen joutsenta tavoittelee. Siivet tuntevat painalluksia ja puristuksia, työntöjä ja silityksiä, jotka kaikki ovat äärettömän kiihottavia. Ne ovat sisempien häpyhuulten alla, ympäri emättimen aukkoa, sen sisä- ja ulkopuolella. Koko tämä joutsen, sen levitetyt siivet, rintakupu, kaartuva kaula ja esiin työntyvä pää, on siis emättimen aukolla, häpyhuulten suojassa. Siellä se syli avoinna odottaa niin tuttuja kuin uudenlaisia kohtaamisia ja hellyyttä. Ei muuta kuin etsimään!

    • Varmasti itkisin!

      Aina liian aikaisin laukeava mieheni, joka kuitenkin reippaasti hoitaa minut käsipelillä loppuun asti, hoilasi yhtenä päivänä radiosta kuuluvan kappaleen tahtiin : "itkisitkö onnestaaa, jos mä panisin sua kunnollaaaa...."
      Niin oli kuulkaa herkullinen tilanne, että huudahdin kovaan ääneen, että ITKISIN!!

      Mies-parka meni ihan vaikeeksi, ihan säälitti, mutta toisaalta hyvä tilanne, sillä en kyllä viitsisi aiheesta marmattaa vaikka joskus kyllä mieli tekisi. Tulipahan tämäkin asia selväksi vahingossa, eikä sitä tarvitse enempää ottaa esille.

    • näin on mänt

      Reissu-hommissa kun asuin kerrostalossa, kerran pari viikosa kuului noin varttitunti, en katsonut kelloa, aah seinän takaa ja selvästi kuuluikin. Mun parempipuolisko ei ole saanut ehkä ikinä orkkua kanssani, pitkään jo harjoiteltu.

      • feikki leikki

        Saahan sitä suustansa päästellä mitä vaan. Eri asia sitten mikä on aitoa.


    • InSideOutside

      Hmmm...mä en oo koskaa saanu orkkua miehen kanssa, en panon aikana enkä esileikeissä, itteni kans touhutes kyllä ja monesti ajatellu että olis niin perhanan ihanaa ku orkun saatuaan sais vielä kunnolla munaa sisäänsä. Jos joskus joku mulle onnistuu orkun teherä niin saattaa toki olla että mielipire muuttuu :D

    • oikasmi

      Mulle ainakin se on kunnia-asia että NAINEN laukeaa.ennenkuin pruikin sinapit.
      On ihan eriasia tulla jo kerran lauenneeseen lemmenpesään kuin juuri ja juuri kostuneeseen onkaloon.
      Se ensimmäinen orgasmi tehdään,se tehdään vaikka päällään seisten ja NAISTA kuunnellen.

    • sarjatulen onni

      Itkusta sen verran, että olen myös joskus itkenyt välittömästi orgasmin jälkeen, kun kokemus on ollut erityisen antoisa. Silloin orgasmi on myös ollut yhtäaikainen miehen kanssa. Ja vain pitkäaiaksiessa suhteessa. Enpä usko, että sellaista vahvaan fyysiseen kokemukseen liittyvää vahvaa psyykkistä kokemusta voi saavuttaa muulloin kun läheisen petikumppanin kanssa.

      Spankme: "...joka asiasta pitäisi erikseen mainita tai tehdä suurinpiirtein käsikirjoitus että "näin haluan tällä kertaa..."

      Hyvässä seksissä onkin kaiketi kysymys omasta itsetuntemuksesta ja -luottamuksesta, toisen tuntemisestä, toiseen luottamisesta JA tilanneherkkyydestä. Emmehän me tosiaankaan joka kerta ole petipuuhissa samoilla tarpeilla varustettuja ja samoissa fiiliksissä. Pitää olla herkkyyttä tulkita toista ja antaa seksin sujua parhaimmillaan molemminpuolisena FLOW-kokemuksena, sen kummemmin sitä suorittamatta tai etenemättä käsikirjoituksen mukaan.

      Itse mietin, että mieluummin yksinkin kuin huonon kumppanin kanssa.

      • sarjatulen onni

        "...monesti ajatellu että olis niin perhanan ihanaa ku orkun saatuaan sais vielä kunnolla munaa sisäänsä...."

        Missä on ymmärrys siitä, että seksi/orgasmi on muutakin kuin fyysinen kokemus?

        ---------

        "Mulle ainakin se on kunnia-asia että NAINEN laukeaa.ennenkuin pruikin sinapit."

        Sinänsä hienoa, että et ajattele, että sinulla on oikeus "pruikkia sinapit" ihan miten ja milloin vain. Mutta ssiitä huolimatta sinä tuotat naiselle orgasmin ITSESI takia, suoritaaksesi seksiä. Et anna sitä hänelle HÄNEN ITSENSÄ takia.


      • 4+20
        sarjatulen onni kirjoitti:

        "...monesti ajatellu että olis niin perhanan ihanaa ku orkun saatuaan sais vielä kunnolla munaa sisäänsä...."

        Missä on ymmärrys siitä, että seksi/orgasmi on muutakin kuin fyysinen kokemus?

        ---------

        "Mulle ainakin se on kunnia-asia että NAINEN laukeaa.ennenkuin pruikin sinapit."

        Sinänsä hienoa, että et ajattele, että sinulla on oikeus "pruikkia sinapit" ihan miten ja milloin vain. Mutta ssiitä huolimatta sinä tuotat naiselle orgasmin ITSESI takia, suoritaaksesi seksiä. Et anna sitä hänelle HÄNEN ITSENSÄ takia.

        Hellitä nyt välillä vainoharhoistasi.


    • seksi kuuluu ---

      nuoruuteen----



      Koko elämän kestävän avioliiton kokeneena kerton totuuksia myös naisen seksuaalisuudesta,
      Puolisoni oli maailman paras rakastajani,
      orkkujen jälkeeki seksi maistui edelleen hyvälle, halut seksiin jopa satoi lisääntyä,
      siis orkkua tuli useampia peräkkäin jos sesiakti jatkui tai haluttiin jatkaa,
      tietenki oli aikoja jolloin en halunnu itse seksiä, mutta puolisoni otti joka päivä nopeesti sen minkä hän halusi,
      meidän seksielämä oli täydellistä,
      nuorempana seksiä saatoimme harrastaa montakertaa päivässä ,
      --- valiettavasti akkalaumaki oli päässy puolisoni makuun, koska puolisoni oli taipuvainen flirtailuun,
      se varjosti avioliittoamme, koska olin mustasukkainen,
      eikä puolisoni piitannu mun mustasukkaisuudesta, vaan jatkoi flirttailua hutsujen kanssa,
      sitä jaksoin ihmetellä kuinka naiset kehtaa käyttää ukkomiehien helloutta röyhkeästi hyväkseen,
      eivät piitanneet lapsiperheen kärsimyksestä yhtään mitään,
      puolisoni oli yliseksuaalinen joten hänen aivonsa lopulta mätäni ja hän kuoli pois,
      kai se oli jumalan rangaistus hänen käytöksestään johtuen,
      yliseksuaalisuus ei ole terveellistä se on merkki jostaki neurologisesta sairaudesta,
      mutta nämä naikkoset ei sitä huomanneet vaan olivat jatkuvasti tarjolla kun olivat löytäneet hyvän rakastelija,
      kotona ukko sai seksiä ( kortonki oli kotikäytössä joten mahdolliset taudit ei taruneet vaimoon )
      jokapäivä niinpaljon kuin tarvitsi, mutta siitä huolimatta ehti nauttia
      h u o fr a a m i s e s t a k i,

      • rajaa nyt!

        "puolisoni oli yliseksuaalinen joten hänen aivonsa lopulta mätäni ja hän kuoli pois,
        kai se oli jumalan rangaistus hänen käytöksestään johtuen, "

        Naapuri ihmettelee mikä helvetin nauru täältä oikein kuuluu.


    • SYNTIÄ, vain lapsia

      Ei hupinaintia se on synti, sillä kun sperman tulo orkasmissa on loppu , liikkuvat taakse ja pesulle.

      Lestatiusperheenpää

      • --------------------

        syntiä, vain lapsia



        höpön höpö , avioliitossa ON luoa nauttia seksistä vaikka kuinkapaljon,
        mutta noita vieraissakäyntejä ei hyväksy kukaan
        joten h u o r a t painukoon helvetin tulee sitte aikanaan.


    • cheap mac makeup online

      2012 Pandora Crystal Bead 029
      2012 Pandora Crystal Bead 044
      2012 Pandora Crystal Bead 038
      Silver Tiffany Bangle 1837 Jewellery
      Square Tiffany Necklace Jewelery
      Silver Tiffany Co Necklace Jewelery
      Square Tiffany Silver Inspire Necklace
      Silver Tiffany Inspire Necklace
      Square Tiffany Silver Necklace
      Silver Tiffany Necklace
      Square Tiffany Silver Necklace Jewelery
      Silver Tiffany Necklace Jewelery
      Benefit Bene Tint Rouge 2.5Ml 0.08Oz For Online
      Benefit Celebutante Collection Online
      Benefit Beyond Mascara 8.5G 0.3Oz Online
      Benefit Cha Cha Tint Lip Plus Check Stain 12.5Ml 0.42Oz Online
      Benefit Blush Georgia 11G 0.4Oz Online
      Benefit Cosmetics Maggie Collection Online
      cheap jeans uk sale

    • elämäonihmeellistä

      Hmm. Aika monelle seksi tuntuu olevan vain erittäin itsekäs harrastus. Eikös sen PITÄISI olla parisuhdetta lujittava ja syventävä, ikäänkuin epäitsekäs LAHJA toiselle?? No juu, myönnetään, että olen niiiin monesti muissakin asioissa tuntenut olevani kuin ihmettelijä vieraalla planeetalla, jossa arvot on päin prinkkalaa. Mahdollisimman monet seksiaktit tuntuu olevan tyypilliselle suomalaiselle se kaikkein tärkein asia mitä tavoitella. Ja niillä sitten retostellaan. Jotenkin järkyttävää... Hei maailmassa on henkisiäkin arvoja. Eikä silti tarvitse kuolla sukupuuttoon.

    • Haaaahhhahhhhhha

      Hauska palsta:

      "puolisoni oli yliseksuaalinen joten hänen aivonsa lopulta mätäni ja hän kuoli pois,
      kai se oli jumalan rangaistus hänen käytöksestään johtuen,
      yliseksuaalisuus ei ole terveellistä se on merkki jostaki neurologisesta sairaudesta,
      mutta nämä naikkoset ei sitä huomanneet vaan olivat jatkuvasti tarjolla kun olivat löytäneet hyvän rakastelija, "

      Onko tässä nyt selitys dementian yleistymiselle?

      • h u o r a a m i n en

        ei kannata jos aikoo pysyä pitkään terveenä, ja viettää tervettä elämää.




        kyllä varmaan on,
        raamatussaki sanotaan jotain näistä yliseksuaalisista tyypeistä
        jotensaki ,
        joka rikkoo jumalan lakeja seksuaalisesti, hänestä tulee ihdas , ( eli tyhmä )
        aivot alkaa surkastumaan,
        se tarkottaa juuri dementoitumista,
        oli siinä muitaki sanoja en vaan muista,
        melkotarkasti kerrottu mihin yliseksuaalisuus johtaa,


    • kikka7
    • asdsadasdasdasdasdas

      Halut ehkä hieman laskee, mutta se on ok =) antaa sitten vastapalveluksena toiselle.

    • pari_s

      Naisena seksi orgasmini jälkeen on hyvä koska haluan tuntea vielä että minua halutaan ja se tuntuu hyvältä. Monesti kun itse nautin itsetyydytyksestä ja saan orgasmin niin siitä jää se tunne pois että joku haluaa mua vielä.
      Me miehen kaa pyritään siihen yhtä aikaiseen orgasmiin, mutta se ei aina onnistu niin sit se joka ei ole saanut niin toinen hoitaa hänelle sen suuseksillä.

    • 29 eri naista pannut

      Nuorempana naiset saa orgasmeja, mutta lapsenteon jälkeen melko varmana useimmilta tuo kyky loppuu.
      http://t1.ftcdn.net/jpg/00/64/75/34/240_F_64753448_7Vht8SBuGHZ7RbqHEuZgYE7uUEkRMg3J.jpg

      Voisi melkeinpä sanoa että naiset ei tykkää jos naisen orgasmin jälkeen mies vielä rynkyttää 15 minuuttia menemään. Ei niin kauan jaksa nainen teeskennellä lisäorgasmeja.

      Yleensä vakiintunut pari oppii koska toiselta tulee, mies oppii milloin oma misu sai sen mitä sängyssä pystyy saamaan. Sen jälkeen voi mieskin laskea vellit sisään.

      Nuo naisten täällä mainitsemat "kymmenet orgasmit" yhden panon aikana. Ne melkeinpä saattavat olla miespuolisten kirjoitelmia kuitenkin.

      • voi hyvää päivää

        Ohhoo! Ja ihan noin suurella otannalla sinulla on otsaa tulla puhumaan ihan silkkaa potaskaa? :D

        Se minun "vakiintunut parini" ei oppinut koskaan, mikä minusta tuntuu hyvältä eikä sitä tainnut paljon kiinnostaakaan, vaikka kaksi lastakin tehtiin. Elämänä ensimmäisen orgasmin sain 38- vuotiaana eron jälkeen....


    • Hassu kysymys

      Orgasmin jälkeen tulee seuraava ja sitä seuraava jne... Kyllä mä saan niin kauan kun mies vain kestää jyystää :) Kamalaa se olis jos sais vain kerran ja se siitä!

    • Tmmärrä noita sitten

      > Mutta ssiitä huolimatta sinä tuotat naiselle orgasmin ITSESI
      > takia, suoritaaksesi seksiä. Et anna sitä hänelle HÄNEN ITSENSÄ takia.

      Naiset on tosiaan niin saakelin sairaita olentoja maailmassa. Ne per-keleet nostaa tuollaisestakin asiasta jonkin naisen trauman taikka riidanaiheen pintaan.

      -"Panit mua hyvin",
      -"sain orgasmin"
      -"mutta vitttu, panit mua ITSESI takia"
      -"sen takia vihaan sua, koska väheskyt tolla tavalla minua, ja kaikkia maailman naisia."

      • daadada

        Liikaa yleistetty. Kaikesta omituisesta ne miehetkin saa riitoja aikaan. Vaikkapa väärästä motiivista niinku tämä oletettu naiskommentoijakin.

        Jos henkilö ajattelee että seksi on rakkautta, niin silloinhan sen pitää olla epäitsekästä. Jotkut naiset suostuu seksiin silloinkin kun ei huvita ja tekevät mielestään epäitsekkään rakkaudenteon. Seksi vaan ei ole rakkautta.

        Enkä itse ole yhtään varma, että miehenkään velvollisuus on "tehdä" naiselle orgasmia mutta taatusti on hauskempaa kuumaa, märkää ja turpeaa pimppiä naida kuin viileän nihkeää, jossa ei lihaskaan värähdä :)

        Ja alkuperäiseen aiheeseen: jatkaa voi, jos ei koske suoraan klitorikseen vähään aikaan, se on niin herkkä,että sattuu.


      • sarjatulen onni

        Ei ole totta! En tiennyt kommentoivani täyden idiootin tekstiä.

        Trauma on jotain aivan muuta (Enkä aio sitä sinulle tässä selittää, koska et kuitenkaan ymmärtäisi. Olisi silti fiksumpaa, että et käyttäisi käsitteitä, joiden sisältöä et ymmärrä;=)

        Riidanaihe? Totesin faktan sinun oman tekstisi perusteella. Ei siinä ole mitään riitelelemistä.

        "...naiset ovat saakelin sairaita olentoja....." Väität jotakin tuollaista minun yhden kirjoituksnei perusteella. Osui ja upposi noin täydellisesti?

        Kuvitelmasi vuoropuhelusta oli tosiaankin vain kuvitelma. tuskin sinä noilla avuilla pääset kovin lähelle yhtäkään naista. Tai jos pääset, on hän samaa kaliiberia sinun kanssasi.

        -------------------------
        "Nuorempana naiset saa orgasmeja, mutta lapsenteon jälkeen melko varmana useimmilta tuo kyky loppuu"

        Kyllä mies tietenkin saa olla sekä tyhmä että tietämätön, mutta pitääkö juuri sellaisten miesten aukoa päätään?

        Ja kyllä, minä olen NAINEN, minulla on lapsia ja orkkuja voin saada monta, monta peräkkäin. Sinä raukka et vain ole koskaan tavannut tälllaista naista - etkä varmaan tapaakaan.


      • sarjatulen onni

        Ei ole totta! En tiennyt kommentoivani täyden idiootin tekstiä.

        Trauma on jotain aivan muuta (Enkä aio sitä sinulle tässä selittää, koska et kuitenkaan ymmärtäisi. Olisi silti fiksumpaa, että et käyttäisi käsitteitä, joiden sisältöä et ymmärrä;=)

        Riidanaihe? Totesin faktan sinun oman tekstisi perusteella. Ei siinä ole mitään riitelelemistä.

        "...naiset ovat saakelin sairaita olentoja....." Väität jotakin tuollaista minun yhden kirjoituksnei perusteella. Osui ja upposi noin täydellisesti?

        Kuvitelmasi vuoropuhelusta oli tosiaankin vain kuvitelma. tuskin sinä noilla avuilla pääset kovin lähelle yhtäkään naista. Tai jos pääset, on hän samaa kaliiberia sinun kanssasi.

        -------------------------
        "Nuorempana naiset saa orgasmeja, mutta lapsenteon jälkeen melko varmana useimmilta tuo kyky loppuu"

        Kyllä mies tietenkin saa olla sekä tyhmä että tietämätön, mutta pitääkö juuri sellaisten miesten aukoa päätään?

        Ja kyllä, minä olen NAINEN, minulla on lapsia ja orkkuja voin saada monta, monta peräkkäin. Sinä raukka et vain ole koskaan tavannut tälllaista naista - etkä varmaan tapaakaan.


    • WhiteNow

      Naiset, oletteko valkaiseet peräreikänne? Se ratkaisee hyvin paljon miten tilanne etenee.

      • homphomp

        Miksi kyselet asiaa naisilta? Kysy miehiltä koska vaan homot käyttää toisen peräreikää naidessaan.


      • WhiteHole

        Miehet, oletteko valkaiseet peräreikänne? Se ratkaisee hyvin paljon miten tilanne etenee.


    • 169

      Voi kun saiski..

    • Konduktööri
    • Naiset ensin

      Ihanaa, saa jatkaa! Naiset ensin - tätä se sanonta taitaa tarkoittaa

    • Mikähän se ongelma nyt sit täällä olikaan..Mitäpä jos sit vain pantaisiin parastaan ja kateltaisiin jotta mihinkä se johtaisi ja kenties riittäisi..Juu siinä samalla voitaisiin yhtä ikivihreää iskelmää vähän muokata uuteen ja euro aikaan sovitella osuvammaksi..pakkasella pannaan paremmin,ukkosella pannaan kovemmin,heltehellä vähän hitaammin ja muuten pannaan,tottavie hymyillen...en nyt kylläkään muista alkuperäistä biisiä ja luulen että tais vain kerran ISOT pojat puhua omiaan.

    • se piti viel sanoa jotta kyl miekin olen niitä miehii jotka haluavat naisen laukeavan..siis ennenkuin ees ite ees sisään pääsee..oli sitten vaikka oma tahto taikka vaikka naisen tahto toive ja odotus..no perkele mikä vaan

    • Kyyninen ihminen

      Jos ihminen ymmärtäisi naista, olisi elämä paljon helpompaa, mutta tylsempää.

      • What?

        Viittaatko ihmisellä mieheen vai siihen, etteivät naisetkaan ymmärrä naisia?


    • lisä...
    • Lydia1

      Mä pystyn ihan helposti orgasmin jälkeen jatkaan ja kiva keskittyä sitten vaan miehen saamiseen ja mielyttämiseen kun on jo itte saanu. Mutta klitorikseen ei saa koskee orgasmin jälkeen koska se sattuu. Pari kertaa vaan olen saanut toisenkin orgasmin jos on riittävästi ollut taukoo edelliseen. Mä en saa koskaan pelkässä yhdynnässä orgasmia paitsi silloin jos klitorista kosketellaan samalla niin saan. Monet miehet tuntuu luulevan että pelkkä yhdyntä riittää ja muuta ei tarvii mutta mun kohdalla ei ainaka toimi. Suuseksi myös molemmin puolin kiva ja kuuluu mielestäni hyvään seksiin.

    • Nuolemalla kuuhun

      Tykkäätkö siis lipautella pandansilmää?

    • ihanaa ihanaa

      Kyllä seon ihanaa,kun yhdynnän aikana saan monta orgasmia ja mieheni siemensyöksyn jälkeen lepotauko ja yleensä otetaan vielä toinen kierros.

    • ???

      Mites näin, annan naiselle kielellä tai sormettamalla ensin niin monta orgasmia kuin jaksaa ottaa vastaan. Sen jälkeen tuun itse sisään ja laukean useimmiten n. 20 sekunnissa. Onko ok: naiselle?

    • näin on mänt

      Kun joku työ ei onnistu, sanonta on kuin itkis ja nussis, sitä ei ole vielä tarvinnut kokea, enkä halua kokea.

      • Huh huh.

        Mitä sä siinä lässytät, etkö sä lukea osaa. Tuossahan mies antaisi naiselle maat ja taivaat niin monen orgasmin kera kuin Suomilehmä vain jaksaa ottaa vastaan. Ei riitä.
        Tai sitten et ymmärrä lukemaasi.


    • huhuilevatsi

      " toivooko nainen vaan, että ukko tulisi mahdollisimman pian että pääsisi huilailemaan."

      Nainen toivoo, että ukko menis mahdollisimman nopeesti . . .

    • nammmmmmm

      No mutta hei, itse saan herkästi orkun ja voin saada sen montakertaa aktin aikana. Leikimme välillä muutenkin eikä vaan pelkkää jyystämistä.
      Sitä nautinnollisempaa akti on mitä useimmin saan itse.

      Voi olla toisinkin kun en muista naisista tiedä, olemme siinäkin erilaisia.

    • velttopeli

      naisen on niin helppoa olla sangyssa selallaan ja naytella himokasta ja vaatia lisaa,,mutta naytteleppa ite etta seisoo.heh

    • onnellinen rouva

      en ole saanut ikinä miehen kanssa rakastellessa orkkua

    • ihanaa2

      Olin naimisissa toistakymmentä vuotta ja lähes aina ainoa keino millä sain oli suuseksi. Erottiin ja nyt mulla on ihana uusi mies vaikkakaan ei ole oma ja hänen kanssaan ei ole minkään näköistä ongelmaa saada yhtä tai useampaa orgasmia yhdynnässä ja mina pidän siitä, että vaikka tulen hommat jatkuu. Viimeksikin kun touhusimme sain varmasti yli viisi kertaa, en pystynyt enää laskemaan.....siihen päälle vielä suuseksillä saadut.Täytyy sanoa, että oli tyydytetty olo ja voin luvata että oli miehelläkin.

    • Rakastelkaa aidosti

      Ei sitä orgasmia saa sillä kani-tai jyystämispanolla vaan sillä,että otetaan naista helläsi ja hempeesti rakastellaan pitkään jotta nainenkin ehtisi mukaan.

    • 1472016

      Mulla ainakin orgasmin jälkeen katoaa kiinnostus kokonaan ja pikemminkin kuvottaa koko idea jatkaa

    • unelma_vaimona

      Itse annan vaimolleni muutaman orgasmin kielellä ja näppärillä sormillani aluksi. Sitten vaimo imee kalun kivikovaksi, jonka jälkeen naimme usein ratsatus asennossa. Vaimoni saatua parit emätinorgasmit, ottaa hän lopulta suihin ihanasti, niellen kaiken.

    • Nuorempana sain yleensä vaan yhden orkun, yhdynnässä. Silloin tehtiin niin exän kanssa, et mulle orkku ensin ja vasta sitten hälle lupa laueta.

      Nykyään taas saan orgasmeja paljon ja helpommin, monipuolisesti ja voimakkaampia. Orgasmin jälkeen todellakin seksi jatkuu.. ja jatkuu. Enimmillään oon saanut useita kymmeniä orgasmeja seksikerran aikana. Tekee gutaa :) Joskus tosin alkaa hengitys vinkua kun hengästyy liikaa :D Mut eipä se vaarallista ole.

    • ehdottomasti-ihanaa

      Lähes aina tulen ennen miestäni, useammankin kerran. Orgasmini ajan hän on työntyneenä syvälle sisälleni liikkumatta, sillä hän haluaa tuntea vaginani supistelun. Orgasmini jälkeen hän jatkaa aluksi hiljalleen ja kiihdyttää sen mukaan kun herään uudelleen mukaan, olen kuin maito jota hän keittää, aina kun meinaan kiehua ylitse niin hän hieman himmaa ja antaa tasottua ennen kun taas jatkaa keittämistä. Vaginassani en tunne kipua orgasmien jälkeen, mutta klitoris on kosketusarka. Jatkamme vielä miehenikin orgasmin jälkeen hidasta keinumista kunnes hänelläkin on olo rauhoittunut, joskus tosin hän ihanasti kovettuu vielä uudelleen, mutta silloin vain leikitellään eikä hän saa enää orgasmia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe