Lompakkoshop.com - kokemuksia?

Moi,

Kysymys teille, jotka olette tilanneet Lompakkoshop.comista: onko luotettava kauppa?
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

olen tilannu 2 lompakkoa. tuli 3 päivässä. eli on luotettava
Ilmianna
Jaa
Juu nopeasti tuli tilaus. Ei mitään hässäkkää.
Ilmianna
Jaa
Miten toimii palautus? Eivät vastaa yhteydenottopyyntöihin.
Ilmianna
Jaa
Tavara tuli noin kahdessa viikossa. Tuote meni palautukseen, mutta omalla kustannuksella, koska tavarat tulee Maltalta. Eli ei ole mitään asiakaspalautussopimusta. Tuotteessa ei ollut mitään vikaa, mutta oli menossa lahjaksi eikä ollut ihan se mitä haluttiin. Nyt jännityksellä odotan saavatko pakettini, koska myöskään seurantajärjestelmää ei ole ja sanovat sopimuksessaan, että eivät ole vastuussa jos tavara "häviää". Toivon, että asia hoituu kunnialla. Mutta tavara kannattaa tilata varmasti ja tositarkoituksella. Ja jos on kysyttävää, niin kirjoittakaa englanniksi. Kirjoitin 4 viestiä Suomeksi, mutta kun älysin kirjoittaa englanniksi, niin sain vastauksen. Eli palautusosoitteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aasia kunnosss
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tilatut tuotteet ei tule ja asiakaspalvelu ei vastaa. Sinne meni rahat. Onkohan itse kaupan perustaja ylemmät kommentit kirjoittanut..?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
En ole minäkään saanut tilaamani tuotetta. Lasku kyllä on tullut. Eikä huoli sähköpostiosoitetta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oletko todella noin sairas ihminen? Jaksat väittää että kaupan perustaja olisi itse kirjoitellut kommentteja Suomi24 palstalle. Kukaan verkkokauppias ole varmaan niin hölmö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toista viikkoa täälläkin odotetaan tuotetta. Eipä taida olla luottamista enää tähän puljuun.
Ilmianna
Jaa
Ei näy tuotetta ei..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
easykauppa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lompakkoshop.com - kokemuksia?

Moi,

Kysymys teille, jotka olette tilanneet Lompakkoshop.comista: onko luotettava kauppa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta