Tyttöilevää nuorta miestä..?

m+m

Täällä olisi tarjolla suomalainen, normaali, täysin terve, miehekkääksikin kehuttu, 39-v. mies, joka haluaisi löytää vain yhden kaverin, jonka kanssa voisi tapailla kuinka molemmille sopisi.

Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen, erityisesti kiihoittaa ajatus molemminpuolisesta suihinottamisesta ja loppuun saakka, toki muutakin voidaan ajatella, esim. kiimaiset kielarit vois olla ok ja jos tykkäät kokeilla panohommia niin sekin käy mutta suihinottamisesta huolimatta koen olevani sen verran vahvasti top-henkinen etten halua olla pantavana eli panohommissa olisin vain top ja vain kumilla, suihin mieluusti paljasta koska ainakin itse haluaisin saada sinut laukeamaan suuhuni... Haluaisin tuntea kuinka kovana seisova kalusi sykkisi suussani kun laukeat mutta tosiaan kaikesta voidaan keskustella ja panot ei siis pakollisia. Ja erityisesti olis kiva jos tykkäisit pukeutua naisten sexyihin alusvaatteisiin ja miksei vaikka hieman päällivaatteitakin, minimekkoa jne...
Meikkaus ja peruukit ei tarpeellisia.

Mahdolliset tapaamiset onnistuisivat melko monipuolisesti mutta päivästä riippuen, toisinaan päivällä ja toisinaan taas ilta tai yö sopisi paremmin.

Kokoa olisi 183/96 ( en ole lihava ) nuorempana harrastettu voimailu vielä näkynee, hiukset lyhyet ristiveriset ja muuten karvoitusta mielestäni kohtuudella. Tatuointeja tai lävistyksiä en omista mutta kevyen suuparran kylläkin, tupakkaa en polta ja mahdolliset tapaamiset selvinpäin.

Asun ja elän parisuhteessa eli luottamus ja terveys lienevät itsestäänselviä edellytyksiä ja ne lupaan myös omasta puolestani.

Jos yhtään kiinnostaa niin vastaile, tutustutaan paremmin ja katsotaan jos vaikka saataisiin molempia kiinnostava, kiihoittava ja tyydyttävä suhde aikaiSEKSI...

Terv. Tomppa

13

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi satana

      Ei kiinnosta rööriroopet

      • m+m

        Kiitos ilmoituksesta.


      • älä selitä

        Kiinnostaa selvästikin kun kerran ketjun auki klikkasit, luit ja vielä vastasit.


      • carterbelts

        "Ei kiinnosta"..... ihan sattumalta vaan vahingossa eksyin peppuseksin tyttöilyketjuun kommentaattoriksi. ( heh...)


    • moi Tomppa. Mistä päinsuomea olet? olen tyttöilevä mies hämeestä.

    • m+m
      • m+m

        Vai olinko sit liian kaukaa kuitenkin..?

        Terv. Tomppa


    • Tyttöilijää Mulle.

      Naisellista "Tyttöilijää" Porista.Vaki kaveriksi,olis kiva jos olisit myös UK-Mies.

    • tyttömies

      Masturboin joka päivä suihkussa tai sängyssä polvillani, sormillani ja runkkaan toisella kädelläni munaani ja ajattelen että tälläinen köriläs tulisi minun elämääni ja toteuttaisi haluni mutta en ole tarpeeksi rohkea. Kun luin tekstisi olen ihan hekumoissani ja on pakko pistää sauna päälle, dildo mukaan ja rasvat ja pitää laatu ilta yksin. Toivottavasti löydät sen jota etsit.

    • jhjhjhjg

      "Normaali, täysin terve". Todella...

    • Tyttöpoika

      Kanta-Hämeestä naiseileva poika kik biboy559

    • Jannetrans

      Kotkasta isoa mustaa?

    • lovelymarie

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe