Kenen kanssa todella keskustelee?

muusikko1

Kenen kanssa Katri-helna todellisuudessa keksutelee,myös demonit voivat naamioitua rakakiksi. Raamattu kieltää henkien kanssa seurustelun,varmaankin juuri demonien vuoksi. Lyhyesti sanosiin Katri-Helenalle&seuraajilleen,kuten Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumissa.(Matt 8.21-22.jae)

"Eräs toinen, hänen opetuslapsensa, sanoi hänelle: "Herra, salli minun ensin käydä
hautaamassa isäni."
22. Jeesus vastasi: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleiden haudata kuolleensa."

61

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusikko22

      Kenen kanssa Katri-Helena todellisuudessa keskutelee,myös demonit voivat naamioitua lähimmäisiksi,sillä Lucifer on valheen isä.. Raamattu kieltää henkien kanssa seurustelun,varmaankin juuri demonien vuoksi. Lyhyesti sanoisin Katri-Helenalle&seuraajilleen,kuten Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumissa.(Matt 8.21-22.jae) näin:

      "Eräs toinen, hänen opetuslapsensa, sanoi hänelle: "Herra, salli minun ensin käydä
      hautaamassa isäni."
      22. Jeesus vastasi: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleiden haudata kuolleensa."

      • Uskon.

        asioista on turha tapella. Eniten kärsimystä ovat tuottaneet juuri uskonnot.


    • Suojelusenkeli on

      No joo, Katri-Helena saa keskustella kenen kanssa tahtoo, hyvä niin. Jos kaikille ei tulut viestejä tuonpuoleisesta, niin kukaan ei voi tietää onko tuo totta vai ei.
      Jokainen uskokoon mihin haluaa.

    • hurumummo

      No itekseen höpöttää..saapahan olla otsikoissa taas vähän aikaa kun se hellustushuuma on laantumaan päin. Jos joku muu paljastais höpöttävänsä kuolleitten kans niin sitä olis valkotakkiset tulleet jo ajat sitte hakemaan mutta kh:n kohdalla tämäkin on aivan normaalia kuten kaikki ne typeryydet mitä se tekee.

      • pah pah

        Nyt tekisi mieli sanoa tosi pahasti...mutta en vajoa sinun tasollesi,kateellinen raukka!


    • asian luonne

      En minäkään sano muuta kuin, pitäisin asian ihan omana tietonani, jos kuolleet omaiseni viestittelisivät minulle. Vaikka niistä maksettaisiin, en kyllä kertoisi.

    • nii on näreet

      Asian "luonne" näillä palstoilla on sellainen että esim. Katri Helenan nimellä ratsastaen esitetään omia mielipiteitä ja näkemyksia ihan omasta itsestä ja omasta sielunmaisemasta ja jotta omille mielipiteille saisi Katri Helenan nimen kustannuksella enemmän lukijakuntaa. Joten kyllä ne ajatukset nyt ovat julkisia kun minäkin niitä mahdollisesti luen. Julkkikset pavelevat siis monella tavalla meidän taviksien tarpeita. Mutta samalla esim. Katri Helena joutuu mukaan juttuihin joissa hänellä ei ole yhtään mitään tekemistä.

    • uskis1

      Juuri tätä olen miettinyt ja joidenkin kanssa olemme olleet samaa mieltä kuin mitä olet. Raamattu varoittaa mm. 3moos 19;31, 5 Moos 18;10-12. 1Tim. 2:5 jne. Lukemattomia kertoja raamattu varoittaa juurikin vainajahenkien kanssa seurustelun. Itse ajattelen myös pelolla asiaa. Olen itse kokenut noita asioita kuin K-H ja olen sanoutunut irti Jeesuksen Kristuksen nimessä.

    • uskis1

      Jes, Surullista on se mun mielestä että se valta joka julkisuuden henkilöillä on vaikuttaa ihmisiin se sanoma on sanoma joka ei vie iloon, rauhaan, vapauteen, iänkaikkiseen elämään jne. niin kuin Jeesus

    • 666 666

      Missä se höpöttää niitten vainajien kans? Onkohna sillä nyt kaikki inkkarit kanootissa???

      • tyhjää täynnä

        Huolehdi sinä vaan omista "inkkareistasi", niitä kun ei ilmeisesti ole koskaan ollutkaan. Kanottisi on TÄYSIN tyhjä!


      • ::::::::::::::::::::
        tyhjää täynnä kirjoitti:

        Huolehdi sinä vaan omista "inkkareistasi", niitä kun ei ilmeisesti ole koskaan ollutkaan. Kanottisi on TÄYSIN tyhjä!

        Ja kuule ; jatka sinä vaan tuon hurumummon fanitusta ja kuunnelkaa vajkka yhdessä niitä ääniä mitä päässänne kuulette. Mulla on kaikki inkkarit kanootissa toisin kuin tuolla ladyllä ja ilmeisesti SULLA.


      • otan osaa...
        :::::::::::::::::::: kirjoitti:

        Ja kuule ; jatka sinä vaan tuon hurumummon fanitusta ja kuunnelkaa vajkka yhdessä niitä ääniä mitä päässänne kuulette. Mulla on kaikki inkkarit kanootissa toisin kuin tuolla ladyllä ja ilmeisesti SULLA.

        Jos sulla on päässäsi kaikki kunnossa,niin elämässäsi ei kuitenkaan taida olla?? No, päivä kerrallaan eteenpäin,kyllä se siitä helpottaa.. Otan osaa:(


      • älä luulekaan
        otan osaa... kirjoitti:

        Jos sulla on päässäsi kaikki kunnossa,niin elämässäsi ei kuitenkaan taida olla?? No, päivä kerrallaan eteenpäin,kyllä se siitä helpottaa.. Otan osaa:(

        Ihan varmasti me Katrin fanit jatkamme edelleen Katrin kuuntelemista, sihen ei vaikuta sinunlaistesi ilkeämielisten ihmisten tyhmät kommentit milläänlailla!!!!


      • 666 666
        älä luulekaan kirjoitti:

        Ihan varmasti me Katrin fanit jatkamme edelleen Katrin kuuntelemista, sihen ei vaikuta sinunlaistesi ilkeämielisten ihmisten tyhmät kommentit milläänlailla!!!!

        No senkus kuuntelette EVVK! Mutta miksi pitää hyppiä silmille jos mietin että missä se niitten kuolleittensa kans höpöttää mitä te siitä otatte itseenne?? Vai onko tää nyt joku juttu taas että vaan pysyy otsikoissa..näyttää taas sen naama olevan esillä vähän vaikka ja missä. Ei oikein jaksa tämä mummo kiinnostaa mutta siihen naamaan törmää kohta joka paikassa. Miten sitte jos sille joku kuollu alkaa kesken keikan jutskaileen niin jutskaakohan se siinä samalla sitte sen kans kun esiintyy.... heheheh!!


      • voi ressukka
        666 666 kirjoitti:

        No senkus kuuntelette EVVK! Mutta miksi pitää hyppiä silmille jos mietin että missä se niitten kuolleittensa kans höpöttää mitä te siitä otatte itseenne?? Vai onko tää nyt joku juttu taas että vaan pysyy otsikoissa..näyttää taas sen naama olevan esillä vähän vaikka ja missä. Ei oikein jaksa tämä mummo kiinnostaa mutta siihen naamaan törmää kohta joka paikassa. Miten sitte jos sille joku kuollu alkaa kesken keikan jutskaileen niin jutskaakohan se siinä samalla sitte sen kans kun esiintyy.... heheheh!!

        :( säälin sinua todella


      • ota rennommin★
        voi ressukka kirjoitti:

        :( säälin sinua todella

        Etkö huomaa, sinä 6666 jne että itse sinä häntä täällä otsikoissa pidät eikä kukaan muu!Jos sinua ei todella kiinnosta, niin anna asian olla ja mieti jotain muuta, jotain jolla on merkitystä sinun elämääsi!Muuten tulee vahvasti sellainen tunne, ettei sinun elämässäsi muuta olekaan kuin nämä julkkisjutut. RAUHOITU VÄHÄN :)


      • 666 666
        ota rennommin★ kirjoitti:

        Etkö huomaa, sinä 6666 jne että itse sinä häntä täällä otsikoissa pidät eikä kukaan muu!Jos sinua ei todella kiinnosta, niin anna asian olla ja mieti jotain muuta, jotain jolla on merkitystä sinun elämääsi!Muuten tulee vahvasti sellainen tunne, ettei sinun elämässäsi muuta olekaan kuin nämä julkkisjutut. RAUHOITU VÄHÄN :)

        ota rennommin★ - vedä nyt vähän henkeä ja koita pysyä housuissas


      • hey camoon
        666 666 kirjoitti:

        ota rennommin★ - vedä nyt vähän henkeä ja koita pysyä housuissas

        Voi sinnuu, sie oot suorastaan huvittava!! SORI..


      • Sori sullekkin
        hey camoon kirjoitti:

        Voi sinnuu, sie oot suorastaan huvittava!! SORI..

        No niin kuule siekin...reppana ;)


    • Elleni

      Ihan oikeasti,onhan se kieltämättä vähän outoa tuo Katri-Helenan "seurustelu" vainajien kanssa.Ei se kaikin ajoin tunnu ihan normaalilta toiminnalta.Kuolleet ovat kuolleita ja rauha heidän sieluilleen.

      • katri-fani

        Kaikkihan täällä on "vähän outoa" jos tuolle linjalle lähtee! Kun me ihmiset olemme kertakaikkiaan niin erilaisia (Luojan kiitos) niin antaa jokaisen ihmisen tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu kun ei vahingoita teollaan muita ihmisiä!!! Mikä tässä nyt on niin vaikeata käsittää?? Ihmiset ovat niin kamalan suvaitsemattomia ja omaan napaansa tuijottavia.Tyyliin: vain se mitä minä teen on oikein. Ei se mene niin!!! Iloista päivää kaikille :)


      • valon lapsi
        katri-fani kirjoitti:

        Kaikkihan täällä on "vähän outoa" jos tuolle linjalle lähtee! Kun me ihmiset olemme kertakaikkiaan niin erilaisia (Luojan kiitos) niin antaa jokaisen ihmisen tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu kun ei vahingoita teollaan muita ihmisiä!!! Mikä tässä nyt on niin vaikeata käsittää?? Ihmiset ovat niin kamalan suvaitsemattomia ja omaan napaansa tuijottavia.Tyyliin: vain se mitä minä teen on oikein. Ei se mene niin!!! Iloista päivää kaikille :)

        Elämä on aika kohdallaan silloin kun henkiset arvot ovat kohdallaan. Kun osaa välittää rakentavaa lohtua, auttaa erilaisia ihmisiä, jakakaan iloa ja taivaallista valoa (rakkautta) tähän pimeyden maailmaan, on hyvin onnistunut elämässä ja voi todellakin nukkua yönsä rauhassa. "Jos Se valo joka teissä on on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys" sanoo Jumalan sana, Raamattu, joka EI ole surukirja.


      • Pitääkö kiirettä?
        katri-fani kirjoitti:

        Kaikkihan täällä on "vähän outoa" jos tuolle linjalle lähtee! Kun me ihmiset olemme kertakaikkiaan niin erilaisia (Luojan kiitos) niin antaa jokaisen ihmisen tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu kun ei vahingoita teollaan muita ihmisiä!!! Mikä tässä nyt on niin vaikeata käsittää?? Ihmiset ovat niin kamalan suvaitsemattomia ja omaan napaansa tuijottavia.Tyyliin: vain se mitä minä teen on oikein. Ei se mene niin!!! Iloista päivää kaikille :)

        Sinä se jaksat fanittaa ja peukuttaa varmaan ainoana täällä. "Vähän outo" huru-mummo taidat olla myös itse.


      • valon lapsi
        Pitääkö kiirettä? kirjoitti:

        Sinä se jaksat fanittaa ja peukuttaa varmaan ainoana täällä. "Vähän outo" huru-mummo taidat olla myös itse.

        Olen Joo ja kirjoittelen viestejä päivittäin. Tosin Jumalan Pyhän Hengen aikaan saamana.


    • saletisti natsaa

      No kenenkäs kanssa sinä keskustelet esim, täällä netissä? ethän itsekään tiedä millaisia ihmisiä täällä pyörii. Ja olen lukenut, että Katri kyllä uskoo Jumalaan ja Jeesukseen. Taivaassa on taivaan väkeä muitakin, on hyviä enkeleitä, jotka auttavat ja lohduttavat. Jos suojaa itsensä, rukoilee rakkaudessa hyvää, niin pahat voimat eivät pääse vaikuttamaan. Katri on valon lapsi. Hän kyllä tietää, kenen kanssa keskustelee! Kunhan sinä, minä ja me muutkin tietäisimme.

      • asiaa puhut!

        Kerrankin täällä jotain järkevää tekstiä... ihan yllätys. Mutta kyllähän joku taas tämänki mielipiteen romuttaa ilkeyksillään..


      • ihan normaalia
        asiaa puhut! kirjoitti:

        Kerrankin täällä jotain järkevää tekstiä... ihan yllätys. Mutta kyllähän joku taas tämänki mielipiteen romuttaa ilkeyksillään..

        Pikkulapsillakin on nälytmättömiä keskustelukumppaneita, saati nyt vanhuksilla ja skitsofreenikoilla.


      • koo koo
        ihan normaalia kirjoitti:

        Pikkulapsillakin on nälytmättömiä keskustelukumppaneita, saati nyt vanhuksilla ja skitsofreenikoilla.

        Ilmeisesti puhut kokemuksesta...


      • mikä ryhmä?
        ihan normaalia kirjoitti:

        Pikkulapsillakin on nälytmättömiä keskustelukumppaneita, saati nyt vanhuksilla ja skitsofreenikoilla.

        Puhut ilmeisesti kokemuksen syvällä rintaäänellä!Kumpaanko ryhmään kuulut???


      • ihan normaalia
        koo koo kirjoitti:

        Ilmeisesti puhut kokemuksesta...

        Kyllä. Naapurin tyttö n 7-8v keskusteli näkymättömän kanssa aikoinaan ja kun olin harjoittelemassa opiskeluaikana suljetulla mielisairaalan osastolla siellä oli tosi monta potilasta jotka keskustelivat "olemattomien" kanssa. Kaipa ne näki sellasta mitä normaali ja terve ihminen ei näe tai nähnyt.


      • etkö älyä?
        ihan normaalia kirjoitti:

        Kyllä. Naapurin tyttö n 7-8v keskusteli näkymättömän kanssa aikoinaan ja kun olin harjoittelemassa opiskeluaikana suljetulla mielisairaalan osastolla siellä oli tosi monta potilasta jotka keskustelivat "olemattomien" kanssa. Kaipa ne näki sellasta mitä normaali ja terve ihminen ei näe tai nähnyt.

        Olet tainnut nyt sekoittaa puurot ja vellit keskenään. Niin, jos ollaan suljetulla osastolla, niin kaikki ei ole todellakaan hyvin :( mutta miten tämä liittyy K-H, jokateki vast'ikään ison erittäin menestyneen konserttikiertueen, lähes kaikki konsertit loppuunmyytyjä... kysyn vaan??


      • kuulot ja harhat
        etkö älyä? kirjoitti:

        Olet tainnut nyt sekoittaa puurot ja vellit keskenään. Niin, jos ollaan suljetulla osastolla, niin kaikki ei ole todellakaan hyvin :( mutta miten tämä liittyy K-H, jokateki vast'ikään ison erittäin menestyneen konserttikiertueen, lähes kaikki konsertit loppuunmyytyjä... kysyn vaan??

        Kysy vaan ja ei liity mitenkään. Jos joku näkee ja kuulee harhoja niin kuulee. Sillä sipuli.


    • voi hyvänen aika

      Sehän on tosi asia,että jos joku naapurin mummo sanoisi,että otin yhteyttä edesmenneeseen mieheeni ja häneltä tuli sellainen ja sellainen viesti ,niin kyllähän häntä pidettäisiin vähän höyrähtäneenä.Se on selvä asia. mutta kun kyseessä on ihminen joka on nostettu jollekkin jalustalle,niin sitä pidetään normaalina kanssakäymisenä vainajien kanssa.Hei haloo,herätkää hyvät ihmiset!Ei kukaan voi seurustella kuolleen ruumiin kanssa.Ottakaa järki käteenne jos se suinkin on mahdollista.

      • hyvä hyvä

        kerranki joku uskaltaa sanoa totuuksia!


      • miksi miksi???

        Kun joku näistä parjaajista pystyy antamaan järkevän selityksen siihen, että mitä se teille kuuluu mitä Katri Helena tekee?? Tai miksi se vaivaa teidän mieltä niin kovasti??Sitten ymmärtäisin jotenkin, jos sillä asialla olisi vaikutusta teidän elämäänne, mutta kun ei ole!! Minua asia ei liikuta mitenkään... olen vain aina inhonnut kateellisia ja toista ihmistä herjaavia tyyppejä!! Odotan vastausta mielenkiinnolla...


    • kysyn vaan

      Miksi kaikki on myytävänä?

      • ------------------

        Musiikkibisnes ei tuota tarpeeksi, vaan pitää myydä "oheistuotteita" heh heh. KH ei älyä lopettaa ääni on kähisevä ja väkinäinen.


      • enste
        ------------------ kirjoitti:

        Musiikkibisnes ei tuota tarpeeksi, vaan pitää myydä "oheistuotteita" heh heh. KH ei älyä lopettaa ääni on kähisevä ja väkinäinen.

        Koen henkilökohtaisina tuollaiset viestit. Tosin Se lähdehän on jokaisella taiteilijalla aikakin, Se mistä ammentaa hyvii idiksii. Nuo laulut eivät ole tavanomaisia rakkauslauluja joskin ne sitä ovatkin, rakkaudesta hiljaa kuiskaten.


      • ??????
        ------------------ kirjoitti:

        Musiikkibisnes ei tuota tarpeeksi, vaan pitää myydä "oheistuotteita" heh heh. KH ei älyä lopettaa ääni on kähisevä ja väkinäinen.

        Täällä on nyt muutama ihan asiallinen mielipide, ok! Sinun kirjoitus taas...no, sen voi jättää ihan omaan lokeroonsa, et näköjään parempaan ulosantiin pysty!


      • katri-fani
        ?????? kirjoitti:

        Täällä on nyt muutama ihan asiallinen mielipide, ok! Sinun kirjoitus taas...no, sen voi jättää ihan omaan lokeroonsa, et näköjään parempaan ulosantiin pysty!

        Tuo äskeinen on tarkoitettu tuolle"oheistuotteelle"!! Ja sitten sulle,miksi kaikki on myytävänä: sinänsä ihan hyvä kysymys.Ajattelen sen näin:Sitä kirjaa pyydettiin Katri Helenalta, koska ihmisiä, jotka ovat kokeneet samanlaisia asiota kuin hän,kiinnostaa lukea muista samankaltaisista asioista.Itseasiassa niin on monen muunkin asian suhteen. Toisia kiinnostaa toisia ei. Kenenkään ei ole pakko ostaa tai lukea sitä!!


    • kuka lohduttaisi

      No, mitä sitten sellainen henkilö joka on menettänyt rakkaansa ja lohduttomana yrittää saada yhteyttä ja edes pientäkään viestiä rakkaimmaltaan ja ei sitä saa?Ei vaikka kuinka toivoo ja rukoilee.Hän tuntee entistä suurempaa tuskaa .Kuka häntä lohduttaa?Monta kertaa toivoo,että edes pienikin yhteydenotto tulisi, mutta kun ei vaan tule !Ja sitten lukee lehtien palstoilta kuinka joku voi kirjoittaa jopa kokonaisen kirjan vaínajaviesteistä.Onhan se lohdutonta.

      • valon lapsi

        Luhdutonta jos mikä. Joka tahtoo välittää "ilosanomaa" tuonpuoleisesta saa sitä tehdä, suomessa on sananvapaus. Syvä ymmärryksen lahja täytyy olla syntymälahja ja hieno juttu kun sitä voi kehittää ja käyttää ja ihana huomata että Se toimii. Kaikilla asioilla on likainen puolensa. Elämässä on hyvän ja pahan valtataistelu, voi vaan kysyä: - kenen joukossa seisot. Kenen lippua kannat"?


      • Katri-fani

        Eli olin oikeassa: tässä on kuin onkin kyse kateudesta ja katkeruudesta! Miksi minä en saa viestiä, kun tuo toinenkin saa? Sille ei voi mitään, jokaisella ihmisellä on oma tiensä kuljettavanaan,ei voi elää toisen elämää. Katkeruus ja kateus myrkyttävät vain oman elämän ja silloin se tie on raskas kulkea. Iloa ja valoa elämään!!


      • 05830q7
        Katri-fani kirjoitti:

        Eli olin oikeassa: tässä on kuin onkin kyse kateudesta ja katkeruudesta! Miksi minä en saa viestiä, kun tuo toinenkin saa? Sille ei voi mitään, jokaisella ihmisellä on oma tiensä kuljettavanaan,ei voi elää toisen elämää. Katkeruus ja kateus myrkyttävät vain oman elämän ja silloin se tie on raskas kulkea. Iloa ja valoa elämään!!

        Lopeta tuo höpötys pipipää! Vai kateus... hohhoijakkaa!


    • ei minun mielestäni

      Onko se silloinkin ilosanoma jos se tuottaa toiselle tuskaa?

      • ??????

        Mitä tarkoitat?


      • vain hyvällä saat......
        ?????? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Juu, kyllä lopetan, sillä sain vastauksen, jonka jo tiesinkin: Katri Helena on Suomen kadehdituimpia ihmisiä :) Onhan hän kieltämättä saanut paljon elämässään aikaan!!


      • valon lapsi
        vain hyvällä saat...... kirjoitti:

        Juu, kyllä lopetan, sillä sain vastauksen, jonka jo tiesinkin: Katri Helena on Suomen kadehdituimpia ihmisiä :) Onhan hän kieltämättä saanut paljon elämässään aikaan!!

        Siitä puhutaan josta tykätään;) Nämä "viesti jutut" eivät nyt olekaan vain ja ainoastaan K-h: n juttu. Kautta aikojen on puhuttu ja puhutaan jatkuvasti näitä. Kun olin lapsi kuulin kummitusjuttuja/yliluonnollisia kun tulin aikuiseksi ja ymmärsin,otin selvää mitä tämä mystinen yliluonnollisuus oikeasti/mahdollisesti on ja tarkoittaa. Vähä aikaa sitten googletin ja


      • yliluonnollinen
        valon lapsi kirjoitti:

        Siitä puhutaan josta tykätään;) Nämä "viesti jutut" eivät nyt olekaan vain ja ainoastaan K-h: n juttu. Kautta aikojen on puhuttu ja puhutaan jatkuvasti näitä. Kun olin lapsi kuulin kummitusjuttuja/yliluonnollisia kun tulin aikuiseksi ja ymmärsin,otin selvää mitä tämä mystinen yliluonnollisuus oikeasti/mahdollisesti on ja tarkoittaa. Vähä aikaa sitten googletin ja

        Ja mitä?? Nyt minuakkii rupes kiinnostaa


      • pelkkä Katri Helena
        valon lapsi kirjoitti:

        Siitä puhutaan josta tykätään;) Nämä "viesti jutut" eivät nyt olekaan vain ja ainoastaan K-h: n juttu. Kautta aikojen on puhuttu ja puhutaan jatkuvasti näitä. Kun olin lapsi kuulin kummitusjuttuja/yliluonnollisia kun tulin aikuiseksi ja ymmärsin,otin selvää mitä tämä mystinen yliluonnollisuus oikeasti/mahdollisesti on ja tarkoittaa. Vähä aikaa sitten googletin ja

        Kuka on K-H? Ainakin tuntemamme Katri Helena vetää herneet nenäänsä, jos joku julkeaa laittaa väliviivan nimen yhteyteen. Kuulema suuttuu.


    • Herkkä hipiä

      se on semmosta jos ihminen on herkkä,silloin sitä on herkkä joka asiassa .Reagoi kaikkeen voimakkaasti.

      • suomea vaan

        Hieno homma, mut eihän tässä mittailla kai äidinkielentaidoilla tai kielioppitaidoillakaan,vai kuinka Se menikään.


      • viivaton

        Taivaan tiellä vallitsee rakkaus, tuskin tunnetaan suuttumusta. Pienet kirjoitusvirheet annetaan anteeksi.


      • ei tuu omaa raittia

      • valon lapsi
        ei tuu omaa raittia kirjoitti:

        Miten lie herkkänä reagoinut tuohon, ettei saakaan nimikkokatua?
        Paiskonut kattiloita vai mitä?

        http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/katri-helena-ei-saakaan-omaa-katua-nain-kommentoi-tohmajarven-kunnanjohtaja/3366530

        Vakio nimi Kauppa- ja/ tai Kirkkokatu hyvin monessa en tiedä onko kaikissa kaupungeissa, olisihan Se melekoosta polokemista jos nimi muutettaisiin muuksi mitä Se on aina, iät ajat ollut. Sinänsä ihan hyvä ajatus josko hänelle voisi nimetä oman tien, kadun tai puiston tms.


    • onnimanni

      Hauskaa lukea näitä kirjoituksia.Ikäänkuin lukisi jotain jatkokertomusta.Huvittavia kannanottoja,huumoria ,saa jopa nauraa.Ei kai näitä kukaan tosissaan ota.Jään jännityksellä odottamaan seuraavaa .....

      • valon lapsi

        "Olisikohan nyt niin että ensimmäinen kypsä hedelmä on poimittu"


    • kiellettyon

      lukekaa samuelinkirjasta 25-28
      uskokaa sanaa on vielä aikaa myöntää tein väärin.

    • oih-apuah-uuh
    • en-uskaltaisi

      Automaattikirjoitus ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe