skyteam monkey

mccm

kannattaako skyteam monkey ostaa? paljo kulkee vakiona?

112

22037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinanmopedi

      En ikinä ole ymmärtänyt näitä ''paljo kulkee vakiona?'' kysymyksiä kun vastaus on joka kerta sama: 45 km/h. Jos halutaan kulkevan enemmän niin otetaan niitä turhia kuristuksia pois.

      Ja kannattavuudestahan voidaan olla montaa mieltä, yli 170cm kuskin ajo on täyttä helvettiä ja 50cc nelari jää kiihdytyksessä fillarille.
      Toisaalta bensaa ei vie juurikaan, eikä paina mitään, joten voit vaikka kantaa kotiin kun leviää tien varteen.

      • skyteampbrowner

        kulkee hyvin ja hyppikää helvettiin noiden haukkumiskommenttien kaa koska skyteam monkey on hyvä mopo ja kulkee vakiona vähän yli50km/h


      • skyteampbrowner

        kulkee hyvin ja hyppikää helvettiin noiden haukkumiskommenttien kaa koska skyteam monkey on hyvä mopo ja kulkee vakiona vähän yli50km/h


      • Miro2205

        Kyl mun Jincheng Monkey menee vakiona 50 ja on 50cc


      • fghs
        Miro2205 kirjoitti:

        Kyl mun Jincheng Monkey menee vakiona 50 ja on 50cc

        jooo mun iskän hajabusha on 1000c ja kulkee 1000km/h


      • temmi66

        Jos halutaan kulkevan enemmän niin otetaan niitä turhia kuristuksia pois.
        - Miksi pitäisi kulkea enemmän, kun nopeempaa ei saa jaa?

        yli 170cm kuskin ajo on täyttä helvettiä
        -meinaatko että se on enemmänkin sellaisen persjalkaisen pätkiksen kulkupeli?


      • Wouwou1209
        skyteampbrowner kirjoitti:

        kulkee hyvin ja hyppikää helvettiin noiden haukkumiskommenttien kaa koska skyteam monkey on hyvä mopo ja kulkee vakiona vähän yli50km/h

        Munki skyteam manki menee yli 50km/h vakiona! Skyteam manki o hyvä mopo


      • hei voisko joku kertoo silleen ei himo vaikeesti että paljon monkey kulkee jos otan vakio imukaulasta kurit pois kun mulla on vakio manki


      • Nikkex
        Wouwou1209 kirjoitti:

        Munki skyteam manki menee yli 50km/h vakiona! Skyteam manki o hyvä mopo

        Mun skyteam manki menee 60km/h


      • iiszu
        fghs kirjoitti:

        jooo mun iskän hajabusha on 1000c ja kulkee 1000km/h

        1000c hajabusaa ei ole olemassakaan


      • Monkaymiess
        iiszu kirjoitti:

        1000c hajabusaa ei ole olemassakaan

        Itse asiassa on


      • Anonyymi
        Miro2205 kirjoitti:

        Kyl mun Jincheng Monkey menee vakiona 50 ja on 50cc

        JINCHENG MONKEYT OVAT TÄYTTÄ PASKAA


      • Anonyymi

        Mun skyteam monkey on ihan vakio ja se kulkee 75km/h


      • Anonyymi
        iiszu kirjoitti:

        1000c hajabusaa ei ole olemassakaan

        On ääliö


      • Anonyymi
        Wouwou1209 kirjoitti:

        Munki skyteam manki menee yli 50km/h vakiona! Skyteam manki o hyvä mopo

        Monket on parhaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monket on parhaita

        Monkeyt*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monket on parhaita

        Ruisku vai kaasari


      • Anonyymi
        Monkaymiess kirjoitti:

        Itse asiassa on

        Se on gsx eli se vanhempi malli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun skyteam monkey on ihan vakio ja se kulkee 75km/h

        Siis joo IHAN vakio...
        Vakio menee 50kmh että sul taitaa olla jotai PIENTÄ viriä siinä mopedissa


      • Anonyymi
        santeripoika kirjoitti:

        hei voisko joku kertoo silleen ei himo vaikeesti että paljon monkey kulkee jos otan vakio imukaulasta kurit pois kun mulla on vakio manki

        Lähemmäs 60 pitäs


      • Anonyymi
        Wouwou1209 kirjoitti:

        Munki skyteam manki menee yli 50km/h vakiona! Skyteam manki o hyvä mopo

        Itel vaa 48km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun skyteam monkey on ihan vakio ja se kulkee 75km/h

        Ja mitäs vithua mul menee 48km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruisku vai kaasari

        ruisku on itellä on iha perkellee hyvä


      • Anonyymi
        Wouwou1209 kirjoitti:

        Munki skyteam manki menee yli 50km/h vakiona! Skyteam manki o hyvä mopo

        ootko jätkä vähä autisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruisku on itellä on iha perkellee hyvä

        ruisku on paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itel vaa 48km/h

        Pyöristettynä 50km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo IHAN vakio...
        Vakio menee 50kmh että sul taitaa olla jotai PIENTÄ viriä siinä mopedissa

        Sitä mäki mietin


    • mccm

      mitkä välit kannattaa laittaa ku haluun että se kiihtyy paremmin

      • assssssddddddd

        Niin ja väleistä vielä että vakiona 2013 mallissa on 14/40 ja jos haet kiihtyvyyttä niin eteen pienempää tai taakse isompaa. Takarattaan kokoa muuttamalla voidaan vaikuttaa vähemmän radikaalisti nopeuteen kuin eturattaalla.


      • mankikuski

        Ota huomioon ettei nelareihin ole "tehoputkia", ja jos tälläisen satut löytämään se lisää tehoa erittäin vähän ja antaa hieman vääntöä. Huippuja et saa nelariin "teharilla".


      • Anonyymi

        Mikä vuosi malli kannattaa ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vuosi malli kannattaa ostaa?

        1885-vuosimalli


    • asssssssssdddddddddd

      Itsellä vuoden 2013 Skyteam monkey jolla ajettu päälle 4t/km vakiona menee itsellä sen 55 KM/H GPS ja 57 KM/H tutkaan. Helpoin tapa saada kulkemaan se 65 on vaihtamalla suutin #74 ja imukaula 16mm (vakiossa suutin #60 ja imukaula 16mm kuristettu 9mm) sitten hienosäätää välityksia vaihtamalla

      • en tiiä mitää

        Mistä saa imukaulan vakio skyteam monkeyn kaasarille linkkaa


    • apina5

      Osta sama mopo Keeway merkkisenä, on satasen halvempi ja Skyteamin valmistama sekä tulee 2v takuu vuoden sijasta.

      • Anonyymi

        takuulla ei oo kans mitään väliä jos aiot pitää ruman kiinanmankis vakiona


    • mccm

      paljo se vie 100 km bensaa?

      • 17+20

        2litraa


      • asdddddddddddddddddddd

        Niinkuin joku jo sanoikin niin keskimäärin pari kolme litraa satasella riippuen toki siitä miten sitä kaasua käytät. Tosiaankaan ei tule kalliiksi vakiolla ajaa. Tietysti mitä kovempaa kulkee sen enemmän kuluttaa.


      • asdddddddddddddddddddd

        Niinkuin joku jo sanoikin niin keskimäärin pari kolme litraa satasella riippuen toki siitä miten sitä kaasua käytät. Tosiaankaan ei tule kalliiksi vakiolla ajaa. Tietysti mitä kovempaa kulkee sen enemmän kuluttaa.


    • gfk1

      Käykö honda monkey osat?

      • tietäjä49

        Käy


    • mankipoika

      Paljo honda monkey kulkee jos on
      kurit otettu pois imukaulasta/kaasarista
      "tehoputki"
      Rajoittimen ohitin

      • dldbfbelfjev

        no vittu kokeile! ei sitä voi sanoo ilma et koittaa ku vaik tekis kahelle mopolle samat nii kummassaki on silti vähän eri huippunopeus. ja missähä helevetissä tollasii kuristuksii on tollasis paikois? ainii paskassa honda monkeyssäs. itellä kuristukset vaa pakarissa että pikku ronklauksella saa kulkemaa jottai 80 ja ajo ominaisuuetki riittää ku on sama runko mitä mun mopomerkki käyttää kevareissa mut en pasko moottoria sillä. miks kaikki vaa haluu viritttä? ite piän moposta hyvää huolta ja ajan asialliseti ja tuunaan mutta en viritä. taino oon vähä ottanu pakarista kureja pois ku ei kuitekaa kaikille viiti viivoissa hävitä mutta en aja liilenteessä yli 45.


    • nomorekiina

      Ei kannata ekana päivänä takalamppu irtos. Kiina laatu........

      • Meevittuunhuorary

        Paskat


    • isässäs

      Kannattaa ostaa se keeway manki hinta on noin 995€ ja 2 vuoden takuu toisin kuin skytaris on vaan 1 vuoden takuu. Ja sama mopo kumminki.

    • jinkutonki

      Itsellä ollu ny vuoden jincheng. Samaa paskaahan ne on eri tarroilla. Hyvin ne kiinalaisetkin toimii kuhan ajat sisäänajot kunnolla ja huollot niinkuin pitää.

    • Eitaastätä

      yksi nuorten tyhmimmistä ja säälittävimmistä kysymyksistä "paljonko kulkee vakiona" Eiköhän jokanen kuristettu/rajoitettu mopo kulje ihan sen 40-50km/h riippuen vähän merkistä/mallista.

      • Lentokoneeeeeeeeeeee

        Esim Rieju MRT kulkee 51 ryypyllä ennenkuin rajoitin alkaa hakkaamaan vastaan.


      • joomeevittuu

        Nykyään melkein kaikki vakiomopot menee vakiona yli 45km/h. esim mun derbi meni vakiona (vm 2013) 53km/h ja ryypyllä 55km/h. että turha rupee valittaan siitä


      • Lentäväräkäpersekarnokka

        Kyllä mun honda menee 50 kun poisti ei niin tärkeitä osia eikä ole viriä


      • Anonyymi

        Kaverin derpi kulkee vakiona 55


    • laiskaskyteam

      Mulla on ihan uus skyteam kulkee vain just ja just 45 ja hyytyy joka v#tun ylämäkeen ja yhestikin en saanu millään vapaalle nii ajoin vähän matkaa ni sitte meni vappaalle. Mutta on se vaan niin pirun laiska. Onko siitä mitään hyötyä että ottaa sen katalysaattorin pois. Ja mistä siihen tilalle saa jonkun metallin palan jossa ois ruuveillekkin paikat ettei siitä vuoda pakokaasut. Ja sitten vielä että mistä sais isomman suuttimen ja siihen tiivisteet. Toivottavasti ees joku jakso lukea ja vastais.

    • SkyteamMan

      Onha se vakiona laiska ku mikäki, polkupyörät vetää ylämäes ohi... MUTTA 110cc kone,22mm mikuni ja välei säätelee nii sit on kivaa. Kulkee 70 , keulii pienel kytkinpommil ja saat nauraa 2t urpoille jotka ravaa tankil joka päivä ja huoltaa omii mopoi joka viikko. Huollat kunnol nii hyvin nää kiinalaisetki toimii

      • Äitis69

        Mihi sää tarviit tossumopol kytkinpommia? Pikkunykäsy ja oot jo kulmil


    • Kiinalaiset

      Mitä ittellä on kokemusta kiinalaisista niin kyllä ne aluksi toimii ja vaikka kuinka huoltas ei ne silti toimi pitemmän päälle

    • vakiona

      Jos monkey hyppää lentokoneesta niin pienen tovin jälkeen 2markkaa lasissa eli ihan ok vakioksi.

    • Virheentehnyt

      Ei kannata ostaa! Takuuasioita on todella vaikea saada hoidetuksi, puhelua siirrellään vaan paikasta toiseen ja kukaan ei ota lopullista vastuuta rikkoutuneesta laitteesta. Keskushuolto Salossa ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Paikallisten takuuhuoltopisteiden maahantuojalle lähettämät laskut ovat maksamatta. Todella surkeaa takuupalvelua, älä osta mitään soloi.fi :n maahantuomaa laitetta!

      • Anonyymi

        takuu on turhaa paskaa korjaa ite jos et oo kädetön


    • 3000km skyteam le prolla. villkurele petti ja akku. muuten rulettaa

    • mopomiess

      skyteam mopot on hyvii 50cc moottorilla kulkee vakiona 60km/h ja kokemusta paras mopo ikinä!!!!!!!!

      • 2strokes4thewin

        Vakio Skyteam Monkey ei voi kulkea yli 45km/h ellei kuski paina alle 50kg mikä on aika epätodennäköistä. 50cc 4-tahti ei millään voi kulkea vakiona 8 tuumasilla renkailla yli 50km/h joten lopettakaa toi saatanan liiottelu. Kiitos.


      • Jutustelija1

        Kuriton orggis monkey meni vajaan 60 jos vaihtoi välit.


      • Äitis69
        2strokes4thewin kirjoitti:

        Vakio Skyteam Monkey ei voi kulkea yli 45km/h ellei kuski paina alle 50kg mikä on aika epätodennäköistä. 50cc 4-tahti ei millään voi kulkea vakiona 8 tuumasilla renkailla yli 50km/h joten lopettakaa toi saatanan liiottelu. Kiitos.

        Mites nii :D


      • Virimanki22

        Mulla menee 180 moottorisahan koneel ja ku potkii vauhtia ja vaihtaa kannen kattovalon ja paukkulaakerin ni kulkee 200.


      • Anonyymi
        2strokes4thewin kirjoitti:

        Vakio Skyteam Monkey ei voi kulkea yli 45km/h ellei kuski paina alle 50kg mikä on aika epätodennäköistä. 50cc 4-tahti ei millään voi kulkea vakiona 8 tuumasilla renkailla yli 50km/h joten lopettakaa toi saatanan liiottelu. Kiitos.

        mitä vittua sä hourailet, painan lähemmäs 70kg ja hyvin sullaa 60kmh vakiona


      • Anonyymi
        2strokes4thewin kirjoitti:

        Vakio Skyteam Monkey ei voi kulkea yli 45km/h ellei kuski paina alle 50kg mikä on aika epätodennäköistä. 50cc 4-tahti ei millään voi kulkea vakiona 8 tuumasilla renkailla yli 50km/h joten lopettakaa toi saatanan liiottelu. Kiitos.

        🤓oikeastaan 49,9cc🤓


    • Kaltsuboe69

      Mun skyteam monkey kulkee 80 km/h kaikki muu vakiota paitsi välityksiä muunneltu.

    • Metrimake

      Jos teidän pitäs valita nyt orkkis manki vai kiinan manki¿

      • Honda4thewin

        Orkkis on aina parempi kun joku kiinan romu


    • niinin

      miksi mun manki menee vaan 45km/h hyvin se kiihtyy mutta vitä mun pitäis tehdä sille jos ei halua ostaa mitään?

      • Mikropeenis

        Potki vauhtia


      • Zjdjzj

        Kurituksia pois


      • Anonyymi

        hanki homokortti iha varmuuden vuoksi ettei pampulat sakota


    • Djuszizk

      Itselläni oli juuri skyteam Manki kulki yli 50km/h kyllä se kaverin Derbin voitti viivassa ja kun pitää niistä hyvää huolta niin kyllä niillä kiinapeleillä pärjää mutta sattuuhan niitä aina joillekin vikoja ilman mitään törkyyksiä

    • Äitis69

      Nosiis onhan ne suoraan kaupasta vitun rumia mutta jos vähä aikaa käytät ulkonäköön niin se on ihan hyvä mopo

    • henna72

      Onko kellään tietoa mistä saisi mankiin 120/30-10, tai 130/30-10 renkaan. Mistään ei tunnu löytyvän...

    • Anonyymi

      Leviää joka toisen katulampun kohalla.

      • Anonyymi

        ei leviä mutta on laiskoja


    • Anonyymi

      Kannattaako keeway manki 2019 malli

    • Anonyymi

      Kannattaako keeway manki 2019 malli

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Skytarit on hyviä mutta elä osta ruiskulla

    • Anonyymi

      Osaisiko kukaan sanoa että miten vaihtaa skyteam monkey vm 2019 mittari maileista kilometreihin kun yhtäkkiä muuttui maileiksi

    • Anonyymi

      Mitkä ois hyvät takaiskarit mankiin?

      • Anonyymi

        megaforce tölkit ja suppo taalasmaa


    • Anonyymi

      Mulla oli kysymys miten saa tehoa mutta ei vahti lisää kun kiihtyy nii hitaasti pitääkö ostaa teho putki vai ilman putsari vaihtaa

      • Anonyymi

        16-19mm kaasari ja vapari, parempi putki jos haluaa, välit pieneks


    • Anonyymi

      Osaisiko joku sanoo paljo aito Manki menee ratastettu se on

    • Anonyymi

      mun jingcheng manki kulkee vakiona 80kmh ja jos ottaa kurit pois ni menee 200kmh

    • Anonyymi

      skyteam monkey aivan paska ollut mulla 3 viikkoa ja ecu menny paskaks, takarengas, lähteny irti ajossa ja eile levitti moottoriöljyt allesa ja manki ostettu uutena.

    • Anonyymi

      Riippuu kuljettajasta, jos se nyt on se laardiperse
      92 kg 165cm niin että menee suoralla tiellä sen alle 40 kmh

    • Anonyymi

      Skyteam manki vakio pytyllä vakio kaasarilla kurittomalla imukaulalla ja 15 eturattaalla kulkee parhaimmillaan 70kmh

    • Anonyymi

      Vakio kulkee 45-50 km h.

      • Anonyymi

        Mulla mankkissa Honda Accordin 2,2 litran diesel kone kulkee 280 km tunnissa ja kiihtyy aivan sikana ja jättää minkä tahansa vakio mopon ja lisäksi on rajoittamaton ecu poksi tappokytkimellä jos poliisi pysäyttää niin saa kulkemaan 45 km tunnissa niin eivät huomaa mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinan manki merkistä riippumatta kulkee aika paljon, ja kun ottaa kuristukset pois niiin kulkee aika paljon ja vähän päälle.

      • Anonyymi

        ei kulje mihinkään


    • Anonyymi

      125cc manki häviää 50cc pv ihan helpostti

      Manki on paska ostakaa pv!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Niin

    • Anonyymi

      korkeintaan 45km/h saa kulkea, ei enempää. mikäs kysymys tuo oli aloittajalta?
      eikö isi välitä laillisuudesta?
      huono isi sitten

    • Anonyymi

      Minun oma ihana Skyteam Monkey meni poliisin tutkaaan kovat 73kmh alamäkeen!
      Manki täysin vakio, jos joku haluaa tulla kiistelemään, niin minulla on kirjallisena sakkomaksu, tuli maksamaaan yli 1000e koska kevari vero....
      Skyteam mankista kannattaa ottaa turhat kuristunset pois, jos haluaa, että manki menee kovempaa!
      Jos haluaa virittää mankia kunnolla jäämättä kiinni, on hyvä ostaa 72cc sylinteri, jossa on 49,9cc merkinnällä.



      Vielä niille, jotka haluaisivat mankinsa kilpiin/rekisteriin, niin ostakaa vaikkapa jincheng mankin kilvellinen runko. Asia kunnossa.

    • Anonyymi

      Mun 50cc pv kulkee 79 kmh

    • Anonyymi

      mun 80cc pv kulkee 139 kmh

    • Anonyymi

      taitaa olla isät ja äidit kännissä kun mukulat virittelee..
      sossuun ilmotusta

    • Anonyymi

      Ei ne paljoa kulje

    • Anonyymi

      On juhanuksena

    • Anonyymi

      Onhan se hyvä itellä on ja kulkee vähän yli 55km/h

    • Anonyymi

      Osta honda pven perässä ryömi kun anagonda
      Lopuksi koko paska polta

    • Anonyymi

      Vakiona kulkee sen mitä on rajotettu eli 45km/h. Ruiskukoneissa tuntuu olevan että ei kule vakiona välttämättä sitäkään. Kaasarikoneissa vaihtelee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe