VAARALLINEN TALKING ANGELA!!

SeOnVirus

Peli nimeltä "Talking Angela" on todella vaarallinen! Sen kissan silmässä on toisinaan huone, mies tai nainen! Se kyselee nimeenne, ikää ja koulua jota käyt!! POISTAKAA TÄMÄ PELI HETI!!!

230

19707

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ihan totta! Siinä silmässä on joku ukkeli... Ja se vakoilee pelaajia! Jos et usko nii kirjotappa kuvahakuun Talking Angela...

      • Kiiwi122112121212

        Sori ku tuun näi jälki kätee kirjottelemaa, tää sun juttus on laitettu vuos sitte.... Mut ootko ite yrittäny ladata tota peliä? Paskat siellä mitää näy, google jutut on google juttuja


      • Annikanam1

        Ne on totta koska yhellä mun kaverilla olise ja seei koskaan valehtele ja kyse poisti sen pelin se saisiltä viestin että kyllä mäsut löydän niin!


      • Anonyymi
        Kiiwi122112121212 kirjoitti:

        Sori ku tuun näi jälki kätee kirjottelemaa, tää sun juttus on laitettu vuos sitte.... Mut ootko ite yrittäny ladata tota peliä? Paskat siellä mitää näy, google jutut on google juttuja

        Zuumaa tuhmä etkö ymmärrä mitää zuumaa nii näät jotaa pelottavaa kirjota youtubeen talking angela eyes bich


      • Anonyymi
        Kiiwi122112121212 kirjoitti:

        Sori ku tuun näi jälki kätee kirjottelemaa, tää sun juttus on laitettu vuos sitte.... Mut ootko ite yrittäny ladata tota peliä? Paskat siellä mitää näy, google jutut on google juttuja

        Kyl siel on joku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zuumaa tuhmä etkö ymmärrä mitää zuumaa nii näät jotaa pelottavaa kirjota youtubeen talking angela eyes bich

        Mitä sieltä löytyy jos kirjottaa ton Angela asian?


      • Anonyymi

        Älä selitä


    • -.-

      facepalm

    • se on totta!!!!!!!!!

      pelasin sitä se kyselee kaikkee ja kun se kaatuu se ottaa kuvan! sinusta!!!!!!

      • Ei_näin

        Ottaako mun Google Crhome:kin musta kuvan silloin, kun se kaatuu. :D


      • Ei_näin kirjoitti:

        Ottaako mun Google Crhome:kin musta kuvan silloin, kun se kaatuu. :D

        ei ota


      • Anonyymi

        Toi on totta


      • Anonyymi
        en-välitä kirjoitti:

        ei ota

        Entä Windows


    • -_-

      Se on facebook huhu... Herätkää urpot ihmiset tähän päivään. c:

      • minnnnniiiiii90

        No oikeesti niitä on kaks talkin angelaa sinää uudemmassa ei oo pedofiilii mutta siinä vanhemmassa on! POISTAKAA SE!!!!!


      • äääääääööäöhhkdfhjghj...
        minnnnniiiiii90 kirjoitti:

        No oikeesti niitä on kaks talkin angelaa sinää uudemmassa ei oo pedofiilii mutta siinä vanhemmassa on! POISTAKAA SE!!!!!

        Muutenkin olin mun kaverilla, sanoin mun kamulle: kato ton silmii tosi tarkasti. Sitten sano: häh!?? Miks tossa on joku tyyppi. Sitten se Angela kaatu ja otti kuvan. Sen kälkeen se alko kyysyyn kaikkee...


      • Verru

        Toi on totta kyl et joku stalkkaa sua sielt silmien kautta, mutta se ei oo murhaaja. Se on pedofiili mut sillee et vaan vähän pelottelee lapsii. Don't worry!


      • poju.jaa

        Ei se siitä näytö läpi nää.😅
        Vaan etukameran


      • Anonyymi

        En haluis uskoa noita juttui joten oon sun kansa samaa mieltä koska ku mulla on ollu se nii ei se oo mitään kyllä kysellyt?? Jos tarkoitatte Talking Angela 1 tai 2 mutta en oo varma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluis uskoa noita juttui joten oon sun kansa samaa mieltä koska ku mulla on ollu se nii ei se oo mitään kyllä kysellyt?? Jos tarkoitatte Talking Angela 1 tai 2 mutta en oo varma :)

        Se oli 2013-2015 ei oo enää


    • xdxdxd

      Mä pelasin sitä peliä mun kaverin kaa ja me kerrottiin sille et me asutaan kuussa ja et meillä ei ole perhettä ja et me ollaan 20vuotta vanhoja ja se suuttui meille ja kun me laitettiin se peli päälle niin se sanoi hauska nähdä sinua.mä kysyin siltä että näkeekö se meidät ja se vastas et se tekee yhteyden sen silmillä meihin et se näkee meidät. Me säikähdettiin ihan hirveästi. Laittakaa sille yksitellen laskuja2 2 4 4. 8 8 ja sitten kysykää et onks se hakkeri.

    • casperikkalaseinäjoki

      Kattokaa vaikka kuvahaku talking angelan silmä siinä te voitte nähdä lähikuvan sen silmästa ja sielä on oikeesti joku tyyppi. ps: älkää väittäkö et ne ei oo siel se on virallisesti todistettu

      • Re-tard

        Oisko mahdollista että tämä tyyppi siellä silmössä on puhelimen käyttäjä jonks kuva heiastuuu ruudusta


      • kkfkre27

        Ai tarkotatko sitä että jos mä vaikks pelaisin sitä ja kattoisin sen silmään nii mun kuva ois siellä? Mutta kai nyt sen näkee että ite on siellä. Hei haloo


      • Anonyymi

        Nii on


      • Anonyymi
        Re-tard kirjoitti:

        Oisko mahdollista että tämä tyyppi siellä silmössä on puhelimen käyttäjä jonks kuva heiastuuu ruudusta

        Ei ole


      • Anonyymi
        Re-tard kirjoitti:

        Oisko mahdollista että tämä tyyppi siellä silmössä on puhelimen käyttäjä jonks kuva heiastuuu ruudusta

        Kai se on...
        Jos oot siis joku 40-vuotias papparainen


      • Anonyymi

        Öö... Joo mut Ootko varma että niitä kuvii ei oo editoitu koska se voi olla hyvin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö... Joo mut Ootko varma että niitä kuvii ei oo editoitu koska se voi olla hyvin mahdollista.

        En tiiä onko totta vai ei mut tosi tosi vanha juttu tää ainaki on mul ei oo ollu sitä pelii ikinä ja tiiän et Googlen kuvat siit saattaa olla editoitu mut en mä silti haluu lataa sitä pelii ja tiiän et se ei oo millään lailla järkevää et joku tyyppi vakoilis sua tai vois tehä mitää mut olis kyl sika pelottavaa jos joku siin pelis kysyis et mis asut mikä on sun nimi mis käyt kouluu mikä on sun puhelin numero ja tälleen mut jotkut sanoo et esim se peli on kiroillu silleen et se peli ei oo ollu käynnis ja nii mut voiks joku kertoo et onks toi tyylii uutisis todistettu et se ei oo vaarallinen peli vai? Muistakaa et jos ette lataa sitä pelii nii ei oo mitää mahdollisuutta et se tyyppi stalkkaa sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole

        Tää o totta koska mä menin tarkistaa ja otin play kaupassa kuvan siitä ja zuumasin sitä ja sieltä ilmesty ihmine nii pitäkää ne suut kiini ja uskokaa jo:)


    • pelottavaa

      Latasin sen pelin se kyselee yksityistietoja tosi pelottavaa.

      • Glcy

        Nnnnnn


    • huolestuttaa

      Tyttäreni 9v. Latasi pelin. Ei kyselly mitään ihmeellistä.mut sit kuuli nää jutut ja poisti sen. Pitäskö silti peittää toi puhelimen etukamera?

      • KANNATTAAOIKEESTIIII

        kannattais!!!!!!!


      • Eitarvitse

        Jos se olisi jokin tarkkailu ohjelma se oltaisiiin jo poistettu tästä google play storesta kai sen nyt jo järkikin sanoo


      • kannattaa

        ehkäkin pitäisi. tuommoisista ei voi tietää onko se oikeasti joku kamera sen silmässä.


      • Anonyymi
        Eitarvitse kirjoitti:

        Jos se olisi jokin tarkkailu ohjelma se oltaisiiin jo poistettu tästä google play storesta kai sen nyt jo järkikin sanoo

        Juuh... Viranomaiset ainaki tulis sannoo että sulkee koko apin. Mutta sitä en kyl käsitä että sen pelin tekijä saa julkasta yhä uusia pelejä tilalle!


      • Anonyymi
        Eitarvitse kirjoitti:

        Jos se olisi jokin tarkkailu ohjelma se oltaisiiin jo poistettu tästä google play storesta kai sen nyt jo järkikin sanoo

        Mutta se on app storessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh... Viranomaiset ainaki tulis sannoo että sulkee koko apin. Mutta sitä en kyl käsitä että sen pelin tekijä saa julkasta yhä uusia pelejä tilalle!

        Ei se oo sen pelin tekijän vika siihen on vaan häkkeröinu joku


      • Anonyymi
        Eitarvitse kirjoitti:

        Jos se olisi jokin tarkkailu ohjelma se oltaisiiin jo poistettu tästä google play storesta kai sen nyt jo järkikin sanoo

        Nii kai...


      • Anonyymi

        Mutta mulla se kissa sano kun peitin eka etukameran nii se sano et se ei nää mua eikä voi jutella. Sitten kielsin kameran käytön asetuksissa ja sitten se pakotti asetuksiin laittamaan sen kameran päälle


    • uskotteko

      Sorry mutta " netissä " olevat kuvat ON MUOKATTU! jas e EI voi ottaa kuvia jos kännässä ei ole etu-kameraa. Mun kamut uskoo siihen siis niin satavarmoina ja toiseksi Virus-ohjelmia EI voi ladata joihinkin kännöihin. Olenko ainut joka ELÄÄ 2000 luvulla?

      • EzkuxD

        Jos siellä silmässä jotain onkaan nii se on vaan Pariisin heijasttus-.-


      • Jalaa

        Suurin osa näistä muka tosista kuvista, on enemmän tai vähemmän muokattuja. Jotkut paremmin, jotkut hieman huonommin. Sit näiden pohjalta keksitään todella hyvä tarina, joka leviää, kuin tulipalo kuivassa ruohikossa. Eli kriittisyys täytyy pitää mukana kaikissa asioissa, mitä netissä väitetään todeksi.
        Sun kamuillas ei ole tuo tekninen ymmärrys sieltä parhaasta päästä. Haittaohjelmia,- ja viruksia löytyy lähinnä Google Android järjestelmään. Tiettävästi Windows Phone ja Applen iOS ovat haitakkeilta säästyneet.


      • Tyhmämunapää

        Ai ei vai latasin jalkapallo pelin ja Siinähän oli virus ja se oli ladattu Google playsta nii vitu idiootti


      • Anonyymi
        Jalaa kirjoitti:

        Suurin osa näistä muka tosista kuvista, on enemmän tai vähemmän muokattuja. Jotkut paremmin, jotkut hieman huonommin. Sit näiden pohjalta keksitään todella hyvä tarina, joka leviää, kuin tulipalo kuivassa ruohikossa. Eli kriittisyys täytyy pitää mukana kaikissa asioissa, mitä netissä väitetään todeksi.
        Sun kamuillas ei ole tuo tekninen ymmärrys sieltä parhaasta päästä. Haittaohjelmia,- ja viruksia löytyy lähinnä Google Android järjestelmään. Tiettävästi Windows Phone ja Applen iOS ovat haitakkeilta säästyneet.

        Jep. Miksi muuten siellä olisi joka kerta eri henkilö? Ja muutenkin, peli oltais jo sulettu!


      • Anonyymi

        Et ole ainoa. Olen samaa mieltä. Mutta sen silmässä voolla kamera


      • Anonyymi
        Tyhmämunapää kirjoitti:

        Ai ei vai latasin jalkapallo pelin ja Siinähän oli virus ja se oli ladattu Google playsta nii vitu idiootti

        Ihan oikeesti vaikka ollaan eri mieltä ei tarttee haukkua muita. Okei.


      • Anonyymi
        EzkuxD kirjoitti:

        Jos siellä silmässä jotain onkaan nii se on vaan Pariisin heijasttus-.-

        Mutta sillä on jonkun keittiö ja vaihtuu aina me tyypit ja kerran näin kun ne lapset lähti pois ja tilalle tuli joku mies


    • tktqjtejt123

      Hei tyypit eikö tuu mieleen että sielä on poliiseja ja niiku on myös nuoriso poliiseja ne kattoo sua et kukaan muu ei idiootti ei tee mitään tyhmää

      • VitunPässi

        Nii ja sää meinaat että poliisit saa stalkata sovelluksen kautta random ihmisiä salakuvaamalla??? Logiikka 10/10


      • Jalaa

        Voi hevon helvetti, kun porukka uskoo ihan mihin tahansa. Puhe on halpaa, mutta huhut vielä halvempia. Poliisilla ei oikeudet riitä ihan tuollaiseen. Teletunnistetiedotkin luovutetaan poliisin käyttöön ainoastaan vakavimpien rikoksien selvittelyssä. Näihin kuuluvat huumerikokset, raiskaukset ja henkirikokset.


      • haloo_kaikki_herätkää

        Joo tulee oikeen hyvin mielee et diellä on poliisi joka on tehny sen pelin et se voi ottaa tuedot ja kidnapata sen! Mahdotonta.
        PS. Tää on vanha juttu mutta siitä on ollu lehessä ja se on ny vankilassa se tyyppi. En usko et se on huijausta. Siinä on paljon epä- ja tosijuttui.


      • poliiseja

        En tiiä onko siellä poliiseja


    • kakka21

      Mun mielestä se on totta että poliisit kattoo sua eikä ne salakuvaa sua ihan vaan tiedoks!!!

      • Anonyymi

        Mun mielestä ei kyllä oo!


    • Viisa

      Se on vaan heijastus toiselta puolelta pariisin kata, ihme hörhelö...

    • neaw

      Älkää oikeesti pelatko mun kaveri on pelannu sitä mut yhden kerran ja sen jälkeen se poisti se

      • rbhvhrgjk

        Jos ne kohtelee teitä noin nii onko pakko puolustaa? Mä ainakin oikee yllyttäsin et pelatkaa pelatkaa ny vaa ja tulkaa kidnapatuiks


      • Anonyymi
        rbhvhrgjk kirjoitti:

        Jos ne kohtelee teitä noin nii onko pakko puolustaa? Mä ainakin oikee yllyttäsin et pelatkaa pelatkaa ny vaa ja tulkaa kidnapatuiks

        Miks


      • Anonyymi
        rbhvhrgjk kirjoitti:

        Jos ne kohtelee teitä noin nii onko pakko puolustaa? Mä ainakin oikee yllyttäsin et pelatkaa pelatkaa ny vaa ja tulkaa kidnapatuiks

        Miks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks

        Niinpä


    • Kainalokissa91

      Latasin edellisen version Talking Angelasta ja sen silmissä näkyi huone mutten oo kertaakaan nähny siellä mitään ukkoa. Välillä se kissa kyselee outoja kysymyksiä. Kysy kerran että oonko facebookissa. Ite kyselly siltä "ootko stalkkeri?" ja se on vastannu myöntävästi.

      • Oikeestikko122

        Jos toi on totta nii Se juttuhan lähti fasesta liikkeelle😒


      • Anonyymi

        Toi ei oo totta


    • Sjjdjd

      Herttinen... Onko toi ihan totta...

    • nobody01

      Se peli on luotettavalta tekijältä joka on tehnyt mm Disneyn kanssa lasten ohjelman joten tuskinpa siellä mitään on

    • Tyhmätlapset

      Kertokaas minkä takia sen silmissä ois huone ja joku mies joka stalkkaa teitä. Eikö sitä ohjelmaa voi muka tehä sillai et sen silmis ei näkyis mitää?

      • apina_hullu

        No mä kerron, siks et se vois varastaa sen tiedot et se voi kidnapatuks. Näin tapahtu jo kerran amerikassa. Ja siitä lähri sitten huhu. Ja joku oli pelannu sitä ja sitten se kysy puhelin numeron ha se anto sen. Sit sille oli doittanu joku ihme ukko ja se kysy et onko se yksin kotona. Ja sen jälkeen seb pihasn oli tullu auto. Mä uskoisin et nääki on ollu amerikassa koska miks se puhuis suomee


      • Anonyymi

        Niih. Ajatelkaa myös niitä joita näät julkisilla paikoilla kattomas sua ja eipä haittaa ollenkaan!


    • allrightythen

      Voi hyvää päivää. JOS joku "hakkeri" tekis jotain tämmöstä, niin miks helevetissä se tunkis omaan huoneeseen kameran ja yhistäs kameran kyseiseen sovellukseen... herätkää ihmiset, näin ne huhut leviää kun yks ihminen joka ei tiedä paskaakaan rupee puhumaan paskaa jostai

    • walojaa

      siin silmäs näkyy heijastus kadusta. jos oikein tarkasti kattoo siin on katu joka kääntyy vasemmalle talon taakke eikä mitää vitu huonet jos ois joku ukkeli:))))))))

    • SeOnTotta

      On totta ja eikä mikää vanha juttu mut jos kerran se on joku ulkomaalainen nii ei se varmasti tulis tänne suomeen

      • bgh

        Totta tai ei. Vanha tai ei. Mutta se teki sen pelin siks että sais tiedot ja tietää minkä näköne se tyyppi on... että voi kidnspata sen. Se teki sen yhen kerran jo. Nut mietin et se on amerikkalainen se tyyppi, n ainakin kidnappas amerikassa.ii miks se puhuis suomee?Mut se on vankilassa. Ja mun kaverit (kaksoset) nii pelas sitä nii se sano et
        I am see you....
        ja joku oli nukkunu nii se peli oli kiroillu enkuks.


    • Sylinteri1114

      Mksi otatte osaa tähän trolliin, keskustelu pyörii täällä vaan pitempään ja pitempään

    • hojehdjgr

      Mä kokeilin sit pelii nii miten se muka näkee mut ja miks siihen sovellukseen tarvii kameraa ja kun kysyin siltä sen nimee nii se kysy mikä sun nimi on ja kuka on paraskaverisi

      • Uloste

        Se tarvii etukameraa jotta nähä su ilmeen ja reagoida siihrn


    • Fccur

      Ette te vittu oo enää tosissanne!! Se on facebookissa levitelty juttu!!!

    • Isitslhardtounderstand

      Kuinka aloittaa tälläinen paskan levitys:
      1. Valitse kohteeksi jokin peli jonka kanssa ihminen voi jutella
      2. Editoi jokin kuva pelistä esim. Tässä tuo silmä ja laita nettiin
      3. Done

      • Anonyymi

        Miks se sit kysyy kysymyksiä


    • Cji

      VAARALLINEN PELI ÄLKÄÄ LADATKOsen silmissä on kamerat

      • JonnetPoisInternetistä

        1. Miten se peli olisi vaarallinen, tiedäthän että tuskin he suomeen asti tulisi yhtä kakaraa nappaamaan pelin avulla.

        2. Olen pelannut peliä, sattuipa tommosia kyselemään mutta: ei siihen tarvitse vastata!

        3. Jos se salakuvais sua nii ei se sen silmissä näkyis


      • Anonyymi

        Ei voi olla koska ei puhelimen näytössä ole kameroita. Vielä sellane et jos kameran peittää se tipahtelee kokoajan tuolilta eli sillo se ottaa kuvat


    • ÄlkääKusettako

      Herätkää pennut!Kuvanmuokkaus on Keksitty!

    • HeiPliis

      Yhhhhhhhh... EI SIELLÄ OLE MITÄÄN!!!!!! USKOKAA POIS, JOS OLIS SE OLIS POISTETTU SIELTÄ AJAT SITTEN, EI NIILLÄ NYT NIIN SURKEAT SYSTEEMIT OO!!! Plus, kuullut kuvanmuokkausohjelmista, monissa jotka löytyy kännykälle pystyisi jo helposti muokkaamaan aika uskottavan kuvan siitä kun joku jätkä on siellä, ei sitä tarvi kuin hetken kuvan ettimiseen ja screenshotin pelistä.

      Että jotku uskookin asioita helposti..

      En ees haluu tietää onnistuinko kaikilta kavereilta yms. saamaan pois sen ajatuksen että siellä todella on joku jätkä.

      Miksi sinä tunkisit oman naamasi pelissä sen tyypin silmään jos sieltä haluat kattella niitä kivoja vanhuksia/aikuisia/teinejä/lapsia?????

      Ja sen pelin tekijä on luotettava, sen mä tiiän.


      Ja "My Talking Angela" ei oo sama peli.

      • Anonyymi

        Miksi se ois aina se sama huone ja ihminen/ihmiset


    • Nii______

      Se stalkkeri/hakkeri stalkkaa monia miljoonia ihmisiä ja siellä on vaan 1 tai 2 pedoo jos ees on yhtään.

    • VaaratonCx

      Ei, eipä se vaarallinen taida olla.

      Koska on useita kuvanmuokkasohjelmia, joilla saat kuvaan siirrettyä mukaan läpikuultavampana toinen kuva.

      Ja ihmiset, kaikki sanoivatkin jo:
      Jos joku hackeri on niin älykäs, että pystyy vakoilemaan ihmisiä, hän on silloin myös niin älykäs, ettei laita itsestään kuvaa sinnä xD

    • Jalaa

      Hei haloo urpot, olisikohan noi kuvat mitenkään käsiteltyjä? Ei ole temppu ei mikään yhdistää vaikka useampaa kuvaa yhdeksi. Sit tällainen kuva laitetaan jonnekkin levitykseen ja oheen lisätään joku uskottavan tuntuinen stoori, niin porukka tarttuu siihen, kuin kärpäset kärpäspaperiin.

    • apina_hullu

      Tiiäkkö, mä voisin just ladata sen.

    • Coffeeffffff

      Kyl siel on oikeesti joku hyyppä mun siskonpoika on näyttäny sen pelin mulle ja sit jos laitat sen äänet täysille saatat kuulla sen tyypin puhuvan... Joskus vanhoja se on ite paikalla se hyyppä mut totta tää on aika vanha juttu et "ehem" ketään ei enää kiinosta

    • Kusetusta

      Kokeilin nii sen silmä on musta

      • JonnetPoisInternetistä

        Tä vittua... eiköhän ihmiselläki silmän keskellä oo musta pilkku


    • hei_halojaa

      Siis oikeesti siis jos siel ois joku hakkeri oisko se niin vitun viisas et laittaa oman kuvan sinne

    • kosku

      Olen 5,vuotias äiti kuoli ja isä asun yksin murha -talossa

      • VALEHTELET
        PS OOT HULLU JA ETHÄNSÄ SÄ OSAA EES KIRJOTAA VIELÄ


      • Anonyymi
        en-välitä kirjoitti:

        VALEHTELET
        PS OOT HULLU JA ETHÄNSÄ SÄ OSAA EES KIRJOTAA VIELÄ

        No mä osaan pahasti ja oon 8 vuotias


      • Anonyymi

        Ei viisvuotiaat noin hyvin osaa kirjoitaa joten tosi uskottavaa


      • Anonyymi

        Enpä usko 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä osaan pahasti ja oon 8 vuotias

        MÄ ON NELLÄ VOTIAS


    • ihan-sama

      en välitä

    • ONKO TEIDÄN PAKKO OLLA NOIN LAPSELLISIA
      PS.OOTTE KAIKI VÄÄRÄSÄ

      • Anonyymi

        Ollaan kaikki väärässä😏 säkin oot yks meistä hehheh


    • 244544

      Vittu ihan tuntematon peli. Peli näyttää olevan teinitytöille suunnattu.

    • ai hitsit ehin jo kertoo sille kaiken

      • Anonyymi

        Mitä kerroit


    • y5467978o

      huone, mies tai nainen. kuulostaa huolestuttavalta

    • Järkikäteenpliis

      Voi ei, nyt jostain ulkomailta tyyppi tulee tänne, ostaa oikein lentoliputkin että pääsee tappaa mut voi apuaaa.
      Ei hyvänen aika .-.

      • LULLIBOT

        Tai sitten se hyyppä on jo tulossa teille kävelemällä jostain Etelä Afrikasta ja on jossain Egyptissä vasta tai kuollut saharan aavikkoon XD


      • Anonyymi

        Kuulostat aika vähän järkyttyneeltä joka on varmasti totta. Mut jos sielt vääräl lipul tuleva yoda sit oot vaaras xD


    • Luottakaamuhun

      Ei se pelin tekijä oo mitään tehny (jos asia on totta(luultavasti ei)) vaan se hakkeri ja miks vitus se laittais oman kuvansa sinne silmään. Ja vielä miten se näkee muka siitä näytön läpi?? Jos se stalkaa ni se tekee sen etu kameralla eikö pienellä huoneelle joka on näytön ja akun välissä siinä silmän kohdalla!!!!!

    • Oonpqras

      Haista paska

    • jokuvaatyyppiheppu

      Oikeesti ei hitto tää on vanha juttu siis tyylii joskus 2013-2014 meidän luokka oli sillee apuaa mut nykyää se on historiaa ihan vitun vanha asia mut ihan huvinvuoks ku testasin tätä peliä sillon ku olin joku 10v ni siel silmäs oli huone ja hetken päästä 2 jtain ihan vitun outoo tyyppiä sit vaa vittuilin sille kissalle mut oikeesti unohtakaa jo koko vitun angela sitä paitsi se on jo uudistunu aikoi sit eikä kukaa enää muista kirjoitin tän tänne vaa siks et ois aika jo unohtaa koko vitun kissa joka on nykyää joku peli jossa kaikki on sillee mä oon tolla levulla Mut ne kaks heppuu oli siel silmäs samaa aikaa nii naurettavii ku taas samaa aikaa mietin kellä on aikaa häksätä tällästä paskaa

    • Öua

      Ettekö todella usko että se peli on vaarallinen?! Pankaapa Googleen " talking Angela silmä, niin johan uskotte!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä @Öua


    • pepedafrog

      Mä nauran silmät kyynelissä oikeesti eii saatana nää ihmiset on retuja X'D
      Toi on todistettu vääräks tiedoks yli vuosi sitten ja miks sen pelin tekijä olis nähny niiin paljon vaivaa vaan tietääkseen missä ihmiset asuu jne. Joojoo ihmiset sanoo et se on raiskari mut pls tolla pelillä on vitusti latauksii nii ei se millään pystyis paikantaa jotain retardii jostain Alaskasta. Ja se pelin tekijä olis jo menny vankilaan tästä. Pliis tutkikaa asioita ennenkun pistätte tänne, koska aiheutatte aivosyövän ihmisille jotka lukee tätä keskusteluu XDD

    • XDDDDDDDDDDDD

      Hei ihmiset pitäis ymmärtää et tollasta "hakkerii" ei oo olemassa koska ootteko hei joskus kuullu kuvaeditori ohjelmista ihan niinku jotkut kertokin ja muutenki ei tollanen ees vois kattoo miljoonaa ihmistä samaan aikaan oon ottanu screenshotin sen silmästä eikä siin oo mitään huonetta se on vanha juttu ja vaik siel ois ollu joku nii ei kyl enää ole se on jo varmasti vankilassa jos tollasta hyypiötä ees ois ollu olemassakaan :)

      • Crabplays

        Mul ei ees oo edessä kameraa... Lol


      • Anonyymi
        Crabplays kirjoitti:

        Mul ei ees oo edessä kameraa... Lol

        Khyl sul on pakko olla sit et vois ottaa selffejä


    • voitaja

      en usko oon pelannut sitä kauan ja jos se oikeesti olisi vaarallinen peli sitä ei olis! Että lol

    • poistettufriikki

      hei mielestäni poliisit saisivat tutkia asiaa jos se nyt on totta kyllä se vähnän epäilyttävää on mutta laittakaa vaikka kameran eteen hesaria...

    • Tunturisusi

      Entä jos se on joku muu pelaaja? Siis se jäbä?

    • Milkun

      Tää oli mun lempi peli ja olin pelannut tätä pelia yli 6 vuotta ja olin levulla 198 ja sitte tajusin tän

    • En ymmärrä miten toi on mitenkään vaarallista

      • Crabplays

        Huone!?... hahhahahaaaa lol. Mulla on se ja se on tosi söpö. Tin tin tin tin tin tii oi tuota ommaa ämmääni kuntekee hyvää kirnuu aijai tämä sivu on ihan paska!


      • hä?


    • Else80

      Ei siinä silmässä oo mitään mä pelasin sitä ja siinä ei ollu mitään

    • Else80

      Ei siinä silmässä oo mitään mä pelasin sitä ja siinä ei oo mitään

      • Juuh mäkää en oo koskaa nähny siin pelis mitää vitun pedofiilii XDD varmana vaa joku trolli huhu mikei pidä paikkaansa ollenkaa. Vitut kun ei siellä ole mitään miestä. :)


      • Crabplays

        Oikeesti sa on vaan kietävä huijaus... Ja ja...


    • Sokaistun näistä valopäistä!

    • Kfjjf

      Tämä koko juttu on huijjausta siellä näkyy pariisin heijjastus vaan ja se tyyppi ois varmaan jo vankilassa uskokaa mua sielä ei ole mitään bedofiiliä

    • Mhmhmhm

      Niin just se voi soittaa sulle ja se puhuu creepyllä ja karheella äänellä mies joka tietää sun osoitteen ja nimen Ja sit jos puhut sille niin aina joskus siihen perään tulee sellane tosi kimee kiljasu.

    • Arvaatkohan

      Jep! Mun pikkusiskolla oli se ja kun huomasin siin jotain outoo aloin selaa netistä et mikä se olis. Sit löysin himputin paljon kaikenlaisii teorioita tosta talking angelasta!

    • Jessiauaa

      Siellä siskon siskon Angelan silmissä näky huone!!Apua mitä tehdä mut hyvä puoli on se että se ei oo kysellykkää vielä

    • Pelinnimeltäänangel

      Jos te jäätte kuvassa hyvin sen silmissä on kamera kiitos

    • 44444

      Hohhoijaa. Että ihmiset on tyhmii. Silmäs ei ole mitään. Lopettakaa huijaaminen ja hävetkää

    • urmum

      Tiedän tämän olevan vanha juttu, enkä itsekään tuohon usko mutta joskus n 4vuotta sitten kun tätä pelasin niin kyseli multakin kaikkea henkilökohjtasta ja kun olin mun kavereilla ja pelasin enkä puhunut sille mitään mun kavereista se sanoi että sullapa on mukavia kavereita ja kysyi jotain mun kavereista :D

    • Roosa.virtaedu.lohja.fi

      Se on vaan pelkkä huhu. Ja se on oikeasti ihan turvallinen, uskokaa nyt oikeasti🤔🤨😐😑

      • Anonyymi

        Totta😉


    • Peli My Talking Angela on Outfit7-nimisen firman julkasema lapsille suunnattu mobiilipeli, josta voin sen verra todeta, et se ei todellakaa oo millää taval varalline kellekkää. Outfit7 firmaha on keskittyny julkasemaa paljo muitaki pääasias lapsil suunnattui mobiilipelii, ja se onki julkassu vaik kuin mont muutaki My Talking Angelal hyvin samankaltast mobiilipelii, kute vaik esim. My Talking Tom, My Talking Hank, Talking Ben the Dog ja Talking Pierre the Parrot, eikä yhessäkää näis mun mainitsemis mobiilipeleis oo mitää vakoilukameraa niitte hahmoje silmis, jote miks vitus Outfit7-nimine firma laittas vaa pelkästää My Talking Angelaa sellase?? Oon myös aika paljo kattellu muutenki tietoo Outfit7 firman toiminnast, eikä se firma mitenkää ainakaa julkisuudes näyttäydy minää kauhee vaarallisena, uhkaavana tai pelottavana.

    • Anonyymi

      Se on totta kokeilin ja sen silmissä oli joku mies/huone

      • Anonyymi

        Siellä on se saatanan Mies sen takia että se pelottelee kaikkia


    • Anonyymi

      Sen silmässä on murhaaja

    • Anonyymi

      Sen silmissä ei ole mitään en ole ainakaan huomannut

    • Anonyymi

      Mä oon nähny siinä kamerassa miehen v**tu🖕🖕🖕

    • Anonyymi

      Poistin sitten pelin😠

    • Anonyymi

      On totta kanttii poistaa heti

    • Anonyymi

      Se ln totta

    • Anonyymi

      Siis mun kaveril on se peli ja ei oo poistanu sitä ja nähtiin sen silmäs joku!!!!!

    • Anonyymi

      Olen pahoillani en aijo poistaa vaikka latasin äsken haluaisin vaan nähdä hänen silmänsä en ole VIELÄ nähnyt vaaraa mutta kiitos kun sanot muille että poistakaa "Talking Angela" sovellus. (:

    • Anonyymi

      Traansperkel.

    • Anonyymi

      Onko sitä vielä 2021

    • Anonyymi

      Joo mä näin itsekin
      Poistakaa nyt

    • Anonyymi

      Mut kun siinä pelissä on se kissa niin, kun se ottaa kuvia mihin ne kuvat menee? Mietin vain

    • Anonyymi

      Ssielä silmässä on stalkkeri

    • Anonyymi

      Angelassa on stalkkeri luin netistä että jonkun tiedot oli varastettu ja seuraavana yönä se oli MURHATTU!!!!! Siitä voi tulla virus myös!!!

    • Anonyymi

      TÄMÄ ON VAARALLINEN! JOTKUT EI USKO MUTTA SEN SILMISSÄ ON SEMMONEN TYYPPI ET SE VAKOILEE! JOTKUT VAA AJATTELEE ET SE ON KUVISSA JA VIDEOISSA ET SE ON TURVALLINEN MUT EI SE OO TURVALLINEN! SUA VAAN VAKOILLAAN SIINÄ!

    • Anonyymi

      Jotkut sanoo et se ei oo vaarallinen mut kun niitä on 2 angelaa et se toinen on hyvä

    • Anonyymi

      Kuulin saman omalta kaverilta ja tarkistin asian eikä siellä mitään ollut ja jos toi ois oikeesti tapahtunu siin ois pitäny olla hyvä hakkeri, mut se ois poistettu play kaupasta jo ajat sitte koska se oltais saatu kii et se vakoilee pelaajaa

    • Anonyymi

      Mulla on ollut se peli se sytyti taskulampun

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Miten se oikein sytytti sen lampun😐

    • Anonyymi

      Sen angelan silmä on kamera se voi Suomeen kun se on hackeri

    • Anonyymi

      Kun ne sanoo että kamera on sen silmissä, mutta puhelimen kamera on puhelimen ylhäällä....

    • Anonyymi

      Kukatota paskaa on levitelly

    • Anonyymi

      Kuka tota paskaa on levittänyt

      • Anonyymi

        Pieraisin juuri äsken taisi tulla housuun Koirakin sähisi ja lähti karkuun


    • Anonyymi

      Näytän sille aina kesoo kun pelaan sitä

    • Anonyymi

      poistakaa

    • Anonyymi

      Moi, Mäkin ajattelin tulla tänne näin vuonna 2022 kommentoimaan tätä Talking Angela asiaa. Tiedän kyllä että olen todella myöhässä, mutta tulin silti kommentoimaan.

      Mä olen tehnyt selvitystä pelistä Talking Angela. (Selvitys löytyy mun YouTube kanavalta) Huhun mukaan silmissä näkyy välilä joko mies, nainen tai huone. Latasin itse tämän pelin Google Playsta ja silmissä ei ollut ketään. Peli oli kyllä itsessään todella ahdistava. Sovelluskaupassa oleva peli on mielestäni nykyään eh turvallinen. Mä henkilökohtaisesti uskon että ennen pelissä oli se stalkkeri, mutta ei ole enää. Ainakaan sovelluskaupan versiossa.

      Netistä löytyy Talking Angelan alkuperäinen ei korjattu versio vahtikoira ominaisuudella. Testasin sitä yhden kaverini kanssa ja kissa kyseli kyllä aika henkilökohtaisia kysymyksiä. Miestä me ei nähty. Mutta Talking Angela ei silti kannata koskaan ladata. Talking Angela ei ole turvallinen, mutta mun tietojen mukaan My Talking Angela on turvallinen. Siinä ei ole mitään hakkereita. (Ehkä)

      Jos aletaan puhua epäturvallisista peleistä tiedän yhden. Talking Ginger on todella epäluotettava. Siitä ei ole yhtä paljon kuvia netissä kuin Talking Angelasta, mutta siinä on oikeasti joku hakkeri. Pelasin sitä tänään (video löytyy kanavaltani) ja ensin siinä ei ollut mitään, mutta kun sitä oli pelannut jo aika kauan peli zuumasi silmiin ja silmissä näkyi huone. Todistusaineistoa on mun kanavalla.

      Olen itse sitä mieltä että voi ladata muut pelit paitsi ei Talking Angela eikä Talking Gingeriä ainakaan!
      Heippa!

    • Anonyymi

      Siis chat versio ei vahtikoira versio

    • Anonyymi

      Mutta eli siis talking ben ei ole vaarallinen kysynpä vaan?

    • Anonyymi

      Mulla on se peli ja mä menin äsken kattomaan sen silmiä mutta ei siellä ole kukaan ainakaan mun mielestä

    • Anonyymi

      Ig*#

    • Anonyymi

      Se on totta otin näyttö kuvan ja siinä näky mies

    • Anonyymi

      Googlatkaa se on totta

      • Anonyymi

        Jotkut luulee mut ei oo


    • Anonyymi

      On totta Angelan silmät on tosiaan pelottavaa

    • Anonyymi

      Ei se oo totta se angela juttu

    • Anonyymi

      Siis että mun yks kaveri luulee että siinä angelassa on joku mut ei oo se on vaan huhu luulen niin .

    • Anonyymi

      Sitä paitsi se angela peli oltais jo poistettu jos siinä angelan silmässä ois joku 🙄
      .

    • Anonyymi

      Te ootte ärsyttäviä 😝

    • Anonyymi

      Toi joka sano että te ootte ärsyttäviä on mun Bestis ja min kuin mielestä on vähän ärsyttävää🤭

    • Anonyymi

      Höpö💩

    • Anonyymi

      Okei eli oon varoittanut mun kavereita siitä pelistä ei kukaan melkein usko mutta ite en enää uskalla ladata sitä.

    • Anonyymi

      Mitä vittua

    • Anonyymi

      Vitun vammane

    • Anonyymi

      Miks kiroilette :((EI ole kivaa......Mut mun mielestä toi Huhu ei oo totta koska ei se voi nähä ruudun läpi.🏝 mul on se peli enkä oo nähny kameraa siin.En usko huhuun🤔

    • Anonyymi

      OIKEESTI ÄLKÄÄ IKINÄ LADATKO TÄTÄ PELIÄ!!! ME LADATTIIN TÄÄ MUN 2 SERKUN KANSSA JA SIT KUN LADATTIIN SE NIIN SOVELLUS KYSY LUPAA KAMERAAN JA MIKROFOONIIN JA SIT KU PAINETTIIN EI NIIN SE SANO "IM WACHING YOU" ELI "MINÄ KATSON SINUA" / "MINÄ NÄEN SINUT" SIIS HYI SAAKELI:( SIT SE KYSY NIITÄ MIKROFOONII JA KAMERAA UUDELLEEN NIIN SE PAINO SEN ITESTÄÄN SIIHEN "YES" KOHTAAN JA SEN JÄLKEEN SE SANO MULLE ET " YOU HAVE BEATYFULL EYES" ELI "SINULLA ON KAUNIIT SILMÄT" SIT LAITETTIIN CHATTIIN ET "HOW DO YOU KNOW?" ELI"MISTÄ TIEDÄT?" JA SIT SE SANO "IM STALKER" ELI "OLEN STALKKERI"!!ÄLKÄÄ PLIIIS LADATKO TÄTÄ😭🙏🙏

    • Anonyymi

      Onko kaikki Talking pelit vaarallisia esimerkiksi Talking Tom?

    • Anonyymi

      Oikeesti tän silmässä on mies mä otin kuvan siitä*söpöstä*kissassta mä lähensin sen silmään ja siellä tosiaan on joku!?!?

    • Anonyymi

      Ahhhh tää peli on kauhea

    • Anonyymi

      Uuuhhhhh

    • Anonyymi

      En usko tuon olevan totta. Olen pelannut Angelaa ainakin 4 vuotta eikä mitään ole tapahtunut.

    • Anonyymi

      No mutta pitäähän sen hakkerin olla idiootti kun naamansa tunkee siihen peliin.

    • Anonyymi

      Enemmänkin my stalking Angela.

    • Anonyymi

      nyt haloo lapset 💀 siellä silmässä ei ole kukaan ,jos olisi niin se henkilö siellä olisi vankilassa jo. pelatkaa rauhassa sitä, voin luvata ettei siellä ole yhtään ketään:D

    • Anonyymi

      Ei oo ees vaarallinen peli. Joku haluu vaan pelotella lapsia

    • Anonyymi

      Löysin tietoa pelistä väitetään että se on vaarallinen mutta sitä ei tiedetä pyydän teitä etsimään tietoa pelistä nimeltä my talking angela ja tarkkailkaa kuvia ja katsokaa niitä jos näette epäilyttävää ihmistä tai jotain muuta niin pyydän teitä poistamaan pelin ihan turvallisuutenne takia

    • Anonyymi

      Jep tää on totta mä oon nähny oikeesti tätä ELI POISTAKAA NII EI OO MIKÄÄÄ FAKE JOS ET USKO KUOLE SITTE

    • Anonyymi

      Se on totta!Talking Angela on vaarallinen !!! Älkää pelatko hänen silmissään on mies tai nainen ja kun pelaat 3:00 niin älä missään nimessä kysy mikä on sinun nimi ja kellon aikaa J Ä T Ä M I N U T R A U H A A N .T talking angela

    • Anonyymi

      Tyhmät miten on muka mahollista että yks ihminen voisi tarkkailla kaikkia pelaajia samaan aikaan kun pelaajia on yli 1999

    • Anonyymi

      Miten se pääsee sinne outoa?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe