Syömishäiriö blogeja!

blogitus

Elisiis, tähän listatkaa kaikki omanne ja tietämänne syömishäiriö blogit. Myös sellaiset, joille ei ole diagnosoitu syömishäiriötä, mutta ovat omasta mielestään alkaneet osoittaa sen kaltaisia piirteitä, ovat tervetulleita:)

http://ice-doll-in-the-kingdom-of-ice.blogspot.fi

http://salainen-maailma.blogspot.fi

http://kuolemunkaamereen.blogspot.fi

http://onlyonelonely.blogspot.fi

http://anorexia-dream.blogspot.fi

183

12957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ann8

      Moikka! Oon 3 vuotta bulimiaa sairastanut nuori ja kaipaisin juttuseuraa tälle kipeälle aiheelle. Tulkaa kikkaamaan: annainthegym niin voidaan jutella :)

      • Anonyymi

        Toivottavasti saat apua


    • enkerro12

      hiljaaolkaa.blogspot.com

    • peersee
    • SkinnyMandy

      www.skinnymandy.blogspot.com

    • minäsevain
    • Sharp
    • minni1472
    • Jose x
    • 15+11
    • Eksynyt Elviira
    • foorumikaverini
    • hämähäkkinen

      http://mustiensiipienhavinaa.blogspot.fi/

      Oma blogini. Syömishäiriö oireita vuodesta 2007 asti. Tämänhetkinen diagnoosi epätyypillinen anoreksia.

    • syvällesalattu
    • ttar
    • Lasilintunen
    • syömishäiriösotilas
    • anox
      • jeiiiiiookk

    • hentopieni
    • tytyytytyytyttyyt
    • tämäkin on

      ruokaailmanrajoja.wordpress.com

      Bulimiaa oireilevan ajatuksia

    • littleme
    • kevyempikantaa
    • mljam
    • miksuuuu

      http://pienempi-on-kaunista.blogspot.fi/

      19v, ei diagnoosia. Kolmisen vuotta kärvistelin bulimian kanssa (ei sekään diagnosoitu), kunnes hetkellisesti "parannuin". En tiedä voinko sanoa olevani enää syömishäiriöinen, mutta haluan ainakin taas laihtua. Tosin ilman sitä oksentelua.

    • 17ja3

      Enemmän riippuvuusnäkökulmaa syömishäiriöön, mutta kiinnostava. Toipumista, ei niinkään oireilua.

    • siivetonnnnlove
    • imperfecctt
    • evakkosiilinen

      "kiva" saada uutta lukemista takaisin tähän maailmaan palailtuani... (ei tietenkään ole kiva että tästä paskasta kukaan joutuu kärsimään..)

      oma, vasta tänäiltana tehty blogini http://takaisinlinnunluiseksi.blogspot.fi/
      olen siis sairastanut viimeiset seitsemän vuotta ja yrittänyt viime vuodet parantua, muttei tästä mitään tule. takaisin laihduttamaan siis.
      takana vuoden sairaalajakso nuorempana ja todella vakava alipaino.
      tavoitteena ei ole niin pohjalle enää vajota....

    • Elviiralife
    • annnanana

      Instagram annamianaa

    • lost_soul89
    • Girlnoname
    • Lostsoul_89

      Sekavaa vuodatusta elämästäni sen iloista ja suruista
      haavoittunutperhonen.blogspot.fi

    • mixed-up
    • lammmmmas
    • lammassss
    • Inkiväärilapsi
    • sdjfahf

      pienipienempi.blogspot.fi

      Aloittelen vasta, vielä ei oo kuvia tai mitään koska en uskalla julkasta tätä kroppaani. Menkää seurailemaan!

    • WinglessAngel
    • Tein juuri oman blogini wnbskinny.blogspot.com

      • eivaan wnbskinny.blogspot.fi


    • OA_2
    • tietäääkööjokuu

      tietääkö kukaan mitä tapahtu Miikan blogille!? :( swandance.blogspot.fi ei oo näkyvissä enää

    • Uusiblogi
    • Elisen
    • cornflakegirlll
    • Huruakka

      Parikymppisenä anoreksiaan sairastuneen, nyt nelikymppisen naisen blogi. Käsittelee syömishäiriön lisäksi liikuntaa erityisesti selän välilevyvamman mukanaan tuomien ongelmien näkökulmasta:

      http://www.lily.fi/blogit/huruakan-telakkaraportti

    • 8576hf84
    • heiie
    • W.A.D
    • mielenterveydeksi

      http://mielenterveydeksi.blogspot.fi/

      Tämä ei ole syömishäiriö blogi varsinaisesti, mutta käsittelee aihetta paljonkin. Elämää syömishäiriön jälkeen, ajatuksia, ravinnon ja kehon välistä suhdetta ja kirjoittajan projektia mielen ja kehon tasapainoon entisenä syömishäiriöisenä.

    • Lliisaa
    • evelynnnn
    • laihamanna
    • HarmaaMaailma
    • matii
    • sarraahhh
    • lovely.hell
    • somebodyjokunen
    • nurubullet

      Tässä on mun blogi. :D
      Ylipainosen aikuisen laihduttamista syömishäiriön ohjaamana.

      nurubullet.blogspot.fi

    • Ellixia
    • itsensävihollinen
    • nallekarhuneni
    • Alexa-16
    • matildefights
    • kohtakevyt92
    • Lihapulla12

      Haluisin laihtua mutta en tiedä miten toivon kuolevani mielumin kun olen lihava Miten voin laihtua

    • kirjoittajaitse
    • iihanaaaa
    • moonlightbaby
    • falsee
    • facelifti
    • Juuujuu
    • Tuuliannaminni
    • bgiulugluigui
    • Lasisielu
      • Riisitomaatti

        Blogi tuntuu hieman sekavalta...


    • uutuutta
    • Lisääblogi
    • Swandance
    • Kdkflclföfm
    • Proanalove231
    • Saastane

      Olen 166/167cm pitkä ja painan 53/54kiloa ja söin 1litran nougat jäätelöä ja kaduttaa niin paljon kirjoitin kaikenlaista alle 300kalorin tuokiota ja rasvattomia ja kirjoitin tiukkoja treeni vinkkejä vihaan itteeni halusin että mulle ostetaan vaate kaupasta hienoja vaatteita mutta kun jalkani ja mahani näyttää saatanan läskiltä niin en halullaan mennä oon saastainen ruma elukka dietillä oon enkä muuta teekään 8kiloa on tiukassa no laihdutampa ja täysii

    • Sairastameininkii

      Haluun vittu laihduttaa joko joku sanoo että ole läski tai moni sanoo että laihduta tollo painan 54kiloo ja oon 167cm pitkä oon vitun neliö paska

    • thislightinthedark
    • Enna111

      https://halkeamiaelamassani.blogspot.com/
      Tää on tosi hyvä vaikka blogi vasta aluillaan. Sairastanut anorexian, sairastaa bulimiaa ja sairastumassa uudelleen anorexiaan. Kaipailee lukijoita, jotta jaksaisi jatkaa blogia.

    • Hiemanoutoatoimintaa

      Jaa tänne ei saa enään laittaa blogeja näemmä...jos mainostaminen on kielletty linkkien kera ni eikös koko ketju pitäisi ylläpidon toimesta poistaa? Millä logiikalla ylläpito myöskin on poistanut täältä vaan jotkut osoitteet ja muita ei?

    • ametistilintu
    • SweetDreams
      • BlackAngel

        Uu sait heti uuden lukijan musta! :3


    • Irtisyömishäiriöstä
    • flawlessfeather_
    • Izz
    • SweetDreams
    • Ranya
    • nannasara

      kerron elämästäni syömishäiriön ja pakko-oireisen häiriön kanssa, määränpäänäni lähinnä omien ajatusten selkeyttäminen ja tietenkin joskus hamaassa tulevaisuudessa edes jonkun asteinen paraneminen. puhun myös tämänhetkisestä hoidostani psykiatrisella osastolla ja sen vaikutuksista muhun ja sairauteen. jos aiheet osuu omalle kohdalle tai muuten kiinnostaa, niin vilkaise toki!

      https://ajatussumu.blogspot.com/

    • Enkeliluinen
    • Nsksks
    • LetsGetSkinny
    • SweetDreams
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        onks tuol ikinä siis mitään sh-asiaa vai vaa elokuva- ja tapahtuma/paikka yms arvosteluja? :D täähän on sh-blogilista.......


      • Anonyymi

        Kysy siltä iteltään XD


    • Anonyymi

      Onko mitään ryhmää/chattia jossa näistä asioista voisi jutella? Olen uudelleen sairastumisen reunalla ja olisi kiva jutella näistä asioista :) Kaikki ne sivut joilla aikaisemmin olin, on suljettu vuosia sitten..

    • Anonyymi

      Moi täällä on tyttö joka kaipaa tälläsissä asioissa juttu seuraa täs on mun kik:haaveena laiha tuu juttelee

    • Anonyymi

      Palaan takaisin tähän maailmaan, liki 3 vuoden hiljaiselon jälkeen. Aloittaut nämä hommat joskus 2012 ja 2013. Useammalla eri nimellä tehnyt blogeja, mutta tämä on niistä se itselle rakkain. 2016-2017 se muuttui enemmän sellaiseksi sisällötttömäksi ihmissuhde mietiskelyksi, mutta nyt on aika palauttaa Lasienkeli takaisin oikeaan muotoonsa.

      kevytenkeli.blogspot.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tääl jälleen......


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisko ylläpito selittää miks mun viesti joka sisälsi blogini osoitteen, poistettiin? Blogin nimi on oksentaa ja kuolla. Onko tuo kuoleminen liian raju sana vai..?

    • Anonyymi

      up!
      linkatkaa lukemista :)

    • Anonyymi

      Miksi täältä poistetaan joitakin viestejä muka sääntöjen vastaisina?! Oikeasti nyt, vähän rotia S24-tiimi! Tässä ei oo mitään järjestelmällisyyttä!

      1. Jos täältä poistetaan linkkejä, koska niiden lasketaan rikkovan sitä, että ne on vaan spämmi mainostusta niin mitä tämä koko ketju tekee täällä?

      2. Jos täältä poistetaan linkkejä, koska blogien sisältö on liian rajua, niin ymmärrettävää, mutta miksi myös parantumismyönteisten blogien osoitteita on poistettu?

      Voi huoh.........

      • Anonyymi

        samaa mieltä.... tää on iha naurettavaa eikä täs oo mitää logiikkaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä.... tää on iha naurettavaa eikä täs oo mitää logiikkaa!

        Kieltämättä turhauttavaa :/ Täällä oli paljon tosi hyviä ja parantumismyönteisiäkin blogeja listattuna. Lisäksi hämmentää, että mun vanha blogimainostus (4.2.2020) kyllä on täällä edelleen, mutta uutta blogia ei saanut laittaa? Vaikka saman kirjoittajan ja saman tyylinen blogi? Logiikka :D


      • Anonyymi
        bestmistake kirjoitti:

        Kieltämättä turhauttavaa :/ Täällä oli paljon tosi hyviä ja parantumismyönteisiäkin blogeja listattuna. Lisäksi hämmentää, että mun vanha blogimainostus (4.2.2020) kyllä on täällä edelleen, mutta uutta blogia ei saanut laittaa? Vaikka saman kirjoittajan ja saman tyylinen blogi? Logiikka :D

        This! Mut onneks keinoja näemmä löytyy eli lisää lukemista vaan tänne ;)


    • Anonyymi

      Jatkan vanhaa blogiani pitkästä aikaa. Elämässä on muuttunut moni asia, mutta syömishäiriö on ja pysyy. Tervetuloa seuraamaan uutta alkuani uudessa elämäntilanteessa!

      https://kielletty-unelma.blogspot.com/?m=1

    • Anonyymi

      ronjas-journey.blogspot.com

      Ihan uusi blogi nii siel ei oo vielä mitää joten kirjotan huomenna! Äkkiä nukkumaan...

    • Anonyymi

      Jaahas, taas on poistettu viestejä muka sääntöjen vastaisina vaikka viestit on olleet täällä jo kuukausia ja ovat ihan samanlaisia kuin muutkin täällä olevat viestit. Mikä tää juttu nyt oikeasti on Suomi24 modetiimi? Ei mitään logiikkaa tässä touhussa.....

      • Anonyymi

        Hyvä, että vihdoin hoitavat ja puuttuvat asioihin jotka voi vahingoittaa muita ihmisiä ja heidän terveyttään.


    • Anonyymi

      Itse pitkän linjan anorektikkona ymmärrän todella hyvin että sairaan elämäntavan ja siihen houkuttelevaan kirjoitteluun puututaan. Pitäisi puuttua paljon tiukemmalla kädellä.
      Todella vastuutonta levitellä ihannoivia ja houkuttelevia valheita itsensä kanssa kamppaileville epävarmoille nuorille ja lapsille! Omasta p-rkeleellisestä kokemuksestani voin todistaa että kukaan selväjärkinen tähän ei halua! Eikä anorekko olekaan selväjärkinen sairautensa kourissa, se on psyykkinen sairaus ja erittäin vakava sellainen. Anoreksiaan kuolleisuus on noi 6-12 kertainen muuhun väestöön verrattuna. Eipä silti, kun oikein on sekaisin ei kuolema pelota, lihominen pelottaa enemmän.
      Olen tämän kanssa kamppaillut yli puolet elämästäni, alkanut jo aikaisin murrosiässä joten tiedän mistä puhun. Sairaalat on koluttu, psykiatrisessa hoidossa oltu, kaksi kertaa kuoleman porteilla käyty. Kroppa kärsinyt paljon ja elämästä menetetty valtavan paljon, asioita joita terveen nuoren elämään olisi kuulunut. Aika meni anoreksian alttarilla sitä palvelemassa. Näin jälkeenpäin kun olen hiukan sieltä syövereistä päässyt nousemaan, en kuitenkaan terve koska oireilen mm. syömisellä ts. syömättömyydellä ja ruoan kontrolloinnilla erittäin tiukasti vieläkin, pystyn näkemään sen mielisairaan maailman jossa pahimmillaan olin.
      Ja se ei ollut todellakaan onnea eikä kaunista! Tuskaa se oli, masennus, ahdistus, pakkoajatukset liikunnasta ja ruoasta. Valtavaa pelkoa lihomisesta .
      Tiedän että puhun seinille sillä sairas mieli ei ota mitään vastaan ja se anoreksia-piru istuu olkapäällä ja tiukentaa kynsiään entisestään. Se on kauhea sairaus!

      • Anonyymi

        Eli sun mielest ei oo olemassa muuta syömishäiriötä ku anoreksia vai? Tosi moni blogikirjoittaja ei todellakaa sairasta anoreksiaa vaa syömisongelmia on ihan yht monta ku on on kirjottajiiki! Tosi ahdasta ajatella et vaik kaikki tänne bloginsa linkanneet on halunnut joksi luisiks keijuiks. Tääl on ollu tosi paljo BED:iä sairastaviaki mut ilmeisest anoreksia on ainoo "oikee" sh..... Mut kaipa kaikki muut on sit terveit ku niillä ei oo mitään "anoreksiapirua" kuiskimas yhtää mitää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun mielest ei oo olemassa muuta syömishäiriötä ku anoreksia vai? Tosi moni blogikirjoittaja ei todellakaa sairasta anoreksiaa vaa syömisongelmia on ihan yht monta ku on on kirjottajiiki! Tosi ahdasta ajatella et vaik kaikki tänne bloginsa linkanneet on halunnut joksi luisiks keijuiks. Tääl on ollu tosi paljo BED:iä sairastaviaki mut ilmeisest anoreksia on ainoo "oikee" sh..... Mut kaipa kaikki muut on sit terveit ku niillä ei oo mitään "anoreksiapirua" kuiskimas yhtää mitää :D

        Täällä on tosi paljon ano ihailijoita pyörimässä ja ne on vihdoin alkaneet vähentyä. Monesti nuo blogit on todella epäselviä mistä puhuvat tai selkeästi laihtumisen ihailua. Ano pro aloituksistakin pitää usein ilmoittaa.
        En ilmoita mistään blogista mikä selkeästi kertoo paranemisen edistymisestä, kokemuksista, että minne asti on päässyt yms. Oli kyseessä sitten mikä tahansa häiriö.
        Mutta sinä et ole oiekasti nähnyt kuinka hirveästi täällä on ollut laihtumisen nja anoreksian ihailijoita ja jopa kannustusjoukkoja näihin juttuihin. Useat tähän osallistuneet ovat olleet alaikäisiä, hyvä jos edes teini-ikäisiä.

        Se, että jokin aiheeltaan ja tavoitteiltaan epäselvä, mutta sallittu syömishäiriö-aiheinen blogi yms. postaus häviää on huomattavasti pienempi paha kuin se, että jää yksikin anorksiaa ihaileva ja siihen kannattava blogi pilaamaan seuraavan 11 vuotiaan lapsen koko loppu elämän.
        Haluatko aiheuttaa näitä anopiruja kuiskimaan muiden korviin? Nimittäin kuulostat siltä, että nämä anoihailun koukkuun jäävät voidaan sinun mielestä uhrata.


    • Anonyymi

      Samanlaisella logiikalla pitäisi valitettavasti silloin myös puuttua joka ikiseen mielenterveyttä tai tervettä koskevaan kirjoitukseen. Kuten tuolla ylempänäkin on todettu niin tänne on myös linkattu paljon ihan vilpittömiä parantumisblogeja, mutta nämä varsinkin ovat singahtaneet todella nopeasti poistoon. Pro ana blogejakin toki tänne on linkattu ja näiden blogien linkit ovat täällä edelleen nähtävillä ja blogeja saattaa pystyä kaivamaan netin syövereistä, mutta muuten sanoisin, että täällä on ollut aika laimeaa settiä viime aikoina. Minkä takia ihmettelen miksi juuri nyt täältä poistetaan perus laihdutusblogien linkkejä? Miksi juuri syömishäiriöt ovat juuri sellaisia, että niistä ei saa kirjoittaa?

      Varmasti joitakin inspiroi laihdutusblogit, mutta omalla kohdallani ei todellakaan ole näin koska oma taisteluni on minun ja muiden blogit tuovat lohdutusta siitä, että en ole yksin. Olen pahimman jo selättänyt, mutta on mukava huomata, että on muitakin jotka elävät näennäistä tavallista aikuista elämää ja silti ylös putkahtelee välillä hassuja ajatus kuvioita. Miksi tähän ei saa hakea vertaistukea?

      • Anonyymi

        En tajua vieläkään miksi kukaan ei ota selvää ja tajua, että täällä on automaatti valvonta. Varsinkin linkkien suhteen. Siksi niissä ei ole mitään järkeä. Sekä on syömishäiriö ihailijoita jotka joskus tarkoituksella ilmoittelevat näistä hyvistä bllogeista.
        Paras asia bloggaajana on heti ensimmäisenä tehdä selväksi esittelyllä, että bloggaa paranemisestaan ja sen edistymisestä yms. hyvästä asiasta. Kun linkki blogiin katoaa niin ilmoittaa asiasta ylläpitoon, että robootti poisti tai jos ylläpito poisti. Kertoo heille, että mistä on oikeasti kyse ja saako sen linkin takaisin.

        Moderaattorien/Ylläpidon on helpompi tarkistaa, että on hyvä blogi jos blogin sisältö ja tavoitteet on selkeästi löydettävissä ja esiteltynä. Liian moni blogi on todella epäselvä tuon asian suhteen, joten ne irtonaiset postit blogissa saattaa näyttää hyvinkin negatiivisilta eikä täällä moderaattoreilla ole aikaa lukea koko blogia läpi.


    • Anonyymi

      Mua itteeni häiritsee lähinnä se et tääl on nii outo meno. Just toi esimerkiks et tääl on ollu paranemis myönteisiiki blogei linkattun mut ne on poistettu välil jopa nopeempaa ku ei paranemis myönteiset. Lisäks tääl on iso määrä kaikkii "miten laihuttaa alipainoon", "miten huijata punnitukses" ja "miten oksentaa" topiccei mut sit ei saa laittaa tänne sellasen blogin osotet jonka kirjottaja syö yli 1000 kalorii päiväs ja liikkuu aika terveellisest mut sit esim kärsii tunnesyömisest tai painotavote on normaalipainon alarajoil. Sen ymmärrän et näit "oon 13w ja haluun Kik-ryhmään" alotuksii valvotaan mut musta tänne tarvis sit kunnon läpinäkyvät säännöt jotka kans kerrotaan meille kävijöille :/ Ja niit sit oikeest noudatetaan moden toimest eikä aina välil ja vähä sinne päin......

      • Anonyymi

        Se random linkkien poisto johtu, koska useimmat tällaiset poistaa robootti. Siksi siinä ei ole mitään päätä eikä häntää. Jos jää haitallisia blogeja ne pitää erikseen ilmoittaa ja selkeästi sanoa, että tämä aiheuttaa ja ihannoi sairautta - eikä auta paranemiseen.
        Automatiikka Suomi24 on todellinen random idiootti ja se ei ihan osaa hommaansa oikein.

        Välillä on kiinni kanssa moderaattoreista, koska häiriön ihannoijat saattavat ilmoitata paranemisblogi linkit ja modeilla ei ole aina aikaa tarkistaa. Ilmoitukseen kannattaa kirjata selkeästi syy manuaalista valvontaa vartene, että löytyi esim. anoreksia sivulla joku mainostaa blogia missä ihailee anoa ja pitää päiväkirjaa siitä kuinka laihduttaa itsensä sairaaksi.


    • Anonyymi

      "Eli sun mielest ei oo olemassa muuta syömishäiriötä ku anoreksia vai? Tosi moni blogikirjoittaja ei todellakaa sairasta anoreksiaa vaa syömisongelmia on ihan yht monta ku on on kirjottajiiki! Tosi ahdasta ajatella et vaik kaikki tänne bloginsa linkanneet on halunnut joksi luisiks keijuiks. Tääl on ollu tosi paljo BED:iä sairastaviaki mut ilmeisest anoreksia on ainoo "oikee" sh..... Mut kaipa kaikki muut on sit terveit ku niillä ei oo mitään "anoreksiapirua" kuiskimas yhtää mitää :D"

      Tähän olen törmännyt hyvin usein. Jostain syystä monet sairaassa mielessään itse kategorisoivat syömishäiriöt "parempiin" ja "huonompiin",ja anoreksia on se prinsessatauti ja jotenkin hienompi kuin muut, niiden mielestä jotka itse sitä eivät sairasta.
      Itse vakavan anoreksian sairastaneena enkä vieläkään siitä täysin toipuneena voin omalta osaltani sanoa, että en pidä mitään sh:ta parempana tai huonompana, kyllä se lähtee teidän omasta päästänne.
      Mikään syömishäiriö ei ole vaaraton! Ano­reksiaan liit­tyy mui­hin psy­kiat­risiin sai­rauksiin verrat­tuna suu­rin kuol­leisuus. Se on noin 6–12-ker­tainen tausta­väestöön verrat­tuna. Noin vii­si sa­dasta poti­laasta me­nehtyy kym­menen vuo­den seuran­nassa. Lisään­ty­nyttä kuollei­suutta selit­tävät itse­murhat, jot­ka muodos­tavat noin 20–30 pro­senttia kuolin­syistä se­kä nälkiin­ty­miseen liit­tyvät eli­mel­liset kompli­kaatiot, ku­ten sydän­pe­räiset äkki­kuo­lemat.
      Bulimiaan liittyy monia hengenvaarallisia sivuoireita, eikä näihin kuolleen henkilön kuolinsyytä yhdistetä bulimiaan. Kuolema saattaa ilmetä esimerkiksi sydänongelmien seurauksena, ja sydänkohtaus onkin yksi yleisimmistä sivuoireista. Bulimia kasvattaa kallonsisäistä painett, ja tämä saattaa niin ikään olla vaarallista. Bulimiasta toipuneilla on vielä jälkeenpäin kasvanut alttius syömishäiriöille.
      Mitään tilastoja BED:n kuolemisesta en löytänyt, mutta mitenkään terveellistä ei ylensyöminen missään tapauksessa ole. Se kuormittaa elimistöä kohtuuttomasti, ja siihen liittyy myös muita psykiatrisia häiriöitä. Kaikki syömishäiriöt ovat psyyken sairauksia ja häiriöitä.
      Kirjoitin itse anoreksiasta koska se on minulle tuttu. En itse järjestele mitään sairauksia paremmussjärjestykseen enkä todellakaan ymmärrä miksi niin usealla sh:ta sairastavilla on siihen tarve? Tähän olen törmännyt pitkän sairaushistoriani aikana. Tiedän vain että anoreksia on nuorten tyttöjen ihannoima sairaus, ja tappava selleinen.

      • Anonyymi

        Ei ole enää pelkästään nuorten tyttöjen, vaan todella nuoret pojatkin alkavat olla yli huolissaan painostaan ja uskovat olevansa liian lihavia. Se tässä on ikävintä, että tuntuu kuin laihuuden ihannointi vain leviää ja se on tälläinen hiljaienn peto johon ei ymmärretä puuttua ajoissa.
        Bulimia oli kanssa nousussa muutama vuosi sitten, mutta nyt en tilannetta lapsien/teinien tasolla tiedä sen kohdalla. Ehkä kun se on ns. näkyvämpi sairaus kun aina menet oksentamaan niin huomataan paremmin? Ei voi tietää mistä kaikesta on kiinni, ellei joku ammattilainen lähde selvittämään näitä kaikkia syitä.


    • Anonyymi

      up, blogeja

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        aloin heti seuraamaan sun blogii! :)


    • Anonyymi

      palasin taas kirjoittelemaan :) ihanamereni blogger piste fi. olisi kiva saada uusia aktiivisia blogeja seurantaan eli kommaa, jos sulla on myös blogi!

      • Anonyymi

        Voitko laittaa linkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa linkin

        en kirjoittele tuolla enää, itse asiassa, eli uusi blogi on enkelikilot blogspot piste fi! en uskalla laittaa linkkiä, ettei viestiä merkitä spämmiksi :c


    • Anonyymi

      hei! täältä löytyy uutta luettavaa, mikäli kiinnostaa: peilinpaloja .blogspot .fi (välit pois) :)

    • Anonyymi

      Eilen aloitettu:
      pidatko-salaisuuteni blogspot fi

    • Anonyymi

      Liityn uusien blogien joukkoon, vaikkakin olen jo vanha tuttavuus (edellisen blogin näemmä laitoin tänne 4.2.2020). Nykyinen on (välit tästäkin pois):

      thebestmistake21 .blogspot .com

      • Anonyymi

        Ihana blogi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana blogi!!!

        Kiitos kovasti ja tiedoksi, että olen palannut taas kirjoittelemaan! :) ♡


      • Anonyymi

        Lopetitko? :(


    • Anonyymi

      nyt diagnosoituna bulimia ja olen saamassa siihen apua, mutta matkasta tulee varmasti kivinen...

      ihana--mereni blogspot com

    • Anonyymi

      Sota- ja pula-aikana ei ollut syömishäiririöitä. Ei silloin kyllä ollut juuri ruokaakaan.

    • Anonyymi

      Tänään aloitettu ja toivottavasti teen tämän oikein: keijutanssi blogspot com (pisteet tuonne väleihin) Haluaisin löytää myös aktiivisia tai aika aktiivisia blogeja eli jos tiedätte tuollaisia niin saa kommentoida tuonne blogiin, kiitos! :)

    • Anonyymi

      Eikö kukaan enää kirjoita blogia?

      • Anonyymi

        jos parantumisyrityksiä sisältävä blogi kiinnostaa (diagnosoitu bulimia nyt elokuussa) niin tässä omani:
        omia-polkujaan. blogspot .com

        (välit taas pois, jotta kommentti ei mene automaattispämmiksi!)


    • Anonyymi

      Täällä yhä: suuntaviivojasuuntaviivoja blogspot com

      Anyone else?

      • Anonyymi

        Liityin sun seuraajaksesi! :) Oma blogini on vasta aloitettu: vapausminnintyyliin blogspot com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityin sun seuraajaksesi! :) Oma blogini on vasta aloitettu: vapausminnintyyliin blogspot com

        Uskaltauduin taas takaisin pienen hiljaiselon jälkeen eli -> vapausminnintyyliin blogspot com


    • Anonyymi

      tässä omani:
      kyynelsirpaleita . blogspot . com

    • Anonyymi

      Tänään aloitettu blogi eli balettitanssija aikoo vihdoinkin laihtua :/

      ballerinan-laihdutuskuuri . blogspot . com

      • Anonyymi

        Moikka! Ajattelin vain hoksauttaa, et palasin tuonne kirjoittelemaan taas hetken tauon jälkeen eli tervetuloa seurailemaan mun prosessia ja tulkaa vaikka kommentoimaan teidän omilla blogeilla, jos joku muukin vielä kirjoittelee blogia! :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on blogi, jossa kirjoittelen mun elämästä mielenterveys ongelmien kanssa. Blogin olen aloittanut 2017 ja aina välillä käyn kirjoittelemassa. En kuitenkaan enää niin aktiivisesti kuin alku aikoina :) blogi on: https:/www . thislightinthedark . blogspot . com Tervetuloa lukemaan!

    • Anonyymi

      Kirjoittelin joskus aiemmin, mutta sitten poistin blogin. Nyt olen taas palannut ja tiivistettynä nykytilanne: syksyllä alkaa klassisen baletin opinnot, kesällä ollut hieman bulimikointia, mutta se täytyy nyt lopettaa ja laihdutus käynnissä.

      tavoite46kiloa blogspot com

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiva blogi


    • Anonyymi

      Juuri aloitettu blogi ( ja vielä vähän kesken myös, anteeksi) suosituintytto.blogspot.fi :)

      Aloitin maaliskuussa kunnon muuntautumisprojektin ja nyt olen laihduttanut noin 10 kiloa, mutta sama määrä vielä jäljellä. Laihdutuksen lisäksi kirjoitan yleisesti siitä, millaista on muuntautua siksi kadehdittavaksi, täydelliseksi tytöksi, jollaisen jokainen meistä varmasti tuntee. Eli jos kiinnostaa päästä "katsomaan kulissien taakse" niin tervetuloa!

      • Anonyymi

        Äääääh olin todella pitkään poissa anteeksi siitä!!! :(
        Nyt olen uudistanut vähän blogia ja aloittanut taas päivittelyn eli tervetuloa! Me muutettiin takaisin vanhaan p...aan kaupunkiin joten huomenna joudun kohtamaan vanhat entiset ystäväni, mutta teen kaikkeni, että saan aloitettua alusta ja muuntautumisprojekti jatkuu.

        Ja nyt tulen kirjoittamaan tuon muuntumisen lisäksi kilpaurheilusta, sillä aloitan taas taitoluistelun tutussa seurassani. Valkunkin puolelta on tullut toivetta painon laskusta eli tästä tulee oikea laihtumisen ja muuntumisen huippukevät! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äääääh olin todella pitkään poissa anteeksi siitä!!! :(
        Nyt olen uudistanut vähän blogia ja aloittanut taas päivittelyn eli tervetuloa! Me muutettiin takaisin vanhaan p...aan kaupunkiin joten huomenna joudun kohtamaan vanhat entiset ystäväni, mutta teen kaikkeni, että saan aloitettua alusta ja muuntautumisprojekti jatkuu.

        Ja nyt tulen kirjoittamaan tuon muuntumisen lisäksi kilpaurheilusta, sillä aloitan taas taitoluistelun tutussa seurassani. Valkunkin puolelta on tullut toivetta painon laskusta eli tästä tulee oikea laihtumisen ja muuntumisen huippukevät! :)

        Äääh anteeksi, poistin hetkeksi blogini mutta en halua olla kirjoittelematta, kun hajoaa pää eli olen taas palannut! :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tervetuloa seuraamaan mitä tapahtuu kulissien takan, kun entinen fitnessinfluensseri aikoo ottaa kruunun takas itselleen!
      salainen-haave .blogspot .com

    • Anonyymi

      Kirjoitteleekohan enää kukaan? :(

      Palasin takaisin täyttämään oman päiväkirjani sivuja (ortoreksiapaivakirja .blogspot .com), joten jos täällä vielä joku kirjoittelee aktiivisesti, niin tulkaa huikkaamaan! Olisi mukava saada aktiivisia blogeja lukulistaan! :)

      • Anonyymi

        minä ainakin palasin taas ja tuntuu niiiiin hyvältä! ihanaa, et sinäkin vielä kirjoittelet! :)

        paluu-merelle. blogspot. com


      • Anonyymi

        Mulla on yhteiskunnan_uhri.blogspot.com. Saa tsekata. Ja itekin mietin että kirjoitteleeko kukaan. Yritetään herättää blogi kulttuuri taas eloon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yhteiskunnan_uhri.blogspot.com. Saa tsekata. Ja itekin mietin että kirjoitteleeko kukaan. Yritetään herättää blogi kulttuuri taas eloon :)

        Heyyy en löydä tota sun blogia eli onks osote oikein?! :(

        Täällä olisi kans uus kirjottelija. Alotin blogin tällä viikolla ja toivon et löytyis vielä muitaki bloggailijoita: diet-like-its-2014.blogspot.com

        Mun blogis on pientä 2013-15 nostalgiaa jos se kiinnostaa ketää. Aion siis saada takas sen unelmakropan jonka sain itelleni -14 mut sit kaikki meni pielee ja ehin yhes kohtaa olla ylipainonenki. :( Olin tollon joo 14w eli tiiän et oon nyt aikune ja kroppa on tietty erilainen mut jos viiskymppisetki pääsee tikkiin kuntoo nii miks en mäkin.... ;p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heyyy en löydä tota sun blogia eli onks osote oikein?! :(

        Täällä olisi kans uus kirjottelija. Alotin blogin tällä viikolla ja toivon et löytyis vielä muitaki bloggailijoita: diet-like-its-2014.blogspot.com

        Mun blogis on pientä 2013-15 nostalgiaa jos se kiinnostaa ketää. Aion siis saada takas sen unelmakropan jonka sain itelleni -14 mut sit kaikki meni pielee ja ehin yhes kohtaa olla ylipainonenki. :( Olin tollon joo 14w eli tiiän et oon nyt aikune ja kroppa on tietty erilainen mut jos viiskymppisetki pääsee tikkiin kuntoo nii miks en mäkin.... ;p

        Tää on just sitä mitä olen kaivannut, kaikki hyvät blogit vaan kuihtui jossain kohtaa pois. Näiden myötä tuntuu että ei ole niin yksin näiden ajatusten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just sitä mitä olen kaivannut, kaikki hyvät blogit vaan kuihtui jossain kohtaa pois. Näiden myötä tuntuu että ei ole niin yksin näiden ajatusten kanssa.

        Voi eeeeei, nyt tuli huono omatunto ku siirryin EDSF:ille postailemaan tästä mun 2014-projektista! :( Mut toi foorumi on vissiin aika epävakaa ku se on taas nyt ollu melkeen 24 tuntii poissa käytöstä ja aikasemmin se on lakannu toimimast useiden kuukausien ajaks.... Iiks! Eli täytyy palata takas bloggeriin vaiks Suomessa on nii hiljasta skenessä...

        Jos oot Kikis tai jossain niin musta saa kans sinne seuraa! Mut tänään päivittelen tonne blogiin (2014-blogi) kuulumisia viimeseltä viikolta! :) Eihän tää skene aktivoidu jos mäkin katoan hahhah ;D


    • Anonyymi

      Hey it's me... Palaan takaisin kirjoittamaan ja tällä kertaa oikeasti omana itsenäni. Tiedän, että kenenkään ei tarvitse enää uskoa sanaakaan mitä sanon, mutta toivon silti, että antaisitte anteeksi. Uskon, että moni kyllä muistaa matkani... Ja jos olet uusi etkä tiedä mistä puhun niin toivottavasti edes voisin tulevaisuudessa motivoida kehoprojektin tiimoilta!

      ortoreksiapaivakirja .blogspot .com

      • Anonyymi

        Anteeksi, ei tässä ole järkeä. Tällä hetkellä mun täytyy keskittyä pitämään huolta siitä, että loppuraskauden ajan pidän itsestäni ja meidän pienestä parempaa huolta. Enkä katso enää ikinä taakseni vaan keskityn tulevaisuuteen, koska lapseni ja aviomieheni ansaitsee musta vain parhaimman mahdollisen version.

        Tsemppiä kaikille, jotka olette tavalla tai toisella olleet osa elämääni! Otin tänään ensiaskeleen kohti terapiaa ja toivon, että muutkin vielä löytävät onnen ja rauhan. Halaus ♡

        -Minni


    • Anonyymi

      Vihdoinkin täällä oikeasti omana itsenäni:
      vapausminnintyyliin. blogspot. com

      Kirjoitteleekohan kukaan muu enää? :(

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe