Maria Lagrend | Lagrend voide | hyaluronihappo

abba1

Hei !

Facebook- sivulla tämä mainos. liekkö humpuukia.
Ikinuori 72-vuotias Maria Lagrend, joka näyttää vajaalta 40-vuotiaalta, esitteli suomalasnaisille suosittua 4 viikon ryppyhoitoaan. Ranskalaisen mallin menetelmä haastaa perinteiset ryppyhoidot.

41

1767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öljyfertjk

      Tosi on.

    • kokeilija2

      Täyttä humpuukia (haksahdin).
      Olen käyttänyt kaksi kuukautta, eikä ysikään ryppy ole madaltunut. Voide muitten voiteiden seassa.
      Lupaavat rahat takaisin, vaan enpä viitsi vaivautua, koska menettelihän tuo tavallisena voiteena ilma sen kummempia vaikutuksia.
      tv

    • Skeptikko

      Humpuukia totta kai. Googletin huvikseni Maria Lagrendin nimellä, eikä naisesta löydy koko netistä kuin yksi kuva - se, joka on mainoksessa. Luulisi, että tuon näköinen mummeli olisi varsinainen superjulkkis, mutta ei mitään muita mainintoja kuin ihmeitä tekevän ryppyvoiteen mainokset. Italialaisella keskustelupalstalla oli tultu samaan tulokseen kuin minäkin: Maria Lagrendia ei ole olemassa (non esiste).

      • nyt on markkinoilla aivan upeet uudet kauneudenhoitolaitteet, joilla lähtee rypyt,läskit sekä kasvot tulee kuntoon!!


    • Skeptikko

      Maria Lagrendin espanjankielisillä (!) kotisivuilla marialagrend.com väitetään, että hän olisi yksi Ranskan kuuluisimpia malleja ja näyttelijöitä. Silti hänestä ei ole mainintaa ranskankielisessä Wikipediassa, eikä Googlekaan löydä aiheesta mitään. Hyvin pidetty salaisuus!

      • dfghjklöä

        En nyt ole katsellut noita mainoksia, mutta Mirtha Legrand (oikealta nimeltään myös Maria) on argentiinalais-espanjalainen (tai jotain sinnepäin) näyttelijä.


    • en usko

      Humpuukia. Botoxia ja operaatioita-niillä voi onnistua.,

      • kuvan muokkaus

        Kuva on hyvin fotoshopattu.


    • Meinasin haksahtaa

      Niin ja ranskankielisillä ja suomenkielisillä voiteen mainossivuilla on samojen ihmisten kuvat, mutta suomenkielisessä ihmisten nimet on muutettu suomeksi! Lisäksi toisessa sanotaan, että Lagrande on belgialainen ja toisessa taas että ranskalainen. Samoin mies joka esittelee tuotetta on Suomessa muka toiminut 15 v. ja ranskankielisessä tekstissä hän toimii Pariisissa ja tuolloin hänellä on ranskalainen nimi.

    • ryppyjen hoitoon löytyy nyt laite, nimeltä facelifter ja eyelifter, ne todellakin toimii, niillä on saatu hyviä tuloksia :)

    • minulta löytyy vielä parempi apu ryppyihin, eyelifter, jolla pääsee eroon rypyistä ja juonteista, kaverini on saanut jopa maksaläiskät vaalenemaan..

      • Floo

        Valitettava tosiasia vain on, että kun ikää tulee lisää tulee rypytkin. Iho vanhenee, eikä siihen vuosikymmenien sitkeän etsinnän ja kokeilun myötä ole onnistuttu löytämään, muuta ku näitä "ihmerasvoja" joihin jokainen meistä on haksahtanut useammin kuin kerran. Minulla on rypyt ja pysyy, en kyllä tässä iässä haluaisi näyttääkkään kakskymppiseltä. Ehkä tärkeää olis myös katsoa mitä suuhunsa laittaa, hyvät öljyt ruokavaliossa hoitaa ihoa sisältä päin, muutakin ku kasvoja. :-)


    • hyviä namaioita ?

      Hyvä kun löysin tämän palstan, sillä olin haksahtaa moisen ihmevoiteen tilaamiseen.
      Vaikka epäilin, ettei noin ihmeellinen tulos/tulokset voi olla totta ajattelin kokeilla.

      Mutta onko vinkkejä ikääntyneen kuivan ihon kosteutukseen? Tarkoitan millaisilla naamioilla saa kasvonsa vaikka väliaikaisesti siloisemmaksi. Naamiot, voiteet tms perustuvat siihen, että ne turvottavat ihon ja iho siliää jnkv joksikin aikaa.

      Kotikonstinaamiohin haen vinkkejä. Olen käyttänyt avokadoa, öljyjä, rahkaa , kananmunaa jne...ja niilläkin olen saanut tuloksia, mutta kaipaan lisää uusia. Kiitos:)

      • Marjaana48

        Viimeksi laivalla käydessäni, löysin sieltä Japanilaisen MITOMO Placenta Platinium naamion., 1.90kpl, olen käyttänyt samaa naamiota kolmena päivänä peräkkäin, Koska siinä on ainetta niin runsaasti, Olen hyvin tyytyväinen jo näin lyhyellä kokeilulla, mietin miten hyvä ihostani tulisi pidemmällä käytöllä. Myydään myös netissä.


    • Huijaus ?

      Koko yritystä ei löydy. Minulle soitettiin tuntemattomasta numerosta ja kun kyselin netissä olevasta puhelinnumerosta, niin ei ollut mitään tietoa. Tilasin, mutta en aio hakea pakettia postista. Yritystä ei voi jäljittää. Kokeilkaa itse ja jos joku saa jotakin tietoa, niin kertokaa.

    • Kiinnostaisi tietää

      Missähän noita kaurisnaisen72 mainitsemia liftinglaitteita olisi saatavilla?

      • telkkari

        Ostos TV.


      • Eye lifter

      • ryppyinen edelleen
        Eye lifter kirjoitti:

        Minulta :)

        [email protected]

        Joo, minä menin ja haksahdin tuohon "ihmevoiteeseen". Käytin sitä parin viikon verran ja naama oli täynnä finnejä kuin konsaan teinitytöllä. Rypyt kyllä eivät lähteneet mihinkään.
        Kuukauden käytön jälkeen minulle soitettiin huonolla "soomen" kielellä ja kysyttiin mielipidettäni voiteesta. Ilmoitin, että ei toimi ja haluan palauttaa sen. Lähettivät minulle s-postiini palautusohjeet ja toimin niiden mukaan (palautus piti maksaa itse). Palautusosoite oli muuten Varsovassa Puolassa. Palautin tuotteen kuukausi sitten, mutta rahojani en ole saanut takaisin!!!


    • siloposki

      Onko teillä kokemusta tämän päivän tilanteesta. Markkinointi on ainakin viime aikoina joka tuutissa täällä netissä. Haksahdin mutta en ole vielä lunasanut tuotetta.

    • sgtsts

      creamlagrend.com sivuilla olevissa kuvissa on Mirtha Legrand, argentiinalainen näyttelijä. Harvinaisen kökköä mainontaa

      • Tyhmä

        Oisko jollai se sähköpostios. mihin vois ottaa yhteyttä??
        Täyttä pas...


      • Odot

        Onhan ainakin tuo puhelinnumero 0923170593, josta tein tilauksen. Mieshenkilö (vierasperäinen puhe). Ihan mukava, kertoi tuotteista ja sain kysellä myös. Kysyi lopuksi, onko minulla vielä kysyttävää. Ei välttämättä "humpuukifirma".
        Tuli noita painovirheitä aikaisempaan.


      • eiSinisilma

        Numero tiedustelu ei tunne tuota numeroa. Kunnallisten firmojen numerot se tuntee.


    • entäLefery

      Kuuluuko samaan humpuukiin tuo ilm toisen firman mainos, jossa luvataan ryppyjen selvä häviäminen ja käyttäjän nuorentuminen kymmenillä vuosilla?? Tuotteesta Lefery Active Cell Regenaration on pitkiä mainoksia. Onko kellään "oikeita" kokemuksia ko tuotteesta?

      • eiSinisilma

        Ihmeaineita ei ole olemassa eikä tule. Vanhenemista ei voi estää estää eikä peittää. PISTE.


      • mustikka1

        Ei vaikutusta. Otin valokuvat. Lähetin purkin takaisin, luvattiin rahat kuukauden parin kuluessa. Ei ole kuulunut 5 kuukauteen. Soitin kuunnellakseni musiikkia 15 min ilman vastausta!!!! Oppikoulua on käytävä koko ikänsä!


      • Dianavm61

        Alan ammattilaisena totean hyvä kosteuvoide ainostaan.. Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty voidetta, joka imeytyisi ihon alimpiin kerroksiin. Terveellinen ruoka, oikea rasva ja veden juonti ensisijaisesti .Kosteutus hoituu halvemmillakin tuotteilla esim. luonnon öljyillä ja kalakollageenista iho saa tukea sisäisesti.


    • Nivea-seerumi

      Nivea-seerumi sisältää runsaasti hyarolonihappoa,kreatiinia ja Q10-entsyymiä, hyvä seerumi päivä-tai yövoiteen alle silmänympärysvoiteen lisäksi, mutta ei sekään ihmeisiin pysty...!

    • höynäytetty

      Tilasin tätä ihmeitä tekevää voidetta , mitään ei tapahtunut, tämä on todellakin suuri huijaus.
      Rahoja en saanut takaisin vaikka niin luvattiin Älkää hyvät ihmiset menkö tähän halpaan.
      Pitäisi saada nämä henkilöt vastuuseen tästä hyväuskoisten vedätyksestä.

      • eiSinisilma

        Ja hyväuskoisten päähän pitäisi takoa järkeä.


    • Kaduttaa

      Miten käy jos ei lunasta tuotetta postista? Haksahdin tuotteeseen heikolla hetkellä ja heti kadutti. Minulle on yritetty soittaa 33 alkuisesta (ranskan puhelinnumero) numerosta useita kertoja. En vastaa. Tiedä mitä tuo puhelukin maksaa kun soittavat tuollaisesta numerosta ja miksi pitää soittaa jos kerran joku on jo tilannut????

      • Odot

        Illalla huomasin mainoksen ja päätin aamulla soittaa, kun tuntui hyvältä tuotteelta. Mainoksen uhri kun olen, niin laitoin tilauksen. Nyt vasta hoksasin katsoa, kun olikin keskustelusivu.
        Luvattiin päivä- sekä yövoide satasella. Ei postikuluja. On 50g purkit, joten ei kovin kalliit. Saa nyt nähdä miten toimivat. Ihoni ei tosin ole ihan niin ryppyinen kuin kuvissa, vaikka olen yli 70.
        Arveluttaa vähän miten jos vastaissin ja pelkästä puhelusta tulissi maksua. Nyt ainakin oli ihan 09 alkuinen numero, johon tein tilaukseni. Täytyypä seurata 33 alkuisia numeroita, ettei vastaa.
        Palaan asiaan, kun voiteet tulevat.En tietenkään odota nuortuvani vuosilla. (Tai ehkä parilla) Onhan sitä vanha, kun seitsemänkymppisen täyttää. Ehkä nuorekas, kun hoikka.


    • eiSinisilma

      Täyttä kusetusta. Tein feikkitilauksen ja kun se ei ollut muodollisesti oikein, niin sain virheilmoituksen jollain itäblokin kielellä.

    • ikionnellinen

      Nämä mainokset ihmevoiteesta ovat täysin humpuukia. Tosin , kyllä tämä henkilö (mainostaja) varmaankin elää näillä voide mainoksillaan. Monet ja monet naiset sortuvat tilaamaan näitä ihmevoiteita siinä toivossa ja varmaan uskovatkin sillä hetkellä, että nuoruus ja hehkeys on tämän tilaamani purkin sisällä. Jos näin olisi, niin tämä ihmevoide maksaisi maltaita ja harva pääsisi tätä voidetta kasvoilleen laittamaan. Ei ole eikä tule sellaista ihmevoidetta joka rypyt oikoisi. Ainoastaan plastiikkakirurgi pystyy rypyt oikomaan ja silloinkin tulos voi olla arvaamaton. Naama voi olla luonnottoman ja paljon rumemman näköinen kuin ryppyjen kanssa. Omat piirteet ovat muuttuneet ja suu on tullut viirumaiseksi ja suureksi. Hyvänen aika, eihän eletty elämä ja rypyt rumenna naista. Sieltähän edelleen pilkistää se tuttu pikku tyttö ryppyineen ja elämänkokemuksineen. Jos onni tulee naiselle vain rypyttömyydestä niin kyllä silloin eletty elämä on hukkaan mennyttä. Nauttikaa hyvät naiset täysin siemauksin elämästä, naiseudesta ja kaikesta elämän ihanuudesta.

      • enolemissi

        Järkyttävää tämä nykymeininki,kun ihmiset eivät enää vanhene normaalisti ja muuutenkin ulkonäkö ei saa enää olla tavallinen,vaan kaikkien pitää olla missiluokkaa.


    • 1viisas

      Tämä on se sama huijarifirma, joka kaupittelee netissä erilaisia tuotteita ja huijaa ihmisiltä rahat. Tuotenimiä on mm. Hallu Forte, Garcinia Cambogia, Lefery Active Cell... jne. Älkää tilatko mitään tai lähettäkö rahaa. Jos olette haksahtaneet, niin tehkää heti ilmoitus poliisille.

    • voimummeli

      Kummaa kun mummo on kuitenkin päästänyt naamansa välillä pahasti rupsahtamaan kun hänestä on saatu noinkin ryppyinen kuva tuohon vertailuun :-D Luulisi, että tuon luokan täti kiikuttais lärvinsä välittömästi botox-pistoksille ku joku pienikin ryppy alkaa johonkin muodostua ;-)

    • holkynkolkyn

      Huijjaus kannattaa!::)) ja törkeä petos::))

    • bohemivaimo

      heippa, ostin tuon Lagrend'in voiteen joitakin vuosia sitten ja oli erittäin tehokas ja riittoisa. Tuotetta myytiin Viron kautta. Nyt haluaisin ostaa saman voiteen mutta osoite on kadonnut. Minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa siitä. Oli tutustumishintaan jotakin 100:sen tuntumassa ja tuote erittäin riittoisa. Ehkä on liikkeellä joitakin "matkijoita" ja purkin sisältö ei olekaan alkuperäisen veroista. Kaikkeahan nykyaikana tehdään rahan haalimiseksi !!!

    • puhdasta_tavaraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe