Kiihottaako katsella ?

Kovakiva

Kiihottaako naisia nähdä miten mies tyydyttää itseään? Antaa sperman syöksyä silmiesi edessä? Ei yllättäen puskasta hypäten vaan sovittu tapaaminen luonnossa, autossa. Ym. Paikassa! Itseäni naisen katse kiihottaa!

33

1705

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummeli

      Ei sitten paskan vertaa kiinnosta kattoo kun joku pelle vetelee jormaansa...

    • disq

      Itsensäpaljastelija, yök!!! :(

    • Taru rva

      No olishan se vaihtelua

      • Kovakiva

        Taru rva! Miten voisi toteuttaa fantasiat? Haluatko todella nähdä jotain isoa ja kivaa!


      • rouva,

        Onhan se vaihteluu katsella puistossa kun esittelee mies tai poika seisovaa kullia niin kauan että spermat lentää. Kotonanin tykkään että on alasti kun näyttelee muniaan. Vaikka olen vanhempi nainen, annan naida jos on hyvän kokonen kulli. Nuorista etenkin pidän kun jaksaa.


    • Toisaalta. Mutta mieluummin haluaisin tehdä sen itse ;)

      • Fantasiassa katselen naista tyydyttämässä ja samalla otan kivikovan elimeni käteen.


      • Kotona..
        jonesex kirjoitti:

        Fantasiassa katselen naista tyydyttämässä ja samalla otan kivikovan elimeni käteen.

        Äitini oli usein kylpytakki auki kun katsottin leffaa ja sormet haaroissa. Kun kiihottu niin käski ottaa housuni pois ja hiero niin kauan että tuli.


      • Kotona sai.
        Kotona.. kirjoitti:

        Äitini oli usein kylpytakki auki kun katsottin leffaa ja sormet haaroissa. Kun kiihottu niin käski ottaa housuni pois ja hiero niin kauan että tuli.

        Kyllä äiti humalassa esitteli tissinsä ja jalkojen välin. Kyllä rupes seisoo ja väkisin tulipäälleni. Vielä monta kertaa.monen vuoden ajan.


      • Kotona.
        Kotona.. kirjoitti:

        Äitini oli usein kylpytakki auki kun katsottin leffaa ja sormet haaroissa. Kun kiihottu niin käski ottaa housuni pois ja hiero niin kauan että tuli.

        Mun kyn käy poikani kylässä niin haluu olla ilman housuja ja esitellä itseään. Ei sitä voi kun avittaa kädellä. Sit haluu aina naida.


      • Moi Maria! Tehdäänkö sellainen? Annan sun tehdä mitä haluat. Laita viesti.


    • Wenla

      Meillä harva se päivä näin, mieheni usein tulee kylppäriin katselemaan minua suihkussa ja pitämään kivaa, välillä laueten mun päälle, välillä suuhun tms. Ja vitsi millä kiimakierroksilla tämä kissa jo siitä katseesta käy,saati näystä..!

      • Nainen, jos tyydytät iltamyöhällä viestittele kik messenger nimimerkille jonesexx


    • Mamma,.

      Olin kävelyllä ja nuori poika oli housut nilkoissa. Jäin katselee kun jatko vaikka menin viereen. Siitä tuli tapa kun runkkas ja sain katsella kun runkkas. Kotonani riisuin alasti ja katselin, joskus runkkasin munaa ja nain kun anto tehdä. Vaikka olen vanhepi nainen niin on käynyt vuoden mun luona.

      • Olen nuori kokematon mies ja haluaisin, että katsoisit myös minua.


      • Mamma.
        kalle92 kirjoitti:

        Olen nuori kokematon mies ja haluaisin, että katsoisit myös minua.

        Tykkään katsella kun miehelläni on nuorempia poikia kylässä mistä tykkää. Panevat sitä perseeseen oikein kunnolla. Välillä saan itsekkin monta nuorta.


      • Sama halu.

        Vaik on vanhempi nainen niin pojat haluu runkata edessäni. Jos komee ja iso kullinen niin vien kotiani. Kiva katsoo kun alasti muna pystyssä. Sitten nain väkisin tukasta pitäen päällä että saan kunnon orkun. Haluan naittia kun itse halun.


    • Kyllä mua kiihottaa katsoa kun mieheni leikkii itsellään, kuten myös toisinpäin :P

      Meitä kiihottaa myös katsoa muita ja että meitä katsellaan. Käydään julkisilla paikoilla säännöllisen epäsäännöllisesti.

      Nyt olisi haaveena esim. bussissa tapahtuva leikkiminen :-P

      • Typykkä,

        Minua kiihottaa kun joku ukko tiiraile puskassa housut kintuissa. Kun katselen ettei muita ole niin riisun uikkarini pois ja olen jalat levällään. Ei ole väliä onko nuori tai vanha ukko kun tulee mulkku pystissä mun päälleni. Kun lähtee on hyvä olo spermat sisällä.


      • Yypsy.
        Typykkä, kirjoitti:

        Minua kiihottaa kun joku ukko tiiraile puskassa housut kintuissa. Kun katselen ettei muita ole niin riisun uikkarini pois ja olen jalat levällään. Ei ole väliä onko nuori tai vanha ukko kun tulee mulkku pystissä mun päälleni. Kun lähtee on hyvä olo spermat sisällä.

        Minä olen kai nuori nainen kun kaikenlaiset kiinnostaa. Haluan olla alasti ja miesten edessä mitä haluavat. Kiinnostaa olla vanhempien käytössä. Nyt olen ollut kahden miehen käytössä kun kimpassa haluu. haluavat samaan aikaan tehdä.


      • suihkksa.

        Poikani tulee usein samaam aikaan suikuun. Sillä rupee seisoo ja ruikkii päälleni. Joskun annan kokeilla pimppaa kun sitä haluu.


      • JUNASSA

        Oli öjuna ilma matkustajii.Huomasin kun takani nuori hiero munaansa. Menin juttelemaan ja käskin jatkaa. Esitteli kunnolla.. Otin hameen alta alkkarit pois ja menin sen syliin vaikka olin vanhempi nainen. Hyvin kelpas kun molemmat sai.


      • pilawan

        olisi ehkä kiva tavata fetissini on katsella toisia siis aktissa ei mitään kyttäri juttuja


    • Olisi mukava tavata rouva joka haluaisi katsella ja katselluksiVielä parenpaa olisi jos löytyisi täältä Mikkelin seudulta!!!

    • Mimmi.

      Minä vaik olen vanhempi nainen miin tykkään kun nuori poika katselee kun sormeilen. Sitten annan naida kunnolla joskus molemkin poikien kanssa.

    • säikky

      Vaimoni pelästyi! Huolimatta siitä, että keskenämme harrastamme molemminpuolista runkkailua, niin kerran Bayswaterin U-asemalla oli ukko laiturilla housut poilvissa vatkaamassa esinahkaansa imien samanaikaisesti pillillä pahvimukista jotain.

      Muijani otti 30m:n spurtin. Paikalliset ohittivat paikan vain reippaasti kävellen.

    • Parin N

      Tuolla yhessä caht puolella onkin paljon miehiä jotka tyydyttää itseään.
      Näin naisena mua kiihottais enemmän katso myös miesten kasvoja samalla kun he saa orgasmin.
      Eli miksi miehet ei uskalla siellä näyttämää kasvojaan vaan vain sitä alapäätä ?
      Onhan se kiihottavampaa näin naisesta katsoa niitä kasvoja samalla kun mies nauttii omasta orgasmista.
      Minua kiihotta ainakin oman miehen kasvot kun se on ihan kiihottuneen näkönen ottaessaan itsetyydytys orgasmin.

    • kiihottunut13

      Mua kiihottaa jotenki Peetter Pan. Oon 13.v tytsy. Tnä aamulla olin iha kiihottunu siitä vaikka se onki vaa animaatio. Mut njoo. Olis kivaa kattella!!

    • pilawan

      todella kiihottavaa katsella toisten seksiä siis todella kiihottavaa

    • iuuggj

      hola

      • pilawan

        oletko samaa mieltä


      • pilawan

        nyt ei ymmärrä


    • pilawan

      katseleminen kiihottaa tosi paljon siis en ole itsensäpaljastelija vaan tykkään yksinkertaisesti katsella olen mies ja haluaisin katsella kun muut.........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe