Nummelan kampaamot

tukka hyvin

Millaisia kokemuksia teillä on Nummelan kampaamoista ? Onko palvelu ja ammattitaito ollut hyvä ja menettekö vielä uudelleen ?

44

6768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RÖH

      Salon Chaton linja-autoaseman vieressä on todella hyvä.
      Ammattilaisia, ei 9 €/pv harjoittelijoita.
      Suosittelen !

      • mitääää

        En mene sinne enää toista kertaa, huonosti leikkasi. Nenä pystyssä ollaan! Pettymys taas !


      • voi voi

        Joo joo, ei osaa edes hiuksia tasoittaa!!! Ihan sama kun olisin itse ne leikannut. Aikaa ja rahat vaan menee hukkaan.


      • Anonyymi

        mesimarja
        Minä kävi Nummelan Salon Peppiinassa hiusten raidoituksessa. Laitettiin eri vaaleita raitoja joka piti kampaajan mukaan olla hiuksille hellävarainen käsittely. Voin vain sanoa, että tukka täysin piloilla. Hiukset ovat aivan kuin jotakin villaa täysin hamput ja vaurioituneet. Olen ostanut erittäin kalliita täsmä tehohoitoja jotka ei paranna hiusten kuntoa ollenkaan. Ne on poltettu niin pahaksi, että ainut on sakset. Ostin irtolisäkkeen jota olen nyt käyttänyt. Hiukseni ovat sen verran lyhyet, että niitä ei voi lyhentää, ainostaan antaa kasvaa irtolisäkkeen alla.
        Kyllä ihmmettelen, että jos tällaista tulosta Nummelan Salon Peppiinsaa kampaajat tekevät niin miten heillä yleensä asiakkaita pitkällä juoksulla riittää. Tällaiset kampaamot joissa tärvellään täysin asiakkaiden hiukset niin pitäisi lailla kieltää toiminnasta.


    • yyyy2

      Kyllä on nykyään vaikea löytää ammattitaitoista kampaajaa tästä kylästä. Hinnat on korkeat mutta , ei saa rahalle vastinetta. Joka kerta pettynyt !!! Eikö ole motivaatiota vai mikä on ?

      • pååååå

        Marja Kivelän kampaamossa se vasta olikin outoa , ei tehty mitään ,mutta rahat kelpasi. En sinne ainakaan ikinä.


      • maippi1q
        pååååå kirjoitti:

        Marja Kivelän kampaamossa se vasta olikin outoa , ei tehty mitään ,mutta rahat kelpasi. En sinne ainakaan ikinä.

        Marja Kivelän kampaamo on Nummelan paras.
        Tämä " pååååå" on varmasti nähnyt unta tai sitten on muuten vaan v-mäinen.


      • Anonyymi

        hiusvärit
        Garnier Nutrisse hiusvärit maksavat noin 13.00-15.00 uroa. Ovat tosi hyviä ja hoitavia hiusvärejä. Minä lopetin kampaamossa käynnin Salon Peppiinan jälkeen, kun hiukseni siellä vaalennuksessa tärveltiin. En luoto enää kampaajiin. Olen värjännyt nyt hiuksiani Garnier Nutrisse värillä ja voin vain vakuuttaa, että hiukseni kiiltävät ja ovat tosi hyväkuntoiset.
        Paljon paremmin pysyy myös väri hiuksissa kuin kampaamoväreillä.
        Tunne yhden ammattikampaajan ja hän myös myönsi, että nämä Garnier Nutrise värit ovat todella hyviä. Hän jopa sanoi, että hänenkin mielestään niillä tulee parempi ja kestävämpi tulos kuin kampaamoväreillä. Ovat niin hoitavia ja hellävaraisia. Näillä väreillä ei pää kutise värjäyksen jälkeen. Mistä tiedät mitä mömmöä kampaamovärit on ja vaikka ostettu jostain ulkomailta tosi edullisesti ja näin saadaan iso voitto kampaamolle.
        Kampaamoille suurin tulonlähde on nykyään hiustenvärjäyksistä saatu raha.
        Aivan tosi helppoa on itse värjätä hiukset tai juurivärjäys. Ei siihen paljon taitoa tarvita.
        Sekoittaa vain aineet ohjeen mukaan ja alkaa laittaa väriä päähän. Itse olen laittanut värin hiusjuureen hammasharjalla ja myös on myytävänä erikseen hiusvärin levitykseen olevia kampoja jotka muistuttavat pullasutia. Taka hiuksiin väri on helppo laittaa peilin avulla. Miten kukin itse tykkää ja katsoo parhaimmaksi millä levittää hiusvärin. Ajatelkaa, että noin alle 15 Euroa maksaa hiustenvärjäys itse tehtynä ja kamaapossa 100- 130 euroa yksi ainoa käynti maksaa. Vuoden värithän saa itselleen ja jopa enemmäm yhden kamaamoreissun hinnalla ja vieläpä parempi laatusuhde kaupasta ostetuissa väreissä. KOKEILKAA ihmeessä niin näette miten hyviä nämä värit ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiusvärit
        Garnier Nutrisse hiusvärit maksavat noin 13.00-15.00 uroa. Ovat tosi hyviä ja hoitavia hiusvärejä. Minä lopetin kampaamossa käynnin Salon Peppiinan jälkeen, kun hiukseni siellä vaalennuksessa tärveltiin. En luoto enää kampaajiin. Olen värjännyt nyt hiuksiani Garnier Nutrisse värillä ja voin vain vakuuttaa, että hiukseni kiiltävät ja ovat tosi hyväkuntoiset.
        Paljon paremmin pysyy myös väri hiuksissa kuin kampaamoväreillä.
        Tunne yhden ammattikampaajan ja hän myös myönsi, että nämä Garnier Nutrise värit ovat todella hyviä. Hän jopa sanoi, että hänenkin mielestään niillä tulee parempi ja kestävämpi tulos kuin kampaamoväreillä. Ovat niin hoitavia ja hellävaraisia. Näillä väreillä ei pää kutise värjäyksen jälkeen. Mistä tiedät mitä mömmöä kampaamovärit on ja vaikka ostettu jostain ulkomailta tosi edullisesti ja näin saadaan iso voitto kampaamolle.
        Kampaamoille suurin tulonlähde on nykyään hiustenvärjäyksistä saatu raha.
        Aivan tosi helppoa on itse värjätä hiukset tai juurivärjäys. Ei siihen paljon taitoa tarvita.
        Sekoittaa vain aineet ohjeen mukaan ja alkaa laittaa väriä päähän. Itse olen laittanut värin hiusjuureen hammasharjalla ja myös on myytävänä erikseen hiusvärin levitykseen olevia kampoja jotka muistuttavat pullasutia. Taka hiuksiin väri on helppo laittaa peilin avulla. Miten kukin itse tykkää ja katsoo parhaimmaksi millä levittää hiusvärin. Ajatelkaa, että noin alle 15 Euroa maksaa hiustenvärjäys itse tehtynä ja kamaapossa 100- 130 euroa yksi ainoa käynti maksaa. Vuoden värithän saa itselleen ja jopa enemmäm yhden kamaamoreissun hinnalla ja vieläpä parempi laatusuhde kaupasta ostetuissa väreissä. KOKEILKAA ihmeessä niin näette miten hyviä nämä värit ovat.

        sielukas
        Kyllä täytyy sanoa, että minä itse olen tosi onnekas, kun sydänystäväni on kampaaja. Ei tarvitse pelätä, että hiukseni kärventyisivät ystäväni käsissä. Kun olen ystäväni kampaamossa niin meillä on tosi hauskaa sekä naurua ja juttua meillä riittää loputtomasti. Juodaan aina hyvät kahvit herkkujen kera nautiskellen, eikä kukkaroni köyhdy ollenkaan. Tällaista ystävyyttä ja palvelua arvostan tosi paljon ja olen siitä tosi kiitollinen.


    • Mona1

      Cittarin kampaamossa leikkaavat hyvin. Olemme olleet tyytyväisiä.

    • pooooo

      Vihdissä (Nummelassa) oli joskus vuosia sitten oikein tutkitusti suhteellisesti eniten parturikampaamoita per asukasluku. En tiedä onko tilanne enään sama, mutta onhan niitä. Itse olen suosinut, päinvastoin kuin nimimerkki pååååå, Kivelän liikettä linja-autoaseman talossa. Harmi vaan että siellä pitkään työskennellyt reipas nuorempi naishenkilö lopetti joku vuosi sitten ja siirtyi työskentelemään Helsinkiin. Tsemppiä liikkeen etsintään!

      • Anonyymi

        pilajanmarja
        Kyllä ne hinnat Nummelan kampaamoissa lähtee alaspäin, kun lopettaa siellä käynnin kokonaan. Helsingissä on paljon halvempaa ja paljon paremmat kampaajat kuin Nummelassa.
        Nummelaan hakeutuu sellaiset kampaajat joille ei helsingissä olisi ollenkaan asiakkaita.
        Nummelassa on niin sanotusti kakkosluokan kampaamot verattuina Helsingin kampaamoihin.
        Minä en jalallanikaan Nummelan kampaamoihin astuisi. Varmaan ei hiuksia olisi enää päässä ollenkaan jos siellä kävisi, mitä olen tuttujen kautta kuullut Nummelan kampaamoista.
        Pahinta olen kuullut Nummelan Salon Peppiinasta, että aivan välinpitämätöntä touhua.
        Kampaajilla kuuluma vielä kova keskinäinen kilpailu kuka saa asiakkaita eniten. Ovat kuuluma kaikki kampaajat vuokratuoleilla ja tekevät jokainen omaan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilajanmarja
        Kyllä ne hinnat Nummelan kampaamoissa lähtee alaspäin, kun lopettaa siellä käynnin kokonaan. Helsingissä on paljon halvempaa ja paljon paremmat kampaajat kuin Nummelassa.
        Nummelaan hakeutuu sellaiset kampaajat joille ei helsingissä olisi ollenkaan asiakkaita.
        Nummelassa on niin sanotusti kakkosluokan kampaamot verattuina Helsingin kampaamoihin.
        Minä en jalallanikaan Nummelan kampaamoihin astuisi. Varmaan ei hiuksia olisi enää päässä ollenkaan jos siellä kävisi, mitä olen tuttujen kautta kuullut Nummelan kampaamoista.
        Pahinta olen kuullut Nummelan Salon Peppiinasta, että aivan välinpitämätöntä touhua.
        Kampaajilla kuuluma vielä kova keskinäinen kilpailu kuka saa asiakkaita eniten. Ovat kuuluma kaikki kampaajat vuokratuoleilla ja tekevät jokainen omaan piikkiin.

        Minulla pelkästään positiiviset kokemukset Salon Peppiinasta. Suurin osa heistä on vuokratuolilla. Sehän nimenomaan tarkoittaa, että kaikki tekevät aina parhaansa.
        Liikkeen omistajan järjestämänä koko henkilökunta kouluttautuu jatkuvasti. Olen ollut mallinakin heillä koulutuksessa. Aina saa varmaa hyvää laatua siitä liikkeestä!


    • tukkahyvin

      suosittelen sari's placea, aivan mahtava!

    • kallista on

      Nummelassa kallista. Värjäys ja leikkaus yli 80 euroa. Pääkaupungin lähikunnissa pitäisi näiden palvelujen olla huomattavasti edullisempia. Hintojen pitäisi suhteutua paikkakuntaan.

      Päätinkin, että värjään itse kuten monet tuttunikin ovat sanoneet aikovansa. Itse toteutan jo käytännössä. Manikyyrissäkin käyn aina Tallinnassa (20 euroa manikyyri, 20 euroa hiusten leikkaus ja värjäys).

      Eli Nummelan hintojen pitäisi olla Tallinnan ja Helsingin hintojen välimaastossa.

    • Samat syyt

      Samoista syistä eli liian kovien hintojen takia en käy enää Nummelassa kampaajalla kuin ehkä kerran vuodessa.. Tämä on syrjäkylä, täällä hintojen pitäisi olla edulliset.

    • Maksanko enää?

      Olen samaa mieltä kahden edellisen kanssa. Hintojen pitäisi pudota roimasti. Aion vähentää myös kampaajalla käyntiä, olen ollut tähän asti vakioasiakas, mutta nyt laman kourissa olen minäkin ajatellut, että hintojen pitää pudota.

      Ellei putoa, lopetan palvelun käyttämisen. Tämä ei koske pelkästään kampaamoja, myös moni muu palvelu maksaa liikaa

    • Asiaaa

      Hyvä joku sanoo asiaa. Hinnat alas.

      • hintaesimerkki

        Olen käynyt muutamia kertoja parturissa Suomen ulkopuolella, mm. vaimoni kotimaassa Kaakkois-Aasiassa. Miesten hiustenleikkuu, parranajo ja korvien putsaus yhteensä 2 euroa. Ei paha?


      • tuupyyk
        hintaesimerkki kirjoitti:

        Olen käynyt muutamia kertoja parturissa Suomen ulkopuolella, mm. vaimoni kotimaassa Kaakkois-Aasiassa. Miesten hiustenleikkuu, parranajo ja korvien putsaus yhteensä 2 euroa. Ei paha?

        Siellä nyt ei maksa mikään mitään, nyt puhutaan suomen ja Nummelan hinnoista
        ja jos sinne saakka menet niin kalliiksi tulee


    • haloo1

      Kävin katsomassa hintoja viime viikolla. Jotain 80 euroa leikkaus ja värjäys. Haloo! Värjäyspurkin saa 10:llä eurolla kaupasta. Vihdin yrittäjien pitää arvostaa asiakkaitaan ja ottaen huomioon laman hintojen pitäisi olla halvemmat.

      Kuka kohta enää käy kampaajalla / parturilla ..

    • Lama opettaa

      Lopetin minäkin kampaajalla käynnit nyt. Ylihinnoista en maksa enää. Lama opettaa.

      • mieisse

        Ihan naurettavia nämä hinnat. Käyn Turussa kampaajalla jos sinne on muuten asiaa. Ajattelin kokeilla Lohjaa..sitä tyttöä, josta oli keväällä juttua Lutarissa...vielä keksisi mikä nimi oli..


      • eikös niin? jes?

        Muistakaahan sitten ihmiset jatkossakin äänestää Kokoomusta. Alex ja Jykähän meidän tästä suosta nostaa, eikö vain? Alex hoitaa Suomen ja Jykä koko EU:n. Eikö vaan? Eikö?


    • Yksi hyvä

      Parturi-kampaamo Marja Kivelä on kyllä ammattitaitoinen ja hyvä, jos joku kehtaa puhua muuta, hävetköön. Olen käynyt Marjan luona yli 10 vuotta, aina hyvä työnjälki ! Ei tod. valittamista.

    • polkanalku

      Kävin eilen cittarin kampaamossa ja tosi hyvin leikattiin, olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Ehdottomat suositukset sille kampaamolle. Menen uudelleenkin.

    • Blondippidii

      Kokemusta Nummelan kampaamoista vain Black & Blondista vuosien takaa ja prismasta (oisko salon klipsi). Black & Blondissa yksi kampaaja osasi hommansa erinomaisesti ja kävin pitkään siellä säännöllisesti, joskus joku toinen nainen leikkasi samassa paikassa enkä ihan tyytyväinen ollut.. Se prisman paikka on tehnyt niin kurjaa jälkeä että meinasi jopa minun pitkä pinnani palaa... Olen mennyt siis jonotuspaikoille omien muuttuvien aikataulujeni takia ja valitettavasti useammalla kerralla tullut sama tumma tyttö leikkaamaan. En ehkä ikinä ole törmännyt kampaajaan joka vastaavalla tavalla nätisti nyökkäillen suunnittelee kanssani mallin ja sitten leikkaakin jotain ihan muuta. Vissiin osaa vain yhteen tiettyyn malliin saksia hiukset, ja senkin kehnosti. Eli en suosittele.

      • pörrö

        En minäkään enää mene Salon Klipsiin
        Joka kerta hiukset leikattu pilalle ! Niillä taitaa olla kova kiire , eikä ole tarpeeksi aikaa asiakkaan toiveisiin. Nykyään on niin kovin vaikeaa löytää ammattitaitoista kampaajaa mistään.


    • hiushuis

      Käyn nykyään Helsingissä, siellä on monta kymppiä halvempaa värjäys ja leikkaus kuin Nummelassa.

    • PiiaKKK

      Itse olen käynyt usein siellä prisman liikkeessä ja olen tykännyt joka kerta! Jokainen siellä osaa leikata hyvin. Tykkään!

      • enusko

        höpö höpö


    • Säälittävää

      Salon Klipsi on liukuhihnamentaliteetilla. Työntekijöistä revitään kaikki mehut irti. Siinä syy huonoon jälkeen. Jos et tee hyvää kassaa, niin savustus alkaa!

    • Koettu

      Totta tuo Salon Klipsin työntekijöiden savustus. Ellei kassaa tule tarpeeksi, alkaa sellainen savustus, ettei sitä kukaan jaksa. Jokaista tarkkaillaan ja perseennuolijat saavat jäädä. Eikä välttämättä nekään, jos ei omistajalle taota rahaa kynnet verillä. Olen kuullut tämän saman asian jokaisesta Klipsin liikkeestä. Kiertäkää ihmeessä kaukaa tämä liike. Omistajaa ei kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi, vaan ainoastaan raha, joka on hänen jumalansa.

    • KiihkeäAsiakas

      Minua kiinnostaa olisiko mahdollista saada Happy Ending ?

    • Luottopaikka

      Black and blondisssa käyty vuosia ja käydään edelleen.Hinnatkin kohdillaan!

      • Tykkään11

        Komppaan edellistä!


      • Anonyymi

        pihlaja
        Nummelassa on todella kovat kampaamohinnat. Nummela on kuitenkin Helsingin taajamaa ajatellen tosi syrjässä. Muualla päin Suomea on hinnat noin kolmasosa Nummelan hinnoista.
        Jos Nummelassa maksaa hiustenvärjäys 120-130 euroa niin muualla päin vastaavanlaisessa paikassa maksaa noin 50.00 euroa. On siinä valtava hintaero. Mutta, mutta sehän on meidän asiakkaiden tyhmyyttä jos menemme maksamaan tällaisia hintoja. Minä yleensä kesälomalla tai muuten reissunpäällä ollessa käyn muualla päin suomea kampaamoissa ja ei maksa paljoa. Tampereella ja Turussa ym vastaavanlaisissa kaupungeissa hintataso on jo kohtuullinen.
        Voihan sitä lähteä hupiajelulle tai kyläreisulle ja samalla käydä edullisella kampaamoreissulla.
        Minä olen säästänyt valtavat summat rahaa kun käyn mualla päin kampaamoissa.
        Eihän kukaan pakota, että palvelut pitää ostaa kaikista kalleimmista kampaamoista.
        Permiksenkin saa noin 50-60,00 eurolla muualta päin Suomea ja samalla vielä siihen hiustenleikkauksen. Katsokaa kenen palveluihin rahanne viette. Raha ei valitettavasti kasva kenellekkään puussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pihlaja
        Nummelassa on todella kovat kampaamohinnat. Nummela on kuitenkin Helsingin taajamaa ajatellen tosi syrjässä. Muualla päin Suomea on hinnat noin kolmasosa Nummelan hinnoista.
        Jos Nummelassa maksaa hiustenvärjäys 120-130 euroa niin muualla päin vastaavanlaisessa paikassa maksaa noin 50.00 euroa. On siinä valtava hintaero. Mutta, mutta sehän on meidän asiakkaiden tyhmyyttä jos menemme maksamaan tällaisia hintoja. Minä yleensä kesälomalla tai muuten reissunpäällä ollessa käyn muualla päin suomea kampaamoissa ja ei maksa paljoa. Tampereella ja Turussa ym vastaavanlaisissa kaupungeissa hintataso on jo kohtuullinen.
        Voihan sitä lähteä hupiajelulle tai kyläreisulle ja samalla käydä edullisella kampaamoreissulla.
        Minä olen säästänyt valtavat summat rahaa kun käyn mualla päin kampaamoissa.
        Eihän kukaan pakota, että palvelut pitää ostaa kaikista kalleimmista kampaamoista.
        Permiksenkin saa noin 50-60,00 eurolla muualta päin Suomea ja samalla vielä siihen hiustenleikkauksen. Katsokaa kenen palveluihin rahanne viette. Raha ei valitettavasti kasva kenellekkään puussa.

        sukeltaja
        Minä kävin viimeksi hiustenvärjäyksessä Tampereella ja maksoin vain 65 euroa. Tulos oli mitä loistavin ja erittäin hyvät kotihoito-ohjeet sain vielä. Turussa on myös kohtuuhintaiset kampaamot joissa olen myös käynyt. Hullu ei ole se joka pyytää paljon palveluksistaan, vaan hullu on se joka maksaa.


    • Anonyymi

      Olen vuosia (jopa 13) käynyt Salon Peppiinassa asiakkaana, aikoinaan vain itse omistajalla mutta nykyään myös muilla. Aina on ollut onnistunut tulos!
      Peppiinalla on liikkeet Ojakkalassa ja Nummelassa, liikkeen omistaja enemmän tekee Ojakkalassa.
      Kouluttautuvat säännöllisesti ja palvelu erinomaista. Kaikki tekijät ovat jo vuosia työskennelleet alalla.

      • Anonyymi

        Mä kävin ennen joulua Peppiinassa. Olen tosi tyytyväinen ja varasin jo seuraavan ajan valmiiksi. Pari säheltäjää sieltä näyttää lähteneen poiskin. Saattoi niilläkin olla työnjälki ok, mutta tyyli sellainen sählä. Värit roiskuu ja tavarat lentelee. Nyt oli tosi taitava tekijä ja rento fiilis. Rauhallinen tunnelma, vaikka hyvin näytti olevan asiakkaita muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin ennen joulua Peppiinassa. Olen tosi tyytyväinen ja varasin jo seuraavan ajan valmiiksi. Pari säheltäjää sieltä näyttää lähteneen poiskin. Saattoi niilläkin olla työnjälki ok, mutta tyyli sellainen sählä. Värit roiskuu ja tavarat lentelee. Nyt oli tosi taitava tekijä ja rento fiilis. Rauhallinen tunnelma, vaikka hyvin näytti olevan asiakkaita muillakin.

        Kyllä en enää käy prisma Nummelan kampaamossa. Koko talven, onneksi on ollut kylmä..saanut kulkea pipo päässä. Hiukset aivan kauheat. Nyt jopa toivoo talven jatkuvan.


    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Salon Peppiina on paras!
      Vahvalla ammattitaidolla tekevät hiuksia.

      Heillä on kokeneiden kampaajien lisäksi myös oppilaita ja ihaillen olen seurannut miten rauhallisesti ja taitavasti oppilaita ohjataan oman työn ohessa. Upeeta !

      Taitaa olla hyvä paikka myös työntekijöille, kun muualle lähteneitä kampaajia näyttää palanneen takaisin. Mielestäni myös tämä kertoo paljon yrityksen toiminnasta ja hengestä.

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Nummela Prisma kampaamo, en mene enää ikinä. Ovat todella töykeitä asiakkaita kohtaan. Heillä varmaan liikeidea vaikuttaa olevan se, että arvostellaan asiakasta ja haukutaan. Ja yksi kampaamo, niin pilasivat hiukseni täysin. Sovittiin väristä, mutta laittoivat jotain mustaa tököttiä, ja hiukset sen jälkeen pilalla. Pitkän aikaa hiuksista tuli kuiva korppu. Ja yksi kampaaja alkoi haukkumaan, että hiukseni ovat toiselta puolelta liian ohuet ym. Ihan kuin sitä en itse tiedä. Minua ei kiinnosta enää Nummelan kampaajat, ehkä tänne kerääntyy vain jämä kampaaja yrittäjät ja työntekijät, jolla ei ole oikeaa ammattitaitoa lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe