Miten voi olla tällaisia ihmisiä olemassa...!!!!???!?

Dtgjkhkjo

Me myytiin meidän vanha rintamamiestalo n.1,5 vuotta sitten. Kuntotarkastus teetettiin ja vikojahan löytyi kosteudesta aina puutteellisen ilmanvaihtoon asti, ostaja hyväksyi viat ja osti talon. N. 8 kk myynnin jälkeen postilaatikkoomme tipahti ihan yllättäen haaste jossa ostaja vaati melkein 300 000 e hyvitystä, koska talo oli kuulema purkukuntoinen. He olivat teettäneet siihen oman tarkastuksen muuton jälkeen ja väittivät oman raporttinsa perusteella taloa purkukuntoiseksi, mitään ilmoitusta tai varoitusta meille ei tullut etukäteen että aikovat talon uudestaan tarkastaa..itsehän hoitaisin asian eri tavalla.
No me kuitenkin palkattiin uusi kuntokartoitus ja tämäkin puhui meidän aiemmin teettämän tarkastuksen puolesta, joten kiistimme heidän vaatimuksensa. Kävimme sovittelussa ja olimme valmiita ostamaan talon takaisin, siihen he eivät suostunee koska sijainti oli kuulema niin hyvä, eli he haluaisivat että me vaan maksaisimme heidän uuden talon. No päätimme kuitenkin palkata kauppakamarin hyväksymän tavarantarkkastajan, ostajien asianajaja etsi ja palkkasi hänet. No nyt kävikin ilmi että tämä heidän palkkaama tarkastaja ei olekaan kauppakamarin hyväksymä vaan ihan joku muu..
Kysymykseni kuuluukin että mitä tälläisillä ihmisille mahtaa jotka vaan huijaamalla ja epärehellisiä keinoin haluavat toisille aiheuttaa huolta ja ajaa konkurssiin?! Eikö maailmassa ole enää yhtään rehellisiä ihmisiä..surullista :(

5

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollipelle

      Huono trolli...rintamaiestalo ei ole koskaan 300 000e arvoinen . Ei edes vaikka se rakennettaisiin tänä päivänä.

      • on ja ei

        Kyllä se vaan pk-seudulla on, eikä 300 ke välttämättä edes riitä.


    • Trolli taikka ei...

      Vaan tätä tämä on pahimmillaan. Ostaja alkaa kaivelemaan taikka yrittämään uusia vikoja ja maksajaa talolleen. Varmin on myydä talo purkuun ja niin hirveällä tarinalla, että ostaja ei voi vedota mihinkään.
      Itse jouduin täysin uuden ok-talon kanssa melkoisien "vedättäjien" kanssa tekemisiin. Onneksi lakimieheni keksi keinon pelin loppuun viheltämiseen.

      Jos ap. kirjoitus on totta, neuvon ottamaan ensin selvää, että mitä oikeusturvavakuutus korvaa ja sen mukaan sitten miettimään asianajajan kanssa toimenpiteitä.

    • Seppo Sepon Seppo

      Uskoo ken tahtoo.

      • Kdjlfnclmcfk

        Ne luulee saavansa ihana romanttisen vanhan talon, halvalla, kivan pihapiirin ja rennon elämän.... Sitten kun selviääkin että se 50 luvun talo on 50luvun talo ja puoliso ryyppää edelleen ja lapset tappelee, niin huomataan ne viat.......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe