Maria Veitola on ruma hevosnaama !

Onneksi se sen paska ohjelma loppui !
Ei tarvi enää katsella sen rumaa naamaa !
Ilmianna
Jaa

38 Vastausta

Niin onkin! Mutta kauneus on sisäistä hänelläkin! Niinkuin monella muullakin julkimolla tai tyrkyllä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tai kellä meillä tahansa. Ei kommentoijien pää kestäisi päivääkään, jos netissä nimettömien haukkuja ulkonäöstä, ammattitaidosta, tuloista, yksityiselämästä ja joutuisi lukemaan tai kuulemaan.
Suunnilleen ainoa asia, mikä minua Maria Veitolassa säälitää on se, että hän on jo vuosikausia sitten opetellut pääkaupunkilaisen nasaalin puhetavan, jolla peittää karjalaiset juurensa eli kotipaikkansa Imatran. Voisihan sitä työn puolesta puhua pääkaupunkia ja muuten sitten iha niiku imatralaiset puhuu, vaik o paljo vähemmä aikaa ollu pois Imatralt ku mie. Sillo ku Maria meni pääkaupunkilaisee radioo töihi, ni mie olin ollu maailmal jo 13 vuotta. Vanhemp oon ja vielkii puhun sitä imatraamitä oon oppinu mut en sil taval ku Antsku. Hää puhu melkee. Ulkonäköö en ota kantaa, iha simpsaka näköne naineha Maria o. Ei pitäs häivyttää juuriaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kertokaa nyt ihmeessä mikä on ruma hevosnaama????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yleensä sellaisia meikkaamattomia, värittömiä, suomenruotsalaisia, isonaamaisia naisia, jotka pukeutuu itsevärjättyihin villapaitoihin ;-D isot etuhampaat, ruokkoamaton paksu tukka, ei poskipäitä. Kolhoja. Vetoaa kovaäänisiin, romuluisiin merenpieksemiin rantaruotsalaisiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hevosnaamahan on sellainen pitkulainen kuten kaikilla ruotsalaisilla. Veitola ei ole hevosnaama vaan pelkästään ruma ja kirveellä veistetyn näköinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
No jo on puheenaihe. Jokainen julkkisko on ulkonäön perusteella täällä haukuttava. Näinkö pinnallista on elämä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ei mitään muuta kirjoitti:
No jo on puheenaihe. Jokainen julkkisko on ulkonäön perusteella täällä haukuttava. Näinkö pinnallista on elämä?
Kyllä.

Saatana miten itsekäs voi ihminen olla ku tietää olevansa ruma ku petolinnun perseenreikä ja silti tunkee ittensä televisioon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HYI SAATANA RUMA kirjoitti:
Kyllä.

Saatana miten itsekäs voi ihminen olla ku tietää olevansa ruma ku petolinnun perseenreikä ja silti tunkee ittensä televisioon.
HYi s....na ruma

Yhtä itsekäs, kuin olet itsekin. Näin törkeitä viestejä kirjoittelet. Nousitko ylös väärällä jalalla, kun olet noin kiukkuinen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Jos Vietola on ruma, niin kuka on sitten se kaunis??? Rumia naisia ja etenkin pisss pisss muijia on stadi täys. Harva muija edes tajuaa olevansa ruma, kun tällää pakkelit naamaan ja käy hajustekylvyssä. Suomen naiset tulee RUMEMMAKSI ja kauneus on pelkkää bussinesta, osta tätä saat 400% rumemman naaman tai osta tätäkin ja saat ripset paakkuiseksi mössöksi.

Vietola ei ole ruma ja saa tehdä mitä itte tykkää. Mitä hevos naamaan tulee, niin ridaajia riittää edelleen.
Ilmianna
Jaa
Veitola ja Kokander, ush lapsetkin pelkää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
MUTTA MISSÄ ON KUULUISA RAILI SUOMINEN? MIKSI ET PUOLUSTELE VEITOLAA. Ai niin, sullahan on pää sen narkkarin perseessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aika outo palsta. Vain ihmisten ulkonäköä pilkataan. Taitaa olla sama aloittaja jokaisessa. Paha olo jollakulla ja sisältä täysin musta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jaanaanaurattaa kirjoitti:
Aika outo palsta. Vain ihmisten ulkonäköä pilkataan. Taitaa olla sama aloittaja jokaisessa. Paha olo jollakulla ja sisältä täysin musta
Ettet vain nyt itse sortunut haukkumaan ja tuomitsemaan muita. Niinpä. Keskustelu on sitä, että keskustellaan, ja provosoidaan... Erimieliset lyödään Suomessa lyttyyn heti, ei osata keskustella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oiskohan se sitten hyvä, jos kaikki julkisuudessa olevat naiset olisi samasta muotista?
Ilmianna
Jaa
Jos on vitun ärsyttävä olemukseltaan, epäaito ja ylimielinen niin pitääkin haukkua tollasta kuvottavaa lepakkoa. Naama kuin männynkuori jota on lekalla hakattu. Kaikki kusipyrkyrit jotka ovat väkisin kiipineet ja saaneet naamansa telkkaan jolloin ovat täysin vapaata riistaa arvostelulle. Ne ovat sen itse valinneet..
Ilmianna
Jaa
Aika outoa porukkaa täällä. Haukutaan, että joku pääsee ulkonäöllä telkkariin ja nyt on sitten väärin olla myös ruma ja telkkarissa. Se ruma on varmaan sitten hiton hyvä siinä mitä tekee?

Tosiasiassa Veitola ei ole ruma. Hän on kaunis ja hänellä on erikoinen tyyli, joka tekee vaaleisiin pitkiin hiuksiin ja kumitisseihin tottuneet miehet epävarmoiksi. Mitä tuo on? Eikö se halua miellyttää miestä? Pelottavakin on suorine kyssäreineen..!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Voisi kyllä katsoa peiliin - ihan naiskatsojienkin takia. Ei tahallinen rumuus tarkoita yhtäkuin pätevyyttä toimittajana/haastattelijana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Veitola kaunis?? Sehän on rumin ketä on ilman sensurointia ikinä tv:ssä näytetty ja ihan tyhjän päiväinen lässyttäjä. Vaihtaisi radioon niin ei rumuus haittaisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Janna hurmerinta on horsefacen prototyyppi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep, on perinyt isältään ulkonevan etupurennan ja vauhkot piirteet. Naisten kannattaisi miettiä jälkikasvua kun suunnittelevat raskautta. Nimeltä mainitsematta on useita julkkispareja, joisen lapset ovat saaneet huonot piirteet kummastakin vanhemmastaan. Arpapeliä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Veitola näyttää mieheltä, tarkemmin sanottuna nuorukaiselta, eikä hän mikään ruusukaan ole, tietää sen itsekin. Silti hänenkin on vain elettävä kehossaan. Ei helppoa julkulle. Sama nuo Kokanderit ja Minna Kiviset. Rakkauden armo on siinä että jollakin miehellä seisoo niitä katsoessa. Kolkko olemus kertoo siitä, ettei pidä itsestään huolta tai ettei uskalla näyttää että on nainen. Kypäräkampaukset on satavarma ehkäisypilleri.
Ilmianna
Jaa
Kumma jos kaikki ei huomaa sitä omahyvyyttä , vaikkei olis missi niin olemus ja puhetapa ja käyttäytyminen auttais paljon, mutta noi ominaisuudet puuttuu Veitolalta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No joo, aika ennalta-arvattavia sen kysymykset on, samaa kategoriaa kuin Maajussille morsian-ohjelman tylsä Miia Nuutila, jonka mainokset on tekopirteydessään kammottavia. Kumma ettei kukaan ohjaaja edes puutu kummankaan esiintymisiin, boooooring. Naamat vaihtoon pian!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Veitola on yhdentekevin 'julkkis' ikinä, jos hänellä olisi sanottavaa muuhunkin kuin astiakaapin sisältöön, voisi hänen poikamainen tyylinsä olla tervetullut. Ottaisi rohkeasti vaan kantaa, eikä kyyristelisi botox-otsansa takana keskiä-arvoisin mielipitein.
Ilmianna
Jaa
anu s vei veitolaa kuin pässiä narussa pari vuotta sitten
6-0, 6-0
Ilmianna
Jaa
Oli nyt ruma tai ei, miksi otattaa niitä karmeita lähikuvia itsestään koko ajan?
Ilmianna
Jaa
Se ei oo pelkästään naamaltaan ruma, vaan myös hyvin luotaantyöntävän näköinen ja oloinen. Ääni on kummallinen, ihan kuin joku alati tyytymätön pikkutyttö mankuisi kokonajan jotain. Vihloo ainakin mun korvia kovasti! Lisäksi ulkoinennhabitus on epäsiisiti ja epämiellyttävä, liikehdintä outoa ja vaatteet hirveitä. Sen ns keskustelutaito on kerrassaan olematon, kysymykset typeriä ja tilanteet Veitolan kanssa noloja ja jäykkiä.

Kaikissa omissa haastattatteluissaan se koko ajan valittaa jotakin, milloin on ystävät kaikonneet kaikki kun Maria tuli paksuksi ja sai kersan, milloin sitä ja milloin tätä. Aina on Marialla kaikki päin veetä. Päivänselvää lienee että Marian ohjelmat jää nykyään katsomatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Panisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nythän se Yökylässä taas alkoi. Jippii. Minusta Maria Veitola sopii ohjelmaan hyvin.Hän ei vie liikaa huomiota. Menkääs itse jonkun julkimon kotiin yöpymään,kuinka luontevia olisitte ja kuinka kaunis olisi oma pärstäsi tv-ruudussa...?? En minäkään Veitolasta pidä,mutta hommansa hoitaa...
Ilmianna
Jaa
OLETKO OIKEASTI NOIN VITUN TYHMÄ?? MENKÄÄ ITSE....SILLE MAKSETAAN SIITÄ JA JOKAINEN KOHTAUS KUVATAAN ERIKSEEN...SAATANAN TOLLO. HOITAA HOMMANSA PÄIN PERSETTÄ, TYPERÄ ÄMMÄ. LUONTEVUUTTA EI OLE NÄHNYTKÄÄN.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mikäs raivo se siinä on?? Oletkohan ok
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkäskukaan ulkonäölleen voi.Mutta Marian käytös niin diivamaista. Olin parkkeerannut autoni aivan normaaliin ruutuun kansallis-teatterin itäpuolelle. Tämä arvon lady ei löytänytkään vapaata paikka autolleen vaan huuteli ikkunasta että hän tarvitsee sen paikan etkä sinä!! No en ollut kuulevinaankaan tuo hömpöttäjän huutelua. Et semmonen lady on luonteeltaankin, ei muille mitään arvoa.
Ilmianna
Jaa
Tuleva jakso on Saara Aallon luona!

Moni on ainakin tykännyt Maria Veitolasta, koettakaaa itte panna paremmaksi.
Ilmianna
Jaa
Olen aina vihannut veitolaa ja parasta oli kun ämmä nillitti katkerana naama vitulla kun Anu Saagim oli näyttänyt sille mistä kana kusee!
Ilmianna
Jaa
Maria Veitola on ihana toimittaja,hento ja kaunis.
Ilmianna
Jaa
Maria on mun mielestä ihan OK näköinen, ainoastaan mun silmiin sopis paremmin pitempi otsatukka :)
Ilmianna
Jaa
Minkä näköinen on aloittaja? sadan kilon pullamössö kengän numero 40-42 perse 2 metriä leveä ym. Tuskin kestäisi kritiikkiä.
Ilmianna
Jaa
Miksi pitää tuhlata Maikkarin rahoja tuon lorton reissaamiseen?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Maria Veitola on ruma hevosnaama !

Onneksi se sen paska ohjelma loppui !
Ei tarvi enää katsella sen rumaa naamaa !

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta