Viro parempi maa?

Mietintää

Kunhan tässä mietin että onko Viro parempi maa sellaiselle ujolle suomalaiselle miehelle joka ei onnistu löytämään naisista seuraa kotimaastaan. Löytäisikö suomalainen ätmi paljon helpommin seuraa Virosta? Ainakin siellä on moni asia halvempaa kuin täällä Suomessa ja jos on reilusti rahaa säästössä niin siellähän pystyy elämään herroiksi vaikkei töissä kävisikkään tai saisi mitään sosiaalietuuksia.

17

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leidilanne

      Miten ei ole tästä aiheesta tämän enempää keskustelua? Itse saman asian äärellä kun lätäkkö vain välissä ja sinkuissa on enemmän valikoimaa. Helppo vierailla paikanpäälläkin. Nostan onko ihmisillä kokemusta viro deitti ja suhteet24 sivustoista?

      • Ei ole kokemusta sivustoista. Tallinna on tietysti lähinnä ja suurin. Mutta vähän loitommalla Tartu eli Tartto on paikka jossa on paljon nuoria naisia.


    • mies35--

      Kokemuksesta sanoisin että virossa naisiin tutustuminen on 100 kertaa helpompaa kun suomessa. Minulla on virolaisia mies kavereita ja olen tutustunut niiden kautta virolaisiin naisiin. Ne naiset siellä on todella ystävällisiä , tulevat juttelee ja tekevät alotteita. Suomessa asuu paljon virolaisia naisia etenkin hesassa ja turussa. Itse asun turussa ja olen ollut virolaisen naisen kanssa yhdessä 7 vuotta. Yks virolainen kaveri jonka olen tuntenut 15 vuotta, sen kautta tutustuin nykyiseen naiseeni. Minusta kannattaa mennä itse viroon ja ja huomaat heti että naiset on tosi ystävällisiä ja haluavat jutella ja tutustua. Ei kannata heti yrittää iskeä vaan ihan tutustua ja olit sitten vaikka kahvilassa tai missä vain niin virolaiset naiset haluaa todella jutella kunhan vaan sulla juttua riittää.

      • Häwlkke

        Kannattaa noudattaa suomalaisten naiseuteen kanssa samaa ettei iske heti ja juttelee. En yhtään ihmettele, että ei ole flaksi käynyt jos iskee kiinni heti.


    • leidilanne

      Hyvä tietää miehen näkökannasta vaikka naisena olen etsimässä miestä. Tullut huomattua kuitenkin saman avoimuuden ja ahkeruuden,siisteyden etc. olevan miehissäkin. Viro on siitä kiva että kieli on suht sama ja sinne pääsee julkisilla/autolla yhtä helposti treffeille mitä täälläkin.

      Aloitin eilen etsimään aiheesta keskustelua jota ihmetyksekseni ei kovinkaan paljoa ole ollut vuosien aikana vaikka naapurissa ollaan ja kulkeminen on helppoa. Niin ja kuten sanoit asuuhan heitä Suomessakin :)

    • EdesUnissa

      Viro ei ole hyvä maa edes virolaisille, kai se jotain kertoo että Suomessa on noin 40 000 virolaista naista ja miestä rasittamassa terveydenhuolto ja sosiaaliturva järjestelmäämme.
      Elintasoero maiden välillä tietysti tekee virolaisista nöyrempiä ostettavia, mutta se ei kerro kansasta virolaiset vaan siitä 20% osuudesta virolaisia jotka haluavat tulla myydyksi.

      • leidilanne

        Hain lähinnä luonteen piirteinä kokemuksia. Ne muutamat kokemukset mitä löysin kaivelemalla googlen avulla oli naisissa sekä miehissä olleet positiivisia. Kuitenkin (silti) keskustelu on ollut vähäistä vuosien varrella ja ottaen huomioon helpommat kontaktit Viroon päin. Sitä paitsi kuka ostamisesta puhui? Haluan mennä näkemään ja tutustumaan ihmisiin siellä sekä toivon mukaan löytää yhteensopivan kumppanin. Rahat pidän itselläni ellei toiselle tule jotain akuuttia ja/tai siihen asti kunnes asutaan saman katon alla.

        Tiedän ettei Baltiasta saa ostettua ketään muuta kuin hetken huviin. Syvempi vaatii sitoutumista ja tutustumista toiseen ilman lahjontaa. Tapanani ei ole muutenkaa ollut lahjoa tai myöskään pumpata toisesta rahaa.

        Kuulun niihin jotka etsii vaihtoehtoa kotimaan tarjonnalle ja kohtelen yhtälailla ihmisenä oli Virosta tai Suomesta.

        Ennakkoluulot ovat kyllä syvässä,että kaikki menisi ostamaan kumppania Baltiasta.. :(


    • Kaasmaalane

      Voinen kertoa omasta kokemuksesta... jos on aikaa lukea

      Siis pitää olla asiat kunnossa Suomessa - niin on helpompaa löytää
      ( ei etsintäkuulutettu )

      # 1. tarkoitan ei alkoholi ongelmaa - sillä niitä on Virossa ihan tarpeeksi ja naiset arvostavat - miehiä joille juominen ei ole jokapäiväistä !

      # 2. rahaa oliis tietysti hyvä olla joko työstä - taikka omaisuutta

      # 3. tietysti olisi hyvä jos tietäisit hieman muitakin asioita - kuin mitä oman kirkonkylän sekä sukulaisten - historiaa - tunnet muitakin ihmisiä

      # 4. kieltä olisi hyvä osata - viroa - suomea - englantia

      # 5. hygienia olisi hyvä - jos ei meinaa " ou döörlä " - peloittaa hajun puolesta

    • Aitähtäällä

      Halusin tulla kiittämään niitä jotka jaksoivat vastata ja antaa vinkkejä virolaisen suhteen. Ennen deiteille lähtöä opettelin Viron alkeet ja hain lisätietoa maasta. Kontaktoiminen ja ensi tapaaminen sujui sulavasti näin ollen. Bonusta oli juurikin kielen alkeet jotten vaikuta aivan "porolta"
      Tästä katsomme ja jatkamme nyt eteenpäin. Treffailu on tunnustelua oli maa mikä hyvänsä,mutta huomasin vinkeistä todella olleen apua. Soitelen sotaan lähdettynä olisin tullut tyhjin mielin takaisin kotiin.

      Niin ja,tällä hetkellä näyttää muiden (positiiviset) kokemukset osuvan oikeaan tämän miehen kohdalla :)
      Josko pitkä etsintäni saisi loppunsa tämän vuoden aikana <3

    • Ainakaan ne ei voi olla yhtä äksyjä äkäpusseja kuin nämä meidän turkulaiset. :-I

    • kurppanainen88

      No kyllä niille varmasti Suomipoika kelpaa, virolaiseen mieheen verrattuna suomalainen on adonis.

      • 65476575757546

        Siis häh? Mihin tuokin tieto perustuu? Ei tosiaankaan ole! :D


      • kurppanainen88
        65476575757546 kirjoitti:

        Siis häh? Mihin tuokin tieto perustuu? Ei tosiaankaan ole! :D

        Omaan otokseeni näkemistäni virolaismiehistä. Mielestäni jotenkin "seksittömiä" ja "harmaita". Aika laihoja, tosin se sinänsä yksistään ei ole mikään synonyymi epäviehättävyydelle koska aika moni partnereistanikin on olleet lähes alipainoisia. Mutta jos vertaa muihin itäeurooppalaisiin, virolaiset tuppaavat olemaan niitä luikumpia (esimerkiksi puolalaisilla ja romanialaisilla on usein vankka ja jykevä, miesmäinen vartalo, olematta kuitenkaan ylipainoisia). Myös paljon luikumpia kuin suomalaismiehet.

        On sinänsä aika jännä miten miehiä ja naisia kiehtoo keskenään täysin eri kansalaisuudet. Itse en esim. tykkää aasialaisista tai eestiläisistä miehistä, ja on ne venäläisetkin aika siinä ja siinä, todennäköisesti en heihinkään koskisi. Sitten taas miehet harvemmin puhuu esim. ranskattarista tai italialaisista naisista, vaikka naisilla nämä kansalaisuudet ovat aina top-tenissä.


    • Aitähtäällä

      Niin,itsehän hain naisena seuraa Virosta,mutta ymmärtääkseni edellä mainitut vinkit pätevät molempiin sukupuoliin. Rahalla saa halutessaan seuraa vaan rakkaus vaatii aikaa ja paneutumista. Koen löytäneeni etsimäni vaikka alussa tämä juttu vasta onkin.

      Mitä tulee kiukkupusseihin niin kansamme perusluonne on jäyhä ja olemus luotaantyöntävä. Kaikki ei välttämättä huomaa ilmeitään/eleitään ja eikä siihen kiinnitetä huomiota,koska se on normi kulttuurissamme. Hyvällä käytöksellä ja sosiaalisella älyllä pärjää pitkälle. Viimeksi mainittuja voi kehittää jokainen.

    • Miesmannn

      Kyllä olen ollut huomaavinani virolaisten naisen avomielisemmän suhtautumisen miehiin.

      Noin vuosi sitten olin Liettuassa matkalla hotlalta Mcmättöön ja siinä vastaan tuli kaksi nuorta naista, jotka kysyivät neuvoa juurikin tuohon minun hotelliin. Samalla kysyivät myös jos haluaisin lähteä hotellin kattobaariin heidän kanssaan drinksulle.

      • Niin nuo naiset olivat siis virolaisia.


    • Eihän tuo maa ole kaukanakaan, ehkä kannattaa käydä katsomassa ja viipyä siellä hetki. Jos vaikka onnistaisi. Jos taas tulee koti-ikävä, niin lautalla pääsee nopeasti takaisin kotiin. :)

      Et voi tietää, jos et uskalla mennä, kun mentävä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe